PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik kots van jullie rechtse berichten hier..beheer kan je niks doen tegen deze rechtse knakkers



SportFreak
03-11-14, 12:32
Er zijn genoeg andere nieuws behalve alleen maar over Islam te kankeren ...ga een leven zoeken man

Wat zijn jullie zielig zeg

Gatverdamme zeg en ze zeggen dat ze niet rechts zijn

Pleur op man naar een andere forum of zo ..ga daar maar huilen

SportFreak
03-11-14, 12:37
Beheer ik schaam me kapot dat jullie een platform hebt gegeven aan deze rechtse gasten die niks anders doen dan de hele dag op islam kankeren

Gatverdamme zeg

Als ze iets hadden bijgedragen aan het nieuws dan zou ik dat waarderen maar deze zielige zielen kennen maar 1 woord en dat is Islam

knots71karel
03-11-14, 13:23
Er zijn genoeg andere nieuws behalve alleen maar over Islam te kankeren ...ga een leven zoeken man

Wat zijn jullie zielig zeg

Gatverdamme zeg en ze zeggen dat ze niet rechts zijn

Pleur op man naar een andere forum of zo ..ga daar maar huilen


Helaas voor jou : dit is het Forum NIEUWS van de DAG !
En dat het jou niet bevalt kan ik wel begrijpen want de KLINK-KLARE WAARHEID mag liever niet weergegeven worden !
En als er nieuws is over de k*t JODEN i dan is het wel goed,alles is welkom op dat gebied
Maar als er vreselijk nieuws is waar MOSLIMS bij betrokken zijn dan liever niet !
Als het aan jou en je consorten ligt .
De kranten staan er bol van,ook op de T.V dus logisch dat het ook hier besproken mag worden ,
jammer dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt ,en als je dat niet wil dan blijf je toch op je geliefde WIE SCHRIJFT DIE BLIJFT ,daar kun je al je ergernissen en complicatie,s toch ook kwijt?
en ga daar dan ook lopen huilen ik heb je een LIKE gegeven omdat je tenminste ....
EEN KEER MET JE BILLEN BLOOT GAAT en je ware van haat vervulde aard laat zien.
o,ja ik ben absoluut niet anti ISLAM integendeel ,ik ben tegen alles wat oneerlijk tegen de mensheid is dus ook tegen ISRAEL ,het Rooms Geloof en het Christendom ,landen en regeringen enz enz als daar oorlogen en onderdrukking zijn en als zodanig in het NIEUWS komen.
Zo is het toevallig ook nog eens een keer !*)



*)Ik was hier al op MAROC.NL ten tijde dat het subsidie kreeg van de NEDERLANDSE STAAT,omdat het de verbroedering en begrip tussen mensen zou bevorderen.
iets wat jij blijkbaar vergeten bent .
:tik:

SportFreak
03-11-14, 13:48
Helaas voor jou : dit is het Forum NIEUWS van de DAG !
En dat het jou niet bevalt kan ik wel begrijpen want de KLINK-KLARE WAARHEID mag liever niet weergegeven worden !
En als er nieuws is over de k*t JODEN i dan is het wel goed,alles is welkom op dat gebied
Maar als er vreselijk nieuws is waar MOSLIMS bij betrokken zijn dan liever niet !
Als het aan jou en je consorten ligt .
De kranten staan er bol van,ook op de T.V dus logisch dat het ook hier besproken mag worden ,
jammer dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt ,en als je dat niet wil dan blijf je toch op je geliefde WIE SCHRIJFT DIE BLIJFT ,daar kun je al je ergernissen en complicatie,s toch ook kwijt?
en ga daar dan ook lopen huilen ik heb je een LIKE gegeven omdat je tenminste ....
EEN KEER MET JE BILLEN BLOOT GAAT en je ware van haat vervulde aard laat zien.
o,ja ik ben absoluut niet anti ISLAM integendeel ,ik ben tegen alles wat oneerlijk tegen de mensheid is dus ook tegen ISRAEL ,het Rooms Geloof en het Christendom ,landen en regeringen enz enz als daar oorlogen en onderdrukking zijn en als zodanig in het NIEUWS komen.
Zo is het toevallig ook nog eens een keer !*)




*)Ik was hier al op MAROC.NL ten tijde dat het subsidie kreeg van de NEDERLANDSE STAAT,omdat het de verbroedering en begrip tussen mensen zou bevorderen.
iets wat jij blijkbaar vergeten bent .
:tik:

denk je dat je mij pijn doet of zo ?

