PDA

Bekijk Volledige Versie : 'België erkent Palestina als staat'



CONTRA
03-12-14, 19:27
'België erkent Palestina als staat'BRUSSEL - De Belgische regeringspartijen willen Palestina officieel als staat erkennen. Volgens de krant Le Soir is daarover binnen de regeringscoalitie een akkoord gesloten. Binnenkort wordt in het parlement een resolutie ingediend waarin de regering wordt opgeroepen om Palestina als onafhankelijke staat te erkennen.








Le Soir meldde dat de regering vervolgens „op een geschikt moment tot erkenning overgaat”. Wanneer is nog onduidelijk, maar dat zal volgens regeringsbronnen niet lang duren.
Zweden erkende eind oktober als eerste West-Europese land Palestina als staat. Dinsdag stemde de Franse Tweede Kamer voor erkenning, maar het gaat slechts om een symbolische en niet-bindende verklaring. Dat gebeurde eerder ook in de parlementen van Groot-Brittannië, Ierland en Spanje.

'België erkent Palestina als staat' | Buitenland | Telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/buitenland/23402978/___Belgie_erkent_Palestina_als_staat___.html?utm_s ource=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebook)

Marsipulami
03-12-14, 19:38
Onze huidige 1e minister Charles Michel is de zoon van voormalig eurocommissaris Louis Michel. Hier ziet u een fragment van een debat tussen Louis Michel en een woordvoerder van de joodse gemeenschap in België. Het debat gaat over de vloot (freedom flotilla) die de zeeblokkade rond Gaza wou doorbreken met voedsel en hulpgoederen voor Gaza, evenwel door Israël geënterd.

http://youtu.be/xKp0kp9d6uI

pizatie
03-12-14, 20:52
dom actie.

mark61
03-12-14, 23:15
België, das nog es wat anders. Nederland gaat als laatste land ter wereld Palestina erkennen. Tis onbegrijpelijk maar waar.

mark61
03-12-14, 23:19
Onze huidige 1e minister Charles Michel is de zoon van voormalig eurocommissaris Louis Michel.

Relevanter wellicht: ...en voormalig minister van Buitenlandse Zaken.

Olive Yao
04-12-14, 00:08
.



België, das nog es wat anders. Nederland gaat als laatste land ter wereld Palestina erkennen. Tis onbegrijpelijk maar waar.

Heeft Duitsland Palestina eigenlijk erkend? Dat zou gevoelig liggen.

mark61
04-12-14, 00:25
.


Heeft Duitsland Palestina eigenlijk erkend? Dat zou gevoelig liggen.

Nee natuurlijk niet. Alleen Zweden, in Europa.

Marsipulami
04-12-14, 01:21
Relevanter wellicht: ...en voormalig minister van Buitenlandse Zaken.

Ja, dat ook. Spijtig dat ik als Vlaming niet in de mogelijkheid was/ben om voor hem te stemmen.

super ick
04-12-14, 08:21
Wat erkennen ze precies?

Gaza, Westelijke Jordaanoever en Oost Jeruzalem? PA en Hamas?

vitalis
04-12-14, 09:08
Wat erkennen ze precies?

Gaza, Westelijke Jordaanoever en Oost Jeruzalem? PA en Hamas?

En niet te vergeten: raketbeschietingen en terroristische aanslagen.

pizatie
04-12-14, 17:11
wagelijk dat belgie palestina wilt erkennen .

knots71karel
04-12-14, 22:52
O, het stond in de TELEGRAAF ! dat is normaal hier de vervloekte krant ,
gezien de verbasteringen die ik hier al gelezen heb zoals Telgrof en Telegraph .
Maar zo gauw er iets (bruikbaars) in staat dan is het opeens de meest betrouwbare krant die er is!
dat het een van de neutraalste kranten van Nederland is ,heeft er mogelijk mee te maken.
Net zoals dit artikel waarin de krant spreekt van MOGELIJK.

knots71karel
04-12-14, 22:54
wagelijk dat belgie palestina wilt erkennen .

