PDA

Bekijk Volledige Versie : Berlusconi voortijdig ontslagen van werkstraf



Marsipulami
02-02-15, 15:20
Berlusconi voortijdig ontslagen van werkstraf

ma 02/02/2015 - 13:54 Belga, Joris Truyts

De voormalige Italiaanse premier Silvio Berlusconi mag zijn verplichte maatschappelijke dienstbetoon voortijdig beëindigen. Berlusconi had dat gevraagd en de rechter is hem gevolgd.

In augustus 2013 werd Silvio Berlusconi in het kader van het fraudeproces rond zijn mediabedrijf Mediaset veroordeeld tot 4 jaar cel. Voor 3 van de 4 jaar kreeg hij amnestie. Zijn advocaten bekwamen voor het resterende jaar een werkstraf in plaats van huisarrest. Berlusconi moet sinds 23 april 2014 één keer per week gemeenschapsdienst doen in een centrum voor personen met een handicap en bejaarden in Milaan.

Op 8 maart mag Berlusconi zijn "sociale dienst" beëindigen, 45 dagen vroeger dan gepland. Vanaf dan heeft hij opnieuw zijn volledige vrijheid terug. De partijleider van Forza Italia zal morgen overigens ook de officiële inauguratie van de nieuwe president Sergio Matarella bijwonen in het Palazzo del Quirinale.

Bofko
05-02-15, 02:30
Ik had wel eens videobeelden willen zien van Berlusconi die liefdevol gehandicapten en bejaarden verzorgt.

super ick
05-02-15, 09:20
Ik had wel eens videobeelden willen zien van Berlusconi die liefdevol gehandicapten en bejaarden verzorgt.

Ik van zijn 'huisarrest'.

Marocc_man
06-02-15, 14:24
ik wil ook rechters omkopen-----nemen ze genoegen met twee bolletjes kristal