PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar bleven de Nederlandse joden?



Tahtah88
10-12-14, 07:28
Evenals het grote Verhaal van "de Holocaust" van geen kant deugt, blijkt nu ook het Verhaal over de uit Nederland weggevoerde joden een vertelsel bezijden de waarheid te zijn. Ook daarover zijn we 70 jaar lang met een gepostuleerd [1] verhaal op het verkeerde been gezet. Nee, Anne Frank is niet “vergast”, Nee, Auschwitz , Sobibor, etc. waren voor hen geen “eindstations”, Nee de niet-geregistreerden (> 80%) gingen niet regelrecht “de gaskamer” in. Ook het Verhaal over de Nederlandse joden is – zoals dit artikel duidelijk zal maken - een bedrieglijk postulaat.

We doen dit uit de doeken aan de hand van Hoofdstuk 10 “Blinde Vlekken en een Zwart Gat” uit het Nederlandstalige revisionistische standaardwerk van Jurgen H. Breedeveld “Holocaust Herzien, Afscheid van de Joodse Holocaust-Versie”,[2] dat voor het eerst in grote lijnen het werkelijke lot van de uit Nederland weggevoerde joden beschrijft.De zgn. "Vernietigingskampen" Auschwitz, Sobibor, Theresiënstadt, etc. waren voor tienduizenden Nederlandse (en andere) joden geen “eindstation”, maar doorgangskampen, van waaruit zij o.m. over tienduizenden [3] kleinere werkkampen werden verspreid, grotendeels op veroverd Sovjet grondgebied in de Baltische Staten, Oekraïne, Wit-Rusland , etc. Documenten, getuigen en aan de dag getreden feiten bewijzen dat onweerlegbaar.[4]

Men dient zich allereerst het volgende te realiseren:

Holocaust Leugens - DE DATABASE over de gevaren van het Zionisme (http://stopzionism.com/holocaust-leugens.html)

super ick
10-12-14, 07:37
Wat een pulpwebsite.

Daarnaast vind ik het vreemd dat een aanhanger van een geloof dat wereldheerschappij nastreeft het zionisten kwalijk neemt dat ze een klein stukje willen. Of eigenlijk is dat ook wel weer logisch.

mark61
10-12-14, 09:32
Hé, de gestoorde gek is weer terug.

naam
10-12-14, 18:45
Durf dat eens rechtstreeks in het gezicht van een overlevende van een kamp te zeggen. Jij bent het voorbeeld van een persoon die zelf zo'n kamp zou kunnen leiden. Gore racist en antisemiet.

Karin.N
10-12-14, 18:54
De geschiedenis valt niet te ontkennen. Maar wanneer mensen willen roepen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden of wat dan ook, vind ik wel dat ze die vrijheid moeten hebben. Wat mij betreft, je hebt meteen duidelijkheid over die persoon en das ook wat waard

super ick
10-12-14, 18:57
De geschiedenis valt niet te ontkennen. Maar wanneer mensen willen roepen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden of wat dan ook, vind ik wel dat ze die vrijheid moeten hebben. Wat mij betreft, je hebt meteen duidelijkheid over die persoon en das ook wat waard

Vrijheid van liegen.

knots71karel
10-12-14, 19:48
Moet je kijken wat er gebeurt als jij durft te beweren dat de Profeet Mohammed nooit bestaan heeft , wat overigens meer grond zou hebben als , de ontkenning van de holocaust ( daar zijn bewijzen genoeg van)
Van de Profeet Mohammed bestaat niet eens en schilderij of tekening hoe hij er ongeveer uit gezien zou hebben.
Ik bedoel maar , je plaatst een WALGELIJKE INSINUATIE meer niet .
Ergste is als er jeugdige lezers zijn en maar 1% zou jou geloven dan is dat 100 % te veel !:tik:

knots71karel
10-12-14, 19:50
Durf dat eens rechtstreeks in het gezicht van een overlevende van een kamp te zeggen. Jij bent het voorbeeld van een persoon die zelf zo'n kamp zou kunnen leiden. Gore racist en antisemiet.

Die OVERLEVENDEN zijn er nog maar weinig en dat wordt elk jaar minder .

Bouyizen
10-12-14, 21:13
Voor de Holo-hoax gelovigen eerst bovenstaande site helemaal lezen, dan terugkomen en mag u uw argumenten hier geven.

knots71karel
10-12-14, 22:33
Creativiteit, welke eigenschappen moet je daarvoor hebben? Gisteravond was ik bij een debat over creativiteit en cultuureducatie in De Balie, en het antwoord op die vraag werd in een keurig rijtje op het scherm geprojecteerd. Wat je nodig hebt is nieuwsgierigheid, volharding, fantasie, discipline, en de bereidheid tot samenwerking. Want pas dan kun je doen wat allereerst nodig is om tot creativiteit te komen, namelijk: vragenhttp://bekijkt.nl/wp-content/uploads/2014/03/flatearth2-300x127.jpg (http://bekijkt.nl/wp-content/uploads/2014/03/flatearth2.jpg) stellen, kritisch waarnemen, aannames durven bevechten.
Mijn gedachten dwaalden af naar een les aardrijkskunde op mijn middelbare school. De docent liet ons, een klas vol onwillige puisterige hangpubers, kennismaken met de theorie van Klaas Dijkstra. Die theorie was vrij eenvoudig samen te vatten: de aarde is een platte pannenkoek. In het midden ligt de Noordpool, en aan het uiteinde bevindt zich een hoge rand van ijs, die wij sukkels abusievelijk voor de Zuidpool aanzien. Als je er al in zou slagen daar overheen te klimmen dan zou je van de aarde af vallen in het Grote Niets, waar het trouwens ook best koud was, wel min honderd graden volgens Klaas. Ik hield meteen van die man.
Klaas Dijkstra was de automobilist die ’s nachts op de A58 plotseling op de autoradio een waarschuwing over een spookrijder hoort: blijf rechts rijden en waarschuw de spookrijder met lichtsignalen. En ja hoor, nog geen tien seconden later ziet Klaas de spookrijder voorbijrijden. En, krijg nou wat, even later nog een! En nog een! En nog een! Het houdt niet op! Klaas parkeert de auto op de vluchtstrook en belt de alarmdienst om te melden dat hij een vloedgolf aan spookrijders op de A58 heeft gesignaleerd.
Iedereen die de platte-aarde-theorie voor onzin uitmaakte werd door Klaas steevast “Bollandist” genoemd: meelijwekkende sufferds die alles maar geloven wat hen wijsgemaakt wordt. Toen Klaas Dijkstra door de Bollandisten werd geconfronteerd met de foto’s die door een van de Apollo-ruimtevluchten van de aarde waren gemaakt, was hij geenszins uit het veld geslagen. De ruimtevaarders hadden volgens hem de aarde wel degelijk op zijn kant gezien, maar mochten daar niks over zeggen. En Edmund Hillary dan, die na de beklimming van de Mount Everest ook de Zuidpool had overgestoken? Ja, die had Klaas wel even aan het twijfelen gebracht. Maar na enig doordenken was Klaas tot de conclusie gekomen dat Hillary een foute waarneming had gedaan, omdat hij met een bol had gerekend, terwijl het een cirkelboog moest zijn. Natuurlijk! Stomme Bollandist!

De bovenstaande onzin ,is vergelijkbaar met het onderwerp van dit TOPIC !
:hardlach:

Ibrah1234
11-12-14, 00:01
Voor de Holo-hoax gelovigen eerst bovenstaande site helemaal lezen, dan terugkomen en mag u uw argumenten hier geven.

Zum kotzen.

Bouyizen
11-12-14, 00:13
al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel (=leugens komen altijd uit)

Bofko
11-12-14, 01:17
al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel (=leugens komen altijd uit)

Ben jij in Nederland geboren ? Heb je Westerbork al eens bezocht ?

Bofko
11-12-14, 01:37
Voor de Holo-hoax gelovigen eerst bovenstaande site helemaal lezen, dan terugkomen en mag u uw argumenten hier geven.

Zal ik eens een mooie diepzinnige site maken waarin ik laat zien dat de wereld plat is?
En dan reageren op mensen die mij niet bevallen:..... Hee, kom eens met argumenten?

Beste Bouyizen, een gelovige moet NOOIT om argumenten vragen. Argumenten interesseren jou niet, want jouw waarheid staat vast. Althans dat denk je.Leer je eigen diepere motieven eerst eens wat beter kennen.....

Nederlandertje
11-12-14, 02:16
Voor de Holo-hoax gelovigen eerst bovenstaande site helemaal lezen, dan terugkomen en mag u uw argumenten hier geven.

Ik heb ooit de Heer Otto Frank mogen ontmoeten en dan weet je pas wat voor verschrikkelijke dibgen die mensen hebben meegemaakt.

Bofko
11-12-14, 02:20
Als je Islam bepleit dan kun je beter maar toegeven dat de aarde rond is.Of dat de holocaust heeft plaatsgevonden.
Een platte aarde als argument (of 'geen holocaust' als argument ) VOOR de islam gebruiken, werkt alleen maar op de lachspieren.

Karin.N
11-12-14, 09:40
Voor de Holo-hoax gelovigen eerst bovenstaande site helemaal lezen, dan terugkomen en mag u uw argumenten hier geven.


Sprak de persoon die het zelf geen probleem vindt om zomaar aannames over anderen te doen..............

Karin.N
11-12-14, 09:44
Vrijheid van liegen.


In dit topic kun je meteen zien waar sommigen staan en als vrijheid van liegen daarvoor nodig is.....

Ze denken het toch, laat ze het maar vrij uit verkondigen dan weet je zeker waar ze staan.

knots71karel
11-12-14, 11:21
al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel (=leugens komen altijd uit)
Wat dat betreft heb je gelijk jou gore smerige leugen is al achterhaald .
Ga eens een keer naar AUSCHWITZ en zie met je eigen ogen de tienduizenden nagelaten bewijzen !
Want de Moffen hadden geen tijd genoeg om alle sporen uit te wissen ,toen de RUSSEN het kamp binnen.
vielen.
Als Joden hater kun ff genieten:
Fotoverslag Auschwitz 2012 - WO2Actueel.nl (http://www.wo2actueel.nl/artikel/1590/Fotoverslag-Auschwitz-2012.htm)
Let wel de oude foto,s zijn door de RUSSEN genomen !

702-386-5397
11-12-14, 12:40
Wat een pulpwebsite.

Daarnaast vind ik het vreemd dat een aanhanger van een geloof dat wereldheerschappij nastreeft het zionisten kwalijk neemt dat ze een klein stukje willen. Of eigenlijk is dat ook wel weer logisch.


Hé, de gestoorde gek is weer terug.


Durf dat eens rechtstreeks in het gezicht van een overlevende van een kamp te zeggen. Jij bent het voorbeeld van een persoon die zelf zo'n kamp zou kunnen leiden. Gore racist en antisemiet.


De geschiedenis valt niet te ontkennen. Maar wanneer mensen willen roepen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden of wat dan ook, vind ik wel dat ze die vrijheid moeten hebben. Wat mij betreft, je hebt meteen duidelijkheid over die persoon en das ook wat waard


Vrijheid van liegen.


Moet je kijken wat er gebeurt als jij durft te beweren dat de Profeet Mohammed nooit bestaan heeft , wat overigens meer grond zou hebben als , de ontkenning van de holocaust ( daar zijn bewijzen genoeg van)
Van de Profeet Mohammed bestaat niet eens en schilderij of tekening hoe hij er ongeveer uit gezien zou hebben.
Ik bedoel maar , je plaatst een WALGELIJKE INSINUATIE meer niet .
Ergste is als er jeugdige lezers zijn en maar 1% zou jou geloven dan is dat 100 % te veel !:tik:


Die OVERLEVENDEN zijn er nog maar weinig en dat wordt elk jaar minder .




Creativiteit, welke eigenschappen moet je daarvoor hebben? Gisteravond was ik bij een debat over creativiteit en cultuureducatie in De Balie, en het antwoord op die vraag werd in een keurig rijtje op het scherm geprojecteerd. Wat je nodig hebt is nieuwsgierigheid, volharding, fantasie, discipline, en de bereidheid tot samenwerking. Want pas dan kun je doen wat allereerst nodig is om tot creativiteit te komen, namelijk: vragenhttp://bekijkt.nl/wp-content/uploads/2014/03/flatearth2-300x127.jpg (http://bekijkt.nl/wp-content/uploads/2014/03/flatearth2.jpg) stellen, kritisch waarnemen, aannames durven bevechten.
Mijn gedachten dwaalden af naar een les aardrijkskunde op mijn middelbare school. De docent liet ons, een klas vol onwillige puisterige hangpubers, kennismaken met de theorie van Klaas Dijkstra. Die theorie was vrij eenvoudig samen te vatten: de aarde is een platte pannenkoek. In het midden ligt de Noordpool, en aan het uiteinde bevindt zich een hoge rand van ijs, die wij sukkels abusievelijk voor de Zuidpool aanzien. Als je er al in zou slagen daar overheen te klimmen dan zou je van de aarde af vallen in het Grote Niets, waar het trouwens ook best koud was, wel min honderd graden volgens Klaas. Ik hield meteen van die man.
Klaas Dijkstra was de automobilist die ’s nachts op de A58 plotseling op de autoradio een waarschuwing over een spookrijder hoort: blijf rechts rijden en waarschuw de spookrijder met lichtsignalen. En ja hoor, nog geen tien seconden later ziet Klaas de spookrijder voorbijrijden. En, krijg nou wat, even later nog een! En nog een! En nog een! Het houdt niet op! Klaas parkeert de auto op de vluchtstrook en belt de alarmdienst om te melden dat hij een vloedgolf aan spookrijders op de A58 heeft gesignaleerd.
Iedereen die de platte-aarde-theorie voor onzin uitmaakte werd door Klaas steevast “Bollandist” genoemd: meelijwekkende sufferds die alles maar geloven wat hen wijsgemaakt wordt. Toen Klaas Dijkstra door de Bollandisten werd geconfronteerd met de foto’s die door een van de Apollo-ruimtevluchten van de aarde waren gemaakt, was hij geenszins uit het veld geslagen. De ruimtevaarders hadden volgens hem de aarde wel degelijk op zijn kant gezien, maar mochten daar niks over zeggen. En Edmund Hillary dan, die na de beklimming van de Mount Everest ook de Zuidpool had overgestoken? Ja, die had Klaas wel even aan het twijfelen gebracht. Maar na enig doordenken was Klaas tot de conclusie gekomen dat Hillary een foute waarneming had gedaan, omdat hij met een bol had gerekend, terwijl het een cirkelboog moest zijn. Natuurlijk! Stomme Bollandist!

De bovenstaande onzin ,is vergelijkbaar met het onderwerp van dit TOPIC !
:hardlach:






Zum kotzen.


Ben jij in Nederland geboren ? Heb je Westerbork al eens bezocht ?


Zal ik eens een mooie diepzinnige site maken waarin ik laat zien dat de wereld plat is?
En dan reageren op mensen die mij niet bevallen:..... Hee, kom eens met argumenten?

Beste Bouyizen, een gelovige moet NOOIT om argumenten vragen. Argumenten interesseren jou niet, want jouw waarheid staat vast. Althans dat denk je.Leer je eigen diepere motieven eerst eens wat beter kennen.....


Ik heb ooit de Heer Otto Frank mogen ontmoeten en dan weet je pas wat voor verschrikkelijke dibgen die mensen hebben meegemaakt.


Als je Islam bepleit dan kun je beter maar toegeven dat de aarde rond is.Of dat de holocaust heeft plaatsgevonden.
Een platte aarde als argument (of 'geen holocaust' als argument ) VOOR de islam gebruiken, werkt alleen maar op de lachspieren.


Sprak de persoon die het zelf geen probleem vindt om zomaar aannames over anderen te doen..............


In dit topic kun je meteen zien waar sommigen staan en als vrijheid van liegen daarvoor nodig is.....

Ze denken het toch, laat ze het maar vrij uit verkondigen dan weet je zeker waar ze staan.


Wat dat betreft heb je gelijk jou gore smerige leugen is al achterhaald .
Ga eens een keer naar AUSCHWITZ en zie met je eigen ogen de tienduizenden nagelaten bewijzen !
Want de Moffen hadden geen tijd genoeg om alle sporen uit te wissen ,toen de RUSSEN het kamp binnen.
vielen.
Als Joden hater kun ff genieten:
Fotoverslag Auschwitz 2012 - WO2Actueel.nl (http://www.wo2actueel.nl/artikel/1590/Fotoverslag-Auschwitz-2012.htm)
Let wel de oude foto,s zijn door de RUSSEN genomen !

Wat een hoop weerleggingen en argumenten weer :haha:

Juist hierdoor geloven mensen niet in het standaardverhaal over de holohoax, de revisionisten komen met bewijs en argumenten om hun visie te staven maar de tegenstanders van deze theorie houden het altijd op schelden en op de man spelen icm drogredenen. Dat geeft al aan dat er geen tegenargumenten zijn

Ibrah1234
11-12-14, 14:37
Wat een hoop weerleggingen en argumenten weer :haha:

Juist hierdoor geloven mensen niet in het standaardverhaal over de holohoax, de revisionisten komen met bewijs en argumenten om hun visie te staven maar de tegenstanders van deze theorie houden het altijd op schelden en op de man spelen icm drogredenen. Dat geeft al aan dat er geen tegenargumenten zijn

Al die miljoenen Joden die zijn verdwenen tijdens WOII zijn waarschijnlijk door aliens meegenomen?

super ick
11-12-14, 14:38
Wat een hoop weerleggingen en argumenten weer :haha:

Juist hierdoor geloven mensen niet in het standaardverhaal over de holohoax, de revisionisten komen met bewijs en argumenten om hun visie te staven maar de tegenstanders van deze theorie houden het altijd op schelden en op de man spelen icm drogredenen. Dat geeft al aan dat er geen tegenargumenten zijn

Het geeft maar 1 ding aan. Dat de hele bewering dat de Holocaust een hoax is van enorme domheid getuigd. Zoals je weet zijn Duitsers altijd punktlich. Dat heeft na de oorlog tegen hen gewerkt. Ze hadden iedereen keurig geregistreerd. Zoals je op de foto's van Karel kunt zien was er sprake van een industriële vorm van vernietiging.

Als je gewoon recht door zee bent erken je dat je een Jodenhater bent. Ik zie je op dit forum vrijwel niet meer mee doen tot het over dit onderdeel gaat. Dan komt je ware aard weer naar boven.

Mark
11-12-14, 14:42
nu nog de slavernij leugen ontmaskeren.
en de leugens over racisme van blanken.

knots71karel
11-12-14, 21:50
nu nog de slavernij leugen ontmaskeren.
en de leugens over racisme van blanken.

Daar valt ook niets aan te ontmaskeren , net zoals de HOLOCAUST zijn dit zwarte blz in de geschiedenis van de mensheid , je kunt het niet ontkennen als er bewijzen genoeg voor zijn .

knots71karel
11-12-14, 21:57
De geschiedenis valt niet te ontkennen. Maar wanneer mensen willen roepen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden of wat dan ook, vind ik wel dat ze die vrijheid moeten hebben. Wat mij betreft, je hebt meteen duidelijkheid over die persoon en das ook wat waard

Ik zou zeggen probeer eens een topic te openen over de wreedheden die begaan zijn door GELOVIGEN !
Uit naam van God , dan kom je er wel achter ( hoe vrij je bent ).

knots71karel
11-12-14, 22:07
Het geeft maar 1 ding aan. Dat de hele bewering dat de Holocaust een hoax is van enorme domheid getuigd. Zoals je weet zijn Duitsers altijd punktlich. Dat heeft na de oorlog tegen hen gewerkt. Ze hadden iedereen keurig geregistreerd. Zoals je op de foto's van Karel kunt zien was er sprake van een industriële vorm van vernietiging.

Als je gewoon recht door zee bent erken je dat je een Jodenhater bent. Ik zie je op dit forum vrijwel niet meer mee doen tot het over dit onderdeel gaat. Dan komt je ware aard weer naar boven.

ik wil even inhaken op de Duitse punktlichkeit , het was op bevel van HITLER dat de vergassingen tot het laatst doorgingen ,krankzinnig genoeg stierven nog duizenden Joden onderweg die lopend naar andere kampen moesten ,(om alsnog vergast te worden) die niet mee kon werd onderweg gedood .
De vernietigings kampen werden door de snel op rukkende Russische troepen , zo snel bereikt dat er gewoon geen tijd meer was om alle sporen te vernietigen .
Zelfs de geharde Russen stonden verbijsterd te kijken naar wat ze als onweerlegbare bewijzen vonden , en dat waren niet alleen schoenen en brillen en protheses,maar half verbrande lijken die nog in de ovens lagen waaronder zelfs kinderen!

mark61
11-12-14, 23:43
Wat

Je vindt het stoer om een antisemiet te zijn. Zeg dat dan gewoon, en doe niet alsof je opeens in feiten en de waarheid, en hé, wetenschap geïnteresseerd bent.

Je bent gewoon een strontvervelende puber die op school niet oplet. Niet meer, niet minder. Een totaal mislukte punk.

super ick
12-12-14, 07:23
Je vindt het stoer om een antisemiet te zijn. Zeg dat dan gewoon, en doe niet alsof je opeens in feiten en de waarheid, en hé, wetenschap geïnteresseerd bent.

Je bent gewoon een strontvervelende puber die op school niet oplet. Niet meer, niet minder. Een totaal mislukte punk.

Jeweettoch? Repsekt!

knots71karel
12-12-14, 23:49
al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel (=leugens komen altijd uit)

Hier heb je nog wat om jou (waarheid) te bevestigen !
rudolf höss auschwitz - Bing Afbeeldingen (http://www.bing.com/images/search?q=rudolf+h%C3%B6ss+auschwitz&qpvt=rudolf+h%C3%B6ss+auschwitz&FORM=IGRE)

kIJK ZIET EN GENIET het zijn ''bijna'' allemaal Joden die je zo mager ZIET .

knots71karel
13-12-14, 00:05
http://papundits.files.wordpress.com/2012/10/nazi-gas-chamber.jpg

Bouyizen
13-12-14, 01:27
Niet gek dat niemand meer reageert hiero.
https://www.youtube.com/watch?v=BOWSjN1VxfM

super ick
13-12-14, 08:49
Niet gek dat niemand meer reageert hiero.
https://www.youtube.com/watch?v=BOWSjN1VxfM

Een filmpje van een verwarde vrouw. Wat wil je ermee aantonen? Dat er autochtonen bestaan die niet zo hoog timmeren?

Bart.NL
13-12-14, 09:13
Je zou kunnen beginnen bij Wikipedia:

Holocaust - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust)

Niet perfect, maar bijna altijd beter dan een willekeurige website over dit onderwerp.

vitalis
13-12-14, 09:16
Je zou kunnen beginnen bij Wikipedia:

Holocaust - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust)

Niet perfect, maar bijna altijd beter dan een willekeurige website over dit onderwerp.

Ik ben het met je eens hoor, maar Wikipedia is in sommige kringen niet onomstreden: zionistische mantelorganisatie.

super ick
13-12-14, 09:19
Ik ben het met je eens hoor, maar Wikipedia is in sommige kringen niet onomstreden: zionistische mantelorganisatie.

Wiki ook al?

Ik bedoel, IS, de tsunami, 911. Allemaal logisch. Maar Wiki.....

vitalis
13-12-14, 09:22
Wiki ook al?

Ik bedoel, IS, de tsunami, 911. Allemaal logisch. Maar Wiki.....

Ja, ze zitten overal achter, de Jo..., ik bedoel de zionisten.

Bart.NL
13-12-14, 09:32
Ik ben het met je eens hoor, maar Wikipedia is in sommige kringen niet onomstreden: zionistische mantelorganisatie.

Onomstreden is Wikipedia niet, maar de gepresenteerde feiten zijn in ieder geval gecontroleerd, en bovendien worden de meeste relevante meningen behandeld. Wie dan toch, ondanks het overweldigende bewijs, denkt dat de Holocaust een verzinsel is, heeft zich niet goed laten informeren.

The_Grand_Wazoo
13-12-14, 11:05
Voor de Holo-hoax gelovigen eerst bovenstaande site helemaal lezen, dan terugkomen en mag u uw argumenten hier geven.

Het bewijs voor de holocaust is overweldigend. De aangehaalde website probeert op geen enkel moment aannemelijk te maken dat de holocaust niet heeft plaats gevonden. Het verondersteld dit al bij voorbaat dat deze niet heeft plaats gevonden. Daarom staat er dat je je eerst een aantal zaken moet realiseren, in de eerste plaats dat er geen Duits vernietigingsbeleid was.
Dat wordt gesteld, niet bewezen. Vervolgens wordt er voortdurend 1 (één, als in, slechts een enkele) secundaire bron aangehaald.

Een treuriger staaltje historisch broddelwerk kwam ik zelden tegen.

Je kunt wellicht twisten over de vraag of er nou 6milj. Of 4 milj. mensen zijn vergast/uitgehongerd of door ziekte zijn gestorven. Maar of de holocaust heeft plaats gevonden, dat is al door de daders zelf toegegeven.

mark61
13-12-14, 11:55
al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel (=leugens komen altijd uit)

Waarom lieg jij dan? Totaal in de war.

mark61
13-12-14, 12:01
Voor de Holo-hoax gelovigen eerst bovenstaande site helemaal lezen, dan terugkomen en mag u uw argumenten hier geven.

Vertel es waarom een willekeurige website van een willekeurige idioot 'waarheid' zou verkondigen.

Ga jij eerst maar es 10.000 boeken over WOII lezen, en kom dan terug.

Je denkt dat je grappig bent en zo leuk provocatief. De indruk die je wekt is echter die van een gestoorde randdebiel die de lagere school niet eens heeft afgemaakt.

Behalve een machoboerenpummel ben je ook nog diep verdorven en ziek. Kortom, een hoogst beroerde moslim. Ga maar even met je imam en je ouders praten. En daarna naar de psych.

Blakarosu
13-12-14, 12:49
Tot u toe geloof ik wel dat er een holocaust was. Ik praat liever van holocausten, want joden vervolging en genocide zijn vast deel van de Europese geschiedenis. Dus als men kampen gaat opzetten in verlaten gebieden en mensen door half Europa gaat schleppen in dierenwagons, is het beslist niet om ze een kopje thee aan te kunnen bieden. Er zijn te veel bronnen die aannemelijk maken dat er iets vreselijks is gebeurd. Of zitten al die afgevoerde mensen ergens op een tropisch eiland matses te eten? Van mij kant ben ik het ermee eens dat wat men ons dagelijks vertelt niet helemaal juist is. Met name de collaboratie van joden met de holocaust, is iets waar we in Nederland nooit over praten, mogen praten. De opa's van Minister Lodewijk Assher en Rob Oudkerk waren voorzitter en lid van de Amsterdamse Joodse Raad. En deze Raad voorzag de Duitsers van namen van Joden die vergast konden worden. Ze hielden ook bij wie 'gespaard' moest blijven. Volgens Hannah Arend heeft de hulp van zulke Joodse Raden bijgedragen tot een grotere slachtpartij, dan zonder hun hulp. Verder hou ik niet van als men religieuze dogma's gaat mengen met geschiedenis, dat joden een soort uitzonderlijk, door god uitverkoren volk zijn. Men heeft hen gewoon gekozen als de schuldigen van alles dat fout is, net zoals Nederland vandaag allochtonen schuldig heeft verklaard en een Ebola holocaust tegen ze zal inzetten na 1 januari 2015. Halen jullie voor die datum je spaargeld van de bank, mocht je willen vluchten?

super ick
13-12-14, 12:53
. Men heeft hen gewoon gekozen als de schuldigen van alles dat fout is, net zoals Nederland vandaag allochtonen schuldig heeft verklard en een Ebola holocaust tegen ze zal inzetten na 1 januari 2015.

Verdorie. Toch nog vroegtijdig uitgelekt.

Blakarosu
13-12-14, 13:21
Verdorie. Toch nog vroegtijdig uitgelekt.

Ga je je spaargeld tijdig opnemen? Al dat haat gezaai, sinterklaas intochten die euro 500.000 kosten, zijn toch ergens voor nodig? En nu zo ostentatief een Ebola patient binen brengen? REn die oorlog die ze tegen Rusland gaan beginnen, en daarvoor eigenhandig NH17 hebben neergeschooten? Al die bezuinigingen zijn om straks de oorlog te bekostigen.

super ick
13-12-14, 14:39
Ga je je spaargeld tijdig opnemen? Al dat haat gezaai, sinterklaas intochten die euro 500.000 kosten, zijn toch ergens voor nodig? En nu zo ostentatief een Ebola patient binen brengen? REn die oorlog die ze tegen Rusland gaan beginnen, en daarvoor eigenhandig NH17 hebben neergeschooten? Al die bezuinigingen zijn om straks de oorlog te bekostigen.

Als de nieuwe aardappels maar een beetje betaalbaar blijven. Sinterklaas, ebola, Rusland. Wat moet ik ermee?

Nederlandertje
14-12-14, 02:54
Tot u toe geloof ik wel dat er een holocaust was. Ik praat liever van holocausten, want joden vervolging en genocide zijn vast deel van de Europese geschiedenis. Dus als men kampen gaat opzetten in verlaten gebieden en mensen door half Europa gaat schleppen in dierenwagons, is het beslist niet om ze een kopje thee aan te kunnen bieden. Er zijn te veel bronnen die aannemelijk maken dat er iets vreselijks is gebeurd. Of zitten al die afgevoerde mensen ergens op een tropisch eiland matses te eten? Van mij kant ben ik het ermee eens dat wat men ons dagelijks vertelt niet helemaal juist is. Met name de collaboratie van joden met de holocaust, is iets waar we in Nederland nooit over praten, mogen praten. De opa's van Minister Lodewijk Assher en Rob Oudkerk waren voorzitter en lid van de Amsterdamse Joodse Raad. En deze Raad voorzag de Duitsers van namen van Joden die vergast konden worden. Ze hielden ook bij wie 'gespaard' moest blijven. Volgens Hannah Arend heeft de hulp van zulke Joodse Raden bijgedragen tot een grotere slachtpartij, dan zonder hun hulp. Verder hou ik niet van als men religieuze dogma's gaat mengen met geschiedenis, dat joden een soort uitzonderlijk, door god uitverkoren volk zijn. Men heeft hen gewoon gekozen als de schuldigen van alles dat fout is, net zoals Nederland vandaag allochtonen schuldig heeft verklaard en een Ebola holocaust tegen ze zal inzetten na 1 januari 2015. Halen jullie voor die datum je spaargeld van de bank, mocht je willen vluchten?

De Duitsers wisten precies wie de Joden waren in de landen daar hadden ze de Joodse Raden niet voor nodig. Joodse raden moesten juist selecteren welke Joden verlopig nog echt nodig waren in de dagelijkse dingen. Een schoonzusje van mijn opa werkte in een Joods ziekenhuis en was ook Joodse. Op een dag werd besloten door de Duitsers dat het Joodse ziekenhuis moest worden ontruimd. Joodse artsen moest in andere ziekenhuizen gaan werken en verpleegkundigen konden op transport worden gezet. Het schoonzusje van mijn opa heeft 4 uur lang zich met verband aan de onderkant van een ziekenhuisbed vast gemaakt. En is daardoor met 2 andere verpleegsters ontsnapt. Joodse raden moest dus alleen maar onderscheid maken wie nodig was en wie weg kon. Als ze weigerden dan gingen ze zelf ook op transport. Dus het was meer hun eigen leven redden. Uiteindelijk moesten er dus meer Joden naar de concentratie kampen en naar werkkampen en daardoor werd besloten om gewoon alles op te pakken wat op te pakken viel en werden ook de leden van de Joodse Raden op transport gezet.

Ibrah1234
14-12-14, 03:14
Tot u toe geloof ik wel dat er een holocaust was. Ik praat liever van holocausten, want joden vervolging en genocide zijn vast deel van de Europese geschiedenis.

Ik blijf het fascinerend vinden hoe een handjevol mensen (Joden) door zowel de christelijke als de Arabische wereld al 2000 jaar zijn vervolgd en behandeld als tweederangs burgers.

Welk mechanisme heeft dit in gang gezet? Kan toch bijna niet anders dan dat ze de pech hebben gehad dat hun godsdienst is gekopieerd en aangepast? Op een of andere wijze zal dat kwaad bloed hebben gezet bij de spin-offs (christendom en islam).

Bij mijn weten genieten Joden geen enkele belangstelling bij boeddhisten of aanhangers van het Hindi geloof.

Ik snap de sympathie voor deze volstrekt ongelijke strijd ook niet. Het zijn miljarden concurrerende andersgelovigen die op een paar miljoen Joden inbeuken.

Vervolgens gaat de hele wolfpack proberen Israël van de kaart te vegen in meerdere oorlogen en het daardoor ontstane Palestijnse vluchtelingenprobleem, door hen zelf dus veroorzaakt, motiveert vervolgens allerhande terreurgroepen wereldwijd Israël en haar burgers te bestoken.

Bouyizen
14-12-14, 03:40
Waarlijk, Allah acht het niet beneden zich, een mug of iets nog kleiners als gelijkenis te stellen. Zij die geloven weten, dat dit de Waarheid van hun Heer is, terwijl degenen, die niet geloven, zeggen:"Wat bedoelt Allah met zulk een voorbeeld?" Velen laat Hij daardoor dwalen en velen leidt Hij daardoor terecht - en niemand laat Hij daarmede dwalen, dan de ongehoorzamen,

702-386-5397
14-12-14, 09:00
Al die miljoenen Joden die zijn verdwenen tijdens WOII zijn waarschijnlijk door aliens meegenomen?


De revisionisten beweren niet dat het nooit is gebeurd, ze beweren dat er max 300.000 joden zijn vermoord in die tijd. Dat is dus wat je moet proberen te weerleggen.

702-386-5397
14-12-14, 09:04
Het geeft maar 1 ding aan. Dat de hele bewering dat de Holocaust een hoax is van enorme domheid getuigd. Zoals je weet zijn Duitsers altijd punktlich. Dat heeft na de oorlog tegen hen gewerkt. Ze hadden iedereen keurig geregistreerd. Zoals je op de foto's van Karel kunt zien was er sprake van een industriële vorm van vernietiging.

Als je gewoon recht door zee bent erken je dat je een Jodenhater bent. Ik zie je op dit forum vrijwel niet meer mee doen tot het over dit onderdeel gaat. Dan komt je ware aard weer naar boven.

De revisionisten beweren ook dat er niet meer dan 300.000 joden zijn vergast dus dat is wat je moet proberen te weerleggen.

Vast en zeker dat je het niet lukt.

702-386-5397
14-12-14, 09:10
Tot u toe geloof ik wel dat er een holocaust was. Ik praat liever van holocausten, want joden vervolging en genocide zijn vast deel van de Europese geschiedenis. Dus als men kampen gaat opzetten in verlaten gebieden en mensen door half Europa gaat schleppen in dierenwagons, is het beslist niet om ze een kopje thee aan te kunnen bieden. Er zijn te veel bronnen die aannemelijk maken dat er iets vreselijks is gebeurd. Of zitten al die afgevoerde mensen ergens op een tropisch eiland matses te eten? Van mij kant ben ik het ermee eens dat wat men ons dagelijks vertelt niet helemaal juist is. Met name de collaboratie van joden met de holocaust, is iets waar we in Nederland nooit over praten, mogen praten. De opa's van Minister Lodewijk Assher en Rob Oudkerk waren voorzitter en lid van de Amsterdamse Joodse Raad. En deze Raad voorzag de Duitsers van namen van Joden die vergast konden worden. Ze hielden ook bij wie 'gespaard' moest blijven. Volgens Hannah Arend heeft de hulp van zulke Joodse Raden bijgedragen tot een grotere slachtpartij, dan zonder hun hulp. Verder hou ik niet van als men religieuze dogma's gaat mengen met geschiedenis, dat joden een soort uitzonderlijk, door god uitverkoren volk zijn. Men heeft hen gewoon gekozen als de schuldigen van alles dat fout is, net zoals Nederland vandaag allochtonen schuldig heeft verklaard en een Ebola holocaust tegen ze zal inzetten na 1 januari 2015. Halen jullie voor die datum je spaargeld van de bank, mocht je willen vluchten?

Jij snapt het tenminste, als Hitler werkelijk alle joden had willen uitmoorden dan bestond Israel nu niet.

super ick
14-12-14, 10:33
De revisionisten beweren ook dat er niet meer dan 300.000 joden zijn vergast dus dat is wat je moet proberen te weerleggen.

Vast en zeker dat je het niet lukt.

'Aantal slachtoffers Holocaust hoger dan gedacht' (http://historiek.net/aantal-slachtoffers-holocaust-hoger-dan-gedacht/4691/)

Holocaust - Wikipedia (http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Holocaust)

Auschwitz.nl: Slachtoffers (http://www.auschwitz.nl/holocaust/auschwitz/slachtoffers)

Deze speciaal voor jou: Holocaust, holocaustontkenning (http://www.amnesty.nl/mensenrechten/encyclopedie/holocaust-holocaustontkenning)

Als je deze op ieder detail kunt weerleggen gaan we verder http://www.platformeducatiewo2.nl/holocaustontkenning/bewijzen-voor-de-holocaust/ en anders opzouten. Wat je doet is te schofterig voor woorden.

Denk je zelf niet na?
Waarom zouden de Duitsers zich de Holocaust zwijgzaam in schoenen laten schuiven als die niet gebeurt was?
Waarom heeft er tijdens die processen, tot zelf 1960 aan toe niemand briesend in de rechtszaal zijn schuld ontkent?

