PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Asscher zegt uitkeringsverdrag met Marokko op'



RuigeBull
10-10-14, 00:30
'Asscher zegt uitkeringsverdrag met Marokko op' De onderhandelingen met Marokko over wijziging van het socialezekerheidsverdrag zijn mislukt. http://media.nu.nl/m/m1oxdd7awui1_sqr256.jpg/asscher-zegt-uitkeringsverdrag-met-marokko-op.jpg Foto: ANP



De ministerraad zal vrijdag besluiten het verdrag met het Noord-Afrikaanse land op te zeggen. Bronnen in Den Haag bevestigen berichtgeving hierover van RTL Nieuws (http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/nederland-zegt-uitkeringsverdrag-met-marokko-op) woensdag.


Minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken) wil de hoogte van de uitkeringen die naar mensen in Marokko gaan, aanpassen aan het levenspeil in dat land. Dat betekent dat ze flink lager worden. Maar volgens de rechter is dat strijdig met het verdrag met dat land. Marokko wil tot dusver niet meewerken aan verdragswijziging.


Asscher liet begin deze maand al weten dat als de onderhandelingen met de Marokkaanse regering geen resultaat zouden hebben, hij een wet zou indienen om het verdrag op te zeggen. De minister toonde zich toen ''niet heel optimistisch'' over het verloop van de besprekingen.


De Kamer nam eerder dit jaar een VVD-motie aan waarin stond dat het verdrag met Marokko moest worden opgezegd als de onderhandelingen niet snel vruchten zouden afwerpen.



Door: ANP

geïntegreerde berberleeuw
10-10-14, 01:08
Assher is verborgen jood. Nederlands mensen heet Janssen of jansen met 1 's. Ook zwart haar hem heeft veraden

Bofko
10-10-14, 02:01
Assher is verborgen jood. Nederlands mensen heet Janssen of jansen met 1 's. Ook zwart haar hem heeft veraden

Zo dom en achterlijk als jij over joden praat zo durft Blonde Greet nog niet eens over marokkanen of moslims te praten.....

geïntegreerde berberleeuw
10-10-14, 02:03
Zo achterlijk als jij over Joden praat zo durft Blonde Greet nog niet eens over Marokkanen te praten.....Fok jou en wilders. jij ben hoer van Satan. Wat doen jij hier op islamitische Forum. Opgekankerddddd

geïntegreerde berberleeuw
10-10-14, 02:05
Kaaskoppen is laffard mens alleen maar irritatie aan hoofd als jij haat moslims doen dan wat. tebbon yemmam

Bofko
10-10-14, 02:12
Fok jou en wilders. jij ben hoer van Satan. Wat doen jij hier op islamitische Forum. Opgekankerddddd

Ik heb ook een hekel aan Wilders . Maar jij bent nog achterlijker dan hij.

geïntegreerde berberleeuw
10-10-14, 02:15
Ik heb ook een hekel aan Wilders . Maar jij bent nog achterlijker dan hij.Wilders is eerlijk jewteef maar jij niet.

Ik ben uniek ik houden van alle mensen ik heb veel hollandse vrienden en vriendinnen. Wij altijd met elkaar grappen maken en lachen. dus wie is achterlijk a sahyouni.

Bofko
10-10-14, 02:22
Wilders is eerlijk jewteef maar jij niet.

Ik ben uniek ik houden van alle mensen ik heb veel hollandse vrienden en vriendinnen. Wij altijd met elkaar grappen maken en lachen. dus wie is achterlijk a sahyouni.

Als Blonde Greet een moslim of Marokkaan zou zijn , dan zou je hem verafgoden toch ?

Bofko
10-10-14, 02:25
Welterusten berberleeuw.

geïntegreerde berberleeuw
10-10-14, 02:28
Bofkont beter niet tegen mij praten jij weten ook waarom

tasba7 3la khair a jiffa

geïntegreerde berberleeuw
10-10-14, 02:29
ik gaan nog niet slapen!

super ick
10-10-14, 09:14
ik gaan nog niet slapen!

Alle Marokkanen die zich net zo gedragen als jij en je forumholmaatje hier mogen ze van mij eens voor een jaartje terug sturen.
Dan weten ze precies waarom hun ouders hier naartoe gekomen zijn. Stelletje ondankbare pleurishonden.

Eric de Blois
10-10-14, 11:48
Alle Marokkanen die zich net zo gedragen als jij en je forumholmaatje hier mogen ze van mij eens voor een jaartje terug sturen.
Dan weten ze precies waarom hun ouders hier naartoe gekomen zijn. Stelletje ondankbare pleurishonden.

Ze zuigen je het bloed onder de nagels vandaan en als je daarop reageert wordt je voor racist uitgemaakt. Als ik zou kunnen meebeslissen met het beleid zou ik er voor kiezen dit soort figuren definitief het land uit te zetten. Laatst zag ik nog weer een veelzeggend fimpje op tv waar een marokkaanse kansmens met zijn scooter rijdend op de stoep een daar lopende jood (met keppeltje) bijna omver rijdt. Maar wel klagen over racisme en wilders aanklagen. Ook werd diezelfde jood door een groepje pvda-troetel-moslims uitgescholden voor kankerjood. Die jodenhater die opzettelijk inreed op een keppetjesdrager wordt niet aangepakt. Dit is geen rechtstaat meer. Ja, wilders dat wordt pas erg bevonden...


https://www.youtube.com/watch?v=NjVxDtk2aSc

Frits.de.z
10-10-14, 16:30
Hele programma kijken !

super ick
10-10-14, 18:01
W
Ze zuigen je het bloed onder de nagels vandaan en als je daarop reageert wordt je voor racist uitgemaakt. Als ik zou kunnen meebeslissen met het beleid zou ik er voor kiezen dit soort figuren definitief het land uit te zetten. Laatst zag ik nog weer een veelzeggend fimpje op tv waar een marokkaanse kansmens met zijn scooter rijdend op de stoep een daar lopende jood (met keppeltje) bijna omver rijdt. Maar wel klagen over racisme en wilders aanklagen. Ook werd diezelfde jood door een groepje pvda-troetel-moslims uitgescholden voor kankerjood. Die jodenhater die opzettelijk inreed op een keppetjesdrager wordt niet aangepakt. Dit is geen rechtstaat meer. Ja, wilders dat wordt pas erg bevonden...


https://www.youtube.com/watch?v=NjVxDtk2aSc

De types waar wij het over hebben zijn zelf intolerant en discrimineren dat het een lieve lust is. Jammer genoeg zijn ze te blind om te zien hoe hypocriet ze zijn. Als ze reactie krijgen op de ergernis die ze oproepen heeft die ander het altijd gedaan.
Die galbakken maken veel meer kapot dan Wilders ooit zou kunnen. Die linkse geitenwollensokkenbreiers troetelen die sukkels nog ook. Waarschijnlijk omdat het beide sukkels zijn.

naam
10-10-14, 18:29
Als het antisemitisme is, moet je het ook zo noemen | woensdag 13 augustus 2014 (http://www.nrc.nl/handelsblad/van/2014/augustus/13/als-het-antisemitisme-is-moet-je-het-ook-zo-noeme-1409239)

Al Brahiri
10-10-14, 22:35
TERECHT!

Dat de Nederlandse overheid stopt met het sturen van geld naar Marokkanen in Marokko.
De Marokkaanse overheid stuurt ook geen geld naar Nederlanders in Nederland.

geïntegreerde berberleeuw
10-10-14, 23:39
Alle Marokkanen die zich net zo gedragen als jij en je forumholmaatje hier mogen ze van mij eens voor een jaartje terug sturen.
Dan weten ze precies waarom hun ouders hier naartoe gekomen zijn. Stelletje ondankbare pleurishonden.Terugsturen gehehe jij ben grappig sjonnie.

Dit is mijn land ik nergens naartoe gaan.
https://nl-nl.facebook.com/wijblijvenhier

geïntegreerde berberleeuw
11-10-14, 00:01
jou kale homo holmaat gelijk jou like geven op mijn rug. Moeten nog gekker worden.

BoerHarms
11-10-14, 09:24
jou kale homo holmaat gelijk jou like geven op mijn rug. Moeten nog gekker worden.

Er komt meer stront uit je mond dan uit je kont !!!

cummonisto
11-10-14, 13:21
TERECHT!

Dat de Nederlandse overheid stopt met het sturen van geld naar Marokkanen in Marokko.
De Marokkaanse overheid stuurt ook geen geld naar Nederlanders in Nederland.
Wat ben jij voor een LUL? mensen hebben daar voor gewerkt.

pizatie
11-10-14, 15:23
Alle Marokkanen die zich net zo gedragen als jij en je forumholmaatje hier mogen ze van mij eens voor een jaartje terug sturen.
Dan weten ze precies waarom hun ouders hier naartoe gekomen zijn. Stelletje ondankbare pleurishonden.

mag ik hier blijven ?

super ick
11-10-14, 16:14
mag ik hier blijven ?

Jij mag zeggen en denken wat je wilt. Zolang je in harmonie blijft leven met je omgeving mag jij blijven.

super ick
11-10-14, 16:15
Terugsturen gehehe jij ben grappig sjonnie.

Dit is mijn land ik nergens naartoe gaan.
https://nl-nl.facebook.com/wijblijvenhier

Gedraag je dan hou je brutale bek dicht.

pizatie
11-10-14, 17:37
Jij mag zeggen en denken wat je wilt. Zolang je in harmonie blijft leven met je omgeving mag jij blijven.mooi man .

geïntegreerde berberleeuw
11-10-14, 20:56
Er komt meer stront uit je mond dan uit je kont !!!Jij moeten eens weten hoeveel poep aan jou vader piemol hangen wanneer hij moeder van jou achter pakken. kale homo!!!

geïntegreerde berberleeuw
11-10-14, 20:59
Gedraag je dan hou je brutale bek dicht.Make me do it sjonnie tokkie boy! jij heb echt grote bek en veel virtueel fantasie. en altijd stoer praten over soldaat leven en vechtsport doen. nederlonds soldaat is laffaard stellen niks voor wij hebben allemaal gezien in srebrenicia en vechtsport wat ik kan daar over zeggen dat is jaren 80-90 verspilde tijd men dragen pistool tegenwoordig 1 grote bek en jij gaat down tokkie

BoerHarms
12-10-14, 09:17
Jij moeten eens weten hoeveel poep aan jou vader piemol hangen wanneer hij moeder van jou achter pakken. kale homo!!!

Ik had toch gelijk en nu komt nog meer poep uit je mond zetten, ik zie duidelijk dat je je eigen niet onder kontrole heb, pas maar op dat het niet diaree wordt

vitalis
12-10-14, 09:24
Jij moeten eens weten hoeveel poep aan jou vader piemol hangen wanneer hij moeder van jou achter pakken. kale homo!!!

Marokkaanse opmerking...

geïntegreerde berberleeuw
13-10-14, 02:15
Marokkaanse opmerking...k4 vooroordelen!

Nederlandertje
13-10-14, 02:17
Wat ben jij voor een LUL? mensen hebben daar voor gewerkt.

AOW waar je voor werkt blijft gewoon bestaan. Gaat om andere dingen die je hier extra krijgt ookal werk je niet

super ick
13-10-14, 08:56
Make me do it sjonnie tokkie boy! jij heb echt grote bek en veel virtueel fantasie. en altijd stoer praten over soldaat leven en vechtsport doen. nederlonds soldaat is laffaard stellen niks voor wij hebben allemaal gezien in srebrenicia en vechtsport wat ik kan daar over zeggen dat is jaren 80-90 verspilde tijd men dragen pistool tegenwoordig 1 grote bek en jij gaat down tokkie

Ga je me nu serieus bedreigen? Waar heb ik dat aan te danken? Tegenwoordig kan alles hier. Moderators zijn opgestapt?

Ik adviseer je hier mee te stoppen. Je bevestigd zo duidelijk het beeld dat veel mensen hebben van Marokkaanse jongens. Echt, het is heel slecht wat je doet. Verdiep je eens in een onderwerp en probeer gewoon een mening te formuleren op basis van argumenten.

super ick
13-10-14, 09:04
Wat ben jij voor een LUL? mensen hebben daar voor gewerkt.

In feite alleen voor het, via de werkgever opgebouwde pensioen. De rest is sociale zekerheid.

Het is een vreemd verschijnsel om voor kinderen die in het buitenland wonen kinderbijslag te betalen. Het zou logisch zijn hiermee te stoppen. Doet men dit niet dan is het niet meer dan normaal dat die kinderbijslag aangepast wordt aan het land waar het kind verblijft.

Lekker makkelijk. Men laat 1 of 2 kinderen achter bij broer of zus en vervolgens maakt Nederland genoeg over om de hele familie mee te voorzien. Zonder er 1 poot voor uit te hoeven steken. Je zou het onder het budget van ontwikkelingshulp moeten plaatsen met de verplichting dat betreffende kinderen een opleiding volgen.

geïntegreerde berberleeuw
13-10-14, 21:31
Ga je me nu serieus bedreigen? Waar heb ik dat aan te danken? Tegenwoordig kan alles hier. Moderators zijn opgestapt?

Ik adviseer je hier mee te stoppen. Je bevestigd zo duidelijk het beeld dat veel mensen hebben van Marokkaanse jongens. Echt, het is heel slecht wat je doet. Verdiep je eens in een onderwerp en probeer gewoon een mening te formuleren op basis van argumenten.
jij alleen mag praten tegen mij wanneer ik zeggen mondje open en zaad vangen. konker tokkie moslim/ marokkaan hater!!

vitalis
13-10-14, 21:40
jij alleen mag praten tegen mij wanneer ik zeggen mondje open en zaad vangen. konker tokkie moslim/ marokkaan hater!!

Nu begrijp ik het, jij bent een van de vriendjes van Pim...

pizatie
13-10-14, 22:18
Nu begrijp ik het, jij bent een van de vriendjes van Pim...pim is er niet meer .het was een klootzak .


hoe zit het met de uitkering van marokko ?

vitalis
13-10-14, 22:27
pim is er niet meer .het was een klootzak .


hoe zit het met de uitkering van marokko ?

Pim had veel Marokkaanse vriendjes die hetzelfde deden als berberleeuw...

geïntegreerde berberleeuw
13-10-14, 23:20
Pim had veel Marokkaanse vriendjes die hetzelfde deden als berberleeuw...ik heb 1 keer pim flikker in gezicht gespuugd op beukelsdijk. jij bent in war met jou vader.

pizatie
13-10-14, 23:41
Pim had veel Marokkaanse vriendjes die hetzelfde deden als berberleeuw...
dat zou best kunnen. maar gelukkig is hij er niet meer . hij had het land uitelkaar getrokken die kale racist .




hoe zit het met onze uitkering ?

vitalis
13-10-14, 23:41
ik heb 1 keer pim flikker in gezicht gespuugd op beukelsdijk. jij bent in war met jou vader.

Weet je 't zeker? Jij hebt Pim vast en zeker ook gepijpt...

vitalis
13-10-14, 23:42
dat zou best kunnen. maar gelukkig is hij er niet meer . hij had het land uitelkaar getrokken die kale racist .




hoe zit het met onze uitkering ?

Pim sprak de waarheid, maar sommigen wilden dat niet horen.

geïntegreerde berberleeuw
13-10-14, 23:55
Weet je 't zeker? Jij hebt Pim vast en zeker ook gepijpt...nee ik houden alleen van vrouwen zoals jouw moeder bijvoorbeeld. ik haar wil neuken op deze moment wachte maar ik gaan haar opsporen

geïntegreerde berberleeuw
14-10-14, 00:01
nemen aanloop en duiken in jou stinknest zionist teefje

geïntegreerde berberleeuw
14-10-14, 00:19
Gelijk bek gesnoert gemaakt. ik maken korte metten met jodenteefjes zoals jij!! Als jij maar weten wie heer en meester van jou is. dat ben ik!!

als ik zeggen spring dan jij zeggen hoe hoog meester Berberleeuw!!

H.P.Pas
14-10-14, 00:53
als ik zeggen spring dan jij zeggen hoe hoog meester Berberleeuw!!

De natte droom van eeen circusleeuw..

geïntegreerde berberleeuw
14-10-14, 01:00
De natte droom van eeen circusleeuw..

jullie vervelen gewoon nu niemand komen hier.Is saai geworden. mensen zijn jullie kritiek en haat over islam en gerelatterd onderwerpen zat nu jij heb met niemand meer kan praten.

Nederlandertje
14-10-14, 01:04
hoe zit het met onze uitkering ?

Hoe bedoel je jullie uitkering?

vitalis
14-10-14, 08:25
nee ik houden alleen van vrouwen zoals jouw moeder bijvoorbeeld. ik haar wil neuken op deze moment wachte maar ik gaan haar opsporen

Dan kon je nog wel eens lang werk hebben. Maar goed, ik zie toch een sterke homo-erotische component in jouw uitingen.

vitalis
14-10-14, 08:27
Gelijk bek gesnoert gemaakt. ik maken korte metten met jodenteefjes zoals jij!! Als jij maar weten wie heer en meester van jou is. dat ben ik!!

als ik zeggen spring dan jij zeggen hoe hoog meester Berberleeuw!!

Wat ga je doen vandaag?

super ick
14-10-14, 08:40
jij alleen mag praten tegen mij wanneer ik zeggen mondje open en zaad vangen. konker tokkie moslim/ marokkaan hater!!

Marokkaan of niet maakt niet uit. Hou je afgezaagde beschuldiging mbt discriminatie maar voor je want daar trap ik niet in. Haat is eigenlijk het woord niet. Ik vind het eerder getuigen van een enorme geestelijke armoede. Ik vind jou een heel zielig ventje.

Mee willen praten, geen argumenten hebben, zomaar een zeer extreme mening hebben en wanneer het te moeilijk wordt schelden en dreigen. Volledig niveauloos.

pizatie
14-10-14, 15:29
Hoe bedoel je jullie uitkering?

ik heb familie daar dus die moeten toch een uitkering krijgen .

vitalis
14-10-14, 15:37
ik heb familie daar dus die moeten toch een uitkering krijgen .

Waarom?

pizatie
14-10-14, 15:39
Waarom? DE FAMILIE in de stad maakt niet uit hun leven goed. maar die in de bergen die moeten hulp krijgen . dan zou een uitkering oke zijn . hoeft niet veel te zijn

waarom ? omdat wij hier hard werken toch . ik betaal ook belasting

super ick
14-10-14, 15:53
DE FAMILIE in de stad maakt niet uit hun leven goed. maar die in de bergen die moeten hulp krijgen . dan zou een uitkering oke zijn . hoeft niet veel te zijn

waarom ? omdat wij hier hard werken toch . ik betaal ook belasting

Die paar centen? Voor.ig heb jij nog veel gekost dan je opgebracht hebt.

Maar wat is de logica dat Nederland uitkeringen moet verstrekken aan bergmarokkanen?

pizatie
14-10-14, 15:57
Die paar centen? Voor.ig heb jij nog veel gekost dan je opgebracht hebt.

Maar wat is de logica dat Nederland uitkeringen moet verstrekken aan bergmarokkanen?nee ik heb veel betaald aan de belasting en zorg .laast heb ik nog 80 euro betaald voor mijn tanden terwijl ik verzekerd ben .



ja aan marokkanen die hier werken en in marokko familie hebben . zou mooi zijn