PDA

Bekijk Volledige Versie : "Wc's kuisen voor IS? Dan ga ik weer naar huis"



mark61
01-12-14, 23:40
Een Indiase student had zich de Heilige Oorlog wellicht anders voorgesteld. De 23-jarige Areeb Majeed was in mei naar Irak gereisd om daar de strijders van Islamitische Staat te vervoegen. In plaats van de vijand te bevechten, kreeg hij het bevel de wc's te kuisen. Ontgoocheld keerde Majeed terug naar huis.

Areeb Majeed en drie van zijn vrienden werden in Mumbai gerecruteerd door IS-militanten. De 'vijver' van radeloze moslimjongeren is immers groot in het immense India. De vier zetten koers naar Irak om de jihadisten bij te staan in de strijd.

Die strijd werd voor Majeed al snel eentje tegen hopeloos vuile toiletten. Hij kreeg immers steevast minderwaardige klusjes opgedragen, zoals water gaan halen en de latrines kuisen.

Smoes
De ingenieursstudent zag dit echt niet zitten en slaagde erin naar zijn vaderland terug te keren. Hij had zijn oversten wijsgemaakt dat hij door een kogel was getroffen. Diezelfde smoes had hij kunnen doorbellen naar zijn ouders, die alles in het werk stelden om hun zoon weer naar India te krijgen. In Irak kon zoonlief immers niet naar behoren behandeld worden.

Eenmaal geland in Mumbai werd de gedesillusioneerde Majeed aangehouden door de National Investigation Agency (NIA). Hij wordt verdacht van terrorisme.

"Wc's kuisen voor IS? Dan ga ik weer naar huis" - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/2137924/2014/12/01/Wc-s-kuisen-voor-IS-Dan-ga-ik-weer-naar-huis.dhtml)

:haha: Ze leren het maar niet af, dat stelletje racisten. Of je nou naar de Golf gaat of het kalifaat, Indiërs zijn alleen goed voor k-klusjes. Moslim of geen moslim, untermensch blijf je.



Faecaal terrorisme, volgens de dappere Indiase geheime dienst.

super ick
02-12-14, 07:25
Wat een schijthuis!

pizatie
02-12-14, 14:31
hahaha je moet klein beginnen .:D

Marsipulami
02-12-14, 15:09
Ik denk dat Allah een grotere beloning geeft voor wc's poetsen dan voor het afsnijden van koppen.

super ick
02-12-14, 15:26
Ik denk dat Allah een grotere beloning geeft voor wc's poetsen dan voor het afsnijden van koppen.

Kweenie. Ken je hem dan?

Marsipulami
02-12-14, 15:32
Kweenie. Ken je hem dan?

Uit de koran en hadith.

mark61
02-12-14, 23:37
Staat daar iets in over mannen die wc's schoonmaken?

Isch
02-12-14, 23:43
Ik las wc's kussen voor 15 euro.

Had me bijna opgegeven, :zegniets:

super ick
03-12-14, 09:17
Staat daar iets in over mannen die wc's schoonmaken?

Waarschijnlijk niet. Daarom doet hij het niet. Staat niet in de Koran.

knots71karel
03-12-14, 10:04
Staat daar iets in over mannen die wc's schoonmaken?

Niet dat ik weet , zelfs niet over vrouwen die dit soort ''klusjes'' als regel moeten klaren .
:D

Mark
03-12-14, 11:59
wat verwacht ie nou als een indier zijnde, volgende stap op de ladder is tea-boy.

Ibrah1234
03-12-14, 18:43
Ik las wc's kussen voor 15 euro.

Had me bijna opgegeven, :zegniets:

Ook die smerige hurktoiletten? :stout:

19443