PDA

Bekijk Volledige Versie : 'VS gebruikten nazi's als spion'



Umarvlie
27-10-14, 12:11
WASHINGTON - De Verenigde Staten hebben in de Koude Oorlog zeker 1000 ex-nazi's ingezet als spion. Dat meldde The New York Times maandag aan de hand van vrijgegeven opnames en interviews. In de jaren 50 rekruteerden de FBI en de CIA actief nazi's, omdat die net als de VS tegenstander waren van de Sovjet-Unie.

Onder de spionnen zat zelfs een SS'er van wie bekend was dat hij oorlogsmisdaden had begaan. Een andere SS'er, die als spion in Europa werkte, was assistent van Adolf Eichmann, een van de hoofdverantwoordelijken voor de holocaust. Omdat hij goed werk leverde, liet de CIA zijn hele familie naar de VS komen.

Het gerucht dat de VS nazi's als spion gebruikte, bestaat al tientallen jaren, maar werd vaak tegengesproken.

(Bron: Telegraaf)

knots71karel
27-10-14, 13:06
vreselijk ! maar ja het is AMERIKA he , niks bijzonders het is de gewoonste zaak van de wereld ze noemen het ook wel contra spionage, en dat je daarbij ( geen lieverdjes gebruikt spreekt voor zich )
:corcky:

pizatie
28-10-14, 14:43
vreselijk ! maar ja het is AMERIKA he , niks bijzonders het is de gewoonste zaak van de wereld ze noemen het ook wel contra spionage, en dat je daarbij ( geen lieverdjes gebruikt spreekt voor zich )
:corcky:
amerika is u god ?

knots71karel
28-10-14, 19:50
amerika is u god ?

Nee ZOT ik geloof niet in een GOD , die mensen laat onthoofden en andere mensen o.a Oeigoeren ,Palestijnen enz laat onderdrukken , die GOD die in het verleden slavernij toestond , mensen en dieren destijds en nu nog onnodig laat lijden ,
Hij is toch almachtig? waarom dan grijpt GOD dan niet in.......???
En dan nog ff dit lees het maar goed :
Dank zij AMERIKA kan jij hier posten !
Verdiep je maar ff in WO.2
:zwaai:

pizatie
28-10-14, 21:07
Nee ZOT ik geloof niet in een GOD , die mensen laat onthoofden en andere mensen o.a Oeigoeren ,Palestijnen enz laat onderdrukken , die GOD die in het verleden slavernij toestond , mensen en dieren destijds en nu nog onnodig laat lijden ,
Hij is toch almachtig? waarom dan grijpt GOD dan niet in.......???
En dan nog ff dit lees het maar goed :
Dank zij AMERIKA kan jij hier posten !
Verdiep je maar ff in WO.2
:zwaai:

WO 2 ? 1 en al onzin . ik heb me er nooit mee bezig gehouden en dat zal ik niet doen. de oorlog die 55 miljoen mensen het leven heeft gekost . met dank aan het Zionisme .

knots71karel
28-10-14, 22:42
WO 2 ? 1 en al onzin . ik heb me er nooit mee bezig gehouden en dat zal ik niet doen. de oorlog die 55 miljoen mensen het leven heeft gekost . met dank aan het Zionisme .

Je bent nog gekker als dat ik dacht , liever gezegd je maakt je zelf bespottelijk !
Ik ben er nu wel van overtuigd met een rechtstreeks van de pot getrokken , en meteen geiindoctrineerde
alles beter wetende puberend jongentje te maken te hebben.

pizatie
28-10-14, 23:02
Je bent nog gekker als dat ik dacht , liever gezegd je maakt je zelf bespottelijk !
Ik ben er nu wel van overtuigd met een rechtstreeks van de pot getrokken , en meteen geiindoctrineerde
alles beter wetende puberend jongentje te maken te hebben.

jij bent oud jij weet niks. je leerkracht is oud . ik doe veel sneller kennis op dan u . in jou tijd had je enkel kranten en een wit zwart tv. dit is mijn tijd. internet. facebook.twitter enzo. ik leer 100x sneller .

knots71karel
28-10-14, 23:13
jij bent oud jij weet niks. je leerkracht is oud . ik doe veel sneller kennis op dan u . in jou tijd had je enkel kranten en een wit zwart tv. dit is mijn tijd. internet. facebook.twitter enzo. ik leer 100x sneller .