Waarom ? ik vind dat meer landen dit moeten doen, want zoals het nu gaat komt er nooit een oplossing.

pizatie
04-12-14, 23:47
Waarom ? ik vind dat meer landen dit moeten doen, want zoals het nu gaat komt er nooit een oplossing.
ik vind van niet .


ik zal me blijven verzetten tegen een Paletijnse staat .

super ick
05-12-14, 07:47
Erkennen ze daarmee Gaza, onder bestuur van een terroristische organisatie? Of is het Gaza / Westbank / o-Jeruzalem icm PA?

CONTRA
05-12-14, 11:05
O, het stond in de TELEGRAAF !

in welke krant stond het niet?

CONTRA
05-12-14, 11:09
En niet te vergeten: raketbeschietingen en terroristische aanslagen.

als dat voor jou een probleem is een palestijnse staat te erkennen dan neem ik aan dat je israel ook niet erkent.

pizatie
05-12-14, 14:23
NEE tegen de erkenning van Palestina !!!

knots71karel
05-12-14, 20:29
in welke krant stond het niet?

De TG is een ochtend blad , en als hun iets plaatsen en andere kranten checken het na dan wordt het ook overgenomen,afgezien dat dit onderwerp NIEUWS van de DAG is en geen knullig onderwerpje zoals de meeste zijn !
De T.G is grootse krant van NEDERLAND en hebben ze ook meer ( betaalde) contacten buiten hun eigen journalisten om .
:rolleyes:

knots71karel
05-12-14, 20:32
Erkennen ze daarmee Gaza, onder bestuur van een terroristische organisatie? Of is het Gaza / Westbank / o-Jeruzalem icm PA?

dat vraag ik me ook af ,maar afgezien daarvan ben ik wel en voorstander van erkenning .
( zie ook eerder gegeven antwoord)

vitalis
06-12-14, 01:15
als dat voor jou een probleem is een palestijnse staat te erkennen dan neem ik aan dat je israel ook niet erkent.

Denk jij dat ik een staat ben?

CONTRA
06-12-14, 12:43
Denk jij dat ik een staat ben?

ok als je jouw opmerking wilt beperken tot natiestaten dan neem ik aan dat je het onterecht vindt dat israel erkend wordt door natiestaten gezien de terreur repressie geweld en etnische zuivering door israel.

super ick
06-12-14, 13:12
ok als je jouw opmerking wilt beperken tot natiestaten dan neem ik aan dat je het onterecht vindt dat israel erkend wordt door natiestaten gezien de terreur repressie geweld en etnische zuivering door israel.

Etnische zuivering? Volgens mij wonen er verhoudingsgewijs meer Arabieren in Israel dan Joden in welk Arabisch land dan ook. Arabieren hebben hetzelfde stemrecht en zijn vertegenwoordigd in de Knesset. In Israel worden ze niet aan de lopende band vermoord en verjaagd.

Waarom richt je je pijlen niet op Saudi Arabie? Daar hangen de borden, moslims linksaf, niet moslims rechtsaf boven de snelweg.
Waarom maak je je niet veel drukker over IS die niet moslims onthoofden en hun vrouwen voor hoer zetten om door tientallen eerzame moslimstrijders per dag verkracht te worden?
Waarom kijk jij maar 1 kant op? Ben jij de perceptie uit het oog verloren of kan je gewoon je onderbuik niet inhouden?

vitalis
06-12-14, 13:30
ok als je jouw opmerking wilt beperken tot natiestaten dan neem ik aan dat je het onterecht vindt dat israel erkend wordt door natiestaten gezien de terreur repressie geweld en etnische zuivering door israel.

Als je erkenning van dit soort zaken wilt laten afhangen blijven er bitter weinig staten over. Alle omliggende staten, inclusief Palestina, doen het wat betreft deze zaken een stuk slechter dan Israël.

knots71karel
06-12-14, 14:58
Etnische zuivering? Volgens mij wonen er verhoudingsgewijs meer Arabieren in Israel dan Joden in welk Arabisch land dan ook. Arabieren hebben hetzelfde stemrecht en zijn vertegenwoordigd in de Knesset. In Israel worden ze niet aan de lopende band vermoord en verjaagd.

Waarom richt je je pijlen niet op Saudi Arabie? Daar hangen de borden, moslims linksaf, niet moslims rechtsaf boven de snelweg.
Waarom maak je je niet veel drukker over IS die niet moslims onthoofden en hun vrouwen voor hoer zetten om door tientallen eerzame moslimstrijders per dag verkracht te worden?
Waarom kijk jij maar 1 kant op? Ben jij de perceptie uit het oog verloren of kan je gewoon je onderbuik niet inhouden?

Vandaag stond er nog een stukje in de T.G : KIPPA samen HOOFDOEK ,
het ging over een gezamenlijke school voor Joodse en Arabische kinderen
Waar zo nodig een paar JOODSE RADICALEN rot hufters , brand stichten door HEBREEUWSE en ARABISCHE lesboeken in de fik te steken , een HAATVLAM zei en lerareres terecht.
En erger nog op de muren schreven deze hufters : er valt niet samen te leven met KANKER lijers
De aanslag zorgde voor een schokgolf van afkeer door het gehele land .
Ik bedoel maar er zijn genoeg goedwillende mensen in Israel die hun ''Sammie met Mohammedje ''graag zien zamen spelen .
In dat artikel stond ook dat vaders met Kippa , moeders omhelsden met een Hoofddoekje om , tijdens een circus voorstelling , terwijl hun kinderen dansten op een lucht kussen.
Ik bedoel maar het kan blijkbaar toch goed gaan ,maar zo lang er HUFTERS zijn die dat tegenhouden ,en haat blijven zaaien , zal het nog jaren duren.
Het is overigens opvallend dat de meeste voor of tegenstanders niet eens in Palestina of Israel wonen maar ver daar buiten !

CONTRA
06-12-14, 15:03
Als je erkenning van dit soort zaken wilt laten afhangen blijven er bitter weinig staten over.

:moe: dat is precies mn punt

knots71karel
07-12-14, 13:24
Als je erkenning van dit soort zaken wilt laten afhangen blijven er bitter weinig staten over. Alle omliggende staten, inclusief Palestina, doen het wat betreft deze zaken een stuk slechter dan Israël.

Vraag me trouwens af wat Contra bedoeld met natiestaten ?
Zijn dat aan grenzende staten of de verenigde staten of bedoeld hij NAZIE - landen ?

super ick
07-12-14, 14:40
Vandaag stond er nog een stukje in de T.G : KIPPA samen HOOFDOEK ,
het ging over een gezamenlijke school voor Joodse en Arabische kinderen
Waar zo nodig een paar JOODSE RADICALEN rot hufters , brand stichten door HEBREEUWSE en ARABISCHE lesboeken in de fik te steken , een HAATVLAM zei en lerareres terecht.
En erger nog op de muren schreven deze hufters : er valt niet samen te leven met KANKER lijers
De aanslag zorgde voor een schokgolf van afkeer door het gehele land .
Ik bedoel maar er zijn genoeg goedwillende mensen in Israel die hun ''Sammie met Mohammedje ''graag zien zamen spelen .
In dat artikel stond ook dat vaders met Kippa , moeders omhelsden met een Hoofddoekje om , tijdens een circus voorstelling , terwijl hun kinderen dansten op een lucht kussen.
Ik bedoel maar het kan blijkbaar toch goed gaan ,maar zo lang er HUFTERS zijn die dat tegenhouden ,en haat blijven zaaien , zal het nog jaren duren.
Het is overigens opvallend dat de meeste voor of tegenstanders niet eens in Palestina of Israel wonen maar ver daar buiten !

Veel mensen zijn al onderdeel van het conflict geworden zonder dat ze het zelf beseffen. Hebben zichzelf een kokerblik aan laten meten. Denken dat ze een mening hebben alleen is die niet op feiten maar op emotie gebaseerd. Dat is goed te merken bij de minst geringe vorm van tegenspraak.

mark61
12-12-14, 00:32
French and Irish parliaments call for recognition of Palestinian state
Israel criticises vote by Irish MPs, arguing that recognition prejudices the outcome of peace negotiations

Ian Black, Middle East editor
The Guardian, Thursday 11 December 2014 17.48 GMT

The French and Irish parliaments have become the latest in Europe to call on their governments to recognise an independent state of Palestine, confirming a trend, alarming for Israel, that reflects changing public opinion across the continent.

In Paris on Thursday the senate ratified an earlier decision by the national assembly, while MPs in Denmark were holding the first reading of a motion urging the government to recognise Palestine as a state alongside Israel within its 1967 borders.

Wednesday’s vote by Irish MPs drew criticism from Israel, which argues that recognition prejudices the outcome of peace negotiations. The Israeli foreign ministry accused the Irish parliament of giving voice to “statements of hatred and antisemitism directed at Israel in a way which we have not heard before”.

In October Israel withdrew its ambassador from Stockholm when Sweden became the first western EU member state to recognise Palestinian statehood. Eastern European EU members recognised it years before they joined in 2004.

Subsequent non-binding parliamentary votes in Britain, France and Spain – the first two being permanent members of the UN security council – calling on their governments to follow Sweden have not meant instant diplomatic change, but the decisions are symbolic and are thought likely to influence policy eventually.

The latest votes came against a background of high tension on the ground in the West Bank as thousands of Palestinians gathered on Thursday to mourn a senior official who died in a confrontation with Israeli troops on Wednesday.

In Britain David Cameron appears to have shifted in favour of Israel by echoing its argument that negotiations must precede recognition, to the private annoyance of some Foreign Office diplomats.

Poor prospects for the resumption of meaningful peace talks aiming at a two-state solution between Israel and the PLO mean pressure is likely to mount, though new Israeli elections in March may give pause for thought. The recent war in Gaza, in which 2,000 Palestinians and dozens of Israelis were killed, is another factor behind this growing trend. The nature and intensity of criticism of Israel in Britain in particular showed a marked change.

Federica Mogherini, the Italian EU foreign policy chief, has said she would like to see a Palestinian state come into existence within her five-year term.

The EU has implemented tougher policies towards Israel by ensuring that goods originating in illegal settlements in the occupied West Bank do not benefit from preferential tariffs granted to Israel. But it does not have the power to recognise Palestine collectively as diplomatic relations are a matter for individual member states.

Germany, with its historical sensitivities because of the Holocaust, may be the last to take the plunge. The European parliament will discuss the issue next week.

These votes represent gains for the PLO. In 2011 Palestinian president Mahmoud Abbas failed to secure full Palestinian membership of the UN due to a US veto on the security council. But the following year 135 members of the UN general assembly – a majority – gave it their support.

“For Palestinians there should be an alternative to either violent resistance or passive acquiescence to the occupation that can demonstrate that non-violent political, diplomatic and legal tools can produce results,” said Daniel Levy of the European Council on Foreign Relations.

Sir Vincent Fean, former UK consul-general in Jerusalem, said: “The groundswell of support for moderate non-violent, non-Hamas PLO is growing. In Europe and Britain there is a growing feeling that Israel is not serious in claiming to be seeking Palestinian recognition of Israel as a Jewish state after Yasser Arafat recognised Israel in the Oslo agreement in 1993.

