PDA

Bekijk Volledige Versie : Piepjonge strijders klaargestoomd voor terreur



BoerHarms
29-10-14, 11:53
bron Foto's kinderkampen IS opgedoken | Buitenland | Telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/buitenland/23260532/__Foto_s_kinderkampen_IS_opgedoken__.html)



wo 29 okt 2014, 10:45
Piepjonge strijders klaargestoomd voor terreur
Foto's kinderkampen IS opgedoken

RAQQA -
De IS heeft ten noordoosten van de Syrische stad Raqqa een kamp opgericht voor jongens onder de 16 jaar oud. Dat de tentakels van terreurgroep IS zelfs kinderen in hun greep houden, blijkt uit schokkende foto's van het kinderkamp die dinsdagavond opdoken op Twitter.
Het bestaan van een IS jeugdkamp werd al eerder vermoed. In september sprak de Britse krant The Telegraph voor het eerst over een mogelijk kinderkamp van IS, waar tussen de 200 en 300 piepjonge en gehersenspoelde kinderen zouden wonen. "Ze worden er geïndoctrineerd en krijgen militaire training", vertelde de Syrische activist Ibrahim al-Raqqawi in The Telegraph.
Kinderen worden in de kampen getraind om zelfmoordaanslagen te plegen. Tegenover ouders wordt het kamp echter gepresenteerd als een plek waar hun kinderen over de islam zullen leren en zo een betere moslim zullen worden.
Veel jongens in het kamp zijn zonen van lokale IS-aanhangers. Ook zouden er kinderen gekidnapt worden. Volgens al-Raqqawi is de IS een nieuwe generatie van volgelingen aan het creëren van terroristen die dusdanig gehersenspoeld zijn dat ze uiteindelijk tot alles in staat zijn.

BoerHarms
29-10-14, 11:55
Kinderen zijn ook makkelijker te beinvloeden !!!!!

W A L C H E L I J K

https://twitter.com/Raqqa_Sl/status/527203577476157440/photo/1


http://www.dailymail.co.uk/news/article-2738469/Forced-watch-crucifixions-stonings-beheadings-taught-fire-machine-guns-big-How-Islamic-State-training-camps-children-swelling-ranks-junior-jihadis.html

pizatie
29-10-14, 12:49
ik geloof er niets van . de media is altijd al anti Islam geweest waarom nu niet ?


als ik al deze onzin moet gaan geloven. dan zou ik ook de onzin over israel en de criminelen marokkanen moeten geloven.


ik zij het toen ik 9 was het westen voert een oorlog tegen de Islam. ze gebruiken groepen als smoesjes om steun te krijgen. dit is de waarheid en niets anders.

BoerHarms
29-10-14, 14:01
ik geloof er niets van . de media is altijd al anti Islam geweest waarom nu niet ?


als ik al deze onzin moet gaan geloven. dan zou ik ook de onzin over israel en de criminelen marokkanen moeten geloven.


ik zij het toen ik 9 was het westen voert een oorlog tegen de Islam. ze gebruiken groepen als smoesjes om steun te krijgen. dit is de waarheid en niets anders.

19376

Nederlandertje
29-10-14, 14:40
ik geloof er niets van . de media is altijd al anti Islam geweest waarom nu niet ?


als ik al deze onzin moet gaan geloven. dan zou ik ook de onzin over israel en de criminelen marokkanen moeten geloven.


ik zij het toen ik 9 was het westen voert een oorlog tegen de Islam. ze gebruiken groepen als smoesjes om steun te krijgen. dit is de waarheid en niets anders.

Maar jij als IS lover is alles tegen IS niet waar.

vitalis
29-10-14, 16:52
ik geloof er niets van . de media is altijd al anti Islam geweest waarom nu niet ?


als ik al deze onzin moet gaan geloven. dan zou ik ook de onzin over israel en de criminelen marokkanen moeten geloven.


ik zij het toen ik 9 was het westen voert een oorlog tegen de Islam. ze gebruiken groepen als smoesjes om steun te krijgen. dit is de waarheid en niets anders.

En ben je in een jaar tijd nog wijzer geworden?

knots71karel
29-10-14, 22:20
ik geloof er niets van . de media is altijd al anti Islam geweest waarom nu niet ?


als ik al deze onzin moet gaan geloven. dan zou ik ook de onzin over israel en de criminelen marokkanen moeten geloven.


ik zij het toen ik 9 was het westen voert een oorlog tegen de Islam. ze gebruiken groepen als smoesjes om steun te krijgen. dit is de waarheid en niets anders.

Je bent HET voorbeeld van gehersenspoelde jongentjes.
Met een ziekelijke aangeleerde haat tegen alles wat Westers is , je vergeet gemakshalve dat AMERIKA voor 50 % uit niet uit het Westen afkomstige mensen bestaat , en RUSSEN zijn ook Westerlingen net zoals Canadezen en mensen uit IJsland ,om maar en paar te noemen.
Stof genoeg om ff door te denken
Je bent Rijp voor de aansluiting bij de IS , daar vindt je JOU GELOOFSGENOTEN .
IK :zwaai: Je vast bij voorbaat uit en ik denk dat er nog wel duizenden mensen zijn die er net zo overdenken.

pizatie
30-10-14, 00:56
Maar jij als IS lover is alles tegen IS niet waar.beschuldig mij niet van dingen die niet waar zijn oke. ik geloof de media gewoon niet. ze logen en liegen nog steeds ook op het zelfde manier over marokkanen en de Islam.

pizatie
30-10-14, 00:58
Je bent HET voorbeeld van gehersenspoelde jongentjes.
Met een ziekelijke aangeleerde haat tegen alles wat Westers is , je vergeet gemakshalve dat AMERIKA voor 50 % uit niet uit het Westen afkomstige mensen bestaat , en RUSSEN zijn ook Westerlingen net zoals Canadezen en mensen uit IJsland ,om maar en paar te noemen.
Stof genoeg om ff door te denken
Je bent Rijp voor de aansluiting bij de IS , daar vindt je JOU GELOOFSGENOTEN .
IK :zwaai: Je vast bij voorbaat uit en ik denk dat er nog wel duizenden mensen zijn die er net zo overdenken.

dat wil je graag. ik ga nergens heen. ik woon hier en blijf hier . en ik zeg de feiten die jij niet wilt horen. het westen heeft alleen al in 1930 tot met 1945 60 miljoen mensen gedood!!! of owu je dat ook ontkennen ?

BoerHarms
30-10-14, 06:19
beschuldig mij niet van dingen die niet waar zijn oke. ik geloof de media gewoon niet. ze logen en liegen nog steeds ook op het zelfde manier als marokkanen en de Islam.

:slaap::slaap:

super ick
30-10-14, 09:33
:slaap::slaap:

Onze geleerde 'zij' het al toen hij 9 was. De media liegt.

Hij haalt zijn info van Facebook.

knots71karel
30-10-14, 10:36
dat wil je graag. ik ga nergens heen. ik woon hier en blijf hier . en ik zeg de feiten die jij niet wilt horen. het westen heeft alleen al in 1930 tot met 1945 60 miljoen mensen gedood!!! of owu je dat ook ontkennen ?
Je bedoeld zeker de twee WERELD OORLOGEN?
Gemaks -halve vergeet je de andere oorlogen , en hoe de ISLAM destijds te keer is gegaan.
Maar gelukkig is het verdervelijke Westen nu al ruim 70 jaar oorlog vrij ! althans onderling !
Wij gaan goed om met onze ex vijanden en dat kan je van het ''brave oosten''niet zeggen , die maken sinds de komst van Mohammed elkaar nog steeds af!
en geen gezeik over over het oost blok !

knots71karel
30-10-14, 10:49
Onze geleerde 'zij' het al toen hij 9 was. De media liegt.

Hij haalt zijn info van Facebook.
Dit soort ventjes zijn net zo verziekt als destijds de HITLER Jugend .

knots71karel
30-10-14, 10:57
De statistieken over de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog verschillen nogal van elkaar. Zo worden er aantal van rond de 50 miljoen genoemd, maar ook van
boven de 70 miljoen. Helemaal duidelijk is het dus niet.

In de wereld zijn veel oorlogen gevoerd. Het is enorm lastig, zo niet onmogelijk, om een schatting te maken van het totaal aantal slachtoffers van alle oorlogen.
Maar feit is dat alle oorlogen tot nu toe hebben bijgedragen aan de Ontvolking van de Wereld ,anders hadden we allang een OVERBEVOLKING gehad !
( noem het maar zeer oneerbiedig natuurlijke selectie )

BoerHarms
30-10-14, 11:38
dat wil je graag. ik ga nergens heen. ik woon hier en blijf hier . en ik zeg de feiten die jij niet wilt horen. het westen heeft alleen al in 1930 tot met 1945 60 miljoen mensen gedood!!! of owu je dat ook ontkennen ?

1. Wie is het Westen, kan je dat eerst opsommen
2. Waar was dat tussen 1930 en 1945

Je bent wel erg onduidelijk

BoerHarms
30-10-14, 11:39
Onze geleerde 'zij' het al toen hij 9 was. De media liegt.

Hij haalt zijn info van Facebook.


Faceboek , weer een vals bewijs, want volgens zijn redenatie moet je eerst zelf gezien hebben of zelf daar van foto gemaakt hebben om het te kunnen geloven.

knots71karel
30-10-14, 13:14
1. Wie is het Westen, kan je dat eerst opsommen
2. Waar was dat tussen 1930 en 1945

Je bent wel erg onduidelijk

Dat onduidelijke zijn we onderhand wel gewend ,
goeie vraag overigens wie of wat is eigenlijk ''HET WESTEN''

Hij is zo dom dat hij dacht ook WO 1 erbij op te tellen (maar die was ff iets eerder 1914-1918)
Want dan kom je makkelijk aan ruim 75 miljoen doden.
Maar daar zijn het dan ook WERELD OORLOGEN voor!

pizatie
30-10-14, 13:35
1. Wie is het Westen, kan je dat eerst opsommen
2. Waar was dat tussen 1930 en 1945

Je bent wel erg onduidelijk


het westen is Amerika en engeland frankrijk .


tussen 1930 en 1945 was er een oorlog tussen de Zionisten en groot duitsland . de westerse landen zoals amerika koos voor het zionisme . maar in rusland en polen zijn de meeste doden gevallen .

pizatie
30-10-14, 13:38
Faceboek , weer een vals bewijs, want volgens zijn redenatie moet je eerst zelf gezien hebben of zelf daar van foto gemaakt hebben om het te kunnen geloven.

nee we moeten die verhalen van de leugenachtige azielzoekers geloven die hier willen wonen op onze kosten. mensen die het echt nodig hebben daar doe ik een oogje voor dicht . maar koerden of iranezen gewoon de deur op slot . onze studenten waaronder ik moeten wel lang ingeschreven staan om aan een huis te komen. maar zo een leugenachtige koerd krijgt gelijk een huisje . dat moet gewoon stopen .

knots71karel
30-10-14, 13:48
het westen is Amerika en engeland frankrijk .


tussen 1930 en 1945 was er een oorlog tussen de Zionisten en groot duitsland . de westerse landen zoals amerika koos voor het zionisme . maar in rusland en polen zijn de meeste doden gevallen .


Je bent niet alleen GEK maar ook ziek

Dat in POLEN*) en Rusland de meeste doden vielen is logisch eerst vielen de RUSSEN zamen met de NAZIE .S Polen aan ,het verraad van STALIN (die ook duizenden van zijn eigen troepen liet ombrengen).
Polen heeft tot eind WO 2 aan de kant van de Geallieerden gevochten ,RUSLAND sloot zich pas later aan , toen de NAZI.S ook Rusland binnen vielen.

*) Poolse en Russische enNEDERLANDSE Joden waren de ''hofleverciers'' van NAZIE DUITSLAND
Nooit van gehoord zeker ?

pizatie
30-10-14, 13:51
Je bent niet alleen GEK maar ook ziek

Dat in POLEN*) en Rusland de meeste doden vielen is logisch eerst vielen de RUSSEN zamen met de NAZIE .S Polen aan ,het verraad van STALIN (die ook duizenden van zijn eigen troepen liet ombrengen).
Polen heeft tot eind WO 2 aan de kant van de Geallieerden gevochten ,RUSLAND sloot zich pas later aan , toen de NAZI.S ook Rusland binnen vielen.

*) Poolse en Russische enNEDERLANDSE Joden waren de ''hofleverciers'' van NAZIE DUITSLAND
Nooit van gehoord zeker ?

ik weet meer dan je denkt. in Nederland zijn er 110 000 Joden vermoord door Nederlandse Nazis .

het is het Westen die 6 miljoen Joden heeft vermoord. nou dat doet geen enkele zogenaamde moslim extremist na!

in polen staat ook die autowits . nooit geweest

knots71karel
30-10-14, 13:51
het westen is Amerika en engeland frankrijk .


tussen 1930 en 1945 was er een oorlog tussen de Zionisten en groot duitsland . de westerse landen zoals amerika koos voor het zionisme . maar in rusland en polen zijn de meeste doden gevallen .

SPOOR JE NOG WEL????
Er was geen ZIONIST die een wapen had laat staan om een oorlog met Duitsland te voeren !
nogmaals laat je nakijken !
:corcky:

pizatie
30-10-14, 13:52
SPOOR JE NOG WEL????
Er was geen ZIONIST die een wapen had laat staan om een oorlog met Duitsland te voeren !
nogmaals laat je nakijken !
:corcky:

het zionisme bestond toen al . trek maar na . ik denk dat jij niks weet kerel .

knots71karel
30-10-14, 13:56
nee we moeten die verhalen van de leugenachtige azielzoekers geloven die hier willen wonen op onze kosten. mensen die het echt nodig hebben daar doe ik een oogje voor dicht . maar koerden of iranezen gewoon de deur op slot . onze studenten waaronder ik moeten wel lang ingeschreven staan om aan een huis te komen. maar zo een leugenachtige koerd krijgt gelijk een huisje . dat moet gewoon stopen .

JE DRAAID ALS EEN DROL IN DE PISPOT .
Laat je doorspoelen door de ankerkuis maf!
De meeste asiel zoekers zijn geen Koerden of Iranezen , maar uit AFRIKA afkomstige vluchtelingen op de vlucht voor extreme MOSLIMS .

knots71karel
30-10-14, 14:02
het zionisme bestond toen al . trek maar na . ik denk dat jij niks weet kerel .

Weer probeer je gelijk als parende palingen in een emmer vol snot ,de boel te verdraaien.
Het Zionisme is NOG VEEL OUDER !
Het ZIONISME heeft niks met de vervolgde JODEN uit WO 2 te maken.
Zionisme is een afscheiding van net zulke maf ketels als jij !

H.P.Pas
30-10-14, 16:12
.


tussen 1930 en 1945 was er een oorlog tussen de Zionisten en groot duitsland . de westerse landen zoals amerika koos voor het zionisme . maar in rusland en polen zijn de meeste doden gevallen .

:) Allemaal van joetjoep en feesboek ?

BoerHarms
30-10-14, 16:18
ik weet meer dan je denkt. in Nederland zijn er 110 000 Joden vermoord door Nederlandse Nazis .

het is het Westen die 6 miljoen Joden heeft vermoord. nou dat doet geen enkele zogenaamde moslim extremist na!

in polen staat ook die autowits . nooit geweest

Toen hadden we ook een gek in Europa, weet je nog, Hitler genoemd, met behulp van de Geallieerden en Rusland hebben dat probleem opgelost .

Niet generaliseren jochie, eerst even denken voordat je op de keybord begint te rammelen

knots71karel
30-10-14, 21:29
Toen hadden we ook een gek in Europa, weet je nog, Hitler genoemd, met behulp van de Geallieerden en Rusland hebben dat probleem opgelost .

Niet generaliseren jochie, eerst even denken voordat je op de keybord begint te rammelen

Zo zout heb ik het nog nooit gegeten , dat ventje is net zo gek als de Nazi,s die achter HITLER aan holden.
en spreekt zich zelf tegen (het is het Westen die 6 miljoen Joden heeft vermoord. nou dat doet geen enkele zogenaamde moslim extremist na!)
Het Westen met voorop AMERIKA heeft dus de JODEN vermoord !
:lole:

pizatie
30-10-14, 22:45
Zo zout heb ik het nog nooit gegeten , dat ventje is net zo gek als de Nazi,s die achter HITLER aan holden.
en spreekt zich zelf tegen (het is het Westen die 6 miljoen Joden heeft vermoord. nou dat doet geen enkele zogenaamde moslim extremist na!)
Het Westen met voorop AMERIKA heeft dus de JODEN vermoord !
:lole:

wie had de Joden vermoord dan ? het waren christerlijke Europianen .

knots71karel
30-10-14, 23:04
wie had de Joden vermoord dan ? het waren christerlijke Europianen .

Nee flappie , de NAZIE,S waren alles behalve Christelijk!
De bedoeling was zelfs om de Oude Germaanse leer weer in te voeren .
Met EIN VOLCH*) -EIN REICH-EIN FUHRER

*) Edelgermanen

Als je googelt moetje wel goed en vooral begrijpelijk lezen .

H.P.Pas
30-10-14, 23:08
wie had de Joden vermoord dan ? .

Piepjonge strijders, klaargestoomd voor terreur.

CONTRA
30-10-14, 23:20
Nee flappie , de NAZIE,S waren alles behalve Christelijk!
De bedoeling was zelfs om de Oude Germaanse leer weer in te voeren .
Met EIN VOLCH*) -EIN REICH-EIN FUHRER

*) Edelgermanen

Als je googelt moetje wel goed en vooral begrijpelijk lezen .

nou.... pizatie heeft in deze toch gelyk. het waren kristenen die de joden vermoord hebben in wo2. de nazies waren overwegend kristelyk. afgezien van een paar paganisten in de nazietop was het meerendeel kristen. zelfs himmler -die bitter weinig op had met kristendom- vaardigde een verbod uit binnen de ϟϟ om het kristendom belachelyk te maken. er was binnen diezelfde ϟϟ weinig echte interesse in het heidendom. himmler had romantische en ideologische opvattingen over neo-paganisme maar die werden amper gedeeld binnen de ϟϟ. de nazies waren in alle lagen vd bevolking byna allemaal kristenen. het kristendom was tevens de enige toegestane religie in nazie-duitsland.

H.P.Pas
31-10-14, 00:34
Op leden van de algemene SS (niet te verwarren met de Waffen-SS, dat is een ander verhaal) werd druk uitgeoefend om uit der kerk te treden; voor een SS-carrière was dat zelfs een vereiste.
Wie daarmee moeite had, kon zich onder een speciaal voor dat doel gecreëerde kategorie laten registreren: Religionszugehörigkeit: 'Gottgläubig'.

Voor wie het allemaal precies wil weten:

http://books.google.nl/books?id=ipiVSTOZafQC&dq=heim+elite+f%C3%BCr+volk&hl=de&source=gbs_navlinks_s

pizatie
31-10-14, 01:59
Nee flappie , de NAZIE,S waren alles behalve Christelijk!
De bedoeling was zelfs om de Oude Germaanse leer weer in te voeren .
Met EIN VOLCH*) -EIN REICH-EIN FUHRER

*) Edelgermanen

Als je googelt moetje wel goed en vooral begrijpelijk lezen .

niet jokken kerel. Hitler was een vaste klant van de kerk . alle pastors stonden achter de nazis toen der tijd . daar zijn fotos van op facebook en op youtube . dat kan jij niet ontkennen .:fplet::fplet:

super ick
31-10-14, 07:45
Op leden van de algemene SS (niet te verwarren met de Waffen-SS, dat is een ander verhaal) werd druk uitgeoefend om uit der kerk te treden; voor een SS-carrière was dat zelfs een vereiste.
Wie daarmee moeite had, kon zich onder een speciaal voor dat doel gecreëerde kategorie laten registreren: Religionszugehörigkeit: 'Gottgläubig'.

Voor wie het allemaal precies wil weten:

Elite für Volk und Führer?: Die Allgemeine SS und ihre Mitglieder 1925-1945 - Bastian Hein - Google Books (http://books.google.nl/books?id=ipiVSTOZafQC&dq=heim+elite+f%C3%BCr+volk&hl=de&source=gbs_navlinks_s)

Zoiets staat mij ook bij.

Logisch ook. Twee ideologieën kunnen met elkaar gaan schuren. Daar zaten ze niet op te wachten. Een goede hersenspoeling was wel een vereiste.

Hitler was zelf katholiek opgevoed (lees even mee Mars). Hij heeft daar nooit afstand van gedaan. Hij heeft gebruik gemaakt van de antisemitische gevoelens die er leefden onder christenen jegens joden. De joden hebben immers Jezus vermoord.
Ook zou hij Europa beschermen tegen het atheïstische gevaar uit Rusland.
Verschillende katholieke leiders steunden ome Adolf en brachten hun jeugdorganisaties onder in de hitlerjugend.

knots71karel
31-10-14, 23:17
nou.... pizatie heeft in deze toch gelyk. het waren kristenen die de joden vermoord hebben in wo2. de nazies waren overwegend kristelyk. afgezien van een paar paganisten in de nazietop was het meerendeel kristen. zelfs himmler -die bitter weinig op had met kristendom- vaardigde een verbod uit binnen de ϟϟ om het kristendom belachelyk te maken. er was binnen diezelfde ϟϟ weinig echte interesse in het heidendom. himmler had romantische en ideologische opvattingen over neo-paganisme maar die werden amper gedeeld binnen de ϟϟ. de nazies waren in alle lagen vd bevolking byna allemaal kristenen. het kristendom was tevens de enige toegestane religie in nazie-duitsland.

Ja vandaar dat er honderden RK priesters EN gelijkdenkenden JEHOVA,S zijn gestorven in de NAZIE kampen.
en christenlijke is ook een kort begrip er zijn tientallen afscheidingen (net zoals bij Moslims ) je weet wel ?vraag anders maar aan je factotum Pizatie
Sjiieten zijn volgens hen overigens geen MOSLIMS
Wat een geleuter HITLERS wilde heel DUITSLAND EEN ANDER GELOOF IN PRENTEN ,DAT GING NATUURLIJK, NIET ZO SNEL.
Christenen uit ITALIE vochten ook aan de kant van Hitler ,maar vervolgden geen JODEN!
En duizenden Christenen hebben hun afkeer van de Joden vervolging met de dood moeten bekopen.
Het waren de NAZIE,S afvallige ongelovige honden (want zo noemen jullie dat toch? die achter het uitroeien van de JODEN STONDEN.

knots71karel
31-10-14, 23:32
niet jokken kerel. Hitler was een vaste klant van de kerk . alle pastors stonden achter de nazis toen der tijd . daar zijn fotos van op facebook en op youtube . dat kan jij niet ontkennen .:fplet::fplet:

Je doelt op een foto waar die kardinalen de HITLER groet brengen? tijdens en bezoek van Hitlerin het begin van WO2 ??
DEZE BELACHELIJK FOTO is duidelijk hun afkeer van de NAZIE groet te zien
naast Joden werden ook andere groepen al dan niet systematisch vermoord, zoals homoseksuelen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit), Esperantisten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Esperantist), zigeuners (http://nl.wikipedia.org/wiki/Roma_(volk)), "economisch onwaardigen", Russen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Russen_(volk)), etnische Polen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Polen_(volk)), gehandicapten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Handicap_(medisch)), Jehova's getuigen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Jehova%27s_getuigen), Vrije gelovigen *)
Bijbelonderzoekers (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrije_Bijbelonderzoekers), vakbondsleden (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vakbond),vrijmetselaars (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselarij), communisten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Communisme), Spaanse republikeinen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Spaanse_Republiek), Serven (http://nl.wikipedia.org/wiki/Serven), Quakers (http://nl.wikipedia.org/wiki/Quakers) en mensen die zich verzetten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Verzetsbeweging) tegen de nazi's.[9] (http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust#cite_note-9)
*) HITLER had een afschuw van Moslims een bekende uitspraak van hen was :nach der Jude sind untermenschen an der reihe so wie die ARABER !
:zegniets:

pizatie
31-10-14, 23:35
Je doelt op een foto waar die kardinalen de HITLER groet brengen? tijdens en bezoek van Hitlerin het begin van WO2 ??
DEZE BELACHELIJK FOTO is duidelijk hun afkeer van de NAZIE groet te zien
naast Joden werden ook andere groepen al dan niet systematisch vermoord, zoals homoseksuelen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit), Esperantisten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Esperantist), zigeuners (http://nl.wikipedia.org/wiki/Roma_(volk)), "economisch onwaardigen", Russen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Russen_(volk)), etnische Polen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Polen_(volk)), gehandicapten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Handicap_(medisch)), Jehova's getuigen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Jehova%27s_getuigen), Vrije gelovigen *)
Bijbelonderzoekers (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrije_Bijbelonderzoekers), vakbondsleden (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vakbond),vrijmetselaars (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselarij), communisten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Communisme), Spaanse republikeinen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Spaanse_Republiek), Serven (http://nl.wikipedia.org/wiki/Serven), Quakers (http://nl.wikipedia.org/wiki/Quakers) en mensen die zich verzetten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Verzetsbeweging) tegen de nazi's.[9] (http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust#cite_note-9)
*) HITLER had een afschuw van Moslims een bekende uitspraak van hen was :nach der Jude sind untermenschen an der reihe so wie die ARABER !
:zegniets:

Hitler was zelf half Joods. dat was nog gekker dan wat hij in gedachten had .


het waren jou land genoten die massaal achter hem stonden en nu weer achter wilders staan. jij moet je diep schamen!!!!


zeg hier maar wat op !

knots71karel
31-10-14, 23:51
Hitler was zelf half Joods. dat was nog gekker dan wat hij in gedachten had .


het waren jou land genoten die massaal achter hem stonden en nu weer achter wilders staan. jij moet je diep schamen!!!!


zeg hier maar wat op !

SMEERLAP , er 4 VAN MIJN OOMS STIERVEN OP GRUWELIJKE WIJZE NA MARTELINGEN DOOR DE NAZIES.
ER waren ind NEDERLANDERS die zich aan sloten bij HITLER ze noemden dat N.S.B,ers.
GA JE EERST GOED VERDIEPEN ALEER JE JOU GORE EN SMERIGE MENING WEERGEEFT
het was zo erg dat je verpilcht was JODEN aan te geven !HONDERDEN GEZINNE ZIJN AFGESLACHT TOEN DE moffen ontdekten dat ze Joden verborgen hielden.
Mijn vader heeft de hele oorlog gevaren ,en zo waren er duizenden ,maar ook demanne werden gedwongen voorde MOFFEN te werken
maar daar google jij niet naar vies mannetje , ook de hongerwinter koste duizenden mensen het leven ,en onze fietsen WERDEN GEVORDERD AUTO,S OOK ,radio,s , zinken pannen ,koper enz ,zelfs klokken uit de kerken werden OM GESMOLTEN voor oorlogs tuig te maken
SNOT NEUS JE LEEST ALLEN WAT JOU UITKOMT !
LAAT JE EERST ENS GOED VOORLICHTEN
zo nu ga ik :slapen: want mijn ogen gaan met de dag achteruit .

pizatie
31-10-14, 23:55
SMEERLAP , er 4 VAN MIJN OOMS STIERVEN OP GRUWELIJKE WIJZE NA MARTELINGEN DOOR DE NAZIES.
ER waren ind NEDERLANDERS die zich aan sloten bij HITLER ze noemden dat N.S.B,ers.
GA JE EERST GOED VERDIEPEN ALEER JE JOU GORE EN SMERIGE MENING WEERGEEFT
het was zo erg dat je verpilcht was JODEN aan te geven !HONDERDEN GEZINNE ZIJN AFGESLACHT TOEN DE moffen ontdekten dat ze Joden verborgen hielden.
Mijn vader heeft de hele oorlog gevaren ,en zo waren er duizenden ,maar ook demanne werden gedwongen voorde MOFFEN te werken
maar daar google jij niet naar vies mannetje , ook de hongerwinter koste duizenden mensen het leven ,en onze fietsen WERDEN GEVORDERD AUTO,S OOK ,radio,s , zinken pannen ,koper enz ,zelfs klokken uit de kerken werden OM GESMOLTEN voor oorlogs tuig te maken
SNOT NEUS JE LEEST ALLEN WAT JOU UITKOMT !
LAAT JE EERST ENS GOED VOORLICHTEN
zo nu ga ik :slapen: want mijn ogen gaan met de dag achteruit .

dan was jou vader 1 van de weinige !! want er zijn in nederland duizenden vermoord door de nederlandse nazis!

waarom steunen jullie de nieuwe Nazis dan ? de PVV ? ZEG IS

geïntegreerde berberleeuw
01-11-14, 00:02
dan was jou vader 1 van de weinige !! want er zijn in nederland duizenden vermoord door de nederlandse nazis!

waarom steunen jullie de nieuwe Nazis dan ? de PVV ? ZEG IS
PVV stellen niks voor anders vragen is waarom steunen van terorist israhell? hij veroordelen misdaden van subsidie nazis 1940 maar gelijkentijd hij sypatie tonen voor terrorist israhell.

BoerHarms
01-11-14, 00:31
Hitler was zelf half Joods. dat was nog gekker dan wat hij in gedachten had .


het waren jou land genoten die massaal achter hem stonden en nu weer achter wilders staan. jij moet je diep schamen!!!!


zeg hier maar wat op !

Ga de boeken maar weer eens opnieuw lezen, ja, je had een NSB , die liever met de vijand heulden dan tegen zich te hebben.

Nationaal-Socialistische Beweging - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationaal-Socialistische_Beweging)


In 1940 had NL ongeveer 9.000.000 inwoners waarvan 100.000 aanhangers van de NSB, noem je dit massaal,

dus 8.900.000 mensen waren geen lid van de NSB


Geert Wilders is niet anders dan het gevolg dat de inwoners zich niet kunnen vinden in de huidige politiek, ja dat kan gevaarlijk zijn. Zo ging het ook met Hitler, het geen slecht in Duitsland en toen kwam er iemand die de oplossing had.

In andere bevolkingsgroepen heb je ook goede redenaars die de mensen alles laten geloven.

geïntegreerde berberleeuw
01-11-14, 01:15
Greetje stellen niks voor als gaat iets gebeuren of hij moet zeggen moet van jood meester eerst toestemming geven.

Europa is nou 1. bewust doen die jewmeesters van jullie liefdes. nou jij kan geen kant op bedoeling is europa word islamitish dan gaat Zionist aanleiding geven van blackflags en andere duivelse media opzoeken naar oorlog voor groot israhell Zie maar naar isis. grote joke over isis. beste hollywood films zij kan maken over hunnie.

MH17 jij hoort niks meer omdat is blackflag van zionisten en nu zij zijn betrapt. discussie afgechloten!!

Volg maar media kudde schaap.

w!!

vitalis
01-11-14, 07:33
niet jokken kerel. Hitler was een vaste klant van de kerk . alle pastors stonden achter de nazis toen der tijd . daar zijn fotos van op facebook en op youtube . dat kan jij niet ontkennen .:fplet::fplet:

Niet alle geestelijken stonden achter de nazi's. Google maar eens op Clemens August von Galen

Moslimleiders stonden vierkant achter de nazi's. Google maar eens op Amin al Hoesseini.

vitalis
01-11-14, 07:37
Hitler was zelf half Joods. dat was nog gekker dan wat hij in gedachten had .


het waren jou land genoten die massaal achter hem stonden en nu weer achter wilders staan. jij moet je diep schamen!!!!


zeg hier maar wat op !

Hitler was niet half Joods. Het overgrote deel van de Nederlanders stond niet achter Hitler.

H.P.Pas
01-11-14, 12:50
Niet alle geestelijken stonden achter de nazi's. Google maar eens op Clemens August von Galen

Moslimleiders stonden vierkant achter de nazi's. Google maar eens op Amin al Hoesseini.

Welke nog meer ?

vitalis
01-11-14, 13:36
Welke nog meer ?

Relations between Nazi Germany and the Arab world - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Relations_between_Nazi_Germany_and_the_Arab_world)

pizatie
01-11-14, 14:18
Niet alle geestelijken stonden achter de nazi's. Google maar eens op Clemens August von Galen

Moslimleiders stonden vierkant achter de nazi's. Google maar eens op Amin al Hoesseini.Amin al Hoesseini was oke. ik heb veel over hem gelezen. hij streed voor een vrij Palestina .

kom niet aanzetten met die foto van Hitler en hem samen. dat was een werk bezoek en had niets met de oorlog te maken .

CONTRA
01-11-14, 14:18
Ja vandaar dat er honderden RK priesters EN gelijkdenkenden JEHOVA,S zijn gestorven in de NAZIE kampen.
en christenlijke is ook een kort begrip er zijn tientallen afscheidingen (net zoals bij Moslims ) je weet wel ?vraag anders maar aan je factotum Pizatie
Sjiieten zijn volgens hen overigens geen MOSLIMS
Wat een geleuter HITLERS wilde heel DUITSLAND EEN ANDER GELOOF IN PRENTEN ,DAT GING NATUURLIJK, NIET ZO SNEL.
Christenen uit ITALIE vochten ook aan de kant van Hitler ,maar vervolgden geen JODEN!
En duizenden Christenen hebben hun afkeer van de Joden vervolging met de dood moeten bekopen.
Het waren de NAZIE,S afvallige ongelovige honden (want zo noemen jullie dat toch? die achter het uitroeien van de JODEN STONDEN.

jehovas werden vervolgd omdat ze de totalitaire naziestaat niet erkende en tegen oorlog zyn en niet mee wilde vechten. ze werden niet vervolgd omdat ze kristenen waren.

hitler had by myn weten geen intentie een ander geloof in te prenten. behalve dan mischien het 'geloof' dat hy de messias was voor duitsland maar dat was vooral een nationalistische en kulturele ideologie. er was maar 1 religie in nazieduitsland: het kristendom. de rest aan geloofsovertuigingen waren verboden of dermate marginaal dat ze irrelevant waren.

raar argument van je om aan te halen dat italiaanse kristenen aan de kant van hitler vochten maar geen joden vervolgden. wat doet dit er toe?
joden zyn vervolgd door kristenen in nazieduitsland. de genocide van joden tydens wo2 is geworteld in het eeuwenoude antisemitisme van kristenen en is uitgevoerd door overwegend kristenen.

vitalis
01-11-14, 14:23
Amin al Hoesseini was oke. ik heb veel over hem gelezen. hij streed voor een vrij Palestina .

kom niet aanzetten met die foto van Hitler en hem samen. dat was een werk bezoek en had niets met de oorlog te maken .

Inderdaad, dat was een werkbezoek want hij en de nazi's werkten goed samen. Maar er is meer dan foto's, je kunt ook teksten vinden over zijn samenwerking met de nazi's.

H.P.Pas
01-11-14, 15:09
Relations between Nazi Germany and the Arab world - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Relations_between_Nazi_Germany_and_the_Arab_world)



The Zionist narrative of the Arab world is based centrally around one figure who is ubiquitous in this whole issue—the Jerusalem Grand Mufti Hajj Amin al-Husseini, who collaborated with the Nazis. But the historical record is actually quite diverse


Dank je, dat wist ik al. Toch bedankt voor de link; ik kan je aanraden hem ook zelf eens rustig te lezen. En dan in het vervolg niet vaker dan 1x in de 4 weken over al Hoeseini te beginnen.

pizatie
01-11-14, 15:17
Inderdaad, dat was een werkbezoek want hij en de nazi's werkten goed samen. Maar er is meer dan foto's, je kunt ook teksten vinden over zijn samenwerking met de nazi's.

en wat is daar mis mee ? jij probeerd Hitler gewoon zwart te maken omdat jij een probleem met hem had. ga jou problemen niet de mijne maken en mij opstoken tegen jou vijanden. kap daar mee !

super ick
01-11-14, 15:18
Dank je, dat wist ik al. Toch bedankt voor de link; ik kan je aanraden hem ook zelf eens rustig te lezen. En dan in het vervolg niet vaker dan 1x in de 4 weken over al Hoeseini te beginnen.

je hebt gelijk maar in een gesprek (want discussie onmogelijk) met Pinazi en Berberleeuw heeft nuance niet zoveel zin. Het is toch zwart of wit.

super ick
01-11-14, 15:20
jij probeerd Hitler gewoon zwart te maken omdat jij een probleem met hem had. kap daar mee !

Dit is Jiskefet. Ik zweer het. Hans Teeuwen, Theo Maassen lezen jullie mee? Cabaret.

pizatie
01-11-14, 15:21
Dit is Jiskefet. Ik zweer het. Hans Teeuwen, Theo Maassen lezen jullie mee? Cabaret.
ook een goede dag meneer . alles kids ?

H.P.Pas
01-11-14, 15:42
je hebt gelijk maar in een gesprek (want discussie onmogelijk) met Pinazi en Berberleeuw heeft nuance niet zoveel zin. Het is toch zwart of wit.

Waarom zou je daarmee in gesprek gaan ?

super ick
01-11-14, 15:51
Waarom zou je daarmee in gesprek gaan ?

Tegen beter weten in?

vitalis
01-11-14, 16:03
en wat is daar mis mee ? jij probeerd Hitler gewoon zwart te maken omdat jij een probleem met hem had. ga jou problemen niet de mijne maken en mij opstoken tegen jou vijanden. kap daar mee !

Nou, het waren geen onschuldige plannen voor de padvindersclub waarmee die twee bezig waren hoor.

vitalis
01-11-14, 17:32
Dank je, dat wist ik al. Toch bedankt voor de link; ik kan je aanraden hem ook zelf eens rustig te lezen. En dan in het vervolg niet vaker dan 1x in de 4 weken over al Hoeseini te beginnen.

Goed hoor, ik zal je geen antwoord meer geven als je weer eens vraagt naar de bekende weg.

pizatie
01-11-14, 17:44
Nou, het waren geen onschuldige plannen voor de padvindersclub waarmee die twee bezig waren hoor.

dat is niet mijn zaak.Palestina bevrijden van het tuig dat stond hoog op het menu . daar kan je enkel respect voor hebben .

vitalis
01-11-14, 19:31
dat is niet mijn zaak.Palestina bevrijden van het tuig dat stond hoog op het menu . daar kan je enkel respect voor hebben .
Mooi clubje, jullie drie samen...

pizatie
01-11-14, 19:34
Mooi clubje, jullie drie samen... wat zeg jij man, :cheefbek:

H.P.Pas
01-11-14, 22:12
Goed hoor, ik zal je geen antwoord meer geven als je weer eens vraagt naar de bekende weg.

Hoezo meer ? Je geeft nu al geen antwoord. Nooit eigenlijk.

Dit was de vraag:

Welke nog meer ?

Je noemt er geen één.