PDA

Bekijk Volledige Versie : Stereotype



Bofko
02-02-15, 18:58
De wereld is ontzettend complex en voor vele mensen niet meer bij te houden.
Daarom worden we kwaad op stereotypes.
Crimineel-stereotypes
Moslim-stereotypes.
Het wordt te moeilijk om een persoon erbij te bedenken.

Daarom was het prima van de NOS om Tarik uit te zenden met zijn neprevolver .
Tarik is een persoon. Iedereen heeft hem gezien.Iedereen vond hem ook een persoon.Wel gestoord, maar wel een persoon.
Ik heb GEEN ontelbare verontwaardigingen in sociale en gewone media gezien die wel komen als het om een stereotype zou gaan.

Tomas
02-02-15, 19:30
Parijs is ook in beeld gebracht, die beelden hadden echter een veel lager achgossie gehalte. Het werkt niet altijd zo.

Bofko
02-02-15, 20:00
Om iedere revolvertrekker over 1 kam te scheren gaat mij te ver.Alleen al uit praktische overwegingen.

Bofko
02-02-15, 20:32
Parijs is ook in beeld gebracht, die beelden hadden echter een veel lager achgossie gehalte. Het werkt niet altijd zo.
Wat doen we eraan Tomas ?

super ick
03-02-15, 15:36
De wereld is ontzettend complex en voor vele mensen niet meer bij te houden.
Daarom worden we kwaad op stereotypes.
Crimineel-stereotypes
Moslim-stereotypes.
Het wordt te moeilijk om een persoon erbij te bedenken.

Daarom was het prima van de NOS om Tarik uit te zenden met zijn neprevolver .
Tarik is een persoon. Iedereen heeft hem gezien.Iedereen vond hem ook een persoon.Wel gestoord, maar wel een persoon.
Ik heb GEEN ontelbare verontwaardigingen in sociale en gewone media gezien die wel komen als het om een stereotype zou gaan.

Heb dezelfde gedachte met enkele zwervers bij mij uit de buurt. Slapen in een schuur en een garagebox en worden door de buurt aangeduid met die stinkzwervers. Ze kennen ze niet van naam en hebben er nooit 1 woord mee gewisseld. Politie bellen kunnen ze wel.

Na een gesprekje, wat nog gezellig was ook, ken ik ze nu. Maak af en toe een praatje. We hebben soms nog wel wat overlast maar een stuk minder dan voorheen. Narigheid is wel dat verschillende mensen nu mij aanspreken omdat ze mij hebben zien praten met die stinkzwervers.

Stereotype stinkzwervers.