PDA

Bekijk Volledige Versie : IS wil paus Franciscus vermoorden



super ick
20-09-14, 17:14
IS wil paus Franciscus vermoorden

Door Gerard Driehuis - zaterdag 20 september 2014, 16:58 in categorie: Beroemd
Paus Franciscus is een doelwit van Islamitische Staat (IS), dat uit is op aandacht in de media. Dit heeft de Iraakse ambassadeur bij de Heilige Stoel, Habeeb al-Sadr, vandaag gezegd in de Italiaanse krant Il Messaggero. De paus is een redelijk eenvoudig doelwit omdat hij veel van de veiliheidsmaatregelen die zijn voorgangers beschermden heeft afgeschaft: hij wil onder de mensen zijn.
Het Vaticaan heeft, in samenwerking met buurland Italië, de beveiligingsmaatregelen aangescherpt nadat geheime diensten een telefoongesprek tussen twee Arabieren hadden afgeluisterd. Die hadden het erover ,,iets te doen in het Vaticaan”.
De grootste krant van Italië, de Corriere della Sera, meldt zaterdag dat de ,,spanning zeer groot is en de terreurdreiging van IS angst inboezemt” in de Heilige Stad, symbool van het christendom, nu westerse leiders een offensief hebben aangekondigd tegen Islamitische Staat (IS). De Italiaanse carabinieri (marechaussee) en politie voeren meer patrouilles uit op het Sint-Pietersplein.
De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken, Angelino Alfano, kwam eerder deze maand al met een ‘urgente boodschap’: Italië en Rome zijn ‘geen onbelangrijke doelwitten’ van IS. ‘Italië is de wieg van het christendom’, aldus de bewindsman. Hij riep op tot waakzaamheid.

Via IS wil paus Franciscus vermoorden (http://www.welingelichtekringen.nl/beroemd-2/364337/is-wil-paus-franciscus-vermoorden.html)

pizatie
20-09-14, 23:32
zou niet goed zijn.

je hebt er weinig aan. alleen mensen die tegen je keren en je maakt het moelijker voor de moslims in Europa. de paus krijgt zijn straf wel voor het verspreiden van een valse religie. laat god oordelen denk ik maar.

CONTRA
21-09-14, 02:17
de propaganda draait op volle toeren. komplete bevolkingsgroepen zyn inmiddels al besmet geraakt met de anti-isis meme.

Nederlandertje
21-09-14, 03:53
zou niet goed zijn.

je hebt er weinig aan. alleen mensen die tegen je keren en je maakt het moelijker voor de moslims in Europa. de paus krijgt zijn straf wel voor het verspreiden van een valse religie. laat god oordelen denk ik maar.

Jij leeft dus duidelijk niet volgens de koran.

super ick
21-09-14, 10:11
de propaganda draait op volle toeren. komplete bevolkingsgroepen zyn inmiddels al besmet geraakt met de anti-isis meme.

Gisteren de veelden nog gezien van vluchtelingen bij de grens tussen Syrie en Turkije? En hun ooggetuigenverslagen? Allemaal leugens en propaganda?

Gezien hun overtuiging alles een kopje kleiner te willen maken vind ik dit nieuws eigenlijk helemaal geen nieuws want wie wil IS niet dood hebben behalve moslims van de juiste stroming?

CONTRA
21-09-14, 15:54
Gisteren de veelden nog gezien van vluchtelingen bij de grens tussen Syrie en Turkije? En hun ooggetuigenverslagen? Allemaal leugens en propaganda?



denk toch na man. als de iraakse ambasadeur van het vatikaan zegt dat de isis de paus wil vermoorden dan is dat propaganda en desinformatie. of dacht je dat de isis de ambasadeur opgebeld heeft om te zeggen dat ze de paus willen vermoorden? gebruik je verstand.
nergens in het bericht wordt ook maar 1 aanwyzing gegeven dat de beschuldiging klopt. laat staan dat er bewyzen geleverd worden. toch slikt de media het voor zoete koek en krygt de anti-isis propaganda alle ruimte zonder een grammetje kritiek.

pizatie
21-09-14, 16:01
waar uit blijkt dat ?
Jij leeft dus duidelijk niet volgens de koran.

Marsipulami
21-09-14, 16:02
laat staan dat er bewyzen geleverd worden. toch slikt de media het voor zoete koek en krygt de anti-isis propaganda alle ruimte zonder een grammetje kritiek.

De meest overtuigende anti-isis propaganda vind ik de propaganda die Isis zelf op het internet zet.

pizatie
21-09-14, 16:04
De meest overtuigende anti-isis propaganda vind ik de propaganda die Isis zelf op het internet zet.

onzin en dat weetje.

Marsipulami
21-09-14, 16:05
onzin en dat weetje.

Hoezo ?

Nederlandertje
21-09-14, 16:15
waar uit blijkt dat ?

Omdat je volgens de koran respect moet hebben voor elk ander geloof. En als het Christendom een vals geloof vind heb je daar geen respect voor.

pizatie
21-09-14, 16:17
Omdat je volgens de koran respect moet hebben voor elk ander geloof. En als het Christendom een vals geloof vind heb je daar geen respect voor.ik heb respect voor de mens. maar niet voor een valse religie.

je moet als mens de ware weg volgen. en er is maar 1 weg en 1 waarheid.

Nederlandertje
21-09-14, 16:58
ik heb respect voor de mens. maar niet voor een valse religie.

je moet als mens de ware weg volgen. en er is maar 1 weg en 1 waarheid.

Dus je leeft niet volgens de koran.

pizatie
21-09-14, 23:21
Dus je leeft niet volgens de koran.

je wel hoor.


ik heb voor jou respect als mens. maar ik heb geen gram respect voor het christendom. ik ontmasker het christendom dagelijks op facebook . de bijbel is niet 100% waarheid.

Nederlandertje
22-09-14, 00:08
je wel hoor.


ik heb voor jou respect als mens. maar ik heb geen gram respect voor het christendom. ik ontmasker het christendom dagelijks op facebook . de bijbel is niet 100% waarheid.

Hoe weet jij zo zeker dat wat in de koran staat 100% de waarheid is.

pizatie
22-09-14, 01:06
Hoe weet jij zo zeker dat wat in de koran staat 100% de waarheid is.

door alle feiten die er in staan. ik heb ook de bijbel thuis 3 stuks !

het christendom heeft haar beste tijd gehad. nu anno 2014 kan je enkel wat arme afrikaantjes die honger lijden er mee hersenspoelen. aan alles komt aan eind behalve aan de waarheid . zo moet je het zien

Nederlandertje
22-09-14, 01:46
door alle feiten die er in staan. ik heb ook de bijbel thuis 3 stuks !

het christendom heeft haar beste tijd gehad. nu anno 2014 kan je enkel wat arme afrikaantjes die honger lijden er mee hersenspoelen. aan alles komt aan eind behalve aan de waarheid . zo moet je het zien

Ik wil niet zeggen dat alles in de koran of bijbel of thora gelogen is maar denk niet dat alles 100% waar is. Daarom noemen ze get ook geloof. Als het 100% waar was was het geen geloof meer maar wetenschap. De Profeet Mohammed kon niet schrijven dus is vab mond naar mond gegaan en dan veranderen soms wel eens wat dingen. Als voorbeeld bijvoorbeeld ooit heb ik met een bedrijfsauto een ongeluk gehad. Tegen de eerst persoon zei ik dat de achterdeur niet meer dicht kon en 6 mensen verder was ik een paar keer over de kop geslagen. Ik wil niet zeggen dat mensen moeten stoppen met geloven want dat moet iedereen voor zich weten. Ik zou graag nog een Nederlandstalige koran willen hebben.

pizatie
22-09-14, 03:38
Ik wil niet zeggen dat alles in de koran of bijbel of thora gelogen is maar denk niet dat alles 100% waar is. Daarom noemen ze get ook geloof. Als het 100% waar was was het geen geloof meer maar wetenschap. De Profeet Mohammed kon niet schrijven dus is vab mond naar mond gegaan en dan veranderen soms wel eens wat dingen. Als voorbeeld bijvoorbeeld ooit heb ik met een bedrijfsauto een ongeluk gehad. Tegen de eerst persoon zei ik dat de achterdeur niet meer dicht kon en 6 mensen verder was ik een paar keer over de kop geslagen. Ik wil niet zeggen dat mensen moeten stoppen met geloven want dat moet iedereen voor zich weten. Ik zou graag nog een Nederlandstalige koran willen hebben.

jij bedoelt dan meer de hadits .die zijn later geschreven ja door zijn beste naasten. maar ik zal er niets over zeggen. anders word ik bedreigt op facebook of hier . ik hou het bij mijn feiten uit de koran .

in de koran staan dingen die nu de dag precies uitkomen dat maakt het ook zo goed en mooi. het geeft je enkel meer power om je meer er in te verdiepen. je kan de koran in het nederlands in beverwijk kopen of bij mij bestellen.

Nederlandertje
22-09-14, 03:50
jij bedoelt dan meer de hadits .die zijn later geschreven ja door zijn beste naasten. maar ik zal er niets over zeggen. anders word ik bedreigt op facebook of hier . ik hou het bij mijn feiten uit de koran .

in de koran staan dingen die nu de dag precies uitkomen dat maakt het ook zo goed en mooi. het geeft je enkel meer power om je meer er in te verdiepen. je kan de koran in het nederlands in beverwijk kopen of bij mij bestellen.

Met alle respect voor jou maar ik zal niet bij iemand van dit forum iets bestellen. Als ik weer in Nederland benga ik kijken voor 1. Alleen duurt iets langer dan gepland omdat ik net een klus gekregen heb hier.

pizatie
22-09-14, 03:57
Met alle respect voor jou maar ik zal niet bij iemand van dit forum iets bestellen. Als ik weer in Nederland benga ik kijken voor 1. Alleen duurt iets langer dan gepland omdat ik net een klus gekregen heb hier.
oke. maar kijk je uit dat je geen valse koran koopt ? er zijn wat in deomloop die zijn bijgepast door Israliers om je te misleiden .

is daar genoeg werk dan. anders kan ik een x keer als je een grote klus hebt.

Nederlandertje
22-09-14, 04:09
oke. maar kijk je uit dat je geen valse koran koopt ? er zijn wat in deomloop die zijn bijgepast door Israliers om je te misleiden .

is daar genoeg werk dan. anders kan ik een x keer als je een grote klus hebt.

Deze klus is voor de Marine.

pizatie
22-09-14, 20:52
Deze klus is voor de Marine.

heb jij moslims als collegas daar ?

Nederlandertje
22-09-14, 22:08
heb jij moslims als collegas daar ?

Nee ga het alleen doen. Alleen als ik even wat hulp nodig heb kan ik wat mariniers erbij roepen. Waarschijnlijk alleen nodig voor de dikkere kabels.