702-386-5397
14-12-14, 11:19
'Aantal slachtoffers Holocaust hoger dan gedacht' (http://historiek.net/aantal-slachtoffers-holocaust-hoger-dan-gedacht/4691/)

Holocaust - Wikipedia (http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Holocaust)

Auschwitz.nl: Slachtoffers (http://www.auschwitz.nl/holocaust/auschwitz/slachtoffers)

Deze speciaal voor jou: Holocaust, holocaustontkenning (http://www.amnesty.nl/mensenrechten/encyclopedie/holocaust-holocaustontkenning)

Als je deze op ieder detail kunt weerleggen gaan we verder Bewijzen voor de Holocaust - PlatformEducatieWO2 (http://www.platformeducatiewo2.nl/holocaustontkenning/bewijzen-voor-de-holocaust/) en anders opzouten. Wat je doet is te schofterig voor woorden.

Denk je zelf niet na?
Waarom zouden de Duitsers zich de Holocaust zwijgzaam in schoenen laten schuiven als die niet gebeurt was?
Waarom heeft er tijdens die processen, tot zelf 1960 aan toe niemand briesend in de rechtszaal zijn schuld ontkent?

Beste Super Ick, je weerlegt niks, je komt aanzetten met bronnen die op voorhand al niet te vertrouwen zijn dus wat je daarmee wilt bereiken is voor mij een raadsel.

Weerleg nou eens de argumenten van de revisionisten, zij komen met duidelijke bronnen waaruit blijkt dat er nooit zoveel joden hebben kunnen bestaan als dat er volgens deze mensen zijn vermoord bijvoorbeeld. Er wordt dan ook gesteld dat het onmogelijk 6 miljoen kunnen zijn omdat er in Duitsland destijds max 4.5 miljoen joden hebben geleefd.

Het definitieve eind van de Mythe.pdf - DocDroid (http://www.docdroid.net/n1eo/het-definitieve-eind-van-de-mythe.pdf.html)

Holocaust-ontkenning_ 12 vragen.pdf - DocDroid (http://www.docdroid.net/n1eq/holocaust-ontkenning-12-vragen.pdf.html)

Weerlegging-van-CIDI&Nizkor's-'Holocaustvisie'.pdf - DocDroid (http://www.docdroid.net/n1es/weerlegging-van-cidinizkors-holocaustvisie.pdf.html)

The_Grand_Wazoo
14-12-14, 11:28
Ik heb helemaal geen behoefte om de argumenten van holocaust ontkenners te weerleggen. Dit is al meerdere malen gedaan. Bovendien is de holocaust door de daders zelf al toegegeven.
Beetje onzinnig om dat dan nog een te moeten beargumenteren.

702-386-5397
14-12-14, 11:36
Ik heb helemaal geen behoefte om de argumenten van holocaust ontkenners te weerleggen. Dit is al meerdere malen gedaan. Bovendien is de holocaust door de daders zelf al toegegeven.
Beetje onzinnig om dat dan nog een te moeten beargumenteren.

Dat is het argument van de revisionisten, men weerlegt niks en baseert zich niet op forensisch bewijs maar op bepaalde getuigenverslagen.(sommige getuigenverslagen worden weer genegeerd omdat het niet in lijn staat met de fabels) Lees de PDFjes die ik in bovenstaande reactie heb geplaatst.

The_Grand_Wazoo
14-12-14, 12:03
Dat is het argument van de revisionisten, men weerlegt niks en baseert zich niet op forensisch bewijs maar op bepaalde getuigenverslagen.(sommige getuigenverslagen worden weer genegeerd omdat het niet in lijn staat met de fabels) Lees de PDFjes die ik in bovenstaande reactie heb geplaatst.

Nou vooruit, eentje (http://www.nizkor.org/features/qar/qar00.html) dan.
En dan braaf naar bed.

702-386-5397
14-12-14, 13:30
Nou vooruit, eentje (http://www.nizkor.org/features/qar/qar00.html) dan.
En dan braaf naar bed.

Duidelijk dat je niet de PDFjes heb gelezen die ik voor Super Ick heb geplaatst anders had je de weerlegging kunnen vinden namelijk.

Jij doet niet aan waarleidsvinding dus ik snap eigenlijk niet waarom jij reageert.

mark61
14-12-14, 13:33
Ik blijf het fascinerend vinden hoe een handjevol mensen (Joden) door zowel de christelijke als de Arabische wereld al 2000 jaar zijn vervolgd en behandeld als tweederangs burgers.

Nee. Alleen in christelijk Europa zijn joden 2000 jaar lang vervolgd.

Het is gewoon diep ziek om te doen alsof dat ook voor de Arabische wereld gold. Dat verlicht zeker het Europese schuldgevoel?

mark61
14-12-14, 13:38
Duidelijk dat je niet de PDFjes heb gelezen die ik voor Super Ick heb geplaatst anders had je de weerlegging kunnen vinden namelijk.

Jij doet niet aan waarleidsvinding dus ik snap eigenlijk niet waarom jij reageert.

Hoe ben jij zo gestoord geworden?

702-386-5397
14-12-14, 13:59
Hoe ben jij zo gestoord geworden?

Dat kun je beter tegen jezelf zeggen aangezien jij keer op keer mensen aanvalt alleen omdat ze niet dezelfde mening zijn toebedeeld als jezelf. Ik zou je hetzelfde vragen als ik niet wist dat jij altijd al gestoord was en je nog niet heb kunnen betrappen op 1 normale reactie sinds ik hier kom.

Probeer nou eens een discussie niet te saboteren of reageer gewoon niet, dat bespaart iedereen een hoop gescheld en onzin.

The_Grand_Wazoo
14-12-14, 14:59
Duidelijk dat je niet de PDFjes heb gelezen die ik voor Super Ick heb geplaatst anders had je de weerlegging kunnen vinden namelijk.

Jij doet niet aan waarleidsvinding dus ik snap eigenlijk niet waarom jij reageert.

Als jij nou mijn linkje had gevolgd, dan had je beseft dat ik die PDFjes van je wel zeker bekeken heb.

Ik snap eigenlijk niet waarom ik nog reageer.
:fpetaf:

vitalis
14-12-14, 15:27
Beter van niet.

mark61
14-12-14, 15:54
Dat

Er is geen 'discussie' en jij terroriseert de tent met je honderden geschifte filmpjes. En nu met je gestoorde antisemitisme, vermomd als iets respectabels.

Jij kletst altijd uit je nek en ik weerleg je altijd met feiten en argumenten.

Donder liever op, jij verziekt pb. Je hebt zo'n plaat voor je kop dat je niet ziet dat iedereen dat vindt.

Bart.NL
14-12-14, 17:34
Er is vrijheid van meningsuiting. Iedereen mag onzin verkondigen.

super ick
14-12-14, 17:39
Er is geen 'discussie' en jij terroriseert de tent met je honderden geschifte filmpjes. En nu met je gestoorde antisemitisme, vermomd als iets respectabels.

Jij kletst altijd uit je nek en ik weerleg je altijd met feiten en argumenten.

Donder liever op, jij verziekt pb. Je hebt zo'n plaat voor je kop dat je niet ziet dat iedereen dat vindt.

ik heb wat links geplaatst. Verder ga ik niet. Geen beginnen aan.

Ibrah1234
14-12-14, 20:54
Nee. Alleen in christelijk Europa zijn joden 2000 jaar lang vervolgd.

Het is gewoon diep ziek om te doen alsof dat ook voor de Arabische wereld gold. Dat verlicht zeker het Europese schuldgevoel?

Nou, de stichter van een wereldreligie heeft er eigenhandig een groot aantal een kopje kleiner gemaakt en als dhimmi was je in de islamitische wereld een tweederangs burger.

De afgelopen 50 jaar is er toch echt een aantal verwoede pogingen gedaan Israel en haar inwoners van de kaart te vegen. Dat dit niet is gelukt is de verdienste van Israel zelf welke alle zeilen heeft bijgezet een herhaling van de holocaust te voorkomen.

knots71karel
14-12-14, 22:04
De Duitsers wisten precies wie de Joden waren in de landen daar hadden ze de Joodse Raden niet voor nodig. Joodse raden moesten juist selecteren welke Joden verlopig nog echt nodig waren in de dagelijkse dingen. Een schoonzusje van mijn opa werkte in een Joods ziekenhuis en was ook Joodse. Op een dag werd besloten door de Duitsers dat het Joodse ziekenhuis moest worden ontruimd. Joodse artsen moest in andere ziekenhuizen gaan werken en verpleegkundigen konden op transport worden gezet. Het schoonzusje van mijn opa heeft 4 uur lang zich met verband aan de onderkant van een ziekenhuisbed vast gemaakt. En is daardoor met 2 andere verpleegsters ontsnapt. Joodse raden moest dus alleen maar onderscheid maken wie nodig was en wie weg kon. Als ze weigerden dan gingen ze zelf ook op transport. Dus het was meer hun eigen leven redden. Uiteindelijk moesten er dus meer Joden naar de concentratie kampen en naar werkkampen en daardoor werd besloten om gewoon alles op te pakken wat op te pakken viel en werden ook de leden van de Joodse Raden op transport gezet.

Goed stukje !!
Je bent me net ff voor ,want ik had er ook op willen wijzen , dat de Joodse raden met het
''mes op hun keel zaten'' ja en als je dan toch voor de keuze staat dan was het beter om een demente bejaarde te selecteren bij voorbeeld ,dan een jonge vrouw of man.

Dit boven staande is slechts een voorbeeld

knots71karel
14-12-14, 22:17
Er is geen 'discussie' en jij terroriseert de tent met je honderden geschifte filmpjes. En nu met je gestoorde antisemitisme, vermomd als iets respectabels.

Jij kletst altijd uit je nek en ik weerleg je altijd met feiten en argumenten.

Donder liever op, jij verziekt pb. Je hebt zo'n plaat voor je kop dat je niet ziet dat iedereen dat vindt.

Wat mij verbaasd is dat deze idioot niet eens gewaarschuwd wordt door een MODERATOR of deze heeft zelf ook z,n kop gelijk een struis vogel in het zand gestoken?

knots71karel
14-12-14, 22:26
ik heb wat links geplaatst. Verder ga ik niet. Geen beginnen aan.

Ik durf van me zelf te zeggen dat ik redelijk veel van WO 2 af weet , en sommige zaken zijn soms twijfelachtig .
Maar wat de vernietiging van Joden betreft klopt het wel ongeveer 5 Miljoen( de juiste aantallen zijn moeilijk te achter halen)
Wat ik wel raar vind dat de meeste mensen vergeten dat het niet alleen de Joden waren, die meedogenloos vervolgd werden ook Zigeuners ,homo,s ,Jehova Getuigen , maar ook geestelijk gehandicapten!
Ook dat aantal moet meer dan een miljoen geweest zijn.

Bofko
15-12-14, 02:33
Dat is het argument van de revisionisten, men weerlegt niks en baseert zich niet op forensisch bewijs maar op bepaalde getuigenverslagen.(sommige getuigenverslagen worden weer genegeerd omdat het niet in lijn staat met de fabels) Lees de PDFjes die ik in bovenstaande reactie heb geplaatst.

Lieve jongen, termen als 'argument' of 'bewijs' zijn helemaal niet aan jou besteed. Dat zijn termen uit de westerse verlichting, logica en filosofie. Jij hebt daar helemaal geen boodschap aan want de Islam eist alleen maar onvoorwaardelijke gehoorzaamheid. Alles staat al vast. God kent geen argumenten. Sterker nog 'argumenten' ('argumenten' zijn nl. menselijke bedenksels) kunnen in de Islam je de doodstraf geven .

Dus waarom gebruik JIJ die termen dan ?

Blakarosu
15-12-14, 12:56
Als de nieuwe aardappels maar een beetje betaalbaar blijven. Sinterklaas, ebola, Rusland. Wat moet ik ermee?


Gaarne laat ik hierbij bekendmaken dat ik geen moeite mee heb als ze mensen met deze soort van mentaliteit gaan vergassen. Als je zelfbewustzijn en je zelfwaardering niet hoger is dan van een beest van de boerderij, hoef je voor mij niet gered te worden. Of dat men je de kans zou geven je te vermedigvuldigen. Dus luid het Wilhelmus zingen als ze je komen halen om je mars met ebola te besmetten. Doei.

Blakarosu
15-12-14, 13:07
Ik blijf het fascinerend vinden hoe een handjevol mensen (Joden) door zowel de christelijke als de Arabische wereld al 2000 jaar zijn vervolgd en behandeld als tweederangs burgers.

