PDA

Bekijk Volledige Versie : marokaanse ambasadeur in nederland



be-lachelijk
16-09-14, 18:30
ongelofelijk zeg

Eke
16-09-14, 19:11
Heb je het filmpje gezien ?

Hoezo was dit een onbeschofte 14-jarige ? Vertel me...
En hoezo noem je zijn vader 'die opa'...Over respekt gesproken.

En waarom noem je landgenoten buitenlanders..ben jij zelf soms een 100-jarige die niet meegegaan is met 'n tijd :giechel:


Je gooit alle misstanden in een grote pan....en...surprise !!! Hullie hebben het allemaal gedaan. Lekker makkelijk.

super ick
16-09-14, 19:36
Heb je het filmpje gezien ?

Hoezo was dit een onbeschofte 14-jarige ? Vertel me...
En hoezo noem je zijn vader 'die opa'...Over respekt gesproken.

En waarom noem je landgenoten buitenlanders..ben jij zelf soms een 100-jarige die niet meegegaan is met 'n tijd :giechel:


Je gooit alle misstanden in een grote pan....en...surprise !!! Hullie hebben het allemaal gedaan. Lekker makkelijk.

Ik begrijp alleen niet waar die ambassadeur zich mee bemoeid. Iemand met een paar blauwe plekjes. Poepoe wat een drama. Afgezant van een land waar corruptie hoogtij viert. Ik vind het schaamteloos. Hij moet zijn mond houden. Die problemen kunnen we uitstekend oplossen zonder zijn hulp.
En dan niet eens de taal machtig zijn VN het land waar je je ambassadeurschap bekleed.

Wat ik helemaal de kroon vond spannen was die omfloerse bedreiging dat dit gedrag kan leiden tot ernstige onlusten. Wat haalt die kluns zich in zijn hoofd?

Nederlandertje
16-09-14, 21:01
Heb je het filmpje gezien ?

Hoezo was dit een onbeschofte 14-jarige ? Vertel me...
En hoezo noem je zijn vader 'die opa'...Over respekt gesproken.

En waarom noem je landgenoten buitenlanders..ben jij zelf soms een 100-jarige die niet meegegaan is met 'n tijd :giechel:


Je gooit alle misstanden in een grote pan....en...surprise !!! Hullie hebben het allemaal gedaan. Lekker makkelijk.

Ik keur het harde ingrijpen niet goed maar ben wel benieuwd wat er is gebeurd voor de beelden die je ziet.

be-lachelijk
16-09-14, 21:22
O opeens ben je mijn land genoot...Oke dan ga zo door,als je hier bent geboren ben je een nederlander,ben je in Frankrijk geboren een fransman,enz...en dat je ouders uit een ander land komen zo zijn er duizenden....ok ik dacht dat het zijn opa was,sorry hoor,die man lijkt toch op een opa?Maar hoe zo als ik vraag waar zijn die witte nederlanders,als je in marokko alleen maar nederlanders in een stad ziet en je was er weleens geweest maar toen woonden er alleen maar marokanen ga je het toch ook afvragen waar zijn al die marokanen?Normale vraag hoor,niet zo gauw beledigd voelen,en de politie gaat je niet zomaar aanpakken,wij zijn geen racisten!Ga maar eens met een agent op patrouile wat er allemaal niet tegen ze gezegd word.Maar voordie ouwe zal ik wel een aanklacht indienen,dat kan je niet doen of er moet wat gedreigd zijn,

The_Grand_Wazoo
16-09-14, 22:19
Zelden een groter aantal onafgemaakte en onuitgesproken argumentaties in één stukje zien staan.

Belachelijk gewoon.

Eke
16-09-14, 22:34
Ik begrijp alleen niet waar die ambassadeur zich mee bemoeid. Iemand met een paar blauwe plekjes. Poepoe wat een drama. Afgezant van een land waar corruptie hoogtij viert. Ik vind het schaamteloos. Hij moet zijn mond houden. Die problemen kunnen we uitstekend oplossen zonder zijn hulp.
En dan niet eens de taal machtig zijn VN het land waar je je ambassadeurschap bekleed.

Wat ik helemaal de kroon vond spannen was die omfloerse bedreiging dat dit gedrag kan leiden tot ernstige onlusten. Wat haalt die kluns zich in zijn hoofd?

Misschien hebben we niet hetzelfde gezien ? Ik zag hem op het journaal, op bezoek bij de familie. Hij woont vlakbij dus waarom zou hij niet even langs gaan : hij had het filmpje gezien en had dit niet verwacht in Nederland.
Ik vind ook dat dit goed uitgezocht dient te worden. Dan weet iedereen waar ie aan toe is !!! En blijft het niet dooretteren.

[/I]

Eke
16-09-14, 22:42
O opeens ben je mijn land genoot...Oke dan ga zo door,als je hier bent geboren ben je een nederlander,ben je in Frankrijk geboren een fransman,enz...en dat je ouders uit een ander land komen zo zijn er duizenden....ok ik dacht dat het zijn opa was,sorry hoor,die man lijkt toch op een opa?Maar hoe zo als ik vraag waar zijn die witte nederlanders,als je in marokko alleen maar nederlanders in een stad ziet en je was er weleens geweest maar toen woonden er alleen maar marokanen ga je het toch ook afvragen waar zijn al die marokanen?Normale vraag hoor,niet zo gauw beledigd voelen,en de politie gaat je niet zomaar aanpakken,wij zijn geen racisten!Ga maar eens met een agent op patrouile wat er allemaal niet tegen ze gezegd word.Maar voordie ouwe zal ik wel een aanklacht indienen,dat kan je niet doen of er moet wat gedreigd zijn,



Wij zijn geen racisten Overtuig me. Begin met het accepteren dat iemand met een Nederlands paspoort een Nederlander is. Punt.

Eric de Blois
17-09-14, 12:12
Misschien hebben we niet hetzelfde gezien ? Ik zag hem op het journaal, op bezoek bij de familie. Hij woont vlakbij dus waarom zou hij niet even langs gaan : hij had het filmpje gezien en had dit niet verwacht in Nederland.
Ik vind ook dat dit goed uitgezocht dient te worden. Dan weet iedereen waar ie aan toe is !!! En blijft het niet dooretteren.


"En blijft niet door etteren"

Eke, wat jij hier nu doet is precies waar ik aan refereerde in mijn pb aan jou. Die selectieve verontwaardiging zie ik hier opnieuw bevestigd door jou. Waar ben jij met woorden als 'etteren' wanneer men Marcouch een 'hond' noemt die zijn 'kontje geeft aan de homos' (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/375879-ahmed-marcouch-vandaag-schilderswijk-keihard-bekogeld.html#post5369876). Nee, dan zie je Eke niet, daar is ze veel te lief voor! Bah, misselijkmakend Eke

Natuurlijk moeten we niet willen dat een agent een burger een vuistslag geeft zonder enige reden, maar ik vind de herrie die de ambassadeur hierover maakt niet geloofwaardig. De ambassadeur gaat het louter om het welzijn van, en niet de misdrijven begaan door 'eigen volk', zijn volk. Immers als er andersom geweld is tegen agenten, ambulance personeel of leraren door zijn 'eigen volk', hoor je de ambassadeur daarover niet zijn afkeuring spreken. Als hij dát zou doen, zou ik hem zeker serieus nemen bij zijn kritiek op het politie optreden. Nu doe ik dat niet, want net als jij Eke, meet de ambassadeur met twee maten. Bovendien zet de ambassadeur aan tot haat tegen de politie vanwege dit ene incident. Nou hoeveel geweldadige 'incidenten' hebben er niet plaastgevonden waar het 'eigen volk' van de ambassadeur bij betrokken is? De verhouding is totaal zoek.


Overtuig me. Begin met het accepteren dat iemand met een Nederlands paspoort een Nederlander is. Punt.

Dat accepteren doet de ambassadeur zélf in elke geval niet. Die ziet marokkaanse nederlanders in de eerste plaats als 'eigen volk', als marokkanen. Marokko beschouwd ook nederlanders van marokkaanse ouders als marokkanen... Het is ook niet toevallig dat de ambassadeur zich alléén druk maakt als de 'slachtoffers' marokkanen zijn, eventuele nederlanderse slachtoffers doen er niet toe. De ambassadeur steunt van harte het idee dat marokkanen, nooit volwaardig nederlanders zullen worden. Indien de landgenoten van de ambassadeur geen slachtoffer maar daders zijn is deze ambassadeur in geen velden of wegen te bekennen. Ook is de ambassadeur niet bereid (http://nieuws.marokko.nl/25084/marokko-en-nederland-kibbelen-over-illegale-marokkanen/) zich hard te maken bij de marokkaanse overheid om illegaal in nederland verblijvende marokkanen terug in Marokko op te nemen. Het enige wat Marokko graag importeert is de kinderbijslag (https://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/kinderbijslag_voor_kind/kindgebonden_budget/soms_betaalt_de_svb_kgb/) overgemaakt aan kinderen van nederlandse marokkanen.

Alleen al het bestaan van maroc.nl bevestigd de gedachte dat de marokkanen hier op deze site zichzélf in de eerste plaats als marokkaan zien...

Het hebben van een paspoort is slechts een juridische status die nog niet maakt dat iemand zich in culturele zin een nederlander voelt of als zodanig door de omgeving gezien wordt. Mensen voelen zich nederlander niet vanwege het hebben van een paspoort maar door het zich één voelen met de nederlandse normen en waarden en die ook uitdragen. Het afwijzen van de kernwaarden van de nederlandse cultuur bevestigen tevens het afwijzen van de nederlandse nationaliteit. Marokkaanse nederlanders houden vooral vast aan de marokkaanse identiteit en wijzen de nederlandse af (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/375863-zolang-kalifaat-mijn-dochter-niet.html#post5369307).


Ik begrijp alleen niet waar die ambassadeur zich mee bemoeid. Iemand met een paar blauwe plekjes. Poepoe wat een drama. Afgezant van een land waar corruptie hoogtij viert. Ik vind het schaamteloos. Hij moet zijn mond houden. Die problemen kunnen we uitstekend oplossen zonder zijn hulp.
En dan niet eens de taal machtig zijn VN het land waar je je ambassadeurschap bekleed.

Wat ik helemaal de kroon vond spannen was die omfloerse bedreiging dat dit gedrag kan leiden tot ernstige onlusten. Wat haalt die kluns zich in zijn hoofd?

Mee eens!

super ick
17-09-14, 13:04
Misschien hebben we niet hetzelfde gezien ? Ik zag hem op het journaal, op bezoek bij de familie. Hij woont vlakbij dus waarom zou hij niet even langs gaan : hij had het filmpje gezien en had dit niet verwacht in Nederland.
Ik vind ook dat dit goed uitgezocht dient te worden. Dan weet iedereen waar ie aan toe is !!! En blijft het niet dooretteren.

[/I]

Natuurlijk moet dit soort geweld uitgezocht worden maar kom op even Eke, hij woont vlakbij en wilde gewoon even langs gaan. Toevallig stond daar een televisieploeg klaar die alles in orde had. Belichting, beeld, geluid. Geloof jij ook nog in Sinterklaas?
Laat hem lekker eens zijn licht opsteken in het land wat hij vertegenwoordigd en eerst de Nederlandse taal leren spreken.