PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV wil alle moskeeën in Nederland sluiten



Marsipulami
26-11-14, 16:32
PVV van Geert Wilders wil alle moskeeën in Nederland sluiten

26-11-14, 15.27u

Bron: Belga

De Partij Voor de Vrijheid (PVV) vindt dat alle moskeeën in Nederland gesloten moeten worden. PVV-Kamerlid Machiel de Graaf zei dat vandaag in een debat in de Nederlandse Kamer.

"We willen Nederland de-islamiseren. De enige leegstand waar Nederland beter van wordt, is de leegstand van moskeeën", zo zei De Graaf. "Wij willen geen islam in Nederland, dat is juist", antwoordde hij op vragen van andere Kamerleden.

Hij gaat daarmee verder dan de PVV eerder ging. De partij van Geert Wilders pleitte tot nog toe voor een stop op het bouwen van nieuwe moskeeën en het sluiten van moskeeën waar geweld wordt gepredikt of die buitenlandse financiering krijgen.

Andere Kamerleden reageerden geschokt op het pleidooi van De Graaf en op diens andere opmerkingen over de islam in het debat.

Marsipulami
26-11-14, 16:33
Nederland begint een beetje op Saudi Arabië te lijken. Hetzelfde maar dan anders.

Loubnalulu
26-11-14, 16:37
Die mensen van de PVV hebben soms zulke domme uitspraken ( zoals wel meer politici overigens )
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die hen serieus nemen.

super ick
26-11-14, 17:02
Alsof het een schande is als je tegen de islam bent. Ik ben tegen alle geloven. Ik vind gelovigen minimaal even hypocriet als niet gelovigen en soms nog erger en vindt het een stel engerds die, zodra ze de kans krijgen hun regeltjes en wetjes bij andersdenkenden door de strot heen duwen.

En nee, ik ben het niet eens met deze PVV-er en nee, ik heb nog nooit PVV gestemd, en ja ik wil niets te maken hebben met de levensovertuiging van een ander.

mark61
26-11-14, 18:47
Nederland begint een beetje op Saudi Arabië te lijken. Hetzelfde maar dan anders.

De PVV is het roer een beetje kwijt, omdat het in de Nederlandse politiek momenteel vnl. gaat over de economie, de crisis etc. Dus hun stokpaardje komt niet meer aan bod. En ze willen in het nieuws blijven, dus op gezette tijden komt er wat onzin uit om media-aandacht te krijgen. Je bedient ze op hun wenken.

Maar eigenlijk denk ik dat Nederland wel een beetje klaar is met de PVV. Slaapverwekkende no-issuepartij. Zo'n beetje als het VB. Magoed, misschien kunnen UKIP en het FN het tij voor dit soort partijen nog keren in Europa.

mark61
26-11-14, 18:49
Alsof het een schande is als je tegen de islam bent.

De schande zit natuurlijk in het sluiten van gebedshuizen. Ik heb jou nog nooit horen roepen dat alle kerken gesloten moeten worden.

Sowieso zit de hypocrisie in het volledige stilzwijgen over tenten als de SGP, die veel extremere standpunten, en zelfs beleid heeft dan enige moslimorganisatie in Nederland. Denk maar aan het 'vrouwenstandpunt'.

Eke
26-11-14, 19:14
Stel dat ze alle moskeeën sluiten. Of alle kerken. Of alle synagoges.

Dan nog niks. Dan komen er alleen ondergrondse gebedshuizen. Leert ons de geschiedenis. Het mooiste kerkje wat ik heb bezocht was een verborgen kerkje. Trouwens, niet onder de grond maar op een bij-zoldertje.


Dat weet de PVV-leiding. Maar ze moeten wel. Weer eens in de media komen.. Achterban enzo.

CONTRA
26-11-14, 19:19
Nederland begint een beetje op Saudi Arabië te lijken. Hetzelfde maar dan anders.

in welk opzicht precies? in saudi arabiè heb je geen politieke partyen. al helemaal geen oppositiepartyen als de pvv.
of heb je er wellicht problemen mee dat we in nederland vryheid van meningsuiting hebben waar politieke partyen in vryheid voorstellen kunnen doen die tegen je eigen overtuiging ingaan?

pizatie
26-11-14, 19:30
als dit gebeurd dan ga ik weg uit nederland .

geïntegreerde berberleeuw
26-11-14, 21:09
Schandalig hollands mensen moet allemaal opstaan demonstreren tegen rasisme tegen klein minderheden. En niet alleen pvv is rasist die ander partijen zijn ook rasisten maar zij doen dat met matiging.

super ick
26-11-14, 21:12
De schande zit natuurlijk in het sluiten van gebedshuizen. Ik heb jou nog nooit horen roepen dat alle kerken gesloten moeten worden.

Sowieso zit de hypocrisie in het volledige stilzwijgen over tenten als de SGP, die veel extremere standpunten, en zelfs beleid heeft dan enige moslimorganisatie in Nederland. Denk maar aan het 'vrouwenstandpunt'.

Ze mogen van mij gesloten worden. Ik heb er niets mee. Als mensen daar gezamenlijk naar sprookjes willen luisteren dan doen ze dat maar. Die vrijheid moeten gelovigen ook hebben. En ja, dan heb ik het dus ook over moslims.

Dan menige wellicht, dan enige dat betwijfel ik. Ik heb daar onvoldoende zicht op. De SGP moeten ze per direct verbieden, die discrimineren. Magoed, vrijheid van godsdienst gaat mij in deze te ver. Dan mag je vrouwen en homo's discrimineren. Dat gelul over het anders zijn, andere rollen, anders behandelen, ter bescherming van... Daar veeg ik mijn reet mee af. Gelul uit de prehistorie.

super ick
26-11-14, 21:14
Schandalig hollands mensen moet allemaal opstaan demonstreren tegen rasisme tegen klein minderheden. En niet alleen pvv is rasist die ander partijen zijn ook rasisten maar zij doen dat met matiging.

Racisme komt overal, over de hele wereld in alle landen voor. Ik heb wel eens een onderzoek gelezen dat het in Noord Afrikaanse landen het ergst is. Overigens heb ik jou hier al diverse malen Ien discrimineren met je uitlatingen over andersdenkenden.

geïntegreerde berberleeuw
26-11-14, 21:20
Racisme komt overal, over de hele wereld in alle landen voor. Ik heb wel eens een onderzoek gelezen dat het in Noord Afrikaanse landen het ergst is. Overigens heb ik jou hier al diverse malen Ien discrimineren met je uitlatingen over andersdenkenden.
Ik heb over rasisme in nederland daar gaat topic over. Anders jij kan topic open maken over rasisme in marokko ja klopt daar is nog meer rasisme. Jij bent rasist alleen jij weet dat maar ik weet dat ook jij verbergt alleen maar soms floept iets uit jou mond omdat jij ziet over de hoofd. Ik ken jou vriend leees maar terug naar vorig berichten van jou over islam.

Marsipulami
26-11-14, 23:31
De PVV is het roer een beetje kwijt, omdat het in de Nederlandse politiek momenteel vnl. gaat over de economie, de crisis etc. Dus hun stokpaardje komt niet meer aan bod. En ze willen in het nieuws blijven, dus op gezette tijden komt er wat onzin uit om media-aandacht te krijgen. Je bedient ze op hun wenken.

Maar eigenlijk denk ik dat Nederland wel een beetje klaar is met de PVV. Slaapverwekkende no-issuepartij. Zo'n beetje als het VB. Magoed, misschien kunnen UKIP en het FN het tij voor dit soort partijen nog keren in Europa.

Ik hoop dat je gelijk hebt.

geïntegreerde berberleeuw
26-11-14, 23:39
De PVV is het roer een beetje kwijt, omdat het in de Nederlandse politiek momenteel vnl. gaat over de economie, de crisis etc. Dus hun stokpaardje komt niet meer aan bod. En ze willen in het nieuws blijven, dus op gezette tijden komt er wat onzin uit om media-aandacht te krijgen. Je bedient ze op hun wenken.

Maar eigenlijk denk ik dat Nederland wel een beetje klaar is met de PVV. Slaapverwekkende no-issuepartij. Zo'n beetje als het VB. Magoed, misschien kunnen UKIP en het FN het tij voor dit soort partijen nog keren in Europa.Klopt in dagelijks leven ik merk niks van rasisme maar ik woon in Rotterdam. Meeste hollands mensen ik behandel hun vriendelijk omdat ik krijg geen vieze blikken van hun. Respect en respect terug geven en niet anders.

Mensen uitsluiten anno 2014 kan niet is geen middeleeuwen meer.

Fuck politiek!!!

mark61
26-11-14, 23:42
Ik hoop dat je gelijk hebt.

Ik ook :hihi: Maar NL heeft zijn eigen dynamiek. Nu het centrum nog steeds aan het wegkwijnen / imploderen is heb je kans dat behalve de SP (onze veel grotere versie van de Vlaamse PvdA) ook de PVV daar de vruchten van plukt.

Ik zie het CDA (CD&V zogezegd) niet meer terugkomen, en D66 (geen Vlaamse tegenhanger, linkervleugel VLD zal ik maar zeggen, hoewel, met het vertrek naar de EU van d'n Guy is die vleugel geloof ik opgeheven :hihi: ) maar gedeeltelijk in het 'gat' van onze stervende Pvda (SP.A) springen.

Al met al drijven zowel NL als Vlaanderen af naar rechts, maar niet meer zo extreem als voorheen.

mb1973
27-11-14, 01:27
pvv lijkt mij de afkorting van partij voor de vee, ze lijken werkelijk niets van te snappen, wie heeft de econonmie in de jaren tachtig opgebouwd de PVV soms ?

mb1973
27-11-14, 01:37
de schijt aan de PVV, die kolere aan die rasicten wat mij betreft mogen ze onthoofd worden door de ISIS

geïntegreerde berberleeuw
27-11-14, 01:40
de schijt aan de PVV, die kolere aan die rasicten wat mij betreft mogen ze onthoofd worden door de ISISJij stemt ook PVV zeker?

mb1973
27-11-14, 01:44
of ik stem ? hoe kom je daarop zeepkist, dood aan de PVVV

geïntegreerde berberleeuw
27-11-14, 01:46
of ik stem ? hoe kom je daarop zeepkist, dood aan de PVVV
Jij komt hier net hoe kan ik weten jij meent dit. Misschien wil je proveceren meer niet.

mb1973
27-11-14, 01:48
op die vlag moet ik een ROGGEL op spuiten vuile kankerjood

geïntegreerde berberleeuw
27-11-14, 01:50
op die vlag moet ik een ROGGEL op spuiten vuile kankerjood

Jij ben echt rasist gast. Jij ben zeker aan alchol en joncko temmen.

mb1973
27-11-14, 01:54
ik ben werkelijk aan de alcoholo hier, maar ik ben de baas hier , die joden van jullie kunnen alles ongestaft doen ook onschuldige palestijnen afknallen

geïntegreerde berberleeuw
27-11-14, 02:00
ik ben werkelijk aan de alcoholo hier, maar ik ben de baas hier , die joden van jullie kunnen alles ongestaft doen ook onschuldige palestijnen afknallen

Wij zijn uitverkoren volk vriend. staat ook in jou koran leer maar mee leven. Lang leve groot israel! Van nijl tot Eufraat. Beetje bij beetje gaan wij dat bereiken. Nog 15 porcent te gaan van palestina grond:melk:

mb1973
27-11-14, 02:04
DAn ben je werkelijk aan het verkeerde adres hier, haha JODEN zijn een zondevolk en brengen alleen ELLENDE met zich mee, zie de 2 de wereldoorlog, JODEN hebben geen RECHT op een eigen NATIEm, NEE het is PALESTINA

super ick
27-11-14, 09:03
Ik heb over rasisme in nederland daar gaat topic over. Anders jij kan topic open maken over rasisme in marokko ja klopt daar is nog meer rasisme. Jij bent rasist alleen jij weet dat maar ik weet dat ook jij verbergt alleen maar soms floept iets uit jou mond omdat jij ziet over de hoofd. Ik ken jou vriend leees maar terug naar vorig berichten van jou over islam.

Lul niet zo ongenadig dom. Mijn halve familie is zwart. Sukkel.

Umarvlie
27-11-14, 11:53
18 Maart 2015 zijn er verkiezingen voor de provinciale staten, de regering gaat stoppen met besluiten nemen (tenzij het heel gunstig is voor de kiezers) en partijen slaan weer onzin uit om het stemvee te beinvloeden.

knots71karel
27-11-14, 12:25
Alsof het een schande is als je tegen de islam bent. Ik ben tegen alle geloven. Ik vind gelovigen minimaal even hypocriet als niet gelovigen en soms nog erger en vindt het een stel engerds die, zodra ze de kans krijgen hun regeltjes en wetjes bij andersdenkenden door de strot heen duwen.

En nee, ik ben het niet eens met deze PVV-er en nee, ik heb nog nooit PVV gestemd, en ja ik wil niets te maken hebben met de levensovertuiging van een ander.

Ik ben het gedeeltelijk met jou eens , iedereen mag zijn Geloof belijden maar gebruik het niet in de politiek.
kerk en staat moeten gescheiden blijven .
En de P.V.V heeft daar niks mee te maken , dan moeten ze alle kerken ook sluiten.zeker?

knots71karel
27-11-14, 12:27
in welk opzicht precies? in saudi arabiè heb je geen politieke partyen. al helemaal geen oppositiepartyen als de pvv.
of heb je er wellicht problemen mee dat we in nederland vryheid van meningsuiting hebben waar politieke partyen in vryheid voorstellen kunnen doen die tegen je eigen overtuiging ingaan?

Probeer jij maar eens en KERK te bouwen in S.A !

knots71karel
27-11-14, 12:35
Ik heb over rasisme in nederland daar gaat topic over. Anders jij kan topic open maken over rasisme in marokko ja klopt daar is nog meer rasisme. Jij bent rasist alleen jij weet dat maar ik weet dat ook jij verbergt alleen maar soms floept iets uit jou mond omdat jij ziet over de hoofd. Ik ken jou vriend leees maar terug naar vorig berichten van jou over islam.

Zelf ben jij de grootse racist hier ,want jou enige haat betreft JODEN als mensen *) en niet eens om hun geloof!
Je weet van gekkigheid niet wat te doen ,wat heeft die vlag nu weer met dit onderwerp te maken?
Haal die speen uit je BEK en wordt eens volwassen!
en spugen ? daar heb je toch je slabbetje voor !
*) ook als ze buiten Israel wonen.

pizatie
27-11-14, 14:17
Probeer jij maar eens en KERK te bouwen in S.A !

dat heeft weinig nut . er wonen daar geen christenen .maar het moet kunnen eigelijk

Smiler
27-11-14, 14:28
dat heeft weinig nut . er wonen daar geen christenen .maar het moet kunnen eigelijk

Dat is niet helemaal waar. Er wonen daar ongeveer 1.4 miljoen christenen, dat is 5% van de bevolking. Dat je vind dat het wel moet kunnen om daar kerken te bouwen ben ik dan wel weer met je eens ;) Alleen jammer dat ze daar geen godsdienst vrijheid kennen.

pizatie
27-11-14, 14:32
Dat is niet helemaal waar. Er wonen daar ongeveer 1.4 miljoen christenen, dat is 5% van de bevolking. Dat je vind dat het wel moet kunnen om daar kerken te bouwen ben ik dan wel weer met je eens ;) Alleen jammer dat ze daar geen godsdienst vrijheid kennen.
als je foute dingen wilt doen dan vrees je voor SA en anders niet .

