PDA

Bekijk Volledige Versie : The Sahara's forgotten war



Pagina's : [1] 2

super ick
21-07-14, 14:26
Marokko is geen haar beter dan Israel. Of moet ik schrijven Marokkanen zijn net joden?

http://m.youtube.com/watch?v=_Y8w-ACs7Bw
http://m.youtube.com/watch?v=vtiUzPsYzQg
http://m.youtube.com/watch?v=G6QLwJOxo10
http://m.youtube.com/watch?v=dHGQP6qF4QQ

Stelletje hypocrieten.

pizatie
21-07-14, 15:04
die moeten van marokko afblijven anders hebben ze een probleem.

super ick
21-07-14, 16:02
die moeten van marokko afblijven anders hebben ze een probleem.

Omgedraaid bedoel je. Marokko moet van Westelijke Sahara afblijven. Ik stel voor dat ze in twee weken meer dan 1500 raketten op Marokko afschieten. Als Hamas dat recht heeft dan hebben zij dat zeker. De internationale gemeenschap heeft Marokko in het ongelijk gesteld.

pizatie
21-07-14, 16:15
Omgedraaid bedoel je. Marokko moet van Westelijke Sahara afblijven. Ik stel voor dat ze in twee weken meer dan 1500 raketten op Marokko afschieten. Als Hamas dat recht heeft dan hebben zij dat zeker. De internationale gemeenschap heeft Marokko in het ongelijk gesteld.
domme vergelijking . die zandnegers hebben geen enkele recht op een stuk land. want dat hebben ze nooit gehad. dat stuk zand is van marokko . dat is het verschil knul.

Juffrouw_Saartje
21-07-14, 16:49
domme vergelijking . die zandnegers hebben geen enkele recht op een stuk land. want dat hebben ze nooit gehad. dat stuk zand is van marokko . dat is het verschil knul.

Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.

vitalis
21-07-14, 17:06
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.

Voor sommigen zal die tijd nooit komen.

pizatie
21-07-14, 17:08
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.

dat tuig vraagt steun bij Israel . wat vind jij daar van?

Juffrouw_Saartje
21-07-14, 18:19
Denk aan jezelf. Jouw opmerking wordt niet erger of minder erg door wat anderen hier uitkramen. Mijn reactie: Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen, blijft dus gewoon staan.

pizatie
21-07-14, 18:52
Denk aan jezelf. Jouw opmerking wordt niet erger of minder erg door wat anderen hier uitkramen. Mijn reactie: Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen, blijft dus gewoon staan.
het zijn mijn broeders niet .

Al Sawt
21-07-14, 19:08
Omgedraaid bedoel je. Marokko moet van Westelijke Sahara afblijven. Ik stel voor dat ze in twee weken meer dan 1500 raketten op Marokko afschieten. Als Hamas dat recht heeft dan hebben zij dat zeker. De internationale gemeenschap heeft Marokko in het ongelijk gesteld.
Typisch een reactie van een idioot die verblind is door haat en totaal onwetend is. Westelijke Sahara was al eeuwen onderdeel van Marokkaanse gebieden. De macht van de Marokkaanse sultan en rechtspraak van Marokko werd door de eeuwen heen erkend door Sahrawi`s.

Dit kunnen wij niet zeggen van Zionistisch tuig dat Palestina was gaan bezetten op basis van een sprookje uit oudheid.

SportFreak
21-07-14, 19:45
Luister a honden die denken dat.West Sahara niet van Marokko is ...Er is maar 1 Marokko en de rest kan de pot op

super ick
21-07-14, 19:56
Typisch een reactie van een idioot die verblind is door haat en totaal onwetend is. Westelijke Sahara was al eeuwen onderdeel van Marokkaanse gebieden. De macht van de Marokkaanse sultan en rechtspraak van Marokko werd door de eeuwen heen erkend door Sahrawi`s.

Dit kunnen wij niet zeggen van Zionistisch tuig dat Palestina was gaan bezetten op basis van een sprookje uit oudheid.

Sprookje uit de oudheid? Heb jij de Koran niet gelezen? Daar staat het ook in hoor.

In je verdere betoog geef ie de definitie van een kolonie. Zwak argument. Pas op voor je referentiekader en niet direct beginnen met beledigingen. Is ook niet erg sterk.

Marokko moet daar gewoon weg. De internationale gemeenschap is daar ondubbelzinnig over.

(leen)
21-07-14, 19:58
Uiteindelijk werd de kwestie in 1975 voorgelegd aan het Internationaal Gerechtshof in Den Haag. Het Hof deed vervolgens een ondubbelzinnige uitspraak: de rechtbank erkende dat er reeds vóór de Spaanse kolonisatie banden hadden bestaan tussen de Westelijke Sahara enerzijds en Marokko en Mauritanië anderzijds maar dat beide staten nooit daadwerkelijk gezag hadden uitgeoefend over het gebied. Het Hof kwam dan ook tot de conclusie dat de Westelijke Sahara gedekoloniseerd diende te worden, waarbij het zelfbeschikkingsrecht van de lokale bevolking voorop stond. Het Polisario beschouwde de uitspraak als een overwinning, omdat het de weg leek te effenen naar een onafhankelijke staat voor de Sahrawi.

Maar goed er wonen valse moslims dus die moeten gewoon niet zeuren :hihi:

super ick
21-07-14, 20:02
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.

Niet alle moslims hebben goede manieren.

Ik zwengel niets aan als afleidingsmanoeuvre maar om bepaalde zaken in een juist perspectief te plaatsen.

(leen)
21-07-14, 20:02
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.

Waarom nu niet te bespreken en wanneer dan wel?

knots71karel
21-07-14, 21:27
domme vergelijking . die zandnegers hebben geen enkele recht op een stuk land. want dat hebben ze nooit gehad. dat stuk zand is van marokko . dat is het verschil knul.

jE TAAL VERRAAD JE ONBESCHOFTE OPVOEDING TYPISCH EEN JONGETJE DAT ALS EEN ''PRINSJE'' ALLES MOCHT OOK Z,N ZUSJES ONGESTRAFT PESTEN

knots71karel
21-07-14, 21:31
Waarom nu niet te bespreken en wanneer dan wel?

Omdat het nu op een bepaalde plaats slaat .....
NAMELIJK DE ZERE PLEK !
:fplet:

pizatie
21-07-14, 21:49
Omdat het nu op een bepaalde plaats slaat .....
NAMELIJK DE ZERE PLEK !
:fplet:


:fpotver:

SportFreak
22-07-14, 00:07
Marokko

Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten (http://nl.tinypic.com/view.php?pic=34t6h6h&s=5#).

Juffrouw_Saartje
22-07-14, 00:09
Waarom nu niet te bespreken en wanneer dan wel?

Dat heb ik je al gezegd: het is een afleidingsmanoeuvre van Super Ick.

Juffrouw_Saartje
22-07-14, 00:24
het zijn mijn broeders niet .

Want?

Ibrah1234
22-07-14, 00:25
Typisch een reactie van een idioot die verblind is door haat en totaal onwetend is. Westelijke Sahara was al eeuwen onderdeel van Marokkaanse gebieden.

België maakte in de 16e en 17e eeuw ook deel uit van "de Nederlanden". Dat is volgens jou dan voldoende reden België plat te gooien met napalm, burgers te verkrachten en vermoorden en wat er overblijft opsluiten in tentenkampen in Frankrijk?

Wat een kul argument.

pizatie
22-07-14, 00:41
Want?het zijn seculieren.:fplet:

super ick
22-07-14, 06:58
Want?

Kom op Saartje. Je hebt alle vuiligheid die hij er over, alles wat niet zijn vorm van islam aanhangt, uitkotst als een nazi.
Hij ziet moslims als übermenschen en de rest zijn minder dan dieren.

super ick
22-07-14, 06:59
Dat heb ik je al gezegd: het is een afleidingsmanoeuvre van Super Ick.

Ik heb net al gepost dat dat niet zo is. Waarom blijf je dan toch volharden?

Giuseppe
22-07-14, 14:02
De triomfantelijkheid waarmee super ick ineens ontdekt dat Marokko mensenrechten schendt :duim:. Uiteraard geeft super ick geen reet om het lot van de Sahrawi's, maar wil graag een soort jijbak richting Marokkaanse Nederlanders maken. Alles om de discussie over de Israëlische oorlogsmisdaden in de Gazastrook te verstikken. Weet super ick dat de Israëlische regering het om die reden heel goed kan vinden met de Marokkaanse machthebbers? Zo nu en dan wisselen ze recepten met elkaar uit.


Idioot.

Ibrah1234
22-07-14, 14:45
Oorlogsmisdaden worden vrijwel dagelijks over de hele wereld gepleegd. Daarmee wil ik het Israëlisch-Palestijns conflict niet bagatelliseren.

In mijn optiek is de tweestatenoplossing het enig duurzaam model.

Geloof niet dat het een Israëlisch-Palestijns conflict betreft maar een Joods - Arabisch/islamitisch conflict. Dus religieus geïnspireerd. Dat is de eeuwige pech van de Joden.
Hun godsdienst is deels overgenomen en gemodificeerd in andere religies. Zowel christenen als moslims hebben om het gebied gevochten.

Maar de RKK heeft ook een dubieuze antisemitische rol gespeeld door de eeuwen heen.

Ik begrijp de Joden wel. Als je duizenden jaren door vreemde culturen bent bezet en uitgemoord, laatstelijk 70 jaar geleden nog door de nazi's dan is het uit alle macht streven naar een veilig thuisland onder aanwending van alle middelen rechtens begrijpelijk.

Giuseppe
22-07-14, 14:59
Het is geen religieus conflict. (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/374412-hoeveel-palestijnen-moeten-dood-om-drie-isra%EBlische-tieners-wreken-3.html)

Giuseppe
22-07-14, 15:03
Ik begrijp de Joden wel. Als je duizenden jaren door vreemde culturen bent bezet en uitgemoord, laatstelijk 70 jaar geleden nog door de nazi's dan is het uit alle macht streven naar een veilig thuisland onder aanwending van alle middelen rechtens begrijpelijk.

Ten koste van het Palestijnse volk dat helemaal geen aandeel had in de eeuwenlange vervolging van het Joodse volk. Ironisch natuurlijk: zelf bezet en uitgemoord geweest en nu hetzelfde aanrichten op een ander weerloos volk. Wellicht dat de Palestijnen over 2000 jaar ook ergens een strookje krijgen waar zij de oorspronkelijke bevolking ervan kunnen bezetten en onderdrukken. :tik:

super ick
22-07-14, 15:04
De triomfantelijkheid waarmee super ick ineens ontdekt dat Marokko mensenrechten schendt :duim:. Uiteraard geeft super ick geen reet om het lot van de Sahrawi's, maar wil graag een soort jijbak richting Marokkaanse Nederlanders maken. Alles om de discussie over de Israëlische oorlogsmisdaden in de Gazastrook te verstikken. Weet super ick dat de Israëlische regering het om die reden heel goed kan vinden met de Marokkaanse machthebbers? Zo nu en dan wisselen ze recepten met elkaar uit.


Idioot.

Ik heb er wel meer een topic over geopend. Het was dus niet ineens. Ik wil er wel een bepaalde hypocrisie mee aangeven.
Jij gebruikt de term Marokkaanse machthebbers. Zou bij de Palestijnse kwestie ook eens moeten gebeuren. Die machthebbers laten nl hun eigen volk opzettelijk creperen. Zonder de broodnodige portie geweld blijft er van Hamas niets over.

Dat er onschuldige slachtoffers vallen is een triest feit maar oorlogsmisdaden.........volgens mij is het Hamas dat lukraak raketten op steden op probeert te schieten. Dat is wel een regelrechte oorlogsmisdaad. Niemand hoorde ik hier toen het al weken raketten regende. Welk land had niet gereageerd? Dan is Hamas er uiteraard als de kippen bij om zoveel mogelijk slachtoffers close up in beeld te brengen.

Hamas kan alleen floreren bij een oorlogseconomie. Dan blijft de externe geldstroom van landen met een schuldgevoel goed op gang. Zo goed dat de levensstandaard inmiddels hoger is dan het regiogemiddelde, Israel en rijke oliestaatjes uitgesloten.

Schelden kan je achterwege laten. Zet niet zoveel zoden aan de dijk op een forum.

(leen)
22-07-14, 16:10
Dat heb ik je al gezegd: het is een afleidingsmanoeuvre van Super Ick.

Volgens mij is het eerder een duikertje voor jou.
Super heeft dit al vaker ter discussie gesteld en het wordt door de marocjes zorgvuldig gemeden.
Wat heb jij btw als bekeerlinge die niets met marokko heeft tegen deze misdaad?

(leen)
22-07-14, 16:17
De triomfantelijkheid waarmee super ick ineens ontdekt dat Marokko mensenrechten schendt :duim:. Uiteraard geeft super ick geen reet om het lot van de Sahrawi's, maar wil graag een soort jijbak richting Marokkaanse Nederlanders maken. Alles om de discussie over de Israëlische oorlogsmisdaden in de Gazastrook te verstikken. Weet super ick dat de Israëlische regering het om die reden heel goed kan vinden met de Marokkaanse machthebbers? Zo nu en dan wisselen ze recepten met elkaar uit.



Idioot.

Over de westerlijke sahara is al vaker het onderwerp gemeden, en grappig dat jij zo verfijnd in supers gevoel kan kijken.

Ibrah1234
22-07-14, 17:37
Het is geen religieus conflict. (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/374412-hoeveel-palestijnen-moeten-dood-om-drie-isra%EBlische-tieners-wreken-3.html)

Ik heb er kennis van genomen maar ben desondanks een andere mening toegedaan.

CONTRA
22-07-14, 17:55
Super heeft dit al vaker ter discussie gesteld

wanneer dan? ik zie de westelyke sahara alleen voorby komen wanneer moordende joden dood en verderf zaaien. de westelyke sahara interesseert superick geen ene moer. idem dito voor vitalis of knots. byna niemand is geinteresseerd in de westelyke sahara.

knots71karel
22-07-14, 18:52
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.
BEN HET MET JE ENS MAAR SUPER DOET PRECIES HET ZELFDE WAT HIER DAGELIJKS AAN DE ORDE IS .
het enige onder werp wat hier telt is Joden .

knots71karel
22-07-14, 19:08
wanneer dan? ik zie de westelyke sahara alleen voorby komen wanneer moordende joden dood en verderf zaaien. de westelyke sahara interesseert superick geen ene moer. idem dito voor vitalis of knots. byna niemand is geinteresseerd in de westelyke sahara.

Klopt als een bus , hier wordt dit onderwerp gemeden als DE PEST!
En ik ben er nog niet zo lang achter gekomen wat er zich afspeelt daar in de SAHARA , daar wordt normale wijze hier niet over gesproken ,en dat geld voor alles wat niet in het kader van de MOSLISMS past die maar en ding voor ogen hebben het ONRECHT IN GAZA ,maar over het BOKO HARAM schorum hebben ze het niet en ISIS wordt ook de hemel in geprezen door het zelfde zooitje haat zaaiertjes .

Weet je hoe we dat in NEDERLAND noemen: Het hemd is nader dan de ROK .
Kijk maar naar de vliegramp nu dag en nacht op de T.V !
Ik was hier de enige op MAROC.NL die ook vermeldde dat een bus in China met 39 MENSEN !!! verbrand is.
En ook over de dood van weer ff 89 MOSLIMS (sorry SJIEITEN dat zijn geen Moslims volgens kleine haatzaaiende etterbakjes hier !!) .

:wink: Maak je maar lekker druk om het handje vol zandkorreltjes dat Israel heet , het is 000,002 % van de Aarde

Stof Genoeg om eens verder als je NEUS lang is te kijken ,
je staat er mee op en gat er me naar je bed ,zoals zovelen hier ,en weet donders goed dat waar twee kijven er ook twee schuld hebben.
Want hier gaat het praatje zo gek niet rond het eindigt steeds weer op KUT(israel) of STRONT (palestina).

vitalis
22-07-14, 19:10
wanneer dan? ik zie de westelyke sahara alleen voorby komen wanneer moordende joden dood en verderf zaaien. de westelyke sahara interesseert superick geen ene moer. idem dito voor vitalis of knots. byna niemand is geinteresseerd in de westelyke sahara.

Je kunt ook wel zeggen dat helemaal niemand geïnteresseerd is in Palestijnen, tenminste niet als ze door moordende medemoslims worden afgemaakt. Ze zijn alleen interessant als er met het vingertje naar Joden gewezen kan worden.

knots71karel
22-07-14, 19:36
Je kunt ook wel zeggen dat helemaal niemand geïnteresseerd is in Palestijnen, tenminste niet als ze door moordende medemoslims worden afgemaakt. Ze zijn alleen interessant als er met het vingertje naar Joden gewezen kan worden.

Precies ! een zielige ingekankerde haat , WO 2 was enkel jaren voordat Israel ontstond ,afgelopen ,kijk nu !
We leven in vrede met onze vroegere (vijanden) en hoe .
Maar in iSRAEL dat kan niet omdat het HAMAS lekker de boel in de hand wil houden ,niet voor niets willen ze geen staakt het vuren , dan stop ook hun ''kassa!!!
Zoals boven kun je ook gaan denken,maar het grootse probleem is de ONDERLINGE HAAT!
Als je elkaar niet vergeven kan dan blijft het zo !
En zolang er tunnels zijn ,en er nog steeds een blokkade is van de kant van Israel .
Komen de beide partijen nooit bij elkaar , en HAMAS moet ophouden zijn eigen mensen als schild te gebruiken !
Ze flikken alles ! nu hebben de Hamas zich zelfs verschanst in het Gebouw van de VERENIGDE NATIES .
Dit is zo iets als vloeken in de MOSKEE !
Onaanvaardbaar in de Politieke wereld

CONTRA
22-07-14, 19:39
Want hier gaat het praatje zo gek niet rond het eindigt steeds weer op KUT(israel) of STRONT (palestina).

daar doe je zelf het hardste aan mee. je opent de ene topic na de andere over israel-palestina.

CONTRA
22-07-14, 19:45
Precies ! een zielige ingekankerde haat , WO 2 was enkel jaren voordat Israel ontstond ,afgelopen ,kijk nu !
We leven in vrede met onze vroegere (vijanden) en hoe .
Maar in iSRAEL dat kan niet omdat het HAMAS lekker de boel in de hand wil houden ,niet voor niets willen ze geen staakt het vuren , dan stop ook hun ''kassa!!!
Zoals boven kun je ook gaan denken,maar het grootse probleem is de ONDERLINGE HAAT!
Als je elkaar niet vergeven kan dan blijft het zo !
En zolang er tunnels zijn ,en er nog steeds een blokkade is van de kant van Israel .
Komen de beide partijen nooit bij elkaar , en HAMAS moet ophouden zijn eigen mensen als schild te gebruiken !
Ze flikken alles ! nu hebben de Hamas zich zelfs verschanst in het Gebouw van de VERENIGDE NATIES .
Dit is zo iets als vloeken in de MOSKEE !
Onaanvaardbaar in de Politieke wereld

weer eentje met een obsessie voor hamas.

hamas slaat geen deuk in een pak boter en is totaal geen party voor de joodse terreurgroep idf maar voor knots en vitalis en superick is hamas niemand minder dan De Duivel zelf. hamas als Het Absolute Kwaad. over de moordpartyen op kinderen door joodse idf terroristen hoor je ze niet. superick probeert dit zelfs in de schoenen te schuiven van hamas want hamas is De Duivel zelf.

CONTRA
22-07-14, 19:47
Je kunt ook wel zeggen dat helemaal niemand geïnteresseerd is in Palestijnen, tenminste niet als ze door moordende medemoslims worden afgemaakt. Ze zijn alleen interessant als er met het vingertje naar Joden gewezen kan worden.

nou nee want toen hamas en fatah met elkaar in gevecht waren was dit wereldnieuws.

vitalis
22-07-14, 20:10
nou nee want toen hamas en fatah met elkaar in gevecht waren was dit wereldnieuws.

Nee, daar werd veel minder ophef over gemaakt, ik heb toen tenminste geen demonstraties gezien. Het zelfde was het geval toen onlangs de Palestijnen in Syrië werden afgemaakt. Ik heb toen helemaal geen Palestinasupporters gehoord. Van Agt hield zich ook koest.

knots71karel
22-07-14, 20:33
Nee, daar werd veel minder ophef over gemaakt, ik heb toen tenminste geen demonstraties gezien. Het zelfde was het geval toen onlangs de Palestijnen in Syrië werden afgemaakt. Ik heb toen helemaal geen Palestinasupporters gehoord. Van Agt hield zich ook koel.

Het heeft alleen maar te maken met haat ,nijd en afgunst , want hoe onpartijdig ik ook ben de Joden hebben toch van een stukje woestijn heel wat weten te maken , en gen gezeik over geld , want de ARABISCHE wereld is rijk genoeg om de Palestijnen te helpen ,afgezien daarvan er wonen me liefs ruim 1700 miljonairs alleen al in de GAZASTROOK !
En daar hoor je ook niemand en hier zeker niet over praten ,dat wordt gemoedelijk in de enorme DOOFPOT gestopt !

:wink:

knots71karel
22-07-14, 20:38
[QUOTE=CONTRA;5354157]nou nee want toen hamas en fatah met elkaar in gevecht waren was dit wereldnieuws.[/QUOTE

Je bedoelde dit :
Voor MOSLIM begrippen weinig doden :

Bloedige gevechten Hamas en Fatah in Gazadoor Administrator 28 jan 2007

http://elsevier.cdn.rbsrv.nl/Resizes/large/PageFiles/63/55/15563/001_RBIAdam-image-ELSEVIER109935I01.jpg
Palestijnen bevechten elkaar om de macht

Drie dagen strijd tussen Hamas en Fatah hebben aan zeker vijfentwintig Palestijnen het leven gekost. Tientallen Palestijnen raakten gewond

CONTRA
22-07-14, 20:53
want hoe onpartijdig ik ook ben



http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-laughing024.gif (http://www.freesmileys.org/smileys.php)

CONTRA
22-07-14, 20:59
Nee, daar werd veel minder ophef over gemaakt, ik heb toen tenminste geen demonstraties gezien. Het zelfde was het geval toen onlangs de Palestijnen in Syrië werden afgemaakt. Ik heb toen helemaal geen Palestinasupporters gehoord. Van Agt hield zich ook koel.

minder ophef ja omdat het konflikt tussen fatah en hamas niks voorstelt vergeleken met de joodse terreur tegen de palestynen. neemt niet weg dat het veelvuldig in het nieuws was en er veel aandacht voor was.
overigens is de aandacht voor israel-palestina tweezydig. dat weet je zelf ook als geen ander. de zionistjes doen minstens zo fanatiek mee in ophef maken over dit konflikt.

vitalis
22-07-14, 21:05
minder ophef ja omdat het konflikt tussen fatah en hamas niks voorstelt vergeleken met de joodse terreur tegen de palestynen. neemt niet weg dat het veelvuldig in het nieuws was en er veel aandacht voor was.
overigens is de aandacht voor israel-palestina tweezydig. dat weet je zelf ook als geen ander. de zionistjes doen minstens zo fanatiek mee in ophef maken over dit konflikt.
Er was weinig aandacht voor, je moest goed zoeken om iets over deze moordpartijen te weten te komen.. Dat Hamas kinderen van Fatahleiders vermoordde werd al helemaal verdonkeremaand

Juffrouw_Saartje
22-07-14, 22:59
De triomfantelijkheid waarmee super ick ineens ontdekt dat Marokko mensenrechten schendt :duim:. Uiteraard geeft super ick geen reet om het lot van de Sahrawi's, maar wil graag een soort jijbak richting Marokkaanse Nederlanders maken. Alles om de discussie over de Israëlische oorlogsmisdaden in de Gazastrook te verstikken.

Precies, en daarom blijft mijn standpunt: NOW IS NOT THE TIME.

Juffrouw_Saartje
22-07-14, 23:02
het zijn seculieren.:fplet:

Wat zijn (moslim) seculieren?

Juffrouw_Saartje
22-07-14, 23:04
jE TAAL VERRAAD JE ONBESCHOFTE OPVOEDING TYPISCH EEN JONGETJE DAT ALS EEN ''PRINSJE'' ALLES MOCHT OOK Z,N ZUSJES ONGESTRAFT PESTEN

Speculatie. Jij weet niet hoe Pizatie met zijn zusjes omgaat en of hij überhaupt zusjes heeft. Blijf bij de feiten, en liever nog, blijf bij het onderwerp, en ga niet als variant op het hoppen naar andere landen, over op ad hominem argumenten (de persoon in kwestie aanvallen).

Juffrouw_Saartje
22-07-14, 23:05
Ik heb er wel meer een topic over geopend. Het was dus niet ineens. Ik wil er wel een bepaalde hypocrisie mee aangeven.

Je geeft dus toe dat het niet toevallig is: afleidingsmanoeuvre.

super ick
23-07-14, 07:33
wanneer dan? ik zie de westelyke sahara alleen voorby komen wanneer moordende joden dood en verderf zaaien. de westelyke sahara interesseert superick geen ene moer. idem dito voor vitalis of knots. byna niemand is geinteresseerd in de westelyke sahara.

Welnee, het is meerdere keren ter sprake gekomen. Over de mate van aantrekken van leed hebben we het hier ook al een keer gehad. Niemand maar dan ook niemand heeft vanacht wakker gelegen over de Palestijnen. Zo lig ik ook niet wakker over de Westelijke Sahara. Ik denk dat ik hier op dit forum de dagelijkse werkelijkheid het beste besef. Ik heb er diverse malen middenin gezeten.

Wat wij doen op dit forum is ons gelijk trachten te halen. In een dergelijke mate dat er vaak twee partijen, met de hakken in het zand, overblijven. Zo komt men tot het principe de vijand van mijn vijand is mijn vriend en zien de mensen niet meer met wat voor ordinaire nazi-achtigen ze te maken hebben.

super ick
23-07-14, 07:40
Je geeft dus toe dat het niet toevallig is: afleidingsmanoeuvre.

Geen afleidingsmanoeuvre. Ik betrek het erbij. Dat is ook heel logisch. Jezus deed dat ook. Toen riepen ze waarschijnlijk ook stick to the subject.

"En wat ziet gij den splinter, die in uws broeders oog is, en den balk, die in uw eigen oog is, merkt gij niet? Of hoe kunt gij tot uw broeder zeggen: Broeder, laat toe, dat ik den splinter, die in uw oog is, uitdoe; daar gij zelf den balk, die in uw oog is, niet ziet? Gij geveinsde! doe eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit te doen, die in uws broeders oog is."

Juffrouw_Saartje
24-07-14, 03:08
Niemand maar dan ook niemand heeft vanacht wakker gelegen over de Palestijnen

???


Zo lig ik ook niet wakker over de Westelijke Sahara.

Hiermee bevestig je weer mijn punt, je timing is niet toevallig, het is een afleidingsmanoeuvre.


Wat wij doen op dit forum is ons gelijk trachten te halen. In een dergelijke mate dat er vaak twee partijen, met de hakken in het zand, overblijven.

Nope, ik ben niet van de onbegrijpelijke likes. Ook loop ik niet uit het raam de cheerleader uit te hangen, alleen maar omdat de ene bij mijn 'groepje' hoort. Het is iets waar ik mij mateloos aan stoor. Jouw clubje reageert massaal met jij-bak en ad hominum argumenten als Samir een topic plaatst, dat terwijl jullie notabene zelf ook tegen de vereniging Martijn zijn. Nope, ik doe niet mee aan die kermis. Ik ben echter blij dat je het nu toegegeven hebt, en dat het zwart op wit staat, wat ik al vanaf dag 1 wist. Gewoon bashen om het bashen. Niets is echt bij jou, zo heb je ook toegegeven een topic te hebben geplaatst om het 'evenwicht' erin te houden.

CONTRA
24-07-14, 14:20
Welnee, het is meerdere keren ter sprake gekomen.

wanneer heb je dit onderwerp vaker ter sprake gebracht?



Ik denk dat ik hier op dit forum de dagelijkse werkelijkheid het beste besef.

denk het niet. die werkelykheid van jou is een zionistische werkelykheid.

super ick
24-07-14, 15:39
wanneer heb je dit onderwerp vaker ter sprake gebracht?



denk het niet. die werkelykheid van jou is een zionistische werkelykheid.

Ik ga mijzelf niet nazoeken op dit forum maar het is diverse keren ter sprake geweest.

Welnee, ik heb niets met dat gedachtengoed. Jij zit net zo in elkaar als Bush, you're with us or against us. Ik heb al eerder gezegd dat het conflict onevenredig groot gemaakt wordt. Op zich heel knap. Rondom Israel zitten allemaal dictaturen waar geen haan naar kraait. Syrie en Irak zijn complete slachthuizen. Open er een topic over en zie de gelatenheid of de bewering dat sjiieten toch geen moslims zijn. Die mogen dood.

Eerst 10 dagen onophoudelijk raketten afvuren op Israel. Niemand zegt of doet wat. Geen VN, niets. Tot Israel terugslaat en dan als de kippen alle gewonden en doden rondtwitteren, voor camera's slepen, etc. Israel moet die beschietingen dus maar blijven tolereren en mag niets terug doen. Dat doet geen land dus ook Israel niet. Als die niet van zich af hadden kunnen bijten waren ze allen allang geslacht geweest.
Die doden en gewonden zijn voor de verantwoording van Hamas en niet Israel.

knots71karel
24-07-14, 18:54
Nou daar zit hel wat in , want HAMAS heeft geen enkel belang in vrede ; hun tunnel handel levert voor sommigen
dat zijn er ongeveer 1700 miljoenen op !
JA je leest het goed ruim 1700 miljonairs in de GAZA strook !
OOk daar is al en topic over geopend , maar geen reactie,s uiteraard , want woeker winsten mogen gemaakt worden (rente mag niet ):hihi:
Maar daar staan ze hier niet bij stil , tunnels graven mag blijkbaar ,om te smokkelen en om Israel ook van die kant uit te bestoken.
Logisch dat die Joden het spuug zat zijn , ze hebben al zo vaak ''water bij de wijn '' gedaan.
Maar wat er nu aan de hand is valt niet meer onder menselijke waardigheid , dit is vreselijk die Palestijnse stakkers kunnen geen kant op !
Maar zolang de HAMAS bonzen gen vrede willen ? tsja wat dan !
Ze hebben niks meer te eten ,medicijnen zijn er bijna niet meer , maar wel Raketten ! en wapens en munutie ! ra ra ra ???

CONTRA
24-07-14, 20:56
Die doden en gewonden zijn voor de verantwoording van Hamas en niet Israel.

dit is precies wat ik bedoel met je zionistische werkelykheid. je bent gehersenspoeld door zionistische propaganda.

vitalis
24-07-14, 21:13
dit is precies wat ik bedoel met je zionistische werkelykheid. je bent gehersenspoeld door zionistische propaganda.

Als er één gehersenspoeld is met vijandbeelden dan ben jij het wel....

CONTRA
24-07-14, 22:22
Als er één gehersenspoeld is met vijandbeelden dan ben jij het wel....

levende wezens fysieke schade toebrengen is uit den boze voor my. zelfs muggen raak ik niet aan. nog nooit ben ik fysiek geweldadig geweest tegen een jood. integendeel. vele malen heb ik vroeger de liefde bedreven met een jood en heb dierbare herinneringen aan die relatie.

knots71karel
24-07-14, 22:33
levende wezens fysieke schade toebrengen is uit den boze voor my. zelfs muggen raak ik niet aan. nog nooit ben ik fysiek geweldadig geweest tegen een jood. integendeel. vele malen heb ik vroeger de liefde bedreven met een jood en heb dierbare herinneringen aan die relatie.

O en je staat wel achter HAMAS ,die zijn nog steeds willens en wetens bezig met raketten af te vuren
met maar een doel ..zoveel mogelijk burgers te raken ,want ze richten niet op millitaire doelen.
omgekeerd gebruiken de JODEN hun wapens en waars chuwen precies welke doelen ze gaan an vallen.
dus probeer eens onpartijdig te denken
ff vragje hoe komt het dat HAMES wel raketten heetf maar niks meer te vreten voor de bevolking die ze als schild gebruiken op de koop toe.
p.s zelf komen de heren niets te kort met hun (riante inkomens via de tunnel smokkel ! het aantal mijonairs groeit met de dag .
Nou jij en dan ik weer !
SLAAP LEKKER .

vitalis
24-07-14, 22:40
levende wezens fysieke schade toebrengen is uit den boze voor my. zelfs muggen raak ik niet aan. nog nooit ben ik fysiek geweldadig geweest tegen een jood. integendeel. vele malen heb ik vroeger de liefde bedreven met een jood en heb dierbare herinneringen aan die relatie.Fysiek misschien niet, maar verbaal ben je agressief en probeer je regelmatig schade aan te richten.

CONTRA
24-07-14, 23:48
Fysiek misschien niet, maar verbaal ben je agressief en probeer je regelmatig schade aan te richten.

tegen joden ben ik verbaal niet agressief. ik scheld niet tegen joden en al helemaal niet omwille van hun joodse overtuiging. ben verbaal wel hard over zionisten wanneer ze wegens hun joodse overtuiging geweldadig en intolerant zyn in het midden-oosten.

H.P.Pas
25-07-14, 00:10
Eerst 10 dagen onophoudelijk raketten afvuren op Israel. Niemand zegt of doet wat. Geen VN, niets. Tot Israel terugslaat en dan als de kippen alle gewonden en doden rondtwitteren, voor camera's slepen, etc. Israel moet die beschietingen dus maar blijven tolereren en mag niets terug doen. Dat doet geen land dus ook Israel niet. Als die niet van zich af hadden kunnen bijten waren ze allen allang geslacht geweest.
Die doden en gewonden zijn voor de verantwoording van Hamas en niet Israel.
Daar is op zich niet zoveel tegen in ze brengen maar er onbreekt iets aan.



Ik ga mijzelf niet nazoeken
Ik wel ::):

De kern van het probleem is, dat in Gaza op een gebied zo groot als een Zuiderzeepolder 1,7 miljoen paupers als ratten in de val zitten. Zonder kans op ontsnapping, zonder noemenswaardige middelen van bestaan, uitzichtloos, hopeloos. Die hopeloosheid berust mede op de historische ervaring van de laatste 60 jaar: de toestand is van jaar tot jaar slechter geworden. Voor het begrip van het huidige probleem is de historie sinds 1948 dus inderdaad relevant.
Wil je het probleem oplossen zul je hen een reëel perspectief moeten bieden. Dan nog wordt het lastig genoeg, op een voorschot aan vertrouwen kun je redelijkerwijs niet rekenen.


In die richting heeft Israël niets ondernomen, uitsluitend geblokkeerd en getraineerd. Dus slaat regelmatig de vlam in de pan. 2008, 2012, en nu dus weer. They had it coming.
De vraag of Hamas wat dat betreft veel beter afsnijdt is natuurlijk gewettigd maar zolang Israël weigert om zelfs maar met ze te praten hoeven ze niet veel te bewijzen.

super ick
25-07-14, 07:26
Daar is op zich niet zoveel tegen in ze brengen maar er onbreekt iets aan.



Ik wel ::):


In die richting heeft Israël niets ondernomen, uitsluitend geblokkeerd en getraineerd. Dus slaat regelmatig de vlam in de pan. 2008, 2012, en nu dus weer. They had it coming.
De vraag of Hamas wat dat betreft veel beter afsnijdt is natuurlijk gewettigd maar zolang Israël weigert om zelfs maar met ze te praten hoeven ze niet veel te bewijzen.

Praten met een instantie die jouw vernietiging in zijn handvest heeft staan? Daar valt niet mee te praten.
Hamas is terecht een terroristische organisatie. Heeft de Gazastrook gezuiverd van alle onwelvoeglijke elementen en prent de kinderen op scholen zo vroeg mogelijk in met Jodenhaat. Waarom zijn zij begonnen met beschietingen waarvan ze 100% zeker wisten dat dit het gevolg zou zijn? Omdat zij alleen kunnen gedijen in een oorlogssituatie.

Israel moet achter de grenzen van 1967 en alle nederzettingen opdoeken. Ik ben er overigens van overtuigd dat de agressie dan gewoon doorgaat. De islam en het negatieve beeld van Joden in de Koran speelt daarin zeker een rol.

Ibrah1234
25-07-14, 08:12
De kern van het probleem is, dat in Gaza op een gebied zo groot als een Zuiderzeepolder 1,7 miljoen paupers als ratten in de val zitten. Zonder kans op ontsnapping, zonder noemenswaardige middelen van bestaan, uitzichtloos, hopeloos.

Je doelt op de dagelijkse stroom goederen (6000 ton) luxe artikelen zoals Mercedessen, LCD TV’s, Jacuzzi's en overige zaken?

Gaza in Lap of Luxury: Israeli Aid Includes Daily Shipment of Mercedes, HDTV’s and Jacuzzis (http://www.theblaze.com/stories/2011/07/06/gaza-in-lap-of-luxury-israeli-aid-includes-daily-shipment-of-mercedes-hdtvs-and-jacuzzis/)

Some of the Items Transferred into Gaza from Israel on a Daily Basis - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=bmwAhDAiTxI)

The_Grand_Wazoo
25-07-14, 09:44
Je doelt op de dagelijkse stroom goederen (6000 ton) luxe artikelen zoals Mercedessen, LCD TV’s, Jacuzzi's en overige zaken?

Gaza in Lap of Luxury: Israeli Aid Includes Daily Shipment of Mercedes, HDTV’s and Jacuzzis (http://www.theblaze.com/stories/2011/07/06/gaza-in-lap-of-luxury-israeli-aid-includes-daily-shipment-of-mercedes-hdtvs-and-jacuzzis/)

Some of the Items Transferred into Gaza from Israel on a Daily Basis - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=bmwAhDAiTxI)

Dit is zoiets als beweren dat de hongerwinter in Nederland niet plaats had hoeven vinden aangezien de zwarthandlaren toch ook geen honger leden.

Ibrah1234
25-07-14, 10:38
Dit is zoiets als beweren dat de hongerwinter in Nederland niet plaats had hoeven vinden aangezien de zwarthandlaren toch ook geen honger leden.

Met een dagelijkse stroom van 6000 ton luxeartikelen (per dag!!), het equivalent van 250 truckladingen, valt naar redelijkheid en billijkheid niet te spreken over het voorzien in de behoefte van een paar "zwarthandelaren".

Ter adstructie in dezen H.H. Pas:
Gaza op een gebied zo groot als een Zuiderzeepolder 1,7 miljoen paupers als ratten in de val zitten.


Truckladingen met 600 ton aan luxeartikelen zoals Duitse sportwagens, haute coiture uit Parijs, welness apparatuur etcetera voor inwoners in een gebied ter grootte van de Noord-Oost polder?

Blijkbaar beschikken de inwoners van Gaza over meer koopkracht dan de propagandamachine doet vermoeden. Zou me niet verbazen dat nergens ter wereld zoveel miljonairs wonen per km2 dan in Gaza (17.000).

Een op de duizend inwoners van Gaza is miljonair. Dat zijn echt niet allemaal criminelen en zwarthandelaren maar wellicht succesvolle ondernemers.

vitalis
25-07-14, 10:43
Dit is zoiets als beweren dat de hongerwinter in Nederland niet plaats had hoeven vinden aangezien de zwarthandlaren toch ook geen honger leden.

In Gaza wordt geen honger geleden.

Giuseppe
25-07-14, 12:47
Ik heb er wel meer een topic over geopend. Het was dus niet ineens. Ik wil er wel een bepaalde hypocrisie mee aangeven.

De hypocrisie van wie? Hoe lang dwaal je hier al rond? Dat je nog steeds niet weet dat verreweg de meeste Marokkanen hier helemaal niet achter het Marokkaans beleid in de Sahara staan. Sterker nog, de kwestie is hier juist bekend geworden door linkse Marokkanen en Berbers in het bijzonder, omdat zij het algehele beleid van de gehate Hassan II tegenover politieke tegenstanders hekelden. Als je hypocrisie wil aankaarten, begin dan maar met Nederland zelf. Mond vol over mensenrechtenschendingen in bijvoorbeeld Rusland, maar zelf onvoorwaardelijk achter de Israëlische bezetting staan.


Jij gebruikt de term Marokkaanse machthebbers. Zou bij de Palestijnse kwestie ook eens moeten gebeuren. Die machthebbers laten nl hun eigen volk opzettelijk creperen. Zonder de broodnodige portie geweld blijft er van Hamas niets over.

Het bestaansrecht van Hamas dankt zij aan de Israëlische bezetting en belegering. Je weet dat Hamas zelf gedeeltelijk een product was van Israël, om de PLO van Arafat te ondermijnen? Frankensteins monster.


Dat er onschuldige slachtoffers vallen is een triest feit maar oorlogsmisdaden.........

Neuh, hellfire missiles afvuren op één van de meest dichtbevolkte gebieden ter wereld, met alle gevolgen van dien, kun je nooit als oorlogsmisdaden zien. Dat de meerderheid van de slachtoffers burgers zijn zullen we maar bijkomende schade noemen.


volgens mij is het Hamas dat lukraak raketten op steden op probeert te schieten. Dat is wel een regelrechte oorlogsmisdaad. Niemand hoorde ik hier toen het al weken raketten regende. Welk land had niet gereageerd? Dan is Hamas er uiteraard als de kippen bij om zoveel mogelijk slachtoffers close up in beeld te brengen.

Welk volk had niet gereageerd als die van alle kanten werd belegerd en over geen enkele politieke en militaire slagkracht beschikte om een dergelijke blokkade op te heffen?


Hamas kan alleen floreren bij een oorlogseconomie. Dan blijft de externe geldstroom van landen met een schuldgevoel goed op gang. Zo goed dat de levensstandaard inmiddels hoger is dan het regiogemiddelde, Israel en rijke oliestaatjes uitgesloten.

Geldt ook voor Israël. Je weet dat Israël jaarlijks meer dan drie miljard dollar ontvangt van de Amerikanen?


Schelden kan je achterwege laten. Zet niet zoveel zoden aan de dijk op een forum.

Schelden? Het was een constatering. Je bent een eikel. Heeft geen toegevoegde waarde verder, maar het moet gezegd worden.

Ibrah1234
25-07-14, 12:58
Let op!! Schokkende beelden inwoners van Gaza welke op mensonterende wijze aan hun dagelijks voedsel moeten zien te komen!! Dit is werkelijk een humanitaire ramp van ongekende omvang.


http://www.youtube.com/watch?v=aEdtIQOf9-o

Ibrah1234
25-07-14, 13:14
Nergens ter wereld zijn er meer Lamborghini's, Ferrari's, en luxe Duitse sportwagens per 1000 inwoners dan in Gaza.

"Luxury cars wіth Libyan plates аrе becoming a common sight іn thе Gaza Strip, a startling side-effect οf thе unrest іn thе north African country. Showroom owner Amin ѕаіԁ hе paid taxes οn each car tο Gaza’s Hamas government, аnԁ thаt thеrе wеrе now “dozens” οf vehicles coming іn frοm Libya еνеrу week. Customers tended tο want 2011 аnԁ 2012 Hyundai Sonatas, Kia аnԁ Hyundai SUVs, BMWs аnԁ 4-wheel-drive Toyotas, hе ѕаіԁ. Cars ѕtаrt аt $24,000, wіth sedans going fοr $48,000 аnԁ SUVs costing аѕ much аѕ $100,000, hе ѕаіԁ."

19141

19142

CONTRA
25-07-14, 14:06
de leugens desinformatie en propaganda van zionisten en fatah worden maar al te graag kritiekloos overgenomen door onze huiszionisten.

mark61
25-07-14, 14:14
In Gaza wordt geen honger geleden.

Er is wel ondervoeding.

mark61
25-07-14, 14:22
Praten met een instantie die jouw vernietiging in zijn handvest heeft staan? Daar valt niet mee te praten.

Likoed heeft in zijn handvest staan dat er NOOIT een Palestijnse staat komt. Dus waar heb je het over?

Hamas wil altijd praten en heeft al tig keer gezegd dat het 1) bereid is vrede te sluiten en met name 2) dat het elke vredesovereenkomst zal accepteren die door de PLO is onderhandeld en met een referendum aangenomen. Wat kunnen ze nog meer doen?

Israël is een terroristische staat die zijn kinderen etc. Dit soort opmerkingen heeft totaal geen nut.

Het feit is dat Israël geen vrede wil, nooit heeft gewild, en maar illegaal blijft bouwen. En niemand die er iets van zegt of er iets aan doet. Ze willen niet serieus onderhandelen en sluiten een belangrijke partij uit. Of je die partij aardig vindt of niet is volstrekt irrelevant. Vrede sluit je met vijanden, niet met vrienden.

Kortom, PLO en Hamas willen onderhandelen, Israël NIET. De eenvoudige, simpele waarheid.

Het feit is dat de Palestijnse gebieden onleefbaar zijn. Ja, ze gaan niet dood, maar een normaal leven is onmogelijk. Geen economie, geen bewegingsvrijheid, helemaal niets. Dat leidt onherroepelijk tot gefrustreerd geweld. Onvermijdelijk.

(Wat in dat verhaal over 'interne Hamasterreur' altijd zorgvuldig wordt weggelaten is dat toen Hamas eerlijke, vrije verkiezingen won Fatah geld en wapens kreeg van Israël en de VS en een poging tot staatsgreep deed. Die werd hardhandig neergeslagen, ja.)

mark61
25-07-14, 14:23
Nergens

Donder op met je smerige hasbara. Hoe kan je in vredesnaam zo immoreel zijn? Heb jij geen fatsoen?

Waarom doe je dit? Wil je bij jezelf te raden gaan en mij een eerlijk antwoord geven?

Want ik begrijp het werkelijk niet en ben verbijsterd.

Ibrah1234
25-07-14, 14:34
de leugens desinformatie en propaganda van zionisten en fatah worden maar al te graag kritiekloos overgenomen door onze huiszionisten.

Dat is geen weerlegging van feiten.

Ik ben geen zionist noch Jood maar heb wel een zekere fascinatie voor Israël en hoe dat land zich heeft weten staande te houden in een oceaan van haat.

Mij fascineert hoe een propagandamachine net zoals in Nazi Duitsland de massa weet te bewegen in een bepaalde richting.

De waarheid zal ergens in het midden liggen. Natuurlijk is de situatie in Gaza verre van wenselijk en dienen beide partijen vergaande concessies te doen om te komen tot een duurzame oplossing van het conflict.

Mijn onderbuik zegt mij dat deze alomvattende haat niet van de gewone moslims komt. Die zijn net zo beschaafd als welke westerling dan ook en zullen globaal dezelfde waarden en normen onderschrijven.

Net als de anti-kernwapen beweging met de bijhorende massa protesten welke gefinancierd en aangestuurd werden door Moskou denk ik dat S.A. hier de boosdoener is.

mark61
25-07-14, 14:48
Ik ben geen zionist noch Jood maar heb wel een zekere fascinatie voor Israël en hoe dat land zich heeft weten staande te houden in een oceaan van haat.

Je vindt het fascinerend hoe gewelddadige illegale immigranten zich ontwikkelden tot een tot de tanden bewapende kolonie in andermans land.

Je vindt het fascinerend hoe ze miljoenen mensen opsluiten in concentratiekampen en er af en toe een paar duizend afmaken, als de natives te restless worden. Hoe ze die mensen terroriseren, vermoorden, hun eigendommen vernietigen en overall het leven onmogelijk maken. Hoe ze prijsschieten in een kippenren.

Wat is dat voor morbide fascinatie? Ik vind dat volstrekt immoreel.


Mij fascineert hoe een propagandamachine net zoals in Nazi Duitsland de massa weet te bewegen in een bepaalde richting.

Mij fascineert een staatspropagandamachine helemaal niet. Wat me wel fascineert, is dat mensen als jij er blindelings voor vallen en massamoord prima vinden. Nazi-Duitsland lukte het niet de machtigste landen in de wereld, en bij miljarden mensen, sympathie te wekken en hen hun leugens te laten slikken. Israël wel.


Mijn onderbuik zegt mij dat deze alomvattende haat niet van de gewone moslims komt. Die zijn net zo beschaafd als welke westerling dan ook en zullen globaal dezelfde waarden en normen onderschrijven.

Omdat ze zo beschaafd zijn, en dezelfde normen en waarden onderschrijven, walgen ze van deze misdadigheid. Jij niet, dus jij bent niet beschaafd. Jij hebt normen voor 'ons', en normen voor 'hen', die untermenschen, die konijnenplaag die lelijk doet tegen Israël.


Net als de anti-kernwapen beweging met de bijhorende massa protesten welke gefinancierd en aangestuurd werden door Moskou denk ik dat S.A. hier de boosdoener is.

Dat is een bespottelijke leugen.

De boosdoener hier is Israël, dat alles in het werk stelt de holocaust tot de bodem uit te melken, daarbij geholpen door christenen en anderen die om onbegrijpelijke redenen partij kiezen en alles wat Israël doet toejuichen, en alle onwelgevallige feiten wegmoffelen.

SA is overigens een prima, zij het crypto, bondgenoot van Israël.

Hawa
25-07-14, 16:50
Vrouwen worden misbruikt om zoveel mogelijk kinderen te baren het zijn de koeien van het midden-oosten.
Zowaar heel Palestina er bij ligt. In de jodenhoek in al die bezette gebieden neuken ze bij de klippen op.
Als er kind dood gaat jammeren ze wel maar het ligt allemaal in die grote hand van Jaweh.

Die anderen doen hetzelfde. Het stikt er van de kinderen en al die kinderen worden de dupe van deze waanzinnige klote oorlog/bezetting.
In het geloof van islam worden het allemaal martelaars.

Zie maar naar al die fotoos op al die theekastjes.

En wij gaan emotioneel worden, ik doe er niet meer aan mee. En elkaar van alles de schuld van gaan geven.

De schuld ligt aan de politiek. Aan al die wapenfabrieken, en vooral die afgedankte wapens die nog in gebruik zijn. Het is gewoon net zoals met die drugs bendes in Zuid-Amerika is ook vechten tegen de bierkaai, en dat zijn dus weer allemaal christenen.

Dus weg met die gelovigen en vooral stompzinnige machthebbers die er gewoon bij liggen op strand stoel met hoer en hoer.

Het heeft altijd iets met seks te maken. Zo hypocriet!

Giuseppe
25-07-14, 17:42
Waarom een derde Palestijnse volksopstand dichterbij is dan ooit (https://decorrespondent.nl/1512/Waarom-een-derde-Palestijnse-volksopstand-dichterbij-is-dan-ooit/115157107296-596d16b9)

De onafhankelijke Israëlische journalist Noam Sheizaf schreef 22 juli in de kritische internetkrant +972: ‘Ik ken veel Palestijnen die het niet eens zijn met Hamas. Maar voor hen gaat de Gaza-oorlog toch over het beleg – onderdeel van hun onafhankelijkheidsoorlog. Israëliërs weigeren dat te begrijpen.’


Niet alleen Israëliërs blijkbaar.

Ibrah1234
25-07-14, 20:43
Je vindt het fascinerend hoe gewelddadige illegale immigranten zich ontwikkelden tot een tot de tanden bewapende kolonie in andermans land.

Hoezo andermans land. Heel het Midden-Oosten zoals Jordanië, Syrië en Israël is op de kaart ingetekend met de pen.

De Conferentie van San Remo en de Volkenbond nemen de Balfour-declaratie in 1920 over en verklaren haar tot internationaal geldend recht. Van illegale immigratie kan na 1948 dan ook geen sprake zijn. Lijkt mij niet meer dan logisch dat Joden na de genocide van WOII emigreren naar Israel.

Simpel antisemitisme en Jodenhaat ligt hieraan ten grondslag. Net zoals in Nederland de term vol=vol door Joop Glimmerveen werd gebezigd.

Het Palestijns vluchtelingenvraagstuk is grotendeels veroorzaakt door de arabieren zelf in de zesdaagse oorlog.

En Hamas? In Verenigde Staten en de Europese Unie wordt Hamas beschouwd als een terroristische organisatie.

Giuseppe
25-07-14, 23:56
http://i58.tinypic.com/29gka39.jpg

mark61
26-07-14, 00:04
Hoezo andermans land. Heel het Midden-Oosten zoals Jordanië, Syrië en Israël is op de kaart ingetekend met de pen.

Ben je gestoord? Wat is dit voor antwoord? Ja, weer andere gewapende illegale kolonisten tekenden er lustig op los. Engelsen en Fransen, in dit geval.

Er woonden daar mensen. In hun eigen land, waar niemand anders recht op heeft.


De Conferentie van San Remo en de Volkenbond nemen de Balfour-declaratie in 1920 over en verklaren haar tot internationaal geldend recht.

Internationaal recht? Je bedoelt het recht van de sterkste om andermans land te koloniseren.


Lijkt mij niet meer dan logisch dat Joden na de genocide van WOII emigreren naar Israel.

Ja? Hoezo? Het is logisch dat illegale kolonisten andermans land binnenvallen, de inwoners terroriseren, vermoorden of verdrijven? Logisch? Je bent geestesziek.


Simpel antisemitisme en Jodenhaat ligt hieraan ten grondslag.

Heb je daar enige aanwijzing voor? Of is het genoeg als je zomaar wat uitkraamt?

Je lult uit je nekharen. Je zegt maar wat zonder na te denken. Je bauwt als een debiel Israëlische propaganda na. Waarom doe je dat?

Waarom?


Het Palestijns vluchtelingenvraagstuk is grotendeels veroorzaakt door de arabieren zelf in de zesdaagse oorlog.

Weer een gore hasbaraleugen. Wat bezielt jou, als Nederlander zonder enig belang (volgens jouzelf) om gedachteloos leugens na te bauwen?

Waarom doe je dit? Geef een keer antwoord.

Ongelooflijk dit. Hoe ben jij zo immoreel geworden, zo ontstellend smerig van binnen?

Hoe is dit gekomen? Geef voor één keer antwoord.

pizatie
26-07-14, 00:24
Israeliers het tuig dat aankwam in palestina 1947 .

geen enkele respect voor dit tuig . het is de grooste tuig die er ooit heeft bestaan. een land bezetten en nog het lef hebben om te moorden.

:boos:

pizatie
26-07-14, 00:28
Hoezo andermans land. Heel het Midden-Oosten zoals Jordanië, Syrië en Israël is op de kaart ingetekend met de pen.

De Conferentie van San Remo en de Volkenbond nemen de Balfour-declaratie in 1920 over en verklaren haar tot internationaal geldend recht. Van illegale immigratie kan na 1948 dan ook geen sprake zijn. Lijkt mij niet meer dan logisch dat Joden na de genocide van WOII emigreren naar Israel.

Simpel antisemitisme en Jodenhaat ligt hieraan ten grondslag. Net zoals in Nederland de term vol=vol door Joop Glimmerveen werd gebezigd.

Het Palestijns vluchtelingenvraagstuk is grotendeels veroorzaakt door de arabieren zelf in de zesdaagse oorlog.

En Hamas? In Verenigde Staten en de Europese Unie wordt Hamas beschouwd als een terroristische organisatie.

Hamas kan je anno 2014 echt niet meer gebruiken. hamas bestond niet in 1947 en zou nooit bestaan hebben als het tuig gewoon in polen bleef of rusland of amerika. dit zijn de feiten en niet anders.

:boos:

Ibrah1234
26-07-14, 00:58
Internationaal recht? Je bedoelt het recht van de sterkste om andermans land te koloniseren.

Antwoorden van een waanzinnige. Je bent helemaal hysterisch kerel. Dat is de ellende met jou en je Hamas vriendjes. 70 jaar geleden had je waarschijnlijk hier door de straten gemarcheerd om gele sterren tot hun huizen uit te sleuren.

Internationaal recht inderdaad dus Israël is legitiem. Wat begrijp je daar niet aan?

super ick
26-07-14, 06:58
Hamas kan je anno 2014 echt niet meer gebruiken. hamas bestond niet in 1947 en zou nooit bestaan hebben als het tuig gewoon in polen bleef of rusland of amerika. dit zijn de feiten en niet anders.

:boos:

Niet zo naïef Pinazi. Moslimextremisme is een zaak van moslims. Als het nu alleen de kop op had gestoken in Gaza dan had je een punt gehad.

Juffrouw_Saartje
26-07-14, 08:10
Simpel antisemitisme en Jodenhaat ligt hieraan ten grondslag. Net zoals in Nederland de term vol=vol door Joop Glimmerveen werd gebezigd.

Wat een onzin zeg. Er zijn genoeg joden die tegen deze operatie tegen Gaza zijn waarbij inmiddels 200 kinderen zijn overleden, zijn die ook antisemitisch? M.a.w. Israel heeft een carte blanche van jou om alles te doen, en als je er wat van zegt word je monddood gemaakt met deze bovenstaande leugen.


Antwoorden van een waanzinnige.

Jij bent hier de waanzinnige:

70 jaar geleden had je waarschijnlijk hier door de straten gemarcheerd om gele sterren tot hun huizen uit te sleuren.

Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te zeggen. Het is niet alleen speculatie, dus wederom niet gebaseerd op feiten, zoals dat hier wel vaker gebeurd (net als de ad-hominem en jij-bak argumenten) wat te denken geeft wat je hier op een discussie forum te zoeken hebt, het is weerzinwekkend dat je zoiets suggereert.

Juffrouw_Saartje
26-07-14, 09:08
het zijn seculieren.:fplet:

Wat zijn (moslim) seculieren?

mark61
26-07-14, 12:48
Antwoorden van een waanzinnige. Je bent helemaal hysterisch kerel. Dat is de ellende met jou en je Hamas vriendjes. 70 jaar geleden had je waarschijnlijk hier door de straten gemarcheerd om gele sterren tot hun huizen uit te sleuren.

Internationaal recht inderdaad dus Israël is legitiem. Wat begrijp je daar niet aan?

Wat is dit voor gestoorde reactie?

Je weigert de feiten te erkennen. Als je Israëli was kon ik dat begrijpen, maar voor de tiende keer: wat drijft jou als Nederlander blind partij te kiezen en de dood van duizenden te negeren? Wat is dat?

En dan als enige 'tegenargument' komen met 'Je bent een antisemiet!"

De goorste, laagste, leugenachtige hasbara-reactie. Geen wonder dat mensen denken dat jullie betaald worden. Maar dat is niet zo. Jullie scheppen genoegen in walgelijke immoraliteit.

mark61
26-07-14, 12:51
Niet zo naïef Pinazi. Moslimextremisme is een zaak van moslims. Als het nu alleen de kop op had gestoken in Gaza dan had je een punt gehad.

Hij heeft gelijk dat Hamas een relatief nieuw verschijnsel is. Dat overigens door Israël is geholpen, immers, wat is er lolliger dan verdeeldheid te zaaien bij de vijand.

En inderdaad was dit allemaal niet gebeurd als er geen Europees antisemitisme was geweest. Een keihard feit waar niemand het ooit over wil hebben.

Er had zelfs een Hitler en WOII kunnen zijn; zijn antisemitisme is in dat verband volstrekt willekeurig, en staat niet in verband met het ontstaan van WOII en het aan de macht komen van de NSDAP.

Hamas is helemaal niet extremistisch; het is conservatief.

vitalis
26-07-14, 15:01
Hij heeft gelijk dat Hamas een relatief nieuw verschijnsel is. Dat overigens door Israël is geholpen, immers, wat is er lolliger dan verdeeldheid te zaaien bij de vijand.

En inderdaad was dit allemaal niet gebeurd als er geen Europees antisemitisme was geweest. Een keihard feit waar niemand het ooit over wil hebben.

Er had zelfs een Hitler en WOII kunnen zijn; zijn antisemitisme is in dat verband volstrekt willekeurig, en staat niet in verband met het ontstaan van WOII en het aan de macht komen van de NSDAP.

Hamas is helemaal niet extremistisch; het is conservatief.

Onzin, islamitisch antisemitisme bestaat al net zo lang als de islam. Zie de koran.

pizatie
26-07-14, 15:28
Niet zo naïef Pinazi. Moslimextremisme is een zaak van moslims. Als het nu alleen de kop op had gestoken in Gaza dan had je een punt gehad.

zionimse schuld van de 6 miljoen? wil je dat zeggen

pizatie
26-07-14, 15:30
Onzin, islamitisch antisemitisme bestaat al net zo lang als de islam. Zie de koran.
antisemitisme is onzin. het is niet tegen kritiek kunnen.

ik ben trouwens zelf een semiet en de meeste kwaadaardige Israliers niet. want het zijn poolse en russische ratten .

vitalis
26-07-14, 19:24
antisemitisme is onzin. het is niet tegen kritiek kunnen.

ik ben trouwens zelf een semiet en de meeste kwaadaardige Israliers niet. want het zijn poolse en russische ratten .

Over racistische vooroordelen gesproken...

pizatie
26-07-14, 22:44
Over racistische vooroordelen gesproken...

ik ben tegen racisme! en tegen onrecht laat dat duidelijk zijn.

Juffrouw_Saartje
27-07-14, 00:56
ik ben tegen racisme!

:confused:


die zandnegers hebben geen enkele recht op een stuk land.

Wat zijn (moslim) seculieren?

vitalis
27-07-14, 06:16
ik ben tegen racisme! en tegen onrecht laat dat duidelijk zijn.

Behalve als het om inwoners van de Westelijke Sahara gaat.

super ick
27-07-14, 09:42
antisemitisme is onzin. het is niet tegen kritiek kunnen.

ik ben trouwens zelf een semiet en de meeste kwaadaardige Israliers niet. want het zijn poolse en russische ratten .

Zolang ik bovenstaande reacties door niemand hier afgeremd zie worden kijk ik voorlopig alleen mee. Over selectiviteit gesproken.......

Ibrah1234
27-07-14, 10:43
Israeliers het tuig dat aankwam in palestina 1947 .

geen enkele respect voor dit tuig . het is de grooste tuig die er ooit heeft bestaan. een land bezetten en nog het lef hebben om te moorden.

:boos:

Wat hebben Marokkanen en Nederlanders met Palestijnen? Historische gezien helemaal niets.

Waar waren we met onze verontwaardiging toen Laskar Jihad de Molukken zuiverden? Jawel, veelal nog Nederlands sprekende mensen op Ambon.

Met de Molukken en Molukkers hebben we een historische band. Zowel de Nederlandse regering als de publieke opinie hulde zich in stilzwijgen. Triest.

De Palestijnen zijn blijkbaar interessanter dan Molukkers en Saharianen. Oorzaak? De bijbel en de Koran. Jeruzalem ligt immers niet in Tibet, de Westelijke Sahara of de Molukken.


https://www.youtube.com/watch?v=WY-fme5NOKA

Juffrouw_Saartje
27-07-14, 11:17
Wat hebben Marokkanen en Nederlanders met Palestijnen? Historische gezien helemaal niets.

Als Marokkanen niets met de Palestijnen te maken hebben, waarom dan de Westelijke Sahara erbij slepen?
Uit topic: Nu ook scholen getroffen..


Dit klemt temeer daar de bezetting van de Westelijke Sahara door Marokko waarbij de Saharianen zijn bestookt met napalm geen enkele rimpeling in de Marokkaanse opinie heeft doen ontstaan. Ook niet op dit forum.

Als afleidingsmanoeuvre! Super Ick heeft inmiddels al toegegeven dat hij er niet minder om slaapt. En zoals ik al zei moskeeën, burgers, een VN school, ziekenhuis en voetballende kinderen worden niet gebombardeerd OMDAT de Westelijke Sahara al dan niet bezet is. Het ene heeft niets met het andere te maken.

Dan ga je weer verder hoppen naar de Molukken. Wat komt dat doen in de (hullie-wullie-afleidings) topic over de Westelijke Sahara wat niet eens geopend is door een Marokkaan maar door Super Ick?

Je probeert wederom je punt te bewijzen, nu hoppend in een andere topic, dat dit een Joods/Arabisch conflict is en met de Palestijnen niets van doen heeft.

Ik herhaal (en desnoods 30 pagina's):

Mark61, Contra en Knuppeltje (waar is ie?) zijn toch ook geen Marokkanen noch moslim? De hele christelijke tak van mijn familie vindt het verschrikkelijk hoe Israël kinderen en vrouwen bombardeert, idem mijn collega's, noch Marokkaans noch moslim. Ik ken zelfs nauwelijks Marokkanen, en toch neemt niemand in mijn niet-Marokkaanse omgeving zulke bizarre standpunten in zoals jij. De meeste blanke Nederlanders zijn tegen dit beleid van Israël, dus wat heeft dat te maken met Arabier zijn? Helemaal niets.

Jij hebt in je hoofd dat het een Arabisch-Joods conflict is en het maakt niet uit wat wat iedereen tegen je zegt en wat de werkelijkheid is. Het lijkt er op dat jij je eigen realiteit creëert.

Verwarrend tellen in 2 topics maar toch, countdown: nog 29 pagina's te gaan, in het kader van Saartjes are you rational test.

Ibrah1234
27-07-14, 11:56
Als Marokkanen niets met de Palestijnen te maken hebben, waarom dan de Westelijke Sahara erbij slepen?

De Westelijke Sahara is relevant omdat deze is bezet door Marokko.

Daarom hebben dit soort discussies geen enkele zin en is de uitkomst in vrijwel alle gevallen voorspelbaar. Men veegt telkenmale het eigen straatje schoon en verwijst ter adstructie vervolgens naar een schijnbaar nog schrijnender voorbeeld ergens in Verweggistan, in dit geval Israël.

Hier ontbreekt alle logica.

Er is geen enkel causaal verband tussen Marokko en de Palestijnen anders dan wellicht de gemeenschappelijke religie.

Juffrouw_Saartje
27-07-14, 12:18
De Westelijke Sahara is relevant omdat deze is bezet door Marokko.

Dat is helemaal niet relevant, want Gaza wordt niet gebombardeerd omdat de Westelijke Sahara al dan niet bezet is. Er is geen causaal verband zoals je zegt, en derhalve is het een jij-bak argument en afleidingsmanoeuvre.

Bijvoorbeeld, de geografie/demografie van het kaartje in Je hoeft alleen maar te kijken meer niet verandert helemaal niet indien iemand die pro-polisario is dit plaatst, of Sport Freak zelf.

http://nationalvanguard.org/wp-content/uploads/2014/05/palestine-israel-map.jpg

Derhalve is het door jou geplaatste kaartje different versions of maps of Morocco aldaar dan ook een jij-bak argument en geen adequate reactie.
http://www.maroc.nl/forums/attachment.php?attachmentid=19127&d=1405977950 (http://www.maroc.nl/forums/attachment.php?attachmentid=19127&d=1405977950)



Een diefstal in Nederland blijft een diefstal ook al zou er in Bolivia iets zijn gestolen.

super ick
27-07-14, 15:24
Als afleidingsmanoeuvre! Super Ick heeft inmiddels al toegegeven dat hij er niet minder om slaapt.]

Letterlijk ja.
Lig jij er s'nachts wakker van? Nee! Dus doe niet zo hypocriet. Dat neemt niet weg dat ik slachtoffers betreur. Veel van mijn voormalige collega's hebben nachten wakker gelegen, ik ook. Gelukkig heb ik alles een plaatsje kunnen geven en lig er niet (meer) wakker van.

Iedereen die hier een grote mond heeft die heeft nog nooit slachtoffers gezien en lult er lekker op los, veilig vanachter zijn/haar ipadje. Niemand hier ligt er echt wakker van.

pizatie
27-07-14, 20:09
Wat hebben Marokkanen en Nederlanders met Palestijnen? Historische gezien helemaal niets.

Waar waren we met onze verontwaardiging toen Laskar Jihad de Molukken zuiverden? Jawel, veelal nog Nederlands sprekende mensen op Ambon.

Met de Molukken en Molukkers hebben we een historische band. Zowel de Nederlandse regering als de publieke opinie hulde zich in stilzwijgen. Triest.

De Palestijnen zijn blijkbaar interessanter dan Molukkers en Saharianen. Oorzaak? De bijbel en de Koran. Jeruzalem ligt immers niet in Tibet, de Westelijke Sahara of de Molukken.


https://www.youtube.com/watch?v=WY-fme5NOKA

palestijnen zijn mijn broeders en zusters .zo zie ik ze ook .

de moordenaars van mijn zusjes en broerthes is Israel. is dit zo moeilijk te begrijpen?


molukkers heb ik weinig mee. wel met javanen en indo's.

pizatie
27-07-14, 20:11
Behalve als het om inwoners van de Westelijke Sahara gaat.

die moeten vooral lekker in die zandbak blijven.


geen gaos veroorzaken in marokko anders is het heel gauw afgelopen met dat schorem!!

vitalis
27-07-14, 20:25
die moeten vooral lekker in die zandbak blijven.


geen gaos veroorzaken in marokko anders is het heel gauw afgelopen met dat schorem!!
Hear hear! Weer een echt zachtmoedige uiting van een gelovige!

Ibrah1234
28-07-14, 01:09
palestijnen zijn mijn broeders en zusters .zo zie ik ze ook .

de moordenaars van mijn zusjes en broerthes is Israel. is dit zo moeilijk te begrijpen?


molukkers heb ik weinig mee. wel met javanen en indo's.

Jouw mening is exemplarisch voor hetgeen ik stel en wat anderen bestrijden. Het Israëlisch-Palestijns conflict kent een religieuze grondslag. Vandaar de selectieve verontwaardiging.

Natuurlijk begrijp ik je wel. Maar je motivatie, vermits gedeeld door een groot gedeelte van de Oemma, is dan ook de reden voor de buitenproportionele belangstelling voor het conflict.

Tahtah88
28-07-14, 01:41
Jouw mening is exemplarisch voor hetgeen ik stel en wat anderen bestrijden. Het Israëlisch-Palestijns conflict kent een religieuze grondslag. Vandaar de selectieve verontwaardiging.

Natuurlijk begrijp ik je wel. Maar je motivatie, vermits gedeeld door een groot gedeelte van de Oemma, is dan ook de reden voor de buitenproportionele belangstelling voor het conflict.:cola:

CONTRA
28-07-14, 14:14
Het Israëlisch-Palestijns conflict kent een religieuze grondslag.

aan de kant vd joden is dat zeker zo.

vitalis
28-07-14, 15:04
aan de kant vd joden is dat zeker zo.Voor de Joden is het een strijd om te overleven.

super ick
28-07-14, 15:24
zionimse schuld van de 6 miljoen? wil je dat zeggen

Nee, het ging over moslimextremisme.

Jou opmerking raakt wel een punt. Joden zijn vervolgd over de hele wereld maar dat staat los van de haat in het Midden-Oosten die al bestond voor Israel bestond.

super ick
28-07-14, 15:27
aan de kant vd joden is dat zeker zo.

De Koran staat vol met passages waarin duidelijk wordt gesteld dat de Joden, de vijand zijn.

CONTRA
28-07-14, 16:39
Voor de Joden is het een strijd om te overleven.

het zoveelste leugen van een zionistische propagandist.

vitalis
28-07-14, 17:20
het zoveelste leugen van een zionistische propagandist.

Jij weet heel goed wat er met de Joden zal gebeuren als de horden de grenzen oversteken. Als je dat ontkent ben jij de leugenaar. Iedereen kan dat zien.

CONTRA
28-07-14, 18:19
Jij weet heel goed wat er met de Joden zal gebeuren als de horden de grenzen oversteken. Als je dat ontkent ben jij de leugenaar. Iedereen kan dat zien.

ook dit is gelogen. er wonen ruim anderhalf miljoen van deze "horden" in israel. in israel sterft echter zeer zelden een jood door niet-joods geweld. joden hebben in israel byna niks te vrezen van niet-joden. andersom wel. de horden arabs en moslims zyn regelmatig slachtoffer van joden.

vitalis
28-07-14, 18:23
ook dit is gelogen. er wonen ruim anderhalf miljoen van deze "horden" in israel. in israel sterft echter zeer zelden een jood door niet-joods geweld. joden hebben in israel byna niks te vrezen van niet-joden. andersom wel. de horden arabs en moslims zyn regelmatig slachtoffer van joden.

Draaikont

CONTRA
28-07-14, 19:04
Draaikont

je obsessie voor myn mannenkont is veelzeggend maar jammer voor jou ben ik niet in de herenliefde

vitalis
28-07-14, 19:24
je obsessie voor myn mannenkont is veelzeggend maar jammer voor jou ben ik niet in de herenliefde

Probeer je nu gevat te lijken? Zielige poging, gaat nergens meer over.

Juffrouw_Saartje
29-07-14, 07:24
Jouw mening is exemplarisch voor hetgeen ik stel en wat anderen bestrijden. Het Israëlisch-Palestijns conflict kent een religieuze grondslag. Vandaar de selectieve verontwaardiging.

Natuurlijk begrijp ik je wel. Maar je motivatie, vermits gedeeld door een groot gedeelte van de Oemma, is dan ook de reden voor de buitenproportionele belangstelling voor het conflict.

Nee. want het zijn niet alleen moslims die pro-palestijns zijn, zie de christelijke tak van mijn familie, prikkers hier, een (groot) deel van de blanke Nederlandse bevolking, die zijn gewoon tegen de bezettings politiek van Israël, tegen de bombardementen, tegen onrecht. Wat het religieuze aspect betreft, geldt dit net zo goed of zelfs meer vanuit de Joodse/SGP hoek, die menen dat Israël het beloofde land is.

Ik vind dat jij en Super Ick buitenproportioneel misstanden van Israël proberen te ontwijken, door steeds maar weer andere conflicten erbij te slepen. Gaza ligt onder vuur: ziekenhuizen, spelende kinderen, vrouwen, huizen, moskeën alles wordt gebombardeerd.

Juffrouw_Saartje
29-07-14, 07:28
die moeten vooral lekker in die zandbak blijven.


geen gaos veroorzaken in marokko anders is het heel gauw afgelopen met dat schorem!!

Wat zijn (moslim) seculieren?

mark61
29-07-14, 14:09
Het Israëlisch-Palestijns conflict kent een religieuze grondslag.

Nee. Volstrekte onzin.

Wanneer ga je mijn vragen beantwoorden? Nooit, zeker? Waarom niet?

mark61
29-07-14, 14:11
Nee, het ging over moslimextremisme.

Jou opmerking raakt wel een punt. Joden zijn vervolgd over de hele wereld maar dat staat los van de haat in het Midden-Oosten die al bestond voor Israel bestond.

Nee, joden zijn alleen vervolgd in Europa. Niet van die onzinnige dingen beweren. Europese christelijke haat. Punt uit.

In Noord-Amerika? In Zuid-Amerika? In Afrika? In Azië? In Australië?

Nee, er was geen haat in het MO voordat Israël bestond. Dat is gewoon volstrekte kul. Waarom dacht je dat al die joden uit Europa naar Marokko en het Osmaanse rijk vluchtten destijds? Er werden geaccepteerd, opgenomen, en ook nooit meer weggingen tot Israël werd gesticht?

Waarom post je zulke dingen? Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen, maar kom je met een link over iets heel anders?

Gewoon te kwader trouw. Ik begrijp dat gewoon niet.

mark61
29-07-14, 14:16
aan de kant vd joden is dat zeker zo.

Dat is slechts zo in een bepaalde versie van het zionisme, waarvan er verschillende zijn. Eigenlijk is pas de laatste decennia de religieuze 'strain' op de voorgrond gekomen. Ik heb eigenlijk de indruk dat dat uit de VS komt, waar nu in ieder geval de meest fanatieke reli-nationalisten vandaan komen die in de West Bank wonen.

Verder heeft Israël de opkomst van Hamas gestimuleerd, als verdeel en heers-politiek, en om Hamas nu te kunnen gelijkschakelen met al-Qa`eda en wie al niet.

Israëlische staatspropaganda is altijd veel slimmer geweest dan de Palestijnse.

mark61
29-07-14, 14:26
Voor de Joden is het een strijd om te overleven.

Nee, dat is een aperte leugen.

Waarom doe jij dit? Er zijn hier nu drie prikkers die dit doen en weigeren te vertellen waarom.

Terwijl me dat oprecht interesseert. Wat bezielt mensen die geen persoonlijke stake in het verhaal hebben blind partij te kiezen voor één kant? Wat bezielt jullie?

mark61
29-07-14, 14:36
Jij weet heel goed wat er met de Joden zal gebeuren als de horden de grenzen oversteken. Als je dat ontkent ben jij de leugenaar. Iedereen kan dat zien.

Racistische praat. Als je dat ontkent ben jij de leugenaar. Iedereen kan dat zien.

Flagged.

Overigens is je premisse incorrect. Verreweg de meeste Palestijnen willen een staat op het gebied waar ze nu al leven. Een aantal wil terug naar waar zij of hun ouders geboren zijn; waar zij bezittingen hebben of hadden die nu effectief gestolen zijn.

mark61
29-07-14, 14:39
Draaikont

Onzinnige, inhoudsloze, beledigende reactie op niks af.

Om de eenvoudige reden dat je geen woord in Contra's post kan bestrijden. Het is nl. allemaal waar. Niet-joden zijn tweederangs burgers in Israël. Vriendelijk gezegd. Feit.

Ibrah1234
29-07-14, 14:47
Nee. Volstrekte onzin.

Omdat je een stalen plaat voor je kop hebt. De geschiedenis leert het. Zie de Molukken waar een lokaal conflict tussen een buschauffeur en een klant eindigt in massamoorden doordat moslims van heinde en verre hun broeders en zusters in het geloof een "handje komen helpen". Zelfs van buiten Indonesië zijn Lasker-Jihad strijders opgetrommeld.

Dat is volstrekt nieuw. Op de Molukken leefden moslims en christenen in eeuwenlang in harmonie. Moslims hielpen bijvoorbeeld met de bouw van kerken en andersom.

Ook dit conflict is religieus geïnspireerd. Niet door lokale moslims en christenen maar door krachten van buitenaf.

Diezelfde krachten zijn ook verantwoordelijk voor de buitenproportionele en selectieve verontwaardiging rondom Israël.

super ick
29-07-14, 16:12
Nee, joden zijn alleen vervolgd in Europa. Niet van die onzinnige dingen beweren. Europese christelijke haat. Punt uit.

In Noord-Amerika? In Zuid-Amerika? In Afrika? In Azië? In Australië?

Nee, er was geen haat in het MO voordat Israël bestond. Dat is gewoon volstrekte kul. Waarom dacht je dat al die joden uit Europa naar Marokko en het Osmaanse rijk vluchtten destijds? Er werden geaccepteerd, opgenomen, en ook nooit meer weggingen tot Israël werd gesticht?

Waarom post je zulke dingen? Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen, maar kom je met een link over iets heel anders?

Gewoon te kwader trouw. Ik begrijp dat gewoon niet.

Vergeleken met Europa in een bepaalde periode heb je gelijk maar de laatste decennia zijn Joden in Arabische landen steeds verder gedecimeerd.
Momenteel komt het antisemitisme uit Islamitische hoek. Geloof speelt wel degelijk een rol. Dat deed en doet het het bij sommige christenen met als argument dat de Joden Jezus hebben vermoord en dat speelt bij Moslims omdat de Joden Mohammed geweigerd hebben. Na die poging is de toon jegens Joden in de Koran van verdraagzaamheid naar haat gegaan.

Joden hebben drie keuzes:

Leven als derderangs burgers in een moslimland en vrezen voor hun leven,
Vervolgd en afgeslacht worden of
In vrijheid leven in Israel.

Juffrouw_Saartje
29-07-14, 23:19
Omdat je een stalen plaat voor je kop hebt. De geschiedenis leert het. Zie de Molukken waar een lokaal conflict tussen een buschauffeur en een klant eindigt in massamoorden doordat moslims van heinde en verre hun broeders en zusters in het geloof een "handje komen helpen". Zelfs van buiten Indonesië zijn Lasker-Jihad strijders opgetrommeld.

Dat is volstrekt nieuw. Op de Molukken leefden moslims en christenen in eeuwenlang in harmonie. Moslims hielpen bijvoorbeeld met de bouw van kerken en andersom.

Ook dit conflict is religieus geïnspireerd. Niet door lokale moslims en christenen maar door krachten van buitenaf.

Diezelfde krachten zijn ook verantwoordelijk voor de buitenproportionele en selectieve verontwaardiging rondom Israël.

Je kunt nu wel als variant op de Westelijke Sahara, hoppen naar de Molukken, maar dat verklaart nog niet waarom zoveel niet-islamitische Nederlanders tegen dit beleid van Israel zijn en belangstelling hebben voor dit conflict. Wat is hun 'religieuze' motivatie? En van Mark61? Contra?

vitalis
29-07-14, 23:57
Je kunt nu wel als variant op de Westelijke Sahara, hoppen naar de Molukken, maar dat verklaart nog niet waarom zoveel niet-islamitische Nederlanders tegen dit beleid van Israel zijn en belangstelling hebben voor dit conflict. Wat is hun 'religieuze' motivatie? En van Mark61? Contra?

Antijoodse gezindheid.

mark61
30-07-14, 00:09
Antijoodse gezindheid.

Idiote lasteraar. Hoe durf je gewoon?

Ga bij jezelf te rade. Luther, weet je nog? 2000 jaar christelijk antisemitisme. Geef dat nou es toe. Onthoud dat.

mark61
30-07-14, 00:18
Vergeleken met Europa in een bepaalde periode heb je gelijk maar de laatste decennia zijn Joden in Arabische landen steeds verder gedecimeerd.
Momenteel komt het antisemitisme uit Islamitische hoek. Geloof speelt wel degelijk een rol. Dat deed en doet het het bij sommige christenen met als argument dat de Joden Jezus hebben vermoord en dat speelt bij Moslims omdat de Joden Mohammed geweigerd hebben. Na die poging is de toon jegens Joden in de Koran van verdraagzaamheid naar haat gegaan.

Joden hebben drie keuzes:

Leven als derderangs burgers in een moslimland en vrezen voor hun leven,
Vervolgd en afgeslacht worden of
In vrijheid leven in Israel.

2000 jaar christendom. Niet 'een bepaalde periode'. Pas laat in de 19e eeuw kregen joden in Europa volledige burgerrechten, maar dat betekende geen eind aan het antisemitisme, zoals we allemaal weten. Het zionisme ontstond nu net uit teleurstelling dat er niets veranderd was, ondanks de juridische / staatkundige gelijkstelling.

Dus je laat nu toch maar die 6 overige continenten vallen? Even bevestigen graag, met je 'over de hele wereld'.

Sinds het ontstaan van Israël is de Arabische wereld daar ernstig op tegen, ja. En dan wordt de aanduiding 'jood' gebruikt voor 'Israëli', ja. Is fout, maar niet veel meer dan dat. Echt antisemitisme in de Arabische wereld is zeer beperkt, en bedient zich onveranderlijk van Europese voorstellingen.

Eventuele verwijzingen naar joden in de koran hebben niets te maken met wat er nu speelt, ook niet als anderhalve fundi daarnaar verwijst.

Huh? Meer dan de helft van alle joden woont buiten Israël en is niet van zins te verhuizen. Wat is dit voor hysterische kul?

Israëli's hebben een prima keuze: vrede sluiten. Waarom noem je dat niet?

Joden worden vervolgd in Marokko of Tunesië? Zijn derderangs burgers? Nee. Waar worden momenteel joden afgeslacht? Waar heb je het in godsnaam over?

De vrijheid om Palestijnen wholesale af te knallen in hun openluchtgevangenis. Tis me een vrijheid.

Ik wacht nog steeds op antwoorden op mijn andere vragen. Wat is dat met jullie dat jullie steeds weigeren vragen te beantwoorden? Zijn jullie familie van Schaap?

vitalis
30-07-14, 14:24
2000 jaar christendom. Niet 'een bepaalde periode'. Pas laat in de 19e eeuw kregen joden in Europa volledige burgerrechten, maar dat betekende geen eind aan het antisemitisme, zoals we allemaal weten. Het zionisme ontstond nu net uit teleurstelling dat er niets veranderd was, ondanks de juridische / staatkundige gelijkstelling.

Dus je laat nu toch maar die 6 overige continenten vallen? Even bevestigen graag, met je 'over de hele wereld'.

Sinds het ontstaan van Israël is de Arabische wereld daar ernstig op tegen, ja. En dan wordt de aanduiding 'jood' gebruikt voor 'Israëli', ja. Is fout, maar niet veel meer dan dat. Echt antisemitisme in de Arabische wereld is zeer beperkt, en bedient zich onveranderlijk van Europese voorstellingen.

Eventuele verwijzingen naar joden in de koran hebben niets te maken met wat er nu speelt, ook niet als anderhalve fundi daarnaar verwijst.

Huh? Meer dan de helft van alle joden woont buiten Israël en is niet van zins te verhuizen. Wat is dit voor hysterische kul?

Israëli's hebben een prima keuze: vrede sluiten. Waarom noem je dat niet?

Joden worden vervolgd in Marokko of Tunesië? Zijn derderangs burgers? Nee. Waar worden momenteel joden afgeslacht? Waar heb je het in godsnaam over?

De vrijheid om Palestijnen wholesale af te knallen in hun openluchtgevangenis. Tis me een vrijheid.

Ik wacht nog steeds op antwoorden op mijn andere vragen. Wat is dat met jullie dat jullie steeds weigeren vragen te beantwoorden? Zijn jullie familie van Schaap?

Heb je nog iets te vertellen over de Westelijke Sahara?

Juffrouw_Saartje
31-07-14, 07:24
Pizatie, ik heb een vraag aan je, die wellicht aan je aandacht is ontsnapt.


die zandnegers hebben geen enkele recht op een stuk land. want dat hebben ze nooit gehad.


het zijn mijn broeders niet .


die moeten vooral lekker in die zandbak blijven.


geen gaos veroorzaken in marokko anders is het heel gauw afgelopen met dat schorem!!


het zijn seculieren.http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/smash.gif

Wat zijn (moslim) seculieren?

super ick
31-07-14, 08:21
2000 jaar christendom. Niet 'een bepaalde periode'. Pas laat in de 19e eeuw kregen joden in Europa volledige burgerrechten, maar dat betekende geen eind aan het antisemitisme, zoals we allemaal weten. Het zionisme ontstond nu net uit teleurstelling dat er niets veranderd was, ondanks de juridische / staatkundige gelijkstelling.

Dus je laat nu toch maar die 6 overige continenten vallen? Even bevestigen graag, met je 'over de hele wereld'.

Sinds het ontstaan van Israël is de Arabische wereld daar ernstig op tegen, ja. En dan wordt de aanduiding 'jood' gebruikt voor 'Israëli', ja. Is fout, maar niet veel meer dan dat. Echt antisemitisme in de Arabische wereld is zeer beperkt, en bedient zich onveranderlijk van Europese voorstellingen.

Eventuele verwijzingen naar joden in de koran hebben niets te maken met wat er nu speelt, ook niet als anderhalve fundi daarnaar verwijst.

Huh? Meer dan de helft van alle joden woont buiten Israël en is niet van zins te verhuizen. Wat is dit voor hysterische kul?

Israëli's hebben een prima keuze: vrede sluiten. Waarom noem je dat niet?

Joden worden vervolgd in Marokko of Tunesië? Zijn derderangs burgers? Nee. Waar worden momenteel joden afgeslacht? Waar heb je het in godsnaam over?

De vrijheid om Palestijnen wholesale af te knallen in hun openluchtgevangenis. Tis me een vrijheid.

Ik wacht nog steeds op antwoorden op mijn andere vragen. Wat is dat met jullie dat jullie steeds weigeren vragen te beantwoorden? Zijn jullie familie van Schaap?

Prima keuze? Vrede sluiten? Volgens mij heb jij wel een heel erg eenzijdige blik op de materie. Als het aan het gros van de burgers aan beide zijden zou liggen dan zou ik nog wel geloven in vrede maar beide zijden worden gegijzeld door fundies.
Voorlopig is het zo dat een Palestijn zich relatief veilig door Israel kan bewegen terwijl een Jood zich niet in Gaza waagt.

Die anderhalve fundi dat blijken er wel even wat meer te zijn. Telkens probeer jij dat maar te downplayen. Heb je ze geteld? Dergelijke fundies hebben de macht in diverse landen of grote delen daarvan en dat neemt alleen maar toe. Dat is geen anderhalve fundi.

Joodse gemeenschappen in Arabische landen, die daar overigens al woonden voor de islam zijn gedecimeerd of helemaal verdwenen. Ik geef hier nu antwoord op maar als je mijn tekst weer verdraaid door hier vervolgd van te maken dan doe ik dat niet meer. Dreiging, discriminatie, etc hebben er voor gezorgd dat ze sterk gekrompen zijn. Zeker in 1948 en 1967. Dus nogmaals: ik heb het ook nergens gehad over afgeslacht.

De haat tegen Joden zit zo diep dat zelfs een willekeurig getint snotje hier op straat het heeft over die kankerjoden.

Volgens mij gaat dit topic over de westelijke Sahara en de Jodenstreken van de Marokkanen.

pizatie
01-08-14, 21:00
Pizatie, ik heb een vraag aan je, die wellicht aan je aandacht is ontsnapt.









Wat zijn (moslim) seculieren?

dat zijn de honden van de hel. zo worden ze genoemt iedergeval.


dat zijn schijnmoslims . die altijd zaht zijn tegen de kaffirs maar hard zijn tegen de moslims. neem de leiders als sisi voorbeeld.

Juffrouw_Saartje
03-08-14, 09:14
dat zijn de honden van de hel. zo worden ze genoemt iedergeval.


dat zijn schijnmoslims . die altijd zaht zijn tegen de kaffirs maar hard zijn tegen de moslims. neem de leiders als sisi voorbeeld.


de honden van de hel . de seculiere moslims kan je gerust vergelijken met kaffirs. ze leven voor 99% per dag niet anders dan een kaffir .



Bedankt voor je antwoord. 'Seculieren' zijn dus volgens jou:

-diegene die zacht zijn voor de kafirs en hard voor de moslims
-diegene die voor 99% van de dag niet anders leven dan een kafir (of westers)

Waarom voldoen de door jou zo genoemde 'zandnegers' hieraan, waardoor je ze niet als jouw broeders ziet?

super ick
03-08-14, 09:33
Bedankt voor je antwoord. 'Seculieren' zijn dus volgens jou:

-diegene die zacht zijn voor de kafirs en hard voor de moslims
-diegene die voor 99% van de dag niet anders leven dan een kafir (of westers)

Waarom voldoen de door jou zo genoemde 'zandnegers' hieraan, waardoor je ze niet als jouw broeders ziet?

Vraag hem eens naar dat bebloede mes in zijn nick.

Karin.N
03-08-14, 09:35
Bedankt voor je antwoord. 'Seculieren' zijn dus volgens jou:

-diegene die zacht zijn voor de kafirs en hard voor de moslims
-diegene die voor 99% van de dag niet anders leven dan een kafir (of westers)

Waarom voldoen de door jou zo genoemde 'zandnegers' hieraan, waardoor je ze niet als jouw broeders ziet?

Wat mij nieuwsgierig maakt is waarover jij je opwindt? Ik vind het een vervelende benaming, ongeacht of deze mensen nu moslim zijn of niet. Jij daarentegen geeft hier het beeld dat jij de benaming vervelend vindt omdat het om moslims gaat.........

Mensen als Pizatie zijn niet anders dan mensen die moslims bashen. Toch ben jij veel en veel feller tegen de moslimbashers en niet tegen mensen als Pizatie die net als jij moslim zijn. Ik blijf dat heel opvallend vinden bij jou en je wekt daardoor de indruk dat jij absoluut bevooroordeeld bent. Een soort hullie zullie zeg maar waar je andere zo op aanvalt :)

super ick
03-08-14, 14:42
Wat mij nieuwsgierig maakt is waarover jij je opwindt? Ik vind het een vervelende benaming, ongeacht of deze mensen nu moslim zijn of niet. Jij daarentegen geeft hier het beeld dat jij de benaming vervelend vindt omdat het om moslims gaat.........

Mensen als Pizatie zijn niet anders dan mensen die moslims bashen. Toch ben jij veel en veel feller tegen de moslimbashers en niet tegen mensen als Pizatie die net als jij moslim zijn. Ik blijf dat heel opvallend vinden bij jou en je wekt daardoor de indruk dat jij absoluut bevooroordeeld bent. Een soort hullie zullie zeg maar waar je andere zo op aanvalt :)

Ik heb die constatering al een tijd geleden gemaakt. Hypocriet en bevooroordeeld. Als je ziet wat een fascistische praat die Pinazie er uitgebraakt heeft ongelofelijk gewoon. En dan met fluwelen handschoentjes aanpakken. Moslims mogen dat kennelijk. De slechtste moslim is altijd nog beter dan welke ongelovige dan ook. Zo staat het geschreven. Dat blijkt hier in de praktijk.

Overigens zijn hier volgens mij geen moslimhaters.

Hawa
03-08-14, 16:21
Hij kan beter het boek lezen: Ons brein...van onze Nederlander professor Dick Swaab.
Maar als ze koran lezen wat ze zelf willen en ondernemen kan dat gewoon hoor, zoals ook die bijbel met haar zwartgallige praatjes over anderen met kleurtje.
Of ga je eigen dochter neuken omdat dit weer zo een passage is uit den bijbel.

Kijk naar je hersen helft en denk net zolang tot je je eigen frustratie kan hanteren...

Zoiets aan bestuurde robot....

nou...geen haat meer hoor...alleen liefde..begin alvast te knuffelen met je lievelingsdier...

Alle beetjes helpen.

Veel geluk alvast.

pizatie
03-08-14, 20:21
Bedankt voor je antwoord. 'Seculieren' zijn dus volgens jou:

-diegene die zacht zijn voor de kafirs en hard voor de moslims
-diegene die voor 99% van de dag niet anders leven dan een kafir (of westers)

Waarom voldoen de door jou zo genoemde 'zandnegers' hieraan, waardoor je ze niet als jouw broeders ziet?


ik kan hier geen antwoord opgeven op dit moment. sory

Juffrouw_Saartje
04-08-14, 08:17
Wat mij nieuwsgierig maakt is waarover jij je opwindt? Ik vind het een vervelende benaming, ongeacht of deze mensen nu moslim zijn of niet. Jij daarentegen geeft hier het beeld dat jij de benaming vervelend vindt omdat het om moslims gaat.........

Wie zegt dat dit is omdat ze moslim zijn? Niemand behalve jij!


Mensen als Pizatie zijn niet anders dan mensen die moslims bashen. Toch ben jij veel en veel feller tegen de moslimbashers en niet tegen mensen als Pizatie die net als jij moslim zijn. Ik blijf dat heel opvallend vinden bij jou en je wekt daardoor de indruk dat jij absoluut bevooroordeeld bent. Een soort hullie zullie zeg maar waar je andere zo op aanvalt :)

Die ad-hominem-op-de-vrouw-spelende-kul-argumenten gaan bij mij het ene oor in en het andere oor uit.

K.U.S.

Juffrouw_Saartje
04-08-14, 08:17
ik kan hier geen antwoord opgeven op dit moment. sory

Okay, laters.

super ick
04-08-14, 10:23
Okay, laters.

Haha, mooie discussie. Waar Saartje anders haar tanden ergens inzet en niet meer loslaat is het nu: Okay, laters.

Hypocriet :zwaai:

Karin.N
04-08-14, 10:46
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.

Ik bedoel deze post Saartje. Jij noemt hier "moslimbroeders", niet ik

Juffrouw_Saartje
04-08-14, 18:39
Haha, mooie discussie. Waar Saartje anders haar tanden ergens inzet en niet meer loslaat is het nu: Okay, laters.

Hypocriet :zwaai:

Inderdaad laters, dat komt mij ook beter uit op dit moment. Stel je voor dat er toch nog een glimpje politiek bij komt kijken, dan heb jij je zin met je afleidingsmanoeuvre over de Westelijke Sahara, en dat gaat niet gebeuren. Punt uit.

Juffrouw_Saartje
04-08-14, 19:36
Ik bedoel deze post Saartje. Jij noemt hier "moslimbroeders", niet ik

Ik heb mijn redenen om moslimbroeders te zeggen in antwoord op Pizatie. Beweer ik daarmee dat het een vervelende benaming is uitsluitend voor moslims? Nee.

Je verveelt me met je persoonlijke aanvallen.

Karin.N
04-08-14, 20:11
Ik heb mijn redenen om moslimbroeders te zeggen in antwoord op Pizatie. Beweer ik daarmee dat het een vervelende benaming is uitsluitend voor moslims? Nee.

Je verveelt me met je persoonlijke aanvallen.

Krom antwoord je weet donders goed wat ik bedoel, maar zet me maar gerust op je negeerlijst hoor :)

pizatie
04-08-14, 22:44
Krom antwoord je weet donders goed wat ik bedoel, maar zet me maar gerust op je negeerlijst hoor :)
ben jij een ongelovige ?

Wizdom
04-08-14, 23:00
Dit onderwerp is alleen gelanceerd om aandacht af te leiden van Israelische misdaden... Het historische Marokko bestond uit Marokko, Algerije, Sahara, Mauretanie, Tunesie en Libie en heette de Maghreb onder leiding van het Kalifaat van de Rashidun... Dat hele verhaal over "forgotten war" is een ZIONISTISCH verhaal om een vuurtje op te stoken....

Karin.N
05-08-14, 07:28
Ik geloof dat mensen overal op de wereld recht hebben op een vrij leven, onderwijs, medische zorg, een leven zonder oorlog en geweld. Ik geloof dat mensen meer voor elkaar moeten openstaan ipv geweld te prediken. Ik geloof dat de mens meer aandacht voor de natuur dient te hebben etc.

Is je vraag zo beantwoord?

Juffrouw_Saartje
05-08-14, 07:36
Krom antwoord je weet donders goed wat ik bedoel, maar zet me maar gerust op je negeerlijst hoor :)

Na een nachtje hierover slapen, het volgende: ik heb medelijden met je. Medelijden omdat je de kern van de discussie links laat liggen en spijkers op laag water gaat zoeken bij met name moslims. Jij weet zelf net zo goed als ik, dat ik geen woorden als zandneger in mijn mond zou nemen. Waar het nu en hier om gaat, is dat er 1866 doden zijn gevallen, voornamelijk burgers, waarvan 429 kinderen. Zo ging je ook in de persoonlijk aanval tegen IbnRushd, over een hoofddoeken topic, terwijl hier een oorlog aan de gang is.

Super Ick en Ibrah1234, waar je, als je enige visie zou hebben, je pijlers op zou richten i.p.v. op mij, zijn hier alleen maar bezig met jij-bakken, afleidingsmanoeuvres, en schuiven de schuld van deze onmenselijke bombardementen en beschietingen van woonwijken, ambulances, moskeeën, ziekenhuizen en scholen in de schoenen van Hamas. Er zijn genoeg opmerkingen van dit tweetal die prangender zijn dan een vermeend onderscheid in verontwaardiging wat ik zou maken t.a.v. een scheldwoord, wat ik zelf nooit zou gebruiken en wat derhalve een hersenspinsel van jezelf is.

Je begrijpt zelfs niet waar het in het gesprek tussen Pizatie en mij over zou moeten gaan.

Dat is de reden waarom ik zeg dat je me verveelt met je persoonlijke aanvallen, niet om je op mijn negeerlijst te zetten. Ga terug naar waar het nu om gaat.

super ick
05-08-14, 08:32
Super Ick en Ibrah1234, waar je, als je enige visie zou hebben, je pijlers op zou richten.

Stop eens met jij-bakken.

Als je niets nuttigs te melden hebt over de westelijke Sahara ga je maar elders zwatelen. Of zoals jij het zo treffent kunt zeggen: S.T.I.C.K. T.O. T.H.E. S.U.B.J.E.C.T.

Karin.N
05-08-14, 08:45
Na een nachtje hierover slapen, het volgende: ik heb medelijden met je. Medelijden omdat je de kern van de discussie links laat liggen en spijkers op laag water gaat zoeken bij met name moslims. Jij weet zelf net zo goed als ik, dat ik geen woorden als zandneger in mijn mond zou nemen. Waar het nu en hier om gaat, is dat er 1866 doden zijn gevallen, voornamelijk burgers, waarvan 429 kinderen. Zo ging je ook in de persoonlijk aanval tegen IbnRushd, over een hoofddoeken topic, terwijl hier een oorlog aan de gang is.

Super Ick en Ibrah1234, waar je, als je enige visie zou hebben, je pijlers op zou richten i.p.v. op mij, zijn hier alleen maar bezig met jij-bakken, afleidingsmanoeuvres, en schuiven de schuld van deze onmenselijke bombardementen en beschietingen van woonwijken, ambulances, moskeeën, ziekenhuizen en scholen in de schoenen van Hamas. Er zijn genoeg opmerkingen van dit tweetal die prangender zijn dan een vermeend onderscheid in verontwaardiging wat ik zou maken t.a.v. een scheldwoord, wat ik zelf nooit zou gebruiken en wat derhalve een hersenspinsel van jezelf is.

Je begrijpt zelfs niet waar het in het gesprek tussen Pizatie en mij over zou moeten gaan.

Dat is de reden waarom ik zeg dat je me verveelt met je persoonlijke aanvallen, niet om je op mijn negeerlijst te zetten. Ga terug naar waar het nu om gaat.

Beste Saar de enige reden dat ik jou "aanval" is dat jij zowel als Saartje als indertijd Snowwhite constant dezelfde mensen aanvalt en moord en brand schreeuwt wanneer 1 van jouw favorieten zoals Samir wordt aangevallen.

Je meet zo overduidelijk met 2 maten. Maar nogmaals zet mij maar gerust op je negeerlijst hoor.

Het is overduidelijk waar het om gaat in de conversatie die je voert met Pizatie. Je kunt gaan duiken, draaien kronkelen wat je wilt, maar het staat er. Wees eens een keer zo eerlijk om het toe te geven!

Ik ben pro Palestina, toch vind ik ook dat de westelijke Sahara niet vergeten mag worden. Voor mij maakt het namelijk helemaal niet uit welke religie of overtuiging slachtoffers / daders hebben. Het zal me een zorg zijn! Geweld, onderdrkking, bezetting het moet eens een keer stoppen.

En ja ik vind het hypocriet van de prikkers hier dat ze wel het geweld van israel afkeuren en hun geloofsgenoten (de Palestijnen) steunen(daarin hebben ze mijn steun) maar tegelijkertijd het geen probleem vinden wanneer hun eigen land dader is in een bezetting.

En Super Ick kaart dat terecht aan, hij opent hiervoor een apart topic! Ik ben het niet eens met Super Ick inzake Israel, dat moet kunnen. Wie weet overtuig ik hem nog op een dag :). Maar ik vind ook dat Super Ick meer visie heeft en veel neutraler tegenover zaken staat dan jouw persoon.

Saar kijk eens een keer voorbij je eigen geloof. Maar ik weet dat is heel lastig. Dat is ook het probleem dat ik heb met bepaalde gelovigen of aanhangers van een ideologie. Niet verder kunnen kijken dan de "eigen soort". Daardoor blijft die verdomde geweldspiraal ook maar eindeloos doorgaan.

Ibrah1234
05-08-14, 09:10
Super Ick en Ibrah1234, waar je, als je enige visie zou hebben, je pijlers op zou richten i.p.v. op mij,

Stick to the subject en betrek anderen niet bij je woordenwisselingen.

pizatie
05-08-14, 13:01
Beste Saar de enige reden dat ik jou "aanval" is dat jij zowel als Saartje als indertijd Snowwhite constant dezelfde mensen aanvalt en moord en brand schreeuwt wanneer 1 van jouw favorieten zoals Samir wordt aangevallen.

Je meet zo overduidelijk met 2 maten. Maar nogmaals zet mij maar gerust op je negeerlijst hoor.

Het is overduidelijk waar het om gaat in de conversatie die je voert met Pizatie. Je kunt gaan duiken, draaien kronkelen wat je wilt, maar het staat er. Wees eens een keer zo eerlijk om het toe te geven!

Ik ben pro Palestina, toch vind ik ook dat de westelijke Sahara niet vergeten mag worden. Voor mij maakt het namelijk helemaal niet uit welke religie of overtuiging slachtoffers / daders hebben. Het zal me een zorg zijn! Geweld, onderdrkking, bezetting het moet eens een keer stoppen.

En ja ik vind het hypocriet van de prikkers hier dat ze wel het geweld van israel afkeuren en hun geloofsgenoten (de Palestijnen) steunen(daarin hebben ze mijn steun) maar tegelijkertijd het geen probleem vinden wanneer hun eigen land dader is in een bezetting.

En Super Ick kaart dat terecht aan, hij opent hiervoor een apart topic! Ik ben het niet eens met Super Ick inzake Israel, dat moet kunnen. Wie weet overtuig ik hem nog op een dag :). Maar ik vind ook dat Super Ick meer visie heeft en veel neutraler tegenover zaken staat dan jouw persoon.

Saar kijk eens een keer voorbij je eigen geloof. Maar ik weet dat is heel lastig. Dat is ook het probleem dat ik heb met bepaalde gelovigen of aanhangers van een ideologie. Niet verder kunnen kijken dan de "eigen soort". Daardoor blijft die verdomde geweldspiraal ook maar eindeloos doorgaan.

de sahara moet je vergeten. hun worden niet onderdrukt en niet vermoord. ze eisen gewoon een stuk land wat niet van hun is.

Karin.N
05-08-14, 13:10
de sahara moet je vergeten. hun worden niet onderdrukt en niet vermoord. ze eisen gewoon een stuk land wat niet van hun is.


Weet je als ik met pro Israel aanhangers in discussie ben zeggen zij: die Palestijnen hebben geen recht op ons grondgebied. Zij vinden dat ze recht hebben op die grond vanwege hun geloof/god en omdat de VN indertijd akkoord is gegaan.

Moet ik de rechten van de Palestijnen dan ook maar vergeten volgens jou?

pizatie
05-08-14, 13:11
Weet je als ik met pro Israel aanhangers in discussie ben zeggen zij: die Palestijnen hebben geen recht op ons grondgebied. Zij vinden dat ze recht hebben op die grond vanwege hun geloof/god en omdat de VN indertijd akkoord is gegaan.

Moet ik de rechten van de Palestijnen dan ook maar vergeten volgens jou?
palestina is een andere zaak


zij hebben niks te vinden. de feiten spreken voor zich. elke mens op aarde is het er mee eens dat Israliers bezetters zijn. en dat de meeste 99% uit europa kwamen en niks hadden met het land. want het zijn voornamelijk poolse en russische tuig .

de saharaies moeten zich gedragen en niet voor gaos zorgen. gewoon aanpassen aan marokko.

super ick
05-08-14, 13:14
Beste Saar de enige reden dat ik jou "aanval" is dat jij zowel als Saartje als indertijd Snowwhite constant dezelfde mensen aanvalt en moord en brand schreeuwt wanneer 1 van jouw favorieten zoals Samir wordt aangevallen.

Je meet zo overduidelijk met 2 maten. Maar nogmaals zet mij maar gerust op je negeerlijst hoor.

Het is overduidelijk waar het om gaat in de conversatie die je voert met Pizatie. Je kunt gaan duiken, draaien kronkelen wat je wilt, maar het staat er. Wees eens een keer zo eerlijk om het toe te geven!

Ik ben pro Palestina, toch vind ik ook dat de westelijke Sahara niet vergeten mag worden. Voor mij maakt het namelijk helemaal niet uit welke religie of overtuiging slachtoffers / daders hebben. Het zal me een zorg zijn! Geweld, onderdrkking, bezetting het moet eens een keer stoppen.

En ja ik vind het hypocriet van de prikkers hier dat ze wel het geweld van israel afkeuren en hun geloofsgenoten (de Palestijnen) steunen(daarin hebben ze mijn steun) maar tegelijkertijd het geen probleem vinden wanneer hun eigen land dader is in een bezetting.

En Super Ick kaart dat terecht aan, hij opent hiervoor een apart topic! Ik ben het niet eens met Super Ick inzake Israel, dat moet kunnen. Wie weet overtuig ik hem nog op een dag :). Maar ik vind ook dat Super Ick meer visie heeft en veel neutraler tegenover zaken staat dan jouw persoon.

Saar kijk eens een keer voorbij je eigen geloof. Maar ik weet dat is heel lastig. Dat is ook het probleem dat ik heb met bepaalde gelovigen of aanhangers van een ideologie. Niet verder kunnen kijken dan de "eigen soort". Daardoor blijft die verdomde geweldspiraal ook maar eindeloos doorgaan.

Ik wil twee likes geven maar dat gaat niet.

Karin.N
05-08-14, 13:20
palestina is een andere zaak


zij hebben niks te vinden. de feiten spreken voor zich. elke mens op aarde is het er mee eens dat Israliers bezetters zijn. en dat de meeste 99% uit europa kwamen en niks hadden met het land. want het zijn voornamelijk poolse en russische tuig .

de saharaies moeten zich gedragen en niet voor gaos zorgen. gewoon aanpassen aan marokko.


Hoezo gewoon aanpassen aan Marokko? Ga jij je hier aanpassen aan de niet gelovige nederlander?

Bezetting en onderdrukking is altijd foute boel.

Ik ben het niet met je eens dat Israel in het begin maar een klein stukje grond kreeg toegewezen door de VN. Ik vind dat Israel te veel heeft gekregen en naderhand nog meer heeft genomen.

Wat is dat toch dat mensen vinden dat die ander zich maar moet aanpassen. Als ze zelf moeten aanpassen dan is de wereld te klein, maar anderen moeten zich wel aan hen aanpassen.

Net zo met bezetting. Palestijnen worden onderdrukt - zijn moslims - dus is het erg. Waren de Israeliers moslims geweest, en de palestijnen waren de joden geweest, dan had het gros van de moslims hier op het forum zich helemaal niet druk gemaakt om het lot van de palestijnen. Dan waren de reacties vergelijkbaar geweest van veel westerlingen die nu israel steunen.

Karin.N
05-08-14, 13:21
Ik wil twee likes geven maar dat gaat niet.

Dank je :)

pizatie
05-08-14, 13:24
Hoezo gewoon aanpassen aan Marokko? Ga jij je hier aanpassen aan de niet gelovige nederlander?

Bezetting en onderdrukking is altijd foute boel.

Ik ben het niet met je eens dat Israel in het begin maar een klein stukje grond kreeg toegewezen door de VN. Ik vind dat Israel te veel heeft gekregen en naderhand nog meer heeft genomen.

nee ik pas me niet aan . want nederland is mijn land .

sahara is niet bezet. heb jij daar bewijs van ?

H.P.Pas
05-08-14, 14:37
en dat de meeste 99% uit europa kwamen


Not quite (http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Israel#Jews).

Karin.N
05-08-14, 15:14
nee ik pas me niet aan . want nederland is mijn land .

sahara is niet bezet. heb jij daar bewijs van ?

Ik snap je even niet. Westelijke Sahara wordt volgens jou niet bezet door Marokko, dan hoeven de inwoners zich toch niet aan te passen aan Marokko? Dan is het gebied waar zij leven toch gewoon hun land.

Maar jij vindt dat zij zich moeten aanpassen aan Marokko, je geeft daarmee dus aan dat Marokko niet hun land is (want jij hoeft je hier niet aan te passen, want nederland is jouw land). Dus met andere woorden, ze worden dus wel bezet door marokko. Dat zeg je eigenlijk zelf.

Juffrouw_Saartje
05-08-14, 17:01
Beste Saar de enige reden dat ik jou "aanval" is dat jij zowel als Saartje als indertijd Snowwhite constant dezelfde mensen aanvalt en moord en brand schreeuwt wanneer 1 van jouw favorieten zoals Samir wordt aangevallen.

Je meet zo overduidelijk met 2 maten. Maar nogmaals zet mij maar gerust op je negeerlijst hoor.

Pardon? Jij bent degene die mij hier aanvalt, ik doe helemaal niets behalve Pizatie ondervragen wat hij onder seculieren verstaat. Wat is jouw zaak hier? Wat boeit het jou of Pizatie de Sahrawi's wel of niet als broeders ziet?


Het is overduidelijk waar het om gaat in de conversatie die je voert met Pizatie. Je kunt gaan duiken, draaien kronkelen wat je wilt, maar het staat er. Wees eens een keer zo eerlijk om het toe te geven!

Nee dat is je helemaal niet overduidelijk waar mijn conversatie die ik voer met Pizatie over gaat. Hoe kan jou dat duidelijk zijn, als ik zelf niet eens weet welke richting Pizatie op gaat en van de ene verbazing in de andere val?


Ik ben pro Palestina, toch vind ik ook dat de westelijke Sahara niet vergeten mag worden. Voor mij maakt het namelijk helemaal niet uit welke religie of overtuiging slachtoffers / daders hebben. Het zal me een zorg zijn! Geweld, onderdrkking, bezetting het moet eens een keer stoppen.

Neem ik voor kennisgeving aan.


En ja ik vind het hypocriet van de prikkers hier dat ze wel het geweld van israel afkeuren en hun geloofsgenoten (de Palestijnen) steunen(daarin hebben ze mijn steun) maar tegelijkertijd het geen probleem vinden wanneer hun eigen land dader is in een bezetting. En Super Ick kaart dat terecht aan, hij opent hiervoor een apart topic! Ik ben het niet eens met Super Ick inzake Israel, dat moet kunnen. Wie weet overtuig ik hem nog op een dag http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/smile.png.

Mag jij vinden, maar Super Ick heeft hier al toegegeven dat de timing om over de Westelijke Sahara te beginnen geen toeval is. Daar gaat het om. Ik wil het best wel een keer over dit onderwerp hebben, maar zoals ik vanaf het begin al zei NOW IS NOT THE TIME. Geen jij-bak topic, geen afleidingsmanoeuvres.


Maar ik vind ook dat Super Ick meer visie heeft en veel neutraler tegenover zaken staat dan jouw persoon.

Precies hoe je het weer schrijft jouw persoon, geeft al aan dat je gewoon nooit objectief kunt zijn met wat ik zeg of schrijf. Bewijs van jouw subjectiviteit is dat jij helemaal niet weet hoe ik over de Westelijke Sahara denk dus hoe kan Super Ick hier neutraler in staan?

Verder is Super Ick alles behalve neutraal over Israel/Palestina, graag onderbouwen in hoeverre Super Ick neutraler staat in deze dan ik.


Saar kijk eens een keer voorbij je eigen geloof. Maar ik weet dat is heel lastig. Dat is ook het probleem dat ik heb met bepaalde gelovigen of aanhangers van een ideologie. Niet verder kunnen kijken dan de "eigen soort". Daardoor blijft die verdomde geweldspiraal ook maar eindeloos doorgaan.

Waar heb jij het over? Ik heb echt geen flauw idee. Ik was al voordat ik moslima was pro-palestijns.

super ick
05-08-14, 17:34
Mag jij vinden, maar Super Ick heeft hier al toegegeven dat de timing om over de Westelijke Sahara te beginnen geen toeval is. Daar gaat het om. Ik wil het best wel een keer over dit onderwerp hebben, maar zoals ik vanaf het begin al zei NOW IS NOT THE TIME. Geen jij-bak topic, geen afleidingsmanoeuvres.





Verder is Super Ick alles behalve neutraal over Israel/Palestina, graag onderbouwen in hoeverre Super Ick neutraler staat in deze dan ik.



.


Onderdrukkers moeten niet hypocriet naar andere onderdrukkers wijzen. Dat mag altijd aangekaart worden, juist wanneer ze net naar die ander wijzen. Je kunt niet zeggen: natuurlijk zijn het moordenaars maar daar hebben we het nu even niet over.

Palestijnen hebben zeker recht op een eigen staat. Zij komen, net als de Joden, ook uit dat gebied. Het is echter geen zwart-wit verhaal. De onwil zit bij hardliners aan beide kanten.

Ik geef Karin 100% gelijk in haar opmerking over jou. Jij meet met twee maten. Moslims die het grootste vuil uitbraken die pamper jij. 'Niet nu, okay later' terwijl je anderen veroordeel omdat ze ergens een komma verkeerd zetten. Dan ben je hypocriet of gewoon godsdienstfanaat, dat kan ook.

super ick
05-08-14, 17:42
Not quite (http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Israel#Jews).

1,700.000 Arabieren.

In juli 2001 oordeelde het Hooggerechtshof dat de Israëlische regering de positieve verplichting heeft om in publieke instellingen, met name die met een beslissingsbevoegdheid, gelijke vertegenwoordiging van Arabische burgers te garanderen.

Wiki.

Beter laat dan nooit.

Juffrouw_Saartje
05-08-14, 19:15
Stop eens met jij-bakken.

Als je niets nuttigs te melden hebt over de westelijke Sahara ga je maar elders zwatelen. Of zoals jij het zo treffent kunt zeggen: S.T.I.C.K. T.O. T.H.E. S.U.B.J.E.C.T.

Ik ben helemaal on topic. Super on topic. Deze topic gaat namelijk niet over de westelijke Sahara, want daar slaap je geen nacht minder om. Je hebt zelf toegegeven dat het je gaat om iets aan te tonen en dat de timing geen toeval is.

Juffrouw_Saartje
05-08-14, 19:21
Moslims die het grootste vuil uitbraken die pamper jij. 'Niet nu, okay later' terwijl je anderen veroordeel omdat ze ergens een komma verkeerd zetten. Dan ben je hypocriet of gewoon godsdienstfanaat, dat kan ook.

Moeilijk hè lezen....


Inderdaad laters, dat komt mij ook beter uit op dit moment. Stel je voor dat er toch nog een glimpje politiek bij komt kijken, dan heb jij je zin met je afleidingsmanoeuvre over de Westelijke Sahara, en dat gaat niet gebeuren. Punt uit.

Iznogoodh
07-08-14, 15:57
Typisch een reactie van een idioot die verblind is door haat en totaal onwetend is. Wordt men hier moderator door te schelden?

Iznogoodh
07-08-14, 15:59
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.Hoe bepaal je of het de goede tijd is? Waarom zouden we het niet een keer over de Westelijke Sahara hebben? Of mag het alleen over Gaza gaan? Ik zou het best over Syrie willen hebben, waar sinds drie jaar meer dan 100.000 slachtoffers zijn gevallen bij geweld tussen moslims.

Kefta.
07-08-14, 16:11
Wordt men hier moderator door te schelden?
Levenloze troll

super ick
07-08-14, 16:17
Moeilijk hè lezen....

Dat vind jij. Ik heb al meerdere prikkers zien reageren die het daar helemaal niet mee eens zijn. Alsof er alleen over Gaza gesproken mag worden.

Jij bent overigens degene die moet leren lezen. Dat laters ging over jou 1 2-tje met de islamfasist Pinazie die hier alleen vuil uitbraakt en die jij vervolgens weg laat komen met: Ik heb nu even geen tijd. En dan jij: oké laters. Dat is om te kotsen zoveel onderscheid jij maakt. Terecht Karin jou daarover flink de oren wast. Waarop jij vervolgens nog een hooghartig antwoord geeft ook. Misplaatst, onbeschoft, dom en hypocriet.

super ick
07-08-14, 16:21
Levenloze troll

Ben je aan het solliciteren?

super ick
07-08-14, 16:31
Categorie:VN-resolutie over de Westelijke Sahara - Wikipedia (http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Categorie:VN-resolutie_over_de_Westelijke_Sahara)

In totaal 65 resoluties van de VN aan de broek. Of tellen die alleen als Israel veroordeeld wordt?

CONTRA
07-08-14, 18:08
Categorie:VN-resolutie over de Westelijke Sahara - Wikipedia (http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Categorie:VN-resolutie_over_de_Westelijke_Sahara)

In totaal 65 resoluties van de VN aan de broek. Of tellen die alleen als Israel veroordeeld wordt?

israel is nooit veroordeeld

CONTRA
07-08-14, 18:10
Ik zou het best over Syrie willen hebben,

wat let je.....

pizatie
07-08-14, 18:33
Hoe bepaal je of het de goede tijd is? Waarom zouden we het niet een keer over de Westelijke Sahara hebben? Of mag het alleen over Gaza gaan? Ik zou het best over Syrie willen hebben, waar sinds drie jaar meer dan 100.000 slachtoffers zijn gevallen bij geweld tussen moslims.
tussen moslims? dit is de fout die vele seculiere moslims maken en westelingen.


sjieten en alavieten zijn geen moslims. dus hoe bedoel je moslims vs moslims ?


doe beter kennis op.

Karin.N
07-08-14, 19:07
Pardon? Jij bent degene die mij hier aanvalt, ik doe helemaal niets behalve Pizatie ondervragen wat hij onder seculieren verstaat. Wat is jouw zaak hier? Wat boeit het jou of Pizatie de Sahrawi's wel of niet als broeders ziet?

Je vindt het niet oke dat hij moslimbroeders zandnegers noemt. Met andere woorden niet moslims mag hij wel zandneger noemen.Dus nogmaals beste saar het punt is niet of pizatie deze mensen als broeders ziet, maar dat JIJ de benaming zandneger wel oke vindt zolang het maar niet voor moslims wordt gebruikt. Da's mijn punt saar en niet anders. Dus niet gaan draaien



Nee dat is je helemaal niet overduidelijk waar mijn conversatie die ik voer met Pizatie over gaat. Hoe kan jou dat duidelijk zijn, als ik zelf niet eens weet welke richting Pizatie op gaat en van de ene verbazing in de andere val?
Nogmaals het gaat mij om het punt dat moslims niet zo genoemd mogen worden van jou en niet moslims kennelijk dus wel. Anders had je kunnen volstaan door pizatie er op te wijzen dat je mensen geen zandneger noemt. Maar jij gebruikt niet het woord "mens" maar het woord "moslim". Jij maakt dus een onderscheid!

Neem ik voor kennisgeving aan.



Mag jij vinden, maar Super Ick heeft hier al toegegeven dat de timing om over de Westelijke Sahara te beginnen geen toeval is. Daar gaat het om. Ik wil het best wel een keer over dit onderwerp hebben, maar zoals ik vanaf het begin al zei NOW IS NOT THE TIME. Geen jij-bak topic, geen afleidingsmanoeuvres.

. Super Ick opent een apart topic en dat mag. Dat jij er vervolgens moeite mee hebt, tsja....zal ik maar voor kennisgeving aannemen



Precies hoe je het weer schrijft jouw persoon, geeft al aan dat je gewoon nooit objectief kunt zijn met wat ik zeg of schrijf. Bewijs van jouw subjectiviteit is dat jij helemaal niet weet hoe ik over de Westelijke Sahara denk dus hoe kan Super Ick hier neutraler in staan?

Verder is Super Ick alles behalve neutraal over Israel/Palestina, graag onderbouwen in hoeverre Super Ick neutraler staat in deze dan ik.

Volgens mij geef ik duidelijk aan dat super ick en ik verschillen over de rol van Israel
Ik vind dat Super Ick neutraler is in verschillende onderwerpen dan jij. Bij jou is het moslimgerelateerd. Jij behandelt je moslimprikkers hier anders dan je niet moslimprikkers. Super Ick doet dat niet. Jij kwam als saar indertijd NvdD binnenvallen en viel meteen dezelfde personen aan die je als snowwhite ook aanviel. btw waarom kun je nu nooit eens toegeven dat je een en dezelfde bent. Waarom heb je uberhaupt een nieuwe nick aangemaakt? Ik "val" je aan op het woord "moslimbroeder" juist omdat jij anderen op een woordje probeert te pakken, of omdat je de vragen zo gaat inrichten dat er nog maar 1 antwoord mogelijk is, namelijk een antwoord wat jou aanstaat. Het is door jouw manier van prikken dat ik af en toe de handschoen oppak beste saar. Gewoon omdat je onredelijk en niet fair bent



Waar heb jij het over? Ik heb echt geen flauw idee. Ik was al voordat ik moslima was pro-palestijns.

Jouw mening over palestina staat hier niet centraal. Ik verschil hier met jou van mening over zandneger - moslim etc. En ja, ik vind dat jij overduidelijk verschil maakt tussen moslim en niet moslim. Zo was je als snowwhite zo ben je als saar. Btw waarom kun je nooit eens toegeven dat je indertijd snowwhite was? Waarom heb je uberhaupt een nieuwe nick aangemaakt? Dacht je dat we je niet zouden herkennen?

En nee, SuperIck heeft niets te maken met het feit dat jij de combinatie zandneger - moslim niet vindt kunnen (overigens terecht, maar ik vind dat de term op niemand van toepassing mag zijn). Door de aandacht proberen te verschuiven naar SuperIck probeer je weer eens weg te draaien.

Juffrouw_Saartje
07-08-14, 20:13
Je vindt het niet oke dat hij moslimbroeders zandnegers noemt.
Met andere woorden niet moslims mag hij wel zandneger noemen.

Hier gaat het al gruwelijk mis, en dat zegt weer meer over jou dan over mij.

Juffrouw_Saartje
07-08-14, 20:34
Dat vind jij. Ik heb al meerdere prikkers zien reageren die het daar helemaal niet mee eens zijn. Alsof er alleen over Gaza gesproken mag worden.

Je draait, ik heb niet gezegd dat er alleen over Gaza gesproken mag worden. Waar het om gaat is dat deze topic, zoals je zelf al hebt toegegeven, geen toeval is. Het is een jij-bak topic.

Het is te bizar voor woorden om mij dan voor van alles en nog wat uit te maken, alleen maar omdat ik niet mee wil werken aan jouw afleidingsmanoeuvre.


Jij bent overigens degene die moet leren lezen. Dat laters ging over jou 1 2-tje met de islamfasist Pinazie die hier alleen vuil uitbraakt en die jij vervolgens weg laat komen met: Ik heb nu even geen tijd. En dan jij: oké laters. Dat is om te kotsen zoveel onderscheid jij maakt. Terecht Karin jou daarover flink de oren wast. Waarop jij vervolgens nog een hooghartig antwoord geeft ook. Misplaatst, onbeschoft, dom en hypocriet.

Nogmaals, lees even goed wat ik precies heb gezegd:

Inderdaad laters, dat komt mij ook beter uit op dit moment. Stel je voor dat er toch nog een glimpje politiek bij komt kijken, dan heb jij je zin met je afleidingsmanoeuvre over de Westelijke Sahara, en dat gaat niet gebeuren. Punt uit.

Dit onderstreepte slaat op Pizatie. M.a.w. stel je voor dat in dat gesprek tussen Pizatie en mij toch de politiek van de Westelijke Sahara ter sprake zou komen, dan heb jij als nog je zin. Ik wil nu niet over de Westelijke Sahara praten, omdat dit een jij-bak topic is. Duidelijk? Jij krijgt NIET je zin.

pizatie
07-08-14, 20:36
Je draait, ik heb niet gezegd dat er alleen over Gaza gesproken mag worden. Waar het om gaat is dat deze topic, zoals je zelf al hebt toegegeven, geen toeval is. Het is een jij-bak topic.

Het is te bizar voor woorden om mij dan voor van alles en nog wat uit te maken, alleen maar omdat ik niet mee wil werken aan jouw afleidingsmanoeuvre.



Nogmaals, lees even goed wat ik precies heb gezegd:

Inderdaad laters, dat komt mij ook beter uit op dit moment. Stel je voor dat er toch nog een glimpje politiek bij komt kijken, dan heb jij je zin met je afleidingsmanoeuvre over de Westelijke Sahara, en dat gaat niet gebeuren. Punt uit.

Dit onderstreepte slaat op Pizatie. M.a.w. stel je voor dat in dat gesprek tussen Pizatie en mij toch de politiek van de Westelijke Sahara ter sprake zou komen, dan heb jij als nog je zin. Ik wil niet nu over de Westelijke Sahara praten, omdat dit een jij-bak topic is. Duidelijk? Jij krijgt NIET je zin.

met mij kan je praten over


gaza
burma
iraK
SYRIE

Iznogoodh
07-08-14, 21:17
israel is nooit veroordeeldGoeie lobby heet dat.

Iznogoodh
07-08-14, 21:18
Je draait, ik heb niet gezegd dat er alleen over Gaza gesproken mag worden. Waar het om gaat is dat deze topic, zoals je zelf al hebt toegegeven, geen toeval is. Het is een jij-bak topic.

Het is te bizar voor woorden om mij dan voor van alles en nog wat uit te maken, alleen maar omdat ik niet mee wil werken aan jouw afleidingsmanoeuvre.Tussen al die Gaza-onderwerpen wordt natuurlijk alles een afleidingsmanoeuvre.

super ick
07-08-14, 21:20
Je draait, ik heb niet gezegd dat er alleen over Gaza gesproken mag worden. Waar het om gaat is dat deze topic, zoals je zelf al hebt toegegeven, geen toeval is. Het is een jij-bak topic.

Het is te bizar voor woorden om mij dan voor van alles en nog wat uit te maken, alleen maar omdat ik niet mee wil werken aan jouw afleidingsmanoeuvre.



Nogmaals, lees even goed wat ik precies heb gezegd:

Inderdaad laters, dat komt mij ook beter uit op dit moment. Stel je voor dat er toch nog een glimpje politiek bij komt kijken, dan heb jij je zin met je afleidingsmanoeuvre over de Westelijke Sahara, en dat gaat niet gebeuren. Punt uit.

Dit onderstreepte slaat op Pizatie. M.a.w. stel je voor dat in dat gesprek tussen Pizatie en mij toch de politiek van de Westelijke Sahara ter sprake zou komen, dan heb jij als nog je zin. Ik wil nu niet over de Westelijke Sahara praten, omdat dit een jij-bak topic is. Duidelijk? Jij krijgt NIET je zin.

Waarom reageer je niet op: 'sjieten en alavieten zijn geen moslims. dus hoe bedoel je moslims vs moslims ?' van Pinazie. Ben je het daar mee eens?

Iznogoodh
07-08-14, 21:26
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.'Moslimbroeders' is een woord dat slechts in de mond wordt genomen door mensen met een sektarische instelling. Ze drukken er wezenlijk hun verachting mee uit naar ieder die buiten hun groep valt.

Iznogoodh
07-08-14, 21:28
Je draait, ik heb niet gezegd dat er alleen over Gaza gesproken mag worden. Waar het om gaat is dat deze topic, zoals je zelf al hebt toegegeven, geen toeval is.Het is gewoon een onderwerp dat zelden de aandacht trekt op een islamitisch forum.

super ick
07-08-14, 21:34
[QUOTE=Juffrouw_Saartje;5358572]Je draait, ik heb niet gezegd dat er alleen over Gaza gesproken mag worden. Waar het om gaat is dat deze topic, zoals je zelf al hebt toegegeven, geen toeval is. Het is een jij-bak topic.

Het is te bizar voor woorden om mij dan voor van alles en nog wat uit te maken, alleen maar omdat ik niet mee wil werken aan jouw afleidingsmanoeuvre.
.[/QUOTE
Als ik hier mensen zie schuimbekken over Gaza dan wil ik wel eens zien hoe ze reageren als je dit conflict vergelijkt met een ander conflict. Iedere keer weer vallen diverse hypocriete schuimbekkers dan door de mand. Daaruit blijkt een dubbele agenda. Het is op geen enkele wijze bedoelt om aandacht af te leiden van de problemen tussen Israel en Gaza. Die staan daar los van. Er lopen momenteel al diverse topics over Gaza.
Volg je het recente nieuws over ISIS en wat er momenteel speelt? Zij vinden zichzelf de beste moslims. Volgens mij heb ik je daar ook niet op zien reageren. Wat vind je daar van?

Niet ineens de discussie breed gaan trekken ik reageerde op de wijze waarop je probeerd Karin een beetje weg te zetten. Dat komt heel hooghartig over.

Juffrouw_Saartje
07-08-14, 22:47
Niet ineens de discussie breed gaan trekken ik reageerde op de wijze waarop je probeerd Karin een beetje weg te zetten. Dat komt heel hooghartig over.

Ik trek niets breed, betrek Karin er niet bij a.u.b. het gaat mij om jouw woorden:


Moslims die het grootste vuil uitbraken die pamper jij. 'Niet nu, okay later' terwijl je anderen veroordeel omdat ze ergens een komma verkeerd zetten. Dan ben je hypocriet of gewoon godsdienstfanaat, dat kan ook.


Ik heb je meerdere malen duidelijk uitgelegd waarom ik niet met Pizatie in gesprek ga. Als hij dan toch de Westelijke Sahara zou aansnijden, dan geef ik jou je zin en dat gaat niet gebeuren. Geen reden voor jou om mij voor van alles en nog wat uit te maken alleen maar omdat ik niet mee wil doen met je afleidingsmanouevre. Nogal kinderachtig.

Jij-bak blijft jij-bak. Jouw eerste zin hier: Marokko is geen haar beter dan Israel.

Iznogoodh
07-08-14, 22:48
Je draait, ik heb niet gezegd dat er alleen over Gaza gesproken mag worden. Waar het om gaat is dat deze topic, zoals je zelf al hebt toegegeven, geen toeval is. Het is een jij-bak topic.

Het is te bizar voor woorden om mij dan voor van alles en nog wat uit te maken, alleen maar omdat ik niet mee wil werken aan jouw afleidingsmanoeuvre.
.
Als ik hier mensen zie schuimbekken over Gaza dan wil ik wel eens zien hoe ze reageren als je dit conflict vergelijkt met een ander conflict. Iedere keer weer vallen diverse hypocriete schuimbekkers dan door de mand. Daaruit blijkt een dubbele agenda. Het is op geen enkele wijze bedoelt om aandacht af te leiden van de problemen tussen Israel en Gaza. Die staan daar los van. Er lopen momenteel al diverse topics over Gaza.
Volg je het recente nieuws over ISIS en wat er momenteel speelt? Zij vinden zichzelf de beste moslims. Volgens mij heb ik je daar ook niet op zien reageren.Natuurlijk niet. Een moslim die kritiek heeft op een andere moslim is ondenkbaar.

pizatie
07-08-14, 22:49
Natuurlijk niet. Een moslim die kritiek heeft op een andere moslim is ondenkbaar.
ik heb altijd kritiek op seculiere moslims.

super ick
08-08-14, 07:27
ik heb altijd kritiek op seculiere moslims.

Je bedoelt die honden van de hel?

Juffrouw_Saartje
08-08-14, 07:32
Pizatie, waarom heb jij je avatar gewisseld? Wie is dat?

Karin.N
08-08-14, 14:33
Hier gaat het al gruwelijk mis, en dat zegt weer meer over jou dan over mij.

Nope Saar kom ik zal je bij je handje houden. We doen het stapje voor stapje.

Pizatie gebruikt de vervelende benaming zandneger.

Jij spreekt hem daarop aan. Maar in plaats van het algemene woord mensen gebruik jij het woord Moslimbroeders. Pizatie mag moslimbroeders geen zandneger noemen.

Klopt dit ja of nee?

Karin.N
08-08-14, 14:47
Zandnegers? Praat jij zo over je moslimbroeders? Ga je mond spoelen.

Wat de discussie betreft, die Super Ick als afleidingsmanoeuvre probeert aan te zwengelen: now is not the time.

Heb hier voor het gemak nog even je post.

Juffrouw_Saartje
08-08-14, 19:48
Je vindt het niet oke dat hij moslimbroeders zandnegers noemt.

Ja


Met andere woorden niet moslims mag hij wel zandneger noemen.

Nee

Wizdom
08-08-14, 21:21
Ik snap je even niet. Westelijke Sahara wordt volgens jou niet bezet door Marokko, dan hoeven de inwoners zich toch niet aan te passen aan Marokko? Dan is het gebied waar zij leven toch gewoon hun land.

Maar jij vindt dat zij zich moeten aanpassen aan Marokko, je geeft daarmee dus aan dat Marokko niet hun land is (want jij hoeft je hier niet aan te passen, want nederland is jouw land). Dus met andere woorden, ze worden dus wel bezet door marokko. Dat zeg je eigenlijk zelf.

Frankrijk stookt via de Algerijnse Generaal Junta een paar terroristen in de Sahara samen met militaire adviseurs van de Algerijnse Junta. Die gooien wat bommen en granaten. Spanje had het land gestolen. En nu het land herenigt is met Marokko spreken sommige ZIONISTEN over besetting? Dus Oost-Duitsland is ook bezet omdat het Rote-Armee Fraktion terreur aanslagen heeft gepleegd? Wat een flauwekul? ZIONISTISCHE verdeel en heers politiek als chantage middle om enige invloed te behouden. Dat doen ze al eeuwen en dat zullen ze blijven doen.

Wizdom
08-08-14, 21:23
Ik snap je even niet. Westelijke Sahara wordt volgens jou niet bezet door Marokko, dan hoeven de inwoners zich toch niet aan te passen aan Marokko? Dan is het gebied waar zij leven toch gewoon hun land.

Maar jij vindt dat zij zich moeten aanpassen aan Marokko, je geeft daarmee dus aan dat Marokko niet hun land is (want jij hoeft je hier niet aan te passen, want nederland is jouw land). Dus met andere woorden, ze worden dus wel bezet door marokko. Dat zeg je eigenlijk zelf.

Frankrijk stookt via de Algerijnse Generaal Junta een paar terroristen in de Sahara samen met militaire adviseurs van de Algerijnse Junta. Die gooien wat bommen en granaten. Spanje had het land gestolen. En nu het land herenigt is met Marokko spreken sommige ZIONISTEN over bezetting? Dus Oost-Duitsland is ook bezet omdat het Rote-Armee Fraktion terreur aanslagen heeft gepleegd? Wat een flauwekul? ZIONISTISCHE verdeel en heers politiek als chantage middel om enige invloed te behouden. Dat doen ze al eeuwen en dat zullen ze blijven doen.

H.P.Pas
08-08-14, 21:38
Pizatie, waarom heb jij je avatar gewisseld? Wie is dat?

Saar hou nou toch op. Die jongen is een trol en 'vriend' en 'vijand' is erin getuind. Van zijn kant, hoe dan ook,een aardige prestatie; ons zou het tot nadenken moeten stemmen.

CONTRA
08-08-14, 22:05
Frankrijk stookt via de Algerijnse Generaal Junta een paar terroristen in de Sahara samen met militaire adviseurs van de Algerijnse Junta. Die gooien wat bommen en granaten.

frankrijk steunt juist de bezettingspolitiek van marokkaanse terroristen in de westelijke sahara.


Spanje had het land gestolen. En nu het land herenigt is met Marokko spreken sommige ZIONISTEN over bezetting?

hoe kan het herenigd zyn met marokko als je zelf zegt dat het een land is? dan kan je net zo goed beweren dat van 1940 tot 1945 nederland herenigd was met duitsland.

overigens heeft israel de marokkanen geholpen by de bouw van de afscheidingsmuur in de westelijke sahara. daarmee zyn ZIONISTEN je bondgenoten.

super ick
09-08-14, 08:12
Frankrijk stookt via de Algerijnse Generaal Junta een paar terroristen in de Sahara samen met militaire adviseurs van de Algerijnse Junta. Die gooien wat bommen en granaten. Spanje had het land gestolen. En nu het land herenigt is met Marokko spreken sommige ZIONISTEN over bezetting? Dus Oost-Duitsland is ook bezet omdat het Rote-Armee Fraktion terreur aanslagen heeft gepleegd? Wat een flauwekul? ZIONISTISCHE verdeel en heers politiek als chantage middel om enige invloed te behouden. Dat doen ze al eeuwen en dat zullen ze blijven doen.

Er is geen sprake van gestolen land. Je maakt een vergelijking met Duitsland maar Marokko en Westelijke Sahara zijn nooit 1 geweest. Er bestonden wel banden maar Marokko had nooit een bestuurlijk gezag uitgeoefend.
Marokko is dus bezetter net als Israel dat is.
Contra heeft gelijk, Israel heeft de apparatuur geleverd voor de bouw van een soort muur.

Karin.N
09-08-14, 09:05
Frankrijk stookt via de Algerijnse Generaal Junta een paar terroristen in de Sahara samen met militaire adviseurs van de Algerijnse Junta. Die gooien wat bommen en granaten. Spanje had het land gestolen. En nu het land herenigt is met Marokko spreken sommige ZIONISTEN over bezetting? Dus Oost-Duitsland is ook bezet omdat het Rote-Armee Fraktion terreur aanslagen heeft gepleegd? Wat een flauwekul? ZIONISTISCHE verdeel en heers politiek als chantage middel om enige invloed te behouden. Dat doen ze al eeuwen en dat zullen ze blijven doen.

Denk jij dat de bevolking van Oost Duitsland zich wil afscheiden?

Het gaat mij erom wat de inwoners van de westelijke sahara zelf willen. Ik zie in ieder geval wel overeenkomsten tussen marokko en israel, beiden bouwen een muur, beiden noemen de ander terrorist, beiden bezetten grondgebied waarover de inwoners niets te vertellen hebben.

Daarom is het juist goed dat Super dit topic plaatst. Hij toont hiermee aan dat mensen hypocriet zijn. Ik wil zelfs nog wel een stapje verder gaan. Waren de Palestijnen geen moslims geweest, dan was de situatie israel vs de palestijnen onder de moslims helemaal geen heet hangijzer geweest. Zou het zo zijn dat de palestijnen de joden waren en Israel de moslims, dan had vrijwel iedere moslim aan de kant van Israel gestaan.

Het zou zo fijn zijn wanneer mensen in het algemeen eens wat oprechter zouden zijn, maar helaas.............

Israel heeft mijn steun niet, is in mijn ogen ten onrechte opgericht. Palestijnen ebben mijn steun. Inzake de westelijke sahara willen de inwoners niet bij Marokko horen. Gezien het hele verleden een prima wens dus steun ik de betreffende inwoners. Btw als marokko zo een geweldig land is, waarom wonen er dan in hemesnaam miljoenen marokkanen buiten hun landsgrenzen? Zo gewedlig is het kennelijk allemaal niet......

super ick
09-08-14, 15:09
Denk jij dat de bevolking van Oost Duitsland zich wil afscheiden?

Het gaat mij erom wat de inwoners van de westelijke sahara zelf willen. Ik zie in ieder geval wel overeenkomsten tussen marokko en israel, beiden bouwen een muur, beiden noemen de ander terrorist, beiden bezetten grondgebied waarover de inwoners niets te vertellen hebben.

Daarom is het juist goed dat Super dit topic plaatst. Hij toont hiermee aan dat mensen hypocriet zijn. Ik wil zelfs nog wel een stapje verder gaan. Waren de Palestijnen geen moslims geweest, dan was de situatie israel vs de palestijnen onder de moslims helemaal geen heet hangijzer geweest. Zou het zo zijn dat de palestijnen de joden waren en Israel de moslims, dan had vrijwel iedere moslim aan de kant van Israel gestaan.

Het zou zo fijn zijn wanneer mensen in het algemeen eens wat oprechter zouden zijn, maar helaas.............

Israel heeft mijn steun niet, is in mijn ogen ten onrechte opgericht. Palestijnen ebben mijn steun. Inzake de westelijke sahara willen de inwoners niet bij Marokko horen. Gezien het hele verleden een prima wens dus steun ik de betreffende inwoners. Btw als marokko zo een geweldig land is, waarom wonen er dan in hemesnaam miljoenen marokkanen buiten hun landsgrenzen? Zo gewedlig is het kennelijk allemaal niet......

Ik begrijp jou standpunt jegens Israel wel maar helaas is het een onomkeerbaar proces, tenminste zonder er een allesvernietigende oorlog om te voeren. Israel had er niet moeten zijn maar is er nu wel. Je kunt niet aan de Israëli's vragen om nu zichzelf op te heffen. Dan moet je ook, gezien jou terechte betoog over hypocrisie, deels het gezichtspunt van Israel kunnen begrijpen. Tot de tanden toe gewapend en superachterdochtig omdat ze zich er van bewust zijn dat ze ongewenst zijn en morgen opgeruimd worden als de machtsverhoudingen andersom zouden liggen.

Let wel, ik heb niet gezegd dat ik begrip voor alles wat Israel uitvreet, wel voor het feit dat ze er alles aan doen veilig te blijven. Kijk eens naar de extremisten in de regio. Die worden machtiger en machtiger en komen ook dichterbij. Het sprookje dat het maar een handjevol betreft kunnen we toch wel achter ons laten?

CONTRA
09-08-14, 15:22
Daarom is het juist goed dat Super dit topic plaatst. Hij toont hiermee aan dat mensen hypocriet zijn.

super ick toont juist aan dat mensen NIET hypokriet zyn. wizdom en konsorten komen er immers open en eerlyk voor uit dat ze voorstander zyn van de marokkaanse bezettingspolitiek in de westelijke sahara. dat is oprecht van ze. als ze daarentegen hypokriet waren dan deden ze net alsof ze tegen de marokkaanse bezettingspoltiek zyn.

super ick
09-08-14, 15:53
super ick toont juist aan dat mensen NIET hypokriet zyn. wizdom en konsorten komen er immers open en eerlyk voor uit dat ze voorstander zyn van de marokkaanse bezettingspolitiek in de westelijke sahara. dat is oprecht van ze. als ze daarentegen hypokriet waren dan deden ze net alsof ze tegen de marokkaanse bezettingspoltiek zyn.

En omdat ze voor zijn, zijnde hypocriet. Je bent voor of tegen bezettingen en niet voor de ene maar tegen de andere.

CONTRA
09-08-14, 16:16
En omdat ze voor zijn, zijnde hypocriet. Je bent voor of tegen bezettingen en niet voor de ene maar tegen de andere.

de ene bezetting afkeuren en de andere goedkeuren is hoogstens inconsequent. hypokriet is het niet. zoek anders maar op wat hypokrisie betekent.

Karin.N
09-08-14, 17:49
de ene bezetting afkeuren en de andere goedkeuren is hoogstens inconsequent. hypokriet is het niet. zoek anders maar op wat hypokrisie betekent.

Dan zijn ze inconsequent, het woord op zich boeit me niet, wel de mentaliteit en met die mentaliteit heb ik grote moeite. Tis ook die mentaliteit waardoor de wereld van de ene crisis naar de andere holt :zucht:

super ick
09-08-14, 18:18
de ene bezetting afkeuren en de andere goedkeuren is hoogstens inconsequent. hypokriet is het niet. zoek anders maar op wat hypokrisie betekent.

Je bent wel van de woordspelletjes hè de laatste tijd. Ik heb nog even geleken. Ik blijf bij hypocriet. Schijnheiligheid mag ook.

super ick
09-08-14, 18:18
Dan zijn ze inconsequent, het woord op zich boeit me niet, wel de mentaliteit en met die mentaliteit heb ik grote moeite. Tis ook die mentaliteit waardoor de wereld van de ene crisis naar de andere holt :zucht:

Hypocrieten hebben meestal een dubbele agenda.

CONTRA
09-08-14, 19:17
Dan zijn ze inconsequent, het woord op zich boeit me niet, wel de mentaliteit en met die mentaliteit heb ik grote moeite. Tis ook die mentaliteit waardoor de wereld van de ene crisis naar de andere holt :zucht:

die mentaliteit van inconsequent zyn is volkomen normaal menselyk gedrag die jy en ik ook hebben.

daarby is de bezetting van de westelijke sahara heel anders dan die van de palestijnse gebieden. dat weet jy ook wel. zo vreemd is het niet dat veel marokkanen van mening zyn dat het by de marokkaanse claim op de westelijke sahara niet om een bezetting gaat. een deel van dat gebied heeft immers in het pre-koloniale tydperk tot de invloedsfeer van het marokkaanse sultanaat gehoord. het konflikt in dat gebied is veel minder zwart-wit dan by israel-palestina waar joden uit alle delen van de wereld naartoe zyn gekomen om land te veroveren. het zyn 2 verschillende bezettingen.

CONTRA
09-08-14, 19:21
Je bent wel van de woordspelletjes hè de laatste tijd. Ik heb nog even geleken. Ik blijf bij hypocriet. Schijnheiligheid mag ook.

karin en jy gebruiken de term hypokriet totaal tegenovergesteld van wat het woord betekent. dat ik je daar op attendeer is geen woordspelletje van me.

Juffrouw_Saartje
10-08-14, 00:07
Daarom is het juist goed dat Super dit topic plaatst. Hij toont hiermee aan dat mensen hypocriet zijn.

Nee het is niet goed dat hij dit topic plaatst, niet nu. Het is en blijft een (door hem toegegeven) jij-bak topic, simpel weg omdat Israël geen ambulances, scholen en moskeeën beschiet OMDAT de Westelijke Sahara al dan niet bezet is. Het ene heeft NIETS met het andere te maken. Het kaartje wat Sport Freak geplaatst heeft veranderd dan ook niet als bijvoorbeeld Contra dat plaatst, de geografie/demografie blijft hetzelfde. Het is dus niet zo dat er nu geen ambulances en VN scholen zijn beschoten door Israël, omdat een al dan niet bezettende Marokkaan dit plaatst en er wel ambulances en VN scholen zijn beschoten door Israël als een niet-Marokkaan dit plaatst. Ik word een beetje moe van dat jij-bakken, hoppen en ad-hominem argumenten.

Kefta.
10-08-14, 03:40
Geenstijl topic

super ick
10-08-14, 07:31
Nee het is niet goed dat hij dit topic plaatst, niet nu. Het is en blijft een (door hem toegegeven) jij-bak topic, simpel weg omdat Israël geen ambulances, scholen en moskeeën beschiet OMDAT de Westelijke Sahara al dan niet bezet is. Het ene heeft NIETS met het andere te maken. Het kaartje wat Sport Freak geplaatst heeft veranderd dan ook niet als bijvoorbeeld Contra dat plaatst, de geografie/demografie blijft hetzelfde. Het is dus niet zo dat er nu geen ambulances en VN scholen zijn beschoten door Israël, omdat een al dan niet bezettende Marokkaan dit plaatst en er wel ambulances en VN scholen zijn beschoten door Israël als een niet-Marokkaan dit plaatst. Ik word een beetje moe van dat jij-bakken, hoppen en ad-hominem argumenten.

Niets toegegeven. Ik maak een vergelijking.

Polisario verschuilt zich niet in scholen en ambulances dus worden die ook niet beschoten. Daar zijn intussen diverse beelden van dus die discussie hoeft niet gevoerd te worden.

Juffrouw_Saartje
10-08-14, 08:32
Niets toegegeven. Ik maak een vergelijking.

Weet jij wel wat een jij-bak argument is?

Tu quoque - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque)

Nogmaals, en ik wil dit nog wel 30 pagina's langer uitleggen, Israël beschiet geen ambulances, scholen en moskeeën OMDAT de Westelijke Sahara al dan niet bezet is. Het ene heeft NIETS met het andere te maken, dat terwijl jij toch steeds een link legt.


Marokko is geen haar beter dan Israel. Of moet ik schrijven Marokkanen zijn net joden?

Link, dus Super Ick jij-bakt


Omgedraaid bedoel je. Marokko moet van Westelijke Sahara afblijven. Ik stel voor dat ze in twee weken meer dan 1500 raketten op Marokko afschieten. Als Hamas dat recht heeft dan hebben zij dat zeker. De internationale gemeenschap heeft Marokko in het ongelijk gesteld.

Link, dus Super Ick jij-bakt.


Polisario verschuilt zich niet in scholen en ambulances dus worden die ook niet beschoten. Daar zijn intussen diverse beelden van dus die discussie hoeft niet gevoerd te worden.

The Secretary-General strongly condemns the killing today of at least 10 Palestinian civilians in shelling outside of an UNRWA school in Rafah providing shelter to thousands of civilians. The attack is yet another gross violation of international humanitarian law, which clearly requires protection by both parties of Palestinian civilians, UN staff and UN premises, among other civilian facilities… United Nations shelters must be safe zones not combat zones. The Israel Defence Forces have been repeatedly informed of the location of these sites. This attack, along with other breaches of international law, must be swiftly investigated and those responsible held accountable. It is a moral outrage and a criminal act. Statement attributable to the Spokesman for the Secretary-General on attack outside UNRWA shelter, 3 August.

Geef mij het bewijs dat Hamas strijders zich in de ambulances of VN scholen bevonden.

Wizdom
10-08-14, 09:41
frankrijk steunt juist de bezettingspolitiek van marokkaanse terroristen in de westelijke sahara.



hoe kan het herenigd zyn met marokko als je zelf zegt dat het een land is? dan kan je net zo goed beweren dat van 1940 tot 1945 nederland herenigd was met duitsland.

overigens heeft israel de marokkanen geholpen by de bouw van de afscheidingsmuur in de westelijke sahara. daarmee zyn ZIONISTEN je bondgenoten.

Er is door Europese Hof bepaalt dat Westelijke Sahara en Marokko vóór de kolonisatie van Spanje banden hadden waardoor aanspraak van Marokko op de Westelijke Sahara legitiem is. Westelijke Sahara is een provincie van Marokko zoals alle andere provincies. De enige reden van deze strijd is een kleine minderheid van mensen die opgestookt werden door Libie en Algerije.

Karin.N
10-08-14, 18:54
die mentaliteit van inconsequent zyn is volkomen normaal menselyk gedrag die jy en ik ook hebben.

daarby is de bezetting van de westelijke sahara heel anders dan die van de palestijnse gebieden. dat weet jy ook wel. zo vreemd is het niet dat veel marokkanen van mening zyn dat het by de marokkaanse claim op de westelijke sahara niet om een bezetting gaat. een deel van dat gebied heeft immers in het pre-koloniale tydperk tot de invloedsfeer van het marokkaanse sultanaat gehoord. het konflikt in dat gebied is veel minder zwart-wit dan by israel-palestina waar joden uit alle delen van de wereld naartoe zyn gekomen om land te veroveren. het zyn 2 verschillende bezettingen.

Bezettingen zijn nooit met elkaar te vergelijken. Bezettingsleed kun je ook niet vergelijken, maar wat mij betreft zijn bezettingen verwerpelijk, wie de dader ook mag zijn. Of het nu Israel is, de nazi's indertijd, Nederland vs Nederlands Indie, of nu Marokko is. Ik vind het krom om de 1 het hand boven het hoofd te houden en de ander wel verantwoordelijk te houden.

Dus nogmaals ik vind de mentaliteit van de mensen die de bezetting van de westelijke sahara goedpraten en de bezetting van de Palestijnen verwerpelijk vinden, niet kunnen. Ze zijn in mijn ogen niet eerlijk, kunnen niet onbevooroordeeld naar een situatie kijken zolang hun "eigen groep" dader is.

Juffrouw_Saartje
10-08-14, 19:38
Bezettingen zijn nooit met elkaar te vergelijken. Bezettingsleed kun je ook niet vergelijken, maar wat mij betreft zijn bezettingen verwerpelijk, wie de dader ook mag zijn. Of het nu Israel is, de nazi's indertijd, Nederland vs Nederlands Indie, of nu Marokko is. Ik vind het krom om de 1 het hand boven het hoofd te houden en de ander wel verantwoordelijk te houden.

Dus nogmaals ik vind de mentaliteit van de mensen die de bezetting van de westelijke sahara goedpraten en de bezetting van de Palestijnen verwerpelijk vinden, niet kunnen. Ze zijn in mijn ogen niet eerlijk, kunnen niet onbevooroordeeld naar een situatie kijken zolang hun "eigen groep" dader is.

Je mist gewoon het punt. Dat jij en Super Ick de Westelijke Sahara wel als bezetting zien en de meeste Marokkanen niet, dat is duidelijk. Zij zien dat niet zo, mogelijk omdat ze anders zijn onderricht. Maar waar het om gaat is dat EEN JIJ-BAK GEEN ARGUMENT IS, en dat sommigen hier de Westelijke Sahara alleen ter sprake brengen als Palestina op de menu kaart staat.

Zo plaatste Sport Freak hier een kaartje van Palestina/Israel waarop te zien is hoeveel land er geconfisqueerd is en vervolgens plaatst Ibrah een kaartje van de Westelijke Sahara. Nu weer opent Super Ick er een topic over, of hij begint over Congo of Rwanda, alleen maar omdat we het over Israel/Palestina hebben. Ibrah1234 die er nu weer de Molukken bijsleept. BY ALL MEANS!!!! Wat is het causale verband tussen de bombardementen op Gaza en de Molukken? Israel beschiet toch geen VN scholen vanwege de Molukken?

Het is allemaal leuk en aardig dat je Super Ick wil verdedigen, over smaak valt niet te twisten, not my cup of tea, maar kunnen we ons dan wel even aan de basisregels van het discussieren houden of is dat te veel gevraagd? Ik ben dat ge-jij-bak, gehop en die kul-argumenten echt spuug en spuug zat hier.

super ick
10-08-14, 20:16
Je mist gewoon het punt. Dat jij en Super Ick de Westelijke Sahara wel als bezetting zien en de meeste Marokkanen niet, dat is duidelijk. Zij zien dat niet zo, mogelijk omdat ze anders zijn onderricht.

Het is allemaal leuk en aardig dat je Super Ick wil verdedigen, over smaak valt niet te twisten, not my cup of tea, maar kunnen we ons dan wel even aan de basisregels van het discussieren houden of is dat te veel gevraagd? Ik ben dat ge-jij-bak, gehop en die kul-argumenten echt spuug en spuug zat hier.

Daar ga je weer. De grote reden waarom ik jou een superhypocriet vind. 'Mogelijk omdat ze anders zijn onderricht'. Iedereen wordt hier aangesproken en gefileerd door jou als ze een jou niet welgevallige mening hebben maar deze mensen zijn 'mogelijk anders onderricht'.

Typisch iets voor jou om in kampen te gaan denken. Alsof Karin Super Ick verdedigd. Wij delen slechts een mening op een gedeelte van een breed onderwerp. Meer niet. Morgen kunnen we elkaar over een ander onderwerp weer in de haren vliegen maar we gaan elkaar in ieder geval niet als slecht afficheren of in een bepaalt kamp duwen. Misschien zijn we daar wel mee in de minderheid.

Karin.N
10-08-14, 20:42
Je mist gewoon het punt. Dat jij en Super Ick de Westelijke Sahara wel als bezetting zien en de meeste Marokkanen niet, dat is duidelijk. Zij zien dat niet zo, mogelijk omdat ze anders zijn onderricht. Maar waar het om gaat is dat EEN JIJ-BAK GEEN ARGUMENT IS, en dat sommigen hier de Westelijke Sahara alleen ter sprake brengen als Palestina op de menu kaart staat.

Zo plaatste Sport Freak hier een kaartje van Palestina/Israel waarop te zien is hoeveel land er geconfisqueerd is en vervolgens plaatst Ibrah een kaartje van de Westelijke Sahara. Nu weer opent Super Ick er een topic over, of hij begint over Congo of Rwanda, alleen maar omdat we het over Israel/Palestina hebben. Ibrah1234 die er nu weer de Molukken bijsleept. BY ALL MEANS!!!! Wat is het causale verband tussen de bombardementen op Gaza en de Molukken? Israel beschiet toch geen VN scholen vanwege de Molukken?

Het is allemaal leuk en aardig dat je Super Ick wil verdedigen, over smaak valt niet te twisten, not my cup of tea, maar kunnen we ons dan wel even aan de basisregels van het discussieren houden of is dat te veel gevraagd? Ik ben dat ge-jij-bak, gehop en die kul-argumenten echt spuug en spuug zat hier.

Beste Saar,

Hetzelfde geldt voor de Israeliers. Zij zien ook niet in dat wat ze doen verkeerd is.

Mijn punt is simpel, bezettingen kunnen niet. Daarmee verdedig ik SuperIck niet, hoe kom je daar nu weer bij? Hij kan heel goed voor zichzelf opkomen! Maar wellicht komt dit doordat je zelf in een kramp schiet wanneer het om samir gaat? Super en ik hebben kennelijk wel dezelfde mening over de westelijke sahara, maar verschillen juist heel erg over Israel / Palestijnen.

De inwoners van de westelijke sahara zien het kennelijk anders dan jij en veel marokkanen. Jammer dan.

Voor mij is de logica duidelijk en daarom blijf ik bij mijn standpunt. Dat jij en veel marokkanen daar anders over denken, moeten jullie zelf weten. Jullie zullen dat voor jezelf moeten verantwoorden.

Ik kan het voor mijn geweten in ieder geval niet goedpraten en dat heeft niets te maken met het verdedigen van SuperIck of het jouw zo geliefde argument als hullie zullie, jij-bakken, stick to the subject.

Karin.N
10-08-14, 20:44
Daar ga je weer. De grote reden waarom ik jou een superhypocriet vind. 'Mogelijk omdat ze anders zijn onderricht'. Iedereen wordt hier aangesproken en gefileerd door jou als ze een jou niet welgevallige mening hebben maar deze mensen zijn 'mogelijk anders onderricht'.

Typisch iets voor jou om in kampen te gaan denken. Alsof Karin Super Ick verdedigd. Wij delen slechts een mening op een gedeelte van een breed onderwerp. Meer niet. Morgen kunnen we elkaar over een ander onderwerp weer in de haren vliegen maar we gaan elkaar in ieder geval niet als slecht afficheren of in een bepaalt kamp duwen. Misschien zijn we daar wel mee in de minderheid.

Ik bekogel je gewoon met gebakken perentaarten wanneer je me geen gelijk geeft :ego:

(met kleverige karamelsaus)

super ick
10-08-14, 21:14
Ik bekogel je gewoon met gebakken perentaarten wanneer je me geen gelijk geeft :ego:

(met kleverige karamelsaus)

Zeker omdat ik blank ben?

Juffrouw_Saartje
10-08-14, 22:13
Daar ga je weer. De grote reden waarom ik jou een superhypocriet vind. 'Mogelijk omdat ze anders zijn onderricht'. Iedereen wordt hier aangesproken en gefileerd door jou als ze een jou niet welgevallige mening hebben maar deze mensen zijn 'mogelijk anders onderricht'.

Ja inderdaad, mogelijk zijn ze anders onderricht, wat ik daar van vind weet je helemaal niet en daar ga ik inhoudelijk verder niet op in, want op jij-bak topics, of reacties reageer ik niet.


Typisch iets voor jou om in kampen te gaan denken. Alsof Karin Super Ick verdedigd. Wij delen slechts een mening op een gedeelte van een breed onderwerp. Meer niet. Morgen kunnen we elkaar over een ander onderwerp weer in de haren vliegen maar we gaan elkaar in ieder geval niet als slecht afficheren of in een bepaalt kamp duwen. Misschien zijn we daar wel mee in de minderheid.

Jazeker doet ze dat:


Maar ik vind ook dat Super Ick meer visie heeft en veel neutraler tegenover zaken staat dan jouw persoon.


O, en jij negeert bijv een SuperIck, waarbij je geregeld op de man speelt? Super Ick heeft meer fatsoen in zijn pink, dan samir in z'n hele lijf.

Die kampen daar doe ik niet aan mee, het is zij die onbegrijpelijke likes geeft en vanuit het raam loopt te joelen.


Polisario verschuilt zich niet in scholen en ambulances dus worden die ook niet beschoten. Daar zijn intussen diverse beelden van dus die discussie hoeft niet gevoerd te worden.

The Secretary-General strongly condemns the killing today of at least 10 Palestinian civilians in shelling outside of an UNRWA school in Rafah providing shelter to thousands of civilians. The attack is yet another gross violation of international humanitarian law, which clearly requires protection by both parties of Palestinian civilians, UN staff and UN premises, among other civilian facilities… United Nations shelters must be safe zones not combat zones. The Israel Defence Forces have been repeatedly informed of the location of these sites. This attack, along with other breaches of international law, must be swiftly investigated and those responsible held accountable. It is a moral outrage and a criminal act. Statement attributable to the Spokesman for the Secretary-General on attack outside UNRWA shelter, 3 August.

Geef mij het bewijs dat Hamas strijders zich in de ambulances of VN scholen bevonden.

Kefta.
10-08-14, 22:16
Zijn de Geenstijlers nog steeds bezig haha..

Juffrouw_Saartje
10-08-14, 22:16
Beste Saar,

Hetzelfde geldt voor de Israeliers. Zij zien ook niet in dat wat ze doen verkeerd is.

Mijn punt is simpel, bezettingen kunnen niet. Daarmee verdedig ik SuperIck niet, hoe kom je daar nu weer bij? Hij kan heel goed voor zichzelf opkomen! Maar wellicht komt dit doordat je zelf in een kramp schiet wanneer het om samir gaat? Super en ik hebben kennelijk wel dezelfde mening over de westelijke sahara, maar verschillen juist heel erg over Israel / Palestijnen.

De inwoners van de westelijke sahara zien het kennelijk anders dan jij en veel marokkanen. Jammer dan.

Voor mij is de logica duidelijk en daarom blijf ik bij mijn standpunt. Dat jij en veel marokkanen daar anders over denken, moeten jullie zelf weten. Jullie zullen dat voor jezelf moeten verantwoorden.

Ik kan het voor mijn geweten in ieder geval niet goedpraten en dat heeft niets te maken met het verdedigen van SuperIck of het jouw zo geliefde argument als hullie zullie, jij-bakken, stick to the subject.

Jij weet helemaal niet hoe ik over de Westelijke Sahara denk. Waar maak jij hoe of wat uit op? Nergens! IK REAGEER NAMELIJK NIET OP JIJ-BAK TOPICS OF REACTIES. Iets wat jij maar categorisch blijft ontkennen.

pizatie
10-08-14, 22:59
Zijn de Geenstijlers nog steeds bezig haha..
dat zijn laag opgeleide nietsnutten.


vaak uitkeringtrekkers en bouwvakkers die vol op snijfe .

CONTRA
10-08-14, 23:30
Bezettingen zijn nooit met elkaar te vergelijken. Bezettingsleed kun je ook niet vergelijken, maar wat mij betreft zijn bezettingen verwerpelijk, wie de dader ook mag zijn. Of het nu Israel is, de nazi's indertijd, Nederland vs Nederlands Indie, of nu Marokko is. Ik vind het krom om de 1 het hand boven het hoofd te houden en de ander wel verantwoordelijk te houden.

je kan het krom vinden maar het is gewoon normaal menselyk gedrag. jy en ik zyn ook krom en inkonsequent. wanneer participeer jy hier in diskussies over de bezetting van tibet door china? nooit denk ik. die diskussies worden hier uberhaupt niet eens gevoerd. het is een bezetting waar geen interesse voor is. ik heb er ook amper interesse voor. kan nu eenmaal niet alle bezettingen in gelyke mate veroordelen.

ik weet zeker dat jy de vs erkent. super ick ook. ik ook. wie niet eigenlyk? toch weten we dat het land gestolen is van de indianen. hun kultuur en religie is verwoest. hun rykdommen zyn geplunderd en hun grond is geroofd. gediskrimineerd en achtergesteld leven ze in reservaten als honden in een hok. toch hoor ik jou of super ick geen greintje kritiek hebben op deze massale landroof en op de kulturele en religieuze verwoesting van komplete bevolkingsgroepen.

je hoort ook byna geen mens de joodse landroof binnen de groene lyn veroordelen terwyl we weten dat het gebied binnen deze zogenaamde groene lyn voor het merendeel gestolen grond betreft. toch accepteert byna iedereen de staat israel. ook pro-palestina aktivisten die israel hard veroordelen by de bezetting vd westoever zyn veelal van mening dat het gebied binnen de groene lyn aan israel toebehoort. dat is toch krom? de bezetting vd gebieden buiten de groene lyn wordt wel als bezetting gezien door de internationale gemeenschap maar de bezetting binnen de groene lyn niet. volgens super icks eigen maatstaf is super ick zelf een hypokriet ventje. hy is immers voorstander van de groene lyn.


Dus nogmaals ik vind de mentaliteit van de mensen die de bezetting van de westelijke sahara goedpraten en de bezetting van de Palestijnen verwerpelijk vinden, niet kunnen. Ze zijn in mijn ogen niet eerlijk, kunnen niet onbevooroordeeld naar een situatie kijken zolang hun "eigen groep" dader is.

waarom is dat niet eerlyk? iemand als wizdom komt er toch eerlyk voor uit hoe hy over marokko/w. sahara denkt? hy doet er niet achterbaks over. het staat los van zyn kritiek op israel. die kritiek wordt er niet meer of minder valide van.

CONTRA
10-08-14, 23:52
Er is door Europese Hof bepaalt dat Westelijke Sahara en Marokko vóór de kolonisatie van Spanje banden hadden waardoor aanspraak van Marokko op de Westelijke Sahara legitiem is.

juist niet. het hof stelde dat die banden niet sterk genoeg waren om de marokkaanse aanspraak op de westelijke sahara te rechtvaardigen. daarby hadden die banden alleen betrekking op nomaden uit het noordelyke gedeelte van de westelijke sahara.

super ick
11-08-14, 07:33
Er is nooit bestuurlijk gezag geweest van Marokko over de WS.

super ick
11-08-14, 07:35
je kan het krom vinden maar het is gewoon normaal menselyk gedrag. jy en ik zyn ook krom en inkonsequent. wanneer participeer jy hier in diskussies over de bezetting van tibet door china? nooit denk ik. die diskussies worden hier uberhaupt niet eens gevoerd. het is een bezetting waar geen interesse voor is. ik heb er ook amper interesse voor. kan nu eenmaal niet alle bezettingen in gelyke mate veroordelen.

ik weet zeker dat jy de vs erkent. super ick ook. ik ook. wie niet eigenlyk? toch weten we dat het land gestolen is van de indianen. hun kultuur en religie is verwoest. hun rykdommen zyn geplunderd en hun grond is geroofd. gediskrimineerd en achtergesteld leven ze in reservaten als honden in een hok. toch hoor ik jou of super ick geen greintje kritiek hebben op deze massale landroof en op de kulturele en religieuze verwoesting van komplete bevolkingsgroepen.

je hoort ook byna geen mens de joodse landroof binnen de groene lyn veroordelen terwyl we weten dat het gebied binnen deze zogenaamde groene lyn voor het merendeel gestolen grond betreft. toch accepteert byna iedereen de staat israel. ook pro-palestina aktivisten die israel hard veroordelen by de bezetting vd westoever zyn veelal van mening dat het gebied binnen de groene lyn aan israel toebehoort. dat is toch krom? de bezetting vd gebieden buiten de groene lyn wordt wel als bezetting gezien door de internationale gemeenschap maar de bezetting binnen de groene lyn niet. volgens super icks eigen maatstaf is super ick zelf een hypokriet ventje. hy is immers voorstander van de groene lyn.



waarom is dat niet eerlyk? iemand als wizdom komt er toch eerlyk voor uit hoe hy over marokko/w. sahara denkt? hy doet er niet achterbaks over. het staat los van zyn kritiek op israel. die kritiek wordt er niet meer of minder valide van.

Bezetters die schuimbekken over andere bezetters. Je moet het maar recht willen praten.

Juffrouw_Saartje
11-08-14, 07:47
waarom is dat niet eerlyk? iemand als wizdom komt er toch eerlyk voor uit hoe hy over marokko/w. sahara denkt? hy doet er niet achterbaks over. het staat los van zyn kritiek op israel. die kritiek wordt er niet meer of minder valide van.

Inderdaad. Maar Super Ick en Ibrah1234 willen hoe dan ook voorkomen dat er over Palestina wordt gepraat. Dan wordt de Westelijke Sahara er maar bijgesleept. Als je denkt dat het hem werkelijk om de Westelijke Sahara gaat dan kom je bedrogen uit:

Nu ook scholen getroffen


Weer een pleintje voor hypocrieten die blind achter de PR machine aanlopen. Complete echte genociden gaan aan hun neus voorbij.


Je bedoelt de echte genocide in de Westelijke Sahara?

uhhhh:


WS was slechts 1 voorbeeld.

Nee jongens het gaat hem om Congo!!!

Nu ook scholen getroffen


Ik toon met mijn link aan dat Gaza een relatief klein conflict is dat opgeblazen is tot irreële proporties.
Ik heb nu Congo geplaatst maar zou zo een rij gebeurtenissen uit de regio kunnen plaatsen waar op veel grotere schaal doden bij zijn gevallen. Dat ik daar nauwelijks iemand over hoor is maar 1 reden voor. De J.O.D.E.N zijn daar niet bij betrokken.

ik jij-bak, jij jij-bakt, Super Ick hij-bakt

Na een grondig antecedenten onderzoek over Super Ick's interesse in Congo, blijkt dat het Mark61 is die Congo meerdere malen ter sprake brengt en Super Ick met name IN RELATIE TOT Palestina/Israël:

Prof. dr. Maarten van Rossem (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/194967-prof-dr-maarten-rossem-6.html)


Laten we het a.u.b. eens proberen in perspectief te plaatsen.
Congo meer dan 1800 doden per dag!!!!

ik jij-bak, jij jij-bakt, Super Ick hij-bakt

Zionazi's doden babie bij bombardement hamaskantoor (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/240172-zionazis-doden-babie-bombardement-hamaskantoor.html)


Ook elders heb ik gezien dat tracht Congo en Darfur erbij te betrekken. (*) Ik heb dat ook enekele malen geprobeert. Daar stereven de mensen duizendvoudig.
Deze prikkers zijn echter alleen geprogrammeert tegen het westen en Israel en voor de Palestijnen.
Een splinter in de vinger van een moslim is voor hen belangrijker.

(*) Nope

ik jij-bak, jij jij-bakt, Super Ick hij-bakt

Israël voert lijkzakkendiplomatie (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/261926-isra%EBl-voert-lijkzakkendiplomatie-2.html)


Oost-Congo
Zo'n drie miljoen Congolezen komen om, waarbij de Hema's en Lendu's elkaar afslachten.

Een dikke 6.000.000 bij elkaar!
Tja de verhouding is goed zoek hier. Maarja het zijn hoofdzakelijk negers, geen moslims en de Joden (o sorry zionisten natuurlijk) kunnen er niet van beschuldigd worden.

ik jij-bak, jij jij-bakt, Super Ick hij-bakt

Juffrouw_Saartje
11-08-14, 07:59
@ Karin


Mensen als Pizatie zijn niet anders dan mensen die moslims bashen. Toch ben jij veel en veel feller tegen de moslimbashers en niet tegen mensen als Pizatie die net als jij moslim zijn. Ik blijf dat heel opvallend vinden bij jou en je wekt daardoor de indruk dat jij absoluut bevooroordeeld bent. Een soort hullie zullie zeg maar waar je andere zo op aanvalt http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/smile.png

Ik zei dat je me verveelde met je persoonlijke aanvallen. Maar ik kan je garanderen dat als jullie doorgaan met jij-bakken, op-de-man-af-spelen-ad-hominem argumenten, en insinuaties over kampen en groepjesvorming terwijl jullie elkaar onbegrijpelijk liken, dan dien ik jullie van repliek, dan exposeer ik Super Ick voor wat hij is, en maak ik hem monddood. Bovenstaande is slechts een voorproefje. Nogmaals ik ben het helemaal spuugzat die afleidingsmanoeuvres en dat ge-jij-bak.

S.t.o.p. m.e.t. d.a.t. g.e.h.o.p.

NU!

Ibrah1234
11-08-14, 08:23
Inderdaad. Maar Super Ick en Ibrah1234 willen hoe dan ook voorkomen dat er over Palestina wordt gepraat.

Het hele weekend leuke dingen gedaan i.p.v. dit schoolplein geneuzel.

Betrek anderen niet bij je woordenwisselingen, speel niet op de man, reageer slechts inhoudelijk en spreek voor jezelf.

Anders roep ik de juf erbij. :haha:

SportFreak
11-08-14, 15:08
Er is geen Spaans Sahara of Sahara dat niet van Marokko is ....Sahara is van Marokko

https://m.youtube.com/watch?v=vKsx2KJ0Xb0

super ick
11-08-14, 15:48
@ Karin



Ik zei dat je me verveelde met je persoonlijke aanvallen. Maar ik kan je garanderen dat als jullie doorgaan met jij-bakken, op-de-man-af-spelen-ad-hominem argumenten, en insinuaties over kampen en groepjesvorming terwijl jullie elkaar onbegrijpelijk liken, dan dien ik jullie van repliek, dan exposeer ik Super Ick voor wat hij is, en maak ik hem monddood. Bovenstaande is slechts een voorproefje. Nogmaals ik ben het helemaal spuugzat die afleidingsmanoeuvres en dat ge-jij-bak.

S.t.o.p. m.e.t. d.a.t. g.e.h.o.p.

NU!

Stamp je nu met je voetjes op de grond?

Snap niet waar je de brutaliteit vandaan haalt anderen de les te lezen waar wel of niet over gepost mag worden.

Volgens jou mag Benno L. dus doodleuk Robert M. De les lezen over kindermisbruik. Zodra Robert begint over de daden van Benno mag hij niet jij-bakken en stuck to the subject. Je bent totaal van het padje.

Iedere Marokkaan die hier de bezetting van WS goed lult moet zijn mond houden over Israel.

super ick
11-08-14, 15:49
Er is geen Spaans Sahara of Sahara dat niet van Marokko is ....Sahara is van Marokko

https://m.youtube.com/watch?v=vKsx2KJ0Xb0


Welnee ze hebben 65 resoluties aan de broek gehad. Stop dus met ontkennen.

CONTRA
11-08-14, 17:51
Iedere Marokkaan die hier de bezetting van WS goed lult moet zijn mond houden over Israel.

waarom?

CONTRA
11-08-14, 17:53
Bezetters die schuimbekken over andere bezetters. Je moet het maar recht willen praten.

heb je verder nog iets inhoudelyks te melden?

CONTRA
11-08-14, 18:14
Inderdaad. Maar Super Ick en Ibrah1234 willen hoe dan ook voorkomen dat er over Palestina wordt gepraat. Dan wordt de Westelijke Sahara er maar bijgesleept. Als je denkt dat het hem werkelijk om de Westelijke Sahara gaat dan kom je bedrogen uit:


ja de westelijke sahara interesseert super ick geen bal. wat my echter wel amuseert is dat hy altyd recalcitrant tegen de stroom in roeit. zou de kritiek op dit forum veelal gericht zyn tegen palestynen ipv israel dan zou super ick op dit forum hamas verdedigen en israel veroordelen. zou marokko hier veelvuldig bekritiseert worden vanwege de bezetting in w.sahara dan klaagde super ick dat het hier nooit over de bezetting van de palestynse gebieden gaat. het maakt niet uit welk onderwerp het gesprek vd dag is op dit forum. super ick gaat er geheid tegen in.

Ibrah1234
11-08-14, 19:03
ja de westelijke sahara interesseert super ick geen bal. wat my echter wel amuseert is dat hy altyd recalcitrant tegen de stroom in roeit. zou de kritiek op dit forum veelal gericht zyn tegen palestynen ipv israel dan zou super ick op dit forum hamas verdedigen en israel veroordelen. zou marokko hier veelvuldig bekritiseert worden vanwege de bezetting in w.sahara dan klaagde super ick dat het hier nooit over de bezetting van de palestynse gebieden gaat. het maakt niet uit welk onderwerp het gesprek vd dag is op dit forum. super ick gaat er geheid tegen in.

Kun je maar niet accepteren dat er nog andersluidende meningen zijn en dat niet iedereen als een blind paard achter de kudde aan mee galoppeert?

CONTRA
11-08-14, 19:23
Kun je maar niet accepteren dat er nog andersluidende meningen zijn en dat niet iedereen als een blind paard achter de kudde aan mee galoppeert?

who cares welke mening jy hebt. ga maar weer in je eentje op je ebike toertochtjes maken door tukkerland.

Ibrah1234
11-08-14, 19:31
who cares welke mening jy hebt. ga maar weer in je eentje op je ebike toertochtjes maken door tukkerland.

Goed zo jochie. Jij komt er wel :D

Hier moslims die zich scharen achter Israël en de Verenigde Staten. Jouw mening is niet alleen zaligmakend.

Kurds (http://www.liveleak.com/view?i=6a6_1407717107): We Support Israel, Long live Kurdistan, Thanks you USA, Thank You Obama.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=djAMJIvjVnI

19212

CONTRA
11-08-14, 22:03
Hier moslims die zich scharen achter Israël en de Verenigde Staten.



mooi toch. daarmee haal jy jezelf onderuit dat islam een rol speelt in kritiek op israel.

Ibrah1234
11-08-14, 22:50
mooi toch. daarmee haal jy jezelf onderuit dat islam een rol speelt in kritiek op israel.

Je hebt het zelf over een recalcitrante houding en tegendraadse opvatting van één der prikkers. Blijkbaar is zijn geuite opinie meer mainstream dan jij doet vermoeden.

Overigens doet dit niets af aan mijn opvatting dat het Israëlisch-Palestijns conflict grotendeels religieus is geïnspireerd.

Juffrouw_Saartje
12-08-14, 08:00
Het hele weekend leuke dingen gedaan i.p.v. dit schoolplein geneuzel.

Betrek anderen niet bij je woordenwisselingen, speel niet op de man, reageer slechts inhoudelijk en spreek voor jezelf.

Anders roep ik de juf erbij. :haha:

Klopt, ik reageer inderdaad niet inhoudelijk op een jij-bak of hop argument.

Juffrouw_Saartje
12-08-14, 08:01
Er is geen Spaans Sahara of Sahara dat niet van Marokko is ....Sahara is van Marokko

https://m.youtube.com/watch?v=vKsx2KJ0Xb0

Ik reageer niet inhoudelijk op een jij-bak of hop topic, zoals deze van Super Ick.

(Jij ook niet zie ik)

Juffrouw_Saartje
12-08-14, 08:19
Iedere Marokkaan die hier de bezetting van WS goed lult moet zijn mond houden over Israel.

Op NVDD zijn het anders voornamelijk Mark61, Saartje, Contra en Karin.N die hier wat over melden. De enige Marokkaan (behalve dan het kaartje van Sport Freak) hier is Wizdom, dus waar heb jij het over? Ik zie jou desalniettemin in allerlei jij-bak-hop bochten wringen om het vooral maar niet over Israel/Palestina te hebben.

Verder slaat je redenering nergens op. Feiten blijven feiten. Het kaartje van Sport Freak ziet er niet anders uit als Contra het zou plaatsen (excuses aan Contra die dit niet geplaatst heeft, maar even om iets duidelijk te maken).

ZOEK DE VERSCHILLEN:


http://nationalvanguard.org/wp-content/uploads/2014/05/palestine-israel-map.jpg



http://nationalvanguard.org/wp-content/uploads/2014/05/palestine-israel-map.jpg


Feiten blijven feiten.

En nogmaals ter info:

Tu quoque - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque)

Juffrouw_Saartje
12-08-14, 08:28
ja de westelijke sahara interesseert super ick geen bal. wat my echter wel amuseert is dat hy altyd recalcitrant tegen de stroom in roeit. zou de kritiek op dit forum veelal gericht zyn tegen palestynen ipv israel dan zou super ick op dit forum hamas verdedigen en israel veroordelen. zou marokko hier veelvuldig bekritiseert worden vanwege de bezetting in w.sahara dan klaagde super ick dat het hier nooit over de bezetting van de palestynse gebieden gaat. het maakt niet uit welk onderwerp het gesprek vd dag is op dit forum. super ick gaat er geheid tegen in.

Als dat zo is, dan vind ik hem onecht. Want wat houdt hem dan werkelijk bezig? Tegen de stroom ingaan. Dus hij provoceert = energy sucker.

Ik vind het niet vermakelijk dat gehop, want je kunt dan nooit dieper op de zaak ingaan, het blijft dan allemaal vrij algemeen en oppervlakkig.