Welk mechanisme heeft dit in gang gezet? Kan toch bijna niet anders dan dat ze de pech hebben gehad dat hun godsdienst is gekopieerd en aangepast? Op een of andere wijze zal dat kwaad bloed hebben gezet bij de spin-offs (christendom en islam).

Bij mijn weten genieten Joden geen enkele belangstelling bij boeddhisten of aanhangers van het Hindi geloof.

Ik snap de sympathie voor deze volstrekt ongelijke strijd ook niet. Het zijn miljarden concurrerende andersgelovigen die op een paar miljoen Joden inbeuken.

Vervolgens gaat de hele wolfpack proberen Israël van de kaart te vegen in meerdere oorlogen en het daardoor ontstane Palestijnse vluchtelingenprobleem, door hen zelf dus veroorzaakt, motiveert vervolgens allerhande terreurgroepen wereldwijd Israël en haar burgers te bestoken.


Jodenhaat is volkomen irrationeel. Ze vallen kennelijk op. De joden die in 1933-1945 vervolgd werden waren trouwens geen witte mensen. Naast joden, werden ook de Roma en Sinti vervolgd. Maar ook de wends vandalen) en oorspronkelijke Denen (?). Dit waren allemaal oorspronkelijke Afrikaanse Europeanen. Maar daar Afrikaanse Europeanen een groot taboe is kunnen we er helemaal niet over praten. Oude foto's tonen joden, ook beroemdheden als bruine en zwarte mensen. Karl Marx had als bijnaam 'Mohr.' De vrouw van Einstein lijkt op een negerin. Ik vraag me ook af waarom Hitler zoveel haat tegen de Poolse adel koesterde. Ik denk dat ze bruin en zwart zijn gebleven na 1880, de deadline. De Europese staten hadden in 1933 besloten hun joden, en andere ongewenste burgers, te ruimen, zoals men vee en kippen en wild ruimt.

Blakarosu
15-12-14, 13:13
Jij snapt het tenminste, als Hitler werkelijk alle joden had willen uitmoorden dan bestond Israel nu niet.

Leg me geen woorden in de mond aub. Ik ben geen holocaust ontkenner, ikgeloof alleen dat het net anders ligt. Ik bespreek de vorige holocaust om de huidige holocaust aanschouwelijk te maken. Die begon in 209 en gaat pas in 2015 losbarsten. tegen alochtonen en witte Europeanen die geloven dat zoiets niet mogelijk is. De enige joden die de holocaust overleefden zijn die de bui zagen hangen en naar Engeland of de VS zijn gelucht. Als jullie je spaargeld vóór 1 januari opnemen, kunnen jullie nog vluchten of je kinderen wegsturen. ook in 1933-1945 dachten de slachtoffers dat het niet zou gebeuren, sommigen namen hun geitaar mee naar de kampen voor liedjes bij het kampvuur. Ze dachten dat het een soort vakantie werkkamp zou worden. Ik zie dezelfde naieviteit en jullie leiders hebben jullie al verkocht. marcouch vooraan.

Blakarosu
15-12-14, 13:18
Lieve mensen hier in deze draad, jullie hebben hersenen en jullie weten bronnen te vinden. Doe iets nuttig, vergelijk wat er vandaag allemaal gebeurd, met de periode 1933-1945, red jezelf, red je familie.....

Surinaamse genealogie: Stop de Ebola Holocaust in Nederland (2015-2020) (http://www.network54.com/Forum/133847/thread/1417266832/last-1417266832/Stop+de+Ebola+Holocaust+in+Nederland+(2015-2020))

super ick
15-12-14, 13:54
Gaarne laat ik hierbij bekendmaken dat ik geen moeite mee heb als ze mensen met deze soort van mentaliteit gaan vergassen.

Opzouten Codfried met je achterlijke samenzweringstheorieën.
Waarom begin je eigenlijk weer van vooraf onder een andere naam?

Blakarosu
15-12-14, 14:55
Opzouten Codfried met je achterlijke samenzweringstheorieën.
Waarom begin je eigenlijk weer van vooraf onder een andere naam?

Je bent dus vanaf vandaag erg vijandig. Wat ben je precies? Werk je voor de AIVD?
Ik hoop dat ze jou als eerste Ebolaliseren.

Blakarosu
15-12-14, 15:04
Ik durf van me zelf te zeggen dat ik redelijk veel van WO 2 af weet , en sommige zaken zijn soms twijfelachtig .
Maar wat de vernietiging van Joden betreft klopt het wel ongeveer 5 Miljoen( de juiste aantallen zijn moeilijk te achter halen)
Wat ik wel raar vind dat de meeste mensen vergeten dat het niet alleen de Joden waren, die meedogenloos vervolgd werden ook Zigeuners ,homo,s ,Jehova Getuigen , maar ook geestelijk gehandicapten!
Ook dat aantal moet meer dan een miljoen geweest zijn.

Ze kozen de joden als boegbeeld, maar hebben ook veel gewone, arme witte Europeanen vermoord. Als kenner, zie je ook net als ik dat we weer die kant opgaan? Nu hebben de zwarten en de moslims het gedaan. Wanneer ze peilen hoe Nederlanders denken over allochtonen, zijn ze juist aan het aangeven dat we op de goede weg zijn met de allochtonen haat. Je hoort geen afkeuring. In een boek, vergeet even de titel, waren de Nederlanders voor de WWII niet erg haterig tegen joden, maar vlak voor de oorlog schoot het omhoog. Dus na 1 januari 2015...

knots71karel
15-12-14, 20:15
Ze kozen de joden als boegbeeld, maar hebben ook veel gewone, arme witte Europeanen vermoord. Als kenner, zie je ook net als ik dat we weer die kant opgaan? Nu hebben de zwarten en de moslims het gedaan. Wanneer ze peilen hoe Nederlanders denken over allochtonen, zijn ze juist aan het aangeven dat we op de goede weg zijn met de allochtonen haat. Je hoort geen afkeuring. In een boek, vergeet even de titel, waren de Nederlanders voor de WWII niet erg haterig tegen joden, maar vlak voor de oorlog schoot het omhoog. Dus na 1 januari 2015...

Als je met ZE de NAZIE,S bedoeld heb je gedeelte lijk gelijk.
Maar je vergeet een belangrijk deel van de uiteindelijke doelstelling van de NAZIE,S
En dat was het Duizend jarige rijk , met uiteraard de EDELGERMAN als opper wezens,
de JAPANNERS kwamen op de tweede plaats zij zouden bij de totale overwinning AZIE mogen beheren onder toezicht van de NAZIE,S .
DE NAZIE,S zelf ? die zouden de wereld beheren met uiteraard als grote doelstelling de EDEL GERMANEN,
en dat gaat niet in een generatie , dus vandaar die 1000 jaar!
Ondertussen zouden na de totale uitroeiIng van de Joden de aanverwante Arabische volken aan de beurt zijn.
het uiteindelijke doel was:
Ein Volch , Ein Reich Ein Fuhrer

knots71karel
15-12-14, 22:14
Opzouten Codfried met je achterlijke samenzweringstheorieën.
Waarom begin je eigenlijk weer van vooraf onder een andere naam?

Hij kan al geen antwoord geven op mijn laatste reactie .
Dus deze man weet weinig of niks wat precies de doelstelling was van de HITLER kliek.
En zijn opmerking over de gevluchte JODEN klopt wel maar DIE HADDEN HET GELD ER VOOR!
en zelfs die konden niet overal terecht , want ze kwamen van de regen in de drup als ze naar landen zoals o.a Nederland gingen want die landen vielen later ook in de handen van de Moffen
De arme sloebers konden helemaal niet weg , en zeker niet uit landen zoals POLEN enz

Bouyizen
15-12-14, 23:54
Als ongelovige kun je beter nergens in geloven als je niet gelooft.

Bofko
16-12-14, 00:37
Als ongelovige kun je beter nergens in geloven als je niet gelooft.

Ook ongelovigen hebben illusies, hoor.

super ick
16-12-14, 10:21
Je bent dus vanaf vandaag erg vijandig. Wat ben je precies? Werk je voor de AIVD?
Ik hoop dat ze jou als eerste Ebolaliseren.

Wie is hier degene de met de meest achterlijke samenzweringstheorie allertijden aan komt kakken? Een ebolaholocaust tegen de allochtonen. Het begint op 1 januari.
Vervolgens, als mensen jouw leugen niet serieus nemen ga je onsmakelijke verwensingen uiten. Ga toch fietsen dwaas.

Weet je wat ik eigenlijk nog het meest treurige vind? Over enkele weken blijkt er uiteraard niets aan de hand en verzin je waarschijnlijk gewoon een andere achterlijke samenzwering. Dat je met deze bewering een hele groep mensen hebt neergezet als Nazi's schijnt jou niet te deren. Je leert niet van je daden. Je bent een verachtelijke clown.

Blakarosu
18-12-14, 10:59
Hij kan al geen antwoord geven op mijn laatste reactie .
Dus deze man weet weinig of niks wat precies de doelstelling was van de HITLER kliek.
En zijn opmerking over de gevluchte JODEN klopt wel maar DIE HADDEN HET GELD ER VOOR!
en zelfs die konden niet overal terecht , want ze kwamen van de regen in de drup als ze naar landen zoals o.a Nederland gingen want die landen vielen later ook in de handen van de Moffen
De arme sloebers konden helemaal niet weg , en zeker niet uit landen zoals POLEN enz

'Zij' lieverd, ik heb een kut. Ik merk dat jij claimt precies te weten wat de nazies zijn en wat ze dachten. Ben je dan ook een nazie? En waarom al die vijandigheid van jij en super ick? Proportioneel kende Nederland een grotere slachting onder haar jodendom dan nazi Duitsland, dus waar moeten wij de grootste nazies ter wereld zoeken? Overigens merk ik nooit een erkenning, een vaststelling dat een holocaust moet worden voorbereid. Het komt niet uit de lucht vallen. Ik praat vooral over wat ik zie in Nederland, want de werkelijke holocaust zullen we pas leren kennen wanneer hij losbarst. Was de asbest ramp in Roermond van gisteren een generale repetitie, na de vogelgriep ramp?

Blakarosu
18-12-14, 11:40
Wie is hier degene de met de meest achterlijke samenzweringstheorie allertijden aan komt kakken? Een ebolaholocaust tegen de allochtonen. Het begint op 1 januari.
Vervolgens, als mensen jouw leugen niet serieus nemen ga je onsmakelijke verwensingen uiten. Ga toch fietsen dwaas.

Weet je wat ik eigenlijk nog het meest treurige vind? Over enkele weken blijkt er uiteraard niets aan de hand en verzin je waarschijnlijk gewoon een andere achterlijke samenzwering. Dat je met deze bewering een hele groep mensen hebt neergezet als Nazi's schijnt jou niet te deren. Je leert niet van je daden. Je bent een verachtelijke clown.

Ik postte een wetenschappelijke prognose. Ik lees de brief aan Ozturk en Kuzu als een prognose. In de politiek, als in het voetbal wezen; zijn prognoses een respecteerde vorm van onderbouwd commentaar. De economie kan het niet doen zonder prognoses, men maakt zelf beleidsplannen op basis van een prognose. Om dit af te doen als een 'leugen' is pure domheid, pure primitieve achterlijkheid.

De vorige holocaust 1933-1945 wordt ons door de elite gepresenteerd als een Duits akkefietje, terwijl het duidelijk moet zijn dat de Europese staten zelf al in 1933 hadden besloten om hun joden en inferieure witte burgers op te ruimen. Men praat soms over de steun van de Nederlandse staat aan de bezetter als onder dwang, maar daar is geen sprake of bewijs van. De Nederlandse staat identificeerde eigenhandig haar burgers als Joden en gaf hun namen door aan de bezetter. De Joodsche Raden besloten wie vergast mocht worden en wie niet. De Franse staat heeft erkend dat zijzelf de joden hebben geidentificeert en verzameld in dat stadion in Parijs, en overdroegen aan de Duitsers. De stad Brussel heeft hetzelfde toegegeven. Er circuleert een vreemd boekje welke de voorzitter Asscher van de Amsterdamse Joodsche Raad beschuldigd van het verkopen van vluchtreisjes aan rijke joden, een boot aan de kust, dat een val was. Er zou ergens nog een diamanten schat van hem liggen. Volgens 'De kleine Sjoa' van Isaac Lipschits kregen sommige overlevers van de Holocaust van de Nederlanders te horen, 'Jammer dat ze je niet vergast hebben.' Er zijn nog steeds joodse families die op teruggave van hun goed door de Nederlandse staat wachten. H

et gekke is dat ik als Surinaamse, door goed naar de bakras te kijken en naar ze te luisteren, geen enkele moeite heb ze als de meest wreede, bloeddorstige, gewelddadige, en haatzuchtige mensen te zien. Ze zijn als afgerichte bloedhonden die slechts op het teken van hun meester wachten om tot de aanval over te gaan. Jullie gedrag op een vredelievend forum spreekt boekdelen.

Jullie en de mensen in jullie invloedsfeer geloven de propaganda. Maar ik hik aan tegen de gedachte dat Nederland zowel wapenhandelaar is als vermeende vredesstichter. Nederland onderwijst de hele wereld in mensenrechten en sluit asielzoekers op, ook kinderen, als zware criminelen. Nederland is de toegangspoort voor Europa van minderjarige, Afrikaanse prostituees. Men hanteert daartoe de menslievende dekmantel van 'minderjarige asielzoeksters.' Kortom, Nederland is als een vrouw die overdag non is en 's avonds een hoer. Met welke verschijningsvorm zal men Nederland identificeren?

De Nederlandse machtelite duldt geen kritiek, geen tegenspraak, geen activisme. Vroeger zou ik wellicht op een straathoek levend gevild worden voor mijn activisme. De gewone doorsnee witte Nederlander stamt af van lijfeigenen en horigen, minder dan slaven, en onderdanigheid zit hen kennelijk in de DNA. Anders dan bv Nederlanders kennen we in Suriname geen adel en regenten hierarchie, we hebben een republikeinse traditie. Witte, moderne Nederlanders aanbidden een koningshuis, en tevens de duurste van Europa. En ze weten niet eens dat deze mesnen tot in de 20ste eeuw een Neeger familie waren. Jullie likken de kont van een Neegerfamilie, die jullie tot 1848 als schoenleer vee zag.

Elk kutforum in Nederland is onder de controle van de AIVD. Je praat met agenten van de staat die je beldeigen als je iets anders dan de staat vindt. Een ondernemend persoon denkt een handeltje te beginnen, maar wordt gedicteert door de staat, en men kan zich niet vrij uitspreken.

Zo, dat lucht op!

Joesoef
18-12-14, 12:04
http://hyde-park.si/sitefiles/1000/Tin_Foil_Hat.jpg

Ibrah1234
18-12-14, 12:17
Het gekke is dat ik als Surinaamse, door goed naar de bakras te kijken en naar ze te luisteren, geen enkele moeite heb ze als de meest wreede, bloeddorstige, gewelddadige, en haatzuchtige mensen te zien. Ze zijn als afgerichte bloedhonden die slechts op het teken van hun meester wachten om tot de aanval over te gaan. !

Nou, die djoeka's uit het binnenland kunnen ook aardig huishouden in Paramaribo:blij:

Over de bauxietwegen en met een korjaaltje verder over de rivier. Kijk hoe bijv. Hindoestanen spreken over bosnegers. Daar kunnen we hier nog een puntje aan zuigen.

Blakarosu
18-12-14, 12:24
Nou, die djoeka's uit het binnenland kunnen ook aardig huishouden in Paramaribo:blij:

Over de bauxietwegen en met een korjaaltje verder over de rievier.

Van mijn kant probeer ik niet te bewijzen dat jullie bakras onmensen zijn. Daar ben ik veel te intelligent voor. Ik probeer dingen door middel van historiografie te verklaren. We hadden geen holocaust in Suriname, we hebben geen koninklijke familie, geen adel, en meer van de soort dingen die de bakra als vanzelfsprekend beschouwd. Ik praat kennelijk met erg beperkte geesten hier, die mij nu de mond willen snoeren.

vitalis
18-12-14, 13:10
Ik postte een wetenschappelijke prognose. Ik lees de brief aan Ozturk en Kuzu als een prognose. In de politiek, als in het voetbal wezen; zijn prognoses een respecteerde vorm van onderbouwd commentaar. De economie kan het niet doen zonder prognoses, men maakt zelf beleidsplannen op basis van een prognose. Om dit af te doen als een 'leugen' is pure domheid, pure primitieve achterlijkheid.

De vorige holocaust 1933-1945 wordt ons door de elite gepresenteerd als een Duits akkefietje, terwijl het duidelijk moet zijn dat de Europese staten zelf al in 1933 hadden besloten om hun joden en inferieure witte burgers op te ruimen. Men praat soms over de steun van de Nederlandse staat aan de bezetter als onder dwang, maar daar is geen sprake of bewijs van. De Nederlandse staat identificeerde eigenhandig haar burgers als Joden en gaf hun namen door aan de bezetter. De Joodsche Raden besloten wie vergast mocht worden en wie niet. De Franse staat heeft erkend dat zijzelf de joden hebben geidentificeert en verzameld in dat stadion in Parijs, en overdroegen aan de Duitsers. De stad Brussel heeft hetzelfde toegegeven. Er circuleert een vreemd boekje welke de voorzitter Asscher van de Amsterdamse Joodsche Raad beschuldigd van het verkopen van vluchtreisjes aan rijke joden, een boot aan de kust, dat een val was. Er zou ergens nog een diamanten schat van hem liggen. Volgens 'De kleine Sjoa' van Isaac Lipschits kregen sommige overlevers van de Holocaust van de Nederlanders te horen, 'Jammer dat ze je niet vergast hebben.' Er zijn nog steeds joodse families die op teruggave van hun goed door de Nederlandse staat wachten. H

et gekke is dat ik als Surinaamse, door goed naar de bakras te kijken en naar ze te luisteren, geen enkele moeite heb ze als de meest wreede, bloeddorstige, gewelddadige, en haatzuchtige mensen te zien. Ze zijn als afgerichte bloedhonden die slechts op het teken van hun meester wachten om tot de aanval over te gaan. Jullie gedrag op een vredelievend forum spreekt boekdelen.

Jullie en de mensen in jullie invloedsfeer geloven de propaganda. Maar ik hik aan tegen de gedachte dat Nederland zowel wapenhandelaar is als vermeende vredesstichter. Nederland onderwijst de hele wereld in mensenrechten en sluit asielzoekers op, ook kinderen, als zware criminelen. Nederland is de toegangspoort voor Europa van minderjarige, Afrikaanse prostituees. Men hanteert daartoe de menslievende dekmantel van 'minderjarige asielzoeksters.' Kortom, Nederland is als een vrouw die overdag non is en 's avonds een hoer. Met welke verschijningsvorm zal men Nederland identificeren?

De Nederlandse machtelite duldt geen kritiek, geen tegenspraak, geen activisme. Vroeger zou ik wellicht op een straathoek levend gevild worden voor mijn activisme. De gewone doorsnee witte Nederlander stamt af van lijfeigenen en horigen, minder dan slaven, en onderdanigheid zit hen kennelijk in de DNA. Anders dan bv Nederlanders kennen we in Suriname geen adel en regenten hierarchie, we hebben een republikeinse traditie. Witte, moderne Nederlanders aanbidden een koningshuis, en tevens de duurste van Europa. En ze weten niet eens dat deze mesnen tot in de 20ste eeuw een Neeger familie waren. Jullie likken de kont van een Neegerfamilie, die jullie tot 1848 als schoenleer vee zag.

Elk kutforum in Nederland is onder de controle van de AIVD. Je praat met agenten van de staat die je beldeigen als je iets anders dan de staat vindt. Een ondernemend persoon denkt een handeltje te beginnen, maar wordt gedicteert door de staat, en men kan zich niet vrij uitspreken.

Zo, dat lucht op!

Interessante theorieën houd jij er op na zeg. Allemaal zelf bedacht? Dat van die bloedhonden meen je toch zeker niet?

Blakarosu
18-12-14, 13:22
Interessante theorieën houd jij er op na zeg. Allemaal zelf bedacht? Dat van die bloedhonden meen je toch zeker niet?


Eindelijk een normale reactie. Dit is hoe de meest welwillende bakra persoon op mij overkomt. Helemaal aan de ketting van hun leugenachtige, diefachtige regering, en na 1 januarie krijgen jullie het sein dat jullie ons allochtonen mogen dood bijten. Of althans geen problemen mogen maken als men ons gaat doden. Zo ging het ook met de Nederlandse joden die al eeuwen in Nederland waren. De Nederlanders keken werkeloos toe hoe ze werden afgevoerd. De behandeling die ik hier krijg versterkt dit beeld voor mij, maar jij ziet kennelijk niets verkeerds aan hoe het Polit Bureau hier op mij reageert, zeker?

vitalis
18-12-14, 13:45
Eindelijk een normale reactie. Dit is hoe de meest welwillende bakra persoon op mij overkomt. Helemaal aan de ketting van hun leugenachtige, diefachtige regering, en na 1 januarie krijgen jullie het sein dat jullie ons allochtonen mogen dood bijten. Of althans geen problemen mogen maken als men ons gaat doden. Zo ging het ook met de Nederlandse joden die al eeuwen in Nederland waren. De Nederlanders keken werkeloos toe hoe ze werden afgevoerd. De behandeling die ik hier krijg versterkt dit beeld voor mij, maar jij ziet kennelijk niets verkeerds aan hoe het Polit Bureau hier op mij reageert, zeker?

Nee, ik kan wel begrijpen dat men kritisch reageert op jouw denkbeelden, die op zijn minst nogal fantastisch zijn. Ik zie nergens dat jij als persoon aangevallen wordt. Surinamers hebben het altijd goed gehad in Nederland. Dus waar ben je bang voor?

Blakarosu
18-12-14, 13:54
Nee, ik kan wel begrijpen dat men kritisch reageert op jouw denkbeelden, die op zijn minst nogal fantastisch zijn. Ik zie nergens dat jij als persoon aangevallen wordt. Surinamers hebben het altijd goed gehad in Nederland. Dus waar ben je bang voor?


Ze hebben een draad van mij weggehaald, ik wordt openlijk bespot, en ik hen twee strafpunten voor dezelfde opinie. Ik meen dat ook enkele reacties zijn verwijderd. Voor mij is dit forum een soort politiestaat, en jij bent vanwege je DNA gepredestineerd om dat normaal te vinden. Sterker nog, mensen als jij gaan het Wilhelmus zingend de gastkamer in, want zo hoort dat nou eenmaal. De meester heeft in alles gelijk, en dat moeten de alochtonen ook maar een keer snappen. Ik merk dat de zogenaamde 'goede' bakras, de 'slechte' faciliteren. Juliie zien geen kwaad en vallen elke allochtoon aan die niet de loftrompet over Nederland afsteekt. Als Surinamer boog ik op 350 jaar aan kennis van het doen en laten van de bakra, en het is niet fraai.

Umarvlie
18-12-14, 14:09
Ach...

Blakarosu
18-12-14, 14:18
Ach...

zo, zonder opinie kan je inderdaad niet HIER in problemen komen. Maar dit gaat je niet helpen met de ebola holocaust...

Umarvlie
18-12-14, 14:24
Nu, het is wel zeker dat je verlegen zit om aandacht als persoon en dat je alles doet om die aandacht te krijgen. Ik denk dat je toch eens professionele hulp moet vragen want hier op het forum zul je geen oplossing voor jouw probleem vinden.

Oh, was ik bijna vergeten - dat is iets wat onder de beste trollen voorkomt.

mark61
18-12-14, 14:54
Eindelijk een normale reactie.

Ik kan je alleen maar adviseren professionele hulp te zoeken. Ik denk niet dat je zo gelukkig bent.

mark61
18-12-14, 14:55
Nu, het is wel zeker dat je verlegen zit om aandacht als persoon en dat je alles doet om die aandacht te krijgen. Ik denk dat je toch eens professionele hulp moet vragen want hier op het forum zul je geen oplossing voor jouw probleem vinden.

Oh, was ik bijna vergeten - dat is iets wat onder de beste trollen voorkomt.

Ik denk niet dat 'aandacht zoeken' het belangrijkst is.

Umarvlie
18-12-14, 15:02
Ik denk niet dat 'aandacht zoeken' het belangrijkst is.

Mogelijk, ik weet het niet vandaar ook mijn aanbeveling tot het zoeken van professionele hulp.

naam
18-12-14, 17:00
Wat een verhaal zeg.....

super ick
18-12-14, 17:13
Tja.....

Na het vuurwerk dit jaar dus Ebolaholocaust voor allochtonen.

Hoe maak je het Ebolavirus zo kieskeurig dat alleen allochtonen besmet raken. De medische wetenschap........ze worden steeds knapper.

Blakarosu
19-12-14, 14:52
Ik kan je alleen maar adviseren professionele hulp te zoeken. Ik denk niet dat je zo gelukkig bent.

