PDA

Bekijk Volledige Versie : Joran Van Der Sloot neergestoken in de gevangenis



SportFreak
04-11-14, 13:44
Joran van der Sloot is in de Peruaanse Challapalca-gevangenis neergestoken. Zijn advocaat en zijn vrouw beweren tegen RTL Boulevard bewijs hiervoor te hebben. Joran zou zwaargewond zijn. Een openbaar aanklager gaat de beweringen vandaag onderzoeken.

Volgens Jorans vrouw Leidy is haar man twee keer gestoken, één keer in zijn schouder en een keer in zijn middel. "De wonden zijn zeker twee centimeter diep", vult advocaat Maximo Altez aan. De Nederlander zou zijn gehecht maar erg veel pijn hebben.

Nederlandertje
04-11-14, 13:55
Goed voor hem

Eric de Blois
05-11-14, 04:08
Laat Joran maar wegrotten in Peru. Hij is helaas goed weggekomen met die andere moord. Wat een hufter.

super ick
05-11-14, 08:39
Laat Joran maar wegrotten in Peru. Hij is helaas goed weggekomen met die andere moord. Wat een hufter.

Welnee, de VS gaan direct om zijn uitlevering verzoeken icm de afpersing van Mw Hollaway. Daar staat in betreffende staat ook tientallen jaren op. Die gaat hij waarschijnlijk ook krijgen want daar zitten geen D66 rechters.

Dacht bij zijn veroordeling overigens al dat hij het eind van deze detentie sowieso niet zou halen. Dochter vermoord van machtige man. Prijs op zijn hoofd. Even wachten tot hij een beetje uit jet nieuws verdwenen is en dan......tjakka! Hebben we er hier een nationale feestdag bij.

mark61
05-11-14, 17:06
zwaargewond

twee centimeter diep

:maf:

Volgens de overheid heeft hij zichzelf gestoken. Whatever, typisch een persoon waar ik nooit meer wat over wil horen. Laat maar wegrotten.

super ick
05-11-14, 17:54
:maf:

Volgens de overheid heeft hij zichzelf gestoken. Whatever, typisch een persoon waar ik nooit meer wat over wil horen. Laat maar wegrotten.

Valt me toch tegen van een ontwikkeld weldenkend mens. Waar is de beschaving gebleven....... :hihi:

mark61
05-11-14, 23:27
Valt me toch tegen van een ontwikkeld weldenkend mens. Waar is de beschaving gebleven....... :hihi:

Erg hè. Waarom zouden ontwikkelde weldenkende mensen iets over walgelijke figuren moeten willen horen?

Real07
06-11-14, 09:29
Krijgt die gast nog steeds media aandacht? :verward:

super ick
06-11-14, 09:32
Erg hè. Waarom zouden ontwikkelde weldenkende mensen iets over walgelijke figuren moeten willen horen?

Neenee, het was niet 'willen horen' waartegen ik ageer. 'Laat maar wegrotten', dat vind ik zeeer onbeschaafd.

mark61
06-11-14, 11:39
Neenee, het was niet 'willen horen' waartegen ik ageer. 'Laat maar wegrotten', dat vind ik zeeer onbeschaafd.

Oh. Wat stel je je erbij voor? Ik dacht gewoon in een gevangenis zitten, verder niet veel. Vooral geen media-aandacht.