PDA

Bekijk Volledige Versie : De (Islamitische Staat) heeft nu ook een 'vrouwenpolitie',



knots71karel
13-11-14, 19:53
BEIROET (ANP) - De terreurgroep IS (Islamitische Staat) heeft nu ook een 'vrouwenpolitie', die kijkt of moslimvrouwen zich wel houden aan de islamitische wetten die IS hanteert.
Op markten in twee Syrische steden maanden de agenten vrouwen om een nikab te dragen, zo meldde het Syrische Observatorium voor Mensenrechten donderdag.
In juni van dit jaar riep IS een kalifaat uit in delen van Syrië en Irak. In dat kalifaat gelden strenge religieuze wetten, die bijvoorbeeld alcoholgebruik verbieden en vrouwen verplichten om hun gehele lichaam te bedekken, met uitzondering van de ogen. De agenten handhaafden die wetten op woensdag in de steden Al Raqa en Deir al Zur. Vrouwen die hun lichaam en gezicht niet genoeg hadden bedekt, werden uitgekafferd.

knots71karel
13-11-14, 20:02
Goed initiatief van IS , je moet tenslotte met je tijd meegaan .
:duim:

pizatie
14-11-14, 13:11
gaat goed daar zo te lezen . vrouwelijke politie. drugs dealers die straf krijgen .

kan nederland wat van leren. hier krijgt een pedo 3 maanden celstraf en een huis van de bijstand .


drugs dealers leven hier als koningen . drugs is zelfs te koop in dit zo goede vrije land .

BoerHarms
14-11-14, 13:36
gaat goed daar zo te lezen . vrouwelijke politie. drugs dealers die straf krijgen .

kan nederland wat van leren. hier krijgt een pedo 3 maanden celstraf en een huis van de bijstand .


drugs dealers leven hier als koningen . drugs is zelfs te koop in dit zo goede vrije land .

Drugdealers enkele reis naar Siberie, .... lost vele problemen op....

(leen)
14-11-14, 15:01
gaat goed daar zo te lezen . vrouwelijke politie. drugs dealers die straf krijgen .

kan nederland wat van leren. hier krijgt een pedo 3 maanden celstraf en een huis van de bijstand .


drugs dealers leven hier als koningen . drugs is zelfs te koop in dit zo goede vrije land .

Geen vrouwelijke politie, maar daabsen die vrouwen dwingen zich in te pakken.

pizatie
14-11-14, 20:55
Geen vrouwelijke politie, maar daabsen die vrouwen dwingen zich in te pakken.

dat willen jullie ons wijs maken .


laat de vrouwen maar bepalen . jullie ongelovigen moeten stopen om voor de vrouwen te praten. zij kunnen dat zelf wel .

knots71karel
14-11-14, 23:08
gaat goed daar zo te lezen . vrouwelijke politie. drugs dealers die straf krijgen .

kan nederland wat van leren. hier krijgt een pedo 3 maanden celstraf en een huis van de bijstand .


drugs dealers leven hier als koningen . drugs is zelfs te koop in dit zo goede vrije land .

Die vrouwelijke Politie is er voornamelijk om andere vrouwen te dwingen zich te zo te bedekken dat ze als onherkenbare zombies er bij lopen, slechts een spleetje voor hun ogen is toegestaan , en het liefst daar moet nog een zonnebril voor ook .
Maar ja deze bedekking kan je ook uitstekend iets verbergen ..zoals drugs en andere verboden artikelen.
Dus daar zijn die vrouwelijke agenten ook weer goed voor om dat te kontroleren.
:wink:

pizatie
15-11-14, 00:07
Die vrouwelijke Politie is er voornamelijk om andere vrouwen te dwingen zich te zo te bedekken dat ze als onherkenbare zombies er bij lopen, slechts een spleetje voor hun ogen is toegestaan , en het liefst daar moet nog een zonnebril voor ook .
Maar ja deze bedekking kan je ook uitstekend iets verbergen ..zoals drugs en andere verboden artikelen.
Dus daar zijn die vrouwelijke agenten ook weer goed voor om dat te kontroleren.
:wink:



dus volgens u heeft God het fout ?? zijn regels gelden niet wou je zeggen ?

Nederlandertje
15-11-14, 01:50
dus volgens u heeft God het fout ?? zijn regels gelden niet wou je zeggen ?

Dus jij vind dat een goede moslimvrouw totaal gesluierd moet lopen?

Jacomo
15-11-14, 05:43
Dus jij vind dat een goede moslimvrouw totaal gesluierd moet lopen?

Net zoals hij vind dat Nederlandse vrouwen zich meer bloot moeten geven.

BoerHarms
15-11-14, 08:20
dat willen jullie ons wijs maken .


laat de vrouwen maar bepalen . jullie ongelovigen moeten stopen om voor de vrouwen te praten. zij kunnen dat zelf wel .

Vrouwen !! , die mogen niet praten, niet hun eigen mening verkondigen, thuis blijven zitten ! luisteren naar de man !! en als ze dan naar buiten willen , verbergen voor de buiten wereld !. Dat vlgs mijn de interpetatie van jouw vrouw ???? :aanwal::aanwal:

BoerHarms
15-11-14, 08:22
kan nederland wat van leren. hier krijgt een pedo 3 maanden celstraf en een huis van de bijstand .

.


Of je gaat elders waar je zelfs kan trouwen met een 9 jarige and dan is het legaal.

super ick
15-11-14, 08:26
kan nederland wat van leren. hier krijgt een pedo 3 maanden celstraf en een huis van de bijstand .

Oké je begint weer over pedofilie.

jij wilt leven volgens de regels van de profeet? Wat zegt de islam daar over? Op welke leeftijd mogen de meisjes uitgehuwelijkt worden?

Hier is het verboden, daar mag het van het geloof. In islamitische landen gebeurt het vele malen meer dan hier.

(leen)
15-11-14, 10:02
dat willen jullie ons wijs maken .


laat de vrouwen maar bepalen . jullie ongelovigen moeten stopen om voor de vrouwen te praten. zij kunnen dat zelf wel .

Dat is de juiste norm; laat de vrouwen dat zelf maar bepalen en laat ze ook hun mening verkondigen.
Nu nog een sharia-land waar dat mag en we zijn klaar.

knots71karel
15-11-14, 13:14
dus volgens u heeft God het fout ?? zijn regels gelden niet wou je zeggen ?
Weer probeer je iemand iets in de''mond'' te leggen wat hij niet gezegd heeft .
Dit zijn jou woorden ,en niet die van mij , en de regels van GOD ??????? die zijn helaas in elk geloof anders.
:fplet:

knots71karel
15-11-14, 13:18
dat willen jullie ons wijs maken .


laat de vrouwen maar bepalen . jullie ongelovigen moeten stopen om voor de vrouwen te praten. zij kunnen dat zelf wel .

Zoals jij er overdenkt hebben vrouwen geen mening ,en als ze hem wel hebben dan mogen ze er geen gebruik van maken .

Bart.NL
15-11-14, 14:11
dus volgens u heeft God het fout ?? zijn regels gelden niet wou je zeggen ?

Voor God is dit hele universum slechts vermaak, meer niet, dus maak je niet druk over die regeltjes.

pizatie
15-11-14, 14:52
Voor God is dit hele universum slechts vermaak, meer niet, dus maak je niet druk over die regeltjes.

hoe druf je dit te zeggen .

pizatie
15-11-14, 14:53
Dat is de juiste norm; laat de vrouwen dat zelf maar bepalen en laat ze ook hun mening verkondigen.
Nu nog een sharia-land waar dat mag en we zijn klaar.
je wel . in syrie en irak daar is de sharia toch . daar leven de vrouwen volgens de wetten van god . dat was op het nieuws de afgelopen weken .

Bart.NL
15-11-14, 14:56
hoe druf je dit te zeggen .

Op basis van info die ik heb verzameld. En bovendien, God is almachtig, en controleert jouw en mijn gedachten, dus alles wat ik denk, doe en zeg is door God gewild. Er is dus weinig lef voor nodig.

super ick
15-11-14, 14:59
je wel . in syrie en irak daar is de sharia toch . daar leven de vrouwen volgens de wetten van god . dat was op het nieuws de afgelopen weken .

Zijn dat de wetten van God? Ontvoerde Yezidivrouwen voor hoer zetten? Tientallen malen per dag laten verkrachten door die bende criminelen die zich voordoen als vrome moslims. Dacht dat een geleerde als jij daar toch wel doorheen zou prikken.

Overigens wacht ik ook nog op een antwoord op postje no 13. In het midden staan drie vragen achter elkaar. Graag op alledrie een kort antwoord.

pizatie
15-11-14, 15:00
Op basis van info die ik heb verzameld. En bovendien, God is almachtig, en controleert jouw en mijn gedachten, dus alles wat ik denk, doe en zeg is door God gewild. Er is dus weinig lef voor nodig.

ben jij een christen dan ? want dit zou een atheist niet zeggen .

Bart.NL
15-11-14, 15:22
ben jij een christen dan ? want dit zou een atheist niet zeggen .

Ik denk niet dat ik mijn geloof in één van de bestaande categoriën past. Ik denk ook dat Mohammed een profeet van God was, maar dat maakt mij nog geen Moslim. De wetenschap is nu zover komen dat we binnen afzienbare tijd simulaties kunnen maken die lijken op onze wereld, maar waarschijnlijk is dat al gebeurd, en zijn wij zelf onderdeel van een dergelijke simulatie.

Are You Living in a Computer Simulation? (http://www.simulation-argument.com/)

Het is wel aannemelijk te maken dat wij in een simulatie leven, en ik heb zelf genoeg bewijs daarvan gezien om daarvan overtuigd te zijn, en ook dat alles totaal gecontroleerd verloopt. Het is dus niet zo dat wij een echte vrije wil hebben, maar dat alles wat wij denken en doen onderdeel is van een verhaal, en dus is voorgeprogrammeerd.

(leen)
15-11-14, 15:26
je wel . in syrie en irak daar is de sharia toch . daar leven de vrouwen volgens de wetten van god . dat was op het nieuws de afgelopen weken .

Dus daar mag een vrouw zelf bepalen of ze sluiert of niet,
En openlijk haar mening verkondigen of is ze afhankelijk van zieltjes als jij.

pizatie
15-11-14, 16:09
Dus daar mag een vrouw zelf bepalen of ze sluiert of niet,
En openlijk haar mening verkondigen of is ze afhankelijk van zieltjes als jij.
vrouwen in nederland worden nog steeds onderdrukt. ze krijgen minder betaald. ze worden misbruikt voor raclames op tv om geld te verdienen. dus nu sla je echt de spijker krom .

(leen)
15-11-14, 16:11
vrouwen in nederland worden nog steeds onderdrukt. ze krijgen minder betaald. ze worden misbruikt voor raclames op tv om geld te verdienen. dus nu sla je echt de spijker krom .

Das geen antwoord op mijn vraag, durf je dat niet?

pizatie
15-11-14, 16:12
hijaab is oke ja. gewoon hoofddoek liefst zwart en lange rokken . geen burka iedergeval
Dus jij vind dat een goede moslimvrouw totaal gesluierd moet lopen?

pizatie
15-11-14, 16:14
Das geen antwoord op mijn vraag, durf je dat niet?

tuurlijk mag dat een vrouw heeft meer rechten dan een man .

alleen jij verstaat rechten onder jullie valse en smakeloose onnormale dingen in nederland .

pizatie
15-11-14, 16:17
Oké je begint weer over pedofilie.

jij wilt leven volgens de regels van de profeet? Wat zegt de islam daar over? Op welke leeftijd mogen de meisjes uitgehuwelijkt worden?

Hier is het verboden, daar mag het van het geloof. In islamitische landen gebeurt het vele malen meer dan hier.

uithuwelijk is op 18 jarige leeftijd . dan mag de vrouw uit huis en een man gaan zoeken of ontmoeten en kiezen .

dat heeft niets met de islam te maken wat jij bedoelt. dat zijn mensen uit de bergen die dat doen voor hun cultuur .

jij moet wel goede info krijgen. ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar die gene zit jou voor de gek te houden . of de site waar jij dit vandaan haalt is vals en opgezet door seculiere moslims of Zionisten .

(leen)
15-11-14, 16:21
tuurlijk mag dat een vrouw heeft meer rechten dan een man .

.

Nou ga dat dan eens praktizeren, als een blonde vrouw in sa bloodshoofds buiten komt heeft ze een probleem, dus de mannen die de beperkingen opleggen dat zijn slechte moslims volgens jou?

BoerHarms
15-11-14, 17:48
vrouwen in nederland worden nog steeds onderdrukt. ze krijgen minder betaald. ze worden misbruikt voor raclames op tv om geld te verdienen. dus nu sla je echt de spijker krom .

Die keuzes kunnen de vrouwen zelf maken, dus over de spijker en krom slaan gesproken ?

knots71karel
15-11-14, 22:02
Die keuzes kunnen de vrouwen zelf maken, dus over de spijker en krom slaan gesproken ?

Het begint echt komisch te worden !
Pizatie die stom is maakt recht wat krom is.
:D

Nederlandertje
15-11-14, 22:13
hijaab is oke ja. gewoon hoofddoek liefst zwart en lange rokken . geen burka iedergeval

Waarom zei je eerder dat jouw vrouw een burka moest dragen dan? En jij vinden dus niet dat vrouwen volgens de zogenaamde wetten van god moesten leven? Vroeger waren mensen die stemmen in hun hoofd hoorden profeten en nu zijn mensen die stemmen in hun hoofd horen krankzinnig.

knots71karel
15-11-14, 22:17
Op basis van info die ik heb verzameld. En bovendien, God is almachtig, en controleert jouw en mijn gedachten, dus alles wat ik denk, doe en zeg is door God gewild. Er is dus weinig lef voor nodig.

Als jou redenatie klopt dan zou GOD eigenlijk een duivel zijn , gezien de enorme wreedheden die hier op Aarde plaats hebben gevonden ,en nog dagelijks plaats vinden .
hier op Aarde is het vreten en of opgevreten worden, en wij mensen ( geschapen naar GODS gelijkenis) staan boven aan op de lijst van de meest afschuwlijke, wreedaardige, vraat en hebzuchtigste monsters die
de Aarde ooit heeft voortgebracht ,zelfs de dino,s waren lieverdjes bij ons vergeleken.
Stof genoeg om ff na te denken.

pizatie
16-11-14, 16:14
Waarom zei je eerder dat jouw vrouw een burka moest dragen dan? En jij vinden dus niet dat vrouwen volgens de zogenaamde wetten van god moesten leven? Vroeger waren mensen die stemmen in hun hoofd hoorden profeten en nu zijn mensen die stemmen in hun hoofd horen krankzinnig.

ik zeg voor mij hoeft het niet. maar al hun dat willen. geen probleem . maar in nederland is het ook moelilijk om te leven met een burka. omdat er veel racisten zijn en seculiere moslims die je dan voorbeeld niet aan zullen nemen of allemaal regels gaan verzinnen om je te dwarsbomen .


je moet respect hebben voor elke profeet .

vitalis
16-11-14, 16:51
ik zeg voor mij hoeft het niet. maar al hun dat willen. geen probleem . maar in nederland is het ook moelilijk om te leven met een burka. omdat er veel racisten zijn en seculiere moslims die je dan voorbeeld niet aan zullen nemen of allemaal regels gaan verzinnen om je te dwarsbomen .


je moet respect hebben voor elke profeet .

Behalve voor de valse profeet.

knots71karel
16-11-14, 20:04
Behalve voor de valse profeet.

maar hoe weet je nu of een profeet vals of echt is ?
Over "valse profeten" en "zelfverklaarde profeten"Van zo'n 8000 personen is bekend dat zij beweerden een boodschap van een godheid te hebben vernomen. Tot deze personen worden ook David Koresh (http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Koresh) en de Nederlandse profeet Lou de Palingboer (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lou_de_Palingboer) gerekend hoewel zij zichzelf geen profeet noemden. Maar zij meenden respectievelijk als de wedergekeerde Jezus Christus en God zelve wel de boodschap van een godheid te verkondigen.
Voor mensen die in de betrouwbaarheid van profeten geloven, zijn (andere) profeten waar zij niet in geloven "valse profeten" of "zelfverklaarde profeten".
:vreemd:

vitalis
16-11-14, 20:36
maar hoe weet je nu of een profeet vals of echt is ?
Over "valse profeten" en "zelfverklaarde profeten"Van zo'n 8000 personen is bekend dat zij beweerden een boodschap van een godheid te hebben vernomen. Tot deze personen worden ook David Koresh (http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Koresh) en de Nederlandse profeet Lou de Palingboer (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lou_de_Palingboer) gerekend hoewel zij zichzelf geen profeet noemden. Maar zij meenden respectievelijk als de wedergekeerde Jezus Christus en God zelve wel de boodschap van een godheid te verkondigen.
Voor mensen die in de betrouwbaarheid van profeten geloven, zijn (andere) profeten waar zij niet in geloven "valse profeten" of "zelfverklaarde profeten".
:vreemd:

Door te kijken of zijn daden in overeenstemming zijn met zijn leer.

knots71karel
16-11-14, 22:39
Door te kijken of zijn daden in overeenstemming zijn met zijn leer.
:auw2: Vrees dat er dan weinig goeds over blijft

pizatie
18-11-14, 10:35
Behalve voor de valse profeet.

hupa! dit zet ik op facebook !

BoerHarms
18-11-14, 14:35
hupa! dit zet ik op facebook !

wat is jouw facebook link, zodat ik dat kan lezen ??

vitalis
18-11-14, 15:45
hupa! dit zet ik op facebook !

Daar zul je vast en zeker een hoop likes op krijgen!

knots71karel
18-11-14, 18:41
Daar zul je vast en zeker een hoop likes op krijgen!

dat gaat er in als KOEK natuurlijk ,
ik ga ook kijken maar ja , dan moet je toch eerst zijn link weten , en daar loop ie uiteraard niet mee te koop
Want je zet je zelf toch niet voor schut !
:jeweetog: