PDA

Bekijk Volledige Versie : Ambassade Jakarta waarschuwt voor aanslagen



Umarvlie
03-11-14, 12:03
JAKARTA - De Nederlandse ambassade in Jakarta heeft maandag gewaarschuwd voor terroristische aanslagen in Indonesië. Op de website van de ambassade wordt erop gewezen dat er via internet oproepen zijn gedaan aanslagen te plegen op internationale scholen en westerse leerkrachten op die scholen.

In verband hiermee heeft de ambassade naar eigen zeggen contact opgenomen met de Netherlands International School in Jakarta. De website van de Amerikaanse ambassade in de Indonesische hoofdstad sprak vorige week al van een oproep op een jihadistische site om aanslagen te plegen op Amerikaanse en internationale scholen in onder meer het Midden-Oosten en Indonesië.

De ambassades hebben geen informatie over een specifieke dreiging. Nederland doet mee aan de internationale coalitie tegen de extremisten van Islamitische Staat in het Midden-Oosten. Daarom is er een verhoogd risico, schat de ambassade.

In inwoneraantal is Indonesië het grootste islamitische land ter wereld.

(Bron: Telegraaf)

knots71karel
03-11-14, 12:24
LIEF ZIJN VOOR ELKAAR .
:engel:

pizatie
03-11-14, 22:44
LIEF ZIJN VOOR ELKAAR .
:engel:

ja grote broer. ben altijd lief

BoerHarms
04-11-14, 06:47
Oeps,

grote broer ???? Karel had je Opa kunnen zijn .....:cool::cool:

pizatie
04-11-14, 12:50
karel schat ik rond de 33 jaar . want hij gebruikt het woord . geen ene MOER dat gebruiken mannen niet boven de 35 jaar

knots71karel
04-11-14, 13:54
Oeps,

grote broer ???? Karel had je Opa kunnen zijn .....:cool::cool:

Voor mij is het een compliment hoor !
:)

knots71karel
04-11-14, 13:59
karel schat ik rond de 33 jaar . want hij gebruikt het woord . geen ene MOER dat gebruiken mannen niet boven de 35 jaar

Ik ga met ''mijn'' tijd mee .
:ego:

pizatie
04-11-14, 14:20
Ik ga met ''mijn'' tijd mee .
:ego:

heb je een baard ?