O jou TIJD ! Ik zat eerder achter een computer en op facebook als jij !
de kringen van de pispot staan nog op je kont ,
en volgens jou kan je uit boeken en kranten niks leren ik zou zeggen :pleur je KORAN dan ook maar weg
sterker nog je maakt zelfs de Profeet Mohammed ten schande want die was vergeleken met de huidige normen stukken ouder dan ik nu ben.
:fplet:

pizatie
28-10-14, 23:15
O jou TIJD ! Ik zat eerder achter een computer en op facebook als jij !
de kringen van de pispot staan nog op je kont ,
en volgens jou kan je uit boeken en kranten niks leren ik zou zeggen :pleur je KORAN dan ook maar weg
sterker nog je maakt zelfs de Profeet Mohammed ten schande want die was vergeleken met de huidige normen stukken ouder dan ik nu ben.
:fplet:


ik zit 19/7 op facebook twitter en andere sites. jij niet .

kranten zijn niet van deze tijd. het moet stopen. want iedereen heeft wel een mobiel. ik heb zelf een Ipad EN Iphone 5s . helemaal zelf gekocht .

H.P.Pas
28-10-14, 23:21
ik zit 19/7 op facebook twitter en andere sites. jij niet .

kranten zijn niet van deze tijd. het moet stopen. want iedereen heeft wel een mobiel. ik heb zelf een Ipad EN Iphone 5s . helemaal zelf gekocht .

Ouwe koek.
:slaap: The medium is the massage. (Mc Luhan 1967)

pizatie
28-10-14, 23:29
Ouwe koek.
:slaap: The medium is the massage. (Mc Luhan 1967)
jij bent ook oud . ouwe krantenlezer :fplet:

H.P.Pas
28-10-14, 23:35
jij bent ook oud . ouwe krantenlezer :fplet:

Ouden zijn jongen geweest en jongen geen ouden. Ik begrijp jou dus beter dan jij mij. Geen kunst overigens.

pizatie
29-10-14, 00:19
Ouden zijn jongen geweest en jongen geen ouden. Ik begrijp jou dus beter dan jij mij. Geen kunst overigens.

jij weet niet veel over het leven. jij moet nog veel leren. wij leren veel sneller . jullie hadden geen goede scholing en geen internet.

BoerHarms
29-10-14, 06:29
jij weet niet veel over het leven. jij moet nog veel leren. wij leren veel sneller . jullie hadden geen goede scholing en geen internet.

Internet- Het verderfelijke Internet , met geweldadige spelen, veel vaak de bron van de ellende.
Internet een groot prikbord waar je alles op plaatsen kan zonder gekeurd op echtheid

Maar zolang je geen eigen bewijs materiaal gemaakt heb, hoeft je ook niet te geloven wat er allemaal op Internet staat , of niet ???

Pas, is al een beetje ouder dan jij, veel levenservaring gehad dat geen internet kan bijbrengen.

pizatie
31-10-14, 15:32
Internet- Het verderfelijke Internet , met geweldadige spelen, veel vaak de bron van de ellende.
Internet een groot prikbord waar je alles op plaatsen kan zonder gekeurd op echtheid

Maar zolang je geen eigen bewijs materiaal gemaakt heb, hoeft je ook niet te geloven wat er allemaal op Internet staat , of niet ???

Pas, is al een beetje ouder dan jij, veel levenservaring gehad dat geen internet kan bijbrengen.

ouderen weten niet eens hoe je een pc moet starten. jullie lopen zo ver achter ook met mobiele telefoons .


grotbewoners :D vergeleken met ons

Hawa
31-10-14, 16:20
Taal dien je te schrijven op papier. Alleen des te makkelijker alhier.
Oude talen,documenten,schrift op perkament,op steen, waar wil je dan heen?
Al die grotten hoe oermens dus leefde
zie je ogen uit.
Alles in deze barre tijden kan je lezen en weten
op internet op face book..zie je zelf staan in die rij voor de Bakker
iedereen ziet je...

wil je gezien worden
zoals je bent
wil je gezien worden
zonder ogen
die ogen die alles volgen ook die van jou en mij.

staat alles genoteerd in data op het schrift
niks staat genoteerd
alles is beperkt
alles wordt wel geschreven op dit net
maar dit wordt geen geschiedenis
wat wij blaten als schapen,koeien die loeien,en herders die lopen tussen die kudde in.
zie je zelf staan met lege handen
zonder brief
of die foto
is allemaal geouwehoer en iedereen volgt je
lopen,je neus je mond
ook hoe je eet

iedereen denkt dat je iemand kent
maar niemand kent jou
en jij bent
straks
en wij met zijn allen die gebakken lucht
is wel geschreven
maar op dit net
internet.

niks meer van terug te vinden.
In geschiedenis.