Smiler
27-11-14, 15:16
als je foute dingen wilt doen dan vrees je voor SA en anders niet .

Gaan we weer! Dit slaat echt weer als een tang op een varken. Jij beweert dat er geen christenen wonen in SA. Waarop ik een reactie geef en daarin zet dat er 1.4 miljoen christenen zijn in SA. Dat wil dus zeggen dat je niet de waarheid verteld. Daarom geef ik die reactie, om dit duidelijk te maken.

Als jij dan vervolgens komt met: Als je foute dingen wilt doen dan vrees je voor SA en anders niet.

Waar slaat dit op? Waarom meld je dit? Wat heeft dit met de discussie te maken?

Marsipulami
27-11-14, 15:28
dubbele post

Marsipulami
27-11-14, 15:29
Katholieke Kerk in Saoedi-Arabië


Saoedi-Arabië

De Katholieke Kerk in Saoedi-Arabië maakt deel uit van de wereldwijde Katholieke Kerk, onder het leiderschap van de paus en de Curie.

Hoewel er geen officiële cijfers voorhanden zijn, wordt het aantal katholieken in Saoedi-Arabië op 1[1] tot 1,5[2] miljoen geschat op een totale bevolking van 26,5 miljoen[3]. Onder hen bevinden zich een belangrijk aantal Filipijnen. Desondanks is er geen enkele kerk of parochie omdat de overheid van Saoedi-Arabië dat verbiedt.

Het Apostolisch Vicariaat Noord-Arabië met zetel in Koeweit omvat het grondgebied van Bahrein, Qatar, Koeweit en Saoedi-Arabië. Bisschop Camillo Ballin, mccj van de missiecongregatie der Combonianen is de huidige apostolisch vicaris.

Geschiedenis

Het christendom kwam op het Arabisch schiereiland voor de islam, in de vierde en vijfde eeuw na Christus. De Ghassaniden waren een Arabische christelijk dynastie die van het einde van de 4e eeuw tot ca. 600 over de halfnomadische Arabieren van Zuid-Syrië, Jordanië en noordelijk Saoedi-Arabië heerste en vanaf keizer Anastasius I (491–518) tot Mauricius (582–602) als vazallen van het Byzantijnse rijk een buffergebied vormden tegen de Perzen en hun Arabische ongekerstende bondgenoten, de Lachhmiden van Hira. Overblijfselen van een kerk van de vijfde eeuw zijn te vinden in Failaka (Koeweit) en op andere plaatsen van het schiereiland. In 1986 werd bij de plaats Jubail een kerk uit de 4e eeuw n.Chr. ontdekt.[4] Door de autoriteiten is het buitenlanders verboden de plaats te bezoeken.[5][6][7]

Huidige situatie

Saoedi-Arabië kent geen godsdienstvrijheid en verbiedt de bouw van kerken op zijn grondgebied.[8] In 1985 werd de laatste priester het land uitgezet.[2] Op 6 november 2007 bracht de Saoedische koning Abdallah een historisch bezoek aan het Vaticaan en ontmoette er paus Benedictus XVI[9][10]. Kort daarna berichtten sommige kranten over mogelijke gesprekken tussen het Vaticaan en de Saoedische regering over de bouw van een kerk in Saoedi-Arabië, maar verschillende bisschoppen uit de regio spraken dit tegen[11].

Op 31 mei 2011 werd het Apostolisch Vicariaat Arabië gereorganiseerd met de creatie van een Apostolisch Vicariaat Noord-Arabië en Zuid-Arabië.

In maart 2012 baarde de grootmoefti van Saoedi-Arabië Abdul Aziz Aal ash-Shaikh internationaal opzien toen hij bij een bezoek van een delegatie uit Koeweit zei dat het "noodzakelijk [is] om alle kerken op het Arabisch Schiereiland te vernietigen", in navolging van een aan Mohammed toegeschreven uitspraak.[12] Bisschop François Lapierre van Saint-Hyacinthe, voorzitter van het mensenrechtencomité van de Canadese bisschoppenconferentie, heeft daarop de regering van Saoedi-Arabië gevraagd zich te distantiëren van de oproep van de grootmoefti.[13] [14]

Katholieke Kerk in Saoedi-Arabië - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Katholieke_Kerk_in_Saoedi-Arabi%C3%AB)

super ick
27-11-14, 16:03
Gaan we weer! Dit slaat echt weer als een tang op een varken. Jij beweert dat er geen christenen wonen in SA. Waarop ik een reactie geef en daarin zet dat er 1.4 miljoen christenen zijn in SA. Dat wil dus zeggen dat je niet de waarheid verteld. Daarom geef ik die reactie, om dit duidelijk te maken.

Als jij dan vervolgens komt met: Als je foute dingen wilt doen dan vrees je voor SA en anders niet.

Waar slaat dit op? Waarom meld je dit? Wat heeft dit met de discussie te maken?

Hij voert geen discussie. Hij vindt iets. Roept dat en als dat niet blijkt te kloppen vind hij gewoon weer iets anders. In ieder geval vraagt hij zichzelf nooit iets af. Hij vindt alleen van alles.

Maar het is wel een geleerde, tenminste....dat vind (zie je?) hij.

Smiler
27-11-14, 16:23
Hij voert geen discussie. Hij vindt iets. Roept dat en als dat niet blijkt te kloppen vind hij gewoon weer iets anders. In ieder geval vraagt hij zichzelf nooit iets af. Hij vindt alleen van alles.

Maar het is wel een geleerde, tenminste....dat vind (zie je?) hij.

Je hebt helemaal gelijk!
Ik lees hier vrij veel goede discussies en vind het erg jammer dat er mensen tussen zitten die niks toevoegen aan deze discussies. Zijn alleen bezig met hun mening op te dringen en alle andere meningen die men heeft af te doen als iets slechts. Of beweringen doen die zijn gebaseerd op meningen ipv feiten en deze vervolgens wel als feiten presenteren.

Dit is heel erg jammer en voor iemand die zichzelf "geleerde" noemt verwacht ik toch wel wat meer. Vooral de meest elementaire dingen voor een discussie: een mening en een feit niet kunnen onderschijden.

Meneer de geleerde wil ik daarom nog even het volgende meegeven: Als ik van mening ben dat de islam voor mij niet de juiste weg is. Dan is dat mijn mening. Als jij vind dat de islam voor jou wel de juiste weg is, dan is dat jouw mening. Je kan niet zeggen dat de islam altijd de juiste weg is. Want dan zou dit een feit zijn. Als je toch van mening bent dat dit wel een feit is. Dan zou ik dit graag van je willen vernemen en dan wel met feiten en onderbouwing komen waarom dit dan zo is.

Dat betekent dus niet: Alles wat in de Koran staat is de waarheid.

Marsipulami
27-11-14, 16:36
Je hebt helemaal gelijk!
Ik lees hier vrij veel goede discussies en vind het erg jammer dat er mensen tussen zitten die niks toevoegen aan deze discussies. Zijn alleen bezig met hun mening op te dringen en alle andere meningen die men heeft af te doen als iets slechts. Of beweringen doen die zijn gebaseerd op meningen ipv feiten en deze vervolgens wel als feiten presenteren.

Dit is heel erg jammer en voor iemand die zichzelf "geleerde" noemt verwacht ik toch wel wat meer. Vooral de meest elementaire dingen voor een discussie: een mening en een feit niet kunnen onderschijden.

Meneer de geleerde wil ik daarom nog even het volgende meegeven: Als ik van mening ben dat de islam voor mij niet de juiste weg is. Dan is dat mijn mening. Als jij vind dat de islam voor jou wel de juiste weg is, dan is dat jouw mening. Je kan niet zeggen dat de islam altijd de juiste weg is. Want dan zou dit een feit zijn. Als je toch van mening bent dat dit wel een feit is. Dan zou ik dit graag van je willen vernemen en dan wel met feiten en onderbouwing komen waarom dit dan zo is.

Dat betekent dus niet: Alles wat in de Koran staat is de waarheid.

Toch denk ik dat mensen er meestal wel van uitgaan dat hun eigen levensbeschouwing beter is dan die van een ander. Immers waarom zou ik een atheïstische humanist willen zijn als ik vind dat de islamitische levensbeschouwing evenwaardig is aan mijn eigen atheïstisch humanistische levensbeschouwing.

CONTRA
27-11-14, 17:52
Probeer jij maar eens en KERK te bouwen in S.A !

dus daarom lykt nederland op saudi arabië?

de naam knots in je nick doe je weer alle eer aan.

knots71karel
27-11-14, 18:27
Gaan we weer! Dit slaat echt weer als een tang op een varken. Jij beweert dat er geen christenen wonen in SA. Waarop ik een reactie geef en daarin zet dat er 1.4 miljoen christenen zijn in SA. Dat wil dus zeggen dat je niet de waarheid verteld. Daarom geef ik die reactie, om dit duidelijk te maken.

Als jij dan vervolgens komt met: Als je foute dingen wilt doen dan vrees je voor SA en anders niet.



Waar slaat dit op? Waarom meld je dit? Wat heeft dit met de discussie te maken?

Dat bedoel ik pizatie '' springt van de hak op de tak'' ,en ontkent uit onwetendheid gewoon de feiten >
Er wonen wel degelijk Christenen in S.A maar die hebben geen vrijheid zoals hier de Moslims hebben.
En de meeste Christenene zijn ook nog (moderne slaafjes ) die voor de rijke Saoudi,s werken

knots71karel
27-11-14, 18:35
dus daarom lykt nederland op saudi arabië?

de naam knots in je nick doe je weer alle eer aan.

Wat een onzin kraam je nu weer uit halve zool !
in het kader van dit topic kwam SA ter sprake ,en als ik dan een feit als voorbeeld geef,
dan kom je weer met jou idiote argumenten , en verdraaiingen .
De reden? niet zo moeilijk ; de waarheid valt moeilijk te verteren voor Moslims zoals jij.
:tik:

knots71karel
27-11-14, 18:40
Wat een onzin kraam je nu weer uit halve zool !
in het kader van dit topic kwam SA ter sprake ,en als ik dan een feit als voorbeeld geef,
dan kom je weer met jou idiote argumenten , en verdraaiingen .
De reden? niet zo moeilijk ; de waarheid valt moeilijk te verteren voor Moslims zoals jij.
:tik:

ff een opfrissertje:
http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/377676-pvv-wil-alle-moskee%EBn-nederland-sluiten.html#post5391856)
Nederland begint een beetje op Saudi Arabië te lijken. Hetzelfde maar dan anders.



in welk opzicht precies? in saudi arabiè heb je geen politieke partyen. al helemaal geen oppositiepartyen als de pvv.
of heb je er wellicht problemen mee dat we in nederland vryheid van meningsuiting hebben waar politieke partyen in vryheid voorstellen kunnen doen die tegen je eigen overtuiging ingaan?

Kopjetheemetsuikergraag
27-11-14, 19:54
Geradicaliseerde neofascist wil alle moskeeën platbranden:Langzaam maar zeker laat de neofascistische beweging PVV haar ware gezicht zien. Na jaren van islamofobische haatzaaierij wordt steeds meer duidelijk welke agenda van geweld en religieuze onderdrukking de uitgekotste braakballen van de nationalistische leeghoofden Nederland op willen leggen.

Lees verder:
kopjetheemetsuikergraag.com/2014/11/27/geradicaliseerde-neofascist-wil-alle-moskeeen-platbranden/

CONTRA
27-11-14, 20:02
Wat een onzin kraam je nu weer uit halve zool !
in het kader van dit topic kwam SA ter sprake ,en als ik dan een feit als voorbeeld geef,
dan kom je weer met jou idiote argumenten , en verdraaiingen .
De reden? niet zo moeilijk ; de waarheid valt moeilijk te verteren voor Moslims zoals jij.
:tik:

ik ben een antitheist; geen moslim. als je als voorbeeld aanhaalt dat kerken verboden zyn in saudi arabie dan ben je domweg knotsgek om te denken dat nederland op saudi arabie lykt. de waarheid waarmee jy jezelf op de borst ramt is de waarheid van een idioot.

pizatie
27-11-14, 20:30
Je hebt helemaal gelijk!
Ik lees hier vrij veel goede discussies en vind het erg jammer dat er mensen tussen zitten die niks toevoegen aan deze discussies. Zijn alleen bezig met hun mening op te dringen en alle andere meningen die men heeft af te doen als iets slechts. Of beweringen doen die zijn gebaseerd op meningen ipv feiten en deze vervolgens wel als feiten presenteren.

Dit is heel erg jammer en voor iemand die zichzelf "geleerde" noemt verwacht ik toch wel wat meer. Vooral de meest elementaire dingen voor een discussie: een mening en een feit niet kunnen onderschijden.

Meneer de geleerde wil ik daarom nog even het volgende meegeven: Als ik van mening ben dat de islam voor mij niet de juiste weg is. Dan is dat mijn mening. Als jij vind dat de islam voor jou wel de juiste weg is, dan is dat jouw mening. Je kan niet zeggen dat de islam altijd de juiste weg is. Want dan zou dit een feit zijn. Als je toch van mening bent dat dit wel een feit is. Dan zou ik dit graag van je willen vernemen en dan wel met feiten en onderbouwing komen waarom dit dan zo is.

Dat betekent dus niet: Alles wat in de Koran staat is de waarheid.

als niet alles 100% waar is waarom zou ik in iets geloven wat niet waar is ?


de Koran is de enige ware Boek. dat kan ik zeggen omdat ik de Bijbel heb gelezen .

als bleek dat de bijbel de waarheid was. dan zou ik dat zeggen. maar het is niet zo . ik had zoveel vragen en dat kon ik niet terug vinden in de bijbel. maar alle vragen die ik mij afvroeg kon ik terug vinden in de Koran .

vitalis
27-11-14, 22:01
ik ben een antitheist; geen moslim. als je als voorbeeld aanhaalt dat kerken verboden zyn in saudi arabie dan ben je domweg knotsgek om te denken dat nederland op saudi arabie lykt. de waarheid waarmee jy jezelf op de borst ramt is de waarheid van een idioot.

Lees nog maar eens goed wat karel stelde.

CONTRA
27-11-14, 22:08
Lees nog maar eens goed wat karel stelde.

nee. zeker niet als jy het voorstelt.

knots71karel
27-11-14, 22:39
ik ben een antitheist; geen moslim. als je als voorbeeld aanhaalt dat kerken verboden zyn in saudi arabie dan ben je domweg knotsgek om te denken dat nederland op saudi arabie lykt. de waarheid waarmee jy jezelf op de borst ramt is de waarheid van een idioot.

Weer draai jij de boel om ik heb nergens gezegd ik citeer jou ff :dat nederland op saudi arabie lykt. !
Dat beweer jij ,en niet ik .
En wat jou ziens wijze betreft geloof ik niks van je bent zo,n fanatiek Moslim en haat atheiisten
In jou denkwijze zijn alle religies versies van dezelfde onwaarheid ; op de ISLAAM na uiteraard.
de invloed van andere kerken en het effect van religieus geloof vind jij schadelijk , en in je idioterie voeg je gemakshalve Atheiisten ook maar toe aan ''gelovigen ''want die geloven juist dat er geen GOD is.
Zelf heb ik geen GELOOF nodig ,maar denk wel dat er ergens ''IETS'' is maar beschouw me zelf als dan maar als Atheiist /agnost

knots71karel
27-11-14, 22:52
nee. zeker niet als jy het voorstelt.

Uiteraard niet; want je kunt niet tegen mij op *),daar moet je wel ff langer voor gestudeerd hebben ,
en met mijn 75 jaar ben ik wel mogelijk oud in jou ogen maar anderen vinden mij blijkbaar wijs genoeg .
om mijn mening te vragen die ook zijn weergeven in diverse bladen op medisch gebied .
*) je schrijfwijze zegt al genoeg op zich of je bent te lui ! of je bent te dom! om Nederlands te schrijven zoals het betaamd
Je bent nog te besodemieterd om hoofdletters te gebruiken , om maar niet te spreken over het gebruik van de Griekse .. Y waartoe deze niet als zodanig bestemd is.
:wink:

knots71karel
27-11-14, 22:55
Lees nog maar eens goed wat karel stelde.

Het is eigenlijk te gek voor woorden , dit persoon draait alles om naar zijn inzicht .

vitalis
27-11-14, 23:02
Uiteraard niet; want je kunt niet tegen mij op *),daar moet je wel ff langer voor gestudeerd hebben ,
en met mijn 75 jaar ben ik wel mogelijk oud in jou ogen maar anderen vinden mij blijkbaar wijs genoeg .
om mijn mening te vragen die ook zijn weergeven in diverse bladen op medisch gebied .
*) je schrijfwijze zegt al genoeg op zich of je bent te lui ! of je bent te dom! om Nederlands te schrijven zoals het betaamd
Je bent nog te besodemieterd om hoofdletters te gebruiken , om maar niet te spreken over het gebruik van de Griekse .. Y waartoe deze niet als zodanig bestemd is.
:wink:

Hij schrijft geen hoofdletters omdat hij vindt dat dat een christelijke uitvinding is.

CONTRA
27-11-14, 23:06
Weer draai jij de boel om ik heb nergens gezegd ik citeer jou ff :dat nederland op saudi arabie lykt. !
Dat beweer jij ,en niet ik .

En wat jou ziens wijze betreft geloof ik niks van je bent zo,n fanatiek Moslim en haat atheiisten
In jou denkwijze zijn alle religies versies van dezelfde onwaarheid ; op de ISLAAM na uiteraard.
de invloed van andere kerken en het effect van religieus geloof vind jij schadelijk , en in je idioterie voeg je gemakshalve Atheiisten ook maar toe aan ''gelovigen ''want die geloven juist dat er geen GOD is.




je hebt het uiteraard niet opgemerkt door die rode waas voor je ogen maar in deze topic weerspreek ik juist dat nederland op saudi arabië zou lyken.

prima hoor als jy vindt dat ik een fanatieke moslim ben die atheisten haat. het maakt my niet uit. ik neem jou toch niet serieus.

CONTRA
27-11-14, 23:16
Uiteraard niet; want je kunt niet tegen mij op *),daar moet je wel ff langer voor gestudeerd hebben ,
en met mijn 75 jaar ben ik wel mogelijk oud in jou ogen maar anderen vinden mij blijkbaar wijs genoeg .
om mijn mening te vragen die ook zijn weergeven in diverse bladen op medisch gebied .

wat bazel je allemaal?


je schrijfwijze zegt al genoeg op zich of je bent te lui ! of je bent te dom! om Nederlands te schrijven zoals het betaamd Je bent nog te besodemieterd om hoofdletters te gebruiken , om maar niet te spreken over het gebruik van de Griekse .. Y waartoe deze niet als zodanig bestemd is.
:wink:

ben je een taalnazi?
erg hoor als iemand een herkenbare eigen schryfstyl heeft. dat mag uiteraard niet vd taalgestapo. we mogen niet afwyken van het groene boekje. nee zeg stel je voor als iemand speels met taal omgaat. de schande!

knots71karel
27-11-14, 23:20
je hebt het uiteraard niet opgemerkt door die rode waas voor je ogen maar in deze topic weerspreek ik juist dat nederland op saudi arabië zou lyken.

prima hoor als jy vindt dat ik een fanatieke moslim ben die atheisten haat. het maakt my niet uit. ik neem jou toch niet serieus.


Ben ik ff blij dat jij deze diagnose stelt !
man houd toch op als je maar ff de kans ziet dan draai je de boel om ,
het praatje gaat bij jou zo gek niet rond het eindigt meestal op K*T (Israel) of stront (Palestina).

knots71karel
27-11-14, 23:28
wat bazel je allemaal?



ben je een taalnazi?
erg hoor als iemand een herkenbare eigen schryfstyl heeft. dat mag uiteraard niet vd taalgestapo. we mogen niet afwyken van het groene boekje. nee zeg stel je voor als iemand speels met taal omgaat. de schande!

O njet so as jy sjecht tsje bint vrey och so te sjryven als tjy wildt , te anvulicng k vjan je iegen schryfstyl
vezin jy oyk noch un faryaty ayf dehr gestapo
.
:maf2:

CONTRA
27-11-14, 23:32
Hij schrijft geen hoofdletters omdat hij vindt dat dat een christelijke uitvinding is.

kristelyk of niet zal me een zorg wezen. ik gebruik geen hoofdletters omdat ik ze volkomen nutteloos vind. hoofdletters dienen geen enkel praktisch doel. bovendien ogen ze lelyk en trekken ze de verhouding tussen de letters uit balans.

neem de eerste letter uit je zin. de H ziet er heel anders uit dan de rest vd letters. het is styf star streng en strak terwyl de rest vd letters sierlyker en zachter ogen. de eerste letter wykt dusdanig af dat het vloekt met de rest. de H in kapitaal schryven heeft in jouw bovenstaande zin tevens geen funktie. het verstoort eigenlyk alleen maar.

vitalis
28-11-14, 02:05
kristelyk of niet zal me een zorg wezen. ik gebruik geen hoofdletters omdat ik ze volkomen nutteloos vind. hoofdletters dienen geen enkel praktisch doel. bovendien ogen ze lelyk en trekken ze de verhouding tussen de letters uit balans.

neem de eerste letter uit je zin. de H ziet er heel anders uit dan de rest vd letters. het is styf star streng en strak terwyl de rest vd letters sierlyker en zachter ogen. de eerste letter wykt dusdanig af dat het vloekt met de rest. de H in kapitaal schryven heeft in jouw bovenstaande zin tevens geen funktie. het verstoort eigenlyk alleen maar.

Waarom leg je dit uit? Zoek je soms mijn goedkeuring? Wat mij betreft ga je je gang maar hoor.

super ick
28-11-14, 08:52
Ben ik ff blij dat jij deze diagnose stelt !
man houd toch op als je maar ff de kans ziet dan draai je de boel om ,
het praatje gaat bij jou zo gek niet rond het eindigt meestal op K*T (Israel) of stront (Palestina).

Kareltje, Kareltje.

Lees nog eens rustig terug. Contra VROEG aan een andere prikker waarom Nederland op S.A. zou lijken. Duidelijk omdat hij die mening zelf ook niet deelt.

Hij heeft dus NIET gepost dat Nederland op S.A. lijkt.

mark61
28-11-14, 18:21
https://www.youtube.com/watch?v=ILOIQf2FqD4

CONTRA
28-11-14, 19:41
Waarom leg je dit uit?

je bent zo te merken gefascineerd dat ik uitsluitend onderkast gebruik en dit dicht je toe aan vermeende antikristelyke afwegingen mynerzyds. vandaar mn toelichting dat de uitsluiting van kapitalen niets van doen heeft met het kristendom maar gelegen is in praktische en esthetische overwegingen.

vitalis
28-11-14, 19:50
je bent zo te merken gefascineerd dat ik uitsluitend onderkast gebruik en dit dicht je toe aan vermeende antikristelyke afwegingen mynerzyds. vandaar mn toelichting dat de uitsluiting van kapitalen niets van doen heeft met het kristendom maar gelegen is in praktische en esthetische overwegingen.

Misschien weet je het niet meer, maar je hebt het zelf gezegd: hoofdletters was maar een christelijke uitvinding, van monniken in de middeleeuwen.

CONTRA
28-11-14, 20:32
Misschien weet je het niet meer, maar je hebt het zelf gezegd: hoofdletters was maar een christelijke uitvinding, van monniken in de middeleeuwen.

ik kan het me echt niet herinneren nee. maar kapitalen zyn inderdaad een uitvinding van monniken. dat klopt.

knots71karel
28-11-14, 23:19
Kareltje, Kareltje.

Lees nog eens rustig terug. Contra VROEG aan een andere prikker waarom Nederland op S.A. zou lijken. Duidelijk omdat hij die mening zelf ook niet deelt.

Hij heeft dus NIET gepost dat Nederland op S.A. lijkt.

Ik heb het betreffende antwoord terug gelezen , en inderdaad klopt het wat je zegt , maar ik heb het verkeerd
geïnterpreteerd !
bij deze mijn exuses aan CONTRA

Jacomo
29-11-14, 17:46
Ik heb het betreffende antwoord terug gelezen , en inderdaad klopt het wat je zegt , maar ik heb het verkeerd
geïnterpreteerd !
bij deze mijn exuses aan CONTRA

Je heb het niet verkeerd geïnterpreteerd Karel, maar door de wat debiele schrijfstijl van Contra, verkeerd gelezen.