PDA

Bekijk Volledige Versie : De Onzin van VN Mandaten voor Israel



slurf
12-10-14, 11:54
Sommige mensen menen dat de VN in moeten grijpen en het vredesverdrag met Israel uit het slop moeten halen. Dit zal niet lukken. Ik geloof dat de aanslagen van 11 september op de Twintorens een respons waren van de hemelse machten op het Camp David akkoord uit 1978.

De Twintowers symboliseerden de Boaz en Jachin Torens die door Samsom/Osama omver werden getrokken.
Camp David symboliseerde in dit hemelse occulte Tarotspel de tempel van Koning Salomo.
Het Pentagon was waarschijnlijk de Joker.
Het vrijheidsbeeld was de Isis, de wederhelft van Osiris. Zij was de vrouw uit het kaartspel.

2 aanslagen waren blijkbaar afgewend, die op de vrouw, het vrijheidsbeeld dat aanvankelijk bedoeld was om aan het Suez Kanaal te worden geplaatst. En het andere afgeketste doel was Camp David.

Vooral dit laatste doel werd in 2011 alsnog bereikt met de aanslag van Anders Breivik in Oslo. Blijft er nog 1 doel over, dat van de afgewende aanslag op het vrijheidsbeeld voor de kust van New York. Een week voor de aanslag in Oslo was de Dalai Lama in New Yrok om er een grote Mandala te scheppen. Hiermee kwamen de 722 demonen van de Kalachakra Mandala vrij die op 22/7 - Pi-dag middels Breivik het bloedbad aanrichtten.

Waarom is het vredesakkoord van 1993 nooit uit de stoffige kast gehaald om het nieuw leven in te blazen? Omdat onze regeringsleiders WETEN dat dergelijke akkoorden grote gevolgen hebben. De hemelse machten zullen ons meteen straffen zoals ze dit eerder deden. Ik geloof dat Al Qaida maar ook de Tempeliers over kabbalistische informatie beschikken die ze kunnen gebruiken om aanslagen te plegen.

Robert-Jean Konrad
13-10-14, 06:42
Ik geloof dat de aanslagen van 11 september op de Twintorens een respons waren van de hemelse machten op het Camp David akkoord uit 1978.
Misschien geloven de Slurfisten nog steeds dat vliegtuigen door God gezonden reuzenvogels zijn, nou dan kan ik u melden dat u een beetje achterloopt met uw kennis van de beschaving! :duizelig: In deze nieuwerwetse machines zitten namelijk mensen die dit vliegende voorwerp besturen. Daarom kunnen de aanslagen van 11 september geen actie van "hemelse machten" zijn geweest, maar gewoon van vliegtuigkapingen. Er zijn ook telefoontjes opgevangen die vanuit één van de toestellen zijn verstuurd, dus dat is het bewijs dat er geen goden maar gewoon mensen in deze vliegende reuzenvogels hebben gezeten!



Waarom is het vredesakkoord van 1993 nooit uit de stoffige kast gehaald om het nieuw leven in te blazen? Omdat onze regeringsleiders WETEN dat dergelijke akkoorden grote gevolgen hebben. De hemelse machten zullen ons meteen straffen zoals ze dit eerder deden.
Dus een vredesakkoord is volgens de hemelse machten een geldige reden om de mensen te straffen? Dat is dan mooi zeg! En meteen het bewijs dat uw God een God van oorlog en geweld is, en NIET van vrede! Goden die mensen bestraffen als ze vrede willen sluiten zijn het niet waard om aanbeden te worden!