PDA

Bekijk Volledige Versie : De Moderne Jihadisten 2014



Tahtah88
25-10-14, 23:44
Een les voor de kuffar leden hier op maroc.nl

The Modern Jihadists: Khawarij or Mujahideen? ~ Dr. Yasir Qadhi - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=lezIO8yg2r4)

mark61
26-10-14, 01:04
'Jihadisten' en 'modern' sluiten elkaar uit. Ouderwetse barbaren. Werkloze ontheemde losgeslagen boerenzoons, zo oud als de wereld.

Rechtvaardigheid
26-10-14, 02:06
'Jihadisten' en 'modern' sluiten elkaar uit. Ouderwetse barbaren. Werkloze ontheemde losgeslagen boerenzoons, zo oud als de wereld.

En opa's die met pension zijn gegaan prikkend op een Marokkaanse forum.

geïntegreerde berberleeuw
26-10-14, 02:03
En opa's die met pension zijn gegaan prikkend op een Marokkaanse forum.

dat is alles wat hij kan uithalen uit film. Zwart en wit! Zwartenwiet!

Eric de Blois
26-10-14, 03:28
En opa's die met pension zijn gegaan prikkend op een Marokkaanse forum.
Als jij mijn tekening niet mooi vindt, vind ik jouw tekening ook niet mooi.

Hoe confronterend is het he om van iemand te moeten horen dat hij gelijk heeft! Er is inderdaad niets modern aan elkaar de kop afhakken. Vervolgens die realiteit niet kunnen aanvaarden en daarop kinderlijk reageren is kleinzielig.

super ick
26-10-14, 10:20
En opa's die met pension zijn gegaan prikkend op een Marokkaanse forum.

Aha, Mark 1961. Die is dus maximaal 53 jaar oud. Lijkt mij een mooie leeftijd om te stoppen.

Als het antwoord je niet aanstaat ga je gewoon onzinnig onbeschoft doen.

super ick
26-10-14, 10:21
dat is alles wat hij kan uithalen uit film. Zwart en wit! Zwartenwiet!

Ik weet dat ik het beter niet kan vragen maar probeer het toch tegen beter weten in. Kan je dat onderbouwen?

H.P.Pas
26-10-14, 15:53
En opa's die met pension zijn gegaan prikkend op een Marokkaanse forum.
Als je je gevoel van eigenwaarde aan je jeugdige leeftijd ontleent ga je moeilijke tijden tegemoet.

pizatie
26-10-14, 18:43
zulke vragen horen jullie aan mij te vragen . ik ben een student .

jongeren horen niet te luisteren naar Imaams uit het Westen of radicale Imaams. deze 2 maken er misbruik van.

knots71karel
26-10-14, 21:45
En opa's die met pension zijn gegaan prikkend op een Marokkaanse forum.

Klopt als je op mij doeld :D

mark61
26-10-14, 23:58
En opa's die met pension zijn gegaan prikkend op een Marokkaanse forum.

Ik begrijp niet eens wat deze woorden betekenen. Heb je zelf een idee? Het is niet eens een zin.

Waarom breekt bij jullie soort volk altijd kortsluiting uit zodra je gefundeerd tegenwind krijgt? Iets mis in de bovenkamer?

mark61
27-10-14, 00:00
zulke vragen horen jullie aan mij te vragen .

Wat was de vraag?

Bofko
27-10-14, 00:32
Een les voor de kuffar leden hier op maroc.nl

The Modern Jihadists: Khawarij or Mujahideen? ~ Dr. Yasir Qadhi - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=lezIO8yg2r4)

Ik heb een aantal fragmenten wat langer bekeken......

Het is een bevlogen betoog gericht tegen westerse jihadi's en tegen een eendimensionaal moslim-wereldbeeld. Dus hoezo, tahtah88, is dit een les voor kuffar ? Hij maakt vanuit islamitisch perspectief in westerse terminologie korte metten met moslim-fanatici en een 1dimensionaal-moslim-wereldbeeld. Zijn publiek zijn moslims.

Hoe meer ik beluister hoe beter hij me bevalt......Deze man kan een belangrijke bijdrage leveren aan het binnenloodsen van de Islam in de 21e eeuw.

Bofko
27-10-14, 02:28
Het is heel simpel ... de 21e eeuw is de eeuw van de geglobaliseerde wereld. Jouw broeder is de hele MENSheid. En niet alleen degene met hetzelfde geloof, beste moslims.

Hou eens op om met dat verbijsterende ongenoegen bij anderen te leggen.

GROW UP !

geïntegreerde berberleeuw
27-10-14, 02:51
Jouw broeder is de hele MENSheid. En niet alleen degene met hetzelfde geloof, beste moslims.

Vertel dat maar aan jou vriendjes van israhell and the shake of awe van prisident bush jewteefje.

http://www.youtube.com/watch?v=neDgVb9YHcA

geïntegreerde berberleeuw
27-10-14, 03:23
Ik weet dat ik het beter niet kan vragen maar probeer het toch tegen beter weten in. Kan je dat onderbouwen?
ik ben eten in Sultan Roffadam die dag. zij houden van biefstuk is nog rauw zit nog bloed aan.

jou vrouwtjuh laat thuis vorig keer. jij heb opgemerkt of niet.
is nee type voor mij net als jij ben geen type om converseren.

Bofko
27-10-14, 03:42
Vertel dat maar aan jou vriendjes van israhell and the shake of awe van prisident bush jewteefje.

Sky News - Shock & Awe Iraq - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=neDgVb9YHcA)

Wat ben je toch een ongelooflijk stuk dom stront.

geïntegreerde berberleeuw
27-10-14, 03:50
Wat ben je toch een ongelooflijk stuk dom stront.
jij gebruiken vaak stront uit jou mond komen net als Bofkont. ik denk jij ben gekomen uit kont op wereld.

Bofko
27-10-14, 03:52
jij gebruiken vaak stront uit jou mond komen net als Bofkont. ik denk jij ben gekomen uit kont op wereld.

Wat ben je toch een ongelooflijk stuk dom stront.

geïntegreerde berberleeuw
27-10-14, 03:56
Wat ben je toch een ongelooflijk stuk dom stront.homo duivels alleen praten over kont een poep. vieze poepmens. kan jij nog makkelijk poep maken zonder pijn.

Bofko
27-10-14, 04:14
Beste berberleeuw ik vind jou gewoon ontzettend dom

geïntegreerde berberleeuw
27-10-14, 04:26
'who give's a fuck what u think and what ur opinion is. ''

Bofko
27-10-14, 04:27
Beste berberleeuw heb je ook nog iets toe te voegen aan het topic ?

geïntegreerde berberleeuw
27-10-14, 04:32
niks. ik maak geen discusie met homo s en onrechtvaardig duivel leugenaars.

Bofko
27-10-14, 04:57
homo duivels alleen praten over kont een poep. vieze poepmens. kan jij nog makkelijk poep maken zonder pijn.

Waarom moet een ongelovige duivel jou helpen ?
En wat doe jij voor ongelovigen ?

BoerHarms
27-10-14, 05:42
homo duivels alleen praten over kont een poep. vieze poepmens. kan jij nog makkelijk poep maken zonder pijn.

Goedzo, je heb groot gelijk, kijk maar eens hoeveel keer je dat wordt in deze zin gebruikt heb, bevestigt wat je bent.

Zit je wel hoog, een trauma gehad ??? , misschien door een oom of neef misbruikt ?

super ick
27-10-14, 07:27
niks. ik maak geen discusie met homo s.

Je bent niet geïntegreerd want daarvoor beheers je de taal niet goed genoeg,
Je maakt de Berbers te schande met je domme onbeschofte gedrag,
Ik zie ook geen enkele overeenkomst tussen jou en een leeuw.

Zoek een nieuwe nick. Misschien is 'mocrokleuter' oid iets voor je?

super ick
27-10-14, 07:28
Goedzo, je heb groot gelijk, kijk maar eens hoeveel keer je dat wordt in deze zin gebruikt heb, bevestigt wat je bent.

Zit je wel hoog, een trauma gehad ??? , misschien door een oom of neef misbruikt ?


Pas maar op straks een strafpunt van Ome Rushed. Kreeg ik ook omdat ik iets van gelijke strekking postte na zelf voor rotte vis uitgemaakt te zijn. Er wordt hier met twee maten gemeten.

Eric de Blois
27-10-14, 10:32
homo duivels alleen praten over kont een poep. vieze poepmens. kan jij nog makkelijk poep maken zonder pijn.

Berberleeuw heeft in geen enkele post een fatsoenlijk en/of inhoudelijk commentaar. Daar lijken wij het wel over eens te zijn, een beeld wat door de leden die deelnemen in deze topic wel bevestigd wordt. Wat mij pas echt stoort is niet eens berberleeuw zelf met zijn onvolwassen, domme en kwaadaardige geklets, maar het feit dat sommige 'gerespecteerde' leden hem af en toe een like geven, een vriendelijk woordje toeschuiven en zwijgen daar waar hij grof over de schreef gaat. Sinds enige tijd ben ik begonnen met berberleeuw volkomen te negeren en dat werpt vruchten af. Hij voelt dat duidelijk en laat dat zo nu en dan ook merken. Ik trek daaruit dan weer de conclusie dat berberleeuw dus alleen maar aandacht wil en alles doet om deze te krijgen. Laten we hem niet geven waar hij om vraagt. Inderdaad, berber is dom (Bofko), een mocrokleuter (Super ick), onbeschoft en alles wat fatsoenlijke leden hier over hem gezegd hebben.


niks. ik maak geen discusie met homo s en onrechtvaardig duivel leugenaars.

Berber scheldt hier regelmatig mensen uit voor homo. Persoonlijk denk ik dat mannen die regelmatig op homo's schelden, misschien juist zélf op mannen vallen, zich seksueel aangetrokken voelen tot mannen, of misschien wel verliefd zijn op een man, zich hier diep over schamen en als 'compensatie' dan op homo's schelden. Ik zeg niet dat dit bij berber het geval is, maar ik zou het zeker niet willen uitsluiten. Gelukkig is hij te dom om de betekenis van deze laatste twee zinnen te bevatten, maar hij zal wel denken 'hier klopt iets niet, ik wordt in de maling genomen'. Berber lijkt iemand die niets leest van wat anderen schrijven, maar alleen snel met zijn ogen langs delen van tekst gaat, daarbij wat losse woorden die hij kan lezen herkent en daarop reageert op de voor hem gebruikelijke wijze. Berber reageert vaak op losse woorden en niet op de hele boodschap. Daarom slaan zijn commentaren ook nergens op. Wie niet de hele tekst leest, of niet kan lezen, of te lui is om te lezen, kan ook niet begrijpen wat er bedoeld wordt en mist daardoor elke nuance. Daarom reageert berber altijd zo ongelooflijk dom en onbeschoft op alles. Laten we hem zoveel mogelijk negeren hier, hij staat zelf al genoeg voor schut met zijn infantiele manier van reageren.

mark61
27-10-14, 10:45
Het is heel simpel ... de 21e eeuw is de eeuw van de geglobaliseerde wereld. Jouw broeder is de hele MENSheid. En niet alleen degene met hetzelfde geloof, beste moslims.

Hou eens op om met dat verbijsterende ongenoegen bij anderen te leggen.

GROW UP !

Het is de islamitische versie van het anti-globaliseringsgevoel dat hier wordt vertolkt door Occupy en de PVV. Dat ongenoegen is ook wel gefundeerd, alleen is er geen oplossing voor het probleem. Een 'probleem' dat trouwens ook positieve kanten heeft, of zou kunnen hebben.

Sowieso zitten we met zijn 7 miljarden op een rotsblok in de ruimte, en in de afzienbare toekomst kunnen we er niet af :slaap:

Eric de Blois
27-10-14, 10:59
Het is de islamitische versie van het anti-globaliseringsgevoel dat hier wordt vertolkt door Occupy en de PVV. Dat ongenoegen is ook wel gefundeerd, alleen is er geen oplossing voor het probleem. Een 'probleem' dat trouwens ook positieve kanten heeft, of zou kunnen hebben.

Sowieso zitten we met zijn 7 miljarden op een rotsblok in de ruimte, en in de afzienbare toekomst kunnen we er niet af :slaap:

Vergrijzing is de oplossing. Mensen zijn de grootste bedreiging voor het milieu. *Minder ons.

mark61
27-10-14, 11:01
Vergrijzing is de oplossing. Mensen zijn de grootste bedreiging voor het milieu. *Minder ons.

Tsja, wie doet er een keer wat aan die ongebreidelde voortplanting?

Verreweg de meeste problemen van onze tijd komen uiteindelijk voort uit overbevolking. Of het nou milieuvervuiling of Boko Haram is.

Eric de Blois
27-10-14, 11:15
Tsja, wie doet er een keer wat aan die ongebreidelde voortplanting?

Verreweg de meeste problemen van onze tijd komen uiteindelijk voort uit overbevolking. Of het nou milieuvervuiling of Boko Haram is.

Klopt. Destijds deden de chinezen iets aan geboortebeperking en dat werd hen niet in dank afgenomen. Kinderbijslag staat haaks op de noodzaak wat te doen tegen sterk groeiende wereldbevolking. Ik denk dat er voor beperkende maatregelen geen of onvoldoende draagvlak is. Dat wil niet zeggen dat er geen noodzaak bestaat om maatregelen te nemen. We stevenen af op een grote ramp als dit zo doorgaat. Ernstige milieuvervuiling, oorlog en schaarste zullen het gevolg zijn.

knots71karel
27-10-14, 13:14
Je ziekelijke manier om je afschuw te laten blijken doe je zelfs met woorden te verbasteren !
Israel = niet Israhell of Pisrael .
Je schrijft toch ook niet : NoordKool ,ZuidKool of MAKKROKKO?

Haal die natte speen uit je mondje en wordt volwassen !
:fpotver:

knots71karel
27-10-14, 13:29
Je ziekelijke manier om je afschuw te laten blijken doe je zelfs met woorden te verbasteren !
Israel = niet Israhell of Pisrael .
Je schrijft toch ook niet : NoordKool ,ZuidKool of MAKKROKKO?