“Every visitor who takes the time to go to the West Bank – pilgrims, Christians, atheists, Muslims, whether they are MPs or from NGOs or Church organisations – sees the [Israeli] wall, sees these settlements with 600,000-plus inhabitants, the checkpoints, which are a daily humiliation, and the difficulties students face in getting there from Gaza.”

Levy added: “While this parliamentary resolution or even actual French recognition of Palestine is largely symbolic, recognition has become the next step on a journey towards creating tangible consequences on Israel if it continues to pursue policies antithetical to peace, to Palestinian statehood, and to international law. Nothing is likely to change in Israel until its public feels that impunity for occupations and settlements is eroding.”

vitalis
12-12-14, 06:13
:moe: dat is precies mn punt

De twee zinnen van mijn bericht horen echt bij elkaar. Ik nodig je dus uit om te reageren op mijn hele bericht, inclusief de tweede zin.

mark61
12-12-14, 13:03
Etnische zuivering? Volgens mij wonen er verhoudingsgewijs meer Arabieren in Israel dan Joden in welk Arabisch land dan ook. Arabieren hebben hetzelfde stemrecht en zijn vertegenwoordigd in de Knesset. In Israel worden ze niet aan de lopende band vermoord en verjaagd.

Waarom richt je je pijlen niet op Saudi Arabie? Daar hangen de borden, moslims linksaf, niet moslims rechtsaf boven de snelweg.
Waarom maak je je niet veel drukker over IS die niet moslims onthoofden en hun vrouwen voor hoer zetten om door tientallen eerzame moslimstrijders per dag verkracht te worden?
Waarom kijk jij maar 1 kant op? Ben jij de perceptie uit het oog verloren of kan je gewoon je onderbuik niet inhouden?

Waarom blijf jij nu al jaren lang dezelfde 'vragen' stellen als ik die al 100 keer heb beantwoord, en daarmee afgehandeld?

Jij accepteert gewoon de waarheid niet. Gewoon, omdat je dat niet wil.

super ick
12-12-14, 16:59
Waarom blijf jij nu al jaren lang dezelfde 'vragen' stellen als ik die al 100 keer heb beantwoord, en daarmee afgehandeld?

Jij accepteert gewoon de waarheid niet. Gewoon, omdat je dat niet wil.

Niet arrogant doen. Ik geef enkele feiten weer.
Dit staat er:

Er wonen verhoudingsgewijs meer Arabieren in Israel dan Joden in welk Arabisch land dan ook. Dat is waar.
Arabieren zijn vertegenwoordigd in de Knesset en hebben stemrecht. Dat is waar.
Ze worden niet vervolgd in Israel. Dat is waar.
In S.A. maken ze het veel gekker. Discriminatie, foltering, ongelijke behandeling van vrouw en man, doodstraf in het openbaar. Om nog kaar te zwijgen over IS.

Er zijn meer dan voldoende misstanden om je pijlen op te richten. Veel meer dan in Israel. Ik concludeer dus dat de perceptie weg is.

Het is dus geen kwestie van antwoord gegeven door jou en dus behandeld. Dit zijn gewoon feiten. Het is niet aan 1 kant allemaal slecht en aan de andere kant zien we alles maar door de vingers of redeneren we het zodanig dat er alsnog een externe schuldige is.

pizatie
13-12-14, 16:41
ik snap niet waarom bepaalde mensen blij zijn met het erkennen van palestina .

Ibrah1234
13-12-14, 18:55
Ik snap die hele Joden fetisj waar het merendeel hier mee behept is niet.

knots71karel
13-12-14, 21:35
ik snap niet waarom bepaalde mensen blij zijn met het erkennen van palestina .

omdat het mogelijk bij draagd aan de vrede daar.

Bouyizen
13-12-14, 21:38
Nog zo'n schaapje dat de MSM volgt en in vrede geloofd.

super ick
14-12-14, 10:18
ik snap niet waarom bepaalde mensen blij zijn met het erkennen van palestina .

Waarom moet het niet erkent worden?

pizatie
14-12-14, 12:13
omdat het niet in de koran staat . Bniisrael staat er wel .
Waarom moet het niet erkent worden?

super ick
14-12-14, 17:51
omdat het niet in de koran staat . Bniisrael staat er wel .

Hè, geinig. Ik heb hier diverse korancitaten geplaatst die dat bevestigden. Citaten waarin Allah het land aan het volk van Israel toebedeeld.
De meeste moslims trekken zich daar niets van aan.

pizatie
14-12-14, 20:55
Hè, geinig. Ik heb hier diverse korancitaten geplaatst die dat bevestigden. Citaten waarin Allah het land aan het volk van Israel toebedeeld.
De meeste moslims trekken zich daar niets van aan.

omdat ze liegen . gematigde moslims moet je nooit sereuis nemen als het om de islam gaat.
vraag maar voor de gein een keer hoe oud aicha was toen ze trouwde. ze gaan trillen en draaien .

super ick
15-12-14, 08:01
omdat ze liegen . gematigde moslims moet je nooit sereuis nemen als het om de islam gaat.
vraag maar voor de gein een keer hoe oud aicha was toen ze trouwde. ze gaan trillen en draaien .

Volgens mij zijn jet niet bepaald gematigde moslims die Israel willen vernietigen.

Dat is toch wel een beetje vreemd. Allah geeft een land aan het volk van Israel en vervolgens willen zijn gelovigen het weer vernietigen.

pizatie
15-12-14, 20:35
Volgens mij zijn jet niet bepaald gematigde moslims die Israel willen vernietigen.

Dat is toch wel een beetje vreemd. Allah geeft een land aan het volk van Israel en vervolgens willen zijn gelovigen het weer vernietigen.
Israel mag nooit vernietigd worden. dat is tegen het geloof .

(leen)
15-12-14, 22:52
Israel mag nooit vernietigd worden. dat is tegen het geloof .

Niets mag vernietigd worden, alles is toch allah's schepping? zelfs de shieten?

super ick
16-12-14, 10:33
Niets mag vernietigd worden, alles is toch allah's schepping? zelfs de shieten?

Die maken zich schuldig aan de ergste vorm van ongeloof, cq vals geloof.

Zij die niet weten zijn minder erg dan zij die het kunnen weten maar opzettelijk het verkeerde doen; de Sjiieten.

Aan de andere kant....

Nergens in het islamitische erfrecht wordt ook maar 1 woord gesproken over een zwager. Wellicht hebben de Soenieten het dus bij het verkeerde eind.

Geloven........het blijft gissen.

pizatie
16-12-14, 14:25
Niets mag vernietigd worden, alles is toch allah's schepping? zelfs de shieten?
die zijn dwalende . te veel dwalende groepen tegenwoordig .

sjieten
christenen
joden
IS
secueliere moslims


allemaal zijn ze dwalende . ze volgen niet de juiste weg .

Smiler
16-12-14, 15:07
die zijn dwalende . te veel dwalende groepen tegenwoordig .

sjieten
christenen
joden
IS
secueliere moslims


allemaal zijn ze dwalende . ze volgen niet de juiste weg .

En jij voorop!

super ick
16-12-14, 17:52
En jij voorop!

Hoho, beetje respect graag. Je hebt tegen een geleerde hoor.

pizatie
16-12-14, 18:24
Hoho, beetje respect graag. Je hebt tegen een geleerde hoor.

thnx. hij weet het nog niet :)

(leen)
16-12-14, 20:35
die zijn dwalende . te veel dwalende groepen tegenwoordig .

sjieten
christenen
joden
IS
secueliere moslims


allemaal zijn ze dwalende . ze volgen niet de juiste weg .

