PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse supertalent van Barcelona : ik zal veel meerscoren voor Barcelona



SportFreak
12-08-14, 11:34
Munir El Haddadi stond de laatste oefenwedstrijden in de basis bij FC Barcelona. In zijn laatste wedstrijd wist de Marokkaanse aanvaller twee keer te scoren tegen HJK Helsinki. Barcelona won de wedstrijd uiteindelijk met 6-0.

El Haddadi laat via de website van FC Barcelona weten dat hij erg blij is met zijn prestatie. ‘Ik ben erg blij met mijn twee doelpunten en hoe de wedstrijd is verlopen voor ons. Ik zal hard blijven werken en als alles goed gaat zal ik nog veel scoren voor deze club.’

De Marokkaanse aanvaller is blij dat de nieuwe trainer Luis Enrique vertrouwen in hem heeft. ‘Ik ben blij dat de trainer mij het zelfvertrouwen geeft om te presteren.’

Teamgenoot Gerard Deulofeu, die het afgelopen seizoen werd verhuurd aan Everton en in de jeugd samenspeelde met El Haddadi, is ook lovend over de aanvaller. ‘Hij is een geweldige teamspeler met ontzettend veel talent. Maar de trainer beslist natuurlijk of hij wel of niet speelt.’ Atlas-Lions.nl | El Haddadi: ’Ik zal nog veel meer scoren voor FC Barcelona’ (http://www.atlas-lions.nl/news.php?item=1609057)