PDA

Bekijk Volledige Versie : Zijn jullie nog niet klaar met leugens verspreiden over islam ..morgen vrolijk nieuws



SportFreak
31-12-14, 09:02
Ik zie dat jullie verbijsterd staan over Isis dat ze vrouwen besnijden

Ieder gek weet dat dit valse info is behalve jullie

Vanaf morgen dagelijks 20 vrolijke berichten

Eric de Blois
31-12-14, 12:03
Ik zie dat jullie verbijsterd staan over Isis dat ze vrouwen besnijden

Ieder gek weet dat dit valse info is behalve jullie

Vanaf morgen dagelijks 20 vrolijke berichten

Dat heb je al eerder aangekondigd (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/378534-zie-teveel-rechtse-nieuws-hier-over-islam-maandag-hier-de-boel-opvrolijken.html#post5401379), en vervolgens kwam je uitsluitend met slecht nieuws. Overigens ga je zelf nauwelijks in op je eigen berichten, want het is je alleen maar te doen om de rest te overschaduwen. Dat zal je niet lukken, want terwijl jij even 'actief' bent in nvvd door nieuwe topics te plaatsen, komen oude maar populaire berichten snel weer boven drijven. Kun je dat wel aan en hou je dat vol, zo vraag ik mij af. Er zijn er wel meer geweest die om dezelfde reden gedurende korte tijd veel berichten plaatsten, maar haakten even snel weer af. Het is zo nutteloos, maar ga vooral je gang, je hebt kennelijk de tijd. Er komt dagelijks zoveel slecht nieuws uit het midden-oosten (islam) en afrika (islam), dat het ondoenlijk is om alles daarover te plaatsen. We zijn daarom gedwongen selectief te werk te gaan. Kleine berichten over bomaanslagen worden al niet meer geplaatst. Geweld is aan de orde van de dag daar. Wij kunnen de tsunami van slecht nieuws niet meer allemaal bespreken. Kun je dat ons verwijten? Nee, maar wij - kuffaar - doen ons best om op deze 'marokkaanse' (islamitische) site zoveel over de islam spreken. En jij mag dat proberen te verstoren, door goed nieuws te plaatsen. Dat zal zonder twijfel geen nieuws uit de regio zijn waar moslims in de meerderheid zijn, want daar komt nimmer goed nieuws vandaan.

SportFreak
31-12-14, 14:15
Ik hou niet van om te reageren op nieuwsartikelen en nvdd is niet mijn kamer waar ik graag kom....geloof me maar ik ben een die hard maroc.nl...ik heb hier alles gezien..ik kan het heel lang volhouden maar ik zal morgen weer vrolijk nieuws op de databank van maroc.nl toveren

Eric de Blois
31-12-14, 15:02
Ik hou niet van om te reageren op nieuwsartikelen en nvdd is niet mijn kamer waar ik graag kom....geloof me maar ik ben een die hard maroc.nl...ik heb hier alles gezien..ik kan het heel lang volhouden maar ik zal morgen weer vrolijk nieuws op de databank van maroc.nl toveren

Gelukkig 2014 alvast en ik hou je er aan.

BoerHarms
31-12-14, 15:12
Gelukkig 2014 alvast en ik hou je er aan.

Je bedoelt 2015..

Eric de Blois
31-12-14, 15:16
Je bedoelt 2015..

Ik bedoelde de laatste uren van 2014 haha. Nee, je hebt gelijk, foutje bedankt.

Een heel gelukkig 2015 gewenst. Hopelijk beter dan 2014, want dat was knap klote.

SportFreak
31-12-14, 15:23
Gelukkig 2014 alvast en ik hou je er aan.



Thanks

Jij ook alvast gelukkig nieuwjaar

super ick
31-12-14, 15:24
Ik zie dat jullie verbijsterd staan over Isis dat ze vrouwen besnijden

Ieder gek weet dat dit valse info is behalve jullie

Dan moet je toch eens wat beter meelezen.

Hawa
31-12-14, 17:00
Super freak is geen vrouw en zal hem worst zijn.
Zijn eigen kromme idee houdt hij hoog in zijn eigen vaandel, hij kan zijn broeders toch niet in de war gaan brengen.

Je mag vrouwen ontvoeren, dochters uithuwelijken en mannen hun hoofden af hakken.

Maar ....doe maar..is islam van uit de oude doos...

super ick
02-01-15, 08:48
Ik hou niet van om te reageren op nieuwsartikelen

En.....de titel van dit topic is WEL tot je doorgedrongen?