Dat is geen antwoord op mijn vraag;
alles is een schepping van allah en dus zijn wil, dus een ieder die daar wat aan wijzigt door te moorden of te vernielen denk het beter te weten dan allah, streeft deze voorbij en negeert de wil van allah.
Mag dat of zal degene die dit doet ter verantwoording worden geroepen?

Smiler
17-12-14, 10:13
thnx. hij weet het nog niet :)

Welleens van Sarcasme gehoord?

super ick
17-12-14, 10:37
Dat is geen antwoord op mijn vraag;
alles is een schepping van allah en dus zijn wil, dus een ieder die daar wat aan wijzigt door te moorden of te vernielen denk het beter te weten dan allah, streeft deze voorbij en negeert de wil van allah.
Mag dat of zal degene die dit doet ter verantwoording worden geroepen?

Daar snij je een heikel punt aan waar veel gelovigen last van hebben. Met 1 bil op de troon van de al achtige proberen te gaan zitten. Volgens mij staat er zowel in Koran als in Bijbel dat die keihard aangepakt worden.

mark61
17-12-14, 17:06
Je moet je wel erg vervelen om met een puber te gaan babbelen die zijn huiswerk nog moet doen.

(leen)
17-12-14, 20:39
Daar snij je een heikel punt aan waar veel gelovigen last van hebben. Met 1 bil op de troon van de al achtige proberen te gaan zitten. Volgens mij staat er zowel in Koran als in Bijbel dat die keihard aangepakt worden.

Idd,daar zijn er wel wat van, ik verwacht dan ook geen antwoord.

Kwam vanmiddag nog een leuke tegen;

Dear atheist's,
Thank you for not killing any children today,
You're doing great without religion.

Love ya,
God.

knots71karel
17-12-14, 22:55
Idd,daar zijn er wel wat van, ik verwacht dan ook geen antwoord.

Kwam vanmiddag nog een leuke tegen;

Dear atheist's,
Thank you for not killing any children today,
You're doing great without religion.

Love ya,
God.

INDD het is GODSGEKLAAGD dat er bijna geen dag voorbij gaat zonder dat er uit naam van GOD mensen door andere mensen afgeslacht worden.

super ick
18-12-14, 07:56
Je moet je wel erg vervelen om met een puber te gaan babbelen die zijn huiswerk nog moet doen.

Laatste twee weken v/H jaar. Eigenlijk was het de bedoeling op vakantie te gaan maar dat is niet doorgegaan. Nu slaat idd af en toe de verveling toe. Vanmiddag de Biesbosch in met de camera. Als het geen pijpenstelen regent...

Giuseppe
18-12-14, 22:53
En Nederland? Nederland zal Palestina pas erkennen nadat Israël dat heeft gedaan.

mark61
18-12-14, 23:55
En Nederland? Nederland zal Palestina pas erkennen nadat Israël dat heeft gedaan.

Dan nog niet. Nog jaren woedt er achter de dijken een strijd tussen de rekkelijken en preciezen, om dan bij het 25-jarig jubileum van de Republiek Palestina alsnog tot erkenning over te gaan, waarna er een kabinetscrisis komt omdat de Israëllovers woedend weglopen.

:slaap:

mark61
18-12-14, 23:55
Laatste twee weken v/H jaar. Eigenlijk was het de bedoeling op vakantie te gaan maar dat is niet doorgegaan. Nu slaat idd af en toe de verveling toe. Vanmiddag de Biesbosch in met de camera. Als het geen pijpenstelen regent...

Zelfs bij regen lijkt me dat aantrekkelijker dan deze eh gedachtenwisseling.

super ick
19-12-14, 08:30
Zelfs bij regen lijkt me dat aantrekkelijker dan deze eh gedachtenwisseling.

Je moet het hier niet onderschatten hoor.
Ik denk dat de erkenning door Zweden en Belgie voor een belangrijk deel komt omdat zij hier meegelezen hebben.