PDA

Bekijk Volledige Versie : .Reports: Palestinian 'Minister' Dies after Clash with IDF – INN (http://goo.gl/L2lrZ6)



knots71karel
10-12-14, 19:29
Woensdag 10 december 2014 - Palestijnse 'minister' (terrorist) gedood door de IDF; Netanjahoe's leiderschap wordt vandaag getest in Likoed stemming

De Palestijnse functionaris Ziad Abu Ein is door de IDF in een confrontatie doodgeslagen. Volgens het ziekenhuis in Ramallah werd Ziad Abu Ein op zijn borst met de achterkant van een geweer geslagen en overleed hij daaraan. De IDF zegt dat er sprake is van een hartaanval nadat hij mogelijk was geslagen en traangas had ingeademd. Het incident gebeurde tijdens een protestmars in Turmus Ayya nabij Ramallah. Arabieren veroorzaakten rellen en beweerden dat Joden stenen naar auto's en huizen gooiden. Het Joodse protest volgde op een paarden diefstal bij Adey Ad en zij verdachten inwoners van Turmus Ayya daarvan. Ziad Abu Ein hield zich bezig met Joodse nederzettingen in Palestijns gebied. Daarvoor was hij plaatsvervangend minister van Gevangenis Zaken. Hij heeft zich ook met terroristische activiteiten beziggehouden waaronder een bomaanslag in Tiberias waarbij twee doden vielen. Hij kreeg levenslang maar werd in 1985, na 2 jaar gevangenschap, bij een gevangenenruil vrijgelaten

knots71karel
10-12-14, 19:35
Alweer veel geweld van Israelische soldaten ,bij een demonstratie van Palestijnen die stekjes van olijf bomen trachten te planten , waarbij Ziad Abu Ein kwam te overlijden
Dat was op het N.O.S journaal te zien .
:droef:

knots71karel
10-12-14, 22:45
Onbelangrijk hij was maar een PALESTIJN !
Palestijnse oud-minister dood na confrontatie met Israël | NOS (http://nos.nl/artikel/2008248-palestijnse-oud-minister-dood-na-confrontatie-met-isra-l.html)
:boeps:

super ick
11-12-14, 07:46
Stekjes planten! Dat kan ook niet hè.

knots71karel
11-12-14, 11:09
Stekjes planten! Dat kan ook niet hè.

NEE ,zeker niet als je weet de de Israelische veiligheids troepen loeren op zo,n ''buitenkansje''om ff hun traangas granaten uit te proberen.
Al met al weer een flinke stap achteruit , in plaats van vooruit !

super ick
11-12-14, 14:46
NEE ,zeker niet als je weet de de Israelische veiligheids troepen loeren op zo,n ''buitenkansje''om ff hun traangas granaten uit te proberen.
Al met al weer een flinke stap achteruit , in plaats van vooruit !

Heb daar de hoop al opgegeven. Te grote krachten op de achtergrond die geen oplossing willen. Ja een letterlijke oplossing van de Joden in 1 of ander zuur.

knots71karel
11-12-14, 21:42
Heb daar de hoop al opgegeven. Te grote krachten op de achtergrond die geen oplossing willen. Ja een letterlijke oplossing van de Joden in 1 of ander zuur.

Er zit te veel haat van beide kanten onder de bevolking .
Ze moesten eens een verkiezing houden tussen beide partijen wie wel en wie niet met elkaar in vrede wil leven

super ick
12-12-14, 07:35
Er zit te veel haat van beide kanten onder de bevolking .
Ze moesten eens een verkiezing houden tussen beide partijen wie wel en wie niet met elkaar in vrede wil leven

Ik heb ze als buren tussen elkaar zien leven. Dat zou nu een groot deel nog steeds doen. Alleen stel dat ze nu die muur openzetten dan ploft er volgende week weer ergens een bus en doen ze alles weer dicht. Zo kan een enkeling daar het beleid bepalen.

super ick
12-12-14, 08:00
Er zijn beelden van zijn onwel worden. Hij zit op de grond, geen IDF soldaat te bekennen in de wijde omgeving. Mijnheer scheen hartpatiënt te zijn met een hoge bloeddruk.

Overigens heeft hij twee jongens van 16 en 14 gedood met een bom. Niet iedereen zou even hard treuren om zijn dood.

Ibrah1234
12-12-14, 11:43
" Dies after Clash with IDF"

Sowieso een slecht idee op de vuist te gaan met bewapende militairen. :duizelig:

knots71karel
12-12-14, 23:27
Er zijn beelden van zijn onwel worden. Hij zit op de grond, geen IDF soldaat te bekennen in de wijde omgeving. Mijnheer scheen hartpatiënt te zijn met een hoge bloeddruk.

Overigens heeft hij twee jongens van 16 en 14 gedood met een bom. Niet iedereen zou even hard treuren om zijn dood.

Nou ze hebben hem wel degelijk hardhandig aangepakt ,maar niet dat je daaraan moet overlijden.
En wat het laatse betreft bedoel ik juist , de haat onderling blijft ''hangen'' .

mark61
13-12-14, 00:34
Ja een letterlijke oplossing van de Joden in 1 of ander zuur.

Waar slaaaaat dit nou weer op? De Palestijnen liggen onder, dus natuurlijk willen die een oplossing. Zij hebben een probleem.

De Israëli's liggen boven en hebben vrijwel alleen maar voordeel van de situatie; de nadelen zijn beperkt. Zij hebben geen enkel belang bij een rechtvaardige oplosssing.

De PLO en de Arabische Liga staan al ruim een decennium klaar om vrede te sluiten. Israël heeft niets gedaan dan gewoon niets doen, en onderhandelingen saboteren.

Ik snap gewoon niet hoe je zo'n opmerking kan maken. Onbegrijpelijk.

mark61
13-12-14, 00:37
Ze moesten eens een verkiezing houden tussen beide partijen wie wel en wie niet met elkaar in vrede wil leven

Die verkiezingen in Israël zijn duidelijk: de partijen die geen vrede willen hebben overtuigend gewonnen, en zullen ook de volgende verkiezingen weer winnen.

De verkiezingen in Palestina zijn ook duidelijk: de PLO blijft altijd de grootste en wil al decennia onderhandelen. Zelfs Hamas laat dat regelmatig in bedekte termen weten.

'Vrede' betekent niks. Israël wil 'vrede', dat wil zeggen: de Palestijnen lekker in kampen tot in de eeuwigheid, ze moeten wel ophouden met schieten.

super ick
13-12-14, 08:56
Waar slaaaaat dit nou weer op? De Palestijnen liggen onder, dus natuurlijk willen die een oplossing. Zij hebben een probleem.

De Israëli's liggen boven en hebben vrijwel alleen maar voordeel van de situatie; de nadelen zijn beperkt. Zij hebben geen enkel belang bij een rechtvaardige oplosssing.

De PLO en de Arabische Liga staan al ruim een decennium klaar om vrede te sluiten. Israël heeft niets gedaan dan gewoon niets doen, en onderhandelingen saboteren.

Ik snap gewoon niet hoe je zo'n opmerking kan maken. Onbegrijpelijk.

Ik vind het niet gek dat Sam de kiezer langzamerhand geen zin meer heeft in vrede. Na eerst twee pogingen zijn land van de kaart te vegen en talloze aanslagen. Hetzelfde geldt voor de Mohammed de Palestijn die om de paar jaar bommen kan koppen.

Dat lijkt mij niet. Alle ogen blijven continu op hen gericht. Landen die zelf lekker hoog en droog zitten blijven hen maar veroordelen. Het gaat ten koste van de economie.

Die opmerking maak ik omdat ik de saboteurs van vrede aan BEIDE kanten hun werk zie doen. Ik vind het een hele naïeve gedachte om Israel als enige agressor aan te wijzen en net te doen alsof alles koek en ei wordt als Israel die muur afbreekt en de grens van 1948 of 1967 respecteert. Je kunt toch met eigen ogen zien hoeveel haatbaarden er daar in de regio zijn die toeslaan als het gezag wegvalt?
Ze worden daar door de regio sinds het begin gehaat en dat gaat door ongeacht wat ze verder doen.

In het verleden hebben ze daar, volgens destijds geldend internationaal recht, een land mogen stichten. Op niet zomaar een plek. Historisch gezien komen ze er vandaan en voor hen is de religieuze band ook zeer belangrijk. Eigenlijk nog meer bestaansrecht dan bijv Australie en de VS. De huidige machthebbers hadden daar geen enkele band mee, zijn er domweg naartoe gevaren en hebben het ingepikt. Dat moet terug naar de Indianen en Aboriginals. Die hebben dus ook recht om bomaanslagen te plegen vanwege de diefstal van hun land.

knots71karel
13-12-14, 21:39
Ik vind het niet gek dat Sam de kiezer langzamerhand geen zin meer heeft in vrede. Na eerst twee pogingen zijn land van de kaart te vegen en talloze aanslagen. Hetzelfde geldt voor de Mohammed de Palestijn die om de paar jaar bommen kan koppen.