Lieverd, ik ben een erg gelukkig, en zeer gezegend mens. Ik geniet zoooveel privileges, en ik hoop ook anderen gelukkig te kunnen maken. Als wat ik zeg toch een beetje onduidelijk is, gaat men mij beslist beter begrijpen wanneer Ebola zich in hun buurt zal manifesteren. Ondertussen stel ik voor dat je je spaargeld van de bank neemt, vóór 2015, zodat je zelf kan beslissen te blijven of weg te gaan. Als ik me vergis, sorry dan, maar geen man overboord. De VVD/PvDA regering zal zijn coup doorzetten en regeren....

Blakarosu
19-12-14, 15:06
Tja.....

Na het vuurwerk dit jaar dus Ebolaholocaust voor allochtonen.

Hoe maak je het Ebolavirus zo kieskeurig dat alleen allochtonen besmet raken. De medische wetenschap........ze worden steeds knapper.

Dus ik spreek van holocausten, en dat de hele Europese geschiedenis bol staat van holocausten. Ik vraag me af of al die historische pestepidemieën natuurlijk waren of dat de machthebbers daarvoor zorgden, want na zo een epidemie veranderde de samenstelling, aantal, geografische verspreiding en economische activiteit/macht/potentieel van het arme, lastige volk. Kortom, ik zit met veel vragen. Ik neem aan dat super ick een witte bakra of Belg is, en wil de bakras er graag op wijzen dat ook gewone witte Europeanen, christenen (dus ook katholieken) slachtoffer waren tijdens de vorige holocaust. De Ebolavirus is een perfect middel voor de nieuwe holocaust. Zoals je weet is alles wat bekend is over 1933-1945 pas naderhand bekend geworden. De Staat vertelt ons wat er gebeurd is, dus horen wij een gekleurd en eenzijdig verhaal. Ik denk dat men naderhand alles kan afschrijven op Ebola. Geen schuldigen. De nieuwe NSB, heeft maar één lid, dus we kunnen deze keer geen ex-NSB ers vervolgen. Intussen heeft de PVV haar diensten verricht, en kan men de leider vervolgen, want de staat heeft hen niet meer nodig. Alle nazi wetten zijn immers al aangenomen. Dus denk met me mee. Het afluisterschandaal heeft al alle namen van toekomstige slachtoffers opgeleverd. Men kan onder het mom van Ebola ook preventief gaan ruimen, dus mensen ruimen die niet besmet zijn, maar besmet zouden kunnen raken. Verder kan men mensen gaan oppakken en opsluiten, en dat er daar rare dingen met hen gaan gebeuren. Een noodtoestand zal van kracht zijn, en alle verzet zou tegen politieoptreden zijn, en dat mag dus niet. Ik zie dat een scenario wordt afgewerkt, we worden bespeeld, voorbereid, in slaap gesust, terwijl de voorbereiding met volle vaart verder gaat. Maar goed, als je het niet mogelijk acht, doe dan niets. Zing het Wilhelmus wanneer ze je komen halen....

Blakarosu
19-12-14, 15:09
Wat een verhaal zeg.....

Het valt mij op dat mensen vooral bezig zijn informatie te verzamelen, maar waar het nu op aankomt is het synthetiseren van deze informatie, kennis. Waarom is de Nederlandse staat zo bezig met haatzaaierij. Verder verwijs ik naar eerder gedrag als een indicatie van toekomstig gedrag. De inconsistenties van het verhaal van de vorige holocaust (en). Sommige holocausten kennen we niet eens. Ik kon geen wetenschappelijk bronnen vinden over de vlucht van de Belgische joden in 1880, naar Engeland.

Blakarosu
19-12-14, 15:11
Ik denk niet dat 'aandacht zoeken' het belangrijkst is.

Mark61, wat is jou diagnose. Het stikt hiet van de psychiaters. Zouden jullie geen kantoor moeten houden en geld vragen voor jullie adviezen, dan het als een gratis hoer weg te geven?

Blakarosu
19-12-14, 15:15
Mogelijk, ik weet het niet vandaar ook mijn aanbeveling tot het zoeken van professionele hulp.

Afgaande op je nick, verwacht ik dat je ook een soort allochtoon bent. Kennelijk erg geassimileerd, want je doet ook mee met het psychisch inferieur verklaren van mensen die kritiek hebben op de superieure bakras. Jammer, hoor. Vanwege mensen als jij verzoen ik mij met de gedachte dat veel van jullie vermoord zullen worden, want jullie zijn te dom om je eigen leven te redden. Jullie zijn te dom om de mogelijkheid dat het fout kan gaan onder ogen te zien, bespreekbaar te maken. Dank je wel.

Blakarosu
19-12-14, 15:19
Nu, het is wel zeker dat je verlegen zit om aandacht als persoon en dat je alles doet om die aandacht te krijgen. Ik denk dat je toch eens professionele hulp moet vragen want hier op het forum zul je geen oplossing voor jouw probleem vinden.

Oh, was ik bijna vergeten - dat is iets wat onder de beste trollen voorkomt.

Zo dom. Dit is een discussie forum, en ik bespreek mijn opinies en gedachten, zoals iedereen hier. Maar omdat ze afwijken van de kudde, ben ik dus hier om aandacht te krijgen. En het gekke is dat ik haast niemand hier tref die als intelligent, erudiet, sophisticated, intelligent overkomt. Dus ik zou aandacht willen hebben van achterlijk, hypocriet plebs? Voor alle duidelijkheid, ik luid de noodklok, en hoop dat tenminste één waardig persoon gaat nadenken en zichzelf en zijn familie in veiligheid zal brengen. Het probleem is dat men nooit inhoudelijk reageert, maar steeds over mijn persoon, mijn geslachtsdeel...

Umarvlie
19-12-14, 15:30
Afgaande op je nick, verwacht ik dat je ook een soort allochtoon bent. Kennelijk erg geassimileerd, want je doet ook mee met het psychisch inferieur verklaren van mensen die kritiek hebben op de superieure bakras. Jammer, hoor. Vanwege mensen als jij verzoen ik mij met de gedachte dat veel van jullie vermoord zullen worden, want jullie zijn te dom om je eigen leven te redden. Jullie zijn te dom om de mogelijkheid dat het fout kan gaan onder ogen te zien, bespreekbaar te maken. Dank je wel.

Dus toch een trol.

super ick
19-12-14, 15:42
Zo dom. Dit is een discussie forum, en ik bespreek mijn opinies en gedachten, zoals iedereen hier. Maar omdat ze afwijken van de kudde, ben ik dus hier om aandacht te krijgen. En het gekke is dat ik haast niemand hier tref die als intelligent, erudiet, sophisticated, intelligent overkomt. Dus ik zou aandacht willen hebben van achterlijk, hypocriet plebs? Voor alle duidelijkheid, ik luid de noodklok, en hoop dat tenminste één waardig persoon gaat nadenken en zichzelf en zijn familie in veiligheid zal brengen. Het probleem is dat men nooit inhoudelijk reageert, maar steeds over mijn persoon, mijn geslachtsdeel...

Waarom ben je zelf nog niet weg?

Umarvlie
19-12-14, 15:50
Waarom ben je zelf nog niet weg?

De zelfbevrediging van een forum-trol.

mark61
19-12-14, 15:54
Waarom ben je zelf nog niet weg?

Vanwege een geestelijke stoornis. Ik weet nooit of ik boos moet worden (eerste, voor de hand liggende reactie) of medelijden moet hebben.

mark61
19-12-14, 15:55
De zelfbevrediging van een forum-trol.

Ik vind dat er een duidelijk onderscheid te maken valt tussen een trol en een geestesziek persoon.

Besides, wie voedt de trol? :hihi:

Pizatie en Bouyizen etc. zijn trollen. Dit hier is een sneu geval.

Tomas
19-12-14, 15:55
Moeilijk he, een trol negeren.

Umarvlie
19-12-14, 15:56
Moeilijk he, een trol negeren.

Nee hoor ... shit!

super ick
19-12-14, 16:02
Ik vind dat er een duidelijk onderscheid te maken valt tussen een trol en een geestesziek persoon.

Besides, wie voedt de trol? :hihi:

Pizatie en Bouyizen etc. zijn trollen. Dit hier is een sneu geval.

Waarschijnlijk is ze niet gevaarlijk. Of ze post vanuit een kliniek, dat kan ook.

mark61
19-12-14, 16:11
Waarschijnlijk is ze niet gevaarlijk. Of ze post vanuit een kliniek, dat kan ook.

Dat zijn ze geen van allen.

Blakarosu
19-12-14, 16:48
Waarschijnlijk is ze niet gevaarlijk. Of ze post vanuit een kliniek, dat kan ook.

Dat je mijn sexe correct hebt...

super ick
19-12-14, 22:56
Dat je mijn sexe correct hebt...


Ik heb gehoord dat heel veel Surinaamse vrouwen enorme zeikers zijn. Iets van 50%. De kans is dus groot dat jou moeder en je oma, net als jij, ook enorme zeikers waren.

Niks wetenschappelijks hoor. Gewoon onderbuik. Jeweettoch blank............

knots71karel
19-12-14, 23:02
'Zij' lieverd, ik heb een kut. Ik merk dat jij claimt precies te weten wat de nazies zijn en wat ze dachten. Ben je dan ook een nazie? En waarom al die vijandigheid van jij en super ick? Proportioneel kende Nederland een grotere slachting onder haar jodendom dan nazi Duitsland, dus waar moeten wij de grootste nazies ter wereld zoeken? Overigens merk ik nooit een erkenning, een vaststelling dat een holocaust moet worden voorbereid. Het komt niet uit de lucht vallen. Ik praat vooral over wat ik zie in Nederland, want de werkelijke holocaust zullen we pas leren kennen wanneer hij losbarst. Was de asbest ramp in Roermond van gisteren een generale repetitie, na de vogelgriep ramp?

O ( vrouw )sorry daar had ff niet op gelet , maar jou visie op de Nederlandse bevolking klopt niet helemaal ,omdat Nederland nogal punctueel alles bij hield dus ook wat voor geloof iemand had , was dat voor de moffen een presenteer blaadje geworden , en de meeste Joden KONDEN DAAROM OP GEPAKT WORDEN !
Verder had je ook schorum de zgn ''premie jagers , die Joden opspoorden , afgezien daarvan had je in iedere stad wel een Joden buurt wat ook de pakkans bevorderde.
En belangrijker nog Nederland was een klein land met een relatief grote Joodse bevolking.
Vandaar dat in NEDERLAND zoveel JODEN werden opgepakt.
Dus denk eerst maar eens na ,voordat je met je vingertje gaat wijzen.
:fplet:

Blakarosu
20-12-14, 12:33
Ik heb gehoord dat heel veel Surinaamse vrouwen enorme zeikers zijn. Iets van 50%. De kans is dus groot dat jou moeder en je oma, net als jij, ook enorme zeikers waren.

Niks wetenschappelijks hoor. Gewoon onderbuik. Jeweettoch blank............

Vreemd, maar Surinaamse vrouwen hebben zelden te klagen over te weinig aandacht van de mannen. Ze houden van onze grote tieten en billen. Doet hen aan hun moer denken, denk ik. Overigens is het portret van Rembrandt in de draad 'Gewitte Portretten'een bron. Volgens den heer Egmond Codfried vormen de verwitte portretten een fysiek bewijs van zijn denkbeelden. Als de portretten onderzocht ziijn, en hersteld in de oorspronkelijke staat, zal de racistische haat tegen den Zwarte ophouden. Niet iedereen weet wat een bron is. Veel mensen denken dat den Codfried een witte persoon overschrijft. Niets is minder waar.

Joesoef
20-12-14, 12:40
Please codfriet hou op met je getrol.

Blakarosu
20-12-14, 12:47
O ( vrouw )sorry daar had ff niet op gelet , maar jou visie op de Nederlandse bevolking klopt niet helemaal ,omdat Nederland nogal punctueel alles bij hield dus ook wat voor geloof iemand had , was dat voor de moffen een presenteer blaadje geworden , en de meeste Joden KONDEN DAAROM OP GEPAKT WORDEN !
Verder had je ook schorum de zgn ''premie jagers , die Joden opspoorden , afgezien daarvan had je in iedere stad wel een Joden buurt wat ook de pakkans bevorderde.
En belangrijker nog Nederland was een klein land met een relatief grote Joodse bevolking.
Vandaar dat in NEDERLAND zoveel JODEN werden opgepakt.
Dus denk eerst maar eens na ,voordat je met je vingertje gaat wijzen.
:fplet:

Een inhoudelijke reactie. Ik wijs niet met de vinger. Een historisch onderzoeker moet zich van een expliciet oordeel onthouden. Uit de strekking van zijn stellingen kan men een opinie destilleren, na kennis name van zijn stellingen. Ik ben bv geen monarchist, maar je gaat mij geen nare dingen horen zeggen over den heer Willem-Alexander von Amsberg of zijn lieftallige, sexy, troff vrouw, Maxima von Amsberg-Zorreguitta.

De Nederlandse staat heeft kennelijk stambomen gemaakt om burgers, conform de Neurenbergse wetten, tot jood te verklaren. Alle aldus geidentificeerde Joodse burgers moesten naar Amsterdam verhuizen en zich vestigen in het Judenviertel. Niet alle joden waren bekend met hun roots, of beleidend jood.
Mijn punt is dat alle Europese staten in 1933 gezamelijk hebben overlegd met de nieuw aangetreden Hitler, om hun joden en andere ongewenste burgers op te ruimen. Duitsland nam kennelijk die rol op zich omdat zij nog heel veel meer Europeanen wilden opruimen. Alles dat niet lelieblank was, en in mijn ogen nazaten van de eerste Europeanen. De Sinti en Roma, de wends (vVandalen), de Denen, en kennelijk de Poolse adel die bruin en zwart is gebleven na 1848. Onder de Oost Europeanen treft men nog steeds veel erg bruine en zwarte mensen. Die moesten dood.

Holocausten komen steeds weer terug, dan weer kleinschalig, dan weer groots, en zijn een reset, een ruiming, om problemen op te lossen als het stelsel is verworden. Zo blijft Europa fris en dus erg machtig. In een beschaafd land als China houdt men conferenties om de problemen te inventariseren en maakt nieuwe plannen, inclusief bestuursmaatregelen en een nieuwe leider. In Europa wil men liever bloed zien vloeien en gaat men in 2015-2020, wellicht 1/3 van de Europese bewoners vermoorden en verjagen.

Het schijnt dat er in nederland bepaalde ernstige beperkingen gelden voor Nederlanders die te lang in het buitenland verblijven. Ook gewone, witte blauwogige Hollanders, kunnen bij terugkomst ontdekken dat ze geen verblijfsrecht meer hebben in Nederland.

Overigens heb ik mij altijd ingezet voor het algemeen belang. Dus ook voor witten, want ik wind mij op over de onvrijwillige euthansie op bejaarden en zieken in Nederland en Belgié. Dus Europeanen van alle kleuren. Nu wind ik mij op over de staatsgreep die die vervloekte VVD/PvdA regering aan het voorbereiden is, en dat niemand de noodklok luidt. Z|e willen ons gekozen parlementen opzij schuiven, om ons van een verworven recht te beroven.

knots71karel
20-12-14, 13:48
Een inhoudelijke reactie. Ik wijs niet met de vinger. Een historisch onderzoeker moet zich van een expliciet oordeel onthouden. Uit de strekking van zijn stellingen kan men een opinie destilleren, na kennis name van zijn stellingen. Ik ben bv geen monarchist, maar je gaat mij geen nare dingen horen zeggen over den heer Willem-Alexander von Amsberg of zijn lieftallige, sexy, troff vrouw, Maxima von Amsberg-Zorreguitta.

De Nederlandse staat heeft kennelijk stambomen gemaakt om burgers, conform de Neurenbergse wetten, tot jood te verklaren. Alle aldus geidentificeerde Joodse burgers moesten naar Amsterdam verhuizen en zich vestigen in het Judenviertel. Niet alle joden waren bekend met hun roots, of beleidend jood.
Mijn punt is dat alle Europese staten in 1933 gezamelijk hebben overlegd met de nieuw aangetreden Hitler, om hun joden en andere ongewenste burgers op te ruimen. Duitsland nam kennelijk die rol op zich omdat zij nog heel veel meer Europeanen wilden opruimen. Alles dat niet lelieblank was, en in mijn ogen nazaten van de eerste Europeanen. De Sinti en Roma, de wends (vVandalen), de Denen, en kennelijk de Poolse adel die bruin en zwart is gebleven na 1848. Onder de Oost Europeanen treft men nog steeds veel erg bruine en zwarte mensen. Die moesten dood.

Holocausten komen steeds weer terug, dan weer kleinschalig, dan weer groots, en zijn een reset, een ruiming, om problemen op te lossen als het stelsel is verworden. Zo blijft Europa fris en dus erg machtig. In een beschaafd land als China houdt men conferenties om de problemen te inventariseren en maakt nieuwe plannen, inclusief bestuursmaatregelen en een nieuwe leider. In Europa wil men liever bloed zien vloeien en gaat men in 2015-2020, wellicht 1/3 van de Europese bewoners vermoorden en verjagen.

Het schijnt dat er in nederland bepaalde ernstige beperkingen gelden voor Nederlanders die te lang in het buitenland verblijven. Ook gewone, witte blauwogige Hollanders, kunnen bij terugkomst ontdekken dat ze geen verblijfsrecht meer hebben in Nederland.

Overigens heb ik mij altijd ingezet voor het algemeen belang. Dus ook voor witten, want ik wind mij op over de onvrijwillige euthansie op bejaarden en zieken in Nederland en Belgié. Dus Europeanen van alle kleuren. Nu wind ik mij op over de staatsgreep die die vervloekte VVD/PvdA regering aan het voorbereiden is, en dat niemand de noodklok luidt. Z|e willen ons gekozen parlementen opzij schuiven, om ons van een verworven recht te beroven.

Blijkbaar lees je mijn antwoorden niet , ik heb al eerder hier alles over deer ''untermenschen'' geschreven .
Een bekende uitspraak van Hitler was : nach derr Juden sind die Araber an der reihe !
De zwarte bevolking lees Negroide zou gespaard worden ze hadden ten slotte weinig te vrezen van deze mensen, en ze moesten ook slaven hebben! ja je leest het goed :-(
De Jappen zouden in AZIE onder toezicht van Nazie Duitsland ongeveer het zelfde moeten doen..
nl alles wat hun inziens gevaarlijk kon zijn of worden opruimen( daar waren de meningen nogal verdeeld over) zoals later zou blijken tijdens de verhoren van de Japanse kopstukken.

The_Grand_Wazoo
20-12-14, 15:44
Dus ik spreek van holocausten, en dat de hele Europese geschiedenis bol staat van holocausten. Ik vraag me af of al die historische pestepidemieën natuurlijk waren of dat de machthebbers daarvoor zorgden, want na zo een epidemie veranderde de samenstelling, aantal, geografische verspreiding en economische activiteit/macht/potentieel van het arme, lastige volk.

In een periode waarin nergens op de wereld de medische wetenschap op het niveau was om uberhaupt de oorzaak van epidemien te kenne, is de veronderstelling dat de 'elite' die willens en wetens heeft verorzaakt op zijn minst twijfelachtig.
Vervolgens, de pest heerste zonder onderscheid van rang of stand. Dus als die elite werkelijk zo doortrapt was om een epidemie te veroorzaken, dan had zij ook dat weel moeten kunnen voorkomen
Vervolgens was het gevolg van de epidemie een aantoonbare machtsafname van de elite. Door de enorme afname van arbeidskrachten nam juist de macht van de burgerij en de niet-burger, het niet-belastingbetalende plebs enorm toe.



Kortom, ik zit met veel vragen.


De vragen die je tot nu toe hebt gesteld zijn gebaseerd op allerhande betwistbare aannames.



Ik neem aan dat super ick een witte bakra of Belg is, en wil de bakras er graag op wijzen dat ook gewone witte Europeanen, christenen (dus ook katholieken) slachtoffer waren tijdens de vorige holocaust. De Ebolavirus is een perfect middel voor de nieuwe holocaust. Zoals je weet is alles wat bekend is over 1933-1945 pas naderhand bekend geworden.


Zoals ik weet is uitzonderlijk veel van wat bekend is over 1933-1945 ook al in die periode bekend. Je stelt hier zeer terloops iets wat aantoonbaar onjuist is,




De Staat vertelt ons wat er gebeurd is, dus horen wij een gekleurd en eenzijdig verhaal.


Nee, de staat is zeker niet de enige bron. Je maakt hier terloops een aantoonbaar onjuiste aanname.
'Dus horen wij ...' - Waarop is deze impliciete conclusie gebaseerd? Je conclusie volgt louter uit jouw aannames dat a) de staat volledig samenvalt met een perfide machtselite, b) deze machtselite dezelfde belangen deelde en c) deze elite een verborgen agenda heeft. Let wel, het volgt uit je aannames, niet uit je argumenten.

Heb je je ooit verdiept in de staatsvorming vanaf zeg 1494 (begin van de oorlogen tussen het huis van Valois en de Habsburgers en een aardig begin punt van de ontwikkeling van de moderne staat). Ken je het begrip 'samengestelde' staat? Besef je dat dat begrip per definitie een concurrentie tussen de leden van de machtselites binnen de Europese rijken impliceert?
Machtselites zijn altijd verbrokkeld en bestaan uit mensen die elkaar permanent beconcurreren.




Ik denk dat men naderhand alles kan afschrijven op Ebola.



Ebola, ebola, wat heb jij toch met dat ebola. Een vervelend virus, wat al een tijd bestaat en wat in vergelijking met TBC of Aids een zeer marginale impact heeft op de wereldbevolking, beperkt tot een heel klein gebied in Afrika.



Geen schuldigen. De nieuwe NSB, heeft maar één lid, dus we kunnen deze keer geen ex-NSB ers vervolgen. Intussen heeft de PVV haar diensten verricht, en kan men de leider vervolgen, want de staat heeft hen niet meer nodig.

Huh ...? De PVV is het instrument van de veronderstelde machtselite met de veronderstelde geheime agenda? En dat volgt uit?



Alle nazi wetten zijn immers al aangenomen.


Welke nazi wetten heb je het over? Kun je ze even op een rijtje zetten?




Dus denk met me mee.



Niet zolang je blijft werken met terloopse en zeen onaannemelijke aannames




Het afluisterschandaal heeft al alle namen van toekomstige slachtoffers opgeleverd.


Huh? 'Het' afluisterschandaal? Welke van de tientallen afluisterschandalen? En moet ik daar ook de afluisterschandalen bij betrekken waarin de ene machtselite de andere van een blijkt te hebben afgeluisterd?




Men kan onder het mom van Ebola ook preventief gaan ruimen, dus mensen ruimen die niet besmet zijn, maar besmet zouden kunnen raken. Verder kan men mensen gaan oppakken en opsluiten, en dat er daar rare dingen met hen gaan gebeuren. Een noodtoestand zal van kracht zijn, en alle verzet zou tegen politieoptreden zijn, en dat mag dus niet. Ik zie dat een scenario wordt afgewerkt, we worden bespeeld, voorbereid, in slaap gesust, terwijl de voorbereiding met volle vaart verder gaat. Maar goed, als je het niet mogelijk acht, doe dan niets. Zing het Wilhelmus wanneer ze je komen halen....

'Men'? Wie is 'men'? En welke belangen heeft 'men' bij het preventief ruimten van 'wie'?

Ik heb eerder al een inhoudelijk kanttekening geplaatst bij je melding dat de Europese elite zwart zou zijn geweest.
Daar ben je niet op ingegaan. Nu kom je weer met allerhande onaannemelijke verhalen over kwaadwillende elites.

Je verbaast je dat je niet serieus genomen wordt. Dat verbaast mij dan weer.

The_Grand_Wazoo
20-12-14, 15:53
Vreemd, maar Surinaamse vrouwen hebben zelden te klagen over te weinig aandacht van de mannen. Ze houden van onze grote tieten en billen. Doet hen aan hun moer denken, denk ik. Overigens is het portret van Rembrandt in de draad 'Gewitte Portretten'een bron. Volgens den heer Egmond Codfried vormen de verwitte portretten een fysiek bewijs van zijn denkbeelden. Als de portretten onderzocht ziijn, en hersteld in de oorspronkelijke staat, zal de racistische haat tegen den Zwarte ophouden. Niet iedereen weet wat een bron is. Veel mensen denken dat den Codfried een witte persoon overschrijft. Niets is minder waar.

Wat jij verondersteld is dus een samenzwering waarin alle kunstuitingen zijn 'gewit'. Van de fresco in de allerkleinste achteraf kerkjes tot de wereldberoemde kunstwerken die ook in de tijd dat ze werden geschilderd/gebeeldhouwd/geschreven zijn beschreven en gekopieerd.

En val al die uitingen is er niet een stiekem in de oorspronkelijke staat bewaard, zijn alle kopieen aangepast (inclusief de werken die in het bezit waren gekomen van personen buiten Europa) en de beschrijvingen stammend uit de tijd waarin die werken zijn vervaardigd, dat allemaal heeft plaatsgevonden en vervolgens is die daad uit het collectieve geheugen gewist.

Wederom, uiterst onaannemelijk.

Olive Yao
20-12-14, 17:20
.
Zo Grand_Wazoo, dat is even wat text zeg. Goede analyse. :duim: