PDA

Bekijk Volledige Versie : Syrische vrouw noemt baby "Obama" uit dank voor luchtaanvallen



Marsipulami
27-10-14, 07:58
Syrische vrouw noemt baby "Obama" uit dank voor luchtaanvallen

Belga

zo 26/10/2014 - 14:36 Floor Bruggeman

19374

Sultan Muslim, een Syrisch-Koerdische vrouw, heeft haar zevende kind naar de Amerikaanse president Barack Obama vernoemd. Ze is Amerika namelijk dankbaar voor de luchtaanvallen in de strijd tegen IS. Zelf is ze de stad Kobani moeten ontvluchten.

"Mohammed Obama Muslim" is de volledige naam van de baby. "De naamkeuze kwam recht uit het hart. Ik zal zijn naam nooit veranderen", zegt de 35-jarige moeder vanuit een vluchtelingenkamp in Turkije. "Obama zond de vliegtuigen als steun voor ons. Door zijn hulp zal deze wreedheid misschien stoppen zodat we kunnen terugkeren naar huis."

Muslim was hoogzwanger toen ze vorige maand met haar man en zes kinderen de grens overstak naar Turkije. "We hadden aan de grens dagenlang geen water of eten. We hadden ook geen kleren of dekens meegenomen. Ik was zwanger en kon me zelfs niet wassen."

"Alleen Obama helpt ons"

De internationale coalitie tegen IS heeft de afgelopen weken een zeer intense reeks luchtaanvallen uitgevoerd op de Syrische stad Kobani. De Amerikanen hebben daarnaast ook wapens, munitie en medicijnen gedropt. Dat laatste zou niet meteen naar de zin zijn geweest van Turkije. "Niemand anders dan Obama helpt ons", aldus Sultan.

Toch heeft Sultan ook veel hoop voor de toekomst van haar zoon. "Op een dag zal mijn zoon net zoals Obama zijn en mensen redden van wreedheid."

pizatie
27-10-14, 14:58
obama de moordenaar van 2300 palestijnen. jemen.pakistan.



ja joh ? birma 100 000 vluchtelingen. duizende doden. waar is deze huisneger obama dan ?


beste koedische dame. obama helpt jullie in ruil voor olie . anders zat hij wel in birma...

knots71karel
27-10-14, 15:08
obama de moordenaar van 2300 palestijnen. jemen.pakistan.



ja joh ? birma 100 000 vluchtelingen. duizende doden. waar is deze huisneger obama dan ?


beste koedische dame. obama helpt jullie in ruil voor olie . anders zat hij wel in birma...

bla bla bla bla ...het is uiteraard de schuld van Amerika !
Zonder Amerika had jij niet eens bestaan , dan waren jou ouders allang door de gas kamers van de NAZIE,S gegaan , want die beschouwden alle ARABISCHE ,JODEN en aanverwante volken als UNTERMENSCHEN.
Ga eens ff de geschieddenis leren voor je al je onzin uitkraamt
en je misselijke benamingen waaruit je minachting voor andere mensen blijkt !!!
HUISNEGER is zo,n WALGELIJK woord

pizatie
28-10-14, 14:45
bla bla bla bla ...het is uiteraard de schuld van Amerika !
Zonder Amerika had jij niet eens bestaan , dan waren jou ouders allang door de gas kamers van de NAZIE,S gegaan , want die beschouwden alle ARABISCHE ,JODEN en aanverwante volken als UNTERMENSCHEN.
Ga eens ff de geschieddenis leren voor je al je onzin uitkraamt
en je misselijke benamingen waaruit je minachting voor andere mensen blijkt !!!
HUISNEGER is zo,n WALGELIJK woord

hou je mond over Hitler man .