PDA

Bekijk Volledige Versie : Nadoona Fitness Challenge

ISA studentenvereniging
21-12-14, 15:11
Beste leden en geïnteresseerden,

‘In 2015 ga ik echt gezonder eten.’

‘Volgend jaar ga ik eindelijk naar de sportschool.’

Goede voornemens zijn natuurlijk leuk, maar acties zijn beter. Daarom organiseert ISA de ‘Extreme Fitness Challenge‘ aankomende januari. Een uitdaging voor iedereen die serieus wilt werken aan een fitter en gezonder leven. Geen woorden, maar daden. Samen met Nadoona, het leidende fitnessinitiatief voor moslima’s in Noord-Amerika, ga jij drie keer per week (twee keer met een groep en één keer alleen), vier weken lang werken aan een beter, strakker en gezonder lichaam. Doei 2014, hallo nieuwe jij!

Nadoona is het nummer één fitness programma voor moslima’s in Noord-Amerika. Langzamerhand groeit hun markt. De bedenker is Nadine Abu Jubara. Zij is afgestudeerd als civiel ingenieur en heeft, na vier jaar in de bouwkunde te hebben gewerkt, Nadoona opgezet. ISA is de eerste organisatie waarmee Nadoona exclusief de ‘Extreme Fitness Challenge’ organiseert in Europa. Er wordt hier dus geschiedenis geschreven!

De challenge wordt geopend met een lezing van Nadine Abu Jubara over de combinatie van ‘sport en voeding binnen de Islam‘. Na de openingslezing worden de trainingen gepland. Deze worden één keer per week via Skype georganiseerd (dus je kan ze gewoon thuis volgen) en één keer live in Hoofddorp (30 min van de VU met het openbaar vervoer). Er wordt ook van jou verwacht dat je één keer per week zelfstandig traint. Na vier weken is er een feestelijke afsluiting met de overhandiging van jouw eigen Nadoona Extreme Fitness DVD. Actieve deelnemers maken daarboven ook nog eens kans op mooie prijzen!

Aarzel dus niet en schrijf je nu in. Jouw toekomstige ‘ik’ zal jou dankbaar zijn.

Met vriendelijke groet,
Bestuur ISA – Islamitische Studentenvereniging Amsterdam