PDA

Bekijk Volledige Versie : BAN KI MOON: Israel terroristen



Wizdom
03-08-14, 18:59
VN: aanval op school in Gaza is misdaad




NEW YORK -
VN-chef Ban Ki-moon noemt de aanval op een school in de Gazastrook zondag „een morele schande en een misdaad”. Bij de raketaanval op de school in de zuidelijke plaats Rafah kwamen zeker tien mensen om het leven en raakten tientallen anderen gewond. De onderwijsinstelling wordt gerund door de Verenigde Naties. Ongeveer 3000 Palestijnen hadden daar hun toevlucht gezocht.


Ban zei ook dat het Israëlische leger meerdere keren is geïnformeerd over de locatie van de school.

pizatie
03-08-14, 20:00
Israel is echt gewoon een monster. er is nooit en ook nooit op deze aarde zoveel schade aangericht in zo een korte tijd . ik heb wat fotos en beelden gezien van gaza. gewoon horror


maar goed nederland. de hypocriete land is bezig met rusland en de homo parade.......:(

Wizdom
03-08-14, 20:54
Ban Ki-moon noemt aanval op school in Gaza 'misdaad'


Secretaris-generaal van de Verenigde Naties Ban Ki-moon heeft de beschieting van een VN-school in de Gazastrook zondag 'een misdaad' genoemd. Bij de beschieting kwamen tien mensen om het leven.

Ban noemde de aanval 'een nieuwe grove schending van het internationale humanitaire recht, dat duidelijk bescherming verlangt door beide partijen van Palestijnse burgers, medewerkers en bezittingen van de VN en andere burgerfaciliteiten'.

De VN-chef dringt in een verklaring aan op een snel onderzoek en wil dat de verantwoordelijken rekenschap afleggen. "Het is een morele wandaad en een misdaad."



Ook de Verenigde Staten en de Europese Unie veroordeelden de beschietingen. De VS noemt deze "schandelijk" en roept Israël op om ervoor te zorgen dat er geen burgerslachtoffers vallen.

José Manuel Barroso, voorzitter van de Europese Commissie, en EU-president Herman van Rompuy verklaarden gezamenlijk dat "het bloedbad moet stoppen". Zij veroordeelden het geweld aan zowel Israëlische als aan Palestijnse zijde.

pizatie
03-08-14, 21:25
veroordelen is 1 . Israel van de kaart vegen is 2 .


we wachten het af .

ik ga bijna naar marokko. ik heb geen zin om te stressen in mijn vakantie