PDA

Bekijk Volledige Versie : Erdogan: Israël 'barbaarser dan Hitler'



Wizdom
20-07-14, 10:47
Erdogan: Israël 'barbaarser dan Hitler'



ANKARA -
Volgens de Turkse premier Tayyip Erdogan getuigt het Israëlische geweld tegen Gaza van een "barbaarsheid die erger is dan die van Hitler."



"Israëliërs hebben geen geweten, geen eer en geen trots," zei de regeringsleider zaterdag op een politieke bijeenkomst in Ordu. "Zij die Hitler zo veroordelen hebben hem voorbijgestreefd op het gebied van barbaarsheid."

Hij beschuldigde de Verenigde Staten ervan de Israëlische "disproportionele" acties te verdedigen en riep de moslimwereld op om een agressievere houding aan te nemen. Tegelijkertijd riep hij het volk op om hun woede niet te richten op de ongeveer 17000 Joodse Turken. "Dat zijn burgers van dit land," zei hij.

Volgens de Palestijnse autoriteiten zijn er meer dan 330 mensen omgekomen door Israëlische raketten die werden afgevuurd in antwoord op raketten van Hamas.

Eerder op de dag gaf Israël een negatief reisadvies uit voor Turkije vanwege de "publieke gemoedstoestand" na de aanvallen op Israëlische ambassadegebouwen in Istanboel en Ankara bij protesten vrijdag.

Wizdom
20-07-14, 10:48
Turkey Accuses EU & Muslim World of Hypocrisy Over Gaza

19-07-2014,16:28

Turkish EU Minister Mevlut Cavusoglu has publicly denounced Western nations and those of the Muslim world for their silence over Israel's ongoing assault on the Gaza Strip which has, so far, claimed at least 319 lives, as of the time of this report

"We curse Israel's atrocity," Mr. Cavusoglu said, speaking on behalf of Turkey. "We are tired of your double standards, and hypocrisy," he said, referring to EU countries which he asserts are pretending to stand for democracy.

According to a recent report by Al Ray Palestinian Media Agency, the minister addressed the EU with regard to its ignorance over the unacceptable number of civilian deaths inflicted on Gaza by the Israeli army, let alone the basic human rights of Palestinian people.

He additionally slammed the Muslim world for remaining silent on the Israeli onslaught, saying: "Where are the Muslim countries, what do they fear and why are they remaining silent?"

knots71karel
20-07-14, 10:56
Je zal toch maar Jood wezen en in deze poel van haat wonen !
Alleen omdat een stelletje malloten in Israel hun boekje ver te buiten gaan ,met hun aanvallen op Palestina.
Dat ze die ''mollen '' miljoenen opleverende tunnels willen opruimen nog tot daar aan toe ,
maar burgers ook al worden ze bewust als schild gebruikt ,doden dat kan gewoon niet.

knots71karel
20-07-14, 11:11
ERDOGAN moet de geschieddenis er ens op na slaan .
Slechts een vraag ,waar zijn de vernietigings kampen in Israel ? en waar staan de gaskamers , waar worden medische experimenten op Palestijnse burgers uitgevooerd , waar worden de homo.s afgeslacht enz enz.
Waar zijn de radio,s , fietsen ,auto,s , koper gouden zink werk van de PALESTIJNEN?????
Worden ze op gepakt als dwangarbeiders en moeten de Palestijnse vrouwen voor ISRAELISCHE millitairen verplichtde hoer spelen??
En sterven er dagelijks kinderen van de honger omdat het ISRAELISCHE leger al het voedsel afjat ??
worden er dagelijks willekeurige PALESTIJNEN vanaf 16 jaar opgepakt (altijd minstens 12) en daarna doodgeschoten omdat er een millitair is vermoord ?
Allemaal NU door ISRAEL begaan ?????
Als je een van deze vragen kunt beantwoorden met ja , dan ben je pas een heel klein stukje op weg naar wat Hitler en zijn troep destijds op zijn geweten had .

