PDA

Bekijk Volledige Versie : Ophef rond anti-Joodse uitspraak van CD&V’er (Begrip voor Hitler tonen...)



Kefta.
10-08-14, 20:46
Een uitspraak van de Deurnese CD&V’er Hassan Aarab zorgt voor commotie. “Volgens mij hebben de Duitsers destijds met opzet niet alle Joden omgebracht, zodat wij nu wel beseffen waarom hij (Hitler, red.) de Joden aan het uitroeien was”, schreef Aarab op Facebook.


“Een uitspraak die expliciet het nazi-geweld op de Joden goedkeurt, kan op haar beurt aanzetten tot geweld op grond van iemands afkomst”, zegt De Witte. “En dat is strafrechtelijk verboden.”

Aarab blijft achter zijn uitspraak staan. “Ik wil uiting geven aan mijn woede over wat Israël doet in Gaza”, zegt hij. “Daarom deze provocatieve uitlating. Als het om Joden gaat, dan reageert plots iedereen. Ondertussen worden Palestijnen uitgemoord, maar doet niemand iets, ook mijn eigen partij niet trouwens.”

Hassan Aarab stond voor CD&V op de elfde plaats van de Vlaamse lijst. Hij behaalde 861 voorkeurstemmen. De CD&V’er heeft een bakkerij in Deurne en won dit jaar nog de ‘Gouden Glimlach’ voor klantvriendelijkste winkelier.

Ophef rond anti-Joodse uitspraak van CD&V (http://www.gva.be/cnt/dmf20140807_01207937/ophef-rond-anti-joodse-uitspraak-van-cd-v-er)

Kefta.
10-08-14, 20:47
Minder minder minder???

Karin.N
10-08-14, 20:48
Minder minder minder???

Vast een hoax :boer:

Kefta.
10-08-14, 20:50
Vast een hoax :boer:
Zijn beelden van:)

waar is het bewijs voor de begraven vrouwen en vrouwen markt haha

zionmedia:traan1: