PDA

Bekijk Volledige Versie : "IS executeerde 100 buitenlandse strijders die terug naar huis wilden"



Marsipulami
20-12-14, 20:28
"IS executeerde 100 buitenlandse strijders"

20-12-14, 15.04u

Bron: Belga

Islamitische Staat (IS) heeft honderd van zijn buitenlandse strijders geëxecuteerd omdat ze wilden vluchten uit de Noord-Syrische stad Raqqa. Dat heeft een anonieme opposant van het regime en IS gezegd aan de krant The Financial Times.


In de krant stelt de bron dat hij honderd executies heeft geverifieerd van buitenlandse jihadisten die probeerden te vluchten. Naar verluidt is in Raqqa een militaire politie opgericht die buitenlandse strijders opspoort die proberen de gevechten te ontvluchten. Er zouden al tientallen huiszoekingen en aanhoudingen verricht zijn.

Klagen over tegenstander

Midden oktober maakte de Britse pers al melding van vijf Britten, drie Fransen, twee Duitsers en twee Belgen die gevangen genomen werden door IS omdat ze naar hun thuisland wilden terugkeren. Ze kloegen omdat ze niet tegen het regime van Bashar al-Assad, maar tegen andere rebellengroepen moesten vechten.

Luchtaanvallen

Sinds de lancering van de internationale luchtaanvallen op de stellingen van IS heeft de jihadistische beweging forse verliezen geleden. Het Pentagon meldde deze week nog dat verscheidene IS-leiders in Irak zijn gedood. In het noorden van het land konden Koerdische strijders gisteren de maandenlange belegering van de Sinjar-berg door IS doorbreken. Ze staan vandaag op het punt om de stad definitief in te nemen.

super ick
20-12-14, 21:03
Mag je niet plaatsen. Onduidelijke bron.

Tis niet waar, tis niet waar, tis niet waar. Alle moslims zijn wel liev, nanananana.

Olive Yao
20-12-14, 21:12
.
Jonge vrouwen en meisjes die daarheen zijn gegaan. Ik verwacht dat zij terugwillen, wanneer de werkelijkheid tot hen is doorgedrongen. Geëxecuteerd zullen ze dan wel niet worden. :aanwal:

knots71karel
20-12-14, 23:49
.
Jonge vrouwen en meisjes die daarheen zijn gegaan. Ik verwacht dat zij terugwillen, wanneer de werkelijkheid tot hen is doorgedrongen. Geëxecuteerd zullen ze dan wel niet worden. :aanwal:

De wens is de vader van de gedachten , als ze kinderen doden , dan zijn deze meisjes ook in hun ogen afvallig dus ... hun lot laat zich raden.

BoerHarms
21-12-14, 05:43
.
Jonge vrouwen en meisjes die daarheen zijn gegaan. Ik verwacht dat zij terugwillen, wanneer de werkelijkheid tot hen is doorgedrongen. Geëxecuteerd zullen ze dan wel niet worden. :aanwal:

Maar verplicht "uitgehuwd " worden, of tijdelijk uitgehuwd worden aan de strijders want dat is de enige legitime manier om dat de meisjes te.....

super ick
21-12-14, 09:31
.
Jonge vrouwen en meisjes die daarheen zijn gegaan. Ik verwacht dat zij terugwillen, wanneer de werkelijkheid tot hen is doorgedrongen. Geëxecuteerd zullen ze dan wel niet worden. :aanwal:

[struisvogelmodusaan]welneeeeeeeeeee[struisvogelmodusuit]

knots71karel
21-12-14, 13:54
[struisvogelmodusaan]welneeeeeeeeeee[struisvogelmodusuit]


STEEK JE KOP MAAR IN T,ZAND, MAAR ONDERTUSSEN STAAT DE WERELD OM JE HEEN IN BRAND !
:stout: