PDA

Bekijk Volledige Versie : Omstreden rabbijn zit op Texel



Eric de Blois
05-10-14, 14:25
Omstreden rabbijn zit op Texel

Bron : NOS.nl (http://nos.nl/artikel/706108-omstreden-rabbijn-zit-op-texel.html) - 4 oktober 2014

http://content.nos.nl/data/image/xxl/2014/09/12/697478.jpg
Links de omstreden rabbijn

Een Israëlische rabbijn die op 11 september op Schiphol werd opgepakt, zit met honderden volgelingen op een camping op Texel. Dat meldt het Openbaar Ministerie. De door Israël gezochte man wordt verdacht van ontuchtige handelingen.

De 76-jarige rabbijn is op het eiland om de joodse feestdag Jom Kipoer te vieren. Hij heeft aan de politie doorgegeven dat hij na zonsondergang naar zijn verblijfadres in Amsterdam terugkeert.

Betast
De rabbijn zou vrouwelijke volgelingen van een sekte onzedelijk hebben betast. Een van de slachtoffers zou 15 jaar zijn geweest. Twee jaar geleden kwamen de beschuldigingen naar buiten. Toen de politie met hem wilde spreken ontvluchtte hij zijn vaderland.
Daarna dook hij onder meer op in de Verenigde Staten, Italië, Zwitserland en Marokko. De laatste succesvolle ontsnapping van de rabbijn was in september in Zuid-Afrika.

Voorwaarden
Na zijn arrestatie op Schiphol (http://nos.nl/artikel/697470-nl-pakt-joodse-sekteleider-op.html) stelde de rechtbank de rabbijn onder voorwaarden op vrije voeten. Hij moest onder meer zijn paspoort inleveren en een verblijfadres opgeven.
Het Openbaar Ministerie is het niet eens met zijn vrijlating. Maandag buigt de rechter zich opnieuw over de zaak. Dan wordt besloten of de rabbijn de cel in moet, in afwachting van de behandeling van het uitleveringsverzoek van Israël op 17 november.

Eric de Blois
05-10-14, 14:38
De 76-jarige rabbijn is op het eiland om de joodse feestdag Jom Kipoer te vieren.

Natuurlijk staat nog niet vast of de rabbijn ook daadwerkelijk schuldig is, maar hij heeft de schijn wel tegen zich. Wie zo op de vlucht is over de hele wereld, is kennelijk bijzonder bang. Wie niets te vrezen heeft, omdat er niets te bewijzen valt, hoeft ook niet telkens te vluchten. Jom kipoer gaat over spijtbetuiging en vergeving. Ik denk dat deze rabbijn vooral bij herhaling zichzelf vergeeft. Hoe vaak is het al niet voorgekomen dat religieuze kopstukken betrokken blijken geweest bij sexueel misbruik... Ik zou bijna denken dat religie is uitgevonden om sexuele onderdrukking en misbruik een goddelijke en daarmee legitieme status te verlenen. Het blijkt toch vaak dat veel sexueel misbruik vooral komt uit de hoek van mensen die zélf hun mond vol hebben van oordelen over seksueel gedrag van anderen. Maar wellicht had deze rabbijn zijn mond vol aan zaken die alles met eigen genot te maken hebben...

Wat mij betreft mag deze pijpenkrullen-pedo, indien bewezen schuldig, worden uitgeleverd aan het land wat daar de zwaarste straffen voor in petto heeft. Misschien is Zuid-Afrika, waar hij niet voor niets is aangehouden, een aardige bestemming. Daar kan deze overjarige pijpenkrullen-jood zijn liefde voor de 'heer' met de mond belijden, desnoods onder dwang.

SportFreak
06-10-14, 08:25
Hoexo zij hebben zijn paspoort ...deze gasr kan zo vrij reizen doot europa...in Belgie en Duitsland kan hij zonder moeite binnen...deze gast gewoon in de bak laten rotten

super ick
06-10-14, 08:42
Hoexo zij hebben zijn paspoort ...deze gasr kan zo vrij reizen doot europa...in Belgie en Duitsland kan hij zonder moeite binnen...deze gast gewoon in de bak laten rotten

Uitleveren. Israel is een bevriende natie met een rechtsstaat dus niets staat uitlevering in de weg.

Sex met minderjarigen, ik spuug op die klootzakken.

geïntegreerde berberleeuw
06-10-14, 08:43
zo makkelijk gaat niet gebeuren hij is jood. uitverkooren mensen!

super ick
06-10-14, 08:45
zo makkelijk gaat niet gebeuren hij is jood. uitverkooren mensen!

Onee, dat zijn de moslims toch?

geïntegreerde berberleeuw
06-10-14, 08:47
Onee, dat zijn de moslims toch?

Islam religie wel maar mensen in islam allamaal gelijk.

super ick
06-10-14, 09:08
Islam religie wel maar mensen in islam allamaal gelijk.

O gelukkig. Ongelovige gelijk aan moslim. De sharia moet herschreven worden.

geïntegreerde berberleeuw
06-10-14, 09:11
O gelukkig. Ongelovige gelijk aan moslim. De sharia moet herschreven worden.
Heb jij sharia gelezen dan. Sharia worden nergens nog toegepast alleen in schijheilige regering van saoedi arabie en nog 1 of 2 ander landen.

super ick
06-10-14, 09:20
Heb jij sharia gelezen dan. Sharia worden nergens nog toegepast alleen in schijheilige regering van saoedi arabie en nog 1 of 2 ander landen.

Ja, ik heb hem gelezen.

Folteren is beestachtig.
Aparte behandeling voor vrouwen en niet moslims is discriminatie.

Ik hoor moslims de moslimheilstaat onder de sharia altijd bewieroken. Die staat bestaat niet, nergens want moslims kunnen het niet in de praktijk brengen.

geïntegreerde berberleeuw
06-10-14, 09:23
Ja, ik heb hem gelezen.

Folteren is beestachtig.
Aparte behandeling voor vrouwen en niet moslims is discriminatie.

Ik hoor moslims de moslimheilstaat onder de sharia altijd bewieroken. Die staat bestaat niet, nergens want moslims kunnen het niet in de praktijk brengen.
Euw euw folteren ik vind echt eng. nog enger dan guantanamo.

Vertel meer meer. misschien jij kan geven link.