PDA

Bekijk Volledige Versie : ISIS verzameld zoveel mogelijk MENSEN om voor levend schild te gebruiken



knots71karel
26-02-15, 13:49
Het heeft bijna geen zin om een topic er over te openen maar dit is het laatste NIEUWS!

IS WIL ZOVEEL MOGELIJK GIJSELAARS MAKEN ! OM ZE ALS LEVEND SCHILD TE GEBRUIKEN !
Zelfs SOENNIETEN worden niet gespaard (omdat ze zich mogelijk aansluiten bij IRAAKSE Regeringstroepen )
Ondertussen is een grote goep ASSYRIES al gevangen genomen ,de vrouwen worden gedwongen tot sex en de mannen zijn afgescheiden voor executie ! als de aanvallen met vliegtuigen doorgaan .
De '' HELDEN'' van ISIS onderleiding van de SJETSJEENSE Jihadist AL-Shishani zijn er klaar voor! http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/couto.gif

knots71karel
26-02-15, 13:58
‘ISIS ontvoert tientallen Assyrische christenen’Strijders van de groep Islamitische Staat hebben na de verovering van een reeks dorpen in het noordoosten van Syrië tientallen Assyrische christenen ontvoerd, melden activisten dinsdag.

De extremisten liepen de christelijke dorpen bij Tal Tamr aan de rivier de Khabur in de provincie Hassakeh maandagochtend onder de voet. Volgens Nuri Kino van A Demand for Action, een groep die zich richt op religieuze minderheden in het Midden-Oosten, werden zeventig tot honderd Assyriërs gevangengenomen. Kino zei dat de informatie gebaseerd was op gesprekken met gevluchte dorpsbewoners en hun familieleden.
Het in Groot-Brittannië gevestigde Syrische Observatorium voor de Mensenrechten maakte eveneens melding van de ontvoeringen. Volgens het Observatorium werden negentig Assyriërs meegenomen.
Volgens beide groepen zijn de meeste gevangenen afkomstig uit Tal Shamiram, 85 kilometer ten zuidwesten van de provinciehoofdstad Qamishli.


geplaatst:
24-02-2015 - 11.03
laatst gewijzigd:
24-02-2015 - 11.47
auteur:
Novum


Een van de vele berichtgevigen.

knots71karel
26-02-15, 14:10
Wat een zooitje !
Ook Koerden gaan nu buiten het 'boekje'' !
De Koerdische strijders hebben de laatste maanden in Irak veel terreinwinst geboekt in de strijd tegen terreurgroep IS. Maar volgens Human Rights Watch zijn de Arabieren in de regio het doelwit van discriminatie nu de bloeddorstige terreurgroep langzaam wordt teruggedrongen.
De Koerden zouden Arabieren de toegang weigeren tot hun dorpen, of ze daar juist opsluiten. Volgens de mensenrechtenorganisatie zijn Koerden in huizen getrokken die tijdens de opmars van IS zijn verlaten door Arabieren. Arabieren zouden worden vastgehouden zonder dat er een aanklacht ligt.
De Koerden hebben op aandringen van Human Rights Watch de maatregelen iets versoepeld, aldus de organisatie. De Koerdische strijdkrachten verdedigen die maatregelen. Ze hebben controleposten ingericht en door de immense drukte daar krijgen bepaalde mensen al dan niet onterecht geen toestemming om een gebied te verlaten of juist binnen te trekken. Verder denkt een deel van de Koerden dat de soennitische Arabieren samenwerkten met IS. (ANP)


N. Hesse | 26 feb 2015 | 09:49
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/brozac.gif

Eric de Blois
26-02-15, 16:27
Vooral niet ingrijpen, hoe erg de nood ook is. Want waar het westen ingrijpt krijigt het westen ook de schuld. We moeten géén vluchtelingen opnemen en niet militair ingrijpen. Door niet ingrijpen krijgen de soldaten die moorden en verkrachten in naam van de islam de schuld en dat is niet gunstig voor hun imago. Het opnemen van vluchtelingen houdt grote risico's in, want dan zal de haat geïmorteerd worden en daarmee een potentiëel conflict. Pas wanneer de soldaten van de profeet ons aanvallen op ons grondgebied moeten we ons verdedigen. En ons grondgebied is natuurlijk de buitengrens van Europa. De misdaden tegen ongewapende burgers worden niet door ons begaan, we zijn niet moreel verantwoordelijk voor de ellende daar. Er zal op een zeker moment wel een stabiele situatie onstaan uit dit conflict. De islam 1.0 zal deze oorlog wel gaan winnen, want een oorlog tegen ongewapende burgers is gemakkelijk te winnen.

