PDA

Bekijk Volledige Versie : Charlus zijn buurman ligt al 3 jaar dood in zijn wijk en hij heeft het niet eens door



SportFreak
31-12-14, 14:13
Een man van 52 jaar in de wijk van Charlus ligt al 3 jaar dood en niemand heeft iets gemerkt...ze hebben hem eind November thuis gevonden .......de 52 jarige man die vermoedelijk enkele jaren dood in zijn huis in Beijum (wijk in Groningen) heeft gelegen betaalde gewoon zijn huur dat zegt verhuurder woningcoöperatie nijestee..de man lag volgens de politie al 2 jaar tot 3 jaar dood in zijn woning...volgens nijestee is er al die tijd geen lampje gaan branden omdat daar geen aanleiding voor was

Charlus
31-12-14, 14:41
de 52 jarige man die vermoedelijk enkele jaren dood in zijn huis in Beijum (wijk in Groningen) heeft gelegen betaalde gewoon zijn huur
The Twilight Zone.
Hij was niet mijn buurman. Mijn buren aan weerszijden zijn frisse tweekindergezinnen. Dan heb je natuurlijk wel weer kans op familiedrama's.
Is dit een voorbeeld van 1 van je vrolijke berichten, SF?

SportFreak
31-12-14, 14:55
The Twilight Zone.
Hij was niet mijn buurman. Mijn buren aan weerszijden zijn frisse tweekindergezinnen. Dan heb je natuurlijk wel weer kans op familiedrama's.
Is dit een voorbeeld van 1 van je vrolijke berichten, SF?

Hoe kan dood vrolijk zijn ?

Morgen ga ik jullie vrolijken


-----


Die nijestee zijn vies man....ze willen gewoon geld verdienen aan de dode




De buren van de man die vermoedelijk drie jaar dood in zijn huis lag, hebben niets gemerkt van het drama direct achter hun muren. Ze reageren aangedaan en verrast.
*
Ik had altijd wel het plan om een keer bij hem aan te bellen, maar dat is er nooit van gekomen
Geert de Haas

© AD.
De 52-jarige man uit de Groninger wijk Beijum werd in november dood aangetroffen in zijn flatwoning. Pas nu is naar buiten gekomen dat hij er waarschijnlijk al drie jaar lag. Uiteindelijk trokken bekenden van de man aan de bel, waarna de politie de deur forceerde. *

Zijn directe buurman Geert de Haas reageert verrast. ,,Ik heb helemaal niets gemerkt. Bizar dat dit kan gebeuren. Ik heb ook nooit wat geroken. Van de zomer had ik wel veel last van fruitvliegjes, maar of dat er iets mee te maken heeft?' De Haas is doordeweeks veel op pad en had geen enkel contact met zijn buurman. ,,Hij moet er al heel lang hebben gelegen.''

Feestje
,,Ik heb gehoord dat ze hem in twee stukken uit zijn huis hebben gehaald. Ik had hier laatst nog een feestje. Niemand heeft wat gemerkt. Er kwam ook nooit iemand bij hem aan de deur. Wel gek dat de verhuurder niets heeft gemerkt. Hoe zit dat met het betalen van de huur? Als je dood bent, kun je niet werken.'' *

Woningcorporatie Nijestee meldt dat de man al die jaren zijn huur betaalde middels automatische afschrijving. De organisatie had naar eigen zeggen geen aanleiding om te denken dat er iets mis was. Er was dan ook geen directe aanleiding was om bij de man te komen kijken. Hij betaalde al die tijd gewoon zijn huur en er stonden geen noodzakelijke werkzaamheden aan de woning in de planning.

Treinstations
De Haas is aangedaan door het nieuws, maar gaat er niet onder gebukt. ,,Ik installeer fietsenstallingen bij treinstations. Laatst sprong er iemand achter mij langs voor de trein. Dat is veel erger. Maar het is natuurlijk wel bizar dat iemand drie jaar dood in zijn woning kan liggen. Dit maak je niet iedere dag mee. Het komt nu wel heel dichtbij.'' *

Volgens De Haas is het wel in hem opgekomen om een keer bij de buurman te komen kijken. ,,Ik had altijd wel het plan om een keer bij hem aan te bellen, maar dat is er nooit van gekomen. En nu hoeft het niet meer.'' *

Warm
Ook de bovenbuurvrouw van de onfortuinlijke man heeft naar eigen zeggen nooit wat gemerkt. ,,Mijn vloer was altijd wel erg warm, maar daar zoek je niets achter. Dit is ook een buurt waar mensen weinig omgang met elkaar hebben. Ik heb eigenlijk alleen contact met de mensen direct naast mij.'' *

Het verbaast de bovenbuurvrouw wel dat de dood van de man zo ongemerkt voorbij kon gaan. ,,Je vraagt je wel af hoe het zit met zijn familie. Als ik een dag niets van mij laat horen, dan staat hier iemand op de stoep.'' *

De politie heeft het nieuws van de dode man nooit naar buiten gebracht omdat het om een natuurlijke dood gaat. Op basis van de staat van het stoffelijk overschot en de aangetroffen post gaat de politie er van uit dat de man tussen de twee en drie jaar in zijn woning heeft gelegen. *

In 2011 lag in Groningen ook een man geruime tijd dood in zijn huis. Hij werd pas na zeven weken gevonden toen vrienden op social media hem gingen missen. De politie trof deze man dood aan voor zijn computer.

knots71karel
01-01-15, 23:18
The Twilight Zone.
Hij was niet mijn buurman. Mijn buren aan weerszijden zijn frisse tweekindergezinnen. Dan heb je natuurlijk wel weer kans op familiedrama's.
Is dit een voorbeeld van 1 van je vrolijke berichten, SF?

Voor S.F maakt het niet uit als het berichtje maar gaat over hoe vreselijk slecht de mensen hier zijn !
vergelijken met de dappere ISIS strijders , is dit voorval natuurlijk WERELD NIEUWS .*)

Dit voorval is helaas al eens vaker voor gekomen , mensen die zich afsluiten van kontakt met buren of famille .
*) De man zal vermoedelijk nog wel worden begraven , beetje eenzaam en dat kun je van de slachtoffers van ISIS niet zeggen , die hebben een gezamelijk masse graf .

super ick
02-01-15, 08:27
In Pakistan heeft Bin Laden 15 jaar gewoond zonder dat zijn buren het wisten. Ze hadden altijd eens aan willen bellen maar je weet hoe dat gaat...