PDA

Bekijk Volledige Versie : Precies 10 jaar na de moord op Theo van Gogh



Eric de Blois
02-11-14, 10:40
Precies 10 jaar na de moord op Theo van Gogh

Bron : de Volkskrant - 2 november 2014

http://vkphotoprovider3.vk-cdn.nl/photoprovider/artikel/4/0/1/6dfc50dd08dd78f3ba250ad94045e676/2580736/664x374xDIMENSION_664x374/v/20141102095343/2580736.jpeg

Het is vandaag precies 10 jaar geleden dat regisseur en columnist Theo van Gogh op straat werd vermoord. Mohammed B. stak hem rond 9 uur 's ochtends met een mes op de Linnaeusstraat in Amsterdam-Oost neer. De moord houdt de gemoederen nog altijd bezig.

Zo kondigde minister Ronald Plasterk (Binnenlandse Zaken) onlangs aan dat er opnieuw naar de zaak moet worden gekeken. Dit na uitlatingen van hoofdofficier van justitie Frits van Straelen, die meent dat Mohammed B. niet alleen stond in de moord. Daardoor ontstonden twijfels over het onderzoek dat de inlichtingendienst AIVD destijds heeft gedaan.

Geen officiële herdenking
De dood van Van Gogh wordt niet officieel herdacht. Vanuit de gemeente en familie en vrienden van de cineast zijn hiervoor geen initiatieven genomen. In voorgaande jaren kwam een handjevol mensen bijeen bij het beeld De Schreeuw in het Oosterpark, dat is opgericht ter nagedachtenis aan Van Gogh. Het is niet bekend of dat vandaag ook gebeurt.

Wel zendt RTL4 vanavond de documentaire Een prettig gesprek met Lieuwe van Gogh uit, over de zoon van de filmmaker die 13 jaar was toen zijn vader stierf. Hierin vertelt hij samen met regisseur Doesjka van Hoogdalem hoe hij de moord heeft beleefd. Op NPO 2 is de onlangs verschenen politieke thriller 2/11 Het spel van de wolf te zien, over de periode na de moord op Van Gogh. Zijn goede vrienden Theodor Holman en Gijs van de Westelaken schreven het scenario voor de film.

Het Amsterdamse debatcentrum De Balie staat maandag stil bij de moord op Van Gogh, met onder anderen Katja Schuurman en Gijs van de Westelaken.

http://vkphotoprovider1.vk-cdn.nl/photoprovider/artikel/6/2/3/dc4ba9425205c382c38091e01880cb94/2580738/610x2048/2580738.jpeg

Een bloemenzee op de plek waar Theo van Gogh werd vermoord.© ANP


https://www.youtube.com/watch?v=_9Rqcm4dSCI


Bron : http://www.volkskrant.nl/binnenland/precies-10-jaar-na-de-moord-op-theo-van-gogh~a3781025/

Eric de Blois
02-11-14, 10:51
Het blijft toch een gemis dat Theo van Gogh er niet meer is. Hij heeft toch wel gelijk gekregen over bepaalde voorspellingen. Van Gogh trapte hard tegen de hypocrisie uit het kamp van links rond het tema Islam, dat deed hij op humoristische wijze. Jammer dat hij er niet meer is. Hij zou van IS en aanhang gehakt hebben gemaakt.

knots71karel
02-11-14, 13:06
De man T. GOGH sprak gewoon de WAARHEID hoe hij er overdacht ,en die moet je met de dood bekopen .
In dit geval was het een Allochtoon Moslim die hem vermoorde ,
en in het geval P.Fortuyn was het een Autochtone christen??

knots71karel
02-11-14, 13:10
Het blijft toch een gemis dat Theo van Gogh er niet meer is. Hij heeft toch wel gelijk gekregen over bepaalde voorspellingen. Van Gogh trapte hard tegen de hypocrisie uit het kamp van links rond het tema Islam, dat deed hij op humoristische wijze. Jammer dat hij er niet meer is. Hij zou van IS en aanhang gehakt hebben gemaakt.

Jammer voor jou en het topic , dat loopt uiteraard voor geen meter , want er zijn geen joodjes bij betrokken.
Maar wie weet ziet PIZATIE en zijn gelijkdenkende consorten nog wel een mogelijkheid !
:cheefbek:

Oiseau
02-11-14, 13:15
De Maatschappij mist hem niet maar zijn "zogenaamd vrienden" zitten aan veel knoppen. Ze vinden het nodig om te blijven jammeren en zo kunnen ze de dood van iemand uitmelken. In feite hebben ze zelf niets zinnigs te melden dan iemand heilig verklaren.
Hirshi Ali had hem opgeofferd ( daar wil niemand iets over zeggen) . Dat was jammer voor hem om in contact met een duivelse Hirshi te komen.
Na 10 jaar denk ik nog steeds dat Hirshi hem zijn leven heeft gekost, al die heisa van toen was van aard satanisch en diende geen enige redelijk doel.
Mijn mening.

knots71karel
02-11-14, 21:28
De Maatschappij mist hem niet maar zijn "zogenaamd vrienden" zitten aan veel knoppen. Ze vinden het nodig om te blijven jammeren en zo kunnen ze de dood van iemand uitmelken. In feite hebben ze zelf niets zinnigs te melden dan iemand heilig verklaren.
Hirshi Ali had hem opgeofferd ( daar wil niemand iets over zeggen) . Dat was jammer voor hem om in contact met een duivelse Hirshi te komen.
Na 10 jaar denk ik nog steeds dat Hirshi hem zijn leven heeft gekost, al die heisa van toen was van aard satanisch en diende geen enige redelijk doel.
Mijn mening.

Ik ben het gedeeltelijk met jou eens
Dat Hirshi Ali wel van invloed is geweest ,is slechts een klein onderdeel .
Van GOGH nam geen blad voor z,n mond , en hij was niet bepaald een diplomaat,
Maar een man van het vrije woord (wat hem niet altijd in dank werd afgenomen.)
Ik heb hem verschillende keren op T.V gezien en gehoord van hem ,maar hij was geen echte MOSLIM hater ,.
Hij gaf ongezouten zijn mening , en heeft dat met zijn dood moeten bekopen.
Verder verbaasd het mij dat je niet ingaat op het feit dat P.Fortuyn door een niet Moslim is vermoord , want
als die een Moslim was geweest , dan was het door sommige idioten ''koren op hun molentje '' geweest
om de Moslims extra af te kraken zoals Wilders bij voorbeeld.
Ik bedoel maar. dat is mijn mening.

(leen)
02-11-14, 21:43
Het blijft toch een gemis dat Theo van Gogh er niet meer is. Hij heeft toch wel gelijk gekregen over bepaalde voorspellingen. Van Gogh trapte hard tegen de hypocrisie uit het kamp van links rond het tema Islam, dat deed hij op humoristische wijze. Jammer dat hij er niet meer is. Hij zou van IS en aanhang gehakt hebben gemaakt.


Ik vond hem een vies karakter die zijn beleving ervaarde door mensen te teasen.
En dan verstoppen achter de opmerking dat ie maar een dorpsgek was.
Voor zijn moordenaar geld dan dat hij theo links kon laten liggen als een dorpsgek of hem juridisch benaderen zoals anderen dat deden,de moord was onnodig.

Tomas
02-11-14, 22:34
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/115425-theo-gogh-doodgestoken.html

Geschiedenis

knots71karel
02-11-14, 22:54
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/115425-theo-gogh-doodgestoken.html

Geschiedenis

Die nog steeds actueel is blijkbaar.
:zegniets:

SportFreak
02-11-14, 23:09
Mijn mening over zwijnen

http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/377075-vandaag-om-kotsen-de-nederlandse-media.html

super ick
03-11-14, 07:40
Dood gestoken is een eufemisme in dit geval.

De laffe hond Bouyeri heeft hem eerst neergeschoten met diverse schoten en daarna getracht zijn hoofd eraf te snijden. Dat lag er nagenoeg vanaf. Van neergestoken is dus geen sprake. Magoed dit artikel is ook daarom niet geplaatst. Niet om Theo te herdenken.

Theo heeft net als Fortuyn veel beroepsvrienden.

super ick
03-11-14, 07:50
Hirshi Ali had hem opgeofferd ( daar wil niemand iets over zeggen).

Denk inderdaad dat de film een gedachtenspinsel van HA is geweest. om dan maar direct aan te nemen dat Theo geofferd is door haar gaat natuurlijk veel te ver.
Theo was van mening dat je alles moest kunnen zeggen. Dat er geen heilige huisjes bestaan. om dat duidelijk te maken gaf hij expres 'vol gas' daar waar de meesten hun keutel introkken. Zo kan ik mij nog herinneren dat hij destijds ophef veroorzaakte door hele onsmakelijke dingen over Joden te roepen. Toch kwam het bij niemand op dat hij daarom gevaar liep of ineens bewaakt moest worden. Dat schijnt alleen te moeten als je kritisch tov de islam staat. Dan moet je wel vrezen voor je leven. Dan heb je wel bewaking nodig.

Aansluitend bij de uitzending werden nog een heel rijtje cabaretiers, komieken, opiniemakers geïnterviewd. Allemaal passen zij zelfcensuur toe. Geen harde grappen over de islam/moslims.

Marsipulami
03-11-14, 11:00
http://youtu.be/_9Rqcm4dSCI



Hij had het allemaal wat tactvoller kunnen proberen brengen. Zitten roken tijdens een televisie-interview vind ik ook al geen goed voorbeeld voor de jeugd.

Tomas
03-11-14, 11:26
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_10405_fa7f5cee998460baee37ef2dbc9f06bb 9014bc23.gif

Marsipulami
03-11-14, 11:40
Theo was van mening dat je alles moest kunnen zeggen.

Daarin was hij behoorlijk inconsequent. In het interview hierboven beschuldigt hij de toenmalige politieke klasse ervan de moord op Fortuyn georganiseerd te hebben, door Fortuyn in een negatief daglicht te stellen. Als hij alles mag zeggen, waarom mogen die politici dan niet alles zeggen ?

Tomas
03-11-14, 11:43
Hij verbiedt niemand iets. Hij gebruikt slechts argumenten. Die kan je gewoon negeren.

Umarvlie
03-11-14, 11:57
't was gewoon een irritant provocateurtje. Daar had hij overigens nooit voor mogen worden vermoord natuurlijk.

knots71karel
03-11-14, 14:21
't was gewoon een irritant provocateurtje. Daar had hij overigens nooit voor mogen worden vermoord natuurlijk.

Dat klopt want zo kwam hij telkens wel weer in het ''nieuws'' en dat hielp weer mee met zijn bron van inkomsten.
Maar verder ''GROTE BEK'' zat er geen cent kwaad in.

BoerHarms
03-11-14, 16:22
't was gewoon een irritant provocateurtje.

Ach ja, provocateurs hebben we overal, ook hier op maroc.nl, vaak nog vergezeld van initimidatie wat er allemaal niet met je vrouw gaat gebeuren.

BoerHarms
03-11-14, 16:25
Mijn mening over zwijnen

http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/377075-vandaag-om-kotsen-de-nederlandse-media.html

Mening zou ik ook hebben als ik jouw was....

Iznogoodh
03-11-14, 19:10
Hirshi Ali had hem opgeofferd ( daar wil niemand iets over zeggen) . Dat was jammer voor hem om in contact met een duivelse Hirshi te komen.
Na 10 jaar denk ik nog steeds dat Hirshi hem zijn leven heeft gekost, al die heisa van toen was van aard satanisch en diende geen enige redelijk doel.
Mijn mening.Wat is er zo duivels aan haar? Het feit dat ze de islam walgelijk vond?

knots71karel
03-11-14, 19:32
Wat is er zo duivels aan haar? Het feit dat ze de islam walgelijk vond?

Ze was het niet eens met sommige punten van de ISLAAM maar ze is en blijft nog steeds MOSLIMA.
(zo ver ik weet)

Oiseau
03-11-14, 20:05
Wat is er zo duivels aan haar? Het feit dat ze de islam walgelijk vond?
Ze is een instrument van de duivel. Ze is walgelijk en nietig .Wat zij vindt van de Islam (of een ander ) is nietszeggend. Zij gaat branden in de hel insha Allah.

BoerHarms
03-11-14, 20:10
Ze is een instrument van de duivel. Ze is walgelijk en nietig .Wat zij vindt van de Islam (of een ander ) is nietszeggend. Zij gaat branden in de hel insha Allah.

Natuurlijk, iedereen die een geloof bekritiseert is een instrument van de duivel, dat wordt er met de paplepel ingegoten.

pizatie
03-11-14, 22:13
mooi 10 jaar rust en geen beledigin.

pizatie
03-11-14, 22:15
Ze was het niet eens met sommige punten van de ISLAAM maar ze is en blijft nog steeds MOSLIMA.
(zo ver ik weet)

ho ho even jij . haal het nooit meer in je hoofd om haar moslima te noemen. want daar mee doe jij mij veel pijn en raak je mij diep in mijn hart. zij is een Islamhater en werkt samen met de duivel . gelukkig woont ze niet meer in nederland. want hier leven mensen vredig naast elkaar. zij was gaos veroorzaken .

Eric de Blois
03-11-14, 22:22
ho ho even jij . haal het nooit meer in je hoofd om haar moslima te noemen. want daar mee doe jij mij veel pijn en raak je mij diep in mijn hart. zij is een Islamhater en werkt samen met de duivel . gelukkig woont ze niet meer in nederland. want hier leven mensen vredig naast elkaar. zij was gaos veroorzaken .

Als ik in naam van het geloof zo vreselijk was mishandeld als Hirsi Ali zou ik netals haar de rest van mijn leven wijden dat geloof naar beneden te halen. Vrouwenbesnijdenis is een ernstig misdrijf. Hirsi Ali heeft nog zeer mild gereageerd. Haar flim was buitengewoon beschaafd en bestond alleen uit teksten die vrouwonvriendelijk waren. Hoe kan het nu pijn doen, geconfronteerd te worden met eigen teksten. Hoe dom ben je de schuld bij de boodschapper te leggen? Die film stelde niets voor, het toont weer eens hoe lang de tenen zijn van sommige moslims. Zwak om Van Gogh daarvoor te vermoorden. Niets kunnen ze hebben. Dat was al bij Salman Rushdie. De meeste moslims hebben dat boek niet eens gelezen maar haten hem bij voorbaat. Wellicht zouden de meeste moslims dat boek niet eens begrijpen. Toen het boek de duivelsverzen in Nederland verkocht werd, werden veel boekwinkels inclusief V&D bedreigd door 'nederlandse' moslims. Veel boekwinkels bezweken voor die dreigementen...Winkelruiten moesten het ontgelden. Dat was het begin van de ellende, niet 11/9. Toen al hadden moslims een grote smoel in ons land. Toen was de PvdA er niet om de boel te veroordelen. Nee, da's niks voor de PvdA. Muisstil was het toen binnen de PvdA. Terecht heeft Theo van Gogh daar gehakt van willen maken. Dat stuk stont van Bouyeri heeft nog een brief achter gelaten op het lichaam van Van Gogh met een doodsbedreiging aan het adres van Hirsi Ali. Dat is godverdomme Nederland. En dan komt zo'n linkse hufter nog even zeggen: 'Er is vandaag een amsterdammer vermoord'. Ja, was dan vooral te danken aan de afwezigheid van links op momenten dat er wat gezegd moest worden!

vitalis
03-11-14, 22:23
ho ho even jij . haal het nooit meer in je hoofd om haar moslima te noemen. want daar mee doe jij mij veel pijn en raak je mij diep in mijn hart. zij is een Islamhater en werkt samen met de duivel . gelukkig woont ze niet meer in nederland. want hier leven mensen vredig naast elkaar. zij was gaos veroorzaken .

Moslima of niet, ze sprak de waarheid over de islam, evenals Theo.

pizatie
03-11-14, 22:31
Als ik in naam van het geloof zo vreselijk was mishandeld als Hirsi Ali zou ik netals haar de rest van mijn leven wijden dat geloof naar beneden te halen. Vrouwenbesnijdenis is een ernstig misdrijf. Hirsi Ali heeft nog zeer mild gereageerd. Haar flim was buitengewoon beschaafd en bestond alleen uit teksten die vrouwonvriendelijk waren. Hoe kan het nu pijn doen, geconfronteerd te worden met eigen teksten. Hoe dom ben je de schuld bij de boodschapper te leggen? Die film stelde niets voor, het toont weer eens hoe lang de tenen zijn van sommige moslims. Zwak om Van Gogh daarvoor de vermoorden. Niets kunnen ze hebben.

hirsi ali had een probleem met haar familie en niet met mijn geloof. dat maakt zij er van. vrouwen besnijdenis is helemaal niet van de islam. in marokko doet 99.9% dat niet ! dat is iets van de cultuur . het komt in somalie voor en egypte en sudan .


theo was een gek . ik nam hem nooit sereuis . hij is vermoord door een Zionist .dus nogmaals valt ons er niet mee lastig . ik val jou ook niet lastig met elke Pedo toch ?

pizatie
03-11-14, 22:32
Moslima of niet, ze sprak de waarheid over de islam, evenals Theo.

nee ze sprak over haar ervaringen binnen haar familie. zij is besneden door haar ouders en niet door ons moslims.


theo was een vieze drinklap. hij beledigde iedereen eigelijk. ik snap niet waarom je zo een gek moet vermoorden. maar dat is gedaan door zionisten om een reden te hebben voor hun anti Islam toer in Europa.

Eric de Blois
03-11-14, 22:51
hirsi ali had een probleem met haar familie en niet met mijn geloof. dat maakt zij er van. vrouwen besnijdenis is helemaal niet van de islam. in marokko doet 99.9% dat niet ! dat is iets van de cultuur . het komt in somalie voor en egypte en sudan .


theo was een gek . ik nam hem nooit sereuis . hij is vermoord door een Zionist .dus nogmaals valt ons er niet mee lastig . ik val jou ook niet lastig met elke Pedo toch ?

Het klopt dat besnijdenis een cultureel ritueel is. Maar het wordt daar wel in naam van religie gedaan, daarom was het voor Hirsi dus wel een religieus misdrijf.

Kijk dat is nu weer typerend voor een marokkaan. Waarom haal je de joden er nu weer bij? Wou je zeggen dat Bouyeri een jood was?

knots71karel
03-11-14, 22:54
Kijk dat is nu weer typerend voor een marokkaan. Wou je zeggen dat Bouyeri een jood was?

Uiteraard VALLEN ER DODEN ? dan geef je de schuld toch ff aan de JODEN!

Eric de Blois
03-11-14, 23:01
Liegen is natuurijk wel halal (toegestaan) als je het doet voor je geloof. Juffrouw Saartje, nog iets te melden? Is het ok wat hier gezegd wordt door een vrome gelovige? Zwijgen zegt minstens zoveel als spreken!

pizatie
04-11-14, 00:05
Het klopt dat besnijdenis een cultureel ritueel is. Maar het wordt daar wel in naam van religie gedaan, daarom was het voor Hirsi dus wel een religieus misdrijf.

Kijk dat is nu weer typerend voor een marokkaan. Waarom haal je de joden er nu weer bij? Wou je zeggen dat Bouyeri een jood was?

ja en naam in religie. wat hebben wij daar mee te maken . je kan als mens in alle namen wat gaan doen. feit blijft dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden.


Zionisten en Joden zijn 2 verschillende dingen. Eric ik dacht dat jij dat wel wist!! :schok:

Eric de Blois
04-11-14, 00:11
ja en naam in religie. wat hebben wij daar mee te maken . feit blijft dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden.

Zionisten en Joden zijn 2 verschillende dingen. Eric ik dacht dat jij dat wel wist!!

Exact Pizatie, eindelijk begrijp je het: " je kan als mens in alle namen wat gaan doen." Dat is het precies! Religie is mensenwerk. Fijn dat je dat nu begrijpt. In naam van god spreken, ja dat kan iedereen wel zeggen. God is een menselijke creatie. In zijn naam worden de vreselijkste misdaden gepleegt. Daar zou ik mij dan graag verre van houden. Wie tot god wil komen doet dat in stilte zonder geweld. God is wat mensen er van maken. We creëren zelf de hemel en hel op aarde.

Ja, dat weet ik heel goed. Niet alle joden zijn zionisten. Maar alle zionisten zijn wel joods en zeker geen moslim of marokkaan. Bouyeri is géén zionist, gewoon een marokkaan.

Er is in 1975 een resolutie in de VN aangenomen die het zionisme - het stichten van een joodse staat - als racisme beschouwde. We kunnen wel raden welke landen dat vonden. Marokko zat daar tussen, uiteraard. Nederland was tegen, uiteraard. Kofi Anan noemde deze resolutie 'één van de dieptepunten in de geschiedenis van de Verenigde Naties'. In 1991 werd de resolutie weer ingetrokken.

http://www.nytimes.com/1991/12/17/world/un-repeals-its-75-resolution-equating-zionism-with-racism.html

http://www.un.org/press/en/2004/sgsm9375.doc.htm

http://www.un.org/documents/ga/res/46/a46r086.htm

Nederlandertje
04-11-14, 00:13
hirsi ali had een probleem met haar familie en niet met mijn geloof. dat maakt zij er van. vrouwen besnijdenis is helemaal niet van de islam. in marokko doet 99.9% dat niet ! dat is iets van de cultuur . het komt in somalie voor en egypte en sudan .


theo was een gek . ik nam hem nooit sereuis . hij is vermoord door een Zionist .dus nogmaals valt ons er niet mee lastig . ik val jou ook niet lastig met elke Pedo toch ?

Hij vermoord door een moslim hoor en niet door een zionist IS lover.

geïntegreerde berberleeuw
04-11-14, 00:36
Hij vermoord door een moslim hoor en niet door een zionist IS lover.Hij is minder lover van ISIS(Israel Security Intellegence Services) dan jij.

Ik denk jij zou beter blij moet maken omdat Isis is vriend van jou vriend Pisrahell en jewsa.
Jij heb nog steeds niet door schaapie.

geïntegreerde berberleeuw
04-11-14, 00:40
ja en naam in religie. wat hebben wij daar mee te maken . je kan als mens in alle namen wat gaan doen. feit blijft dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden.


Zionisten en Joden zijn 2 verschillende dingen. Eric ik dacht dat jij dat wel wist!! :schok:

Zionist is code voor Jood. Maar als jij google leest jij vind daar is 2 verschillende soort mensen.

super ick
04-11-14, 08:10
Ach ja, provocateurs hebben we overal, ook hier op maroc.nl, vaak nog vergezeld van initimidatie wat er allemaal niet met je vrouw gaat gebeuren.

Het meest schrijnende is nog wel dat het allemaal schijnt te mogen.

super ick
04-11-14, 08:12
Zionist is code voor Jood.

Jij bent tenminste eerlijk

Eric de Blois
04-11-14, 08:21
Jij bent tenminste eerlijk

Ja, dat is zeker waar. Je weet tenminste waar je aan toe bent. Daarom moet het vooral gezegd mogen worden, net als Theo van Gogh vond dat alles gezegd moet mogen worden. Ik geef er de voorkeur aan mensen vooral niet tegen te houden dingen te zeggen, want zo krijg je inzicht in wat mensen beweegt en dat is heel relevant voor onze maatschappij. De AIVD kan daardoor ook goed in kaart brengen waar de vuiligheid vandaan komt. De politiek kan daar vervolgens wat mee doen of niet.

H.P.Pas
04-11-14, 08:24
Het meest schrijnende is nog wel dat het allemaal schijnt te mogen.


Mijn idee is het niet maar er valt nog over te praten.
Vinden dat het mag en Theo, die dat ook vond, om die reden een zwijn vinden; dat wordt raar.

Eric de Blois
04-11-14, 08:25
Mijn idee is het niet maar er valt nog over te praten.
Vinden dat het mag en Theo, die dat ook vond, om die reden een zwijn vinden; dat wordt raar.

Dat is inderdaad tegenstrijdig. Ik denk niet dat men zich daar bewust van is.

cummonisto
04-11-14, 10:50
Ja, dat is zeker waar. Je weet tenminste waar je aan toe bent. Daarom moet het vooral gezegd mogen worden, net als Theo van Gogh vond dat alles gezegd moet mogen worden. Ik geef er de voorkeur aan mensen vooral niet tegen te houden dingen te zeggen, want zo krijg je inzicht in wat mensen beweegt en dat is heel relevant voor onze maatschappij. De AIVD kan daardoor ook goed in kaart brengen waar de vuiligheid vandaan komt. De politiek kan daar vervolgens wat mee doen of niet.
Een paar mensen zijn tegen zwarte piet, en worden met de dood bedreigd.

Je mag alles zeggen, alleen tegen de islam.

Oiseau
04-11-14, 11:08
"Huilie Cultuur" moet opgenomen worden in het Woordenboek van Dale.
Het is geen praat Culuur meer.
"Aan alles zijn er grenzen" hoef je een kind niet uit te leggen.

(leen)
04-11-14, 17:59
Mijn idee is het niet maar er valt nog over te praten.
Vinden dat het mag en Theo, die dat ook vond, om die reden een zwijn vinden; dat wordt raar.

Er zijn zelfs nog meer maten dan 2, mits men deze wil zien.

Fahed Rasul
04-11-14, 23:28
Salaam Maleikum De eerste was dood geschoten en moordenaar is vrij de tweede was dood gestoken en heeft levenslang..........geen mening meer hierover..........Allah Hafiz Fahed

super ick
05-11-14, 07:55
theo was een gek . ik nam hem nooit sereuis


ik val jou ook niet lastig met elke Pedo toch ?

Doe even normaal dwaas. Toen hij vermoord werd was jij 9!!! Dus wat met 'ik nam hem nooit serieus'?

Laten we over pedofilie maar zwijgen want dat is namelijk gewoon toegestaan in de islam en gebeurt in islamitische landen nog aan de lopende band. Of je er nu een geloofsausje overheen gooit of een 'huwelijk' 12 blijft 12.

En dan wil ik niet eens flauw doen en beginnen over de profeet. Echt, over pedofilie kan je beter niets zeggen.

super ick
05-11-14, 07:59
Een paar mensen zijn tegen zwarte piet, en worden met de dood bedreigd.

Je mag alles zeggen, alleen tegen de islam.

Die mensen moeten veroordeeld worden. Ik voel me niet aangesproken. Net als die slavernijonzin. Ben ik verantwoordelijk voor wat er 200 jaar geleden gebeurde? Dacht het niet. net zo goed als ik de huidige Duitsers ook niet verantwoordelijk hou voor de tweede wereldoorlog.

super ick
05-11-14, 08:03
Mijn idee is het niet maar er valt nog over te praten.
Vinden dat het mag en Theo, die dat ook vond, om die reden een zwijn vinden; dat wordt raar.

Niet als je desondanks vind dat het zwijn wel mag zeggen wat hij denkt. Dat is helaas overduidelijk niet het geval.

Daar is een naam mensen. Mensen die zelf wel volop gebruik maken van het recht op vrije meningsuiting maar anderen die willen ontzeggen. Sterker nog in dit geval; vermoorden.
Oja, het schiet me ineens te binnen. Dat zijn hypocrieten.

pizatie
05-11-14, 13:22
Doe even normaal dwaas. Toen hij vermoord werd was jij 9!!! Dus wat met 'ik nam hem nooit serieus'?

Laten we over pedofilie maar zwijgen want dat is namelijk gewoon toegestaan in de islam en gebeurt in islamitische landen nog aan de lopende band. Of je er nu een geloofsausje overheen gooit of een 'huwelijk' 12 blijft 12.

En dan wil ik niet eens flauw doen en beginnen over de profeet. Echt, over pedofilie kan je beter niets zeggen.

jij was dom op je 9de dus ? jij kon niet lezen en geen tv kijken wou je zeggen ?


dat is allemaal onzin . zij trouwde veel later . en dat is meer dan 700 jaar terug . toen trouwde ze in nederland op hun 12 de .

super ick
05-11-14, 13:53
jij was dom op je 9de dus ? jij kon niet lezen en geen tv kijken wou je zeggen ?


dat is allemaal onzin . zij trouwde veel later . en dat is meer dan 700 jaar terug . toen trouwde ze in nederland op hun 12 de .

Op je negende kun je je over die zaken inderdaad geen oordeel vormen. Hooguit achterlijke dogma's napraten zoals je hier aan de lopende band doet. Bovendien is hij vermoord toen jij negen was. Dus we praten over de periode daarvoor.

In Islamitische landen is vele malen meer sex met kinderen dat hier en de islam keurt dat goed. Feit, klaar.

pizatie
05-11-14, 14:06
Op je negende kun je je over die zaken inderdaad geen oordeel vormen. Hooguit achterlijke dogma's napraten zoals je hier aan de lopende band doet. Bovendien is hij vermoord toen jij negen was. Dus we praten over de periode daarvoor.

In Islamitische landen is vele malen meer sex met kinderen dat hier en de islam keurt dat goed. Feit, klaar.

dat is niet waar. in marokko moet je 18 jaar zijn.

super ick
05-11-14, 14:56
dat is niet waar. in marokko moet je 18 jaar zijn.

Daar was veel weerstand tegen. Maar daar noem je er maar 1. Daar zijn ze dankzij het westen nog een beetje mee gegaan met de tijd.

pizatie
05-11-14, 16:04
Daar was veel weerstand tegen. Maar daar noem je er maar 1. Daar zijn ze dankzij het westen nog een beetje mee gegaan met de tijd.

nee hoor marokko is sharia wet . marokko is de beste land van de wereld . wij hebben die rechten opgesteld na jaren lang .

Eric de Blois
06-11-14, 00:27
nee hoor marokko is sharia wet . marokko is de beste land van de wereld . wij hebben die rechten opgesteld na jaren lang .

Ok, en wat maakt dan dat je niet wilt wonen in het beste land van de wereld?

pizatie
06-11-14, 00:34
Ok, en wat maakt dan dat je niet wilt wonen in het beste land van de wereld?dat komt omdat ik hier geboren ben . ik kan moeilijk nu daar terug gaan zonder werk te hebben daar en huis . later wil ik wel terug daar heen . hier kan je niet 100% je zelf zijn
en je kinderen natuurlijk je kan ze in nederland wel thuis marokkaans en islamitisch opvoeden. maar op school gaan ze toch met andere kinderen om en buiten . dat soort dingen kan je het beste voorkomen . van af jongs aan mee geven wat goed is . marokkaanse en Islamitisch opvoeden.


je zit hier in nederland hoe het gaat met marokkaanse jongeren die hier geboren zijn. zo wil eigen kinderen niet zien opgroeien .

super ick
06-11-14, 09:05
dat komt omdat ik hier geboren ben . ik kan moeilijk nu daar terug gaan zonder werk te hebben daar en huis . later wil ik wel terug daar heen . hier kan je niet 100% je zelf zijn
en je kinderen natuurlijk je kan ze in nederland wel thuis marokkaans en islamitisch opvoeden. maar op school gaan ze toch met andere kinderen om en buiten . dat soort dingen kan je het beste voorkomen . van af jongs aan mee geven wat goed is . marokkaanse en Islamitisch opvoeden.


je zit hier in nederland hoe het gaat met marokkaanse jongeren die hier geboren zijn. zo wil eigen kinderen niet zien opgroeien .

Het is allemaal hullie schuld. Nederland, discriminatie, anti-islam, Theo, Pim, Geert.
Gelukkig is daar dan nog religie. Een mooie dekmantel voor mislukkelingen om zichzelf achter te verschuilen.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'was ik maar eens van mijn luie reet gekomen' of 'ik had meer aandacht aan de school van mijn kind moeten besteden' of 'had ik nu zelf maar beter mijn best gedaan op school'.

In een vrije samenleving mag alles ter discussie staan. Zeker religie. Behalve de islam uiteraard want dan loopt je leven gevaar.

knots71karel
06-11-14, 12:03
Het is allemaal hullie schuld. Nederland, discriminatie, anti-islam, Theo, Pim, Geert.
Gelukkig is daar dan nog religie. Een mooie dekmantel voor mislukkelingen om zichzelf achter te verschuilen.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'was ik maar eens van mijn luie reet gekomen' of 'ik had meer aandacht aan de school van mijn kind moeten besteden' of 'had ik nu zelf maar beter mijn best gedaan op school'.

In een vrije samenleving mag alles ter discussie staan. Zeker religie. Behalve de islam uiteraard want dan loopt je leven gevaar.

HO HO HO , Uiteindelijk is het de schuld van de joden want die zitten in het complot wat wij onder Regering verstaan .

super ick
06-11-14, 14:50
HO HO HO , Uiteindelijk is het de schuld van de joden want die zitten in het complot wat wij onder Regering verstaan .

Wat een organisatie hebben die Joden toch. Achter de schermen sturen ze ook al IS aan. 9-11 etc

pizatie
06-11-14, 16:39
Wat een organisatie hebben die Joden toch. Achter de schermen sturen ze ook al IS aan. 9-11 etcwie bewapend IS ? Israel daar zijn gewoon feiten van. want het komt Israel ook goed uit dat Assad hun vijand en Hezbollah bestreden worden . en er zijn ook veel wapens in handen van IS die afkomstig zijn van Israel .


laten we het thuis houden . wie was het ookal weer die Wilders betaald voor zijn haat en zijn films ? waren dat feen Rijke Joden uit de VS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIE DENK JE DAT ZIJN BEVEILIGIN DEELS BETAALD!!!!

Iznogoodh
06-11-14, 18:32
nee hoor marokko is sharia wet . marokko is de beste land van de wereld . wij hebben die rechten opgesteld na jaren lang .Dat plichtmatige herhalen van onzin, dat moedeloos makende gevoel dat er achter jou een oneindig verveeld jochie schuilt.

pizatie
06-11-14, 18:49
Dat plichtmatige herhalen van onzin, dat moedeloos makende gevoel dat er achter jou een oneindig verveeld jochie schuilt.

dat jij niet meer op marokko.nl mag zijn. is je eigen schuld. jij en globi hebben de boel echt verpest door elke keer anti Islam topics te plaatsen .

knots71karel
08-11-14, 22:48
dat jij niet meer op marokko.nl mag zijn. is je eigen schuld. jij en globi hebben de boel echt verpest door elke keer anti Islam topics te plaatsen .

JAMMER maar helaas vormen deze wat jij noemt ''anti Islaam'' topic wel het:
.N.V.D.D en daar gaat dit topic over.

(leen)
09-11-14, 09:08
nee hoor marokko is sharia wet . marokko is de beste land van de wereld . wij hebben die rechten opgesteld na jaren lang .

De immense flow van drugs vanuit het rifgebergte is conform de sharia?
En wat vind je van het idee van Le Parti Istiqlal om de kweek in marokko te gaan legaliseren,
Sharia, of gaat geld voor god?

knots71karel
09-11-14, 12:52
wie bewapend IS ? Israel daar zijn gewoon feiten van. want het komt Israel ook goed uit dat Assad hun vijand en Hezbollah bestreden worden . en er zijn ook veel wapens in handen van IS die afkomstig zijn van Israel .


laten we het thuis houden . wie was het ookal weer die Wilders betaald voor zijn haat en zijn films ? waren dat feen Rijke Joden uit de VS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIE DENK JE DAT ZIJN BEVEILIGIN DEELS BETAALD!!!!

Wilders valt gewoon onder de bescherming van Nederland ,of je het nu leuk vind of niet ook JIJ betaald mee
aan zijn bescherming * tenzij je geen belasting betaald * :geld:

Cleo_patra
10-11-14, 21:01
Gossie goshie goshie,

Nu moeten we treuren om Theo lief ? En duizenden palastijenen .. Syriërs etc etc die dood gaan ! Daar draait niemand zich naar om !



Wat is de wereld toch lekker eerlijk !

Fahed Rasul
10-11-14, 21:07
Je hebt gelijk niets tegen in te brengen Allah Hafiz