PDA

Bekijk Volledige Versie : Halal uiteten.

yasmiin
10-12-14, 10:07
Hee allemaal,

Heb dit account aangemaakt omdat ik jullie hulp zoek. Ik wil graag uit eten met mijn vriend maar elke keer lopen we tegen hetzelfde probleem aan. Waar kan je nou echt halal eten in omgeving Utrecht..

We vinden het beide toch altijd wel een risico om ergens te eten waar ze ook varkensvlees verkopen. Iemand toevallig leuke adresjes in omgeving Utrecht?

Alvast bedankt!

AnneleinKoot
24-03-15, 17:04
Misschien bij Le Connaisseur?

berkani45
25-03-15, 05:30
Vooral niet bij zo dunner zaken

Elamirah
25-03-15, 21:13
Vooral niet bij zo dunner zaken

Kan romantisch zijn toch? :hihi:

Mezelf_man
30-03-15, 05:13
hahahahahahahahahahaha, halal uit eten in een relatie die haram is die combinatie vind ik dus grappig, vooral woordencombinatie, halal eten en vriend(relatie).

Najib Amhali als je dit leest maak hier eens wat grapjes over.

soufiank
30-03-15, 22:19
Oh bij welke soort relatie zou je beginnen dan..Zo dat je een halal(huwlijk)relatie bereikt?!?!oh ja verloven natuurlijk...Iedereen weet er van!familie,vrienden,buren.familie van familie,vrienden van vrienden en buren van buren...Want dan ziet niemand wat niemand sporen volgd en ik als ouder broer tegen me stoere matties kan vertellen..Nee man mn zusje is verloofd ze gaat trouwen..je moeder was ook op verlovingsfeest.........MENSEN WE VERGETEN DE BASIS EN WAAR ALLES OM DRAAIT IN DE ISLAM ZEKER:INTENTIE

LouKarim
02-04-15, 14:56
Halal zodra het door een moslim geslacht is ook al is het maar de vraag of deze de titel van moslim mag dragen.

berkani45
03-04-15, 21:03
l'italiano . "wel hier heb jullie wat aan. 100procent halal dan wel aangeven .
ook voor meeder personen

berkani45
03-04-15, 21:13
romantich kan wel,vatte tafel plastik beklijd met daarop knoflook sambal suise jou ding!.