ik ben hier sinds de geboorte van Maroc.nl ..ik ben 1 van de weinige leden hier die maroc.nl heeft zien geboren op internet...ik heb hier heel wat meegemaakt maar ik zie de laatste tijd hier een rechtse wind waaien..Maroc.nl nieuws was voorheen echt nieuws met verschillende nieuwsberichten ..tegenwoordig zijn jullie bezig alleen om vervuiling van Maroc.nl omhoog te schieten door jullie rechtse berichten...ik heb niks tegen je verblijf maar wees een keer objectief als het gaat om nieuws ..Islam is bij jullie de modeonderwerp geworden zonder echt te praten erover maar gewoon om je rechtse tong die in je heerst even ten tonele laten zien...zie mij eens ik heb wat gezegd ..Islam is makkelijk om die over het slijk te halen want je hou je vast aan je rechtse denkwijze...tijd van subsidie is geweest Maroc.nl is niet afhankelijk van jouw geld maar van ons die een forum schoon moet houden van de haat..hoe meer haat hoe meer afkeer op het forum ..jij bent een voorbeeld van iemand die echt zielig is en alleen maar de haat doet kweken op het forum...als het aan mij lag dan had ik je een schop onder je kont gegeven en je terugsturen naar je vuilnisbelt waar je thuis hoort met je rechtse gedachte

Eric de Blois
03-11-14, 14:08
Hoezo kots jij van rechts? De islam is zo rechts als wat. Mogen wij ook kotsen van een rechtse en facistische religie en dat hier bespreekbaar maken?

knots71karel
03-11-14, 14:38
denk je dat je mij pijn doet of zo ?

ik ben hier sinds de geboorte van Maroc.nl ..ik ben 1 van de weinige leden hier die maroc.nl heeft zien geboren op internet...ik heb hier heel wat meegemaakt maar ik zie de laatste tijd hier een rechtse wind waaien..Maroc.nl nieuws was voorheen echt nieuws met verschillende nieuwsberichten ..tegenwoordig zijn jullie bezig alleen om vervuiling van Maroc.nl omhoog te schieten door jullie rechtse berichten...ik heb niks tegen je verblijf maar wees een keer objectief als het gaat om nieuws ..Islam is bij jullie de modeonderwerp geworden zonder echt te praten erover maar gewoon om je rechtse tong die in je heerst even ten tonele laten zien...zie mij eens ik heb wat gezegd ..Islam is makkelijk om die over het slijk te halen want je hou je vast aan je rechtse denkwijze...tijd van subsidie is geweest Maroc.nl is niet afhankelijk van jouw geld maar van ons die een forum schoon moet houden van de haat..hoe meer haat hoe meer afkeer op het forum ..jij bent een voorbeeld van iemand die echt zielig is en alleen maar de haat doet kweken op het forum...als het aan mij lag dan had ik je een schop onder je kont gegeven en je terugsturen naar je vuilnisbelt waar je thuis hoort met je rechtse gedachte

Je probeert het weer zoals gewoonlijk met vragen te stellen die niet aan de orde zijn?
Ik wel GEEN MENS pijn doen ,ook jou niet maar wel de waarheid zeggen.
Ja en die waarheid kan voor sommige mensen hard aan komen.
Maroc .nl is een open site , en jij hoeft niet uit te maken wie rechts of links is .
Ik herhaal ik ben en blijf neutraal , ben geen gelovige meer , geloof wel in een boven natuurlijk wezen
of te wel IETS is er.
en over vuilnis belt gesproken , daar wonen wij op !
Ja en deze puinhoop is veroorzaakt door en met rede begaafd wezen 'De Mens'' die de euvele moed heeft om elkaar zoveel mogelijk af te slachten , en in zeven van de tien gevallen is de oorzaak..... het geloof of en stukje land (vraagje tussen door heeft GOD ook de landsgrenzen vast gesteld soms ?
De AARDE is van ons allemaal , en grenzen ? die vervallen echt wel in de toekomst , we zullen wel moeten want wij MENSEN kunnen niet zonder elkaar.
Dag vriendelijke vriend , stof genoeg om even iets verder door te denken.

Ibrah1234
03-11-14, 14:51
Karel laat je toch niet elke keer uit de tent lokken door dat soort figuren.

knots71karel
03-11-14, 15:02
Hoezo kots jij van rechts? De islam is zo rechts als wat. Mogen wij ook kotsen van een rechtse en facistische religie en dat hier bespreekbaar maken?

Nee dat mag blijkbaar niet , want de waarheid mag niet gezegd worden,laat staan besproken.
Het gaat hier om NIEUWS en jammer dan dat het dit keer de MOSLIMS zijn die erbij betrokken zijn.
Afgezien daarvan staan de topic,S over de Joden /Israel nog steeds met stip op nr EEN !
En anders wordt er wel een draai aan gegeven dat het uiteindelijk weer op het bovenstaande uitkomt .
Op de voet gevolgd hoe vreselijk slecht het 'WESTEN '' IS , waar toevallig dan ook weer de meeste POSTERS wonen !
Je moet je eens voorstellen dat een dergelijke SITE voor Westerlingen zou bestaan in een land waar de ISLAAM het heft in handen heeft, onmogelijk!
Maar we leven hier gelukkig in NEDERLAND , waar je bijna alles mag zeggen toch?

t..a.v
Dag meneer SPORT FREAK ik zou zeggen : ''schoenmakertje blijf bij je leest '' ga daar maar lekker door met sport , waar je blijkbaar meer verstand van hebt

knots71karel
03-11-14, 15:09
Karel laat je toch niet elke keer uit de tent lokken door dat soort figuren.

Beste Ibrah ,ik ben m,n leven lang als Zeeman recht door Zee geweest en neem geen blad voor m,n mond.
Ik heb zolang niet meer te leven en ben niet van plan daar verandering in te brengen
En zeker niet als ik het GELIJK aan mijn zijde heb.
Ik laat me niet afpoeieren door deze geloofs -fanaten die de WAARHEID niet onder de ogen durven te zien.
het is toch treurig wat er momenteel gaande is .
En ik vraag me af leren we dan nooit van het verleden ??

BoerHarms
03-11-14, 16:03
denk je dat je mij pijn doet of zo ?



Pijn niet maar het raakt je wel,

knots71karel
03-11-14, 19:39
denk je dat je mij pijn doet of zo ?

ik ben hier sinds de geboorte van Maroc.nl ..ik ben 1 van de weinige leden hier die maroc.nl heeft zien geboren op internet...ik heb hier heel wat meegemaakt maar ik zie de laatste tijd hier een rechtse wind waaien..Maroc.nl nieuws was voorheen echt nieuws met verschillende nieuwsberichten ..tegenwoordig zijn jullie bezig alleen om vervuiling van Maroc.nl omhoog te schieten door jullie rechtse berichten...ik heb niks tegen je verblijf maar wees een keer objectief als het gaat om nieuws ..Islam is bij jullie de modeonderwerp geworden zonder echt te praten erover maar gewoon om je rechtse tong die in je heerst even ten tonele laten zien...zie mij eens ik heb wat gezegd ..Islam is makkelijk om die over het slijk te halen want je hou je vast aan je rechtse denkwijze...tijd van subsidie is geweest Maroc.nl is niet afhankelijk van jouw geld maar van ons die een forum schoon moet houden van de haat..hoe meer haat hoe meer afkeer op het forum ..jij bent een voorbeeld van iemand die echt zielig is en alleen maar de haat doet kweken op het forum...als het aan mij lag dan had ik je een schop onder je kont gegeven en je terugsturen naar je vuilnisbelt waar je thuis hoort met je rechtse gedachte

Kijk eerst ff bij de topic,s die ik geopend heb . die gaan uitsluitend over N.V.D.D waar ze thuis horen, voor tips over ''knip en brei '' patronen ,roddel en achterklap zou ik naar W.S.D.B gaan .
Maar daar zie je mij sporadisch!

p.s ALS IK GA SCHELDEN ZOALS JIJ DOET GA JE AF ALS EEN GIETER
Maar ben niet van plan om door zo een laag persoontje als jij in de vooraf opgezette val te lopen ,i.s.w.m de Moderator al doende leert men he ?

Want zo is het toevallig ook nog eens een keer :tik:

knots71karel
03-11-14, 19:46
Pijn niet maar het raakt je wel,

Het enige wat hij kan is scheldend en foeterend zijn ONGELIJK te bevestigen.
Zielig toch voor iemand van zijn leeftijd !

BoerHarms
03-11-14, 20:08
Het enige wat hij kan is scheldend en foeterend zijn ONGELIJK te bevestigen.
Zielig toch voor iemand van zijn leeftijd !

Niet zielig , maar typerend

knots71karel
03-11-14, 22:04
Niet zielig , maar typerend
Hij beseft donders goed dat wij gelijk hebben ,maar da JA knikkers lopen als gedresseerde aapjes achter hem aan , machteloos omdat ze weten dat het gewoon waar is dat het hele Midden oosten een grote puinhoop is van onderlinge haat en agressie en ze dit keer niet met hun vingertje kunnen wijzen ,naar anderen om ze de schuld te geven
Wat dat betreft lopen ze honderden jaren achter op het Christendom , dat ook zijn godsdienst oorlogen heeft gekend waar ze elkaar afmaakten als beesten.

geïntegreerde berberleeuw
04-11-14, 00:49
Er zijn genoeg andere nieuws behalve alleen maar over Islam te kankeren ...ga een leven zoeken man

Wat zijn jullie zielig zeg

Gatverdamme zeg en ze zeggen dat ze niet rechts zijn

Pleur op man naar een andere forum of zo ..ga daar maar huilenStress moelijkheden in leven op hart dragen en niet uitspugen jij word ziek van. Dus bij dezen is hier plek jij kan spugen en schijten. Volgend dag jij word stuk beter.

H.P.Pas
04-11-14, 07:40
. Dus bij dezen is hier plek jij kan spugen en schijten.

Dat is, in een notedop, jouw aanpak.
Mijn idee van een forum is het niet.

SportFreak
04-11-14, 12:38
Gatverdamme zeg

Zijn jullie nog steeds bezig ?

Ik ben al klaar hoor en jullie blijven nog zeiken ..pleur op man naar jullie hokje als je jullie nog steeds vasthouden aan jullie rechtse denkwijze


Ik zal vanaf vandaag hier 20 nieuwsberichten per dag zetten zodat jullie rechtse topic's naar laatste pagina gaan verdwijnen

knots71karel
04-11-14, 13:51
Gatverdamme zeg

Zijn jullie nog steeds bezig ?

Ik ben al klaar hoor en jullie blijven nog zeiken ..pleur op man naar jullie hokje als je jullie nog steeds vasthouden aan jullie rechtse denkwijze


Ik zal vanaf vandaag hier 20 nieuwsberichten per dag zetten zodat jullie rechtse topic's naar laatste pagina gaan verdwijnen

MAN wordt eens volwassen , je gedraagt je gelijk een klein kind, die weet dat hij FOUT zit,
maar door blijft drammen om zijn zin te krijgen .

BoerHarms
04-11-14, 13:57
Gatverdamme zeg

Zijn jullie nog steeds bezig ?

Ik ben al klaar hoor en jullie blijven nog zeiken ..pleur op man naar jullie hokje als je jullie nog steeds vasthouden aan jullie rechtse denkwijze


Ik zal vanaf vandaag hier 20 nieuwsberichten per dag zetten zodat jullie rechtse topic's naar laatste pagina gaan verdwijnen

Gaat uwe gang .... niemand zal u tegehouden .... welkom of NvdD ........... ik hoop dat u een leuke tijd te gemoet gaat.
20 berichten per dag plaatsen op nvdd en dan ook nog vele op het theekransje forum, jij moet oneindig veel tijd hebben, maroc.nl is inderdaad jouw forum, je staat er mee op en gaat er mee naar bed.

Of we een rechtse denkwijze hebben, ja dat is meestal het verweer van mensen die zwaar tegen kritiek kennen vooral als het dan heel dichtbij de realiteit komt en zelfs nog raakt.
Want als het langs je heen gaat was was de reactie niet daar geweest.

Een forum waar men godsdienst,politiek en zo behandelt is gewoon een eenzijdig forum. Je komt nooit en te nimmer met de opponenten op een lijn, het is meestal je weergave van een bepaalde situatie en natuurlijk geniet je van de opmerkingen en verweer.
Ik weet dat je zwaar tegen het westen bent, nog erger ze zit er midden in en het lukt je niet om daar iets aan te veranderen,dat je dan gefrusteerd raakt zoals nu, begrijpelijk. Vanuit jouw standpunt kan ik deze reactie best wel begrijpen. Alleen jammer dat je je zo ver laat gaan zodat je alles vanzelf kenbaar maakt.

Kom maar op, ga maar schelden op me, dat zal toch wel zover komen, als het je dat opgelucht ga je gang.
Dan heb ik toch weer het idee dat ik iets geod gedaan heb

De "rechtse rakkers" zoals jij ze benoemt, weten drommels goed dat USA ook de wereld leiders zijn, dat de wereld door een aantal "stinkend" rijke families bestuurd worden,dat men door veel overheden worden uitgemolken , maar we weten ook dat net zoals jij ongezouten kritiek op het system kunnen geven zonder vervolgd te worden.

Ik zal niet zeggen dat je moet optotten naar je roots, jij heb toch de keuze gemaakt om hier in klote Westen te blijven om welke reden dan ook. Jammer alleen dat je dan toch op een plaats bent waarin je je eigen niet prettig voelt.