Al Sawt
26-02-15, 16:38
Vooral niet ingrijpen, hoe erg de nood ook is. Want waar het westen helpt krijigt het westen ook de schuld.
Het Westen heeft een schuld: Inval in Irak in 2003. Dat heeft een burgeroorlog in Irak gecreëerd. Waarvan de gevolgen nog steeds voelbaar zijn.


We moeten géén vluchtelingen opnemen en niet militair ingrijpen.Voor het eerst ben ik het met je eens. Warempel! Want aanpak van IS is een Arabische aangelegenheid.

BoerHarms
26-02-15, 16:59
Het Westen heeft een schuld: Inval in Irak in 2003. Dat heeft een burgeroorlog in Irak gecreëerd. Waarvan de gevolgen nog steeds voelbaar zijn.Voor het eerst ben ik het met je eens. Warempel! Want aanpak van IS is een Arabische aangelegenheid.

Het is makelijker te wijzen maar moeilijker om actie te ondernemen

Olive Yao
26-02-15, 17:09
.



Het Westen heeft een schuld: Inval in Irak in 2003. Dat heeft een burgeroorlog in Irak gecreëerd. Waarvan de gevolgen nog steeds voelbaar zijn.

Onzin. Ten eerste niet "het westen".
Ten tweede is "een schuld" ernstige medeschuld. Maar het zijn de achterlijke moslimse godgeloofspsychopaten van is die dit doen; daarmee staat vast dat zij hoofdschuldigen zijn.

Eric de Blois
26-02-15, 17:11
Het Westen heeft een schuld: Inval in Irak in 2003. Dat heeft een burgeroorlog in Irak gecreëerd. Waarvan de gevolgen nog steeds voelbaar zijn.Voor het eerst ben ik het met je eens. Warempel! Want aanpak van IS is een Arabische aangelegenheid.

Wat is dat precies "een Arabische aangelegenheid". Wat doen die buitenlanders dan bij IS?

knots71karel
26-02-15, 17:37
Het Westen heeft een schuld: Inval in Irak in 2003. Dat heeft een burgeroorlog in Irak gecreëerd. Waarvan de gevolgen nog steeds voelbaar zijn.Voor het eerst ben ik het met je eens. Warempel! Want aanpak van IS is een Arabische aangelegenheid.

http://img.maroc.nl/forums/images/icons/icon1.png Re: ISIS verzameld zoveel mogelijk MENSEN om voor levend schild te gebruiken

http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Blois http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/380081-isis-verzameld-zoveel-mogelijk-mensen-om-voor-levend-schild-gebruiken.html#post5419382)
Vooral niet ingrijpen, hoe erg de nood ook is. Want waar het westen helpt krijigt het westen ook de schuld.



Het Westen heeft een schuld: Inval in Irak in 2003. Dat heeft een burgeroorlog in Irak gecreëerd. Waarvan de gevolgen nog steeds voelbaar zijn.


Dat heeft hooguit het proces versneld, vroeg of laat waren deze (burgers) elkaar toch wel WEER inde haren
gevlogen het vuurt smeulde al zolang de ISLAM bestaat ruim 1400 jaar!!!
,dus bespaar me jou onzin , want enkele jaren daarvoor bevochten IRAN en IRAK nog elkaar en werden KOERDEN vergast! door de brave MOSLIM dictatorSADAM HOESEIN .
Mij benieuwen met wat voor onzinnige smoes je nu weer aankomt ?!?
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/face13.gif

super ick
26-02-15, 17:55
Wat is dat precies "een Arabische aangelegenheid". Wat doen die buitenlanders dan bij IS?

Chaos is een Arabische aangelegenheid. Elkaar afmaken en de schuld bij anderen leggen. Zij hebben de onderdrukker afgezet dus zij zijn er schuldig aan dat wij nu elkaar de hersens inslaan.

IS als voorbeeld van de Pan Arabische natte droom van Al Sawt. Ik denk dat ik er maar eens een apart topic over open: waarom ik Al Sawt een IS aanhanger vind.

knots71karel
26-02-15, 18:52
Chaos is een Arabische aangelegenheid. Elkaar afmaken en de schuld bij anderen leggen. Zij hebben de onderdrukker afgezet dus zij zijn er schuldig aan dat wij nu elkaar de hersens inslaan.

IS als voorbeeld van de Pan Arabische natte droom van Al Sawt. Ik denk dat ik er maar eens een apart topic over open: waarom ik Al Sawt een IS aanhanger vind.

Ik beweerde al dat zijn symphatie naar IS uitging ,lees ff zijn reactie .
Kijk uit want als hij vast loopt krijg je een BAN ,dan sta je machteloos net zoals de duizenden slachoffers van ISIS , de zonder aanleiding een gruwelijke dood kregen

super ick
26-02-15, 20:35
Ik beweerde al dat zijn symphatie naar IS uitging ,lees ff zijn reactie .
Kijk uit want als hij vast loopt krijg je een BAN ,dan sta je machteloos net zoals de duizenden slachoffers van ISIS , de zonder aanleiding een gruwelijke dood kregen

Dan vind ik een ban erger.........

knots71karel
26-02-15, 21:58
Dan vind ik een ban erger.........

Ja dat klopt ,want je kunt je niet verweren ondanks het feit dat je nog wel spreken kunt !

Joesoef
27-02-15, 06:39
Tuurlijk is het westen schuldig, zij hebben immers niet tijdig die arme moslims verlicht met het beschaafde christendom.

super ick
27-02-15, 08:24
Tuurlijk is het westen schuldig, zij hebben immers niet tijdig die arme moslims verlicht met het beschaafde christendom.

Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als IS de slagkracht van een westers land had gehad.

op dat vlak kunnen we ons allemaal gelukkig prijzen dat ze die verlichting nog niet hebben doorgemaakt.

knots71karel
27-02-15, 13:11
Tuurlijk is het westen schuldig, zij hebben immers niet tijdig die arme moslims verlicht met het beschaafde christendom.

Als de MOSLIMS onderling elkaar niet gedecimeert hadden ,door moord en plundering ,wat nu al 1400 !!!!jaar duurd dan waren sterker geweest dan het overwegend Cristelijke Westen,
deze zagen bij tijds in dat ze zamen door moeten gaan.(na elkaar bevochten te hebben tijdens o.a de beeldenstorm en de verschilende afscheidingen zoals Luthers Calvijn enz ) de enige die doorvochten waren Ieren
om het( Geloof )dat al genoeg kapot heeft gemaakt ook al ver voor de komst van de ''Profeten''zijn duizenden mensen vermoord uit naam van de een of andere GODHEID
De ISLAAM loop op dat gebied honderden jaren achter !VERMOORD en plunderd gewoon door kijk maar naar.......ISIS .
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/sad2.gif

Al Sawt
27-02-15, 13:15
Ik beweerde al dat zijn symphatie naar IS uitging ,lees ff zijn reactie .
Kijk uit want als hij vast loopt krijg je een BAN ,dan sta je machteloos net zoals de duizenden slachoffers van ISIS , de zonder aanleiding een gruwelijke dood kregen

Wie heb ik ooit geband?????? Kom met voorbeelden of stop met jouw leugenachtige beweringen!!!!!!!

Al Sawt
27-02-15, 13:16
IS als voorbeeld van de Pan Arabische natte droom van Al Sawt. Ik denk dat ik er maar eens een apart topic over open: waarom ik Al Sawt een IS aanhanger vind.

Vooral doen! Ik heb nu al zin in!

Al Sawt
27-02-15, 13:22
.


Onzin. Ten eerste niet "het westen".
Ten tweede is "een schuld" ernstige medeschuld. Maar het zijn de achterlijke moslimse godgeloofspsychopaten van is die dit doen; daarmee staat vast dat zij hoofdschuldigen zijn. Zonder de Amerikaanse inval zou ISIS nooit een succes zijn geweest. De Amerikanen hebben anarchie gecreëerd door het omverwerpen van Saddam Hoesein, de ontmanteling van bureaucratie en het bewapenen van verschillende groeperingen. Om vervolgens een verwoest land achter te laten. Met een machtsvacuüm.

De wapens die ISIS gebruikt zijn door de Amerikanen overhandigd aan Soennitische stammen en milities om tegen Al Qaida te vechten. Daarnaast bestaat de rangen van ISIS uit voormalige legerofficieren onder Saddam. Die hebben de Amerikanen gesteund in hun strijd tegen Al Qaida. Maar de Amerikanen kwamen hun beloftes niet na, om de Soennieten te betrekken bij machtsverdeling van Irak.

knots71karel
27-02-15, 13:38
Wie heb ik ooit geband?????? Kom met voorbeelden of stop met jouw leugenachtige beweringen!!!!!!!

Kijk uit dat je niet ontpoft ,je hebt aan mij je handen vol. (weet je nog ? Iraanse onderzeeboten is dat verwijderd? kan het nergens mer vinden ???

Ik citeer nog ff :Kijk uit want als HIJ vast loopt krijg JE een BAN!!!

Een ander kan ook de BAN uitdelen wat vaak is gebeurd !!! (mogelijk in overleg? bewijzen of verdedigen kan en mag ook al niet dus sta je machteloos als slachtoffer !!!!

http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/wink.png van de dag ......
ff door denken voortaan ,alvorens met jou beschuldigingen aan te komen.

tot laterzz ga nu er uit .

super ick
27-02-15, 15:23
De wapens die ISIS gebruikt zijn door de Amerikanen overhandigd aan Soennitische stammen en milities om tegen Al Qaida te vechten. Daarnaast bestaat de rangen van ISIS uit voormalige legerofficieren onder Saddam. Die hebben de Amerikanen gesteund in hun strijd tegen Al Qaida. Maar de Amerikanen kwamen hun beloftes niet na, om de Soennieten te betrekken bij machtsverdeling van Irak.

Onzin. Die wapens zijn grotendeels verworven bij de verovering van Mosul. Hooguit zijn er wat lichte wapens verstrekt in Syrie.

Toen de Amerikanen ich terugtrokken lieten ze een land achter dat verlost was van een tiran die het eigen volk met gifgas bestookte. Een in potentie rijk land waar de bevolking alle kans heeft gehad er iets moois van te maken. Zij hebben zelf gefaald en niemand anders. Ipv opbouwen moesten ze elkaar zo nodig te lijf. De soennieten onder Sadam onderdrukten de Siieten en nu doen de Siieten het omgekeerd.

Hand in eigen boezem ipv dat eeuwige vingergewijs naar anderen.

BoerHarms
27-02-15, 16:34
c
Zonder de Amerikaanse inval zou ISIS nooit een succes zijn geweest. De Amerikanen hebben anarchie gecreëerd door het omverwerpen van Saddam Hoesein, de ontmanteling van bureaucratie en het bewapenen van verschillende groeperingen. Om vervolgens een verwoest land achter te laten. Met een machtsvacuüm.

De wapens die ISIS gebruikt zijn door de Amerikanen overhandigd aan Soennitische stammen en milities om tegen Al Qaida te vechten. Daarnaast bestaat de rangen van ISIS uit voormalige legerofficieren onder Saddam. Die hebben de Amerikanen gesteund in hun strijd tegen Al Qaida. Maar de Amerikanen kwamen hun beloftes niet na, om de Soennieten te betrekken bij machtsverdeling van Irak.

Amerika had daar moeten wegblijven, er zijn nu eenmaal landen die dictators nodig hebben om het geheel in gareel te houden.

Olive Yao
27-02-15, 17:42
.



Zonder de Amerikaanse inval zou ISIS nooit een succes zijn geweest. De Amerikanen hebben anarchie gecreëerd door het omverwerpen van Saddam Hoesein, de ontmanteling van bureaucratie en het bewapenen van verschillende groeperingen. Om vervolgens een verwoest land achter te laten. Met een machtsvacuüm.


Zonder de Amerikaanse inval zou ISIS nooit een succes zijn geweest.

:chinees: Dat is waar. Zonder de islam ook niet trouwens.

De met name amerikaanse en engelse verwoesting van Irak - niet alleen maar wel vooral de tweede oorlog - is hoofdoorzaak.

Dat betreft dus de oorzaak.

(Ook de omstandigheden van het land dat zij verwoestten spelen een rol; de verhouding tussen diverse factoren zouden we in beeld moeten brengen).

:chinees: Is doet wat is doet in Irak.
Het is is dat doet wat is doet in Irak.
Is ontkent niet dat is doet wat is doet in Irak.
Is geen speld tussen te krijgen.
Is is islamitisch, en zegt dat.
Dit is pijnlijk, maar een sterk verweer daartegen is in geen geval het te ontkennen.

knots71karel
27-02-15, 19:58
c

Amerika had daar moeten wegblijven, er zijn nu eenmaal landen die dictators nodig hebben om het geheel in gareel te houden.

Dat Amerika destijds IRAK aanviel, was een enorme FOUT ! van BUSH maar ja er moest zonodig wraak genomen worden na de laffe aanval op de TWIN TOWERS (dat door duizenden MOSLIMS over de HELE WERELD met gejuich begroet werd) , Daar t/o stond weer dat duizenen inwoners van IRAK de Amerikanen en andere troepen met vlag en wimple begroeten ,mensen die jaren lang onderdrukt waren door SADAM en zijn ja knikkend schorum (die schijt hadden aan de KORAN alcohol zopen op sexfeestjes met uiteraard Westese hoeri en verder de wetten van de Profeet Mohammed,letterlijk aan hun laars lapten!
terwijl vele burgers geen nagels hadden om op hun reet te krabben!
Vroeg of laat was dit land toch wel ontplofd door een burgeroorlog.
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/tongue.png

(dit bovenstaande is ook t.a.v.meneer AL -SAWT )
Dus bespaar MIJ jou verheerlijking van het toenmalige IRAK.

BoerHarms
28-02-15, 03:32
I
Dat Amerika destijds IRAK aanviel, was een enorme FOUT ! van BUSH maar ja er moest zonodig wraak genomen worden na de laffe aanval op de TWIN TOWERS (dat door duizenden MOSLIMS over de HELE WERELD met gejuich begroet werd) , Daar t/o stond weer dat duizenen inwoners van IRAK de Amerikanen en andere troepen met vlag en wimple begroeten ,mensen die jaren lang onderdrukt waren door SADAM en zijn ja knikkend schorum (die schijt hadden aan de KORAN alcohol zopen op sexfeestjes met uiteraard Westese hoeri en verder de wetten van de Profeet Mohammed,letterlijk aan hun laars lapten!
terwijl vele burgers geen nagels hadden om op hun reet te krabben!
Vroeg of laat was dit land toch wel ontplofd door een burgeroorlog.
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/tongue.png

(dit bovenstaande is ook t.a.v.meneer AL -SAWT )
Dus bespaar MIJ jou verheerlijking van het toenmalige IRAK.


Tja, sommige hebben een andere uit
eg van vrijheid.

Over hoeren en snoeren het volgende , men mag niet hoeren maar wel een huwelijk aangaan dus .
Om je geloof te volgen trouw je met een publieke vrouw en als je er genoeg van heb dan ga je weer scheiden.
Hoe hypocriet kan je dan zijn.

Was er niet ergens een staatje naast een zeer groot land waar de maar in grote getalen weekenden de grens over gaan om daar te hoeren en te snoeren. Misschien omdat het zichwijdte van hun MASTER niet ver reikt.

Mannelijk sex is verboden, maar Pim Fortuyn kon er geen genoeg krijgen.

Oops sorry, ik wijk weer effe af van het onderwerp