PDA

Bekijk Volledige Versie : Interview met de kalief



super ick
19-09-14, 09:41
http://m.youtube.com/watch?v=Im9Dn8NcFhY

Nederlandertje
19-09-14, 20:06
Dit is de kalief niet. Roodbaardje is de militaircommandant.

super ick
19-09-14, 22:28
Dit is de kalief niet. Roodbaardje is de militaircommandant.

Klopt het is zijn rechterhand. Kon de titel niet meer veranderen.

pizatie
20-09-14, 14:03
ophouden jongens er is helemaal geen kalief .

zolang ik geen kalief erken dat is hij er ook niet. je kan niet zo maar een kalief worden dat moet je bespreken met alle geleerden .

Nederlandertje
20-09-14, 16:03
En jij bent de almachtigste zeker met als ik hem niet erken is hij er niet hahahahahahahahahahahahahahaha.

Eric de Blois
20-09-14, 18:30
ophouden jongens er is helemaal geen kalief .

zolang ik geen kalief erken dat is hij er ook niet. je kan niet zo maar een kalief worden dat moet je bespreken met alle geleerden .

Dat klinkt net zo als iemand die stelt: 'zolang ik geen god erken is die er ook niet'. Stellen dat iets niet bestaat louter omdat iemand dat iets niet erkent is echt volkomen absurd. De verklaring voor die stelling is bijna nog lachwekkender: je doet namelijk voorkomen alsof jij deel uit maakt van de geleerden door te stellen dat 'jij' de kalief niet erkent en dat erkenning pas kan geschieden nadat de 'geleerden' daarover hebben gesproken. Ik denk niet eens dat je zelf begrijpt wat je stelt.

Wizdom
20-09-14, 18:58
Abu Bakr al-Baghdadi, so-called ”Caliph,” the head of ISIL (Islamic State in Iraq and the Levant is, according to sources reputed to originate from Edward Snowden, an actor named Elliot Shimon, a Mossad trained operative.

In French

Simon Elliot (Elliot Shimon) aka Al-Baghdadi was born of two Jewish parents and is a Mossad agent.

We offer below three translations that want to assert that the Caliph Al-Baghdadi is a full Mossad agent and that he was born Jewish father and mother:

The real name of Abu Bakr al-Baghdadi is “Simon Elliott.”

The so-called “Elliot” was recruited by the Israeli Mossad and was trained in espionage and psychological warfare against Arab and Islamic societies.

This information was attributed to Edward Snowden and published by newspapers and other Web sites: the head of the “Islamic State” Abu Bakr al-Baghdadi, has cooperated with the U.S. Secret Service, British and Israel to create an organization capable of attracting terrorist extremists from around the world.

Source: Radio ajyal.com

Another source corroborates this statement, the site Egy-press:

With photo support, a Iranian media discovers the true identity of the Emir Daash, a trained Zionist agent.

Iranian intelligence discovered the true and full identity of the Emir Daash, which is known under the name Abu Bakr Al Baghdadi; his real name is Elliot Shimon. Its role in Mossad secret agent in the Zionist espionage. His false name: Ibrahim ibn Awad ibn Ibrahim Al Al Badri Arradoui Hoseini.

The plan: get into the military and civilian heart of the countries that are declared as a threat to Israel in order to destroy to facilitate thereafter, the takeover by the Zionist state on the entire area of the Middle East in order to establish Greater Israel.

Here are the borders of the Zionist project, the “Greater Israel” or “Eretz Israel” for short.

These facts confirm the first that came out a few days ago, confirming that the Caliph Rolex is sent to Israel to sow chaos in neighboring countries the Zionist entity. Please note that EIIL announced it a few days ago that, to want to now take the “barbarians Jews”, a reference to Zionists besiege Gaza.

Practice! Having devastated the area of Israel, it will now allow the Americans and the Israelis to show the fingers as bloody terrorists to shoot at faster to defend the Zionist state, while the same let them proliferate and act with impunity for over two months now. Prepare a project they probably from the famous Arab Spring with the destabilization of Iraq, Sudan, Tunisia, Egypt, Libya, Syria and Mali (among others). Clever!

Listen and listen again Bernard-Henri Lévy on these so-called Arab Spring:


After gathering the most fanatical of the world in one place, a veritable army of the devil is formed, filled with bloodthirsty murderers without mercy for their victims, they murder with a vengeance and in cold blood, filming their atrocities and relaying on social networks.

Wizdom
20-09-14, 19:04
http://cdn.topinfopost.com/wp-content/uploads/2014/08/isis_035.jpg

Wizdom
20-09-14, 19:05
https://www.youtube.com/watch?v=6xFtMr1AnJw

Wizdom
20-09-14, 19:07
https://www.youtube.com/watch?v=QdwksvcSzLE

Wizdom
20-09-14, 19:14
Een compleet goed uitgerust Irakees leger die alle wapens achter laat en vlucht zonder slag of stoot... Een half miljard dollar achterlaat aan een groepje opstandelingen.... Ze een paar maanden rustig hun gang laat gaan... Ze een Kalifaat laat uitroepen... Een hele media circus optuigt.... Een onbekende leider die banden heeft gehad met CIA...? Een hoop vraagtekens? Misdaden die gepleegd worden tegen onschuldige burgers? Om vervolgens een wereldwijde alliantie op te tuigen om gehakt te maken van Syrie en Irak? Klinkt als een goed doordacht complot....

Maar zelfs goed doordachte complotten kunnen faliekant mislukken....

Wizdom
20-09-14, 19:23
https://www.youtube.com/watch?v=r6j6NfXyEV0

Charlus
20-09-14, 19:38
Klinkt als een goed doordacht complot....

Maar zelfs goed doordachte complotten kunnen faliekant mislukken....
Geen complot is iets plausibeler dan een faliekant mislukt goed doordacht complot?

Wizdom
20-09-14, 19:48
ISIS Leader Abu Bakr Al Baghdadi Trained by Israeli Mossad, NSA Documents Reveal



By Gulf Daily News

Global Research, July 16, 2014

Gulf Daily News


Region: Middle East & North Africa

Theme: Intelligence, US NATO War Agenda

abu bakr al baghdadi

The former employee at US National Security Agency (NSA), Edward Snowden, has revealed that the British and American intelligence and the Mossad worked together to create the Islamic State of Iraq and Syria (ISIS).

Snowden said intelligence services of three countries created a terrorist organisation that is able to attract all extremists of the world to one place, using a strategy called “the hornet’s nest”.

NSA documents refer to recent implementation of the hornet’s nest to protect the Zionist entity by creating religious and Islamic slogans.

According to documents released by Snowden, “The only solution for the protection of the Jewish state “is to create an enemy near its borders”.

Leaks revealed that ISIS leader and cleric Abu Bakr Al Baghdadi took intensive military training for a whole year in the hands of Mossad, besides courses in theology and the art of speech.

super ick
20-09-14, 20:02
ISIS Leader Abu Bakr Al Baghdadi Trained by Israeli Mossad, NSA Documents Reveal



By Gulf Daily News

Global Research, July 16, 2014

Gulf Daily News


Region: Middle East & North Africa

Theme: Intelligence, US NATO War Agenda

abu bakr al baghdadi

The former employee at US National Security Agency (NSA), Edward Snowden, has revealed that the British and American intelligence and the Mossad worked together to create the Islamic State of Iraq and Syria (ISIS).

Snowden said intelligence services of three countries created a terrorist organisation that is able to attract all extremists of the world to one place, using a strategy called “the hornet’s nest”.

NSA documents refer to recent implementation of the hornet’s nest to protect the Zionist entity by creating religious and Islamic slogans.

According to documents released by Snowden, “The only solution for the protection of the Jewish state “is to create an enemy near its borders”.

Leaks revealed that ISIS leader and cleric Abu Bakr Al Baghdadi took intensive military training for a whole year in the hands of Mossad, besides courses in theology and the art of speech.

Ja het zijn echte wespennesten. Geef je vandaag je vriend Ali een mooi geweer en opleiding; wil hij morgen je hoofd afsnijden. In Afganistan hebben we daar ook mooie voorbeelden van gehad.
De Arabische lentes hebben bewezen dat er geen brede basis is om in vrede met elkaar te leven. Moslims onderling liggen hopeloos overhoop. De ruzie is in principe begonnen op 08-06-632. Zonder baas lijken veel moslims niet te functioneren.
Daarom vind ik wel grappig dat ik hier veel 'vzmh' lees. Al die geleerden en de profeet hebben non stop oorlog gevoerd cq in oorlogstijd geleefd.

Wizdom
20-09-14, 20:05
Ja het zijn echte wespennesten. Geef je vandaag je vriend Ali een mooi geweer en opleiding; wil hij morgen je hoofd afsnijden.

Voor ZIONISTEN heiligt elke middel het doel... Een kop meer of minder... Ze hebben hele volkstammen uitgeroeid.... Volken tegen elkaar opzetten... False flags... Nieuwe ideologien... Revoluties... Als het maar iedere keer meer macht en geld oplevert... Europa en VS is redelijk onder controle... Daar heeft het eeuwen oorlogen gewoedt... Nu nog Midden-Oosten en Rusland...

De seculiere en makkelijk controleerbare Verendigde Staten van Europa is onder controle... De VS was al onder controle.... Nu nog Rusland en Midden-Oosten... Die zijn lucratief....

vitalis
20-09-14, 20:23
Voor ZIONISTEN heiligt elke middel het doel... Een kop meer of minder... Ze hebben hele volkstammen uitgeroeid.... Volken tegen elkaar opzetten... False flags... Nieuwe ideologien... Revoluties... Als het maar iedere keer meer macht en geld oplevert... Europa en VS is redelijk onder controle... Daar heeft het eeuwen oorlogen gewoedt... Nu nog Midden-Oosten en Rusland...

De seculiere en makkelijk controleerbare Verendigde Staten van Europa is onder controle... De VS was al onder controle.... Nu nog Rusland en Midden-Oosten... Die zijn lucratief....

Rusland is al lang onder controle. Al sinds de Revoltie, weet je nog? Wat het midden-oosten betreft, zijn ze mooi op weg.

Wizdom
20-09-14, 20:30
Rusland is al lang onder controle. Al sinds de Revoltie, weet je nog? Wat het midden-oosten betreft, zijn ze mooi op weg.

De Russen hebben zich toch weggewrikt... Ze hebben nog een Russisch Orthodoxe Kerk die nog invloed heeft... Ook heeft Putin de macht van de ZIONISTEN gebroken... Vandaar deze actie van Oekraine en de isolatie poging van Rusland... Naar gevoel van de ZIONISTEN is Rusland niet slaafs genoeg....

George Soros de prins van Rothschild doet verwoedde pogingen om Oekraine los te wrikken van Rusland... ZIONIST Khodorovsky voormalige eigenaar van Yukos speelt daar ook een rol bij... Een zoete wraak van ZIONISTEN jegens de vete met Putin... Gevochten over de ruggen van de Russen en Oekraine....

Wizdom
20-09-14, 20:37
https://www.youtube.com/watch?v=ThEIiGyO1SQ

Wizdom
20-09-14, 20:39
https://www.youtube.com/watch?v=kPGMPlEHLTA

super ick
20-09-14, 20:42
De Russen hebben zich toch weggewrikt... Ze hebben nog een Russisch Orthodoxe Kerk die nog invloed heeft... Ook heeft Putin de macht van de ZIONISTEN gebroken... Vandaar deze actie van Oekraine en de isolatie poging van Rusland... Naar gevoel van de ZIONISTEN is Rusland niet slaafs genoeg....

George Soros de prins van Rothschild doet verwoedde pogingen om Oekraine los te wrikken van Rusland... ZIONIST Khodorovsky voormalige eigenaar van Yukos speelt daar ook een rol bij... Een zoete wraak van ZIONISTEN jegens de vete met Putin... Gevochten over de ruggen van de Russen en Oekraine....

Moet ik als neutrale toeschouwer nu concluderen dat de zionisten het een stuk beter doen dan de moslims? Die hebben toch ook een soort complot? Iets met wereldheerschappij en de toestemming om hiervoor te liegen tegen 'derden'?

Het moet een ellendig gevoel geven dat veel moslimimmigranten hun hele hebben houwen verlaten om zich in die Zionistenregio te vestigen?

Wizdom
20-09-14, 20:44
https://www.youtube.com/watch?v=kPGMPlEHLTA

Hier beschuldigt Soros Putin van alles en nog wat maar vergeet te melden dat ZIONISTEN niet zo lang geleden Rusland volledig hadden geplunderd en de rijkdom van Rusland was verdeeld onder een handjevol ZIONISTEN zoals Khodrovski en Berzovski... Het hele Russische volk werd verarmt en degene die dat heeft omgedraaid was Putin....

Wizdom
20-09-14, 20:48
Hier beschuldigt Soros Putin van alles en nog wat maar vergeet te melden dat ZIONISTEN niet zo lang geleden Rusland volledig hadden geplunderd en de rijkdom van Rusland was verdeeld onder een handjevol ZIONISTEN zoals Khodrovski en Berzovski... Het hele Russische volk werd verarmt en degene die dat heeft omgedraaid was Putin....

Dat is een beetje het lot van de VS en Europa... Verarming en verloedering door financiele crisis en verrijking van een handjevol elite.... We zien het voor onze ogen gebeuren... De VS is een ramp want daar zijn de statistieken vals.... Ze tellen geen werklozen na een aantal maanden... Dus de werkloosheid is schrikbarend... 20% van de VS leidt dagelijks honger....

Wizdom
20-09-14, 20:57
Moet ik als neutrale toeschouwer nu concluderen dat de zionisten het een stuk beter doen dan de moslims? Die hebben toch ook een soort complot? Iets met wereldheerschappij en de toestemming om hiervoor te liegen tegen 'derden'?

Het moet een ellendig gevoel geven dat veel moslimimmigranten hun hele hebben houwen verlaten om zich in die Zionistenregio te vestigen?

Beter? Evil kan het nooit beter doen? Het enige wat het zegt is dat er een hoop misleiding is en dat als je niet goed uitkijkt je wordt meegesleept in een criminele soap....

Oiseau
20-09-14, 21:31
De andere Jihadisten hebben toegang tot internet en Iran is allesbehalve betrouwbaar.
Mijn theorie is: alles wat daar gaande is heeft niemand controle op.
De huidige fitna is voor de toekomst een gezonde koorts want dan heeft Israël echte vijanden.. nu zijn het verdwaalde ezels die melkaar uitmoorden.

pizatie
20-09-14, 23:24
Dat klinkt net zo als iemand die stelt: 'zolang ik geen god erken is die er ook niet'. Stellen dat iets niet bestaat louter omdat iemand dat iets niet erkent is echt volkomen absurd. De verklaring voor die stelling is bijna nog lachwekkender: je doet namelijk voorkomen alsof jij deel uit maakt van de geleerden door te stellen dat 'jij' de kalief niet erkent en dat erkenning pas kan geschieden nadat de 'geleerden' daarover hebben gesproken. Ik denk niet eens dat je zelf begrijpt wat je stelt.

ik maak ook deel uit van de geleerden . noem mij voorbeeld 1 geleerden in Nederland die beter dan mij is ? . de meeste geleerden uit nederland durven niet te zeggen wat er in de koran werkelijk staat. ze liegen de nederlanders voor. en ik heb dat zo vaak op facebook besproken.

en over de kalief . ik heb een geldige redenen waarom ik hem niet erken .

en laten we het helemaal niet hebben over staatsgeleerden en geleerden uit nederland die neergezet zijn door de nederlandse politiek.

Nederlandertje
21-09-14, 03:22
ik maak ook deel uit van de geleerden . noem mij voorbeeld 1 geleerden in Nederland die beter dan mij is ? . de meeste geleerden uit nederland durven niet te zeggen wat er in de koran werkelijk staat. ze liegen de nederlanders voor. en ik heb dat zo vaak op facebook besproken.

en over de kalief . ik heb een geldige redenen waarom ik hem niet erken .

en laten we het helemaal niet hebben over staatsgeleerden en geleerden uit nederland die neergezet zijn door de nederlandse politiek.

Jij bent echt een goede grappenmaker.

super ick
21-09-14, 10:17
ik maak ook deel uit van de geleerden.

:lol::lol: :lol::lol: :lol::lol: :lol::lol: :lol::lol: :lol::lol: :lol::lol:

Dan staat de islam er gekleurd op.

Ps. Hoe oud was u ook al weer, o edelgestrenge geleerde?

Eric de Blois
21-09-14, 11:28
ik maak ook deel uit van de geleerden . noem mij voorbeeld 1 geleerden in Nederland die beter dan mij is ? . de meeste geleerden uit nederland durven niet te zeggen wat er in de koran werkelijk staat. ze liegen de nederlanders voor. en ik heb dat zo vaak op facebook besproken.

en over de kalief . ik heb een geldige redenen waarom ik hem niet erken .

en laten we het helemaal niet hebben over staatsgeleerden en geleerden uit nederland die neergezet zijn door de nederlandse politiek.

In elk geval ben je geen orthodoxe moslim die zich aan de sharia houdt, want op je avater staat een latijnse vrouw zonder hoofddoek. Kennelijk is sexuele aantrekkelijkheid van gesluierde moslims aan jou niet besteed. Je bent hypocriet, want je houdt je zelf niet eens aan alle regels die je aan anderen wilt opleggen. Weer een 'vooroordeel' bevestigd! Schijnheil die je bent! Wel kijken naar andere vrouwen, maar vinden dat men niet naar 'jouw' vrouw mag kijken. Wat kun je ook anders verwachten...

pizatie
21-09-14, 16:06
:lol::lol: :lol::lol: :lol::lol: :lol::lol: :lol::lol: :lol::lol: :lol::lol:

Dan staat de islam er gekleurd op.

Ps. Hoe oud was u ook al weer, o edelgestrenge geleerde?
wat is je doel mij voorschut zetten om mijn leeftijd ? leeftijd is maar een getal!!

pizatie
21-09-14, 16:12
In elk geval ben je geen orthodoxe moslim die zich aan de sharia houdt, want op je avater staat een latijnse vrouw zonder hoofddoek. Kennelijk is sexuele aantrekkelijkheid van gesluierde moslims aan jou niet besteed. Je bent hypocriet, want je houdt je zelf niet eens aan alle regels die je aan anderen wilt opleggen. Weer een 'vooroordeel' bevestigd! Schijnheil die je bent! Wel kijken naar andere vrouwen, maar vinden dat men niet naar 'jouw' vrouw mag kijken. Wat kun je ook anders verwachten...

jij zit ergens mee denk ik.


er is een verschil tussen een vriendin en je vrouw. een vriendin is duidelijk en niet sereuis. een vrouw is wat anders daar zal je leven mee delen en kinderen mee krijgen. en je vrouw moet inderdaad zich goed kleden. thijaab op en wijde rokken het liefst.


heb ik ooit gezegt dat ik zelf een fanatieke moslim ben ? nee nooit!! . maar ik erken wel de sharia en vele dingen die van de Islam zijn. ik ga niet dingen ontkennen om goed bij de kuffars over te komen . jij moet juist blij zijn met mij ik zeg je de waarheid en recht voor je gezicht . ik ga je niet voorliegen om je blij te maken. want dat doen seculiere moslims wel.

en nogmaals als jij vragen hebt over de Islam . moet je bij mij zijn. en zeker niet bij een gematigde moslim want die liegt toch tegen je .

Juffrouw_Saartje
21-09-14, 16:17
In elk geval ben je geen orthodoxe moslim die zich aan de sharia houdt, want op je avater staat een latijnse vrouw zonder hoofddoek. Kennelijk is sexuele aantrekkelijkheid van gesluierde moslims aan jou niet besteed. Je bent hypocriet, want je houdt je zelf niet eens aan alle regels die je aan anderen wilt opleggen. Weer een 'vooroordeel' bevestigd! Schijnheil die je bent! Wel kijken naar andere vrouwen, maar vinden dat men niet naar 'jouw' vrouw mag kijken. Wat kun je ook anders verwachten...

Ik hoop dat hij snel die lelijke avatar weghaalt. Vooral dat grijze mannelijke seculiere colbertje van die vrouw, ergert mij mateloos. Ook dat iemand die man is een avatar neemt van een vrouw, dat irriteert me, het schept verwarring.

pizatie
21-09-14, 16:19
Ik hoop dat hij snel die lelijke avatar weghaalt. Vooral dat grijze mannelijke seculiere colbertje van die vrouw, ergert mij mateloos. Ook dat iemand die man is een avatar neemt van een vrouw, dat irriteert me, het schept verwarring.
sara beetje jaloers:D het staat haar wel oke . maar eerlijk is eerlijk het is duivels . ik zou nooit thuis kunnen komen met zo een vrouw .

Juffrouw_Saartje
21-09-14, 16:24
jij zit ergens mee denk ik.

Volgens mij zit jij ergens mee: je dubbele moraal.


er is een verschil tussen een vriendin en je vrouw. een vriendin is duidelijk en niet sereuis. een vrouw is wat anders daar zal je leven mee delen en kinderen mee krijgen. en je vrouw moet inderdaad zich goed kleden. thijaab op en wijde rokken het liefst.


Mannen horen geen vriendinnen te hebben in de islam.

Juffrouw_Saartje
21-09-14, 16:40
sara beetje jaloers:D

Laat me niet lachen. Colberts waren in eerste instantie ontworpen voor mannen. Het feit dat zij een grijs colbertje draagt, en geen vrouwelijke kleur zoals turquoise of roze, zegt genoeg. Hiermee zit zij op de rand van cross-dressing. Waarom zou ik daar jaloers op zijn?


het staat haar wel oke .

Dat zegt genoeg over jou. Zie boven. Jij hebt er ook geen bal van begrepen, want anders zou je dit niet mooi vinden. Iets is mis met jou, zoveel is mij duidelijk.


maar eerlijk is eerlijk het is duivels .

En waarom moet ik hier geconfronteerd worden met iets wat volgens jou eigen zeggen duivels is. Haal die avatar weg. NU.


ik zou nooit thuis kunnen komen met zo een vrouw .

Ik zou het niemand aanraden om thuis te komen met een man met een dubbele moraal zoals jij.

Nederlandertje
21-09-14, 17:30
Laat me niet lachen. Colberts waren in eerste instantie ontworpen voor mannen. Het feit dat zij een grijs colbertje draagt, en geen vrouwelijke kleur zoals turquoise of roze, zegt genoeg. Hiermee zit zij op de rand van cross-dressing. Waarom zou ik daar jaloers op zijn?



Dat zegt genoeg over jou. Zie boven. Jij hebt er ook geen bal van begrepen, want anders zou je dit niet mooi vinden. Iets is mis met jou, zoveel is mij duidelijk.



En waarom moet ik hier geconfronteerd worden met iets wat volgens jou eigen zeggen duivels is. Haal die avatar weg. NU.



Ik zou het niemand aanraden om thuis te komen met een man met een dubbele moraal zoals jij.

Je hoeft er toch niet naar te kijken. Is je eigen keuze of je er naar kijkt of niet.

super ick
21-09-14, 18:55
Laat me niet lachen. Colberts waren in eerste instantie ontworpen voor mannen. Het feit dat zij een grijs colbertje draagt, en geen vrouwelijke kleur zoals turquoise of roze, zegt genoeg. Hiermee zit zij op de rand van cross-dressing. Waarom zou ik daar jaloers op zijn?



Dat zegt genoeg over jou. Zie boven. Jij hebt er ook geen bal van begrepen, want anders zou je dit niet mooi vinden. Iets is mis met jou, zoveel is mij duidelijk.



En waarom moet ik hier geconfronteerd worden met iets wat volgens jou eigen zeggen duivels is. Haal die avatar weg. NU.



Ik zou het niemand aanraden om thuis te komen met een man met een dubbele moraal zoals jij.

S.T.I.C.K.T.O.T.H.E.S.U.B.J.E.C.T. & geen jij-bakkerij.

Juffrouw_Saartje
21-09-14, 19:43
Het is geen jij-bak argument maar een ad-hominem. Een persoonlijke aanval op Pizatie, hit and runner nr. 2 (nr. 1 ben jij en nr. 3 Nederlandertje) met wie ik nog wat appeltjes te schillen heb. Ik had inderdaad beter deze discussie in zijn eigen topic op WSBD "mag jou vrouw werker.." kunnen voortzetten.


S.T.I.C.K.T.O.T.H.E.S.U.B.J.E.C.T. & geen jij-bakkerij.

S.t.i.c.k. t.o. y.o.u.r. o.w.n. w.o.r.d.s.:


Ik heb met jou niets meer te bespreken.

Maar zoals gewoonlijk kun je het weer niet laten, want je hebt geen woord. In dat geval reageer even adequaat op het volgende:


Daar jank jij ook over Israel. Als jij nou hier blijft...........

Graag onderbouwen met een citaat van mij. Waar heb ik het over Israël of Palestina in een andere topic?


Polisario verschuilt zich niet in scholen en ambulances dus worden die ook niet beschoten. Daar zijn intussen diverse beelden van dus die discussie hoeft niet gevoerd te worden.

The Secretary-General strongly condemns the killing today of at least 10 Palestinian civilians in shelling outside of an UNRWA school in Rafah providing shelter to thousands of civilians. The attack is yet another gross violation of international humanitarian law, which clearly requires protection by both parties of Palestinian civilians, UN staff and UN premises, among other civilian facilities… United Nations shelters must be safe zones not combat zones. The Israel Defence Forces have been repeatedly informed of the location of these sites. This attack, along with other breaches of international law, must be swiftly investigated and those responsible held accountable. It is a moral outrage and a criminal act. Statement attributable to the Spokesman for the Secretary-General on attack outside UNRWA shelter, 3 August.

Geef mij het bewijs dat Hamas strijders zich in de ambulances of VN scholen bevonden.

Juffrouw_Saartje
21-09-14, 19:47
Je hoeft er toch niet naar te kijken. Is je eigen keuze of je er naar kijkt of niet.

Jij hebt weer eens de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Je mist het punt.

Juffrouw_Saartje
21-09-14, 20:01
Ik ga echt een feestje bouwen als die avatar weg is.....

Eric de Blois
21-09-14, 20:27
Je hoeft er toch niet naar te kijken. Is je eigen keuze of je er naar kijkt of niet.
Jij hebt weer eens de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Je mist het punt.

Mee eens. Je avater is een beetje een afspiegeling van wat je bent en moet bij je passen dus. De avater van pizatie stoort ook mij omdat het niet getuigd van principes. Natuurlijk hoef je er niet naar te kijken, daar gaat het ook niet om, maar wie zo voor strenge normen en waarden staat als pizatie moet er ook naar leven. Daar past dan geen avater bij die niets maar dan ook niets uitstraalt van waar iemand voor staat of wat iemand is. Die bloemen zijn wel weer goed gekozen. Mooi! Bloemen staan weer voor schoonheid, natuur, vrijheid en vrede. Goede keuze!

Nederlandertje
21-09-14, 21:11
Mee eens. Je avater is een beetje een afspiegeling van wat je bent en moet bij je passen dus. De avater van pizatie stoort ook mij omdat het niet getuigd van principes. Natuurlijk hoef je er niet naar te kijken, daar gaat het ook niet om, maar wie zo voor strenge normen en waarden staat als pizatie moet er ook naar leven. Daar past dan geen avater bij die niets maar dan ook niets uitstraalt van waar iemand voor staat of wat iemand is. Die bloemen zijn wel weer goed gekozen. Mooi! Bloemen staan weer voor schoonheid, natuur, vrijheid en vrede. Goede keuze!

Je hebt misschien wel een beetje gelijk. Wat zou er bij mij passen? Een duiveltje?

super ick
21-09-14, 21:27
Ik had inderdaad beter deze discussie in zijn eigen topic op WSBD "mag jou vrouw werker.." kunnen voortzetten.

Tot ziens :zwaai:

Juffrouw_Saartje
21-09-14, 21:32
Je hebt misschien wel een beetje gelijk. Wat zou er bij mij passen? Een duiveltje?

Een leuk plaatje uit of over Brazilië?

http://assets.digi.persgroep.be/event_photo/w468/84/E_0000721284.jpg

(Bron: Kookworkshop : De Braziliaanse keuken | | De Morgen Agenda (http://www.demorgen.be/wca_digi/agenda_detail/102/609967/Kookworkshop--De-Braziliaanse-keuken.html) )

pizatie
22-09-14, 03:40
Je hebt misschien wel een beetje gelijk. Wat zou er bij mij passen? Een duiveltje?
een vogel. omdat e veel reist :wijs:

Seculair
23-09-14, 21:55
ik maak ook deel uit van de geleerden . noem mij voorbeeld 1 geleerden in Nederland die beter dan mij is ? . de meeste geleerden uit nederland durven niet te zeggen wat er in de koran werkelijk staat. ze liegen de nederlanders voor. en ik heb dat zo vaak op facebook besproken.

en over de kalief . ik heb een geldige redenen waarom ik hem niet erken .

en laten we het helemaal niet hebben over staatsgeleerden en geleerden uit nederland die neergezet zijn door de nederlandse politiek.

Ik vind u erg zelfverzekerd. Weet u zeker dat u geen zionistisch complot bent?

pizatie
23-09-14, 22:12
Ik vind u erg zelfverzekerd. Weet u zeker dat u geen zionistisch complot bent?

ik geloof niet in complotten. dat is voor gestoorde gekken die niet tegen de realiteit kunnen.



ik ben altijd zelfverzekerd omdat ik de kennis heb . ik leer elke dag wat bij. ik ben een geleerde .


en wie ben jij dan? ik ken je niet

Al Brahiri
23-09-14, 23:05
Voor ZIONISTEN heiligt elke middel het doel... Een kop meer of minder... Ze hebben hele volkstammen uitgeroeid.... Volken tegen elkaar opzetten... False flags... Nieuwe ideologien... Revoluties... Als het maar iedere keer meer macht en geld oplevert... Europa en VS is redelijk onder controle... Daar heeft het eeuwen oorlogen gewoedt... Nu nog Midden-Oosten en Rusland...

De seculiere en makkelijk controleerbare Verendigde Staten van Europa is onder controle... De VS was al onder controle.... Nu nog Rusland en Midden-Oosten... Die zijn lucratief....

Ooh afvallige laat u nu uw Broeders elders in de wereld in de steek om hier in de Zionistische Staat van de Kuffar te leven..Ooh vereer Allah en help uw broeders en zusters in het Midden-Oosten en blijf niet de Zionistische staat steunen door daar te gaan leven, immers zonder inwoners stelt de Zionistische Nederlandse Staat niks voor...Maak u nuttig daar waar uw broeders en zusters u het meest nodig hebben.

Juffrouw_Saartje
24-09-14, 08:10
ik leer elke dag wat bij. ik ben een geleerde .

Haal eerst die avatar van je weg.

pizatie
24-09-14, 15:08
Haal eerst die avatar van je weg.
welke ? en wat is het probleem dan

super ick
25-09-14, 09:27
welke ? en wat is het probleem dan

Ik zie geen enkel probleem. Dat meisje is vast je zus.

vitalis
25-09-14, 09:30
welke ? en wat is het probleem dan

Dat je volgens de profeet geen mensen af mag beelden.

super ick
25-09-14, 14:39
Dat je volgens de profeet geen mensen af mag beelden.

Je????? Een respect graag. Hij is een geleerde hoor!

pizatie
25-09-14, 18:21
Dat je volgens de profeet geen mensen af mag beelden.

dat is niet waar. welke gek heeft jou dat wijs gemaakt ? dat zijn weer verhalen van ik hoorde en hij hoorde.

pizatie
25-09-14, 18:22
Ik zie geen enkel probleem. Dat meisje is vast je zus.
mooi zo. ik heb ook geen probleem. hahah grapjas:Iluvu:

vitalis
25-09-14, 21:34
dat is niet waar. welke gek heeft jou dat wijs gemaakt ? dat zijn weer verhalen van ik hoorde en hij hoorde.

Volgens de hadith. Ken je je eigen geloof niet?

pizatie
26-09-14, 15:34
Volgens de hadith. Ken je je eigen geloof niet?
in de hadiht staat alles wat goed is voor de mens . maar wat jij zegt is totaal nieuw voor mij terwij ik zelf een geleerde ben . ik bestudeer de Islam al 2 jaar .


jij moet altijd om bewijs vragen als een gematige moslim jou wat vertelt . want die lui hebben niets met de Islam te maken.


4 oktober zullen ze weer ff moslim zijn. offerfeest. daarna zal je ze niet zin in de moskee .

Bofko
26-09-14, 17:17
. maar wat jij zegt is totaal nieuw voor mij terwij ik zelf een geleerde ben . ik bestudeer de Islam al 2 jaar .


Dat ben je dus een student. Anderen bepalen of iemand een geleerde is...
Een student die zichzelf als geleerde uitroept...haha.Straks roep je jezelf nog uit tot kalief!

pizatie
26-09-14, 17:25
Dat ben je dus een student. Anderen bepalen of iemand een geleerde is...
Een student die zichzelf als geleerde uitroept...haha.Straks roep je jezelf nog uit tot kalief! ja een student . nee ik kan nog geen kalief worden ik heb nog niet alle kennis daar voor. maar wie weet later . ik zo het goed kunnen denk ik .

Bofko
26-09-14, 17:38
ja een student . nee ik kan nog geen kalief worden ik heb nog niet alle kennis daar voor. maar wie weet later . ik zo het goed kunnen denk ik .

Nou, probeer dan eens een stageplaats aan te vragen bij de secretaris van de kalief. Wie weet... Heb je charisma ?

Juffrouw_Saartje
26-09-14, 21:40
in de hadiht staat alles wat goed is voor de mens . maar wat jij zegt is totaal nieuw voor mij terwij ik zelf een geleerde ben . ik bestudeer de Islam al 2 jaar .

Je bestudeert de islam PAS 2 jaar niet AL. Jij bent geen geleerde.

pizatie
26-09-14, 22:37
Je bestudeert de islam PAS 2 jaar niet AL. Jij bent geen geleerde.
ik heb niet alle kennis nee . maar ik ben aardig op weg .


en wie ben jij om mij geen leerden te noemen ? wat is hier het nu er van.

pizatie
26-09-14, 22:38
Nou, probeer dan eens een stageplaats aan te vragen bij de secretaris van de kalief. Wie weet... Heb je charisma ?
er is nog geen kalief . dat is wel jammer we hebben in de Ummah wel 1 nodig .

Bofko
26-09-14, 23:39
er is nog geen kalief . dat is wel jammer we hebben in de Ummah wel 1 nodig .

Vind ik ook. Een theologische autoriteit zou de ummah ten goede komen.Weg met de gangsta- en internet-islam.....

pizatie
26-09-14, 23:50
Vind ik ook. Een theologische autoriteit zou de ummah ten goede komen.Weg met de gangsta- en internet-islam.....
er is maar 1 Islam. laat dat duidelijk zijn. gelukkig volg ik de goede pad . het is de enige weg naar het eeuwige leven het paradijs .:huill:

Bofko
26-09-14, 23:52
er is maar 1 Islam. laat dat duidelijk zijn. gelukkig volg ik de goede pad . het is de enige weg naar het eeuwige leven het paradijs .:huill:

In het eeuwige paradijs wil ik alleen slapen en niks anders.

En tussen ons.... ik val meer voor twijfelaars dan voor degenen die het zeker weten. Ik vind zekerweters maar 1-dimensionale clowns en ik vind twijfelaars 3-dimensionale mensen....

Wizdom is een gigantische twijfelaar en daarom mag ik hem wel. Zijn 'zeker-weten' gaat over de afterlife, waarvan overduidelijk is dat je het niet zeker KUNT weten.

pizatie
29-09-14, 16:08
In het eeuwige paradijs wil ik alleen slapen en niks anders.

En tussen ons.... ik val meer voor twijfelaars dan voor degenen die het zeker weten. Ik vind zekerweters maar 1-dimensionale clowns en ik vind twijfelaars 3-dimensionale mensen....

Wizdom is een gigantische twijfelaar en daarom mag ik hem wel. Zijn 'zeker-weten' gaat over de afterlife, waarvan overduidelijk is dat je het niet zeker KUNT weten.

twijfelen aan iets waar in je gelooft hahahahahha


dommer kan gewoon niet

vitalis
29-09-14, 16:29
twijfelen aan iets waar in je gelooft hahahahahha


dommer kan gewoon niet

Zonder twijfel geen geloof...

super ick
29-09-14, 16:35
twijfelen aan iets waar in je gelooft hahahahahha


dommer kan gewoon niet

Twijfel is een bewijs van nadenken en bijna altijd goed.

Mensen die nooit twijfelen zijn daar te dom voor.

pizatie
29-09-14, 17:08
Twijfel is een bewijs van nadenken en bijna altijd goed.

Mensen die nooit twijfelen zijn daar te dom voor.

het woord twijfelen zegt het al. je bent niet zeker van je zaak.


ik werk enkel met feiten .


neem het Jodendom het eerste geloof maar het geloof met de minste volgers. tjaa vind je het gek ? je mag je niet bekeren tot het jodendom :hihi: je moet joods zijn :hihi:

vitalis
29-09-14, 17:28
het woord twijfelen zegt het al. je bent niet zeker van je zaak.


ik werk enkel met feiten .


neem het Jodendom het eerste geloof maar het geloof met de minste volgers. tjaa vind je het gek ? je mag je niet bekeren tot het jodendom :hihi: je moet joods zijn :hihi:

Dat jij alleen met feiten werkt daar waren we al lang achter gekomen.

pizatie
29-09-14, 18:45
Dat jij alleen met feiten werkt daar waren we al lang achter gekomen.
had je ook moeten studeren kerel .in plaats in kroegen rond te hangen en sterke verhalen vertellen :hihi:

vitalis
29-09-14, 18:57
had je ook moeten studeren kerel .in plaats in kroegen rond te hangen en sterke verhalen vertellen :hihi:

Tsja, wat een spijt...

pizatie
29-09-14, 18:58
Tsja, wat een spijt...er is nog hoop voor je :fpimp:

super ick
30-09-14, 08:28
er is nog hoop voor je :fpimp:

Als je niet studeert hang je dus rond in kroegen...........

pizatie
30-09-14, 16:22
Als je niet studeert hang je dus rond in kroegen...........man man man dat zie je toch om je heen bij die nederlandse joodse tokkies. ze hangen als in de kroeg doelloos

super ick
30-09-14, 16:52
man man man dat zie je toch om je heen bij die nederlandse joodse tokkies. ze hangen als in de kroeg doelloos

Dan kom jij op de verkeerde plaatsen. Bovendien hang ik ook wel eens in de kroeg. Dan ben je nog niet perse een tokkie.

Weet je wat ik een tokkie vind? Beroepsmoslims. Die besluiten de godganselijke dag in een jurk te gaan lopen en een baard laten staan van een halve meter en niets anders doen dan thee zuipen en op mijn zak te teren. Dat vind ik (ook) tokkies. Jezelf niet kunnen redden en uit het handje eten van de koefaar.

pizatie
30-09-14, 22:51
Dan kom jij op de verkeerde plaatsen. Bovendien hang ik ook wel eens in de kroeg. Dan ben je nog niet perse een tokkie.

Weet je wat ik een tokkie vind? Beroepsmoslims. Die besluiten de godganselijke dag in een jurk te gaan lopen en een baard laten staan van een halve meter en niets anders doen dan thee zuipen en op mijn zak te teren. Dat vind ik (ook) tokkies. Jezelf niet kunnen redden en uit het handje eten van de koefaar.

oww niet verwacht dat jij in de kroeg kwam. ik had een andere beeld van je.

jurk heb ik ook thuis gekregen van uit mekka. maar draag hem alleen met feestdagen 4 oktober weer . een baard heb ik niet. heb geen baard groei en zou het zowizo niet mogen van me familie. thee drinken mmmm marokkaanse thee is heerlijk.


jij moet niet altijd zo moeilijk denken.

Nederlandertje
30-09-14, 23:59
het woord twijfelen zegt het al. je bent niet zeker van je zaak.


ik werk enkel met feiten .


neem het Jodendom het eerste geloof maar het geloof met de minste volgers. tjaa vind je het gek ? je mag je niet bekeren tot het jodendom :hihi: je moet joods zijn :hihi:

Denk dat je toch meer moet gaan verdiepen in geloven want je kan jezelf wel degelijk bekeren tot het jodendom.

super ick
01-10-14, 08:37
oww niet verwacht dat jij in de kroeg kwam. ik had een andere beeld van je.

jurk heb ik ook thuis gekregen van uit mekka. maar draag hem alleen met feestdagen 4 oktober weer . een baard heb ik niet. heb geen baard groei en zou het zowizo niet mogen van me familie. thee drinken mmmm marokkaanse thee is heerlijk.


jij moet niet altijd zo moeilijk denken.

Wat voor beeld had jij dan?

Ik denk niet moeilijk ik kijk om mij heen en constateer.

pizatie
01-10-14, 16:54
Wat voor beeld had jij dan?

Ik denk niet moeilijk ik kijk om mij heen en constateer.
gewoon een man met een pak en dat je kantoorwerk deed .

en je zegt een mooie vrouw te hebben. ik heb nooit een tokkie met een normale dame gezien.

super ick
01-10-14, 17:48
gewoon een man met een pak en dat je kantoorwerk deed .

en je zegt een mooie vrouw te hebben. ik heb nooit een tokkie met een normale dame gezien.

Kan kloppen want ik ben veel maar geen tokkie. Ik heb vorig jaar bijna € 78.000 belasting betaald. Volgens mij betalen 100 tokkies dat nog niet bij elkaar. Zeg maar even grofweg dat je daarvan voor 200 tokkiegezinnen de huurtoeslag van kan betalen.

pizatie
01-10-14, 18:55
Kan kloppen want ik ben veel maar geen tokkie. Ik heb vorig jaar bijna € 78.000 belasting betaald. Volgens mij betalen 100 tokkies dat nog niet bij elkaar. Zeg maar even grofweg dat je daarvan voor 200 tokkiegezinnen de huurtoeslag van kan betalen.
oke oke. jij hebt dus een goede baan. hebben ze mensen nodig bij jullie ? laat mij weten als dat zo is .


tokkies stemmen massaal de pvv omdat ze niks van hun leven hebben gemaakt.

super ick
01-10-14, 20:31
oke oke. jij hebt dus een goede baan. hebben ze mensen nodig bij jullie ? laat mij weten als dat zo is .


tokkies stemmen massaal de pvv omdat ze niks van hun leven hebben gemaakt.

Ik heb geen baan maar werk voor mijzelf.

Denk inderdaad dat het grootste deel van de tokkies PVV stemt.

pizatie
01-10-14, 21:08
Ik heb geen baan maar werk voor mijzelf.

Denk inderdaad dat het grootste deel van de tokkies PVV stemt.
voor je zelf ? als je een 2 hand nodig hebt laat mij weten.

de pvv is tuig dat moeten we inzien. het zijn laagopgeleiden mensen die hun leven haten en hun verleden blijft ze achter volgen. dan maar de schuld bij andere leggen.

Bofko
02-10-14, 03:22
voor je zelf ? als je een 2 hand nodig hebt laat mij weten.

de pvv is tuig dat moeten we inzien. het zijn laagopgeleiden mensen die hun leven haten en hun verleden blijft ze achter volgen. dan maar de schuld bij andere leggen.

Wie legt al tientallen jaren de schuld van eigen onrechtvaardigheidsgevoel bij de ANDER, in casu de JOOD ( is voor kennelijk luidenk-gemak ook een zionist) en krijgt dat met de paplepel ingegeven, zwamneus ? Dus wie is de tokkie eigenlijk ? Probeer eens wat meer - door God gegeven- hersencellen te gebruiken......

Hawa
02-10-14, 18:07
Heel nederland bakt!!!

pizatie
02-10-14, 20:17
Wie legt al tientallen jaren de schuld van eigen onrechtvaardigheidsgevoel bij de ANDER, in casu de JOOD ( is voor kennelijk luidenk-gemak ook een zionist) en krijgt dat met de paplepel ingegeven, zwamneus ? Dus wie is de tokkie eigenlijk ? Probeer eens wat meer - door God gegeven- hersencellen te gebruiken......

ik ben tegen Israel . wat vind jij daar van als nederlandse tokkie van 8/5 robot werkden bier zuiper :argwaan:?

super ick
02-10-14, 22:15
ik ben tegen Israel . wat vind jij daar van als nederlandse tokkie van 8/5 robot werkden bier zuiper :argwaan:?

8/5 robotwerkende? Waar slaat dat op?

pizatie
02-10-14, 22:24
8/5 robotwerkende? Waar slaat dat op?

werken van 8 uur tot 5 uur . robot . en dan de kroeg in . dat is meestal het leven van een tokkie pvv'r
oww soryyy bijstand hahahahah bedoel ik......8/5 was dat maar waar

ik zal later voor mijn zelf gaan werken. je verdient dan meer . en eigen baas .

Hawa
04-10-14, 15:24
kan je beter kroeg beginnen. Eigen baas toch?

super ick
04-10-14, 17:28
werken van 8 uur tot 5 uur . robot . en dan de kroeg in . dat is meestal het leven van een tokkie pvv'r
oww soryyy bijstand hahahahah bedoel ik......8/5 was dat maar waar

ik zal later voor mijn zelf gaan werken. je verdient dan meer . en eigen baas .

Als je voor jezelf gaat werken dan red je het niet met 8 tot 5. Dat heeft overigens niets met jou term robot te maken, daarmee geef jij het een negatieve lading. Ik noem dat doorzettingsvermogen. Zonder bereik je niets.

Ik kwam uit het leger. Was psychisch een wrak. Nergens kon ik gaan werken. Na een half jaar mijzelf in de kraag gepakt. 6 jaar lang hard gestudeerd zonder studiebeurs o.i.d. Die studie betaald door ernaast in de weekenden s'nachts te gaan werken. Mijn leven heeft toen 6 jaar bestaan uit studeren, werken, slapen en sporten.

Ik was al een eind op weg om afgekeurd te worden. Dat had ik makkelijk kunnen laten gebeuren. Beetje niks doen en de hele dag schelden op de maatschappij.

Hawa
04-10-14, 18:16
Hulde aan jou super. Eindelijk hoor ik iets van jou.
Ik ben trots op jou.
Super trots echt.

pizatie
05-10-14, 00:40
Als je voor jezelf gaat werken dan red je het niet met 8 tot 5. Dat heeft overigens niets met jou term robot te maken, daarmee geef jij het een negatieve lading. Ik noem dat doorzettingsvermogen. Zonder bereik je niets.

Ik kwam uit het leger. Was psychisch een wrak. Nergens kon ik gaan werken. Na een half jaar mijzelf in de kraag gepakt. 6 jaar lang hard gestudeerd zonder studiebeurs o.i.d. Die studie betaald door ernaast in de weekenden s'nachts te gaan werken. Mijn leven heeft toen 6 jaar bestaan uit studeren, werken, slapen en sporten.

Ik was al een eind op weg om afgekeurd te worden. Dat had ik makkelijk kunnen laten gebeuren. Beetje niks doen en de hele dag schelden op de maatschappij.

dat is goed van je. je hebt haqrd doorgezet. wat de gemiddelde pvv'r niet doet. die geeft het na 3 maanden zoeken al op.

en nu heb je eigen bedrijf. daar voor was je een soldaat die mensen doden in naam van een staat. vuil werk die niet loont en alleen families kapot maakt .

BoerHarms
05-10-14, 08:47
werken van 8 uur tot 5 uur . robot . en dan de kroeg in . dat is meestal het leven van een tokkie pvv'r
oww soryyy bijstand hahahahah bedoel ik......8/5 was dat maar waar

ik zal later voor mijn zelf gaan werken. je verdient dan meer . en eigen baas .

Ik kwam niet uit uit leger, maar wij hadden het thuis in de 60-er jaren ook niet breed, 1 keer per week vlees op tafel, in kleren lopen van het leger des heils, geen Tv, konden blij zijn dat we wat te eten hadden. Heb zelf op mijn 10 jaar dagelijks na schooltijd bij de melkboer gewerkt, ja voor 5,00 gulden per week. Alles gespaard om later te kunnen studeren , Doorzetten, doorzetten en doorzetten, neen het is niet altijd eenvoudig, maar vooral niet opgeven.
Met mijn 25e gaan varen, heb grote delen van de wereld gezien. Ook hier waren 12- 14 uren per dag geen uitzondering, maar de beloningen logen er ook niet om


Voor je eigen werken ?? , dan kom je er niet met 8/5. Nu ben zelfstandige, biedt mijn diensten aan voor een grote cruisefirma, maak af en toe 4.000 auto-km in de maand en soms uren in vliegtuig, werk van 7.00 -- 20:00 ,, ja werken en slapen , soms 7 dagen in de week.
Maar als ik mijn maandelijkse bankafrekening bekijk dan mag ik helemaal niet klagen,
De meeste moeten nog tot 65 of zelfs 67 , ik kan nu op mijn 56 al stoppen, heb de overheid niet nodig,niemand meer om mij financieel te ondersteunen, maar ik houd van mijn werk en kan het nog wel een paar jaren volhouden

Ben net als super ick, een realist (affijn dat denk ik), hebben al veel in het leven meegemaakt om goed van kwaad te kunnen scheiden.

super ick
05-10-14, 11:14
dat is goed van je. je hebt haqrd doorgezet. wat de gemiddelde pvv'r niet doet. die geeft het na 3 maanden zoeken al op.

Even over de 'gemiddelde PVV-er.

Ik heb in een post geschreven dat de meeste tokkies waarschijnlijk PVV stemmen maar dat betekend niet dat alle PVV stemmers tokkies zijn. Voorheen waarde er hier een autochtone prikker rond die er ook een handje van had om ze allemaal tokkies te noemen. toen we ons daar verder in verdiepten kwamen we op onderzoeken uit dat heel veel mensen PVV stemden uit onvrede. Zij hadden helemaal geen last van allochtonen, woonden in witte wijken. Ook veel ouderen die geloofden in het sprookje dat zij de enige waren die steeds getroffen werden door bezuinigingen stemden PVV. De achterban bleek niets te verschillen van bijvoorbeeld PvdA stemmers.

Nog even voor alle duidelijkheid: ik stem geen PVV. Teveel conclusies en geen oplossingen vind ik volksverlakkerij.

pizatie
05-10-14, 16:18
Ik kwam niet uit uit leger, maar wij hadden het thuis in de 60-er jaren ook niet breed, 1 keer per week vlees op tafel, in kleren lopen van het leger des heils, geen Tv, konden blij zijn dat we wat te eten hadden. Heb zelf op mijn 10 jaar dagelijks na schooltijd bij de melkboer gewerkt, ja voor 5,00 gulden per week. Alles gespaard om later te kunnen studeren , Doorzetten, doorzetten en doorzetten, neen het is niet altijd eenvoudig, maar vooral niet opgeven.
Met mijn 25e gaan varen, heb grote delen van de wereld gezien. Ook hier waren 12- 14 uren per dag geen uitzondering, maar de beloningen logen er ook niet om


Voor je eigen werken ?? , dan kom je er niet met 8/5. Nu ben zelfstandige, biedt mijn diensten aan voor een grote cruisefirma, maak af en toe 4.000 auto-km in de maand en soms uren in vliegtuig, werk van 7.00 -- 20:00 ,, ja werken en slapen , soms 7 dagen in de week.
Maar als ik mijn maandelijkse bankafrekening bekijk dan mag ik helemaal niet klagen,
De meeste moeten nog tot 65 of zelfs 67 , ik kan nu op mijn 56 al stoppen, heb de overheid niet nodig,niemand meer om mij financieel te ondersteunen, maar ik houd van mijn werk en kan het nog wel een paar jaren volhouden

Ben net als super ick, een realist (affijn dat denk ik), hebben al veel in het leven meegemaakt om goed van kwaad te kunnen scheiden.

dat is goed van je. dat hadden de oude generatie wel meer. dat doorzet vermogen. de jeugd van tegenwoordig heeft dat niet en wil snel rijk worden. en dat gaat niet met werken.


ik heb wel altijd respect voor mensen die uit niets iets maken.

BoerHarms
05-10-14, 19:25
dat is goed van je. dat hadden de oude generatie wel meer. dat doorzet vermogen. de jeugd van tegenwoordig heeft dat niet en wil snel rijk worden. en dat gaat niet met werken.


ik heb wel altijd respect voor mensen die uit niets iets maken.

Dank je wel voor je antwoord, de huidige problemen geef ik ook de schuld aan de media, maar ook vele ouders verwennen hun kinderen te veel omdat ze zelf slechte tijden hebben meegemaakt en dat niet hun kinderen gunnen.
Daardoor worden vele kinderen strontverwend en de resultaten liegen er vaak niet om.

Daarbij werden er vroeger duidelijk grenzen gesteld door de opvoeders ( oa ouders ) en nu mag alles maar. Dit komt ook niet te goede.

Hawa
09-10-14, 16:38
Dank je wel voor je antwoord, de huidige problemen geef ik ook de schuld aan de media, maar ook vele ouders verwennen hun kinderen te veel omdat ze zelf slechte tijden hebben meegemaakt en dat niet hun kinderen gunnen.
Daardoor worden vele kinderen strontverwend en de resultaten liegen er vaak niet om.

Daarbij werden er vroeger duidelijk grenzen gesteld door de opvoeders ( oa ouders ) en nu mag alles maar. Dit komt ook niet te goede.
.................................................. .................................................. .................................................. ...............
Bovenstaande is van Boer Harms.

Boer Harms wat heeft die media er mee te maken? snap geen reet van.

Ouders die het slecht hebben gehad verwennen hun eigen kinderen, is ook niet waar.

Die link naar vroeger en nu kan je zo en zo anders leggen.
ouders die geld genoeg hebben betalen genoeg voor hun kroost, omdat ze het geld voor handen hebben.
Deze ouders die ik dus noem hebben gestudeerd en hebben goed betaalde baan.
Maar deze ouders zijn wel gescheiden.
En deze ouders komen niet van armoedzaaiers.
Ze willen volgens mij geen gemekker aan hun hoofd en als die kinderen gaan schreeuwen geven ze die kinderen dus wat die kinderen dus gaan vragen. Is volgens mij onmacht in opvoeding.

Ouders die werken en dus ook oeverloos werken in inferieure baantjes doen ook alles voor hun kinderen.
Om deze kinderen te gaan promoten om te gaan studeren en niet zoals hun te worden in die armzalige baantjes.
En ik neem mijn petje af voor die ouders die dag en nacht werken om hun eigen kinderen beter leven te kunnen gaan geven.

Maar het wil nog niet zeggen dat al die kinderen die gewoon vragen wat ze willen van de maatschappelijke ladder af kunnen vallen, dit is nog niet bewezen.
Kinderen komen andere kinderen tegen die gewoon anders zijn en verder niks hebben,die studeren ook dag en nacht zonder enig perspectief,zoals kruiwagen.

Als individu moet je wel sterk in je schoenen staan en doel hebben in dit leven en goede studie keuze gaan kiezen.

dus met andere woorden als ouders dien je sterk te zijn
sterk te zijn tegen nee te kunnen zeggen tegen je eigen kinderen dat ze het zelf maar moeten kunnen verdienen.
daar leren ze wel van, zeker weten, je eigen broek ophouden.

Maar je eigen broek ophouden en je ouders hebben bakken met geld?
En je eigen baantje zoeken ten kostte van diegenen die geen reet te makken hebben?

Nederland is echt niet makkelijk land hoor?

Nederland was ooit socialistische land die uitkeringen zoals ouderdomswetten,bijstand,en ook nog die arbeidongeschiktheidswet (wao) hoevele mannen zijn wel niet ongeschikt bevonden.

Men zegt wel eens vadertje Drees zou zich omdraaien in zijn eigen graf.
Omdat deze voorzieningen vooral die wao en bijstandsuitkeringen oeverloos zijn misbruikt.

Het land Nederland leeft in chockterapie. Niemand weet hoe dit kabinet zijn centen rond kan toveren.

Ook in zorg is zoveel aan de orde dat vele bejaarde mensen, zeg maar die mensen die dit land rijk hebben gemaakt,totaal worden verwaarloost.

Dan kan ik Boer Harms wel weer vatten dat al die kinderen verwend zijn, en die niet eens weten dat hun voor ouders het zwaar te verduren hebben gehad, in ziektes,dood,ongewenste verwensingen tegen armoedzaaiers.
Discriminatie tegen al die arbeiders,ongewenste zwangerschappen in elitaire milieus als je daar werkte als dienstbode.
Geweld en vooral spugen tegen armoede.
Discriminatie is van allerlei orde, ook van Nederlandse kinderen van voorouders die in armoede hebben geleefd.
De kerk was niet te vinden als je geen geloof hanteerde

Nederland is tolerant land vanwege deze verschijnselen in burgers en vooral het niks hebben.
Het misbruiken van de katholieke kerk op onschuldige kinderen.
Het weghalen van ongewenste zwangerschap bij jonge meisjes.
Het verdonkeremanen van al die feiten.

Nederland is sterk land.
Al die nieuwkomers vanuit Marokko weten dit ook.
Alleen hun eigen kinderen gaan in het geloof hangen en verwerpen religie van hun eigen ouders.
Over gewoon onderdrukking.
Iedereen is onderdrukt in Nederland als je arbeiders was.
Het is niet dat je kleurtje hebt.

Geschiedenis van de lage landen is altijd al discriminerend geweest, en ik hoop dat al die anderen die hier zijn komen wonen dit niet als racisme willen gaan betitelen.

Nederland het land van de Verenigde Oost Indische Compagnie was zelf die dictator tegen het volk van Indonesie.

Het voetvolk dat gedwongen wordt om te vechten in die Oost?

Het is om te janken.