PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook joodse strijders aan zijde van ISIS



Wizdom
14-10-14, 23:28
Ook joodse strijders aan zijde van ISIS




JERUZALEM -
Onder Franse extremisten die zich hebben aangesloten bij terreurbeweging ISIS bevinden zich ook joden. Dat heeft het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken volgens Israëlische media vastgesteld. Het gaat niet om meer dan een handjevol strijders van wie enkele zich hebben bekeerd tot de islam.

De onthulling volgt op de ophef die enkele dagen geleden ontstond omdat onder de circa 100 vrouwen die uit Frankrijk naar Syrië zijn gereisd voor de jihad, zich een joodse tiener bevindt. Vooral in Franse joodse kringen is de bezorgdheid groot. Als het meisje zich daadwerkelijk heeft aangesloten bij de Islamitische Staat „betekent dat het einde van de wereld”, aldus het joodse parlementslid Meyer Habib. „Het is niet voor te stellen dat dit zou kunnen gebeuren”, aldus een rabbijn tegen tv-zender Channel 2.

geïntegreerde berberleeuw
14-10-14, 23:54
worden steeds duidelijker.

Bofko
15-10-14, 01:58
*proest*
Is een bericht over 3 joodse pubers die zich bij ISIS aansluiten nu (1) een bewijs van joodse wereldheerschappij (en dus joodse isis-creatie) of is het (2) de kracht van de Islam dat zelfs joden zich tot de islam bekeren ?


Ik denk zelf (3) : de wereld is minder stereotypisch dan je denkt.

geïntegreerde berberleeuw
15-10-14, 02:42
Ice Cube: When Will They Shoot? - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=SrOyqFzwGvg)

Bofko
15-10-14, 03:14
Wat vind jij van icecube, berberleeuw ?

geïntegreerde berberleeuw
15-10-14, 03:34
ik vinde hem net als zwarte piet! Hij is zwart heb nog steeds geen eerlijke rechten in land van onbegrensd mogelijkheden.ok hij is rijk en beroemd maar dat zeggen niks! real leven is anders.

Ik denk wij moslim mensen gaan ook die richting op in deze lande.nee wij zijn al daar alleen terugvechten houden haat met boost tegen. ik lezen gekke dingen op internet laatste jaren.

Bofko
15-10-14, 04:01
ik vinde hem net als zwarte piet! Hij is zwart heb nog steeds geen eerlijke rechten in land van onbegrensd mogelijkheden.ok hij is rijk en beroemd maar dat zeggen niks! real leven is anders.

Ik denk wij moslim mensen gaan ook die richting op in deze lande.nee wij zijn al daar alleen terugvechten houden haat met boost tegen. ik lezen gekke dingen op internet laatste jaren.

Ik vind hem een zwarte zeurpiet.

geïntegreerde berberleeuw
15-10-14, 04:05
hij heb echt goed lyrics maar jij begrijpen niks denk ik. je heb niet eens luisteren maken of jij begrijpen geen goed engels.

Bofko
15-10-14, 04:59
hij heb echt goed lyrics maar jij begrijpen niks denk ik. je heb niet eens luisteren maken of jij begrijpen geen goed engels.

Nee ikke hheeeel erg dom zijn

super ick
15-10-14, 06:39
Nee ikke hheeeel erg dom zijn

Jij faggot. Uch.

pizatie
15-10-14, 14:35
er zitten heel wat Joden bij ISIS. de meeste komen uit frankrijk .

super ick
15-10-14, 14:58
er zitten heel wat Joden bij ISIS. de meeste komen uit frankrijk .

Nog gekker, straks gaan de moslims ook nog meedoen.

vitalis
15-10-14, 15:04
er zitten heel wat Joden bij ISIS. de meeste komen uit frankrijk .

Hoeveel?

pizatie
15-10-14, 16:22
Nog gekker, straks gaan de moslims ook nog meedoen. nee ware moslims doen dat niet .

pizatie
15-10-14, 16:22
Hoeveel?
rond de 70 het zijn vaak bekeerde Joden .

super ick
15-10-14, 16:59
nee ware moslims doen dat niet .

