PDA

Bekijk Volledige Versie : mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch vind dat Israel Ooorlogs misdaad begaat!



knots71karel
22-11-14, 12:24
Israël moet stoppen met het slopen van de huizen van Palestijnen die worden verdacht van het plegen van aanslagen. Daarmee worden onschuldige mensen opzettelijk gestraft.





Dat schrijft mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) zaterdag. Het vernielen van huizen in de bezette gebieden is volgens de organisatie een collectieve straf, een oorlogsmisdaad.
Israël heeft dit jaar vijf huizen vernietigd of dichtgetimmerd van Palestijnen die worden verdacht van het doden van Israëli's. De autoriteiten hebben laten weten nog zeven andere huizen de vernietigen, waaronder vijf in Oost-Jeruzalem.
Het slopen van de huizen is ''onwettig'', zegt directeur Midden-Oosten en Noord-Afrika Joe Stork van HRW. ''Israël moet criminelen vervolgen, veroordelen en straffen, niet uit wraak de huizen van hele families vernietigen.''
Tussen 2000 en 2005 heeft Israël 650 huizen van Palestijnen met de grond gelijk gemaakt, blijkt uit cijfers van de Israëlische organisatie B'Tselem. Daardoor zijn er meer dan vierduizend mensen dakloos geraakt.
HooggerechtshofPalestijnen kunnen tot 48 uur na de bekendmaking van de sloop naar de rechter van het hooggerechtshof in Israël stappen. Dat hooggerechtshof weigert volgens HRW echter de internationaal gebruikelijke regel te handhaven dat het collectief straffen van burgers in bezette gebieden verboden is.
Het vernietigen van huizen is volgens Israël een evenredige manier om andere Palestijnen ervan te weerhouden aanvallen op Israël uit te voeren. Het is volgens het hooggerechtshof een 'afschrikking' die is toegestaan op basis van Britse wetgeving uit 1945 die Israël heeft overgenomen.

knots71karel
22-11-14, 12:25
Ben het volkomen mee eens dit is te gek voor woorden !
Een regelrechte schanddaad ,wat kunnen famillie leden er aan doen als een ander
de overtredeing begaat ? waar ik overigens het ook niet mee eens ben.

knots71karel
22-11-14, 14:16
Ben het volkomen mee eens dit is te gek voor woorden !
Een regelrechte schanddaad ,wat kunnen familie leden er aan doen als een ander
de overtreding begaat ? waar ik overigens het ook niet mee eens ben.

Dit zegt op zich al genoeg ,een bijna 70 JAAR OUDE '' WET '' destijds door de Britten verzonnen
Het is volgens het hooggerechtshof een 'afschrikking' die is toegestaan op basis van Britse wetgeving uit 1945 die Israël heeft overgenomen.

pizatie
22-11-14, 14:43
Ben het volkomen mee eens dit is te gek voor woorden !
Een regelrechte schanddaad ,wat kunnen famillie leden er aan doen als een ander
de overtredeing begaat ? waar ik overigens het ook niet mee eens ben.

Antisemiet!!! eerste klass

knots71karel
22-11-14, 18:06
Antisemiet!!! eerste klass

O dus nu ben ik antisemiet? ik ben ANTI ONEERLIJKHEID en dat is wat het bovenstaande bericht weergeeft.
Voor de goede orde ik ben ook niet pro Israel,
maar dat is heel wat anders als antisemiet , onder de Joden zijn ook heel wat goede mensen
.
MAAR JIJ KIJKT NIET VERDER DAN JE NEUS LANG IS !

pizatie
23-11-14, 00:01
O dus nu ben ik antisemiet? ik ben ANTI ONEERLIJKHEID en dat is wat het bovenstaande bericht weergeeft.
Voor de goede orde ik ben ook niet pro Israel,
maar dat is heel wat anders als antisemiet , onder de Joden zijn ook heel wat goede mensen
.
MAAR JIJ KIJKT NIET VERDER DAN JE NEUS LANG IS !

jij zou de geschiedenis moeten leren van 1930 tot met 1945 .

knots71karel
23-11-14, 11:24
jij zou de geschiedenis moeten leren van 1930 tot met 1945 .

Nou ook die ken ik genoeg , een goede vriend van mij schreef er zelfs en boek over !

super ick
23-11-14, 17:48
jij zou de geschiedenis moeten leren van 1930 tot met 1945 .

Jij zou je arrogantie eens in moeten slikken. Jij weet helemaal niets. Opreutelen van elders opgepikte onzin. Verder kom je niet.

knots71karel
23-11-14, 20:09
Jij zou je arrogantie eens in moeten slikken. Jij weet helemaal niets. Opreutelen van elders opgepikte onzin. Verder kom je niet.

Zoals ik al eerder heb gezegd hij ziet alleen maar zijn visie op het wereld gebeuren,
alle mensen deugen niet en die toevallig Joods helemaal niet.
Vergeet gemakshalve ff dat de afgelopen 24 uur tientallen onschuldigen mensen weer zijn omgekomen
uit naam van zijn Geloof !

knots71karel
23-11-14, 20:15
Straffeloosheid bezetting vergroot wanhopig karakter Palestijns verzet - DeWereldMorgen.be (http://www.dewereldmorgen.be/artikel/2014/11/19/straffeloosheid-bezetting-vergroot-wanhopig-karakter-palestijns-verzet)

Bovenstaande link geeft de situatie goed weer!

super ick
24-11-14, 07:23
Israël moet stoppen met het slopen van de huizen van Palestijnen die worden verdacht van het plegen van aanslagen. Daarmee worden onschuldige mensen opzettelijk gestraft.





Dat schrijft mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) zaterdag. Het vernielen van huizen in de bezette gebieden is volgens de organisatie een collectieve straf, een oorlogsmisdaad.
Israël heeft dit jaar vijf huizen vernietigd of dichtgetimmerd van Palestijnen die worden verdacht van het doden van Israëli's. De autoriteiten hebben laten weten nog zeven andere huizen de vernietigen, waaronder vijf in Oost-Jeruzalem.
Het slopen van de huizen is ''onwettig'', zegt directeur Midden-Oosten en Noord-Afrika Joe Stork van HRW. ''Israël moet criminelen vervolgen, veroordelen en straffen, niet uit wraak de huizen van hele families vernietigen.''
Tussen 2000 en 2005 heeft Israël 650 huizen van Palestijnen met de grond gelijk gemaakt, blijkt uit cijfers van de Israëlische organisatie B'Tselem. Daardoor zijn er meer dan vierduizend mensen dakloos geraakt.
HooggerechtshofPalestijnen kunnen tot 48 uur na de bekendmaking van de sloop naar de rechter van het hooggerechtshof in Israël stappen. Dat hooggerechtshof weigert volgens HRW echter de internationaal gebruikelijke regel te handhaven dat het collectief straffen van burgers in bezette gebieden verboden is.
Het vernietigen van huizen is volgens Israël een evenredige manier om andere Palestijnen ervan te weerhouden aanvallen op Israël uit te voeren. Het is volgens het hooggerechtshof een 'afschrikking' die is toegestaan op basis van Britse wetgeving uit 1945 die Israël heeft overgenomen.




Dat slaat nergens op en is met geen wet te rechtvaardigen. Dit gebeurde al langer. Heb dat nooit begrepen.

knots71karel
24-11-14, 12:41
Dat slaat nergens op en is met geen wet te rechtvaardigen. Dit gebeurde al langer. Heb dat nooit begrepen.

Daarom plaatse ik dit onderwerp , dit moet stoppen!
ik zie het al dat als ik met iemand ruzie heb en de boel kort en klein zou slaan , dat ze verhaal gaan halen bij mijn familie (want zo komt het op mij over ).

Smiler
24-11-14, 14:15
Antisemiet!!! eerste klass

Dat zeg je over jezelf neem ik aan?

pizatie
24-11-14, 14:52
Daarom plaatse ik dit onderwerp , dit moet stoppen!
ik zie het al dat als ik met iemand ruzie heb en de boel kort en klein zou slaan , dat ze verhaal gaan halen bij mijn familie (want zo komt het op mij over ).
dit zal niet stopen tot Jezus vrede zij met hem terug keert .

doe geen moeite Israhell kan niemand aan . we moeten er mee leven tot de terug keer .

pizatie
24-11-14, 14:53
Dat zeg je over jezelf neem ik aan?
nee had het tegen knots . omdat hij de joden aan het zwart maken was .

Smiler
24-11-14, 16:47
nee had het tegen knots . omdat hij de joden aan het zwart maken was .

Ben jij alleen tegen Israel? Of ben je ook tegen het jodendom?

Eric de Blois
24-11-14, 17:07
nee had het tegen knots . omdat hij de joden aan het zwart maken was .

God, wou jij je nu opwerpen als iemand die zogenaamd (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377288-isra%EBl-vreest-voor-derde-intifada-2.html#post5390583) strijd tegen jodenhaat? Kun je dan ook even je maatjes aanpakken op wsdb die ongeneerd de joden overal de schuld van geven en dit straffeloos kunnen zeggen hier!

pizatie de jodenlover (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377227-leider-islamitische-staat-ernstig-gewond.html#post5388280)

pizatie de jodenlover (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377227-leider-islamitische-staat-ernstig-gewond-2.html#post5390399)

pizatie de jodenlover (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377288-isra%EBl-vreest-voor-derde-intifada-2.html#post5390287)

Jij beschuldigt iemand (knots71karel) die zeer terechte kritiek heeft op het handelen van israël van jodenhaat terwijl je zelf met enige regelmaat de joden overal de schuld van geeft, zoals 9/11, terwijl dat juist het werk van mosliims was. Je erkent niet eens de staat israël, dat gaat veel verder dan wat karel stelt.

pizatie
24-11-14, 17:52
God, wou jij je nu opwerpen als iemand die zogenaamd (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377288-isra%EBl-vreest-voor-derde-intifada-2.html#post5390583) strijd tegen jodenhaat? Kun je dan ook even je maatjes aanpakken op wsdb die ongeneerd de joden overal de schuld van geven en dit straffeloos kunnen zeggen hier!

pizatie de jodenlover (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377227-leider-islamitische-staat-ernstig-gewond.html#post5388280)

pizatie de jodenlover (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377227-leider-islamitische-staat-ernstig-gewond-2.html#post5390399)

pizatie de jodenlover (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377288-isra%EBl-vreest-voor-derde-intifada-2.html#post5390287)

Jij beschuldigt iemand (knots71karel) die zeer terechte kritiek heeft op het handelen van israël van jodenhaat terwijl je zelf met enige regelmaat de joden overal de schuld van geeft, zoals 9/11, terwijl dat juist het werk van mosliims was. Je erkent niet eens de staat israël, dat gaat veel verder dan wat karel stelt.

weet jij het verschil tussen de Zionisten en Joden ? leer dat eerst dan praten we verder Eric!!

vitalis
24-11-14, 18:41
weet jij het verschil tussen de Zionisten en Joden ? leer dat eerst dan praten we verder Eric!!

Voor sommigen is er geen onderscheid.

Eric de Blois
24-11-14, 18:50
weet jij het verschil tussen de Zionisten en Joden ? leer dat eerst dan praten we verder Eric!!

Jij kent het verschil wel, maar je doet er niets mee. Je beschuldigt karel van jodenhaat (antisemitisme) nadat karel alleen kritiek had op het handelen van Israël. Jij hebt zelf ook onafgebrokenl kritiek op Israël en je vindt daarbij dat de staat Israël niet zou moeten bestaan. En dan meen jij nog dat je geen antisemiet bent? Jij beschuldigt Israël en de joden van 11/9, Hoe kun je nu zeggen dat je geen hekel aan joden hebt?

pizatie
24-11-14, 23:12
Jij kent het verschil wel, maar je doet er niets mee. Je beschuldigt karel van jodenhaat (antisemitisme) nadat karel alleen kritiek had op het handelen van Israël. Jij hebt zelf ook onafgebrokenl kritiek op Israël en je vindt daarbij dat de staat Israël niet zou moeten bestaan. En dan meen jij nog dat je geen antisemiet bent? Jij beschuldigt Israël en de joden van 11/9, Hoe kun je nu zeggen dat je geen hekel aan joden hebt?
ik heb geen Joden gezegt. maar Zionisten!!!

ga ff zoeken wat het verschil is . dan praten we verder!!

super ick
25-11-14, 08:00
ik heb geen Joden gezegt. maar Zionisten!!!

ga ff zoeken wat het verschil is . dan praten we verder!!

Doe niet zo politiek correct. Joden zijn apen en varkens staat in de Koran. Nergens staat zionisten. Huichelarij van westerse moslims.

Smiler
25-11-14, 09:25
ik heb geen Joden gezegt. maar Zionisten!!!

ga ff zoeken wat het verschil is . dan praten we verder!!

Met jou valt niet te praten man. Ik heb je reactie gisteren wel gezien meneer de geleerde. En het tweede gedeelte daarvan was weer erg interesant. Jij kent mij helemaal niet en dan toch weet jij te vertellen dat ik geen echte moslim ben en dat ik geen geleerde ben. Je weet niet wie ik ben en dan toch weet je dat te vertellen. Jij mag niet over mij oordelen. Doe dat dan ook niet! En die comment weghalen is ook erg laf vind je niet?

pizatie
25-11-14, 09:40
Doe niet zo politiek correct. Joden zijn apen en varkens staat in de Koran. Nergens staat zionisten. Huichelarij van westerse moslims.daar word mee bedoelt die beruchte stam van kybar .

niet dingen door elkaar halen .

pizatie
25-11-14, 09:42
Met jou valt niet te praten man. Ik heb je reactie gisteren wel gezien meneer de geleerde. En het tweede gedeelte daarvan was weer erg interesant. Jij kent mij helemaal niet en dan toch weet jij te vertellen dat ik geen echte moslim ben en dat ik geen geleerde ben. Je weet niet wie ik ben en dan toch weet je dat te vertellen. Jij mag niet over mij oordelen. Doe dat dan ook niet! En die comment weghalen is ook erg laf vind je niet?de kans dat jij een sjiet bent of gematigde moslim is groot. dat komt omdat jij nooit bent opgekomen voor de Islam. jou boeit het allemaal niet. jij denkt hier voor geld op aarde te zijn en lol te hebben .


keer terug naar je geloof . dit leven is een test meer niet .

Smiler
25-11-14, 14:07
de kans dat jij een sjiet bent of gematigde moslim is groot. dat komt omdat jij nooit bent opgekomen voor de Islam. jou boeit het allemaal niet. jij denkt hier voor geld op aarde te zijn en lol te hebben .


keer terug naar je geloof . dit leven is een test meer niet .

Weer zo'n comment. Jij weet helemaal niks van mij, waar ik voor sta, waar ik in geloof en al het andere. Jij bent toch de geleerde. Waarom oordeel jij dan over mij? Volgens mij moet je nog even een stukje verder leren meneer! Alles wat jij hier verkondigd en verteld zou je, jezelf voor moeten houden. Alleen dit al: "Jij denkt hier voor geld op aarde te zijn en lol te hebben". Wie ben jij om te verkondigen dat je weet wat ik denk? Wie ben jij om te zeggen dat ik nog nooit ben opgekomen voor de Islam? Dit alles kan alleen "God" weten en over oordelen. Jij roept altijd wel heel hard dat jij een moslim bent en daarnaast ook nog een geleerde. Waarom houd jij je niet aan de meest simpele regels van je geloof dan? Jij zegt "de Koran lezen is 1 ding, hem begrijpen is het 2e". Dan lijkt het mij heel verstandig om maar eens te beginnen met het lezen ervan, laat staan het begrijpen. Jij hebt alleen van het lezen al niks opgestoken, laat staan dat je begrijpt wat je gelezen hebt. Ik noem mezelf geen geleerde, maar ik heb het idee dat ik meer van de Islam weet en er meer respect voor heb dan jij.

super ick
25-11-14, 15:11
daar word mee bedoelt die beruchte stam van kybar .

Het is mij nu echt duidelijk dat je helemaal NIETS weet.