PDA

Bekijk Volledige Versie : moeder heeft sex met een klein jochie



SportFreak
29-12-14, 13:37
Een beeldschone 42-jarige moeder werd door de politie betrapt juist op het moment dat ze een minderjarige jongen in haar auto oraal bevredigde. Het klinkt als het begin van een matig doordachte grap, maar het is de harde werkelijkheid.

CHEERLEADER
De verleidelijke Iris Gibney pijpte een 17-jarige scholier in haar auto. De twee ontmoetten elkaar bij een American Football-wedstrijd op de school van haar kinderen. Daar was Iris 'Cheer-moeder'; wat zoveel inhoudt dat ze de sporters voor, tijdens en na wedstrijden aanmoedigt. Ze nam haar werk nu alleen ietsje te serieus. Saillant detail: Iris' dochter is cheerleader op dezelfde school.

MOEDER
De uit het Amerikaanse stadje Pottstown afkomstige vrouw is getrouwd en heeft liefst drie kinderen. De woest aantrekkelijke blondine werd in het Hollenbach Park betrapt om 22:30 's avonds, nadat het park al gesloten was.

Een passerende agent stopte, nam een kijkje bij de auto en zag de dampende moeder met haar lippen gekruld om het geslachtsdeel van de scholier, meldt Daily Mail.

ONRAAD
De twee trokken hun kleren aan en klommen enigszins beduusd de auto uit. De agent zag het enorme leeftijdsverschil tussen de twee en rook onraad. Tijdens het onderzoek van de politie kwam naar boven dat de blondine en de Football-speler via Twitter en WhatsApp meerdere seksafspraakjes hadden.

SportFreak
29-12-14, 14:55
Gatverdamme wijf

BoerHarms
29-12-14, 15:36
Maar het wind je toch wel een beetje op :)

super ick
29-12-14, 15:58
17 jaar?

Volgens mij dient dat geval per geval bekeken te worden.

Ik herinner mij de moeder van een maatje van vroeger. Ik was ook een jaar of zestien. Als die aanleiding had gegeven was ik er zeker op ingegaan. Wat een vrouw was dat. Prachtig.

super ick
29-12-14, 15:59
Gaverdamme wijf

Je leurt dus ook huwelijke af met minderjarige kinderen. In veel gevallen jonger dan 17.

SportFreak
29-12-14, 16:09
Maar het wind je toch wel een beetje op :)

Ik zou geen nee zeggen natuurlijk :D

naam
29-12-14, 19:15
Klein jochie? 17 jaar, valt toch wel mee. Menig droom van kleine jochies dan.