PDA

Bekijk Volledige Versie : Israël vreest voor een derde Intifada



Oiseau
11-11-14, 20:31
Na de twee terreuraanvallen met voertuigen, die woensdag in en rond Jeruzalem plaatsvonden, hebben de Palestijnen Facebook en andere sociale media gebruikt om – zoals zij het noemen – de 'auto-intifada' te vieren.


http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/4960-palestijnen-vieren-de-auto-sintifada-op-facebook







Israëlische pers is niet van deze planeet. Ze leven in hun zelfgeschapen werkelijkheid.
Maar "eigen schuld dikke bult" want je kan niet een hele Palestijnse volk gijzelen en terroriseren en lof verwachten.

Oiseau
11-11-14, 20:32
Palestijnen vieren de 'Auto-*intifada' op Facebook
Vrijdag, 7 November 2014 15:42














Na de twee terreuraanvallen met voertuigen, die woensdag in en rond Jeruzalem plaatsvonden, hebben de Palestijnen Facebook en andere sociale media gebruikt om – zoals zij het noemen – de 'auto-intifada' te vieren.
http://israeltoday.nl/_static/israeltoday.nl/_thumbs/timthumb.php?src=_static/israeltoday.nl/img/4960_carintifada.jpg&w=220&h=147&q=88&zc=1 (http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/_static/israeltoday.nl/img/4960_carintifada.jpg)'Vanuit Palestina brachten wij de wereld de initfada van stenen. Nu brengen we vanuit Palestina de intifada van het overrijden (of vertrappen)', stond in een bercht op een populaire Palestijnse Facebook-pagina
• Woensdag rond het middaguur (http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/4948) werd een Israëli gedood en 13 anderen raakten gewond, toen een Palestijnse inwoner van Jeruzalem een groep mensen aanreed die wachtten bij een halte van de lightrail in de oostelijke helft van de stad. Inmiddels is een van de gewonden, de 17-jarige yeshivastudent Shalom Ba'adani, aan zijn verwondingen bezweken.
• Enkele uren later (http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/4952) reed een andere Palestijnse automobilist, op een weg ten zuiden van de hoofdstad, in op drie Israëlische soldaten, die gewond raakten.
• Vorige maand (http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/4912) werden twee Israëli's gedood, waaronder een drie maanden oude baby, en vele anderen raakten verwond, toen ze opzettelijk werden aangereden bij een halte van de Jeruzalemse lightrail.
Deze aanvallen met voertuigen zijn slechts een onderdeel van een escalerende campagne van geweld in Jeruzalem, die de steeds bozere Joodse inwoners wijten aan het gebrek aan daadkracht van de regering en de politie.
'We betalen nu de prijs voor een gebrek aan beleid en besluitvorming,' zei de voormalige Jeruzalemse politiechef Aryeh Amit tegen de nieuwssiteArutz Sheva (http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/187102#.VFzOD3-BeRt). 'Dit is geen intifada, dit is oorlog. De Tempelberg is niet in onze handen en Oost-Jeruzalem is niet onder onze controle. (...) De Joodse inwoners van Jeruzalem zijn doodsbang. Dit doet denken aan de dagen van de zelfmoordaanslagen.'
De Israëlische autoriteiten zijn van oudsher terughoudend geweest om krachtige strafmaatregelen tegen Palestijnse relschoppers te nemen, uit angst voor het uitlokken van een veroordeling door de internationale gemeenschap.
Maar volgens de Joodse inwoners heeft de regering, door de rellen van deze zomer te bagatelliseren, de deur geopend voor een nieuwe golf van terrorisme, dat gretig wordt aangegrepen door jonge Arabieren, zoals blijkt uit berichten op Facebook.
Van zijn kant negeert Abbas het Palestijnse geweld geheel en hij beschuldigt Israël van eenzijdige provocatie.
De Palestijnse staatsmedia hebben de aanvallen met auto's 'verkeersongevallen' genoemd, zelfs terwijl de familie van de terrorist, die woensdag een aanval uitvoerde in Jeruzalem, zijn gewelddadige aanval prees (http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4588642,00.html).
In het licht van Israëls reactie op de aanvallen en de toenemende spanning rond de Tempelberg heeft de Palestijnse Autoriteit de Verenigde Naties opgeroepen om 'een standpunt in te nemen om de Israëlische regering op te roepen te stoppen met al deze activiteiten en het beleid van provocatie en ophitsing.'
Ryan Jones.

knots71karel
11-11-14, 20:55
n tegenstelling tot de vorige aanval, waarbij de familieleden van de verdachte enig verband met terreur ontkend, heeft de familie van Ibrahim al-Akari aangetoond dat er geen verlangen om te beweren dat de terroristische aanslag van woensdag in Jeruzalem was slechts verkeersongeval. In tegendeel: ze uitgedrukt trots op zijn gruwelijke daad.

Wat moet je hier nu opzeggen ?
ALS JE TROTS BENT OM WILLEKEURIGE MENSEN TE VERMOORDEN?

Oiseau
11-11-14, 21:30
n tegenstelling tot de vorige aanval, waarbij de familieleden van de verdachte enig verband met terreur ontkend, heeft de familie van Ibrahim al-Akari aangetoond dat er geen verlangen om te beweren dat de terroristische aanslag van woensdag in Jeruzalem was slechts verkeersongeval. In tegendeel: ze uitgedrukt trots op zijn gruwelijke daad.

Wat moet je hier nu opzeggen ?
ALS JE TROTS BENT OM WILLEKEURIGE MENSEN TE VERMOORDEN?



"Wat moet je hier nu opzeggen" begint door te erkennen dat Israëli's hun eigen probleem in de hand werken.
Blijkbaar ben je trots dat een hele volk in zijn land wordt als onmensen gegijzeld en zijn rechten worden verkracht.

Inhoudelijk kun je niets zinnigs zeggen dan de discussie vervuilen met stomme vragen.

Eric de Blois
11-11-14, 22:50
Wat is er nu op tegen dat joden op de tempelberg bidden? Het is notabene hun heiligdom dat ouder is dan de moskee die er op gebouwd is.

pizatie
12-11-14, 00:38
Wat is er nu op tegen dat joden op de tempelberg bidden? Het is notabene hun heiligdom dat ouder is dan de moskee die er op gebouwd is.

de tempel is daar niet gepast. want christenen en moslims leven al daar .

super ick
12-11-14, 07:52
de tempel is daar niet gepast. want christenen en moslims leven al daar .

Je leest niet. Eric stelde dat zij daar al waren toen nog nooit iemand van christenen en moslims had gehoord.
Joden laten die tempelberg en Jeruzalem nooit vallen.

pizatie
12-11-14, 14:46
Je leest niet. Eric stelde dat zij daar al waren toen nog nooit iemand van christenen en moslims had gehoord.
Joden laten die tempelberg en Jeruzalem nooit vallen.je moeten wel als jezus terug komt.

knots71karel
12-11-14, 16:44
"Wat moet je hier nu opzeggen" begint door te erkennen dat Israëli's hun eigen probleem in de hand werken.
Blijkbaar ben je trots dat een hele volk in zijn land wordt als onmensen gegijzeld en zijn rechten worden verkracht.

Inhoudelijk kun je niets zinnigs zeggen dan de discussie vervuilen met stomme vragen.

TUIG zoals jij proberen altijd iemand woorden in zijn mond te leggen waaraan de persoon in dit geval IK niet eens aan dacht !

knots71karel
12-11-14, 16:47
Wat is er nu op tegen dat joden op de tempelberg bidden? Het is notabene hun heiligdom dat ouder is dan de moskee die er op gebouwd is.

O ja nu je dat zegt , het was er al ver voor de eerste Moslim nog geboren moest worden ,
en dat was de Profeet Mohammed

super ick
12-11-14, 17:14
je moeten wel als jezus terug komt.

Nog zo'n goede grap van moslims. De meest heilige figuur, op God na, van de christenen onbeschaamd wegkapen en hem vervolgens naar je hand zetten. Net als Joden, Abraham en Jozef ineens getransformeerd worden tot Ibrahim en Joesoef. Geen weldenkend mens die dat serieus kan nemen.

Maar......je geeft geen antwoord op wat Eric schrijft.

knots71karel
12-11-14, 17:30
Nog zo'n goede grap van moslims. De meest heilige figuur, op God na, van de christenen onbeschaamd wegkapen en hem vervolgens naar je hand zetten. Net als Joden, Abraham en Jozef ineens getransformeerd worden tot Ibrahim en Joesoef. Geen weldenkend mens die dat serieus kan nemen.

Maar......je geeft geen antwoord op wat Eric schrijft.

Hij leert in ieder geval ''alle kneepjes '' van het vak dat bestaat uit woorden verbasteren ,of beter nog de boel omdraaien of iemand woorden in de mond leggen die de persoon niet gezegd heeft, en antwoorden ontwijken !

CONTRA
12-11-14, 18:41
Wat is er nu op tegen dat joden op de tempelberg bidden? Het is notabene hun heiligdom dat ouder is dan de moskee die er op gebouwd is.

joden zyn onrein. die mogen niet op de tempelberg komen.

super ick
12-11-14, 21:02
joden zyn onrein. die mogen niet op de tempelberg komen.

Waar staat dat?

knots71karel
12-11-14, 22:14
joden zyn onrein. die mogen niet op de tempelberg komen.

Wat een ziekelijke opmerking ! je verzint zelf gewoon iets , gedreven door een intens ziekelijke haat t.o.v van MENSEN die je niet eens kent.
Dit deed oom ADOLF HITLER ook , de gevolgen zijn over bekend en mede door Hitler is gek genoeg indirect ook de huidige situatie om het ''lapje '' grond waarop ook die Tempel berg staat ontstaan.

knots71karel
12-11-14, 22:16
Waar staat dat?

Bij mijn weten zelfs niet in de KORAN .

mark61
12-11-14, 22:49
Net als Joden, Abraham en Jozef ineens getransformeerd worden tot Ibrahim en Joesoef.

Uh, dat is louter een taalkundige kwestie.

super ick
13-11-14, 07:25
Uh, dat is louter een taalkundige kwestie.

Nee hoor. Die Joden zijn met terugwerkende kracht allemaal tot moslim gebombardeerd. Ze wisten het toen nog niet. Konden het toen nog niet weten maar God uiteraard wel. Tenminste dat is het verhaal dat ik te horen krijg van moslims.

Herschrijven van andermans geloof en vervolgens stellen dat die ander het verkeerde geloof aanhangt. Niet erg sterk.

pizatie
13-11-14, 14:30
Nog zo'n goede grap van moslims. De meest heilige figuur, op God na, van de christenen onbeschaamd wegkapen en hem vervolgens naar je hand zetten. Net als Joden, Abraham en Jozef ineens getransformeerd worden tot Ibrahim en Joesoef. Geen weldenkend mens die dat serieus kan nemen.

Maar......je geeft geen antwoord op wat Eric schrijft.hier heb je het al . het christendom en jodendom zijn 2 groote leugens . dwalende noem ik het eerder om niet zo grof over te komen .

de grooste beledigin wat je kan doen is Jezus vrede zij met hem benoemen tot de zoon van God . daar zullen ze niet mee weg komen in hun graf . Jezus vrede zij met hem was gewoon een Profeet . moslims zullen Jezus vrede zij met hem nooit beledigen !!! geen enkele profeet trouwens .

pizatie
13-11-14, 14:32
Wat is er nu op tegen dat joden op de tempelberg bidden? Het is notabene hun heiligdom dat ouder is dan de moskee die er op gebouwd is.

omdat ze een land bezetten . je kan geen iets eisen als je zelf fout bezig bent . laat ze maar zich gedragen en Israel vernietigen . tot die tijd blijven het schurken die een land vergroot met geweld .

CONTRA
13-11-14, 14:49
Wat een ziekelijke opmerking ! je verzint zelf gewoon iets , gedreven door een intens ziekelijke haat t.o.v van MENSEN die je niet eens kent.
Dit deed oom ADOLF HITLER ook , de gevolgen zijn over bekend en mede door Hitler is gek genoeg indirect ook de huidige situatie om het ''lapje '' grond waarop ook die Tempel berg staat ontstaan.

man doe toch eens rustig.


Daarnaast is het strikt verboden de Tempelberg te betreden voor allen die onrein zijn vanwege contact met doden; vrijwel alle joden vallen heden ten dage onder deze categorie, omdat die onreinheid alleen door een speciale ceremonie waarbij de as van een rode koe gebruikt wordt gereinigd kan worden. Deze rode koe is echter uitgestorven, en dus is het voor joden onmogelijk de Tempelberg te betreden tot de joodse messias komt.
Tempelberg - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Tempelberg#Jodendom)

CONTRA
13-11-14, 14:56
Nee hoor. Die Joden zijn met terugwerkende kracht allemaal tot moslim gebombardeerd. Ze wisten het toen nog niet. Konden het toen nog niet weten maar God uiteraard wel. Tenminste dat is het verhaal dat ik te horen krijg van moslims.


het is je door meerdere mensen al by herhaling uitgelegd maar je volhardt steeds weer in je koppigheid.
voor de zoveelste keer: joden zyn geen moslims in de zin van aanhangers van de islam. ze worden als moslim beschouwd in de zin van monotheïsten die 1 god aanbidden. dat is namelyk wat moslim oa betekent: "iemand die zich aan God overgeeft"


Herschrijven van andermans geloof en vervolgens stellen dat die ander het verkeerde geloof aanhangt. Niet erg sterk.

dat is nou juist wat elke religie doet. elk geloof borduurt voort op voorgaande religies en keurt die religies vervolgens af als dwaalleer. elk geloof jat als de raven van andere religies. dat is inherent aan religies.

mark61
13-11-14, 15:23
Nee hoor.