Dat lijkt mij niet. Alle ogen blijven continu op hen gericht. Landen die zelf lekker hoog en droog zitten blijven hen maar veroordelen. Het gaat ten koste van de economie.

Die opmerking maak ik omdat ik de saboteurs van vrede aan BEIDE kanten hun werk zie doen. Ik vind het een hele naïeve gedachte om Israel als enige agressor aan te wijzen en net te doen alsof alles koek en ei wordt als Israel die muur afbreekt en de grens van 1948 of 1967 respecteert. Je kunt toch met eigen ogen zien hoeveel haatbaarden er daar in de regio zijn die toeslaan als het gezag wegvalt?
Ze worden daar door de regio sinds het begin gehaat en dat gaat door ongeacht wat ze verder doen.

In het verleden hebben ze daar, volgens destijds geldend internationaal recht, een land mogen stichten. Op niet zomaar een plek. Historisch gezien komen ze er vandaan en voor hen is de religieuze band ook zeer belangrijk. Eigenlijk nog meer bestaansrecht dan bijv Australie en de VS. De huidige machthebbers hadden daar geen enkele band mee, zijn er domweg naartoe gevaren en hebben het ingepikt. Dat moet terug naar de Indianen en Aboriginals. Die hebben dus ook recht om bomaanslagen te plegen vanwege de diefstal van hun land.


Ja daar valt geen spelt tussen te krijgen , WANT ZO IS HET TOEVALLIG OOK NOG EENS EEN KEER !

super ick
14-12-14, 10:20
Ja daar valt geen spelt tussen te krijgen , WANT ZO IS HET TOEVALLIG OOK NOG EENS EEN KEER !

:hihi:

knots71karel
14-12-14, 21:44
:hihi:

Gek genoeg ondanks alles , kun je van alle landen in die omgeving momenteel nog het beste in Palestina wonen, je hoeft daar geen honger te hebben en met ruim 1600!!! miljonairs in dat land is het zeker niet slecht te vertoeven .
Beter als die honderden stakkers in de vluchtelingen kampen >die vervolgd worden door de IS fanaten.

super ick
15-12-14, 07:52
Gek genoeg ondanks alles , kun je van alle landen in die omgeving momenteel nog het beste in Palestina wonen, je hoeft daar geen honger te hebben en met ruim 1600!!! miljonairs in dat land is het zeker niet slecht te vertoeven .
Beter als die honderden stakkers in de vluchtelingen kampen >die vervolgd worden door de IS fanaten.

Er is daar geen honger. Denk alleen dat de gewone man het daar niet moet hebben van die miljonairs. Als die van begin af aan hun rijkdom eerlijk hadden verdeeld waren ze sowieso nooit miljonair geworden. De meesten zijn overigens Hamasleden. Miljonair geworden door smokkel van allerlei goederen EN het in de zak steken van buitenlandse hulp. Dat stopt als er vrede komt. Jammer dat dat belang door de meesten niet onderkent wordt.

Ik vind IS los staan van Gaza. Het enige dat je wellicht zou kunnen stellen is dat er wat feller op Israel gereageerd wordt dan op IS.

knots71karel
15-12-14, 11:39
Er is daar geen honger. Denk alleen dat de gewone man het daar niet moet hebben van die miljonairs. Als die van begin af aan hun rijkdom eerlijk hadden verdeeld waren ze sowieso nooit miljonair geworden. De meesten zijn overigens Hamasleden. Miljonair geworden door smokkel van allerlei goederen EN het in de zak steken van buitenlandse hulp. Dat stopt als er vrede komt. Jammer dat dat belang door de meesten niet onderkent wordt.




Ik vind IS los staan van Gaza. Het enige dat je wellicht zou kunnen stellen is dat er wat feller op Israel gereageerd wordt dan op IS.

Zo ver had ik nog niet eens gedacht !
Maar daar zit ook iets in , zo zie je maar weer zelfs voor ''brave ''HAMAS Moslims is de onderstaande slag zin van toe passing :
GELD dat stom is maakt recht wat krom is !
:zegniets: