PDA

Bekijk Volledige Versie : Bnet mini Rokjes Deel 7

Aboe
18-09-02, 19:21
terierieie terierieiei :gsm: Aichakendiesja rent naar haar kamer toe en pakt de telefoon op... Maar mist net het gesprekje... Fetosha piepte haar op..

Aichakendiesja sluipt de kamer van haar broer in en pakt stiekem zijn telefoon... Nummer van Fetosha wordt ingetoetst en ze klikt op bellen... opeens verandert het telefoonnr in "Fetosha slietje"... Aichakendiesja kijkt verbaasd en denkt bij zichzelf 'slimme tieliefoen!!'

Ewaaaaaaa Hoebinoo!! wiellie wiellie, ik heb je gemisssstt!! Waarom ben je zolang in el Campoe gebleven? Alatief, bebechino had paspoort verstopt, hij wilde me zehma daar achterlaten... wielie wiellie!! hihihihihi... Wat gaan we doen vandaag? Stad in a hmara, mensen moeten weten dat ik terug ben!! Ayarellayemaaaaaa Hoog Cathrijne here I komeeeeeeee!!

Fetosha stapt de bus in en laat haar vervalste ov zien aan de buschauffeur. En loopt snel door... De buschauffeur roept haar terug... Mevrouw, zou u even willen terugkomen?
Wat is er met jou? Ga gewoon rijden en mond dicht ja! Ya mongool, helemaal besjoedimieterd? ya egieor! Tasiela djel hesek! Nee, ik niet komen!! Ya emsjoen..
Fetosha loopt scheef doordat haar Duncan met versleten look te strak is.. Nee, mievrouw maatje 48 past mijn perfect! Ehmmm, mevrouw ik denk echt dat u nu een 2 maten te kleine broek aan heeft.. Nee nee, ik betaal toch a temsjoen?
Fetosha herinnert zich nog het gesprekje in dat ze had toen ze haar duncanbroek kocht.

Bij Charlie Chiu, de chineze mc donalds... staat Aichakendiesja te wachten op Fetosha... Na 10 minuten gewacht te hebben komt Fetosha scheef aanlopen.

Ewaaaaaaa wiellie wiellie... wat ben jij bruin!! Hihihihi, maar jij mocht toch niet van jouw bebech naar het strand? Hahahahah, a hmara ik heb gisteren uren doorgebracht onder de zonnebank.

Yallah... zucht... hoebaboeba, heb je dat meegenomen? Ik moet twee in mijn mond stoppen.. Vandaag moet sjans gebeuren!

Fetosha en Aichakendiesja lopen hun progamma af... wat betekent dat ze eerst dat ze 20 minuten bij de taxi's gaan staan... Want je weet maar nooit of Anouar Scheeftand :nerd: , Hmido Pradaboy in zijn opel Corsa-limited-edition-met-kuipstoelen langskomt..

Opeens begint Aichakendiesja te trillen... Fetosha weet wat dat betekent.. meteen wordt er lipgloss getoverd uit haar tas. En haar lippen worden besmeerd...

In de verte zien een grijsmetallic bmw bouwjaar 98, met chrome m5-velgen die bijelkaar 1500 euro gekost hebben, full leather interieur met full option... Version 4.56 Chiptune.. en achter het stuur Hamid Bouteklinkiek .

Fetosha begint sexy heen en weer te lopen totdat Hamid Bouteklinkiek voor haar neus parkeert.
Hamid Bouteklinkiek loopt voorbij en roept uit: Hiesh!!
fatosha begint te lachen zegt: Je moet leven met Hamidino!!
Lah walloe, niet met jou roept Hamid Bouteklinkiek terug.. Ik heb gehoord dat jij condooms steelt. Aichakendiesja zegt: iwa en ik a zine ino :rolleyes: oef zegt Hamid jij stinkt uit je bek, ik heb verhalen gehoord van Anouar Scheeftand :nerd:
Van wie heb je dat gehoord vraag Fetosha….Iwa dat doet er niet toe….condooms stelen….asahbi waar gaat het heen met sommige mensen….Iwa ik moet toch veilig vrijen van Maroc.nl…zegt Fatosha…

Maar Hamid Bouteklinkiekino, kijk eens in mijn tasje... Hamid Bouteklinkiek kijkt erin en ziet Durex-Zaaddodend-met-Bananenshakesmaakje-condoompje liggen. Hieshhh schreeuwt Hamid Bouteklinkiek !!

yalah, laat ons instappen.
Ie ie nooooooooo!! Walloe valse plan! Als je wilt spreken we af in Holiday inn.. maar in mijn schatje kom je niet te zitten.. ik heb haar net verzorgd in de Carwash bij Thanzez Wash & Go..

Dus tot bij Holiday Inn... en zoefffffffff gaat Hamid.Bouteklinkiek .
Fetosha gilt het uit!! Wiellie wiellie!! Aicha dit is mijn dag!! ik en Hamid Bouteklinkiek en de M5 neriieeeeeee nerrieeee we gaan zo gelukkig worden Ayarellayemaaaaa..aicha zegt ya temshoemt!! Als yemma of bebech erachter komt!! aicha kom met mee iwa en dan a tegna? zegt aicha dan wacht je daar op me tot ik klaar ben!!
ze gaat naar holiday inn ze gaat naar de receptie die verwijst haar door naar de kamer ze gaat naar binnen
ziet wahed mooie kamer rozenbladeren enzo op het bed
overal rode rozen er ligt een brief op het bed ze maakt hem open
er staat in kleed je alvast uit. ik kom zo afz. Hamid Bouteklinkiek . fetosha kleedt zich uit ze ligt helemaal klaar en tadaaaaaa verschijnt hamid Bouteklinkiek met een fotocamera :bril:

©Souad Soekran you!!

Bakslita
18-09-02, 19:29
Hahahaha...Kickuh!! :duim:

-Y-

missmaghreb
18-09-02, 19:30
zoals ik al eerder zei, hij is moeillllllllllliiiiiiiiiiijk :hihi:

Haloempie
18-09-02, 19:38
eigen ervaring aboe :schok:

:jeweetog:

fatiha elg...
18-09-02, 19:42
salaam we3elkoum (wrb),

Het is mij een eer om jou als eerste te mogen vertellen dat je het weer voor elkaar gekregen hebt om een glimlach op mijn gezicht te toveren. Je hebt zo'n leuk manier van vertellen Aboe. Echt waanzinnig gewoon. Ik vind het heel leuk om je verhalen te lezen en keer op keer maar weer.
Totdat ik ze uit mijn hoofd ken, zo leuk zijn ze.
Maar ik ga je zo vertellen over mijn verzoekje ja (als je wil hoor).

Maar ik wou zeggen ga zo door en je bent een natuur talent, maar dat weet je zelf ook al he?

we salaam we3elkoum (wrb), fatiha.

p.s. je krijgt een tien van mij.

fatiha elg...
18-09-02, 19:45
salaam

Nou net niet de eerste, maar net wel, voordat ik aan mijn reactie begon. Ach ja ze zijn je altijd te snel af hier he.

Doet er niet toe hoor, je bent gewoon een kei en wat de anderen zeggen geen aandacht schenken.

Jij bent en blijft de beste waarvan ik ooit de verhalen van gelezen heb.

Salaam Fatiha.

mslma
18-09-02, 20:29
Kende em al :ego:

MAGICA ARABICA
18-09-02, 22:14
sorry hoor, maar ik vind hier niks goeds aan

hij of zij zit gewoon onze marokkaanse mede ingezetene van Nederland zwart te maken op internet

alsof die fetousha en aichanogwat de prototypes zijn van alle marokkaanse meisjes

liever stop je met dit onzin

:ego:

Souad
18-09-02, 22:27
Geplaatst door MAGICA ARABICA

hij of zij zit gewoon onze marokkaanse mede ingezetene van Nederland zwart te maken op internet

alsof die fetousha en aichanogwat de prototypes zijn van alle marokkaanse meisjes

Ik zie nergens staan dat het prototypes zijn.....enne neem het niet serieus.....enne kom me niet vertellen dat het niet herkenbaar is...:denk:

MAGICA ARABICA
18-09-02, 22:39
herkenbaar ?

condooms stelen ?

hubba bubba kauwen ? (marokkanen zijn de grootste investeerders in SPORTLIFE

whatever, dit is echt onzin

we worden genoeg gediscrimineerd en uitgelachen door niet-Marokkanen dus waarom zouden wij er ook aan mee doen ?

MySweety
18-09-02, 23:27
he MAGICA hubba bubba doet gewoon :lole:
Ab wederom een TOPPERTJE :duim:

MySweety :kusgrijs:

Mafkees
19-09-02, 08:40
LOL!!!!!!!! :schok:

:duim: Aboe GEkte......

Kewl! :engel:

Souad
19-09-02, 09:05
herkenbaar ?

condooms stelen ?

we worden l genoeg gediscrimineerd en uitgelagen door niet-Marokkanen dus waarom zouden wij er ook aan mee doen ?

Chill! Doe rustig, adem in en adem uit! Het is gewoon funny en jouw mening is dat je het nie leuk vindt....Tja, dan heb je een ander soort humor! Moet jij weten :maf2:

Bakslita
19-09-02, 19:15
herkenbaar ?

condooms stelen ?

we worden l genoeg gediscrimineerd en uitgelagen door niet-Marokkanen dus waarom zouden wij er ook aan mee doen ?

Wat een zeikwijf zeg! :hihi:

http://home.hccnet.nl/a.kodde/programmas.htm

Sweet_G
20-09-02, 11:50
hij is cuuuuuuuuuuuuuuuul :Duim: :boogie: :hihi:

MAGICA ARABICA
20-09-02, 16:16
Geplaatst door Bakslita

Wat een zeikwijf zeg! :hihi:

http://home.hccnet.nl/a.kodde/programmas.htm

ben je toch van mij gewend, in euroland achter de Kassa :stout:

MiSsQuEeN
22-09-02, 11:18
Whahahaha, ewa Aboe, ik moet zeggen je kan heeel goed schrijven.
Heb kapot gelachen hier zchter mijn computerschermpje :haha:
En vooral die kanibaleneiland... hahahahaa vind ik goed bedacht, is daar overigens heel gezellig!!! Ga zooo dooooooooor :lole: :lole: :lole:

ZwYgStErr
07-10-02, 13:49
ik lees het een beetje laat maar wil toch ff reageren......
:giechel: kapot lachen man....waar halen mensen de inspiratie toc vandaan?
trouwens het is heel lang geleden dat ik weer eens zo'n hmido prada boy heb gezien kan het zijn dat mensen zich eindelijk een beetje beginnen te realizeren dat ze belachelijk bezig zijn???
ik hoop het wel, maar ga vooral zo door met bepaalde mensen de grond in trappen... :p

skatje 4life
11-10-02, 13:42
HE LIEVERD SPREEK JE UIT EIGEN ERVARING!!!!!!!!!!!!

ZwYgStErr
11-10-02, 13:45
Geplaatst door skatje 4life

:confused: u doelt op mijn eerdere uitspraak....nadere uitleg alstublieft...
heb trouwens gemerkt dat ik wel vaker nadere uitleg moet vragen bij reacties van pb'ers...ligt dat aan mij?? :confused:

ZwYgStErr
11-10-02, 13:48
Geplaatst door skatje 4life

neem uit uw uitspraak aan dat u ook een 'soort' hmido prada boy bent??/ :maf3:

tetuania9999
11-10-02, 15:18
Hoi

Ik moet toegeven dat je heel mooi kan schrijven, en het is een feit die 'bnet mini rokjes ' die bestaan echt.

Abou wordt schrijver
:duim: :duim: :lole: :lole:

Khalisa
14-10-02, 15:06
:haha: waaaahahhahah die is kei goed johhh
ik neem aan dat je schrijver word he? want je hebt echt talent
hey laterzzz :zwaai:

rahim69
08-11-02, 11:24
:duim: :droef:

Fatimatoen
13-11-02, 12:46

Ik kan in het verhaal van Aboe niets vinden over dat fetosha en aichanogwat als prototypes worden weergegeven. Je kunt in elk personage in een verhaal wel een prototype zien maar dat ligt aan jou verbeelding en niet aan het verhaal of de schrijver ervan.
Voel je je trouwens aangesproken :rolleyes: ?

En het is stop met deze onzin.....

Kwil je niet afkraken maar denk a.u.b na voor je zulke slimme dingen zegt oke? :)

Advocate
13-11-02, 12:58
Geplaatst door Aboe
terierieie terierieiei :gsm: Aichakendiesja rent naar haar kamer toe en pakt de telefoon op... Maar mist net het gesprekje... Fetosha piepte haar op..

Aichakendiesja sluipt de kamer van haar broer in en pakt stiekem zijn telefoon... Nummer van Fetosha wordt ingetoetst en ze klikt op bellen... opeens verandert het telefoonnr in "Fetosha slietje"... Aichakendiesja kijkt verbaasd en denkt bij zichzelf 'slimme tieliefoen!!'

Ewaaaaaaa Hoebinoo!! wiellie wiellie, ik heb je gemisssstt!! Waarom ben je zolang in el Campoe gebleven? Alatief, bebechino had paspoort verstopt, hij wilde me zehma daar achterlaten... wielie wiellie!! hihihihihi... Wat gaan we doen vandaag? Stad in a hmara, mensen moeten weten dat ik terug ben!! Ayarellayemaaaaaa Hoog Cathrijne here I komeeeeeeee!!

Fetosha stapt de bus in en laat haar vervalste ov zien aan de buschauffeur. En loopt snel door... De buschauffeur roept haar terug... Mevrouw, zou u even willen terugkomen?
Wat is er met jou? Ga gewoon rijden en mond dicht ja! Ya mongool, helemaal besjoedimieterd? ya egieor! Tasiela djel hesek! Nee, ik niet komen!! Ya emsjoen..
Fetosha loopt scheef doordat haar Duncan met versleten look te strak is.. Nee, mievrouw maatje 48 past mijn perfect! Ehmmm, mevrouw ik denk echt dat u nu een 2 maten te kleine broek aan heeft.. Nee nee, ik betaal toch a temsjoen?
Fetosha herinnert zich nog het gesprekje in dat ze had toen ze haar duncanbroek kocht.

Bij Charlie Chiu, de chineze mc donalds... staat Aichakendiesja te wachten op Fetosha... Na 10 minuten gewacht te hebben komt Fetosha scheef aanlopen.

Ewaaaaaaa wiellie wiellie... wat ben jij bruin!! Hihihihi, maar jij mocht toch niet van jouw bebech naar het strand? Hahahahah, a hmara ik heb gisteren uren doorgebracht onder de zonnebank.

Yallah... zucht... hoebaboeba, heb je dat meegenomen? Ik moet twee in mijn mond stoppen.. Vandaag moet sjans gebeuren!

Fetosha en Aichakendiesja lopen hun progamma af... wat betekent dat ze eerst dat ze 20 minuten bij de taxi's gaan staan... Want je weet maar nooit of Anouar Scheeftand :nerd: , Hmido Pradaboy in zijn opel Corsa-limited-edition-met-kuipstoelen langskomt..

Opeens begint Aichakendiesja te trillen... Fetosha weet wat dat betekent.. meteen wordt er lipgloss getoverd uit haar tas. En haar lippen worden besmeerd...

In de verte zien een grijsmetallic bmw bouwjaar 98, met chrome m5-velgen die bijelkaar 1500 euro gekost hebben, full leather interieur met full option... Version 4.56 Chiptune.. en achter het stuur Hamid.

Hamid is de 'Gangsta der Gangsters' uit Kanibaleneiland, aangezien hij zo'n functie bekleedt, kan men aannemen dat hij veel floesh heeft.
Floesh is er om uit te geven, iets wat Hamid als levensdoel heeft, om zo'n zinnetje (Floesh is er om uit te geven) telkens uit te spreken heeft onze Gangsta geen zin in. Dus zegt hij altijd: Je moet leven.
En om een 'Gangsta der Gangsters' compleet te maken, moet de betreffende persoon (Hamid) ook een rechterhand hebben. Moussa a.k.a Toepac a.k.a Rechterhand.

Fetosha begint sexy heen en weer te lopen totdat Hamid voor haar neus parkeert.
Hamid loopt voorbij en roept uit: JE MOET LEVEN!
fatosha begint te lachen zegt: Je moet leven met Hamidino!!
Lah walloe, niet met jou roept Hamid terug.. Ik heb gehoord dat jij condooms steelt. Aichakendiesja zegt: iwa en ik a zine ino :rolleyes: oef zegt Hamid jij stinkt uit je bek, ik heb verhalen gehoord van Anouar Scheeftand :nerd:
Van wie heb je dat gehoord vraag Fetosha….Iwa dat doet er niet toe….condooms stelen….asahbi waar gaat het heen met sommige mensen….Iwa ik moet toch veilig vrijen van Maroc.nl…zegt Fatosha…

Maar Hamid ino, kijk eens in mijn tasje... Hamid kijkt erin en ziet Durex-Zaaddodend-met-Bananenshakesmaakje-condoompje liggen. JE MOET LEVEN!! schreeuwt Hamid!!

yalah, laat ons instappen.
Ie ie nooooooooo!! Walloe valse plan! Als je wilt spreken we af in Holiday inn.. maar in mijn schatje kom je niet te zitten.. ik heb haar net verzorgd in de Carwash bij Thanzez Wash & Go..

Dus tot bij Holiday Inn... en zoefffffffff gaat Hamid..
Fetosha gilt het uit!! Wiellie wiellie!! Aicha dit is mijn dag!! ik en Hamid en de M5 neriieeeeeee nerrieeee we gaan zo gelukkig worden Ayarellayemaaaaa..aicha zegt ya temshoemt!! Als yemma of bebech erachter komt!! aicha kom met mee iwa en dan a tegna? zegt aicha dan wacht je daar op me tot ik klaar ben!!
ze gaat naar holiday inn ze gaat naar de receptie die verwijst haar door naar de kamer ze gaat naar binnen
ziet wahed mooie kamer rozenbladeren enzo op het bed
overal rode rozen er ligt een brief op het bed ze maakt hem open
er staat in kleed je alvast uit. ik kom zo afz. Hamid. fetosha kleedt zich uit ze ligt helemaal klaar en tadaaaaaa verschijnt hamid met een fotocamera :bril:

©Souad Soekran you!!

Hij is echt sterk!

zitouna
18-11-02, 16:43
salaam,

Ik wil ff kwijt dat ik het met magica arabica eens ben.

Aboe schrijft leuk maar de inhoud... kom op nou!!

Groetjes

Hartje Holland
18-11-02, 17:54
Aboe, je moet je niks aantrekken van die mensen die zeggen dat je moet stoppen, als iets goed gaat, dan zijn er ook weer altijd mensen die het niet goed vinden,dus aboe , keep up the good work.

Volgens mij zijn die meiden die tegen jou zeggen dat je moet stoppen, zelf ook bnet mini-rokjes, ze zijn bang dat ze binnen kort op straat met "bnet minirokjes" worden aan gesproken.

P.S: Zelfs met dit weer zijn er bnet minirokjes, volop!!!

Fatimatoen
18-11-02, 20:40
Geplaatst door Hartje Holland
Aboe, je moet je niks aantrekken van die mensen die zeggen dat je moet stoppen, als iets goed gaat, dan zijn er ook weer altijd mensen die het niet goed vinden,dus aboe , keep up the good work.

Volgens mij zijn die meiden die tegen jou zeggen dat je moet stoppen, zelf ook bnet mini-rokjes, ze zijn bang dat ze binnen kort op straat met "bnet minirokjes" worden aan gesproken.

P.S: Zelfs met dit weer zijn er bnet minirokjes, volop!!!

je hebt gelijk mister X wat betreft dat Aboe talent heeft en hij moet inderdaad vooral zo doorgaan met zijn grappige verhalen, maar je moet je ook een beetje kunnen inleven in die meiden die de verhalen van Aboe nogal serieus omdat zij zich ook teveel inleven in de ´personages´ uit het verhaal. Volgens mij denken ze dat mensen door de verhalen van Aboe alle marokkaanse meisjes over een kam gaan scheren. Zelf begrijp ik dat niet helemaal want alleen als je jezelf kunt identificeren met de personages uit het verhaal dan zou je je eigenlijk aangesproken voelen en zolang deze meiden dat niet doen hoeven ze vind ik niet te zeuren, met alle respect voor hun mening...

Gelukkig zijn is niet krijgen wat we verlangen maar tevreden zijn met wat we hebben......... :zwaai:

zitouna
18-11-02, 20:43
Salaam,

Aboe, je moet je niks aantrekken van die mensen die zeggen dat je moet stoppen,

Voor de duidelijkheid, ik zeg helemaal niet dat Aboe moet stoppen. Sterker nog ik vind dat ie zeker door moet gaan met schrijven, hij heeft talent.
Wat ik wel zeg is dat ik de inhoud van zijn verhaalen gewoon niets vind. Ik heb zijn andere verhaaltjes waarin hij de "bnet minirokjes" afkraakt ook gelezen. In het begin moest ik er wel om lachen maar dit verhaaltje vond ik echt een beetje te..

Zoals Magica Arabica al heeft vermeld zijn er al zo verschrikkelijk veel vooroordelen en stereotypen over marokkanen. Hoe kunnen we deze uit de wereld helpen als we er zelf ook aan gaan meedoen ??

Volgens mij zijn die meiden die tegen jou zeggen dat je moet stoppen, zelf ook bnet mini-rokjes,
Waarom is het zo dat wanneer iemand eens kritiek uit op de verhalen van Aboe dat men er meteen vanuit gaan dat die persoon zelf een "bent minirok" is?? Mag een ander niet gewoon een ander mening hebben en deze uiten??

Groetjes

ZwYgStErr
19-11-02, 12:41
Wanneer Aboe bij the 'Rich and Famous' hoort, zal ik trots zijn als ik kan zeggen tegen mijn kinderen (Insh'Allah), kijk: en die man heeft jouw mama nou gekend toen ze op Maroc.NL haar tijd verdeed. :)

Hartje Holland
19-11-02, 16:20
Mensen , ik begrijp jullie kritiek niet!!!
Door dat de verhaaltjes over deze onderwerpen gaat, daarom vinden de mensen het juist grappig, als hij andere verhaaltjes zou schrijven , dan vind ik (en nog een boel anderen) het niet meer grappig.
Dus mischien zijn de mensen die het niet leuk vinden, ook niet de doelgroep wie aboe wil berijken!!!

Fatimatoen
19-11-02, 21:17
Geplaatst door ZwYgStErr
Wanneer Aboe bij the 'Rich and Famous' hoort, zal ik trots zijn als ik kan zeggen tegen mijn kinderen (Insh'Allah), kijk: en die man heeft jouw mama nou gekend toen ze op Maroc.NL haar tijd verdeed. :)

:haha: niet alleen van Maroc.nl, hij zit ook nog op dezelfde school.

Aboe
20-11-02, 10:52
Om te beginnen!

Wat blijkbaar vele niet begrijpen is dat een verhaaltje een verhaaltje is en niet een stukje nieuws uit de Telegraaf.

Alles te serieus nemen zal niet zo goed zijn voor je hart. Dus relax... lees beetje hmido pradaboy, kopje thee erbij en lu koekjes (biscuit met witte vulling).

Peace to the hroetsjie's!

En voor degene die het leuk vinden om de verhalen te lezen... You are :duim:

azizaatje
29-11-02, 13:17
wielly, wielly hla verhaal, zeker uit eigen ervaring verteld of niet?
complimentje: je krijgt een dikke tien voor het verhaal, er zit echte humor in!!!
Maarrrrrrrr, geen gemaar, ik vind het grappig, dat wilde ik even kwijt!!
Doe je fattousch de groeten?!

liefs: azizaatje :lol:

kamelya
12-12-02, 10:14
ik raak echt verslaafd aan je verhalen abou.
je bent daadwerkelijk supper in je verhalen.
kun je ze niet wat langer maken dan dat ze al zijn?
jij moet een boek schrijven (shab bnet mini rokjes)
je zult hier echt veel mee opbrengen.
ik zal je sponser zijn.
blijf aub verder doen met onze 2 vriendinnen fetoch en aicha..?.?.?.?.?.?.?.?.?.?..?..?.?.?.?.

't beesttt
10-01-03, 12:49
he appie die anouar scheeftand, is die beschikbaar. zo ja laat het me ff weten , de groeten van :auw:

xxsamiraxx500
18-01-03, 10:44
:lachu: :lachu: :lachu:

HIJ IS GOED HAHAAH IK GING HELEMAAL STUK HAAHAHA
:lachu: :lachu:

ECHT LEUK ABOE MOET JE VAKER DOEN !!!!!!

:corcky: :corcky:

:) :lachu: :lachu:

MocroAngel
27-01-03, 12:16
Salaam Allemaal

sorry, maar ik ben het eens met Magica Arabica, oke het is een grappig verhaal enz. Maar wij marokkaanse meisjes worden door dat soort onzin heel slecht gezien, ik probeer niet te ontkennen dat zulke dingen niet gebeuren maar dat is wel een kleine minderheid! :gniffel:

mahalou
04-02-03, 10:26

Aangesproken.....????? :)

Aboe....boesjans...boesjans......later later later.....

farahsweety
03-03-03, 12:54
:stout: ik en mijn vriendin hebben echt gelachen bij het lezen van jou

verhaal, you just told the truth hahhahaahah

kijk er naar uit om meer verhalen van je te lezen :hihi:

Desert-Rose
03-03-03, 19:27
:haha: Aboe is de gekste!! :haha:

vervolg please?? :blij:

groetjes sanae

omaima
14-03-03, 10:23
Laat die jongen hij discrimineert helemaal niet is juist leuk dat hij zo goed die verhalen kan schrijven ja je hebt sommige mensen die jaloers zijn :lol: Sorry maar ik moest er even uit dus ik wil nog meer pradaboy verhaaltjes en veel succes ermee :cola: :cola: :cola:

Rajaa
24-03-03, 17:20
HAHAHAHAHAHAHAHA :hihi:
Ik vind het echt grappig, want ik zie die meiden elke dag op Hoog Catarijne( Little Nador!) Keep up the good work!!

doornroosje
04-04-03, 18:51
hee hee ABOE waneer ligt jou verhalenbundel in de winkel. en waar haal je al je inspiratie vandaan..

Aboe
08-10-03, 16:44
Geplaatst door doornroosje
hee hee ABOE waneer ligt jou verhalenbundel in de winkel. en waar haal je al je inspiratie vandaan..

Als je betaalt maak ik er straks nog eentje voor je!