PDA

Bekijk Volledige Versie : Senturrabewindvoering Berdum + Rabobanken + kantonrechters Drenthe fabriceren zombies

Marocc_man
09-03-15, 19:05
Senturrabewindvoering in het dorpje Bederum, provincie Groningen + Rabobank Delzijl + Rabobank Binnenwegplein Rotterdam neuken lijken en zombies die ze gezamenlijk fabriceren.
Komplot van deze dag:
Ervaring van vandaag, maandag 09-03-2015 als levende voorbeeld voor mensen die het niet geloven:
Vandaag zou ik om 15.uur leefgeld van mijn z.g. beschermingsbewindvoerster mevr. Brinkhus krijgen. Direct in de eerste keer slikte Rabobank Rotterdam mijn pinpas in.
Ik e-mailde mijn z.g beschermingsbewindvoerster mevr. Brinkhus en zij was z.g niet aanwezig. Altijd is ze niet aanwezig als ik haar nodig heb en contact met haar is strafbaar want zij dreigde met politie als ik contact met haar probeer te maken.
Toch kreeg ik , voor het eerst, haar vervangster mevrouw Jolanda hus te spreken en ze beloofde mij dat ze een e- mail naar Rabobank Binnenweg Rotterdam zou zenden om toestemming te geven dat ik met Nederlandse paspoort een deel van leefgeld zou kunnen halen.
Helaas weigerde de Marokkaanse landgenote van mij die in Rabobank Binnenwegplein Rotterdam werkt mij geld te geven en ze eistte van mij onmogelijke dingen. O.a eiste de vrouw van mij toestemming van Rabobank Delfzijl.
Ik ging weer weg en gebeld met vervangster van mijn z.g bewindvoerster mevrouw Jolanda Hus. Deze zei dat zij al een e- mail aan Rabobank Binnenwegplein Rotterdam had gestuurd.
Ik moest weer naar Rabobank Binnenwegplein Rotterdam lopen en men zei tegen mij dat er geen e- mail door mevrouw Jolanda Hus gezonden is.De Marokkaanse landgenote die haar ziel verkocht had eisde van mij toestemming van Rabobank Delfzijl. Ik moest weer weg en ik belde weer mevrouw Jolanda Hus die op hing.
Gelukkig kreeg ik steun van een andere landgenote van mij die mevrouw Jolanda Hus opbelde. Jolanda Hus zei weer dat met Rabobank Delfzijl belde en ze gaven toestemming om mijn eigen leefgeld te mogen krijgen. Ik belde weer Rabobank Binnenwegplein Rotterdam dat ik langs mocht komen om contant geld te krijgen. Toen ik daar was zei men tegen mij dat Rabobank Binnenweg noch e- mail noch toestemming van Rabobank Delzijl kregen.
Ik moest weer weg om Senturrabewindvoering Berdum, Groningen via via te bellen. Mijn andere lieve landgenote hielp mij omdat ik als klant van Senturrabewindvoering alleen 's morgens mag bellen en het was middag. Alweer loog de vervangster tegen ons.
Kortom: deze komplot van vandaag ervaar ik als levende voorbeeld van lijkenneukkerij en fabricatie van zombies door samenwerking van kantonrechter Assen, Senturrabewindvoering Bederum, Groningen ( mevrouw Brinkhus- en Jolanda Hus ) en Rabobanken : rabobank Delfzijl en Rabobank Binnenwegplein Rotterdam, in de persoon van mijn fascistische landgenote die geld aanbidt en zombies van mensen maakt.
Ook ik wachte langer dan een jaar op kantonrechter die mij zelfbeschikkingsrecht zou terug geven. Normaal duurt procedure zelfs in grootste steden 8 weken maximaal. Maar kantonrechter Assen die de zaak graag wil behandelen is in winterslaap langer dan een jaar wachten. Kantonrechter Rotterdam wilde mij per direct mijn portemonee terug geven maar kantonrechter Assen wil mij graag weer na, 17 jaar zombie , weer belazeren zoals ze eerder gedaan hebben.
Dus: ik liep vandaag de hele dag heen en weer zonder eigen geld te mogen krijgen door komplot tussen Senturrabewindvoering Bederum, Groningen, Rabobank Delfzijl en Rabobank Binnenwegplein Rotterdam.
Bescherming of lijken neukkerij?
Ik wordt als zombie behandeld terwijl ik Senturrabewindvoering Bederum, Groningen per maand betaal. Bovendien betaal ik Rabobank dubbel: per kwartaal en per jaar. dit is een fragmantatie van hoe regime en komplot zombies aan lopende band fabriceert..........

Marocc_man
09-03-15, 22:40
الله ينعل النساء الفاشيات المغربيات مثل تلك الحمارة التي تعمل في

Rabobank Binnenwegplein Rotterdam

Marocc_man
09-03-15, 22:42
عوض مساعدة اخوانها و اخواتها المغاربة تفضل ان تبهدلهم لانها باعت روحها وعرضها للمشركين و للقروش
دعاء: يا الله اذا كنت موجودا و بصيرا ادعوك من صميم قلبة ان تجعل من القحبة تلك عائقة غدا في الصباح الباكر--امين يارب العالمين و اللهم تقبل دعائي هذا و عاقب كل من هو فاشي من امتنا و غير امتنا----امين---امين---امين

Dat God vervloekt die Marokkaanse ezeline de bij Rabobank Binnenwegplein Rotterdam werkt

Marocc_man
09-03-15, 22:46
دعاء: اللهم غير تلك الفاشية المغربية الى قردة نتفرج عليها في حديقة الحيوان---اللهم امين
Gebed: ik bid tot u Allah om die Marokkaanse fascistische vrouw tot aapje te veranderen----amine

Marocc_man
09-03-15, 22:47
دعاء قبل النوم : ياعالي يا كبير لقد رايت كيف عاملتني عاملة الصيون تلك التي تسمي نفسها امراة ، لذا ادعوك يارب من صميم قلبي ان تلقنها درسا لا تنساه هي واحفادها. يارب اجعل من تلك الفاشية العربية التي تبهدل الامازيغ صماء، بكماء، متشردة ، بهلاء بدون عقل، معوقة ومتوسلة. و هذا كله لكي تفتح عينيها و تفهم ان الله موجود ولا يريد الفاشيين ناكحي الموتى ---امين يارب، امين يا الله ، امين يابصير و شاهد