PDA

Bekijk Volledige Versie : "Weet iemand welke plant dit is?"



Marsipulami
22-09-14, 12:14
"Weet iemand welke plant dit is?"

ma 22/09/2014 - 12:01 Edmond Knevels

Gepensioneerde Patricia Hewitson uit Exmouth, Groot-Brittannië, heeft groene vingers, maar die brachten haar nu wel in een moeilijke situatie. Omdat ze een van haar weelderig groeiende planten in de tuin niet kon thuisbrengen, contacteerde ze een tuinprogramma op BBC. Daar kon men enkel concluderen dat Hewitson een cannabisplant met veel liefde had doen groeien tot anderhalve meter hoog. Illegaal dan nog wel, en dat kon haar duur komen te staan.

19325


Politiesergeant Ryan Canning op BBC: "Deze vrouw heeft natuurlijk een misdrijf gepleegd, ook al zijn er verzachtende omstandigheden. Dus voor ons is de zaak afgehandeld, maar verwijderd moet de plant in ieder geval."

Hewitson: "We hebben de opdracht gekregen om de plant te verwijderen. We kunnen er ofwel compost van maken, hem naar het politiekantoor brengen of naar een plaatselijk containerpark brengen."

De vrouw heeft intussen de plant verwijderd.

Eric de Blois
22-09-14, 13:00
Net als in Uruguay vind ik dat Cannabis maar moet worden gelegaliseerd. Helaas is door de verrechtsing van de samenleving dit idee niet levensvatbaar meer. De kweek, handel, verkoop en het gebruik van cannabis moet worden gelegaliseerd zodat criminelen er geen geld meer aan kunnen verdienen. Gewoon bij de AH in de schappen. Ook voor buitenlanders die naar Nederland komen moet het openstaan. Mensen die softdrugs willen gebruiken moeten dat maar zelf weten, zolang de omgeving er tenminste geen hinder van heeft. Alcohol is erger en dat mag ook.

super ick
22-09-14, 18:14
Net als in Uruguay vind ik dat Cannabis maar moet worden gelegaliseerd. Helaas is door de verrechtsing van de samenleving dit idee niet levensvatbaar meer. De kweek, handel, verkoop en het gebruik van cannabis moet worden gelegaliseerd zodat criminelen er geen geld meer aan kunnen verdienen. Gewoon bij de AH in de schappen. Ook voor buitenlanders die naar Nederland komen moet het openstaan. Mensen die softdrugs willen gebruiken moeten dat maar zelf weten, zolang de omgeving er tenminste geen hinder van heeft. Alcohol is erger en dat mag ook.

Daar ben ik het mee eens Eric. Maar meer dan 90% wordt geëxporteerd en dat probleem blijft dan bestaan. Samen de criminaliteit die ermee gepaard gaat.

Nederlandertje
22-09-14, 20:07
Daar ben ik het mee eens Eric. Maar meer dan 90% wordt geëxporteerd en dat probleem blijft dan bestaan. Samen de criminaliteit die ermee gepaard gaat.

Legaliseer het in de hele wereld en de prijzen zullen dalen als een gek en daarmee de criminaliteit ook

pizatie
24-09-14, 19:43
Daar ben ik het mee eens Eric. Maar meer dan 90% wordt geëxporteerd en dat probleem blijft dan bestaan. Samen de criminaliteit die ermee gepaard gaat.

jij als radicale atheist vreest niks. want je gelooft toch niet in god .

super ick
25-09-14, 09:01
jij als radicale atheist vreest niks. want je gelooft toch niet in god .

Volgens mij is het een eerste vereiste voor een 'geleerde' dat hij goed kan lezen. Waar lees jij het woord vrees?