PDA

Bekijk Volledige Versie : IS maakt weer reclame ?



knots71karel
16-11-14, 12:40
http://vkphotoprovider3.vk-cdn.nl/photoprovider/artikel/5/13/6/71ff3e185421c827442f17d0aba7baa6/2606691/664x374xDIMENSION_664x374/v/20141116095828/2606691.jpegPeter Kassig tijdens de aankondiging van zijn onthoofding, begin oktober © screenshotIS claimt onthoofding Kassig in nieuwe videoTerreurbeweging Islamitisch Staat beweert de Amerikaan Peter Kassig (26) te hebben onthoofd. IS publiceerde vandaag een video waarin een hoofd op de grond ligt voor de voeten van de in het zwart geklede beul. De beul stelt dat het hoofd van Kassig is. De echtheid van de video is nog niet door andere bronnen bevestigd. Het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken laat weten de video te onderzoeken. Kassig zou de zesde westerse gijzelaar zijn die is onthoofd door IS.
Door: redactie 16 november 2014, 10:11

knots71karel
16-11-14, 12:43
http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/10/16/563353.jpg (http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/10/16/563353.jpg)Honderden mensen hebben op het filmpje gereageerd
-

Op Facebook is ophef ontstaan over een filmpje van een onthoofding dat op de site is gezet. Daarop is van dichtbij te zien hoe een man, van wie de handen zijn vastgebonden, de keel wordt doorgesneden. Hij valt daarna hevig bloedend voorover in een kuil.
Het filmpje is gisteren op Facebook gezet door een vrouw die er in het Koerdisch haar afschuw over uitspreekt. Ze schrijft: "Er is geen wet in de hemel of op aarde die dit toestaat."
Er zijn aanwijzingen dat het filmpje in Syrië is gemaakt. In de video wordt Arabisch met een Syrisch accent gesproken. De woorden "Palestijn" en "Golan" (de hoogvlakte in Syrië) lijken te horen.
AfschuwHet filmpje heeft inmiddels honderden likes gekregen en is een paar honderd keer gedeeld. Veel mensen spreken er hun afschuw over uit. Er zijn meer dan 1100 reacties op het filmpje, waarvan opvallend veel van Nederlanders. Een aantal mensen heeft het filmpje bij Facebook gerapporteerd, maar kreeg te horen dat het filmpje "niet in strijd is met onze communityrichtlijn voor gewelddadige beelden". De video wordt niet verwijderd, meldt Facebook.
Eerder dit jaar ontstond ook al ophef om onthoofdingsvideo's op Facebook. In mei werd aangekondigd dat zulke filmpjes van de site zouden worden verwijderd. Waarom dat in dit geval niet is gebeurd, is niet duidelijk. Een woordvoerder van Facebook in Nederland kon vanavond tegenover de NOS niet op dit specifieke geval ingaa

knots71karel
16-11-14, 14:37
n Irak. Een jaar later verliet hij het leger met eervol ontslag op medische gronden. In 2013 ging hij naar Syrië om daar vluchtelingen te helpen. Hij werd ruim een jaar geleden ontvoerd toen hij onderweg was naar Deir al-Zour in Oost-Syrië. Kassig heeft zich in gevangenschap bekeerd tot de islam en noemde zichzelf Abul-Rahman Kassig.

Zelfs met goedkeuring van ALLAH !
:confused:

pizatie
16-11-14, 16:11
veel propaganda weer .

knots71karel
16-11-14, 19:48
veel propaganda weer .

Hoe bedoel je? dat het niet waar is ?
Net nog op het N.O.S Journaal van 20.00 : de onthoofding van 15 militairen gelijk met Abul-Rahman Kassig.

knots71karel
16-11-14, 22:30
Hoe bedoel je? dat het niet waar is ?
Net nog op het N.O.S Journaal van 20.00 : de onthoofding van 15 militairen gelijk met Abul-Rahman Kassig.



Maar dit is blijkbaar onbelangrijk nieuws , die 15 mensen die als varkens afgeslacht werden !
Want dit is niks bijzonders vergeleken met de (bloedbaden) die aangericht zijn tijdens de komst van Sinterklaas en de vreselijke gevolgen , voor de samenleving en vooral de pepernootjes industrie die verwacht het volgend jaar minder te verkopen ( vreselijk gewoon zelfs de Chinezen klagen al steen en been ) over deze afschuwlijke vorm van discriminatie ,
nee daar zijn een stuk of 15 afgesneden hoofdjes van MENSEN kattepis bij vergeleken .

pizatie
16-11-14, 22:47
Hoe bedoel je? dat het niet waar is ?
Net nog op het N.O.S Journaal van 20.00 : de onthoofding van 15 militairen gelijk met Abul-Rahman Kassig.



15 soldaten van Assad ? dat kreeg ik te horen op facebook. 15 honden naar de hel . de moordenaars van vrouwen en kinderen .

Assad is een beest en zijn aanhangers .


nederland en amerika steunt gematigde fsa syrische rebellen . en die moorden ook Assad soldaten dus wat is het verschil ?

naam
16-11-14, 23:07
veel propaganda weer .

Ja, daar is IS goed in kennelijk.

pizatie
17-11-14, 00:19
Ja, daar is IS goed in kennelijk.

bemoei jij er niet mee oke .

super ick
17-11-14, 07:34
bemoei jij er niet mee oke .

Het is hier een forum, geleerde. Iedereen mag reageren.

H.P.Pas
17-11-14, 10:59
bemoei jij er niet mee oke .

Zwijg, feesbroekje.

knots71karel
17-11-14, 12:31
Zwijg, feesbroekje.

Dat heeft geen zin PAS , dit kind is al verpest , hooguit kunnen ouders die dit lezen
er wat aan doen, ter voorkoming van dit soort walgelijke haat. , hij heeft het niet van zich zelf !
:moe:

H.P.Pas
17-11-14, 12:43
walgelijke haat.

Welnee, maak het niet groter dan het is.
Stompzinnig zelfingenomen snotneusje.
That's it.

super ick
17-11-14, 15:57
Welnee, maak het niet groter dan het is.
Stompzinnig zelfingenomen snotneusje.
That's it.

Jij durft tegen een geleerde.

knots71karel
17-11-14, 18:18
Jij durft tegen een geleerde.

Indd gapjas

:D

pizatie
17-11-14, 23:16
Welnee, maak het niet groter dan het is.
Stompzinnig zelfingenomen snotneusje.
That's it.
jij weet niet tegen wie je het hebt kerel!! ff dimmen . ik ben niet 1 van je maatjes

knots71karel
18-11-14, 18:52
jij weet niet tegen wie je het hebt kerel!! ff dimmen . ik ben niet 1 van je maatjes

Als je nu eens begint met gewoon het beestje bij zijn naam te noemen ,
en niet je idiote kinderachtige verbasteringen , dan laat je in elk geval zien dat geen kind meer bent.
Want dat doen kindertjes ook namelijk ;namen veranderen met maar een doel PESTEN.
In jou geval noem ik het haat zaaien.

super ick
18-11-14, 20:02
. ik ben niet 1 van je maatjes

Overbodig te vermelden denk ik zomaar...

H.P.Pas
18-11-14, 20:43
jij weet niet tegen wie je het hebt kerel!!

Jij schijnt dat niet te weten. Ik had het tegen Karel; niet tegen jou.
Met jou heb ik niets te bespreken.

pizatie
18-11-14, 22:54
Als je nu eens begint met gewoon het beestje bij zijn naam te noemen ,
en niet je idiote kinderachtige verbasteringen , dan laat je in elk geval zien dat geen kind meer bent.
Want dat doen kindertjes ook namelijk ;namen veranderen met maar een doel PESTEN.
In jou geval noem ik het haat zaaien.
niemand moet met zo een toon tegen mij praten . ik verdien alle respect . want ik kom op voor de mensen die dat nodig hebben .

super ick
19-11-14, 07:55
niemand moet met zo een toon tegen mij praten . ik verdien alle respect . want ik kom op voor de mensen die dat nodig hebben .

Pffff, en die mensen hebben het al zo moeilijk...

knots71karel
19-11-14, 11:34
Pffff, en die mensen hebben het al zo moeilijk...

Je bedoeld toch niet de IS leden?