PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat Gaza betekent voor legitiem verzet!



Al Sawt
20-07-14, 21:19
Aller eerst wil ik mijn bewondering uiten voor Hamas. Met hun uitstekende organisatie en tactiek, hebben ze superieure geweld van Zionistische agressor kunnen pareren.

Maar het mooiste van alles is het feit dat Hamas beschikking heeft over steedse betere raketten. Met grotere bereik en explosieve kracht. Daarnaast hebben ze beschikking over antitank wapens die de Merkava kunnen uitschakelen. Dan heb ik het niet over een UACV gehad. Al met al zeer gunstige ontwikkelingen met betrekking tot Hamas. Hopelijk zal Hamas over Nog meer, betere en krachtige wapens en raketten in het bijzonder. Zodat Israeliers beseffen dat met bezetting van Palestijns land een zware prijs dient te worden betaald.

super ick
21-07-14, 07:54
Aller eerst wil ik mijn bewondering uiten voor Hamas. Met hun uitstekende organisatie en tactiek, hebben ze superieure geweld van Zionistische agressor kunnen pareren.

Maar het mooiste van alles is het feit dat Hamas beschikking heeft over steedse betere raketten. Met grotere bereik en explosieve kracht. Daarnaast hebben ze beschikking over antitank wapens die de Merkava kunnen uitschakelen. Dan heb ik het niet over een UACV gehad. Al met al zeer gunstige ontwikkelingen met betrekking tot Hamas. Hopelijk zal Hamas over Nog meer, betere en krachtige wapens en raketten in het bijzonder. Zodat Israeliers beseffen dat met bezetting van Palestijns land een zware prijs dient te worden betaald.

Denk dat het alleen meer geweld oproept.

knots71karel
21-07-14, 12:50
De PRIJS moet worden betaald , vind ik ook !
en als ze geen geld genoeg hebben die JODEN,
Dan kunnen ze wel bij hun HAMAS broeders in het kwaad terecht ,om iets te lenen ,
dan kunnen ze over de hoofden van onschuldigen burgers en (dienstplichtige soldaten ) nog meer geld verdienen !
Want het grootste tuig blijft wel leven hoor met al hun poen !
de helden van HAMAS die de burgers als schild gebruiken en de JODEN top die veilg zit in hun zwaar beschermde huizen (bunkers)
Doei
Stof genoeg om je door HAAT verziekte brein ff normaal te laten functioneren en iets verder te denken dan je neus lang is
:jeweetog:.........:geld: dat stom is maakt recht wat krom is

In Gaza leven 1.700 miljonairs' - Express.be (http://www.express.be/joker/nl/platdujour/in-gaza-leven-1700-miljonairs/204105.htm)www.express.be/joker/...gaza...miljonairs/204105.ht...





Tłumaczenie strony (http://translate.google.nl/translate?hl=pl&sl=nl&u=http://www.express.be/joker/nl/platdujour/in-gaza-leven-1700-miljonairs/204105.htm&prev=/search%3Fq%3Daantal%2Bmiljonairs%2Bin%2Bde%2Bgazas trook%26client%3Dopera%26hs%3D6dD%26sa%3DX%26biw%3 D1600%26bih%3D776)

2 kwi 2014 - 'Hoewel Gaza een van de armste plekke... ... de Palestijnse Autoriteit, Mahmoud Abbas, het aantal Palestijnse miljonairs in 2012 nog op 800.
Het boven staande is niet het enige bericht over deze '' Gods'' vrome lieden de met hun tunnels miljoenen verdienen !

super ick
21-07-14, 14:12
Aller eerst wil ik mijn bewondering uiten voor Hamas. Met hun uitstekende organisatie en tactiek, hebben ze superieure geweld van Zionistische agressor kunnen pareren.

Maar het mooiste van alles is het feit dat Hamas beschikking heeft over steedse betere raketten. Met grotere bereik en explosieve kracht. Daarnaast hebben ze beschikking over antitank wapens die de Merkava kunnen uitschakelen. Dan heb ik het niet over een UACV gehad. Al met al zeer gunstige ontwikkelingen met betrekking tot Hamas. Hopelijk zal Hamas over Nog meer, betere en krachtige wapens en raketten in het bijzonder. Zodat Israeliers beseffen dat met bezetting van Palestijns land een zware prijs dient te worden betaald.

Israel is het zat en gaat nu over de grond om de lanceerinstallaties uit te schakelen. Hamas loopt door tunnels. Daar zitten ratten namelijk graag.

Al Sawt
21-07-14, 19:09
Denk dat het alleen meer geweld oproept.
Daar hou jij toch van?

knots71karel
21-07-14, 19:39
[QUOTE=super ick;5353506]Israel is het zat en gaat nu over de grond om de lanceerinstallaties uit te schakelen. Hamas loopt door tunnels. Daar zitten ratten namelijk graag.[/QUOTE

Afgezien daarvan , HAMES weigerde de vredes voorstellen , die Egypte en andere voorstelden !
Zelfs tijdens het afgelopen bestand van staakt het vuren gedurende 2 uur ,gingen ze gewoon door met het afvuren van raketten.
Ook het feit dat ISRAEL ruim van te voren al aankondigden waar en hoe laat ze gingen aanvallen (pleit iets in hun voordeel) de burgers wisten dus van te voren wat hun te wachten stond !
HAMAS doen dat niet , en er is zelfs sprake van dat ze de burgers verbieden hun woonoord te verlaten.
Ook de geruchten dat ze juist hun installatie,s in woonwijken plaatsen enzelfs de opslag van wapens in Moskeen ,pleiten nu niet bepaald op meer respect voor HAMES .
Maar ja het is vreselijk wat daar gebeurd *) ,en het is niet allen daar het halve MIDDEN OOSTEN is een brandhaard van haat en nijd!
*) Israel MOET ONMIDDELIJK STOPPEN MET DEZE ONGELIJKE STRIJD.
Maar ook HAMAS , want het begon allemaal met 3 vermoorden jongens.
En wraak op wraak als gevolg
Hoor net dat een ziekenhuis is geraakt door ISRAEL het is toch GODS geklaagt ,
maar ook de HAMAS ratten die door de tunnels sluipen moorden er op los als ze de kans krijgen.
Kortom het is en complete oorlog ,met als slachtoffers de arme burgers vooral die in de GAZASTROOK.
:droef:
p.s Wat mij hier verbaasd is dat de HONDERDEN DODEN elders in de het MIDDEN OOSTEN, niet eens de aandacht krijgen !

super ick
21-07-14, 20:04
Daar hou jij toch van?

Alleen tegen jou.

pizatie
21-07-14, 20:18
Israel mist nu 23 soldaten . dat vind ik apart voor een land met kernwapens .

knots71karel
21-07-14, 21:19
Israel mist nu 23 soldaten . dat vind ik apart voor een land met kernwapens .

Wat een idioot antwoord ,omdat ze kernwapens hebben moeten hun soldaten onschendbaar zijn?
die jongens worden ook maar gedwongen (dienstplicht).

pizatie
21-07-14, 21:56
Wat een idioot antwoord ,omdat ze kernwapens hebben moeten hun soldaten onschendbaar zijn?
die jongens worden ook maar gedwongen (dienstplicht).

ik vind het raar ja dat de sterkte leger te wereld met kernwapens . dat ze het niet gebruiken .waar wachten ze op ?

we hebben deze 2 dagen gezien dat Israel niks voorstelt op de grond . als het zo door gaat denk ik dat er veel doden gaan vallen aan de kant van Israel .

pizatie
21-07-14, 22:01
[QUOTE=super ick;5353506]Israel is het zat en gaat nu over de grond om de lanceerinstallaties uit te schakelen. Hamas loopt door tunnels. Daar zitten ratten namelijk graag.[/QUOTE

Afgezien daarvan , HAMES weigerde de vredes voorstellen , die Egypte en andere voorstelden !
Zelfs tijdens het afgelopen bestand van staakt het vuren gedurende 2 uur ,gingen ze gewoon door met het afvuren van raketten.
Ook het feit dat ISRAEL ruim van te voren al aankondigden waar en hoe laat ze gingen aanvallen (pleit iets in hun voordeel) de burgers wisten dus van te voren wat hun te wachten stond !
HAMAS doen dat niet , en er is zelfs sprake van dat ze de burgers verbieden hun woonoord te verlaten.
Ook de geruchten dat ze juist hun installatie,s in woonwijken plaatsen enzelfs de opslag van wapens in Moskeen ,pleiten nu niet bepaald op meer respect voor HAMES .
Maar ja het is vreselijk wat daar gebeurd *) ,en het is niet allen daar het halve MIDDEN OOSTEN is een brandhaard van haat en nijd!
*) Israel MOET ONMIDDELIJK STOPPEN MET DEZE ONGELIJKE STRIJD.
Maar ook HAMAS , want het begon allemaal met 3 vermoorden jongens.
En wraak op wraak als gevolg
Hoor net dat een ziekenhuis is geraakt door ISRAEL het is toch GODS geklaagt ,
maar ook de HAMAS ratten die door de tunnels sluipen moorden er op los als ze de kans krijgen.
Kortom het is en complete oorlog ,met als slachtoffers de arme burgers vooral die in de GAZASTROOK.
:droef:
p.s Wat mij hier verbaasd is dat de HONDERDEN DODEN elders in de het MIDDEN OOSTEN, niet eens de aandacht krijgen !

iedereen krijgt aandacht van mij .

maar wat er hier gebeurd is gewoon te erg. een volk word al 70 jaar lang vermoord en uit huizen gezet door een kwaadaardige tuig dat uit Europa aankwam.

ik zal Israel nooit erkennen .


en ik snap hamas wel . hoe kan je een inbreker je huis toewijzen of er samen mee wonen. en nog erger een inbreker dat een deel van je familie en volk heeft vermoord.

super ick
22-07-14, 07:17
[QUOTE=knots71karel;5353603]

iedereen krijgt aandacht van mij .

maar wat er hier gebeurd is gewoon te erg. een volk word al 70 jaar lang vermoord en uit huizen gezet door een kwaadaardige tuig dat uit Europa aankwam.

ik zal Israel nooit erkennen .


en ik snap hamas wel . hoe kan je een inbreker je huis toewijzen of er samen mee wonen. en nog erger een inbreker dat een deel van je familie en volk heeft vermoord.

Er is helemaal geen sprake van een volk. Het zijn voor het overgrote deel Jordaniërs en Egyptenaren. Bovendien is Israel een internationaal erkend land. Slechts enkele bananenrepublieken die zelf aan de lopende band de mensenrechten van de eigen bevolking schenden erkennen het niet.

Zoals jij reageert moeten de VS opgeheven worden en teruggegeven aan diverse indianenstammen en Australië aan de Aboriginals.

pizatie
23-07-14, 22:19
[QUOTE=pizatie;5353651]

Er is helemaal geen sprake van een volk. Het zijn voor het overgrote deel Jordaniërs en Egyptenaren. Bovendien is Israel een internationaal erkend land. Slechts enkele bananenrepublieken die zelf aan de lopende band de mensenrechten van de eigen bevolking schenden erkennen het niet.

Zoals jij reageert moeten de VS opgeheven worden en teruggegeven aan diverse indianenstammen en Australië aan de Aboriginals.

Israel mag niet meer bestaan. mocht ik ooit aan de macht komen dan :duim:

knots71karel
23-07-14, 22:22
Daar hou jij toch van?

DAT ZEG JIJ !
Zonder grondige reden .

knots71karel
23-07-14, 22:44
[QUOTE=super ick;5353820]

Israel mag niet meer bestaan. mocht ik ooit aan de macht komen dan :duim:

De HAAT is er bij jou wel erg diep ingehamerd , je bent er vermoedelijk nog nooit geweest ,
je kent de mensen niet over wie je het hebt .
Dacht je nu echt dat alle JODEN het eens zijn hoe het er al jaren aan toe gaat ?
Het enige wat bij jou soort telt is wraak ,om de schande van een tienvoudige overmacht uit te wissen .die destijd een pak op hun sodemieter kregen van een handje vol half bewapende Joden .
En ook de jaloersheid spelt een rol Israel heeft van een korreltje zand en vruchtbaar korreltje aarde gemaakt
Want waar praten we over ja precies 00,002% van de aard oppervlakte !
En het zij wel steeds de Palestijnen die de gemaakte afspraken te niet doen .
En de JODEN ? die moeten stoppen met deze moord partij ,en ook hun grenzen beperken !
Maar dan nog zij er haatzaaiende Etterbakjes zoals jij die willen gen Vrede want dan hebebnze niks meer om op te kankeren
Tip : kijk ff naar de OEIGOERSE MOSLIMS die hondser behandeld worden dan de PALESIJNEN.
systematisch uitgemoord , uit hun huizen gezet ,verdreven opgejaagd door ..Chinzen
MAAR DAR HOOR IK TUIG ZOALS JIJ NIET OVER!
dat is je niet aangeleerd boven dien het zijn geen Palestijnen maar wel MOSLIMS !
dat is voor jou soort de 'ver van m,n bed show'' .en je kunt moeilijk ettelijke miljoenen Chinezen gaan haten! Laat staan uitmoorden ,
En nog ff dit die OEIGOEREN woonden daar al ver voordat ISRAEL ontstond !
:zwaai: ga maar lekker slapen en dromen van je haat gevoelens .

knots71karel
24-07-14, 19:19
[QUOTE=knots71karel;5354735][QUOTE=pizatie;5354726]

De HAAT is er bij jou wel erg diep ingehamerd , je bent er vermoedelijk nog nooit geweest ,
je kent de mensen niet over wie je het hebt .
Dacht je nu echt dat alle JODEN het eens zijn hoe het er al jaren aan toe gaat ?
Het enige wat bij jou soort telt is wraak ,om de schande van een tienvoudige overmacht uit te wissen .die destijd een pak op hun sodemieter kregen van een handje vol half bewapende Joden .
En ook de jaloersheid spelt een rol Israel heeft van een korreltje zand en vruchtbaar korreltje aarde gemaakt
Want waar praten we over ja precies 00,002% van de aard oppervlakte !
En het zij wel steeds de Palestijnen die de gemaakte afspraken te niet doen .
En de JODEN ? die moeten stoppen met deze moord partij ,en ook hun grenzen beperken !
Maar dan nog zij er haatzaaiende Etterbakjes zoals jij die willen gen Vrede want dan hebebnze niks meer om op te kankeren
Tip : kijk ff naar de OEIGOERSE MOSLIMS die hondser behandeld worden dan de PALESIJNEN.
systematisch uitgemoord , uit hun huizen gezet ,verdreven opgejaagd door ..Chinzen
MAAR DAR HOOR IK TUIG ZOALS JIJ NIET OVER!
dat is je niet aangeleerd boven dien het zijn geen Palestijnen maar wel MOSLIMS !
dat is voor jou soort de 'ver van m,n bed show'' .en je kunt moeilijk ettelijke miljoenen Chinezen gaan haten! Laat staan uitmoorden ,
En nog ff dit die OEIGOEREN woonden daar al ver voordat ISRAEL ontstond !
:zwaai: ga maar lekker slapen en dromen van je haat gevoelens .[/QUOTE

Dit was t.a.v Pizatie , die wijselijk genoeg niet reageert
:hihi:

Nederlandertje
25-07-14, 05:08
Aller eerst wil ik mijn bewondering uiten voor Hamas. Met hun uitstekende organisatie en tactiek, hebben ze superieure geweld van Zionistische agressor kunnen pareren.

Maar het mooiste van alles is het feit dat Hamas beschikking heeft over steedse betere raketten. Met grotere bereik en explosieve kracht. Daarnaast hebben ze beschikking over antitank wapens die de Merkava kunnen uitschakelen. Dan heb ik het niet over een UACV gehad. Al met al zeer gunstige ontwikkelingen met betrekking tot Hamas. Hopelijk zal Hamas over Nog meer, betere en krachtige wapens en raketten in het bijzonder. Zodat Israeliers beseffen dat met bezetting van Palestijns land een zware prijs dient te worden betaald.

Dankzij het oh zo goede Hamas zijn er in palestina al veel duizenden doden te betreuren geweest. Lang leve Hamas

super ick
25-07-14, 07:35
[QUOTE=pizatie;5354726]

De HAAT is er bij jou wel erg diep ingehamerd , je bent er vermoedelijk nog nooit geweest ,
je kent de mensen niet over wie je het hebt .
Dacht je nu echt dat alle JODEN het eens zijn hoe het er al jaren aan toe gaat ?
Het enige wat bij jou soort telt is wraak ,om de schande van een tienvoudige overmacht uit te wissen .die destijd een pak op hun sodemieter kregen van een handje vol half bewapende Joden .
En ook de jaloersheid spelt een rol Israel heeft van een korreltje zand en vruchtbaar korreltje aarde gemaakt
Want waar praten we over ja precies 00,002% van de aard oppervlakte !
En het zij wel steeds de Palestijnen die de gemaakte afspraken te niet doen .
En de JODEN ? die moeten stoppen met deze moord partij ,en ook hun grenzen beperken !
Maar dan nog zij er haatzaaiende Etterbakjes zoals jij die willen gen Vrede want dan hebebnze niks meer om op te kankeren
Tip : kijk ff naar de OEIGOERSE MOSLIMS die hondser behandeld worden dan de PALESIJNEN.
systematisch uitgemoord , uit hun huizen gezet ,verdreven opgejaagd door ..Chinzen
MAAR DAR HOOR IK TUIG ZOALS JIJ NIET OVER!
dat is je niet aangeleerd boven dien het zijn geen Palestijnen maar wel MOSLIMS !
dat is voor jou soort de 'ver van m,n bed show'' .en je kunt moeilijk ettelijke miljoenen Chinezen gaan haten! Laat staan uitmoorden ,
En nog ff dit die OEIGOEREN woonden daar al ver voordat ISRAEL ontstond !
:zwaai: ga maar lekker slapen en dromen van je haat gevoelens .

Kijk even goed naar je quote Karel. Je legt mij worden in de mond.......

knots71karel
25-07-14, 12:52
[QUOTE=knots71karel;5354735]

Kijk even goed naar je quote Karel. Je legt mij worden in de mond.......

Het antwoord was gericht aan Pizatie,!
Ook is het dubbel geplaatst!?! wat ik ook geprobeerd heb , het duurde minstens 10 min en dan gaf mijn P.C errror .
NU KAN HET OPEENS WEL ??
Maar begrijpen doe ik het niet .
Sorry

pizatie
25-07-14, 19:52
[QUOTE=pizatie;5354726]

De HAAT is er bij jou wel erg diep ingehamerd , je bent er vermoedelijk nog nooit geweest ,
je kent de mensen niet over wie je het hebt .
Dacht je nu echt dat alle JODEN het eens zijn hoe het er al jaren aan toe gaat ?
Het enige wat bij jou soort telt is wraak ,om de schande van een tienvoudige overmacht uit te wissen .die destijd een pak op hun sodemieter kregen van een handje vol half bewapende Joden .
En ook de jaloersheid spelt een rol Israel heeft van een korreltje zand en vruchtbaar korreltje aarde gemaakt
Want waar praten we over ja precies 00,002% van de aard oppervlakte !
En het zij wel steeds de Palestijnen die de gemaakte afspraken te niet doen .
En de JODEN ? die moeten stoppen met deze moord partij ,en ook hun grenzen beperken !
Maar dan nog zij er haatzaaiende Etterbakjes zoals jij die willen gen Vrede want dan hebebnze niks meer om op te kankeren
Tip : kijk ff naar de OEIGOERSE MOSLIMS die hondser behandeld worden dan de PALESIJNEN.
systematisch uitgemoord , uit hun huizen gezet ,verdreven opgejaagd door ..Chinzen
MAAR DAR HOOR IK TUIG ZOALS JIJ NIET OVER!
dat is je niet aangeleerd boven dien het zijn geen Palestijnen maar wel MOSLIMS !
dat is voor jou soort de 'ver van m,n bed show'' .en je kunt moeilijk ettelijke miljoenen Chinezen gaan haten! Laat staan uitmoorden ,
En nog ff dit die OEIGOEREN woonden daar al ver voordat ISRAEL ontstond !
:zwaai: ga maar lekker slapen en dromen van je haat gevoelens .

veel onzin ik zo een lange stuk


ten eerst ik heb niks tegen joden. mijn vriendin is joods! 2. ik zal nooit van mijn leven Israel erkennen. ook niet als er 2 staten oplossingen komt.

ik zou zeker een keer naar palestina willen.. jij mag het Israel noemen ik doe dat liever niet. en er is een verschil tussen Joden en Israeliers. Israeliers zijn criminelen en dat zijn Joden niet buiten Israel . of heb ik het verkeerd? hoe noemen we in nederland iemand die inbreekt ? maar hun doen nog erger inbreken en moorden. china wil ik nu niet over praten.

:boos::boos::boos: