PDA

Bekijk Volledige Versie : Terreurgroep IS laat moeder eigen zoon opeten



Marsipulami
02-03-15, 14:38
Terreurgroep IS laat moeder eigen zoon opeten

Vandaag om 10:13 door mige

De Brit Yasir Abdulla heeft er enkele maanden vechten opzitten. De man trok naar Irak waar hij tegen IS besloot te vechten, in de hoop zo de bewoners van zijn geboortestad te helpen beschermen. Maar wat hij daar te zien kreeg, was ronduit vreselijk.

‘Een oudere vrouw wist via bronnen waar het hoofdkwartier van IS zich bevond. Ze trok naar daar om haar zoon, die een tijdje voordien meegenomen was door de terreurorganisatie, te zien. Ze hoopte dat ze de gijzelaars kon overtuigen om hem vrij te laten mits geld. Toen ze aankwam waren de IS-soldaten bijzonder hoffelijk. Ze boden haar een kopje thee aan en gaven haar zelfs een maaltijd ‘omdat ze zo ver gereisd had’. De vrouw at alles onwetend op. Toen ze hen nadien vroeg om haar eindelijk bij haar zoon te brengen, konden de IS-militanten hun lach niet langer inhouden. ‘Zien? Je hebt hem net opgegeten, die zoon van jou. De moeder lieten ze daarop vrij, in de hoop dat ze overal de gruwel van IS zou verkondigen, zodat de andere inwoners zich zouden bekeren.'

Volgens Abdulla is dat lang niet de enige manier van psychische terreur die IS zaait. ‘Ze trekken dorpen binnen en bedreigen de inwoners: ofwel gaan ze voor hen vechten, ofwel worden ze levend begraven', aldus de man in verschillende Britse media.

_Desiderium_
02-03-15, 14:48
Bron(nen)???

Mige lijkt me geen erkende,betrouwbare bron.

Marsipulami
02-03-15, 15:02
Bron(nen)???

Mige lijkt me geen erkende,betrouwbare bron.

https://www.google.be/search?sourceid=navclient&aq=hts&oq=&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGHP_nlBE597BE597&q=Terreurgroep+IS+laat+moeder+eigen+zoon+opeten

super ick
02-03-15, 15:26
Dit lijkt me een superhoax.

Charlus
02-03-15, 16:01
Zou zomaar afkomstig kunnen zijn uit de IS moppentrommel, hoewel de profeet lachen afkeurde.

Joesoef
02-03-15, 18:07
Broodje aap. Nergens voor nodig want hun echte acties zijn zo mogelijk nog bizarder.

knots71karel
02-03-15, 23:21
Broodje aap. Nergens voor nodig want hun echte acties zijn zo mogelijk nog bizarder.

Wat dat betreft geef ik je groot gelijk ,mede doordat IS zelf hun gruweldaden aan de Wereld toont ,
zou een filmpje van een smullende moeder ,die na afloop te horen krijgt dat ze een stukje van haar zoon heeft opgegeten , eerder als een " SLAPSTICK" beschouwd worden.

super ick
03-03-15, 07:27
Broodje aap.

Nee, broodje mens.

Ibrah1234
03-03-15, 11:55
Je zal zal maar als beleg van dat broodje dienen :haha:

eindwerk
03-03-15, 13:12
hoe is dit toch allemaal mogelijk

Ibrah1234
03-03-15, 13:20
hoe is dit toch allemaal mogelijk

De hagelslag was op.

knots71karel
04-03-15, 20:38
Mensenvlees smaakt toch naar kip??

Wie beweert dat ???