Die bestaan niet. Net als de rechtvaardige sharia. Die bestaat ook nergens.

vitalis
15-10-14, 17:42
rond de 70 het zijn vaak bekeerde Joden .

Dus toch moslims. Je spreekt je zelf tegen.

Hoe weet je overigens dat het er zeventig zijn?

pizatie
15-10-14, 21:14
Dus toch moslims. Je spreekt je zelf tegen.

Hoe weet je overigens dat het er zeventig zijn?ja nu zijn het moslims.


omdat ik onderzoek doe naar hun .

vitalis
15-10-14, 22:05
ja nu zijn het moslims.


omdat ik onderzoek doe naar hun .

Waar haal je die gegevens vandaan?

pizatie
15-10-14, 22:10
Waar haal je die gegevens vandaan?
twitter.facebook.

vitalis
15-10-14, 22:18
twitter.facebook.

Wauw, dat klinkt als een echt serieus onderzoek...

pizatie
15-10-14, 22:47
Wauw, dat klinkt als een echt serieus onderzoek...

ik weet niet of je het weet. ik heb meer dan 780 vrienden op facebook !! door de hele wereld .

vitalis
16-10-14, 07:59
ik weet niet of je het weet. ik heb meer dan 780 vrienden op facebook !! door de hele wereld .
En die praten elkaar allemaal na en zo komen de leugens in de wereld.

super ick
16-10-14, 10:28
ik weet niet of je het weet. ik heb meer dan 780 vrienden op facebook !! door de hele wereld .

:hihi:

Facebookvrienden als wetenschappelijke bron. Gekker kan het bijna niet.

Staat ook erg proffessioneel als bronvermeling: Facebookvrienden :hihi:

geleerde...........

pizatie
20-10-14, 16:33
:hihi:

Facebookvrienden als wetenschappelijke bron. Gekker kan het bijna niet.

Staat ook erg proffessioneel als bronvermeling: Facebookvrienden :hihi:

geleerde...........

zeer hoogopgeleiden mensen er tussen . dus ik weet niet waarom je mij zit af tekraken .

super ick
20-10-14, 17:45
zeer hoogopgeleiden mensen er tussen . dus ik weet niet waarom je mij zit af tekraken .

Omdat jij er niets van opsteekt. Dat maken jouw boodschapjes hier wel duidelijk. Jij hebt een mening en die staat bij boorbaat vast. Dat getuigd niet van gedrag van een geleerde want die leren continu bij. Vandaar dat ze ook nog wel eens van mening veranderen.

Wat heb jij vandaag geleerd?

pizatie
20-10-14, 17:48
Omdat jij er niets van opsteekt. Dat maken jouw boodschapjes hier wel duidelijk. Jij hebt een mening en die staat bij boorbaat vast. Dat getuigd niet van gedrag van een geleerde want die leren continu bij. Vandaar dat ze ook nog wel eens van mening veranderen.

Wat heb jij vandaag geleerd?dat telefoon nummers met een + er voor oplichters zijn. en dat je met azijn veel dingen kunt schoonmaken . en dat je niet door orange moet rijden omdat de nieuwe flitsers met led verlichting werken en die een snellere reactie hebben .

vitalis
20-10-14, 17:52
zeer hoogopgeleiden mensen er tussen . dus ik weet niet waarom je mij zit af tekraken .

Omdat jij niet met verifieerbare bronnen komt. Het maakt niet uit hoe geleerd jouw facebookvrienden zijn.

pizatie
20-10-14, 17:55
Omdat jij niet met verifieerbare bronnen komt. Het maakt niet uit hoe geleerd jouw facebookvrienden zijn.
wat anders dan het NOS en telegraaf ja waar jij je bronnen vandaal haalt ?

vitalis
20-10-14, 17:58
wat anders dan het NOS en telegraaf ja waar jij je bronnen vandaal haalt ?

NOS en De Telegraaf zijn goede bronnen, hoewel ik die laatste zelf bijna nooit gebruik. Je kunt ze in elk geval natrekken, wat met jouw facebookbronnen niet mogelijk is.

pizatie
20-10-14, 18:27
NOS en De Telegraaf zijn goede bronnen, hoewel ik die laatste zelf bijna nooit gebruik. Je kunt ze in elk geval natrekken, wat met jouw facebookbronnen niet mogelijk is.
lees jij weleens de berichten onder bij telegraaf ? 1 en al racisme !! over buitenlanders en nu zwarte piet!


lekker bron zeg!

vitalis
20-10-14, 18:39
lees jij weleens de berichten onder bij telegraaf ? 1 en al racisme !! over buitenlanders en nu zwarte piet!


lekker bron zeg!

Nou, valt wel mee. Ik vind jou en sommige anderen veel meer racistisch dan de Telegraaf, en onbetrouwbaarder dus ook.

pizatie
20-10-14, 18:58
Nou, valt wel mee. Ik vind jou en sommige anderen veel meer racistisch dan de Telegraaf, en onbetrouwbaarder dus ook.

mij?????? in wat dan.

vitalis
20-10-14, 20:59
mij?????? in wat dan.

Joden, Koerden

pizatie
20-10-14, 23:49
Joden, Koerden

Joden> Israel

koerden >pkk.ypg.pesmerga

Bofko
21-10-14, 01:50
ISIS is Satan.ISIS is doodscultus.
Zij verheerlijken hun eigen dood en vernederen de doden die ze maken.Over het leven hebben ze niks te melden, die achterlijken. Erger kun je God niet beledigen, lijkt mij. Dus zijn het duivels.

pizatie
21-10-14, 19:08
overdrijven is ook een vak:cheefbek:
ISIS is Satan.ISIS is doodscultus.
Zij verheerlijken hun eigen dood en vernederen de doden die ze maken.Over het leven hebben ze niks te melden, die achterlijken. Erger kun je God niet beledigen, lijkt mij. Dus zijn het duivels.

geïntegreerde berberleeuw
21-10-14, 22:59
ISIS is Satan.ISIS is doodscultus.
Zij verheerlijken hun eigen dood en vernederen de doden die ze maken.Over het leven hebben ze niks te melden, die achterlijken. Erger kun je God niet beledigen, lijkt mij. Dus zijn het duivels.Is nog erger dan duivel zij zijn hel honden al khawarij is voorspeld in islam 14oo jaar geleden. creatie van dajjal antichrist witte huis amerika israel en bondgenoot europa

Bofko
22-10-14, 13:12
Is nog erger dan duivel zij zijn hel honden al khawarij is voorspeld in islam 14oo jaar geleden. creatie van dajjal antichrist witte huis amerika israel en bondgenoot europa

Inch' Amerika i.p.v. inch'Allah ......:cheefbek:

Dit is typisch een reaktie van iemand die mensen als willoze slaven van een hoger macht ziet. Slaven dragen geen verantwoordelijkheid, mogen hun hersens niet gebruiken en moeten doen wat ze opgedragen wordt. Stel je mensbeeld eens bij , berberleeuw.

Ibrah1234
22-10-14, 16:59
Is nog erger dan duivel zij zijn hel honden al khawarij is voorspeld in islam 14oo jaar geleden. creatie van dajjal antichrist witte huis amerika israel en bondgenoot europa

2000 jaar geleden wisten ze de eeuwige strijd (en wellicht de eindstrijd) om Israël toch aardig te voorspellen:

"Aan het eind van de zevenjarige Beproeving zal de antichrist een laatste aanval op Jeruzalem uitvoeren, die zal uitmonden in de Slag om Armageddon. Jezus Christus zal terugkeren, de antichrist en zijn legers vernietigen en deze in de poel van vuur werpen (Openbaring 19:11-21). Christus zal Satan vervolgens 1000 jaar lang in de Diepte opsluiten en Hij zal gedurende deze 1000 jaar over Zijn aardse koninkrijk regeren (Openbaring 20:1-6)."

pizatie
23-10-14, 00:05
2000 jaar geleden wisten ze de eeuwige strijd (en wellicht de eindstrijd) om Israël toch aardig te voorspellen:

"Aan het eind van de zevenjarige Beproeving zal de antichrist een laatste aanval op Jeruzalem uitvoeren, die zal uitmonden in de Slag om Armageddon. Jezus Christus zal terugkeren, de antichrist en zijn legers vernietigen en deze in de poel van vuur werpen (Openbaring 19:11-21). Christus zal Satan vervolgens 1000 jaar lang in de Diepte opsluiten en Hij zal gedurende deze 1000 jaar over Zijn aardse koninkrijk regeren (Openbaring 20:1-6)."

Israel zal vernietigd worden door Jezus vrede zij met hem .

Ibrah1234
23-10-14, 00:46
Israel zal vernietigd worden door Jezus vrede zij met hem .

Lijkt me sterk. Jezus was immers een Jood.

super ick
23-10-14, 07:21
Lijkt me sterk. Jezus was immers een Jood.

Nee hoor moslim. Net als Joz.....ehhh Joesoef en Abr.... ehhh Ibrahim.

pizatie
23-10-14, 13:53
Lijkt me sterk. Jezus was immers een Jood.nee een moslim.

vitalis
25-10-14, 11:25
nee een moslim.

Volgens de koran was hij een Jood. En moslim kan hij niet geweest zijn. De islam ontstond pas ca. 600 jaar na zijn dood.

super ick
25-10-14, 11:34
Volgens de koran was hij een Jood. En moslim kan hij niet geweest zijn. De islam ontstond pas ca. 600 jaar na zijn dood.

Waren allemaal moslim alleen wisten ze het zelf nog niet.

pizatie
26-10-14, 18:52
Volgens de koran was hij een Jood. En moslim kan hij niet geweest zijn. De islam ontstond pas ca. 600 jaar na zijn dood.
elke mens word als moslim geboren . doe je huiswerk kerel .

vitalis
26-10-14, 18:59
elke mens word als moslim geboren . doe je huiswerk kerel .

Ieder zijn geloof...

pizatie
26-10-14, 19:07
Ieder zijn geloof...

wil jij je bekeren ? als jij echt sereuis bent. kan je een afspraak maken bij me . dan zullen we naar de Imaam gaan . en de rest volgt wel . langzaam zal jij kennis op doen en Arabische les volgen .

knots71karel
26-10-14, 19:18
Volgens de koran was hij een Jood. En moslim kan hij niet geweest zijn. De islam ontstond pas ca. 600 jaar na zijn dood.


Ho ho stop je vergeet dat Pizatie zich zelf boven de natuurlijke logica stelt.

Punt A :Pizatie heeft altijd gelijk!

Punt B : Voor het bijna onmogelijke geval dat hij ongelijk mocht hebben : dan treed automatisch Punt A in werking .
:D

pizatie
26-10-14, 19:22
Ho ho stop je vergeet dat Pizatie zich zelf boven de natuurlijke logica stelt.

Punt A :Pizatie heeft altijd gelijk!

Punt B : Voor het bijna onmogelijke geval dat hij ongelijk mocht hebben : dan treed automatisch Punt A in werking .
:D

dat komt omdat ik een student ben . ik onderzoek dingen eerst .ik werk met bewijs

knots71karel
26-10-14, 19:29
elke mens word als moslim geboren . doe je huiswerk kerel .

Geld dat ook voor de Eskimo,s ?
Verder is dit niet nieuw hoor!
Ver voor de ISLAM verkondigde het Christendom al dat elk mens is geboren om God te dienen en daardoor in de hemel te komen

Ik heb en goede raad voor jou:
Ga eens om raad vragen bij je IMAM voordat je nog meer onzin uitkraampt.
:D

pizatie
26-10-14, 22:49
Geld dat ook voor de Eskimo,s ?
Verder is dit niet nieuw hoor!
Ver voor de ISLAM verkondigde het Christendom al dat elk mens is geboren om God te dienen en daardoor in de hemel te komen

Ik heb en goede raad voor jou:
Ga eens om raad vragen bij je IMAM voordat je nog meer onzin uitkraampt.
:D

jij zit gelovigen gewoon voor gek te zetten. god zal je daar voor berechten .