Ik reageerde op jouw opmerking over 'namen veranderen'. Niets meer en niets minder.

Zo is Jacob(us) in het Engels James en in het Frans Jacques. Verder niks bijzonders aan.

knots71karel
13-11-14, 19:01
man doe toch eens rustig.


Daarnaast is het strikt verboden de Tempelberg te betreden voor allen die onrein zijn vanwege contact met doden; vrijwel alle joden vallen heden ten dage onder deze categorie, omdat die onreinheid alleen door een speciale ceremonie waarbij de as van een rode koe gebruikt wordt gereinigd kan worden. Deze rode koe is echter uitgestorven, en dus is het voor joden onmogelijk de Tempelberg te betreden tot de joodse messias komt.
Tempelberg - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Tempelberg#Jodendom)

Over rustig gesproken je ontploft zowat , en wat een zwak argument !
Wie heeft dat ONREIN verzonnen???
Ga toch heen met je ''sprookjes "
:rolleyes:

super ick
14-11-14, 07:43
het is je door meerdere mensen al by herhaling uitgelegd maar je volhardt steeds weer in je koppigheid.
voor de zoveelste keer: joden zyn geen moslims in de zin van aanhangers van de islam. ze worden als moslim beschouwd in de zin van monotheïsten die 1 god aanbidden. dat is namelyk wat moslim oa betekent: "iemand die zich aan God overgeeft"



dat is nou juist wat elke religie doet. elk geloof borduurt voort op voorgaande religies en keurt die religies vervolgens af als dwaalleer. elk geloof jat als de raven van andere religies. dat is inherent aan religies.

Geen moslim die dit behoorlijk heeft uitgelegd. Dus voor de zoveelste keer gaat niet op.

Jij kunt het wel zeggen maar dat heeft geen enkele waarde. Wat is dat toch die drang van sommige ongelovigen om de islam uitvoerig inhoudelijk uit proberen te leggen.

Dat maakt het hele verhaal uitermate zwak. Er komt dan ook, itt wat jij beweert geen inhoudelijke reactie. Alleen maar vingerwijzingen dat de andere geloven vals zijn terwijl ze letterlijk een compleet OT jatten.
Plagiaat.

knots71karel
16-11-14, 14:56
Geen moslim die dit behoorlijk heeft uitgelegd. Dus voor de zoveelste keer gaat niet op.

Jij kunt het wel zeggen maar dat heeft geen enkele waarde. Wat is dat toch die drang van sommige ongelovigen om de islam uitvoerig inhoudelijk uit proberen te leggen.

Dat maakt het hele verhaal uitermate zwak. Er komt dan ook, itt wat jij beweert geen inhoudelijke reactie. Alleen maar vingerwijzingen dat de andere geloven vals zijn terwijl ze letterlijk een compleet OT jatten.
Plagiaat.
Ach in principe is elk geloof een plagiaat ,als een neutraal persoon zoals ik de wereld geschiedenis bekijkt
en je iets meer in ''het geloof'' verdiept dan komt het allemaal op het zelfde neer :
mensen geloven in hun GOD omdat ze geen verklaring hadden voor natuurverschijnsels zoals de ZON .
nu we steeds meer te weten komen dan vallen dergelijke geloven af ,
Er zijn altijd nog wel zon aanbidders (maar de meesten liggen aan het strand ).

pizatie
18-11-14, 10:56
Ach in principe is elk geloof een plagiaat ,als een neutraal persoon zoals ik de wereld geschiedenis bekijkt
en je iets meer in ''het geloof'' verdiept dan komt het allemaal op het zelfde neer :
mensen geloven in hun GOD omdat ze geen verklaring hadden voor natuurverschijnsels zoals de ZON .
nu we steeds meer te weten komen dan vallen dergelijke geloven af ,
Er zijn altijd nog wel zon aanbidders (maar de meesten liggen aan het strand ).
Israhell heeft mij heel veel geld gekost . en dat zal ik nooit vergeten . alles zal terug betaald worden al is het als de Mahdi komt . ik zal niks vergeten. de dagen dat ze mij hebben wakker gehouden. dat ik niet gin werken en zo 83euro miste per dag .en al de tijd dat ik de palestijnen moest verdedigen op facebook en andere site . nooit zal ik dat vergeten wat ze mij hebben aangedaan .

pizatie
18-11-14, 10:59
Geen moslim die dit behoorlijk heeft uitgelegd. Dus voor de zoveelste keer gaat niet op.

Jij kunt het wel zeggen maar dat heeft geen enkele waarde. Wat is dat toch die drang van sommige ongelovigen om de islam uitvoerig inhoudelijk uit proberen te leggen.

Dat maakt het hele verhaal uitermate zwak. Er komt dan ook, itt wat jij beweert geen inhoudelijke reactie. Alleen maar vingerwijzingen dat de andere geloven vals zijn terwijl ze letterlijk een compleet OT jatten.
Plagiaat.

hey kappen jij .



probeer er geen moslim jood ding van te maken. Israel vormt gewoon een gevaar voor de hele wereld . kijk alleen al naar de laaste 12 jaar hoe ze de hele wereld op ze kop zette met 9/11 en daarna de moorden op libanezen in 2006 en de palestijnen. de kinderen die gevangen worden gehouden . ik kan uren door gaan om dat tuig te ontmaskeren . we moeten met ze alle tegen Israel opstaan .

knots71karel
18-11-14, 12:49
Israhell heeft mij heel veel geld gekost . en dat zal ik nooit vergeten . alles zal terug betaald worden al is het als de Mahdi komt . ik zal niks vergeten. de dagen dat ze mij hebben wakker gehouden. dat ik niet gin werken en zo 83euro miste per dag .en al de tijd dat ik de palestijnen moest verdedigen op facebook en andere site . nooit zal ik dat vergeten wat ze mij hebben aangedaan .

En dat zal nog wel zo blijven ook zolang het ''oog om oog ;tand om tand '' gaat >
Het onderstaande is er het beste bewijs van : vandaag 18 November 2014

De internationale gemeenschap heeft de dodelijke aanval op de synagoge in Jeruzalem vanmorgen scherp veroordeeld. De twee daders, gewapend met messen, bijlen en een pistool, hebben vier mensen gedood. Daarna werden ze doodgeschoten door de Israëlische politie.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry verzoekt Palestijnse leiders onmiddellijk stappen te nemen tegen de toename van het geweld. Hij heeft de Israëlische premier Benjamin Netanyahu aan de telefoon gecondoleerd en hem zijn steun betuigd. Ook heeft hij de Palestijnse president Mahmoud Abbas gesproken, om hem te laten weten dat hij de verwerpende verklaring van Abbas steunt.
Kerry:
“Onschuldige mensen die aan het bidden waren, zijn gestorven in de heilige synagoge. Ze zijn vermoord op die heilige plaats. Een pure terreurdaad; zinloze wreedheid. Ik roep alle Palestijnse leiders, op elk niveau, op om dit te veroordelen in de meeste krachtige bewoordingen. Dit geweld heeft nergens een plaats.”
Abbas:
“Het presidentschap veroordeelt de aanval op Joodse gelovigen in hun gebedsplaats en veroordeelt de moord op burgers, wie er ook achter zit.”
Netanyahu zei dat zijn land “met harde hand” zal reageren op de aanval. Hij gaf zowel Hamas als Abbas de schuld van de aanslag.
Netanyahu:
“Dit is een direct gevolg van het aanzetten tot geweld door Hamas en Mahmoud Abbas, wat door de internationale gemeenschap op onverantwoorde wijze is genegeerd. We zullen met harde hand reageren op deze brutale moord op Joden die wilden bidden en werden vermoord door verachtelijke moordenaars.”Koenders:

“Verschrikkelijk. Dit is een aanslag op een podium van de joodse religie in een synagoge. Dat betekent dat de situatie die we de afgelopen maanden hebben zien verscherpen, een religieuze achtergrond krijgt. En dat is levensgevaarlijk. Ik vind dit echt schokkend. Wij moeten hier direct mee aan de gang om te zorgen dat op alle fronten deëscalatie plaatsvindt. Ik zie hier grote risico’s in.
Terreurorganisatie Hamas heeft laten weten de aanslag te verwelkomen
:maffia:

Loubnalulu
18-11-14, 12:58
Ik heb maar 1 ding te zeggen.
Actie reactie.
israel blijft maar doorgaan met zn terreur.
Tja dan krijg je dit soort dingen.

En dit wordt super breed uitgemeten, maar dat geterorriseer van israhell niet.
Actie reactie, dit zal nooit stoppen als israhell niet terug geeft wat niet van hen is.
En belangrijker nog als ze ophouden met het afnemen van het belangrijkste goed wat een mens heeft.
VRIJHEID!!!

knots71karel
18-11-14, 18:20
Ik heb maar 1 ding te zeggen.
Actie reactie.
israel blijft maar doorgaan met zn terreur.
Tja dan krijg je dit soort dingen.

En dit wordt super breed uitgemeten, maar dat geterorriseer van israhell niet.
Actie reactie, dit zal nooit stoppen als israhell niet terug geeft wat niet van hen is.
En belangrijker nog als ze ophouden met het afnemen van het belangrijkste goed wat een mens heeft.
VRIJHEID!!!

Het komt op het zelfde neer als dat ik al gezegd heb:
En dat zal nog wel zo blijven ook zolang het ''oog om oog ;tand om tand '' gaat >
Het onderstaande is er het beste bewijs van : vandaag 18 November 2014

pizatie
18-11-14, 22:58
En dat zal nog wel zo blijven ook zolang het ''oog om oog ;tand om tand '' gaat >
Het onderstaande is er het beste bewijs van : vandaag 18 November 2014

De internationale gemeenschap heeft de dodelijke aanval op de synagoge in Jeruzalem vanmorgen scherp veroordeeld. De twee daders, gewapend met messen, bijlen en een pistool, hebben vier mensen gedood. Daarna werden ze doodgeschoten door de Israëlische politie.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry verzoekt Palestijnse leiders onmiddellijk stappen te nemen tegen de toename van het geweld. Hij heeft de Israëlische premier Benjamin Netanyahu aan de telefoon gecondoleerd en hem zijn steun betuigd. Ook heeft hij de Palestijnse president Mahmoud Abbas gesproken, om hem te laten weten dat hij de verwerpende verklaring van Abbas steunt.
Kerry:
“Onschuldige mensen die aan het bidden waren, zijn gestorven in de heilige synagoge. Ze zijn vermoord op die heilige plaats. Een pure terreurdaad; zinloze wreedheid. Ik roep alle Palestijnse leiders, op elk niveau, op om dit te veroordelen in de meeste krachtige bewoordingen. Dit geweld heeft nergens een plaats.”
Abbas:
“Het presidentschap veroordeelt de aanval op Joodse gelovigen in hun gebedsplaats en veroordeelt de moord op burgers, wie er ook achter zit.”
Netanyahu zei dat zijn land “met harde hand” zal reageren op de aanval. Hij gaf zowel Hamas als Abbas de schuld van de aanslag.
Netanyahu:
“Dit is een direct gevolg van het aanzetten tot geweld door Hamas en Mahmoud Abbas, wat door de internationale gemeenschap op onverantwoorde wijze is genegeerd. We zullen met harde hand reageren op deze brutale moord op Joden die wilden bidden en werden vermoord door verachtelijke moordenaars.”Koenders:

“Verschrikkelijk. Dit is een aanslag op een podium van de joodse religie in een synagoge. Dat betekent dat de situatie die we de afgelopen maanden hebben zien verscherpen, een religieuze achtergrond krijgt. En dat is levensgevaarlijk. Ik vind dit echt schokkend. Wij moeten hier direct mee aan de gang om te zorgen dat op alle fronten deëscalatie plaatsvindt. Ik zie hier grote risico’s in.
Terreurorganisatie Hamas heeft laten weten de aanslag te verwelkomen
:maffia:


het is de schuld van israhell. hun zijn in 1947 daar heen gegaan . als dat er niet was zouden zowel de joden en palestijnen in vrede leven .


jij moet stopen met opkomen voor Israhell. zolang jij dat doet dan steun je het slechte. geen enkele mens en God staat achter ze omdat ze de palestijnen zolang pijn doen en hun huizen afpakken .


Kerry is zelf een crimineel die duizenden doden heeft veroorzaakt .

knots71karel
18-11-14, 23:24
het is de schuld van israhell. hun zijn in 1947 daar heen gegaan . als dat er niet was zouden zowel de joden en palestijnen in vrede leven .


jij moet stopen met opkomen voor Israhell. zolang jij dat doet dan steun je het slechte. geen enkele mens en God staat achter ze omdat ze de palestijnen zolang pijn doen en hun huizen afpakken .


Kerry is zelf een crimineel die duizenden doden heeft veroorzaakt .

Ik kom niet op voor Israel ,ik geef allen de feiten weer !
lees ook mijn andere post maar , over het begin van de staat Israel
( sorry PISRAHELL om in jou vocubolaire te blijven).
daar haal ik nog extra de wandaden die begaan zijn door de Israeli !!
Ik ben neutraal maar geef als zodanig wel mijn mening.
En ga er niet om hen draaien, uiteraard WAS het toestaan van Joden uit Europa na WO 2
EEN ENORME VERGISSING , dat heb ik al zo vaak hier gezegd ,maar ja het waren toen de ''gebeten hondjes en de hele wereld had terecht medelijden met wat de NAZIE,S de Joden aangedaan hadden.
en de VN beschouwden het als een vorm van compromis.
Maar ook de hebzucht van de ARABISCHE OMLIGGENDE STATEN SPEELDE EEN ROL .
Als ze samen hadden gewerkt dan was ISRAEL nooit ontstaan .
Sla de geschiedenis er maar op na .
:wink:

pizatie
19-11-14, 14:57
Ik kom niet op voor Israel ,ik geef allen de feiten weer !
lees ook mijn andere post maar , over het begin van de staat Israel
( sorry PISRAHELL om in jou vocubolaire te blijven).
daar haal ik nog extra de wandaden die begaan zijn door de Israeli !!
Ik ben neutraal maar geef als zodanig wel mijn mening.
En ga er niet om hen draaien, uiteraard WAS het toestaan van Joden uit Europa na WO 2
EEN ENORME VERGISSING , dat heb ik al zo vaak hier gezegd ,maar ja het waren toen de ''gebeten hondjes en de hele wereld had terecht medelijden met wat de NAZIE,S de Joden aangedaan hadden.
en de VN beschouwden het als een vorm van compromis.
Maar ook de hebzucht van de ARABISCHE OMLIGGENDE STATEN SPEELDE EEN ROL .
Als ze samen hadden gewerkt dan was ISRAEL nooit ontstaan .
Sla de geschiedenis er maar op na .
:wink:

nee jij moet niet achter israehell staan. helemaal niet zelfs. je moet ze ontmaskeren en hun misdaden naar buiten brengen. dat gebeurd ook veel op facebook.

Smiler
19-11-14, 16:35
nee jij moet niet achter israehell staan. helemaal niet zelfs. je moet ze ontmaskeren en hun misdaden naar buiten brengen. dat gebeurd ook veel op facebook.

Volgens mij moet er helemaal niks en mag iedereen zijn eigen mening en standpunt innemen. Verder lijkt het mij handing dat je leest waar je op reageerd. Knots71karel zegt niet voor niks: "Ik ben neutraal maar geef als zodanig wel mijn mening". Wellicht dat je het woordje "neutraal" even moet opzoeken en dan nog een poging wagen.

vitalis
19-11-14, 16:43
het is de schuld van israhell. hun zijn in 1947 daar heen gegaan . als dat er niet was zouden zowel de joden en palestijnen in vrede leven .


jij moet stopen met opkomen voor Israhell. zolang jij dat doet dan steun je het slechte. geen enkele mens en God staat achter ze omdat ze de palestijnen zolang pijn doen en hun huizen afpakken .


Kerry is zelf een crimineel die duizenden doden heeft veroorzaakt .

En wat vind je van de misdadige aanval op de synagogebezoekers deze week?

knots71karel
19-11-14, 19:38
En wat vind je van de misdadige aanval op de synagogebezoekers deze week?

Een aanslag op een gebedshuis zoals een Synagoge,Kerk of Moskee vind ik wel het meest smerige en gore van alle aanslagen , mensen die zitten te bidden zijn niet kwaadwillig ,of je nu Christen ,Jood of Moslim bent maakt niks uit .
Als je als mens al niet meer veilig bent in een GODSHUIS dan is dat diep treurig !
Wat niet wegneemt dat ik alle aanslagen op onschuldigen mensen laag en en min vindt.
vraag me dagelijks af in wat voor klote wereld leven we ? en wat staat ons nog te wachten.
:droef:

pizatie
20-11-14, 13:49
En wat vind je van de misdadige aanval op de synagogebezoekers deze week?

daar kan ik nog geen oordeel over geven. want nu blijkt dat de zionisten dat gedaan hebben om huizen te kunnen bouwen daar .

ik zal hier later op komen!

super ick
20-11-14, 15:56
daar kan ik nog geen oordeel over geven. want nu blijkt dat de zionisten dat gedaan hebben om huizen te kunnen bouwen daar!

:slaap:

vitalis
20-11-14, 17:10
daar kan ik nog geen oordeel over geven. want nu blijkt dat de zionisten dat gedaan hebben om huizen te kunnen bouwen daar .

ik zal hier later op komen!

Nou, ik ben benieuwd met wat voor spannende complottheorie je nou weer komt!

Hawa
20-11-14, 17:11
Iedereen die wil bidden op die templberg moet dat kunnen doen, zonder enige gemekker.
Iedereen moet zich veilig voelen en vooral het hele Palestijnse volk dient een keer bevrijdt te gaan worden zoals in Zuid-Afrika is gebeurd. En al die radicalen tot de orde te gaan roepen. Vrede is Slalom/Salam.

Het zionisme moet weg. Zoals ook in Saoedie hun eigen grenzen worden bepaald aan die heilige oorden Mekka en Medina.
Christenen of andere gelovigen en zonder geloof moeten daar ook toegang gaan vinden, om hun gevoel van vrijheid gewoon te kunnen gaan vieren in devotie.

Als dit ooit word opgelost kunnen al die vredelievende mensen over al op bedevaart.

Maar deze bedevaart wordt gesmoord in bloed en drek.

Palestina is een staat in die staat van die zionisten en die zionisten die vermoord zijn waren dus niet die joden die daar zijn geboren, het waren kolonialisten uit Amerika en Engeland die hun leven zijn verloren.
En daarom moeten zionisten hun grote bek een keer houden met hun arrogante kut koppen.

Het is hun land niet eens. Maar het is het land van oorspronkelijke joodse mensen en al die Palestijnen die daar dus wonen.
Die dienen samen oplossing te gaan zoeken en al die radicale joden er uit gooien plus die radicale islam strijders, die alles oog om oog en tand om tand wel doen, volgens die vreselijke kut overleveringen.
Dus terug naar huis aan al die joden die geboren zijn in Amerika,Engeland,Frankrijk, en geen enkel gevoel hebben met het land van herkomst.

vitalis
20-11-14, 17:13
Iedereen die wil bidden op die templberg moet dat kunnen doen, zonder enige gemekker.
Iedereen moet zich veilig voelen en vooral het hele Palestijnse volk dient een keer bevrijdt te gaan worden zoals in Zuid-Afrika is gebeurd. En al die radicalen tot de orde te gaan roepen. Vrede is Slalom/Salam.

Het zionisme moet weg. Zoals ook in Saoedie hun eigen grenzen worden bepaald aan die heilige oorden Mekka en Medina.
Christenen of andere gelovigen en zonder geloof moeten daar ook toegang gaan vinden, om hun gevoel van vrijheid gewoon te kunnen gaan vieren in devotie.

Als dit ooit word opgelost kunnen al die vredelievende mensen over al op bedevaart.

Maar deze bedevaart wordt gesmoord in bloed en drek.

Palestina is een staat in die staat van die zionisten en die zionisten die vermoord zijn waren dus niet die joden die daar zijn geboren, het waren kolonialisten uit Amerika en Engeland die hun leven zijn verloren.
En daarom moeten zionisten hun grote bek een keer houden met hun arrogante kut koppen.

Het is hun land niet eens. Maar het is het land van oorspronkelijke joodse mensen en al die Palestijnen die daar dus wonen.
Die dienen samen oplossing te gaan zoeken en al die radicale joden er uit gooien plus die radicale islam strijders, die alles oog om oog en tand om tand wel doen, volgens die vreselijke kut overleveringen.
Dus terug naar huis aan al die joden die geboren zijn in Amerika,Engeland,Frankrijk, en geen enkel gevoel hebben met het land van herkomst.

Verreweg de meeste Joden die in Israël wonen zijn er ook geboren.

Hawa
20-11-14, 17:26
Hoe kom je erbij heb je weleens onderzoek gedaan naar al die allochtone joden die daar wonen?

Hawa
20-11-14, 17:38
Er zijn genoeg joden die uit Israel verhuizen, die willen daar niet eens meer wonen, met hun bekrompen geloof.
Al die anderen die wel vrede sjalom/salam willen, worden met de nek aangekeken.
Alles wat je tegen joden hebt word vermomt als anti-semiet.



Het gaat gewoon om het spelletje welles nietes, zo kinderlijk, zo dwaas, zo wreed, zo hersenspinsel, waar al die mensen die daar wonen gebrek aan enig leven hebben. Al die rechten van de mens, waar zijn ze dan met hun waarde oordeel over al die mensen die elke dag geen leven hebben,onderdrukt worden, geen eigen open grenzen,geen leven om je eigen familie leden te gaan bezoeken, van Gaza naar West en vooral naar Jeruzalem.

Welke idioot kan dit nog handhaven.

Welk recht kan die zionisten staat nog bijdragen in hun eigen holocaust aan bedriegen en liegen en vooral discrimineren van hun eigen zuster en broeders omdat slalom/salam broeder/zuster volk al jaren lang vertegenwoordigd.

Laten we handen schudden, en vrede. Sjalom/salam. vertegenwoordigen in plaats van..........

vitalis
20-11-14, 17:51
Er zijn genoeg joden die uit Israel verhuizen, die willen daar niet eens meer wonen, met hun bekrompen geloof.
Al die anderen die wel vrede sjalom/salam willen, worden met de nek aangekeken.
Alles wat je tegen joden hebt word vermomt als anti-semiet.



Het gaat gewoon om het spelletje welles nietes, zo kinderlijk, zo dwaas, zo wreed, zo hersenspinsel, waar al die mensen die daar wonen gebrek aan enig leven hebben. Al die rechten van de mens, waar zijn ze dan met hun waarde oordeel over al die mensen die elke dag geen leven hebben,onderdrukt worden, geen eigen open grenzen,geen leven om je eigen familie leden te gaan bezoeken, van Gaza naar West en vooral naar Jeruzalem.

Welke idioot kan dit nog handhaven.

Welk recht kan die zionisten staat nog bijdragen in hun eigen holocaust aan bedriegen en liegen en vooral discrimineren van hun eigen zuster en broeders omdat slalom/salam broeder/zuster volk al jaren lang vertegenwoordigd.

Laten we handen schudden, en vrede. Sjalom/salam. vertegenwoordigen in plaats van..........


Als jij al begint met Joodse geloof bekrompen te noemen, dan komt die vrede er nooit natuurlijk. Kijk naar je eigen geloof.

vitalis
20-11-14, 17:54
Hoe kom je erbij heb je weleens onderzoek gedaan naar al die allochtone joden die daar wonen?

Dat maakt niet uit. Alle Joden hebben het recht om in Israël te wonen. Rechten van de mens, weet je wel!

Oiseau
20-11-14, 19:10
Dat maakt niet uit. Alle Joden hebben het recht om in Israël te wonen. Rechten van de mens, weet je wel!

Alle Palestijnen hebben het recht om in Palestina te wonen en Masjid Al-Aqsa in Al Quds mag nooit in gevaar komen want:




40 Ahadith Concerning Masjid Al-Aqsa

Glorified (and Exalted) be He (Allah) Who took His slave (Muhammad SAW) for a journey by night from Al-Masjid-al-Haram (at Makkah) to the farthest mosque (in Jerusalem), the neighbourhood whereof We have blessed, in order that We might show him (Muhammad SAW) of Our Ayat (proofs, evidences, lessons, signs, etc.). Verily, He (Allah) is the All-Hearer, the All-Seer. (17:1)


Introduction
Of all the symbols of Islam, the most neglected in our time is Masjid Al-Aqsa, in Jerusalem. The Ummah for various reasons, from political compromise to appeasement, has ignored not only the virtues but also the plight of this Holy site.
It is with the intention to rekindle the love, affection and devotion of Muslims to Masjid Al-Aqsa that we present these Ahadith. Since the Prophet (saw) showed such great concern and inculcated into the Companions (ra - may Allah be pleased with them all), the need to liberate Masjid Al-Aqsa and Jerusalem. I hope that we can adorn the teachings of our noble Prophet (saw) and take the urgent practical steps required to safeguard Masjid Al-Aqsa.
Masjid Al-Aqsa is no ordinary Masjid; it forms the basis of our history and it is the cornerstone of mankind's foundation. The noble Prophet (saw) dedicated a great deal of his life in nurturing the Companions to appreciate the excellent qualities of Masjid Al-Aqsa and prepared them to embark on an expedition to liberate Jerusalem which at the time was in the hands of the mighty Roman empire.
Some of the reasons why Masjid Al-Aqsa should form an important aspect of a believer's dedication, where many pious individuals have given their wealth and lives, include the fact that Masjid Al-Aqsa is:


the first Qiblah of the Muslims
the station of Al-Isra and Al-Miraj (the miraculous journey of Mohammed saw)
the second house of Allah built on earth
the place where hundreds of Messengers of Allah are buried
the place where many companions are buried
a place where miracles were shown by Allah's will
a place which Allah Himself calls a 'blessed place'
referred to directly and indirectly, 70 times in the Holy Quran
the place where Angels have descended with Allah's message
the only place on earth where all the Messengers of Allah prayed at the same time led by the Mohammed (saw)
the only Masjid mentioned by name in the Holy Quran a part from the Ka'bah
It is for the above mentioned reasons and many more that we need to understand our responsibilities regarding safeguarding Masjid Al-Aqsa which is in great danger of being demolished by extremist jews.

Oiseau
20-11-14, 19:15
Masjid Al-Aqsa - The Second House of Allah on Earth
1, Abu Dharr (ra) reported that he asked the Prophet (saw), "O Messenger of Allah, which Masjid was built first on earth"? The Prophet (saw) replied, "The Sacred Masjid of Makkah". Abu Dharr (ra) again asked, "Which was next"? The Prophet (saw) said, "Masjid Al-Aqsa". Abu Dharr (ra) further asked, "How long was the period between the building of the two Masjids"? The Prophet (saw) said, "Forty years". Apart from these, offer your prayer anywhere when it is time to pray, although excellence is in praying in these Masjids". (Bukhari)

The Importance of Visiting Masjid Al-Aqsa
2, Abu Hurayrah (ra) relates that the Prophet (saw) said, "You should not undertake a special journey to visit any place other than the following three Masjids with the expectations of getting greater reward: the Sacred Masjid of Makkah (Ka'bah), this Masjid of mine (the Prophet's Masjid in Madinah), and Masjid Al-Aqsa (of Jerusalem)". In another narration the words are, "For three Masjids a special journey may be undertaken: The Sacred Masjid (Ka'bah), my Masjid and Masjid of Jerusalem (Al-Aqsa). (Muslim, Bukhari, Abu Dawud)

Greater Virtue of praying in Masjid Al-Aqsa
3, Abu Darda (ra) relates that the Prophet (saw) said, "A prayed in Makkah (Ka'bah) is worth 1000,000 times (reward), a prayer in my Masjid (Madinah) is worth 1,000 times and a prayer in Al-Aqsa Sanctuary is worth 500 times more reward than anywhere else". (Tabarani, Bayhaqi, Suyuti)

4, Anas Ibn Malik (ra) relates that the Prophet (saw) said, " The prayer of a person in his house is a single prayer; his prayer in the Masjid of his people has the reward of 27 prayers; his prayer in the Masjid in which the Friday prayer is observed has the reward of 500; his prayer in Masjid Al-Aqsa (i.e. Al-Aqsa Sanctuary) has a reward of 5,000 prayers; his prayer in my Masjid (the Prophet's Masjid in Madinah) has a reward of 50,000 prayers, and the prayer in the Sacred Masjid (Ka'bah) has the reward of 100,000 prayers". (Tirmidhi, Ibn Majah)

The Importance of Donating to Masjid Al-Aqsa
5, Abdullah Ibn Umar (ra) relates, I asked the Prophet (saw), "Apostle of Allah, tell us the legal injunction about (visiting) Bayt Al-Maqdis (Jerusalem)." The Apostle of Allah (saw) said, " Go and pray there. If you cannot visit it and pray there, then send some oil to be used in the lamps". (Bukhari)

6, Maymunah Bint Sa'd (ra) relates that she asked the Prophet (saw), "O Messenger of Allah, inform us about Bayt Al-Maqdis (Jerusalem)". He said, "Visit it for prayer ". She further asked, "If one of us cannot visit it, what should we do"? He said, "If you cannot go for prayer then send some oil to be used for its lamps, will be as if he has prayed in it". (Ahmad, Ibn Majah, Abu Dawud, Tabarani)

The Virtues of Wearing Ihram From Masjid Al-Aqsa
7, Umm Salamah (ra) relates that the Prophet (saw) said, "If anyone puts on Ihram for Hajj or Umrah from Masjid Al-Aqsa and then proceeds to the Sacred Masjid (Ka'bah), their past and future sins will be forgiven, or they will be entered into Paradise". (Abu Dawud)

The Blessed Land of Masjid Al-Aqsa
8, Zaid Ibn Thabit (ra) reports that the Prophet (saw) said, "How blessed is Al-Sham"! The Companions (ra) asked, "Why is that"? The Messenger (saw) replied, "I see the Angels of Allah spreading their wings over Al-Sham". Ibn Abbas (ra) added, "And the Prophets lived therein. There is not a single inch in Al-Quds (Jerusalem) where a Prophet has not prayed or an Angel not stood". (Tirmidhi, Ahmad)

9, The Prophet Mohammed (saw) said, "Allah has blessed what lies between Al-'Arish (in Egypt) and the Euphrates and has made Palestine particularly Holy". (Kanz Al-Umal)

Masjid Al-Aqsa - The First Qiblah (direction of prayer)
10, Abdullah Ibn Umar (ra) narrates, "We prayed along with the Prophet (saw) facing Al-Quds (Jerusalem) for 16 or 17 months. Then Allah ordered him saw) to turn his face towards the Ka'bah (in Makkah). (Bukhari)

11, Al-Bara (ra) added, "Before we changed our direction towards the Ka'bah in prayer, some Muslims had died or had been killed and we did not know what to say about them (regarding their prayers). Allah then revealed: And Allah would never make your faith (prayers) to be lost (i.e. the prayers of those Muslims facing Bayt Al-Maqdis were valid) {2:143} (Bukhari)

Masjid Al-Aqsa - The Station of Al-Isra and Al-Miraj
12, Abu Hurayrah (ra) narrates that the Prophet (saw) said, "On the night journey Allah's Apostle (saw) was taken on a night journey (Al-Isra and Al-Miraj), two cups, one containing wine and the other containing milk were presented to him (saw) at Al-Quds (Jerusalem). He looked at them and took the cup of milk. Angel Gabriel said, "Praise be to Allah, who guided you to Al-Fitrah (the right path); if you had taken (the cup of) wine, your Ummah would have gone astray". (Bukhari)

13, Regarding the statement of Allah in the Holy Quran, "And We granted the vision (ascension to the Heavens) which we made you see (as an actual eye witness) was only made as a trial for the people". (17:60) Ibn Abbas (ra) said, "The sights which Allah's Apostle was shown on the Night journey where he was taken to Bayt Al-Maqdis (i.e. Jerusalem) were actual sights, (not dreams). And the Cursed tree (mentioned) in the Quran is the tree of Zaqqum. (Bukhari)

14, Jabir Ibn Abdullah (ra) relates that the Prophet (saw) said, "When the people of Quraysh did not believe me (i.e. the story of his Miraculous Night Journey), I stood up in Al-Hijr and Allah displayed Bayt Al-Maqdis (Jerusalem in front of me, and I began describing it to them while I was looking at it". (Bukhari)

15, Abdullah Ibn Hawwala (ra) reports that the Prophet (saw) said, "I saw on the night of Al-Isra and Al-Miraj (the Night Journey) a white column resembling a pearl which the Angels were carrying . I asked them, "What are you carrying"? They said, "The Column of the Book, we have been ordered to place it in Al-Sham. Later in my sleep, I saw the Column of the Book being taken away from under my headrest. I began to fear lest Allah the Almighty had abandoned the people of the earth. My eyes followed the Column of the Book. It was a brilliant light in front of me. Then I saw it was placed in A;-Sham. (Tabarani)

16, Anas (ra) relates that the Prophet (saw) said, "I was brought the Buraq, a tall white beast, bigger than a donkey, smaller than a mule. It could place his hooves at the farthest boundary of his gaze. I mounted it until I arrived at Bayt Al-Maqdis. I tied it at the ring where the Prophets tied it before (i.e. Buraq Wall or the Western Wall). I entered Masjid Al-Aqsa Sanctuary and prayed 2 rak'ah there..." (Muslim)

Masjid Al-Aqsa - The Place for Major Events
17, Mujamma Ibn Al-Harith (ra) narrates that the Prophet (saw) said, "Ibn Maryam (Jesus) will kill Al-Dajjal (the Anti-Christ) at the door of Ludd (a town in Palestine)". (Ahmad, Tirmidhi)

18, The Messenger of Allah (saw) said regarding Al-Dajjal: "He will stay in the land forty days; he will enter every place on earth except the Ka'bah, the Prophet's Masjid, Al-Aqsa Sanctuary and Mount Sinai". (Ahmad)

19, Nahik Ibn Suraym Al-Sakuni (ra) relates that the Prophet (saw) said, "You will fight the pagans until the remnant of you fights on the river of Jordan, you to the east of it (present day Jordan) and they to the west of it (occupied Palestine)". (Ibn Hajar Al-Asqalani)

20, Maymunah Bint Sa'd (ra) reports that she asked the Prophet (saw), "O Messenger of Allah, give us a pronouncement about Al-Quds (Jerusalem)". The Prophet (saw) replied, "It is the land where they will be raised (Al-Hashr) and gathered (Al-Mahshar)". (Ahmad, Tabarani)

Oiseau
20-11-14, 19:16
21, Muadh Ibn Jabal (ra) relates that the Prophet (saw) said, "The Flourishing state of Al-Quds (Jerusalem) (under the non-Muslims) will be taken when Yathrib is in ruins, the ruined state of Yathrib will be when the Great War comes, the outbreak of the Great War will be at the conquest of Constantinople and the conquest of Constantinople when Al-Dajjal (Anti-Christ) comes forth". He (the Prophet) struck his thigh with his hand and said, "This is as true as you are here or as you are sitting (meaning Muadh Ibn Jabal). (Abu Dawud)

22, Awf Ibn Malik (ra) reports that the Prophet (saw) said, "The rest of the world will be destroyed forty years before Al-Sham is". (Ibn Asakir)

23, The Messenger of Allah (saw) said regarding the inhabitants of the blessed land, "They and their wives, children and slaves (male and female) are in ribat (guardians, literally a fort) in the cause of Allah". (Tabarani)

24, Al-Nawwas Ibn Saman Alkalbi (ra) narrates that the Prophet (saw) said, "If Al-Dajjal comes forth while I am amongst you then I shall dispute with him on your behalf, but if he comes after I am not with you, a man must dispute on his own behalf, and Allah will take to protecting every Muslim. Those of you who live up to his time should recite over him the opening verses of Surah Kahf, for they are your protection from his trial". We asked, "How long will he remain on earth"? He (saw) replied, "Forty days, one like a year (1 day will be equivalent to 1 year), one like a month, one like a week and the rest of his days like yours"? We asked, "Will one day's prayer suffice us in the day which will be like a year"? He replied, "No, you must estimate of its extent. Then Isa (Jesus), son of Maryam (Virgin Mary) will descend at the white minaret to the east of Damascus. He will then catch Al-Dajjal up at the gates of Ludd and kill him". (Abu Dawud)

Masjid Al-Aqsa - The place of Mujahideen
25, Umamah Al-Bahili (ra) reports that the Prophet (saw) said, "A group of my Ummah will remain on truth, they will vanquish their enemy and those who disagree with them will not be able to harm them until Allah commands". "Where are these people"? The Companions (ra) asked. The Prophet (saw) said, "In and around Al-Quds (Jerusalem). (Ahmad)

26, Muawiyah Ibn Sufyan (ra) relates that the Prophet (saw) said, "There is a group among my followers who will continue to be openly on the truth. No one who opposes them can harm them until the coming of the Hour". The Companions (ra) asked, "Where will they be"? The Messenger of Allah said, "They will be in and around Bayt Al-Maqdis (i.e. Jerusalem)". (Ahmad)

27, Abu Hurayrah (ra) relates that the Prophet (saw) said, "A group of my Ummah will not cease to fight at the gates of Damascus and at the gates of Al-Quds (Jerusalem) and its surroundings. The betrayal or desertion of whoever deserts them will not harm them in the least. They will remain victorious, standing for the truth, until the Final Hour rises". (Tabarani)

Masjid Al-Aqsa - The Best Place of Residence
28, Abdullah Ibn Umar (ra) reports that the Prophet (saw) said, There will be migration upon migration. The best of the inhabitants of earth will reside where Prophet Ibrahim (Abraham) migrated (Jerusalem)". (Abu Dawud)

Masjid Al-Aqsa - The Desired Site of Musa (Moses)
29, Abu Hurayrah (ra) reports that the Prophet (saw) said, "The Angel of death was sent to Musa. When he came to Musa, Musa punched him on the eye. The Angel returned to Allah and said, "You sent me to a servant who does not want to die". Allah ordered the Angel, 'Return to him and tell him to put his hand on the back of an ox and for every hair that will come under it, he will be granted one year of life'. Musa asked, "O Lord! What will happen after that"? Allah replied, 'Then death'. Musa decided, let it be now'. Musa then requested Allah to let him die close to the Sacred Land (near Masjid Al-Aqsa) so much so that he would be at a distance of a stone's throw form it". Abu Hurayrah (ra) added, the Prophet (saw) then said, "If I were there, I would show you his grave below the red sand hill on the side of the road". (Bukhari)

Liberation of Masjid Al-Aqsa Prophesied
30, Awf Ibn Malik relates, "I went to the Prophet (saw) during the battle of Tabuk while he was sitting in a leather tent. He said, 'Awf, Count six signs, between now and the approach of the Hour (Qiyamah/Doomsday): my death, the conquest of Al-Quds (Jerusalem); a plague that will afflict you (and kill you in great numbers) as the plague that afflicts sheep; the increase of wealth to such an extent that even if one is given 100 hundred Dinars (Arabian currency), he will not be satisfied; then an affliction which no Arab house will escape; and then a truce between you and Banu Asfar (i.e. Byzantines) who will betray you and attack you under eighty flags. Under each flag will be twelve thousand soldiers". (Bukhari)

31, Shadad Ibn Aws (ra) reports that the Prophet (saw) said, "l-Sham will be conquered and Al-Quds (Jerusalem) will be conquered and you or your sons will be Imams there, if Allah will". (Tabarani)

The Preference of Masjid Al-Aqsa
32, Once the Prophet (saw) advised Abdullah Ibn Hawwala (ra) to join the army in al-Sham, over any other. However, the Prophet (saw), noticing Ibn Hawwala's indifference said, "Do you know what Allah says about Al-Sham? Allah said, 'Al-Sham you are the quintessence of My lands (safwati min biladi) and I shall inhabit you with the chosen ones among My servants'". (Tabarani)

33, Abdullah Ibn Amr (ra) reports that the Prophet (saw) repeated the following statement three times: "When the dissension takes place belief shall be in Al-Sham". One version of hadith states, "safety will be in Al-Sham". (Tabarani)

34, Abdullah Ibn Hawwala reports that the Prophet (saw) said, "At some point you will be (split into) standing armies: one army in Al-Sham, on in Yemen and one in Iraq". Abdullah Ibn Hawala asked he Prophet (saw), "Choose for me, Messenger of Allah in case I live to see that day". The Prophet (Saw) replied, "You must go to Al-Sham, for it is the chosen land of Allah in all His earth. He protects, by sending them there, the chosen ones among His servants. If you do not wish to go there, then go to Yemen. Allah has given me guarantee concerning Al-Sham and its people. (Abu Dawud, Ahmad)

Masjid Al-Aqsa - The Site of the Future Caliphate
35, Abdullah Ibn Hawwala Al-Azdi (ra) reported, the Prophet (saw) put his hand on my head and said, "Ibn Hawwala if you see that the Caliphate has taken abode in the Holy Land then the earthquakes and tribulations and great events are at hand. The last Hour on that day will be closer to people than my hand is to your head". (Ahmad, Abu Dawud)

36, Yunus Ibn Maysarah (r) relates that the Prophet (saw) said, "This matter (the Caliphate) will be after me in Madinah, then Al-Sham, then Al-Jazira, then Iraq, then in Madinah, then in AL-quds (Jerusalem). If it is in Al-Quds, its home country is there, and if any people expel it, it will not return there forever". (Ibn Asakir)

37, Al-Numan Ibn Bashir (ra) relates that the Prophet (saw) said, "Prophethood will last with you for as long as Allah wants it. Then Allah will end it if He wishes to end it. Then there will be the Rightly Guided Caliphs according to the method of Prophethood and things will be as Allah wishes them. Then Allah will end it if He wishes it. Then there will be a voracious kingdom and things will be as Allah wishes them. Then Allah will end it if He wishes. Then there will be Khilafah (Caliphate) according to the method of Prophethood. Thereafter the Prophet (saw) fell silent". (Ahmad)

38, Abd Al-Rahman Ibn Abi Umayrah (ra) relates that the Prophet (saw) said, "There will be an oath of allegiance according to guidance in Al-Quds (Jerusalem)". (Bukhari, Muslim)

Masjid Al-Aqsa - The Place Where Allah's Revelation Descended
39, Abu Umama (ra) reports that the Prophet (saw) said, "Prophethood descended upon me in three places: Makkah, Madinah and Al-Sham. Once it is brought out from any of them, it shall never return to it". (Abu Dawud) In another narration it states, "The Quran was revealed in three places - Makkah, Madinah and Al-Sham". (Tabarani) Ibn Kathir, the great scholar of Islam, said, "Al-Sham here means Bayt Al-Maqdis (Jerusalem). (Abu Dawud, Tabarani)

Masjid Al-Aqsa - Mentioned By Name In The Holy Quran
40, Aishah (ra) reports that the Prophet (saw) used to recite Surah Al-Isra every night in his prayer:
Glorified (and Exalted) be He (Allah) Who took His slave (Muhammad SAW) for a journey by night from Al-Masjid-al-Haram (at Makkah) to the farthest mosque (in Jerusalem), the neighbourhood whereof We have blessed, in order that We might show him (Muhammad SAW) of Our Ayat (proofs, evidences, lessons, signs, etc.). Verily, He is the All-Hearer, the All-Seer. (17:1)

vitalis
20-11-14, 19:28
Alle Palestijnen hebben het recht om in Palestina te wonen en Masjid Al-Aqsa in Al Quds mag nooit in gevaar komen want:



Die Al Aksamoskee staat op de plaats van een oorpronkelijk Joods heiligdom, vergeet dat maar niet.

Oiseau
20-11-14, 19:37
Die Al Aksamoskee staat op de plaats van een oorpronkelijk Joods heiligdom, vergeet dat maar niet.
Wat onder de grond is,is onder de grond en geloof me: dit is wat Israël niet zal veranderen met geen wereldalmacht of met meer sluwheid dan behendigheid enzo
Maar goed , die tijd zullen we niet meemaken maar de geschiedenis van Al-Aqsa staat al geschreven en dit punt van de menselijke geschiedenis zal niemand doen veranderen want met de wil van Allah kunnen de zionisten geen spelletjes spelen.

vitalis
20-11-14, 20:06
Wat onder de grond is,is onder de grond en geloof me: dit is wat Israël niet zal veranderen met geen wereldalmacht of met meer sluwheid dan behendigheid enzo
Maar goed , die tijd zullen we niet meemaken maar de geschiedenis van Al-Aqsa staat al geschreven en dit punt van de menselijke geschiedenis zal niemand doen veranderen want met de wil van Allah kunnen de zionisten geen spelletjes spelen.

Wie denkt dat hij de wil van Allah in zijn pocket heeft kan wel eens van een koude kermis thuiskomen.

knots71karel
20-11-14, 22:25
Wat onder de grond is,is onder de grond en geloof me: dit is wat Israël niet zal veranderen met geen wereldalmacht of met meer sluwheid dan behendigheid enzo
Maar goed , die tijd zullen we niet meemaken maar de geschiedenis van Al-Aqsa staat al geschreven en dit punt van de menselijke geschiedenis zal niemand doen veranderen want met de wil van Allah kunnen de zionisten geen spelletjes spelen.

Was dat maar waar !
Dan konden we eindelijk over de ''kwestie Israel'' zeggen;
ZAND ER OVER

:blij:

Bouyizen
21-11-14, 06:31
Het onrecht en de misdaden die de nakomelingen van varkens en apen verrichten tegen weerloze mensen zal nooit eeuwig voortduren. Dat staat geschreven in heilige islam geschriften. Dit is een belofte van Allah subhanahu wata3ala.

The Light Reloaded Pt 25 The Path To Al Aqsa - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=f0hpyBmdxlE)

Bouyizen
21-11-14, 06:32
The Light Pt 46 (Masjid Al Aqsa: Who are the True Terrorist) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Kbszyxh1rUw)

Ibrah1234
21-11-14, 09:46
Het onrecht en de misdaden die de nakomelingen van varkens en apen verrichten tegen weerloze mensen zal nooit eeuwig voortduren. Dat staat geschreven in heilige islam geschriften. Dit is een belofte van Allah subhanahu wata3ala.

De belofte van Allah is dat Israël voor de Joden is. Allah is voorstander van het zionisme en waarschuwt de Joden Israël met hand en tand te verdedigen.

"O, mijn volk, gaat het heilige land binnen dat Allah voor u heeft bestemd (Israël) en keert het niet de rug toe, anders zult u verliezers worden." (Soera 5:19-21)



2:47. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, die Ik u bewees, dat Ik u boven de volkeren verhief.
2:40. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, welke Ik u bewees en weest getrouw aan Mijn verbond. Ik zal Mijn verbond met u houden en Mij alleen zult gij vrezen.
17:104. En Wij zeiden na hem tot de kinderen van Israël: "Blijft gij in het land en wanneer de laatste belofte komt zullen Wij u allen tezamen brengen."

pizatie
21-11-14, 14:04
De belofte van Allah is dat Israël voor de Joden is. Allah is voorstander van het zionisme en waarschuwt de Joden Israël met hand en tand te verdedigen.

"O, mijn volk, gaat het heilige land binnen dat Allah voor u heeft bestemd (Israël) en keert het niet de rug toe, anders zult u verliezers worden." (Soera 5:19-21)



2:47. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, die Ik u bewees, dat Ik u boven de volkeren verhief.
2:40. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, welke Ik u bewees en weest getrouw aan Mijn verbond. Ik zal Mijn verbond met u houden en Mij alleen zult gij vrezen.
17:104. En Wij zeiden na hem tot de kinderen van Israël: "Blijft gij in het land en wanneer de laatste belofte komt zullen Wij u allen tezamen brengen."


wonen is anders dan de bewoners terroriseren . Israhell dient aangepakt te worden. het vormt een gevaar voor de hele wereld .

Oiseau
21-11-14, 16:58
De belofte van Allah is dat Israël voor de Joden is. Allah is voorstander van het zionisme en waarschuwt de Joden Israël met hand en tand te verdedigen.

"O, mijn volk, gaat het heilige land binnen dat Allah voor u heeft bestemd (Israël) en keert het niet de rug toe, anders zult u verliezers worden." (Soera 5:19-21)



2:47. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, die Ik u bewees, dat Ik u boven de volkeren verhief.
2:40. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, welke Ik u bewees en weest getrouw aan Mijn verbond. Ik zal Mijn verbond met u houden en Mij alleen zult gij vrezen.
17:104. En Wij zeiden na hem tot de kinderen van Israël: "Blijft gij in het land en wanneer de laatste belofte komt zullen Wij u allen tezamen brengen."


Volgens mij snap je niet dat de Koran citeren en begrijpen geen "knip-plakwerk"is of selectief shoppen en het geheel niet durven te melden..

Lees goed de hele Sora 5 en je zal verbaasd raken hoe treffend bani Israël in zichzelf in de spiegel kunnen zien! ( de geschiedenis spreekt trouwens de waarheid als de mens eerlijk kan zijn)

Hier een link:
http://www.risala.nl/koran-vertaling
Uit de vertaling van Soeraat Al-Maidah ( Soera 5: Het Tafel)

17. Voorzeker, zij lasteren God die zeggen: "De Messias, zoon van Maria, is zeker Allah." Zeg: "Wie
heeft dan macht tegen Allah, als Hij de Messias, zoon van Maria en zijn moeder en allen die op aarde zijn,
teniet wil doen?" Aan Allah behoort het koninkrijk der hemelen en der aarde en al wat daartussen is. Hij
schept wat Hij wil en Allah heeft macht over alle dingen.

18. De Joden en de Christenen zeggen: "Wij zijn Allah's kinderen en Zijn geliefden." Zeg: "Waarom
straft Hij u dan voor uw zonden? Neen, gij zijt mensen onder degenen die Hij schiep. Hij vergeeft, wie Hij wil
en Hij straft, wie Hij wil. En aan Allah behoort het koninkrijk der hemelen en der aarde en wat daartussen is
en tot Hem is de terugkeer.

19. O, gij mensen van het Boek, Onze boodschapper is tot u gekomen na een onderbreking in de reeks
van boodschappers, die u klaarheid brengt, opdat gij niet zult zeggen: "Er is geen brenger van een blijde
tijding en geen waarschuwer tot ons gekomen." Waarlijk er is een brenger van een blijde boodschap en een
waarschuwer tot u gekomen. Allah heeft macht over alle dingen.

20. En toen Mozes tot zijn volk zeide: "O, mijn volk, herinner u Allah's gunst aan u, toen Hij profeten
onder u aanstelde en u koningen aanwees en Hij u gaf, wat Hij aan niemand onder de volkeren heeft
gegeven."

21. "O, mijn volk, gaat het heilige land binnen dat Allah voor u heeft bestemd en keert het niet de rug
toe, anders zult gij verliezers worden."

22. Zij zeiden: "O, Mozes, daarin is een trots en machtig volk en wij zullen er niet binnengaan voordat zij
er uit weggaan. En indien zij er uit weggaan, zullen wij het binnentrekken."

23. Daarop zeiden twee mannen van degenen die hun Heer vreesden en wie Allah Zijn gunst had
bewezen: "Gaat de poort (van de stad) binnen, hen tegemoet - wanneer gij er eenmaal binnen zijt, dan zult gij
zeker overwinnaar worden. En stelt uw vertrouwen in Allah, als gij gelovigen zijt."

24. Zij zeiden: "O, Mozes, wij zullen er stellig niet binnengaan zolang zij er in zijn. Gaat gij en uw Heer en
strijdt - wij blijven hier zitten."

25. Hij zeide: "Mijn Heer, ik heb macht over niemand dan over mijzelf en mijn broeder, maak daarom een
onderscheid tussen ons en het opstandige volk."

26. Allah zeide: "Voorzeker, dat (land) is voor hen voor veertig jaren verboden; dwalende zullen zij door
het land trekken. Bekommer u daarom niet over het ongehoorzame volk."

27. En vertel naar waarheid het verhaal van de twee zonen van Adam, toen zij een offer brachten en het
van één hunner werd aangenomen en van de ander niet. De laatstgenoemde zeide: "Ik zal u zeker doden." -
De eerste zeide: "Allah neemt alleen iets van de rechtvaardigen aan." -

28. "Als gij uw hand naar mij uitstrekt om mij te doden, zal ik mijn hand niet naar u uitstrekken, om u te
doden. Ik vrees Allah, de Heer der Werelden.

29. Ik wens, dat gij zowel met de zonde tegen mij, als met uw zonde terugkeert, zodat gij tot de bewoners
van het Vuur zult behoren, dat is de beloning der misdadigers."

30. Maar zijn kwade neiging dreef hem er toe zijn broeder te doden, dus doodde hij hem en werd een der
verliezers.

31. Toen zond Allah een raaf, die in de grond krabde, om hem te beduiden, hoe het lijk van zijn broeder
te verbergen. Hij zeide: "Ware ik maar de raaf gelijk, zodat ik het lijk van mijn broeder kon verbergen." En
toen kreeg hij berouw.

32. Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het
doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had
gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft
geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden
daarna -velen hunner op aarde tot over treders.

33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven
wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun
voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor
hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

34. Dit, met uitzondering van hen die berouw tonen, voordat gij hen in uw macht hebt. Weet derhalve,
dat Allah Vergevensgezind, Genadevol is.

35. O gij die gelooft, vreest Allah en zoekt de weg tot toenadering tot Hem en strijdt voor Zijn zaak,
opdat gij moogt slagen.

36. Voorzeker, al hadden de ongelovigen al hetgeen op aarde is en nog eens zoveel, om zich daarmede
van de straf op de Dag der Opstanding vrij te kopen, dan zou het van hen toch niet worden aanvaard; er
wacht hen een pijnlijke straf.

37. Zij zullen uit het vuur willen komen, maar zij zullen er niet kunnen uitgaan en dit zal voor hen een
blijvende straf zijn.


38. En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf
van Allah. Allah is Almachtig, Alwijs.

39. Maar degene, die na zijn overtreding berouw heeft en zich betert - Allah zal Zich gewis in
barmhartigheid tot hem wenden; voorwaar, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

40. Weet gij niet, dat het koninkrijk der hemelen en der aarde aan Allah toebehoort? Hij straft, wie Hij wil
en Hij vergeeft, wie Hij wil en Allah heeft macht over alle dingen.

super ick
21-11-14, 17:35
Volgens mij snap je niet dat de Koran citeren en begrijpen geen "knip-plakwerk"is of selectief shoppen en het geheel niet durven te melden..

Lees goed de hele Sora 5 en je zal verbaasd raken hoe treffend bani Israël in zichzelf in de spiegel kunnen zien! ( de geschiedenis spreekt trouwens de waarheid als de mens eerlijk kan zijn)

Hier een link:
Nederlandse vertaling van de Heilige Koran - Risala (http://www.risala.nl/koran-vertaling)
Uit de vertaling van Soeraat Al-Maidah ( Soera 5: Het Tafel)

17. Voorzeker, zij lasteren God die zeggen: "De Messias, zoon van Maria, is zeker Allah." Zeg: "Wie
heeft dan macht tegen Allah, als Hij de Messias, zoon van Maria en zijn moeder en allen die op aarde zijn,
teniet wil doen?" Aan Allah behoort het koninkrijk der hemelen en der aarde en al wat daartussen is. Hij
schept wat Hij wil en Allah heeft macht over alle dingen.

18. De Joden en de Christenen zeggen: "Wij zijn Allah's kinderen en Zijn geliefden." Zeg: "Waarom
straft Hij u dan voor uw zonden? Neen, gij zijt mensen onder degenen die Hij schiep. Hij vergeeft, wie Hij wil
en Hij straft, wie Hij wil. En aan Allah behoort het koninkrijk der hemelen en der aarde en wat daartussen is
en tot Hem is de terugkeer.

19. O, gij mensen van het Boek, Onze boodschapper is tot u gekomen na een onderbreking in de reeks
van boodschappers, die u klaarheid brengt, opdat gij niet zult zeggen: "Er is geen brenger van een blijde
tijding en geen waarschuwer tot ons gekomen." Waarlijk er is een brenger van een blijde boodschap en een
waarschuwer tot u gekomen. Allah heeft macht over alle dingen.

20. En toen Mozes tot zijn volk zeide: "O, mijn volk, herinner u Allah's gunst aan u, toen Hij profeten
onder u aanstelde en u koningen aanwees en Hij u gaf, wat Hij aan niemand onder de volkeren heeft
gegeven."

21. "O, mijn volk, gaat het heilige land binnen dat Allah voor u heeft bestemd en keert het niet de rug
toe, anders zult gij verliezers worden."

22. Zij zeiden: "O, Mozes, daarin is een trots en machtig volk en wij zullen er niet binnengaan voordat zij
er uit weggaan. En indien zij er uit weggaan, zullen wij het binnentrekken."

23. Daarop zeiden twee mannen van degenen die hun Heer vreesden en wie Allah Zijn gunst had
bewezen: "Gaat de poort (van de stad) binnen, hen tegemoet - wanneer gij er eenmaal binnen zijt, dan zult gij
zeker overwinnaar worden. En stelt uw vertrouwen in Allah, als gij gelovigen zijt."

24. Zij zeiden: "O, Mozes, wij zullen er stellig niet binnengaan zolang zij er in zijn. Gaat gij en uw Heer en
strijdt - wij blijven hier zitten."

25. Hij zeide: "Mijn Heer, ik heb macht over niemand dan over mijzelf en mijn broeder, maak daarom een
onderscheid tussen ons en het opstandige volk."

26. Allah zeide: "Voorzeker, dat (land) is voor hen voor veertig jaren verboden; dwalende zullen zij door
het land trekken. Bekommer u daarom niet over het ongehoorzame volk."

27. En vertel naar waarheid het verhaal van de twee zonen van Adam, toen zij een offer brachten en het
van één hunner werd aangenomen en van de ander niet. De laatstgenoemde zeide: "Ik zal u zeker doden." -
De eerste zeide: "Allah neemt alleen iets van de rechtvaardigen aan." -

28. "Als gij uw hand naar mij uitstrekt om mij te doden, zal ik mijn hand niet naar u uitstrekken, om u te
doden. Ik vrees Allah, de Heer der Werelden.

29. Ik wens, dat gij zowel met de zonde tegen mij, als met uw zonde terugkeert, zodat gij tot de bewoners
van het Vuur zult behoren, dat is de beloning der misdadigers."

30. Maar zijn kwade neiging dreef hem er toe zijn broeder te doden, dus doodde hij hem en werd een der
verliezers.

31. Toen zond Allah een raaf, die in de grond krabde, om hem te beduiden, hoe het lijk van zijn broeder
te verbergen. Hij zeide: "Ware ik maar de raaf gelijk, zodat ik het lijk van mijn broeder kon verbergen." En
toen kreeg hij berouw.

32. Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het
doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had
gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft
geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden
daarna -velen hunner op aarde tot over treders.

33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven
wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun
voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor
hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

34. Dit, met uitzondering van hen die berouw tonen, voordat gij hen in uw macht hebt. Weet derhalve,
dat Allah Vergevensgezind, Genadevol is.

35. O gij die gelooft, vreest Allah en zoekt de weg tot toenadering tot Hem en strijdt voor Zijn zaak,
opdat gij moogt slagen.

36. Voorzeker, al hadden de ongelovigen al hetgeen op aarde is en nog eens zoveel, om zich daarmede
van de straf op de Dag der Opstanding vrij te kopen, dan zou het van hen toch niet worden aanvaard; er
wacht hen een pijnlijke straf.

37. Zij zullen uit het vuur willen komen, maar zij zullen er niet kunnen uitgaan en dit zal voor hen een
blijvende straf zijn.


38. En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf
van Allah. Allah is Almachtig, Alwijs.

39. Maar degene, die na zijn overtreding berouw heeft en zich betert - Allah zal Zich gewis in
barmhartigheid tot hem wenden; voorwaar, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

40. Weet gij niet, dat het koninkrijk der hemelen en der aarde aan Allah toebehoort? Hij straft, wie Hij wil
en Hij vergeeft, wie Hij wil en Allah heeft macht over alle dingen.


Ik ben niet gelovig maar Mozes was toch echt een Jood. Ver voor de islam is zijn verhaal al geschreven. Dit kan niet in de Koran staan want die kwam pas veel later.
Nergens geef je aan dat Allah het land NIET aan het volk van Israel heeft gegeven. De meeste moslims hebben hoer geen boodschap aan en nemen dus de Koran niet serieus. Ze draaien en draaien net zo lang tot het vervormde verhaal in hun haatstraatje past.

knots71karel
21-11-14, 21:08
Ik ben niet gelovig maar Mozes was toch echt een Jood. Ver voor de islam is zijn verhaal al geschreven. Dit kan niet in de Koran staan want die kwam pas veel later.
Nergens geef je aan dat Allah het land NIET aan het volk van Israel heeft gegeven. De meeste moslims hebben hoer geen boodschap aan en nemen dus de Koran niet serieus. Ze draaien en draaien net zo lang tot het vervormde verhaal in hun haatstraatje past.

Als je gewoon op de feiten let dan heb je gelijk , de KORAN kwam 400 jaar later !
Je kunt alles wel naar je hand willen zetten maar de geschiedenis nooit.

Oiseau
21-11-14, 21:22
De dwaze verblinde amateurs willen de waarheid niet accepteren terwijl de feiten en de geschiedenis van zich spreken.
De Koran staat als een Huis en nergens is een woordje verzonnen door de mens of veranderd en zal ook nooit gebeuren. Wat op zich al een wonder is.

Durven objectief te lezen en kritisch naar je eigen geschiedenis kijken hoef ik jullie niet te vragen.
Blijf baden in leugens en onwetendheid!
De Koran is jullie te machtig en te sterk!

knots71karel
21-11-14, 21:32
De dwaze verblinde amateurs willen de waarheid niet accepteren terwijl de feiten en de geschiedenis van zich spreken.
De Koran staat als een Huis en nergens is een woordje verzonnen door de mens of veranderd en zal ook nooit gebeuren. Wat op zich al een wonder is.

Durven objectief te lezen en kritisch naar je eigen geschiedenis kijken hoef ik jullie niet te vragen.
Blijf baden in leugens en onwetendheid!
De Koran is jullie te machtig en te sterk!

JA HOOR ! dat zeggen de JEHOVA GETUIGEN ook maar dan over hun versie op de BIJBEL.
Als jou wieg ergens anders had gestaan ,dan had je dat GELOOF verdedigd ,want het gekke is dat ieder mens beweert dat zijn/haar Geloof het enige echte ware is ,en hun GOD ook .
geloof wordt je opgedrongen of zelfs er in geslagen , zoals bij mij en vele duizenden andere mensen het geval is geweest .
GELOOF is goed bedoeld als je de punten naleeft, maar helaas hebben de mensen zelf hun versie er aan gegeven

vitalis
21-11-14, 22:40
Ik ben niet gelovig maar Mozes was toch echt een Jood. Ver voor de islam is zijn verhaal al geschreven. Dit kan niet in de Koran staan want die kwam pas veel later.
Nergens geef je aan dat Allah het land NIET aan het volk van Israel heeft gegeven. De meeste moslims hebben hoer geen boodschap aan en nemen dus de Koran niet serieus. Ze draaien en draaien net zo lang tot het vervormde verhaal in hun haatstraatje past.

Mozes was geen Jood, maar een Hebreeër uit de stam van Levi. De Joden ontstonden pas later uit de stam van Juda.

pizatie
21-11-14, 22:53
waar uit blijkt dit ?
Mozes was geen Jood, maar een Hebreeër uit de stam van Levi. De Joden ontstonden pas later uit de stam van Juda.

geïntegreerde berberleeuw
21-11-14, 23:45
over gelove valt niet twisten wij gaan zien na dood opstanding wie gelijk heb. maak maar kontje nat met lauw water ignorrant wezens!

Ibrah1234
22-11-14, 01:25
De dwaze verblinde amateurs willen de waarheid niet accepteren terwijl de feiten en de geschiedenis van zich spreken.
De Koran staat als een Huis en nergens is een woordje verzonnen door de mens of veranderd en zal ook nooit gebeuren. Wat op zich al een wonder is.

Durven objectief te lezen en kritisch naar je eigen geschiedenis kijken hoef ik jullie niet te vragen.
Blijf baden in leugens en onwetendheid!
De Koran is jullie te machtig en te sterk!

Ik beweer niet dat de koran is verzonnen maar ik haal slechts enkele passages naar voren waarin Allah zich uitspreekt ten faveure van het zionisme en dat de Joden het uitverkoren volk zijn. De koran pleit voor de terugkeer van alle Joden naar Israël en dat de Joden Israël met hand en tand dienen te verdedigen.

De huidige situatie ( Israël onder vuur door het beest en zijn volgelingen) lijkt veel op wat 1400 jaar geleden al in de koran is voorspeld.

geïntegreerde berberleeuw
22-11-14, 02:03
Ik beweer niet dat de koran is verzonnen
Jij ben op goede weg. Verder graven jij komt er zelf wel.

vitalis
22-11-14, 02:39
waar uit blijkt dit ?

Dat staat in de Bijbel.

pizatie
22-11-14, 02:46
ik zal dat ff op zoeken . ik heb de bijbel w8
Dat staat in de Bijbel.

vitalis
22-11-14, 04:29
Astaghfirou Allah! Ben jij wel goed bij hoofd. Je heb geluk jij woont niet in //////////iran.

Hoezo? Wonen daar zulke slechte mensen dan?

vitalis
22-11-14, 04:31
over gelove valt niet twisten wij gaan zien na dood opstanding wie gelijk heb. maak maar kontje nat met lauw water ignorrant wezens!

Precies, ieder zijn geloof!

geïntegreerde berberleeuw
22-11-14, 04:38
Hoezo? Wonen daar zulke slechte mensen dan?eerst groot beledigen dan uitvlucht zoeken naar nutloos vragen. Jij zal nooit journalist kan worden.
Who gives a fok daar wonen goed of slecht mensen. Wie houd je voor gek domme mens.

Topic gaan nog steeds over onrecht van jou slaafmeester in israhell.

geïntegreerde berberleeuw
22-11-14, 04:39
Precies, ieder zijn geloof!
Dus! !!

geïntegreerde berberleeuw
22-11-14, 04:57
Palestina is land van moslims ! en gaat bevrijden worden inch'Allh van onrechtvaardig christen jood zionisten.
Is belofte van Allah. Jij kan niks veranderen aan als mens is geschreven met Inkt van Allah.

Ibrah1234
22-11-14, 13:07
Astaghfirou Allah! Ben jij wel goed bij hoofd. Je heb geluk jij woont niet in //////////iran.

Het staat in de koran. We halen simpelweg de passages aan waarin het staat dat de Joden door Allah het uitverkoren volk is genoemd en Israël voor hen het door Allah beloofde land is wat ze met hand en tand dienen te verdedigen.

In Iran zullen ze toch over dezelfde koran beschikken?

knots71karel
22-11-14, 13:45
eerst groot beledigen dan uitvlucht zoeken naar nutloos vragen. Jij zal nooit journalist kan worden.
Who gives a fok daar wonen goed of slecht mensen. Wie houd je voor gek domme mens.

Topic gaan nog steeds over onrecht van jou slaafmeester in israhell.

IsraHELL is dat hetzelfde als WalALLAH??

pizatie
22-11-14, 14:56
IsraHELL is dat hetzelfde als WalALLAH??

op facebook word het altijd IsraHELL genoemd . dat verdienen ze

vitalis
22-11-14, 16:25
eerst groot beledigen dan uitvlucht zoeken naar nutloos vragen. Jij zal nooit journalist kan worden.
Who gives a fok daar wonen goed of slecht mensen. Wie houd je voor gek domme mens.

Topic gaan nog steeds over onrecht van jou slaafmeester in israhell.

Het topic gaat over Palestijnse aanvallen op burgers. Het is heel goed dat Israël zich daartegen verdedigt.

pizatie
22-11-14, 16:49
Het topic gaat over Palestijnse aanvallen op burgers. Het is heel goed dat Israël zich daartegen verdedigt.

er is geen enkele verschil tussen de palestijnen en IS ze gebruiken allebij geweld en aanslagen .

knots71karel
22-11-14, 17:57
op facebook word het altijd IsraHELL genoemd . dat verdienen ze

Wat en idioterie , Ik zit ook wel op facebook en het zijn dezelfde personen die het hier ook doen
je verbasterd een woord in dit geval een aardrijkskundige aanduiding,
daar heb je alleen je zelf mee ! je wordt niet voor vol aangezien.

vitalis
22-11-14, 18:06
er is geen enkele verschil tussen de palestijnen en IS ze gebruiken allebij geweld en aanslagen .

Precies en allebei in de naam van Allah.

pizatie
22-11-14, 23:52
Precies en allebei in de naam van Allah.klopt.

Hawa
24-11-14, 15:20
Rechten van de mens Vitalis...

Mogen al die Palestijnen gaan en staan. En dan ga je mij verwittigen dat ik al die rechten van al die mensen over stijg.
Amerikaanse joden mogen gewoon in bezette gebieden gaan wonen. Er zijn er nu twee gedood, en dat keur ik echter helemaal niet goed. Ik heb af keur van geweld.
Maar die zionisten dragen toch zelf die wapens en beschermen toch hun eigen familie leden, moet je kijken hoe ze omgaan met Palestijnen die eigen olijfbomen,citroen,en vijg behandelen. Die gaan ze allemaal confisqeren toch?
In Jerzuzalem toen het daar nog veilig was waren er vele toeristen die altijd de Arabische wijken in gingen omdat het zo gezellig was. Hier is niks meer van terug te zien.
Al die oorspronkelijke Palestijnen die wonen in Israel worden met de nek aangekeken en moeten zo snel mogelijk in die staten wonen waar totaal geen enkele vrijheid heerst. Je zit gevangen in je eigen nest.

Nederlandse joden met hun Israelisch weekblad daar willen vele joden die hier wonen niks mee te maken hebben.
Als je jood bent en je dient niet koers van zionisten dan ben je blijkbaar niet joods.
Als je kritiek hebt op die hele joodse bezetting dan ben je gewoonweg anti-joods toch,Vitalis?

Huizen bombarderen van die stam waar die dader weg komt is volgens joodse vakkundige gewoon niet die familie afstraffen maar de dader die dan inziet dat hij het niet meer voor de tweede keer gaat doen.
Voor de tweede keer doet hij het niet eens meer, die dader is allang ter plekke dood geschoten.
Gaat die jood IS vergelijken met al die palestijnen waar heeft hij het over.

Joods zijn is niet die jood die je wilt zien
Joods zijn is zo hypocriet en angstwekkend
dat je eigen spiegel in diggelen valt.

Jeruzalem hoeveel teksten zijn hier niet over geschreven
in harmonie
in liefde
in samen zijn.

Laten we als god het wil,inscha allah,samen zijn
en die dingen doen
die
het samen
in Zijn
VERTEGENWOORDIGT

In al die rechten van al die mensen die hier wonen op deze AARDE!

vitalis
24-11-14, 15:55
Rechten van de mens Vitalis...

Mogen al die Palestijnen gaan en staan. En dan ga je mij verwittigen dat ik al die rechten van al die mensen over stijg.
Amerikaanse joden mogen gewoon in bezette gebieden gaan wonen. Er zijn er nu twee gedood, en dat keur ik echter helemaal niet goed. Ik heb af keur van geweld.
Maar die zionisten dragen toch zelf die wapens en beschermen toch hun eigen familie leden, moet je kijken hoe ze omgaan met Palestijnen die eigen olijfbomen,citroen,en vijg behandelen. Die gaan ze allemaal confisqeren toch?
In Jerzuzalem toen het daar nog veilig was waren er vele toeristen die altijd de Arabische wijken in gingen omdat het zo gezellig was. Hier is niks meer van terug te zien.
Al die oorspronkelijke Palestijnen die wonen in Israel worden met de nek aangekeken en moeten zo snel mogelijk in die staten wonen waar totaal geen enkele vrijheid heerst. Je zit gevangen in je eigen nest.

Nederlandse joden met hun Israelisch weekblad daar willen vele joden die hier wonen niks mee te maken hebben.
Als je jood bent en je dient niet koers van zionisten dan ben je blijkbaar niet joods.
Als je kritiek hebt op die hele joodse bezetting dan ben je gewoonweg anti-joods toch,Vitalis?

Huizen bombarderen van die stam waar die dader weg komt is volgens joodse vakkundige gewoon niet die familie afstraffen maar de dader die dan inziet dat hij het niet meer voor de tweede keer gaat doen.
Voor de tweede keer doet hij het niet eens meer, die dader is allang ter plekke dood geschoten.
Gaat die jood IS vergelijken met al die palestijnen waar heeft hij het over.

Joods zijn is niet die jood die je wilt zien
Joods zijn is zo hypocriet en angstwekkend
dat je eigen spiegel in diggelen valt.

Jeruzalem hoeveel teksten zijn hier niet over geschreven
in harmonie
in liefde
in samen zijn.

Laten we als god het wil,inscha allah,samen zijn
en die dingen doen
die
het samen
in Zijn
VERTEGENWOORDIGT

In al die rechten van al die mensen die hier wonen op deze AARDE!

Geweld komt van twee kanten.

Wat hebben de Palestijnen en andere Arabieren gedaan om Jeruzalem een stad van harmonie en liefde te laten zijn in plaats van een stad van uitsluiting?

Ik zie dat je nog steeds klassieke vijandbeelden van Joden koestert. Ook dat is geweld.

Hawa
24-11-14, 18:06
Ik heb geen geweld, jij hebt dat in je genen ik niet.
Je zegt dat ik het geweld nog koester in die vijandbeelden, hoe kom je erop.

Als je geen vijanden hebt dan heb je ook niks te vrezen.

Maar als je wel iets te vrezen hebt dan wakker je die vijand dus aan.
Dan heb je totaal geen enkel vertrouwen in broeder en zuster zijn.

De meerderheid aan joodse volk wil Vrede, ook het Palestijnse volk.

Wat kan dan die oorzaak zijn dat al die haat die word verspreid niet mijn eigen haat kan zijn.

Die ik niet ken
die ik veroordeel
die ik wil verwerpen
zoals ik
wil leven
met al die anderen
die ik kan koesteren
gewoon
zoals
je bent als broeder en zuster.

(Jihad weglaten,zionisten ook).

Hawa
24-11-14, 18:14
Mijn vader.

Mijn lieve vader,vrede met mijn vader.

komt vijand tegen aan grens
geweren gestrekt
ogen
wagenwijd
open.

Ze staan daar tegen over elkaar
het wapen doet niks

hun ogen wagenwijd
aan open
in het zijn in het leven
dat ze elkaar zien
als broeders.

Dat oorlogen altijd mismaakt zijn
in
het overgeven
in elkaars armen
dat oorlog
nooit
Vrede kan zijn
tenzij
jezelf
openlijk
je ogen opent
en je vijand
omarmt.

Salam,Sjalom!

Hawa
24-11-14, 18:22
vechten
dat je eigen zoon uit elkaar wordt gerukt

dat je oeverloos moet treuren als moeder
dat je zoon
en die zoon
en die andere zoon

het wachten is aan Vrede,

Dat je samen als moeders
je kinderen kan koesteren
dat je kunt kroelen
in die wereldse VREDE!

Laten we hopen dat we altijd die broeders en zusters waarde bieden.

vitalis
24-11-14, 18:39
Ik heb geen geweld, jij hebt dat in je genen ik niet.
Je zegt dat ik het geweld nog koester in die vijandbeelden, hoe kom je erop.

Als je geen vijanden hebt dan heb je ook niks te vrezen.

Maar als je wel iets te vrezen hebt dan wakker je die vijand dus aan.
Dan heb je totaal geen enkel vertrouwen in broeder en zuster zijn.

De meerderheid aan joodse volk wil Vrede, ook het Palestijnse volk.

Wat kan dan die oorzaak zijn dat al die haat die word verspreid niet mijn eigen haat kan zijn.

Die ik niet ken
die ik veroordeel
die ik wil verwerpen
zoals ik
wil leven
met al die anderen
die ik kan koesteren
gewoon
zoals
je bent als broeder en zuster.

(Jihad weglaten,zionisten ook).

Ieder mens heeft het geweld meegekregen in zijn genen, jij ook. Ik zie het vaak in je berichten.

Hawa
24-11-14, 19:13
Je ...grote manipulator aller tijden

Hawa
24-11-14, 19:15
en dan ben ik het pispaaltje. Heb er niks mee, zielepieten zijn jullie allemaal, elkaar de schuld blijven geven in plaats van in je eigen drek spiegel te kunnen kijken, die blijkt zwaar mishandeld te zijn, denk ik maar weer,

Hawa
24-11-14, 19:17
hallo ben ik er nog, ik word zwaar in de gaten gehouden, stelletje dwaaskoppen. ben ik dus zwaar mishandeld inzake inbraken op mijn p.c.

vitalis
24-11-14, 19:20
en dan ben ik het pispaaltje. Heb er niks mee, zielepieten zijn jullie allemaal, elkaar de schuld blijven geven in plaats van in je eigen drek spiegel te kunnen kijken, die blijkt zwaar mishandeld te zijn, denk ik maar weer,

Dat bedoel ik dus. Je wijst me iets te vaak naar anderen.

CONTRA
24-11-14, 21:11
IsraHELL is dat hetzelfde als WalALLAH??

israhel is latijn voor israel
http://imgc.allpostersimages.com/images/P-473-488-90/22/2254/Q3JZD00Z/posters/abraham-ortelius-judea-et-israhel-c-1586.jpg

knots71karel
24-11-14, 22:08
israhel is latijn voor israel
http://imgc.allpostersimages.com/images/P-473-488-90/22/2254/Q3JZD00Z/posters/abraham-ortelius-judea-et-israhel-c-1586.jpg
Als je daarmee denkt te scoren dan moet je alsnog ff een L verwijderen .

super ick
25-11-14, 08:13
en dan ben ik het pispaaltje. Heb er niks mee, zielepieten zijn jullie allemaal, elkaar de schuld blijven geven in plaats van in je eigen drek spiegel te kunnen kijken, die blijkt zwaar mishandeld te zijn, denk ik maar weer,

Hawa,

Ik heb niets met mensen voor wie ik niets voorstel omdat ik hun overtuiging niet deel. De term brandstof wordt hier gebruikt voor de groep waartoe ik behoor.

pizatie
25-11-14, 11:14
Hawa,
Ik heb niets met mensen voor wie ik niets voorstel omdat ik hun overtuiging niet deel. De term brandstof wordt hier gebruikt voor de groep waartoe ik behoor.
jij kan je zelf redden van de eeuwige Hel .

super ick
25-11-14, 15:37
jij kan je zelf redden van de eeuwige Hel .

Niet zo arrogant. Er zijn zo'n 4 miljard mensen een andere mening toegedaan dus waarom zou ik jou geloven?

Waarom heb jij gelijk en niet katholieken, hervormden, hindoes of boedisten?

pizatie
25-11-14, 19:26
hallo ben ik er nog, ik word zwaar in de gaten gehouden, stelletje dwaaskoppen. ben ik dus zwaar mishandeld inzake inbraken op mijn p.c.
als ik het nodig vind zal ik je volgen op je pc .

ik ben heel goed met pc's en laptops .

pizatie
25-11-14, 19:27
Niet zo arrogant. Er zijn zo'n 4 miljard mensen een andere mening toegedaan dus waarom zou ik jou geloven?

Waarom heb jij gelijk en niet katholieken, hervormden, hindoes of boedisten?
omdat mijn Religie antwoord heeft op alles .en de waarheid is .

(leen)
25-11-14, 21:46
omdat mijn Religie antwoord heeft op alles .en de waarheid is .

Waarom is er zoveel onverdraagzaamheid in het midden oosten?

knots71karel
25-11-14, 22:32
Waarom is er zoveel onverdraagzaamheid in het midden oosten?

Alleen al de ruin 1400 jaar durende vete tussen Soenniten en Sjiieten zegt op zich al genoeg het heeft al aan ruim honderduizenden mensen levens gekost.
zag net nog ff op T.V hoe het er aan toe gaat bij de Turks -Syrische grens
onmenselijk !

pizatie
25-11-14, 23:32
dat komt door dictators die door het Westen daar neergezet zijn .neem voorbeeld SISI de slager van Egypte .
Waarom is er zoveel onverdraagzaamheid in het midden oosten?

super ick
26-11-14, 08:10
Volgens mij gaat dit over de derde intifada. Dat mensen nu nog niet wakker worden mbt de terroristen van Hamas.
Nu moet er opgebouwd worden en daar zijn ze niet goed in. Samenwerken met de PA, die voor veel donoren het aanspreekpunt is, is er natuurlijk niet bij. Nee, ze willen dat de miljarden in hun kas gestort worden zodat ze er naar eigen goeddunken mee aan de slag kunnen. Lees: wapens kopen en tunnels graven.

Als afleiding gaan ze straks weer proberen Israel aan te vallen. Dat is de enige tactiek die ze denken te beheersen. Op Egypte hebben ze zich, met een aanslag op het Egyptische leger danig verkeken. Die hebben intussen hun grens compleet afgegrendeld. Als Israel dat gedaan had dan waren de demonstraties in Europa van boze moslims en hun linkse vrienden niet te tellen geweest. Iets met boter en hoofd, plaat en kop?

CONTRA
26-11-14, 21:10
Als je daarmee denkt te scoren dan moet je alsnog ff een L verwijderen .

israhel of israhell....whats in a name

vitalis
26-11-14, 21:19
dat komt door dictators die door het Westen daar neergezet zijn .neem voorbeeld SISI de slager van Egypte .

Morsi en de moslimbroeders waren veel erger en bloeddorstiger.

geïntegreerde berberleeuw
26-11-14, 21:31
Morsi en de moslimbroeders waren veel erger en bloeddorstiger.
Morsi en de gebrroeders heb niemand vermoord en is democratisch gekozen door bevolking dus wat lul je duivel

vitalis
26-11-14, 22:55
Morsi en de gebrroeders heb niemand vermoord en is democratisch gekozen door bevolking dus wat lul je duivel

Ze waren druk bezig met het uitroeien van de Kopten.

http://likud.nl/2013/01/egyptische-moslimgeestelijken-bedreigen-de-kopten-met-genocide/

geïntegreerde berberleeuw
26-11-14, 23:03
Ze waren druk bezig met het uitroeien van de Kopten.

Egyptische moslimgeestelijken bedreigen de Kopten met genocide | Likoed Nederland (http://likud.nl/2013/01/egyptische-moslimgeestelijken-bedreigen-de-kopten-met-genocide/)

Uhm! Jij haalt alles uit context van islam. Bedrieger ben jij net als Judas. Ik heb niks wil e maken met jou. Ga maar met ander conserveren. Ik ben al lang klaar met jou en die andere. Valt weinig te spreken als iedereen weg is huh? Achterlijke mensen denken alles weten over islam. Jij ben gedoemt voor ellende gozer.

mb1973
27-11-14, 00:11
joden hebben op de tempelberg werkelijk niets te zoeken , het is voor de heilige MOSLIMS bedoelt en alle jODEN moeten een heuvel af zoeken

geïntegreerde berberleeuw
27-11-14, 00:17
Zieke mensen van hier moslim christen en jahoudis. jullie heb niks te willen. Allah gaat komen op dag des oordeels een oordelen over jullie. Ik geloof in Allah net asl ik geloof ik kan ademen.

Fuck you!!!!

vitalis
27-11-14, 01:58
Uhm! Jij haalt alles uit context van islam. Bedrieger ben jij net als Judas. Ik heb niks wil e maken met jou. Ga maar met ander conserveren. Ik ben al lang klaar met jou en die andere. Valt weinig te spreken als iedereen weg is huh? Achterlijke mensen denken alles weten over islam. Jij ben gedoemt voor ellende gozer.

De moslimbroeders wilden een sjariastaat stichten waarin niet-moslims minder rechten hadden dan moslims. Dat is natuurlijk onacceptabel.

geïntegreerde berberleeuw
27-11-14, 02:23
De moslimbroeders wilden een sjariastaat stichten waarin niet-moslims minder rechten hadden dan moslims. Dat is natuurlijk onacceptabel.

Is niet waar maar sharia wet is altijd beter dan ander wet. Kijk naar hoeveel abortus moordenaars drugs overspel scheiding man en vrouw dat is allemaal komt van duivels partij waar jij gelooft in. Shatia is aniet fout. is bescherming tegen slecht. Niet meer praten tegen mij. ik heb al gezegd optieven.

vitalis
27-11-14, 07:16
Is niet waar maar sharia wet is altijd beter dan ander wet. Kijk naar hoeveel abortus moordenaars drugs overspel scheiding man en vrouw dat is allemaal komt van duivels partij waar jij gelooft in. Shatia is aniet fout. is bescherming tegen slecht. Niet meer praten tegen mij. ik heb al gezegd optieven.

Als je niet tegen tegenspraak kunt moet je geen berichten op een openbaar forum plaatsen.

De sjariawetgeving is per definitie onrechtvaardig omdat niet alle mensen gelijk zijn. Er wordt bijvoorbeeld ook onderscheid gemaakt tussen man en vrouw. In het geval van Morsi was het zo dat de christenen ernstig gediscrimineerd werden en ook aangevallen.

super ick
27-11-14, 07:59
Is niet waar maar sharia wet is altijd beter dan ander wet. Kijk naar hoeveel abortus moordenaars drugs overspel scheiding man en vrouw dat is allemaal komt van duivels partij waar jij gelooft in. Shatia is aniet fout. is bescherming tegen slecht.

Sharia is discriminatie in zijn puurste vorm. Sharia blijft altijd mensenwerk dus per defenitie gedoemd te mislukken. Overal. De bewijzen liggen voor het oprapen. Moslims kunnen het niet.

Ibrah1234
27-11-14, 09:00
Is niet waar maar sharia wet is altijd beter dan ander wet. Kijk naar hoeveel abortus moordenaars drugs overspel scheiding man en vrouw dat is allemaal komt van duivels partij waar jij gelooft in. Shatia is aniet fout. is bescherming tegen slecht. Niet meer praten tegen mij. ik heb al gezegd optieven.

Probleem bij steniging en de doodstraf is dat het onomkeerbaar is. Daarom ben ik ook tegen de doodstraf zoals in de Verenigde Staten. Jij kunt morgen ook van een misdrijf worden verdacht en de forensische technieken om je schuld c.q. onschuld aan te tonen betreft de stand der technologie van vandaag.

DNA onderzoek bestond 40 jaar geleden nog niet en je leest regelmatig dat op basis van hernieuwde forensische technologie mensen decennia later nog worden vrijgelaten omdat ze onschuldig blijken te zijn.

Ik zeg niet dat een moordenaar de doodstraf niet verdient maar je moet te allen tijde rekening houden met een juridische margin of error. Daarom ben ik tegen de doodstraf en het verwijderen van ledematen.

Hawa
28-11-14, 16:39
Drekspiegel bedoel ik mee dat je niks kan motiveren om in je eigen spiegel te kijken in zake het verleden.
Iedereen zit hier elkaar af te zeiken.
Iedereen verdedigt zijn eigen standpunt.
Maar als je in geschiedenis gaat duiken hoe kan je je eigen standpunt nog motiveren in haat en nijd,vergelding en uitsluiting van allerlei soorten mensen op deze wereld.

Hoe we met elkaar om moeten gaan is om te luisteren naar standpunten en niet zeggen dat het ene beter is dat dat andere.
Israel doet maar wat zij mag doen tussen al die mazen in wet dus door.
Inzake Hamas geld dit zelfde standpunt omdat deze organisatie zich zelf niet in de hand heeft en onderling ruzie maakt met Fatah strijders en islamitische jihad strijders die weer zaken hebben gedaan met Alqaida.

Vertrouwen in Israel moet vooral in haar politieke leiders doordringen, maar deze politieke llijders zijn allemaal stuk voor stuk zionisten en hun eigen propaganda aan middelen om andere joden in andere landen het zionisme te verkondigen en anderen van joodse origine in de gaten dienen te houden. Mossad is geheime dienst die andere joden gebruiken om bijvoorbeeld geheime informatie te verschaffen, om in landen te infiltreren zoals in Iran en Syrie destijds is gebeurd.
In Irak waren er ook zionisten die informatie aan de Mossad door speelden, maar over deze feiten is er niet genoeg feiten materiaal omdat dit allemaal opgeslagen ligt in allerlei archief materiaal in Israel.
Dit heb ik allemaal gelezen in het boek ik moest ook doden, en het boek deTerroristen jaagster.
Van dit laatste boek geschreven door Rita Katz,pseudoniem,geboren in Irak, en waar haar vader op gruwelijke wijze is gemarteld en ter dood is gebracht in tijden van regiem Saddam.
Waarom en hoe moet worden gezocht in het Israeilische archief.
Maar wanneer dit openbaar gaat worden dat weet niemand.

Ook de al die nationalistische arabieren zijn echter niet diegenen die vrede wilden stichten in het land Palestina.
Hun nationalistische leider in die tijd voor de tweede wereldoorlog of zelfs in die tweede wereld oorlog Hadj Amin Hoesein deinsde er niet voor terug om zaken te gaan doen met dictator Hitler en was dagen lang op visite in Berlijn om zijn eigen nationalistische staat te gaan promoten, alle verdragen heeft hij geschonden met mandaat houder
destijds Engeland.

Israel heeft al die verdragen geschonden samen met hun mede broeder Palestina.
Palestina denkt in paradijs en Israel denkt totaal iets anders het beloofde land en messias.

Twee uitersten die ik niet kan geloven.

Het vertrouwen is allang geschonden en hoe dit wantrouwen ten aanzien van beide partijen ooit nog goed komt,moge de heilige geest invullen samen met al die mensen die vertrouwen bouwen in plaats van wantrouwen.

Daarom heb ik geschreven kijk in je eigen drek spiegel. Ik hoor hier ook bij. Omdat ik het ook niet weet.
Wel denk ik te weten dat radicale meningen tot niks leiden. Zoals Hamas. Ook zionisten die alleen maar zogenaamd wantrouwen,nederzettingen bouwen en andere joden van overal uit nodigen om daar te gaan wonen.
Zoals die Amerikaanse joden, die volgens mij nieuwe en rustige leven willen opbouwen in Israel,vanuit b.v. New-York. Brooklyn.

Haar tegenpool is Islamitische Staat geworden, die propageert daar te kunnen leven in sharia wet.
Hetzelfde gesodemieter om die staat te gaan stichten hebben ze regelrecht gecopieeerd van zionisten.

Moord en doodslagen,andere stammen uitroeien, dat is ook gebeurd in oude testament.

Geschiedenis herhaalt zich dus in herhalingen, waaraan iedereen schuldig aan is, omdat die geschiedenis nooit en te nimmer aan al die Europese moslims zodanig word uitgelegd hoe die vork nu in steel zit.
Zo ook zie je nog steeds dat slavenhandel nog steeds in vele hoofden hamert die zonen en dochters zijn van die generatie die moesten zwoegen,werken,dag en nacht, geslagen werden,altijd geslagen werden nog erger dan al die honden van hun eigen baas.

Als je wit bent kan je mooi anderen gebruiken en al die anderen die hier wonen pikken die geschiedsvervalsing niet meer.
En holocaust van de joden is vooral die holocaust aan al die zwarte mensen, Afrikaanse mensen, van uit Afrika,
En we mekkeren en zitten in zelfde schuitje wanneer komt het schip met VREDE!