PDA

Bekijk Volledige Versie : Overspelige vrouw overleeft steniging Syrië



knots71karel
30-01-15, 23:19
Foto: Thinkstock

Gepubliceerd: 30 januari 2015 19:5430-01-15 19:54Laatste update: 30 januari 2015 19:5430-01-15 19:54







Een vrouw uit Syrië die moest worden gestenigd van Islamitische staat (IS), heeft dit overleefd.


De vrouw moest met stenen worden bekogeld omdat ze was vreemdgegaan.
De daders dachten dat ze dood was, maar net nadat ze waren gestopt met stenen gooien, stond de vrouw op en wist ze te vluchten, meldde het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten vrijdag.
Een IS-strijder wilde het vuur op de vrouw openen, maar werd tegengehouden door een advocaat van IS. Die zei dat het ''Gods wil was dat ze leefde". De jurist zei wel dat de vrouw moest berouwen wat ze had gedaan.
Volgens het Observatorium zijn sinds de zomer minstens vijftien mensen geëxecuteerd vanwege overspel of homoseksualiteit. Negen van de slachtoffers waren vrouwen

knots71karel
30-01-15, 23:23
Zo die vrouw heeft ff (geluk) gehad
VRAAG blijft wat gebeurt er met de man met wie ze vreemd ging??

super ick
31-01-15, 08:54
Zo die vrouw heeft ff (geluk) gehad
VRAAG blijft wat gebeurt er met de man met wie ze vreemd ging??

Als de lengte van zijn baard goed is........Niets.

Je ziet het hier ook een beetje. Prinsjes hoeren en snoeren de stad af, zussen thuis als maagd het huwelijk in. Als ze pech hebben met zo'n afgelikte boterham die hem als prinsje zo'n beetje in ieder meisje heeft gehangen waar hij de gelegenheid kreeg.

knots71karel
31-01-15, 20:04
Als de lengte van zijn baard goed is........Niets.

Je ziet het hier ook een beetje. Prinsjes hoeren en snoeren de stad af, zussen thuis als maagd het huwelijk in. Als ze pech hebben met zo'n afgelikte boterham die hem als prinsje zo'n beetje in ieder meisje heeft gehangen waar hij de gelegenheid kreeg.

Nou daar doelde ik niet op , het ging mij echt om man die met haar overspel heeft gepleegd,
maar daar reageerd hier wijzelijk niemand op !

,

super ick
31-01-15, 20:23
Nou daar doelde ik niet op , het ging mij echt om man die met haar overspel heeft gepleegd,
maar daar reageerd hier wijzelijk niemand op !

,

Ik probeer een voorbeeld te geven hoe verschillend de behandeling van vrouwen en mannen is.

Als ik goed ingelicht ben kan de man gestraft worden als er vier getuigen zijn. Volgens mij ook nog moslimgetuigen. Anderen tellen niet. En tja, wie gaat er vreemd met vier getuigen?

knots71karel
31-01-15, 20:56
Ik probeer een voorbeeld te geven hoe verschillend de behandeling van vrouwen en mannen is.

Als ik goed ingelicht ben kan de man gestraft worden als er vier getuigen zijn. Volgens mij ook nog moslimgetuigen. Anderen tellen niet. En tja, wie gaat er vreemd met vier getuigen?

Ja dat laatste lijkt me niet erg aannemelijk

http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif