PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Withete Badr Hari aangehouden op vakantie in Marrakech



MoStar
07-08-14, 22:17
19205

Het is eventjes stil geweest rond de kickbokser, maar deze week wist de held van menig jonge Marokkanen zichzelf weer in de picture te spelen. Badr Hari had het opnieuw op de stok met de politie maar dit keer met de lokale politie in Marrakech.

Badr Hari was daar vakantie aan het vieren met zijn broer en voormalige vriendin en werd staande gehouden voor meerdere verkeersovertredingen. Zo reed de Marokkaanse kickbokser meerdere malen te hard en maakte hij slaloms door het stilstaande verkeer.

Aanvankelijk waren de Marokkaanse agenten niet in staat om Badr een prent te geven. Badr loste namelijk een scheldkannonade, gevolgd door een "Weten jullie wel ik niet wie ik ben?" om vervolgens er weer van door te schieten. Hij werd echter later alsnog ingerekend waarbij hij zijn excuses moet aanbieden.

Dat laatste is Badr waarschijnlijk niet in de koude kleren gaan zitten omdat hij op zijn Twitter account nog een trap na gaf aan de agenten die "vast en zeker hun baan zullen kwijtraken".

Foto: legendashow (https://www.flickr.com/photos/legendashow/)

noord-limburger
08-08-14, 20:56
wat een klaploper zeg hersenloze aap praktiseren is ver te zoeken en als marokaans agent mag jij je al helemaal schamen stelletje losers gewoon boete geven van 1000 euro + beledigen

super ick
10-08-14, 09:01
Ja, ik dacht die Marokkaanse van die geweldenaars waren.

Durven alleen maar naar beneden te trappen en naar boven te likken. Stelletje pussy's.

En dan die kakkerlak een beetje twitteren dat ze hun baan kwijt raken. Die schoft had nog vast moeten zitten.

pizatie
10-08-14, 21:20
badr hari kan mij niet aan. :boogie: