PDA

Bekijk Volledige Versie : Het Woord van de Schepper....



Wizdom
15-10-14, 22:00
https://www.youtube.com/watch?v=HONF5YsqdUs

pizatie
15-10-14, 22:02
iedereen zou zich moeten bekeren tot de Islam.

super ick
16-10-14, 10:32
iedereen zou zich moeten bekeren tot de Islam.

Welnee, ook de Joden, Christenen, Hindoes, Ongelovigen, etc. zijn craeties van Allah. Hij heeft alles toch gemaakt?

Er zit een bedoeling achter alleen die vat jij maar niet omdat je oogkleppen in de weg zitten.

Eric de Blois
16-10-14, 11:36
Het Woord van de Schepper....



De titel is al niet juist, de schepper spreekt namelijk nimmer zélf, maar uitsluitend mensen die claimen namens de schepper te spreken. Toch ook wel raar dat mensen die namens de schepper zeggen te spreken een kuffar-medium als YouTube nodig hebben. Hoe zielig is het niet voor moslims afhankelijk te zijn van kuffar-media om hun religieuze boodschap te wereld in te kunnen toeteren. Nog even en men verkondigt dat YouTube is bedacht door een moslim. Het zou mij niets verbazen.

Wizdom
16-10-14, 20:20
De titel is al niet juist, de schepper spreekt namelijk nimmer zélf, maar uitsluitend mensen die claimen namens de schepper te spreken. Toch ook wel raar dat mensen die namens de schepper zeggen te spreken een kuffar-medium als YouTube nodig hebben. Hoe zielig is het niet voor moslims afhankelijk te zijn van kuffar-media om hun religieuze boodschap te wereld in te kunnen toeteren. Nog even en men verkondigt dat YouTube is bedacht door een moslim. Het zou mij niets verbazen.

Kijk en luister rustig naar het filmpje en wees je ervan bewust dat er een klein stemmetje in je hoofd meteen in opstand zal komen... Wees je ervan bewust dat dit stemmetje jou KAREEN is... Het is de Duivel die met iedere mens wordt geboren als beproeving voor zijn standvastigheid....

Tomas
16-10-14, 20:23
Wiz, heb je weer iets gedaan wat niet mag dat je weer helemaal reli doordraait? Iets stouts?

Wizdom
16-10-14, 20:27
Wiz, heb je weer iets gedaan wat niet mag dat je weer helemaal reli doordraait? Iets stouts?

Ik doe me best om zoveel mogelijk mensen te redden van het HELLEVUUR... Ik geloof niet dat iemand daar tegen kan zijn....

Tomas
16-10-14, 21:20
Je wilt er zoals gewoonlijk niet over praten. Het zal wel weer heel stout zijn geweest.

Dan maar iets totaal anders; Je natuurgod wordt binnenkort denk ik weer van stal gehaald. Het orkaanseizoen is ondertussen begonnen. En Amerika moet toch een keer z'n lesje leren dunkt me. Bereidt je dus maar voor. De japs hebben hun lesje al gehad. Maar die telt niet. Dat snap ik ook wel.

Wizdom
16-10-14, 21:24
Je wilt er zoals gewoonlijk niet over praten. Het zal wel weer heel stout zijn geweest.

Dan maar iets totaal anders; Je natuurgod wordt binnenkort denk ik weer van stal gehaald. Het orkaanseizoen is ondertussen begonnen. En Amerika moet toch een keer z'n lesje leren dunkt me. Bereidt je dus maar voor. De japs hebben hun lesje al gehad. Maar die telt niet. Dat snap ik ook wel.

Nog meer ellende betekent doortrekken van VS door het putje... Zie je niet hoeveel ellende de VS mee maakt... Ze staan niet meer op hun achterste benen... Maar op hun achterste tenen.... Ik ben geen sadist... Maar als ze nu niet hun lesje hebben geleerd zullen ze het waarschijnlijk nooit leren...

Wizdom
16-10-14, 21:29
Je wilt er zoals gewoonlijk niet over praten. Het zal wel weer heel stout zijn geweest.

Dan maar iets totaal anders; Je natuurgod wordt binnenkort denk ik weer van stal gehaald. Het orkaanseizoen is ondertussen begonnen. En Amerika moet toch een keer z'n lesje leren dunkt me. Bereidt je dus maar voor. De japs hebben hun lesje al gehad. Maar die telt niet. Dat snap ik ook wel.

Maar nu je er toch over begint... Ebola staat op de stoep... En dat is toch echt geen zegen... Overigens heb ik geen natuurgod... Dat zie ik als een belediging... Mijn God is Schepper van het Universum en alles wat daar tussen zit... De Almachige en Barmhartige Koning van alle Koningen....

Tomas
16-10-14, 21:29
Je bent en blijft speciaal, Wiz.

Bofko
17-10-14, 18:07
80% van het nieuws schijnt al slecht nieuws te zijn . God heeft tegenwoordig een volledige dagtaak aan het uitzenden van signalen, met name aan Amerika.

(leen)
17-10-14, 20:21
Ik doe me best om zoveel mogelijk mensen te redden van het HELLEVUUR... Ik geloof niet dat iemand daar tegen kan zijn....

De grootste vijand van de islam zijn de moslims zelf, de faliekant mislukte arabische lente is daar een voorbeeld van.
Hoe zit het nu met de daar vermoorde moslims, zijn die mensen hellevoer?.

Wizdom
17-10-14, 22:18
80% van het nieuws schijnt al slecht nieuws te zijn . God heeft tegenwoordig een volledige dagtaak aan het uitzenden van signalen, met name aan Amerika.

Neem nou eens rustig de tijd en kijk met een onbezoldigde blik naar de inhoud van het filmpje... Misschien steek je er wat van op...

The_Grand_Wazoo
18-10-14, 12:46
Neem nou eens rustig de tijd en kijk met een onbezoldigde blik naar de inhoud van het filmpje... Misschien steek je er wat van op...

Met onbezoldigde blik de eerste 15 min. bekeken. Daarna maar weer mijn tijd aan andere zaken besteed.
Het is vijftien minuten amusant te horen hoe een religie probeert de laatste stand van wetenschappelijke van wetenschappelijke inzichten probeert te claimen.
Het doet bij mij de vraag rijzen hoe deze islam geleerden 150 jaar geleden de theorie van de ether aan de koran gekoppeld zouden hebben. En hoe ze over honderd jaar dit over de dan geldende wetenschappelijke opvattingen zullen doen.

Als er iets uit dat filmpje blijkt dan is dat vooral een fundamenteel onbegrip van wetenschappelijke theorie vorming.

mark61
18-10-14, 16:34
De schepper richt zich tegenwoordig geheel eigentijds via joetjoep tot de mensheid?

mark61
18-10-14, 16:36
onbezoldigde

Dat betekent 'niet betaald', m.a.w. dat je er niet voor betaald krijgt. Dat begrepen we sowieso wel.

Hawa
18-10-14, 16:56
Weg met het woord van die zogenaamde schepper die maken landen dor en verlaten.
Amerika Hirochima/Japan,atoombom.

wetenschap leidt ook tot vernietiging.

als de geest uit fles is kunnen we het wel vergeten.

super ick
18-10-14, 16:57
De schepper richt zich tegenwoordig geheel eigentijds via joetjoep tot de mensheid?

Joetjoep is tegenwoordig een bron. Doodziek word ik er van. Er worden filmpjes geplaatst van 1 of ander dwaallichtje, sommigen duren wel een uur of meer. Dat moet dan geaccepteerd worden als de waarheid.
Dus als ik hier een promofilmpje plaats van de Nazies is dat het bewijs dat ze gelijk hadden.
De narigheid van internet: Voor iedere gek wat wils.

Hawa
18-10-14, 17:01
en heel veel mensen kan je alles en nog wat wel wijsmaken. Dus! Voor al die valse profeten werk aan de winkel.
Rijk worden door onnozele halzen.

Tomas
18-10-14, 17:26
De narigheid van internet: Voor iedere gek wat wils.

Die narigheid zit tussen je oren. Het rare is namelijk dat ondanks alles, je maar blijft geloven dat Wiz een met rede begiftigd mens is. In het echte leven had je dat geloof binnen een paar minuten opgegeven. Op internet blijf je er vreemd genoeg jaren in geloven. Jij bent niet de enige hoor. Heb er zelf ook meer moeite mee.

Nederlandertje
19-10-14, 02:26
https://www.youtube.com/watch?v=HONF5YsqdUs

Heel simpel vraagje voor jou en niet komen met hij was er gewoon.

Weer komt de schepper vandaan?

Bart.NL
19-10-14, 08:24
Waar komt de schepper vandaan?

Die vraag is nu gelukkig dankzij de wetenschap wel te beantwoorden. Als er een Schepper is dan het het waarschijnlijk zo (en dat verklaart ook waarom de Schepper zich bemoeit met ons):

Are You Living in a Computer Simulation? (http://www.simulation-argument.com/)

This paper argues that at least one of the following propositions is true: (1) the human species is very likely to go extinct before reaching a “posthuman” stage; (2) any posthuman civilization is extremely unlikely to run a significant number of simulations of their evolutionary history (or variations thereof); (3) we are almost certainly living in a computer simulation.

Nederlandertje
19-10-14, 17:13
Die vraag is nu gelukkig dankzij de wetenschap wel te beantwoorden. Als er een Schepper is dan het het waarschijnlijk zo (en dat verklaart ook waarom de Schepper zich bemoeit met ons):

Are You Living in a Computer Simulation? (http://www.simulation-argument.com/)

This paper argues that at least one of the following propositions is true: (1) the human species is very likely to go extinct before reaching a “posthuman” stage; (2) any posthuman civilization is extremely unlikely to run a significant number of simulations of their evolutionary history (or variations thereof); (3) we are almost certainly living in a computer simulation.

Dan is het waarschijnlijk zeg jij dus is het niet zeker dat het zo is.

super ick
19-10-14, 19:24
Die narigheid zit tussen je oren. Het rare is namelijk dat ondanks alles, je maar blijft geloven dat Wiz een met rede begiftigd mens is. In het echte leven had je dat geloof binnen een paar minuten opgegeven. Op internet blijf je er vreemd genoeg jaren in geloven. Jij bent niet de enige hoor. Heb er zelf ook meer moeite mee.

Je hebt gelijk. Ik spreek mensen met dergelijke meningen nooit persoonlijk. Er zijn er ook maar enkelen die dergelijke stompzinnigheid durven uitslaan als ze niet anoniem zijn.

pizatie
20-10-14, 12:09
Welnee, ook de Joden, Christenen, Hindoes, Ongelovigen, etc. zijn craeties van Allah. Hij heeft alles toch gemaakt?

Er zit een bedoeling achter alleen die vat jij maar niet omdat je oogkleppen in de weg zitten.
ja die ook. maar het doel is dat ze allen de waarheid gaan inzien en daar naar gaan leven.


dit leven is niet voor niets een test .

H.P.Pas
20-10-14, 12:32
ja die ook. maar het doel is dat ze allen de waarheid gaan inzien en daar naar gaan leven.


dit leven is niet voor niets een test .

Het doel van de schepping is, dat wij allen gelijk worden aan pizatie.
Jij hebt dus een makkie. Bof jii even.

sabah25
20-10-14, 12:47
net als wat Allah swt in de koran zegt. misschien moeten jullie een keer een bijna dood ervaring hebben kijken hoe je dan piept. hoe willen jullie verklaren trouwens dat veel ouderen schreeuwen om hun mammie als ze dood zitten te gaan. heb ik wel vaak meegemaakt tijdens mijn werk vroeger in een bejaardenhuis.

sabah25
20-10-14, 12:50
lieverd wij zijn met het begrip tijd geschapen. hoe vaak ik dat moet herhalen.. als je de tijd wegdenkt geloof je dan of heb je nog meer obstakels. vast wel want van de duivel kan je nooit een discussie winnen. nooit

sabah25
20-10-14, 12:52
hahahaha wat heb ik toch veel gemist van het internet. :zwaai:

Hawa
20-10-14, 15:56
Er is meer tussen hemel en aarde, als je ervaringen hieromtrent hebt.
Maar dit kan niet volgens gelovigen dan ben je ketter,en in de middeleeuwen werd je als vrouw op de brandstaepl gezet.
Alles wat je zelf ervaart mag je niet ervaren omdat het geloof het tegen spreekt.

Je eigen geloof in ervaring is des te malen breder dan geloven wat massa vertelt, die geloven in geesten, in duivels, en verder geloven ze volgens mij dus niks.

Die angst vanuit het geloof is zo gehersenspoeld dat je eigen zienswijze wel van de duivel moet zijn.
En daarom zitten er zoveel mensen in psychiatrische instellingen, veroordeeld op hun eigen godsdienstwaanzin.

Je kan beter geboren zijn in onbevlekt in geloof, dan mag je zelf moslim, of christen of heiden blijven.

Dat is veel makkelijker en meer toegankelijk om je eigen visie te zien.

Je eigen visie je kan verschijnselen zien die je niet kan snappen,terwijl je wel in kan zien dat dit misschien die boodschap in houdt voor je eigen leven.

Als ik droom mijn band van mijn fiets is lek.
Ik kijk naar mijn fiets en die band is niet lek.
Ik heb het wel gedroomd.
Als ik later met mijn oppas Hond ga lopen,zie ik fiets staan.

Later als ik die Hond heb uitgelaten, kijk ik opnieuw naar die fiets, en ja hoor, die band is lek.

ra,ra hoe kan dat.

Dan heb ik toch gedroomd wat ik later dus ga zien.

Ons hele leven is gebaseerd op straling. Netten van stralingen die je niet kan zien.
Je mag denken wat je wilt, maar je kan niet verder denken als je zelf wilt.
Je blokkeert altijd, alles wat je wilt weten, kom je nooit te weten.

Je kan iemand op afstand voelen.
Je denkt aan iemand en je komt iemand tegen die er op lijkt.
Even later kom je toch diegene tegen.

Je denkt aan iemand en even later belt diegene op.
het denken is dan wederzijds.

Als je droomt dien je die droom te analyseren,wat betekent deze droom voor mij.

Alles gebeurd ook buiten je bewustzijn dus om.

Alles wat je waar neemt is voor iemand anders totaal iets anders.

Alles wat ik op mijn dag als schoonheid heb ervaren zeg ik dank je wel.
Dank je wel voor deze mooie dag. Ik ben blij en ik heb deze schoonheid in mijn hele lichaam ervaren.

Soms voel je zo raar, je kan niks je doet niks, je staart en er gebeurd dus niks.
En dan komt er nieuws van anderen dat deze dag behoorlijk op de kop zet.

Maar is was al p[ de kop, ook zoiets.

nou...straling van buiten uit, je mag wel denken, maar niet zo als je zelf wilt denken, je blokkeert..en komt geen meter verder,
fijne dag met zijn allen....

super ick
20-10-14, 16:00
net als wat Allah swt in de koran zegt. misschien moeten jullie een keer een bijna dood ervaring hebben kijken hoe je dan piept.

Haha, weet je wat het frappante is met die bijna doodervaringen? Het zijn vaak mensen zonder geloof die spreken van een prachtige ervaring. Hoe rijm je dat dan?

pizatie
20-10-14, 16:00
Het doel van de schepping is, dat wij allen gelijk worden aan pizatie.
Jij hebt dus een makkie. Bof jii even.

als je mij volgt zit je goed .

ik vind jullie allen echt zielig . daarom lees ik ff mee

sjo
20-10-14, 20:38
als je mij volgt zit je goed .

ik vind jullie allen echt zielig . daarom lees ik ff mee

Je hebt het goed getroffen met jezelf.:fpetaf:

pizatie
20-10-14, 23:51
Je hebt het goed getroffen met jezelf.:fpetaf:
doe mijn best.:wijs:

sabah25
21-10-14, 05:55
Haha, weet je wat het frappante is met die bijna doodervaringen? Het zijn vaak mensen zonder geloof die spreken van een prachtige ervaring. Hoe rijm je dat dan?


Waarom zijn het ongelovige die schreeuwen om hun mammie en waarom het teracottaleger?

geďntegreerde berberleeuw
21-10-14, 06:04
En onder de mensen is iemand die door ijdele praatjes zonder kennis (anderen) van Allah's pad wil doen afdwalen en er mee de spot drijft; voor zulken zal er een vernederende straf zijn.

En wanneer Onze woorden aan hem worden voorgedragen, wendt hij zich verachtelijk af alsof hij ze niet hoorde en zijn oren verstopt waren. Kondig hem daarom een pijnlijke straf aan.(Loqmaan-31:6-7)

geďntegreerde berberleeuw
21-10-14, 06:44
Waarom zijn het ongelovige die schreeuwen om hun mammie en waarom het teracottaleger?

ik moesten echt zoeken wat jij bedoelt met teracottaleger.
Terracottaleger - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Terracottaleger#mediaviewer/File:Xian_guerreros_terracota_general.JPG)

super ick
21-10-14, 07:18
Waarom zijn het ongelovige die schreeuwen om hun mammie en waarom het teracottaleger?

Sommigen doen dat nu eenmaal. Die zijn bang of dement. Gelovigen net zo goed.

H.P.Pas
21-10-14, 14:29
ijdele praatjes zonder kennis

http://www.lol.de/just4fun/witzige-spiegelbilder-292/katze-wird-im-spiegel-zum-loewen-dxpfxp9pv5-14.jpg

pizatie
21-10-14, 15:42
Sommigen doen dat nu eenmaal. Die zijn bang of dement. Gelovigen net zo goed.

in 1923 was nederland veel geloviger dan nu . toen was het mooi

Kefta.
21-10-14, 18:10
wat doen al die islamhatende kuffar hier/?

kansloos:D

pizatie
21-10-14, 18:42
wat doen al die islamhatende kuffar hier/?

kansloos:D

kansloos die kickass en de rest :D

super ick
23-10-14, 07:54
wat doen al die islamhatende kuffar hier/?

kansloos:D

Die werkt niet meer. Islamhaters en discriminatie zijn zo achterhaald. Je zou toch echt met argumenten moeten komen.

H.P.Pas
23-10-14, 13:13
in 1923 was nederland veel geloviger dan nu .

Ja.



toen was het mooi

Nee.