Haal die natte speen uit je mondje en wordt volwassen !
:fpotver:
om misverstanden te voorkomen : het boven staande is gericht aan onze ''berberleeuw'' .

knots71karel
27-10-14, 13:38
Pas maar op straks een strafpunt van Ome Rushed. Kreeg ik ook omdat ik iets van gelijke strekking postte na zelf voor rotte vis uitgemaakt te zijn. Er wordt hier met twee maten gemeten.

ik heb twee maanden schorsing gehad ,omdat ik gewoon na voor rotte vis (ouwezak enz enz ) te zijn uitgemaakt , ze in zee mans taal beantwoorde , heel gewoon dus in begrijpelijk NEDERLANDS.
Er wordt hier met twee maten gemeten.!!!!!!! op meer dan schofterige manier ,
Ik was wegens TROLLEN !!!je leest het goed veroordeeld (veel later veranderd in wat anders).
Misschien klopt mijn woorden boek niet maar kan het woordje TROLLEN niet thuisbrengen
:aanwal:

pizatie
27-10-14, 13:40
Klopt als je op mij doeld :Dben jij joods?

knots71karel
27-10-14, 13:42
Vergrijzing is de oplossing. Mensen zijn de grootste bedreiging voor het milieu. *Minder ons.
Dat is ook wel zo maar er is voldoende ruimte , en we zijn met onze huidige kennis makkelijk in staat voor iedereen voldoende voedsel en drink water te produceren .
Maar zo lang er nog onderlinge afgunst haat en nijd bestaat ,blijft dat de grootse vijand voor de mensen .

super ick
27-10-14, 15:22
Klopt. Destijds deden de chinezen iets aan geboortebeperking en dat werd hen niet in dank afgenomen. Kinderbijslag staat haaks op de noodzaak wat te doen tegen sterk groeiende wereldbevolking. Ik denk dat er voor beperkende maatregelen geen of onvoldoende draagvlak is. Dat wil niet zeggen dat er geen noodzaak bestaat om maatregelen te nemen. We stevenen af op een grote ramp als dit zo doorgaat. Ernstige milieuvervuiling, oorlog en schaarste zullen het gevolg zijn.

Zolang mensen in een groot deel van de wereld later afhankelijk zijn van hun kinderen blijven ze ze maken. Liefst veel want dan kunnen ze beter voor hun ouders zorgen.

Eric de Blois
27-10-14, 15:35
Dat is ook wel zo maar er is voldoende ruimte , en we zijn met onze huidige kennis makkelijk in staat voor iedereen voldoende voedsel en drink water te produceren .
Maar zo lang er nog onderlinge afgunst haat en nijd bestaat ,blijft dat de grootse vijand voor de mensen .

Ja, er is zeke voor iedereen voldoende voedsel en ruimte om te leven, mits we die ruimte efficiënt gebruiken. We kunnen de woestijnen groen maken, er zitten enorme watervoorraden onder bepaalde woestijnen. Als we massaal gebruik gaan maken van zonne- wind- en waterenergie zal dit resulteren in minder schade voor het milieu. Onderlinge afgunst en haat is inderdaad wellicht de grootste vijand. Dat wordt gevoed omdat de wereld opgedeeld is in vakjes. Al die vakjes gunnen elkaar het licht in de ogen niet.

geïntegreerde berberleeuw
27-10-14, 23:37
Deze groep van atheisten kuffar wil iedreen wegjagen van maroc.nl. Waar is iedereen gebleven zelf laatste 3 is weg of soms showen. Wizdom Contra en Juffrouw Saartje niet meer komen hier. moeten wel zeggen deze laatsen hebben lang adem zover volhouden converseren met doof blinde atheist. Naief mensen deze 3 maar ik bedoel op goed manier. ik heb al lang door is niet nodig praten met deze 'wezens'.

Now get the fuck outta my face.

geïntegreerde berberleeuw
27-10-14, 23:42
Public Enemy - Can't Truss It - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=am9BqZ6eA5c)

super ick
28-10-14, 07:37
Deze groep van atheisten kuffar wil iedreen wegjagen van maroc.nl. Waar is iedereen gebleven zelf laatste 3 is weg of soms showen. Wizdom Contra en Juffrouw Saartje niet meer komen hier. moeten wel zeggen deze laatsen hebben lang adem zover volhouden converseren met doof blinde atheist. Naief mensen deze 3 maar ik bedoel op goed manier. ik heb al lang door is niet nodig praten met deze 'wezens'.

Now get the fuck outta my face.

Die zien we hier niet meer sinds jij bent op komen dagen. Denk dat ze niet geassocieerd willen worden met jou.

H.P.Pas
28-10-14, 13:48
Now get the fuck outta my face.

- Go GBL, go! (http://fineartamerica.com/featured/the-mouse-that-roared-jean-seberg-everett.html)