PDA

Bekijk Volledige Versie : 50.000 hongerende mensen vast op Iraakse berg



Bart.NL
07-08-14, 20:05
In het noorden van Irak zitten 50.000 mensen vast op een berg. Het zijn jezidische vluchtelingen die hun huizen verlieten vanwege het geweld van terreurorganisatie ISIS.

Op de berg zouden al vrouwen en kinderen zijn gestorven. De Verenigde Naties spreken van een menselijke tragedie.

Omsingeld

De berg wordt al dagen omsingeld door strijders van ISIS. Niemand kan de berg af. Volgens de Iraakse autoriteiten is er geen eten en drinken, en zijn de vluchtelingen ten einde raad. Niemand durft in de buurt van de berg te komen, uit angst voor ISIS.

Volgens de Koerdische official Jabbar Yawar is directe internationale actie nodig. "Wij kunnen ISIS niet tegenhouden als ze de mensen op de berg aanvallen omdat er slechts één verharde weg naartoe leidt. ISIS is hard bezig die weg in handen te krijgen."

ISIS is al maanden bezig leden van de jezidische minderheid en christenen uit het noorden van Irak te verdrijven. Jeziden zijn etnische Koerden die door ISIS als aanhangers van de duivel worden beschouwd.

50.000 hongerende mensen vast op Iraakse berg | RTL Nieuws (http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/50000-hongerende-mensen-vast-op-iraakse-berg)

pizatie
07-08-14, 20:26
grappig. eigelijk niet. triest dat het westen nu opeens er zich mee gaat bemoeien


toen er 1200 moslimbroeders werden vermoord door sisi. hoor je niemand


gaza 2000 doden war is het westen ?


van af 2003 worden er soennieten in irak vermoord vernederd en gemarteld door sjieten .maliki


de laffe koerden hebben zich terug getrokken. net als toen tegen saddam moge god hem genadig zijn.

pizatie
07-08-14, 20:29
de laffe koerden hebben zich verschanst tussen de burgers. dat was net op een arabische zender . ze dachten tegenstand te kunnen zetten maar te vergeefs vele van die pkk koerden zijn bij hen kraag gegrepen .

en met de koerden bedoel ik niet de vrouwen en kinderen . maar de pkk honden en ypg

Kefta.
07-08-14, 20:30
Er gaan elke dag duizenden mensen dood aan hongersnood gecreeerd door het westen.

pizatie
07-08-14, 20:34
Er gaan elke dag duizenden mensen dood aan hongersnood gecreeerd door het westen.
dat bedoel ik.


nu zie je hoe het westen is. weetje waarom ze nu wat van zich laten horen? omdat er christenen in het noorden zitten. nu hoor je opeens de paus ....


2000 doden in gaza ... waar was de paus waar was de huisneger obama ?

trap hier niet in kefta.

dit soort mensen. rauwen niet om jou maar zijn als de donder bij als het hun naaste is .


2000 doden vrouwen en kinderen in gaza. heb jij ooit 1 naam gehoord op het nos ? ken jij 1 naam van een gedoden baby ? geen 1 !!

je kent vast alle namen van de gedoden Israliers....

Bart.NL
07-08-14, 20:41
Rest mij slechts daar nog aan toe te voegen dat helaas alle doden door God zo gewild zijn want God is almachtig.

Iznogoodh
07-08-14, 21:15
2000 doden in gaza ... waar was de paus waar was de huisneger obama ?
Met het beheer dat je hier hebt verbaast het me niet dat Pizatie vrij spel krijgt.

super ick
07-08-14, 21:45
Met het beheer dat je hier hebt verbaast het me niet dat Pizatie vrij spel krijgt.

Dit is de enige site waar je door het beheer uitgescholden wordt.

Kefta.
07-08-14, 21:50
Rest mij slechts daar nog aan toe te voegen dat helaas alle doden door God zo gewild zijn want God is almachtig.
Allahu Akbar!

Iznogoodh
07-08-14, 21:57
Dit is de enige site waar je door het beheer uitgescholden wordt.Het viel me ook al op. Je vraagt je af of Marokkanen fora kunnen opzetten die uitkomen boven het niveau van Stormfront en GeenStijl.

Kefta.
07-08-14, 22:01
Het viel me ook al op. Je vraagt je af of Marokkanen fora kunnen opzetten die uitkomen boven het niveau van Stormfront en GeenStijl.
Wat doe je hier dan nog tussen de Marokkanen ?

Marsipulami
07-08-14, 22:30
Met het beheer dat je hier hebt verbaast het me niet dat Pizatie vrij spel krijgt.


Ik heb het volste vertrouwen in het beheer van dit forum. Ik ben ook erg gelukkig met het feit dat kritische tegenstemmen zoals pizatie en kefta aan bod kunnen komen.

Het leek er geruime tijd op dat enkel bejaarde, zure, atheïstische, Hollanders nog iets mochten komen vertellen op dit forum.

pizatie
07-08-14, 22:33
Het viel me ook al op. Je vraagt je af of Marokkanen fora kunnen opzetten die uitkomen boven het niveau van Stormfront en GeenStijl.

wij zijn het slachtoffer . laat dat duidelijk zijn

Marsipulami
07-08-14, 22:36
wij zijn het slachtoffer . laat dat duidelijk zijn

Je klinkt als wijlen Pim Fortuyn. :hihi:

pizatie
07-08-14, 22:39
Je klinkt als wijlen Pim Fortuyn. :hihi:
het is zo. wij worden al jaren aangevallen door het westen en sjieten en koerden.


maar wij zijn niet te verslaan omdat wij god achter ons hebben en jullie de duivel.

Marsipulami
07-08-14, 22:44
het is zo. wij worden al jaren aangevallen door het westen en sjieten en koerden.


maar wij zijn niet te verslaan omdat wij god achter ons hebben en jullie de duivel.

Gelet op jouw Hollandse schrijfstijl hebben noch het Westen, noch de Sjieten, noch de Koerden, noch God/Allah, noch de duivel jouw ontwikkeling ooit belemmerd.

pizatie
07-08-14, 22:52
Gelet op jouw Hollandse schrijfstijl hebben noch het Westen, noch de Sjieten, noch de Koerden, noch God/Allah, noch de duivel jouw ontwikkeling ooit belemmerd.
kan je gewoon inhoudelijk op in gaan ?

de huisngere obama wilt irak aanvallen van uit de lucht ? de laffe baviaan weet dat grondtroepen met kisten terug zullen keren.


saddam tijd was niet 100% oke. maar 10x beter dan nu .

Marsipulami
07-08-14, 23:06
kan je gewoon inhoudelijk op in gaan ?

Op welk probleem/vraag wil je precies dat ik inga?


de huisngere obama wilt irak aanvallen van uit de lucht ?

Ik weet niet, dacht dat de Amerikanen hun buik vol hadden van Irak en helemaal geen zin meer hadden om nog langer mee te doen.


de laffe baviaan weet dat grondtroepen met kisten terug zullen keren.

Dat denk ik ook. Ik vind het daarom verstandig van Obama dat hij liever geen Amerikaanse en Iraakse levens op het spel wil zetten. Vraag blijft open op welke wijze de levens en de waardigheid van christelijke,Yezidische en Sjiietische minderheden kunnen beschermd worden.



saddam tijd was niet 100% oke. maar 10x beter dan nu

Ik deel je mening. De oorlog die Bush begon tegen Irak was op leugens gebaseerd. Die oorlog heeft geen enkel probleem opgelost, maar enorm veel leed veroorzaakt voor Iraakse burgers.

mark61
07-08-14, 23:18
de laffe baviaan

Je bent een smerige racist. De islam is antiracistisch. Je bent dus een beroerde moslim en een slecht mens.

super ick
08-08-14, 07:23
Je bent een smerige racist. De islam is antiracistisch. Je bent dus een beroerde moslim en een slecht mens.

Zandneger had je gemist?

pizatie
08-08-14, 11:34
Je bent een smerige racist. De islam is antiracistisch. Je bent dus een beroerde moslim en een slecht mens.

hij lijkt er op. en heb je zijn vrouw gezien ? lelijker kan gewoon niet !!

Mark
08-08-14, 12:56
die berg is een mooi voorbeeld van hoe het eruit ziet na een islamitische/arabische revolutie. Vrouwen en kinderen en alle anders gelovenden worden afgeslacht.

na alle kritiek op israel geven de arabieren nu zelf het goede voorbeeld :hihi::hihi::hihi:

mark61
08-08-14, 13:29
hij lijkt er op. en heb je zijn vrouw gezien ? lelijker kan gewoon niet !!

Onze vrome moslim aan de babbel. Ga je mond spoelen met dettol.

H.P.Pas
08-08-14, 13:50
Onze vrome moslim aan de babbel. Ga je mond spoelen met dettol.


pssttt..


III :schok:



http://media.archonia.com/images/samples/37/56/93756_s0.jpg

pizatie
08-08-14, 21:47
Onze vrome moslim aan de babbel. Ga je mond spoelen met dettol.

jij vind obama ze vrouw mooi whahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

The_Grand_Wazoo
09-08-14, 12:00
jij vind obama ze vrouw mooi whahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik ook. Michelle Obama is een mooie, stijlvolle vrouw.

super ick
09-08-14, 14:38
Niets mis met Michelle Obama. Knappe vrouw.