Ik kan het weten heb het zelf aan de lijve ondervonden .

Wizdom
20-07-14, 11:15
https://www.youtube.com/watch?v=xf74xszvdt4&has_verified=1&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dx f74xszvdt4%26oref%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.youtub e.com%252Fwatch%253Fv%253Dxf74xszvdt4%26has_verifi ed%3D1&has_verified=1

Wizdom
20-07-14, 11:16
https://www.youtube.com/watch?v=PsU_mPC6ahI

Wizdom
20-07-14, 11:17
https://www.youtube.com/watch?v=Y3ygpzdR3D8

Wizdom
20-07-14, 11:18
https://www.youtube.com/watch?v=IU8uFg7G8_Q

Wizdom
20-07-14, 11:21
https://www.youtube.com/watch?v=E4-PJJmZxxQ

pizatie
20-07-14, 21:47
Israel is 100x erger dan Hitler .

BoerHarms
20-07-14, 22:20
En dan geloven we in een allmachtige die alleen maar toekijkt !

Olive Yao
20-07-14, 22:23
.



Israel is 100x erger dan Hitler .

Even rekenen ... dan schat ik dat levens van palestijnen ongeveer 1000 keer zoveel waard zijn als levens van joden, zigeuners, liberalen, gehandicapten, polen en russen. Maar ik kan er naast zitten hoor, misschien is het maar 800 keer, of nog minder, zelfs maar 200 keer, wie zal het zeggen.

H.P.Pas
20-07-14, 22:56
.


Even rekenen ... dan schat ik dat levens van palestijnen ongeveer 1000 keer zoveel waard zijn als levens van joden, zigeuners, liberalen, gehandicapten, polen en russen. Maar ik kan er naast zitten hoor, misschien is het maar 800 keer, of nog minder, zelfs maar 200 keer, wie zal het zeggen.

:slaap: Ik kom op grofweg 100.000.

(Hitler 50 Mio, Palestina-conflict 50.000)

Olive Yao
20-07-14, 23:11
.



:slaap: Ik kom op grofweg 100.000.

(Hitler 50 Mio, Palestina-conflict 50.000)

Ja, dan reken je in aantallen. Ik dacht met name aan de aard, bruutheid, meedogenloosheid, wreedheid enz. (het "kwalitatieve" aspect dus).

(Maar wat mij betreft genoeg van dit volstrekt onzinnige onderwerp, daar zul je denk ik ook zo over denken).

CONTRA
20-07-14, 23:25
vandaag demonstreerden we met duizenden mensen in amsterdam tegen de joodse terreur in gaza. was een mooie demo maar wat me opviel waren de vele turkse nationalisten die meeliepen. veel turkse vlaggen en turkse leuzen. alsof ze waren verdwaald en per ongeluk aan de verkeerde demo meededen.

pizatie
20-07-14, 23:48
.


Even rekenen ... dan schat ik dat levens van palestijnen ongeveer 1000 keer zoveel waard zijn als levens van joden, zigeuners, liberalen, gehandicapten, polen en russen. Maar ik kan er naast zitten hoor, misschien is het maar 800 keer, of nog minder, zelfs maar 200 keer, wie zal het zeggen.

ik zal elke jaar de omgekomen gehandicapten en zigeuners herdenken . dat waren mensen die er niets mee te maken hadden . ik vind het niet erg om daar bij stil te staan .


wat de kwaadaardige duivels uit tel aviv nu doen met de palestijnen dat kon Hitler in ze dromen niet eens uitvoeren . Israeliers zijn echt letterlijk monsters van het ersgte soort . er is geen 1 soort die zelfs in filsm hun kan over trefe . het zijn beesachtige koelbloedige moordenaars .

pizatie
20-07-14, 23:51
vandaag demonstreerden we met duizenden mensen in amsterdam tegen de joodse terreur in gaza. was een mooie demo maar wat me opviel waren de vele turkse nationalisten die meeliepen. veel turkse vlaggen en turkse leuzen. alsof ze waren verdwaald en per ongeluk aan de verkeerde demo meededen.
niks mis mee . turken komen vaak op voor palestijnen veel meer dan marokkanen . vergeet niet dat meer dan kwart van de Israelische soldaten uit marokkanen bestaat. het zijn beesten ik heb er geen andere woorden voor .

CONTRA
21-07-14, 00:08
niks mis mee . turken komen vaak op voor palestijnen veel meer dan marokkanen . vergeet niet dat meer dan kwart van de Israelische soldaten uit marokkanen bestaat. het zijn beesten ik heb er geen andere woorden voor .

die gryze wolven mogen van my de volgende keer gewoon thuisblyven als er gedemonstreerd wordt tegen de joodse terreur in gaza. je hebt niks aan turkse nationalisten die loeihard turkse leuzen schreeuwen dwars door de gastsprekers heen. asociaal gedrag.

pizatie
21-07-14, 00:11
die gryze wolven mogen van my de volgende keer gewoon thuisblyven als er gedemonstreerd wordt tegen de joodse terreur in gaza. je hebt niks aan turkse nationalisten die loeihard turkse leuzen schreeuwen dwars door de gastsprekers heen. asociaal gedrag.

wat heb jij tegen de grijze wolfen ?

H.P.Pas
21-07-14, 00:11
(Maar wat mij betreft genoeg van dit volstrekt onzinnige onderwerp, daar zul je denk ik ook zo over denken).

:fpetaf:

CONTRA
21-07-14, 00:14
wat heb jij tegen de grijze wolfen ?

alles

pizatie
21-07-14, 00:18
alles

oke apart .

vitalis
21-07-14, 07:29
vandaag demonstreerden we met duizenden mensen in amsterdam tegen de joodse terreur in gaza. was een mooie demo maar wat me opviel waren de vele turkse nationalisten die meeliepen. veel turkse vlaggen en turkse leuzen. alsof ze waren verdwaald en per ongeluk aan de verkeerde demo meededen.

En jij liep er achteraan...

vitalis
21-07-14, 07:32
ik zal elke jaar de omgekomen gehandicapten en zigeuners herdenken . dat waren mensen die er niets mee te maken hadden . ik vind het niet erg om daar bij stil te staan .


wat de kwaadaardige duivels uit tel aviv nu doen met de palestijnen dat kon Hitler in ze dromen niet eens uitvoeren . Israeliers zijn echt letterlijk monsters van het ersgte soort . er is geen 1 soort die zelfs in filsm hun kan over trefe . het zijn beesachtige koelbloedige moordenaars .

Ga jij eens wat lezen of documentaires kijken of de nazi's.

super ick
21-07-14, 07:43
ik zal elke jaar de omgekomen gehandicapten en zigeuners herdenken . dat waren mensen die er niets mee te maken hadden . ik vind het niet erg om daar bij stil te staan .


wat de kwaadaardige duivels uit tel aviv nu doen met de palestijnen dat kon Hitler in ze dromen niet eens uitvoeren . Israeliers zijn echt letterlijk monsters van het ersgte soort . er is geen 1 soort die zelfs in filsm hun kan over trefe . het zijn beesachtige koelbloedige moordenaars .

Je hebt het vast en zeker over Hamas. Die schiet onophoudelijk raketten af op Israel om zich vervolgens tussen de bevolking te verstoppen. Ieder land zou op dergelijke aanvallen reageren. Hamas is er vervolgens als de kippen bij als er een onschuldige wordt geraakt terwijl zij daar zelf schuldig aan zijn.

Overigens zijn er inmiddels een veelvoud aan moslims vermoord door moslims. Het gaat jou niet om de aantallen. Jij bent een jodenhater en jij wilt je haat eruit kotsen.

Verdiep je eens in de tweede Wereldoorlog en de fabrieksmatige destructie van bepaalde bevolkingsgroepen. 50.000.000 doden (bron: HPP) in totaal.
Er is bij Israel geen enkele sprake van fabrieksmatigheid, ze kunnen er, met hun leger, vele malen meer vermoorden. Ze houden zich dus in. Deze vergelijking gaat dus 100% niet op.
Erger dan Hitler. Hitler was verantwoordelijk voor 100.000 maal meer slachtoffers. Qua aantallen zit je er dus ook mijlenver naast.

ik heb al eerder de hoop uitgesproken dat het nog wel goed komt met je omdat je pas 17 bent. Helaas moet ikconstateren dat je niets, maar dan ook niets oppikt. Feiten zijn voor jou totaal onbelangrijk. Ik vrees dat ik mijn hoop moet laten varen want je blijft maar zwatelen als een nazie. Moslims zijn übermenschen, veel belangrijker dan de rest. Een soort Ariërs.

super ick
21-07-14, 07:44
die gryze wolven mogen van my de volgende keer gewoon thuisblyven als er gedemonstreerd wordt tegen de joodse terreur in gaza. je hebt niks aan turkse nationalisten die loeihard turkse leuzen schreeuwen dwars door de gastsprekers heen. asociaal gedrag.

Broeders in haat. Inhoud maakt niets uit.

CONTRA
21-07-14, 14:12
En jij liep er achteraan...

nee ik liep vooraan

super ick
21-07-14, 14:33
nee ik liep vooraan

Goed om je heen kijken en beslissen of je, ongeacht je mening, deel uit wilt maken van een dergelijke menigte.

pizatie
21-07-14, 14:42
Je hebt het vast en zeker over Hamas. Die schiet onophoudelijk raketten af op Israel om zich vervolgens tussen de bevolking te verstoppen. Ieder land zou op dergelijke aanvallen reageren. Hamas is er vervolgens als de kippen bij als er een onschuldige wordt geraakt terwijl zij daar zelf schuldig aan zijn.

Overigens zijn er inmiddels een veelvoud aan moslims vermoord door moslims. Het gaat jou niet om de aantallen. Jij bent een jodenhater en jij wilt je haat eruit kotsen.

Verdiep je eens in de tweede Wereldoorlog en de fabrieksmatige destructie van bepaalde bevolkingsgroepen. 50.000.000 doden (bron: HPP) in totaal.
Er is bij Israel geen enkele sprake van fabrieksmatigheid, ze kunnen er, met hun leger, vele malen meer vermoorden. Ze houden zich dus in. Deze vergelijking gaat dus 100% niet op.
Erger dan Hitler. Hitler was verantwoordelijk voor 100.000 maal meer slachtoffers. Qua aantallen zit je er dus ook mijlenver naast.

ik heb al eerder de hoop uitgesproken dat het nog wel goed komt met je omdat je pas 17 bent. Helaas moet ikconstateren dat je niets, maar dan ook niets oppikt. Feiten zijn voor jou totaal onbelangrijk. Ik vrees dat ik mijn hoop moet laten varen want je blijft maar zwatelen als een nazie. Moslims zijn übermenschen, veel belangrijker dan de rest. Een soort Ariërs.

jij moet niet doen of het bij hamas is begonnen. hamas bestond niet in 1947 toen de magere Joden uit europa aaqnkwamen in palestina en er gelijk aanslagen pleegde op britten en palestijnen en zelfs op joden zelf.

hamas heeft het recht om zich te verdedigen tegen deze kwaadaardige beest op aarde genaamd Israel . het bron van terrorisme en haat en oorlogen op aarde.

mij maak je never monddood met je Anne frank gelul!! nooit . ik klas deed ik altijd mijn oordopjes in wanneer dat gelul te spraken kwam.

Canaris
21-07-14, 14:53
Na bijna 10 jaar afwezigheid hier raak ik nog steeds niet uitgekeken op de volledige ontsporing van menig Poster

"mij maak je never monddood met je Anne frank gelul!! nooit . ik klas deed ik altijd mijn oordopjes in wanneer dat gelul te spraken kwam."
:maf2:
Zelden in mijn leven een griezelliger voorbeeld gelezen van iemand die toegeeft geen enkel benul te hebben , er daar ook nog trots op is EN er ook nog eens zijn volledig gestoorde wereldbeeld aan ontleent.

pizatie
21-07-14, 15:01
Na bijna 10 jaar afwezigheid hier raak ik nog steeds niet uitgekeken op de volledige ontsporing van menig Poster

"mij maak je never monddood met je Anne frank gelul!! nooit . ik klas deed ik altijd mijn oordopjes in wanneer dat gelul te spraken kwam."
:maf2:
Zelden in mijn leven een griezelliger voorbeeld gelezen van iemand die toegeeft geen enkel benul te hebben , er daar ook nog trots op is EN er ook nog eens zijn volledig gestoorde wereldbeeld aan ontleent.


jij spreekt niet correct nederlands ?

pizatie
21-07-14, 15:03
jij moet niet doen of het bij hamas is begonnen. hamas bestond niet in 1947 toen de magere Joden uit europa aaqnkwamen in palestina en er gelijk aanslagen pleegde op britten en palestijnen en zelfs op joden zelf.

hamas heeft het recht om zich te verdedigen tegen deze kwaadaardige beest op aarde genaamd Israel . het bron van terrorisme en haat en oorlogen op aarde.

mij maak je never monddood met je Anne frank gelul!! nooit . in de klas deed ik altijd mijn oordopjes in wanneer dat gelul te spraken kwam.
.

waarheid ?

CONTRA
21-07-14, 15:14
Goed om je heen kijken en beslissen of je, ongeacht je mening, deel uit wilt maken van een dergelijke menigte.

ja mama

super ick
21-07-14, 15:59
jij moet niet doen of het bij hamas is begonnen. hamas bestond niet in 1947 toen de magere Joden uit europa aaqnkwamen in palestina en er gelijk aanslagen pleegde op britten en palestijnen en zelfs op joden zelf.

hamas heeft het recht om zich te verdedigen tegen deze kwaadaardige beest op aarde genaamd Israel . het bron van terrorisme en haat en oorlogen op aarde.

mij maak je never monddood met je Anne frank gelul!! nooit . ik klas deed ik altijd mijn oordopjes in wanneer dat gelul te spraken kwam.

Jij bent echt gestoord. Intussen wel lekker profiteren van wat de koefaar hier heeft opgebouwd, trotse moslim?

Hypocrieter dan jij worden ze niet gemaakt.

pizatie
21-07-14, 16:18
Jij bent echt gestoord. Intussen wel lekker profiteren van wat de koefaar hier heeft opgebouwd, trotse moslim?

Hypocrieter dan jij worden ze niet gemaakt.

op in gaan lukt niet he ? de waarheid steektje diep!

ik ben hier geboren ! dus

pizatie
21-07-14, 16:19
op in gaan lukt niet he ? de waarheid steektje diep!

ik ben hier geboren ! dus


kuffar land ? ja meschien nu nog. maar in de toekomst zeker niet!

profiteren? jonge niemand geeft mij wat. ik werk zelf voor mijn geld!!

Canaris
21-07-14, 16:48
kuffar land ? ja meschien nu nog. maar in de toekomst zeker niet!

profiteren? jonge niemand geeft mij wat. ik werk zelf voor mijn geld!!

hum... hoe hilarisch met betrekking tot jouw post van 16,01 uur

pizatie
21-07-14, 17:09
hum... hoe hilarisch met betrekking tot jouw post van 16,01 uur
wie ben jij ?