PDA

Bekijk Volledige Versie : Een dag in Palestina: gewonden, beschietingen, bulldozeren, onderdak Bedoeïenen vernield, chantage



IbnRushd
13-03-15, 16:40
Een dag in Palestina: gewonden, beschietingen, bulldozeren, onderdak Bedoeïenen vernield, chantage

Door Abu Pessoptimist
Gepost op 15:30 woensdag 11 maart 2015

NIEUWS - Bij het dorp Kafr Aqab, in het noorden van Jeruzalem, zijn dinsdag tientallen mensen gewond geraakt tijdens botsingen met het Israëlische leger. Negen mensen werden in hun onderste ledematen getroffen door scherpe munitie. Van één van hen was de toestand kritiek.

Tientallen anderen werden getroffen door rubberkogels of hadden ademhalingsmoeilijkheden door het inademen van traangas. De clashes waren het gevolg van het feit dat Israëlische bulldozers land begonnen te egaliseren in de buurt van wat vroeger de Qalandia luchthaven was, dichtbij Kafr Aqab.

Israël deelde maandag slooporders uit voor gebouwen op het terrein en verklaarde de zone dinsdag tot gesloten militair terrein. Dat is omdat daar verder gebouwd gaat worden aan de ‘Afscheidingsmuur’, die Kafr Aqab nog verder zal isoleren van het belendende district Samir Amis en van Jeruzalem.

Kafr Aqab is in 1980 bij Jeruzalem getrokken en samen met de rest van Arabisch Oost-Jeruzalem door Israël geannexeerd. Het maakt volgens de (illegale) Israëlische maatregel deel uit van de stad, maar is door de bouw van de ‘Muur’ van de stad gescheiden.

Bij de Ofer gevangenis in bezet gebied raakten werden dinsdag zeven studenten van de Bir Zeit universiteit gewond tijdens een vreedzame herdenkingsbijeenkomst voor Saji Darwish, een student van deze universiteit, die een jaar geleden door Israëlische militairen werd doorgeschoten. De Israëli’s beschoten hen met traangasgranaten en rubberkogels. De studenten beantwoordden de beschietingen met het gooien van stenen, twee Israëli’s raakten licht gewond.

De Gazastrook werd dinsdag van twee kanten onder vuur genomen. Israëlische oorlogsschepen vuurden vijf granaten af richting het gebied van al-Zahra. En militaire voertuigen ten oosten van Gaza-Stad vuurden op boeren die aan het werk waren dicht bij de grens. Er raakte niemand gewond.

Het Mezan Centrum voor de Mensenrechten geeft aan dat sinds op 26 augustus 2014 een staakt-het-vuren werd gesloten tussen Israël en de verzetsgroepen in Gaza, de Israëli’s 29 keer het vuur hebben geopend op de grensstrook. Daarbij werden twee mensen gedood en raakten 35 anderen gewond, onder wie negen kinderen.

De Israëli’s zijn dinsdag begonnen om met behulp van bulldozers grote stukken grond te egaliseren in het gebied van Issawiya, in Oost-Jeruzalem. Ook bouwsels op de terreinen, afscheidingsmuurtjes van de plaatselijke boeren en toegangswegen die de boeren gebruikten om het land te bereiken, werden vernield.

Het betreffende gebied, van zeventig hectare tussen de plaatsen At-Tur en Issawiya was eerder aangemerkt als bestemd om een park van te maken. Het zou dan de natuurlijke expansie van die twee plaatsen onmogelijk maken en de overgang markeren naar het zogenoemde E1-gebied, dat – als het volgebouwd wordt – de aansluiting zal vormen tussen de grote nederzetting Maaleh Adumim en de stad Jeruzalem.

Het plan voor het park werd in september 2014 in de ijskast gezet, totdat een studie zou hebben duidelijk gemaakt wat de gevolgen waren voor Issawiya en At-Tur. Dat gebeurde na klachten dat het plan eigenlijk vooral was bedoeld om de Joodse meerderheid in de stad veilig te stellen en de Arabische groei te beperken. De zeventig hectare waren toen al formeel geannexeerd. Volgens een plaatselijke actievoerder in Issawiya, Abu al-Humus, geeft het feit dat de bulldozers aan het werk zijn gegaan, echter aan dat het stadsbestuur de opschorting van het plan negeert.

Woensdag vernielden dezelfde bulldozers ook een aantal tijdelijke onderkomens die door de Europese Unie waren gefinancierd om Bedoeïenen, die door Israëlische sloopacties dakloos waren geworden, tijdelijk onderdak te bieden. De EU heeft ongeveer tweehonderd van deze onderkomens verstrekt. Het gebied waar de Bedoeïenen huizen, grenst aan het gebied waar het park tussen Issawiya en At-Tur gepland was. De EU heeft tegen de vernielingen van de tijdelijke onderkomens geprotesteerd.

En als een staartje aan dit bericht: De krant Haaretz berichtte dinsdag dat de stad Jeruzalem al langere tijd lijsten hanteert om Palestijnen te chanteren die die als onruststokers of nationalisten worden beschouwd. Die lijsten worden doorgegeven aan de belasting, de autoriteiten die toezicht houden op bouwvergunningen, de watermaatschappij en de energieleverancier. Iedereen die weleens is opgepakt, of familieleden heeft die zijn opgepakt, dan wel als verdachte is aangemerkt op een andere manier, komt op die lijst. Vervolgens wordt gekeken of zijn huis niet kan worden afgebroken, of hij nog uitstaande (belasting)schulden heeft en of hij misschien een bedrijfje runt zonder vergunning dat dan kan worden opgeheven.

Sargasso.nl (http://sargasso.nl/een-dag-in-palestina-gewonden-beschietingen-bulldozeren-onderdak-bedoeienen-vernield-chantage/)

knots71karel
13-03-15, 23:10
Zo het is toch wat ! dit gebeurd dagelijks bij IS en BOKO HARAM
waarbij dan ook nog gedood ,verkracht en geplunderd wordt.

Maar ja dit is heel wat erger ,want het zijn de immers de Joodse agressors die het doen!
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/gechoqueerd.gif

Eric de Blois
14-03-15, 07:12
Kolonistentuig

Die joodse kolonisten die andermans huizen platwalsen zijn tuig van de richel. Afschieten als verdediging is nog het beste. Ik zou als Palestijn ook dit soort joden haten. Israël moet nu serieus werk maken van vrede door zich terug te trekken uit de bezette gebieden en alle schade te vergoeden van in Palestina gesloopte huizen. Een groot schandaal dat de EU en haar lidstaten, behalve dan Zweden, de Palestijnse staat niet willen erkennen. Israël heeft totaal schijt aan de VN, laten wij ook schijt aan Israël hebben. Gewoon omdat het kan en zij arrogant genoeg zijn om zich toch niets van anderen aan te trekken. Israël moet niet langer onze grote vriend zijn. Natuurlijk ook niet onze vijand. De joden zoeken het gewoon maar uit daar zonder onze steun. Sinds de laatste geweldadige inval in de Palestijnse gebieden heeft Israël al haar krediet verspeeld wat mij betreft. Ik ben geen jodenhater, maar dit soort handelingen van Israël zijn gewoon heel erg fout.

Nederland heeft in 2011 middels Minister Rosenthal EU-lidstaten erop aangedrongen de Palestijnse Staat niet te erkennen. Dit past perfect in de schijtcultuur en handelsgeest van Nederland. Rosenthal heeft Joods-Nederlandse ouders, dat verklaart natuurlijk ook zijn keus om tegen een Palestijnse Staat te zijn. Zo zie je maar dat 'allochtonen' af en toe nog loyaal zijn aan foute regimes.

Landen die Palestina erkend hebben. Bijna heel Z-Amerika, behalve Colombia en Frans Guyana.

Bron (en afbeelding) : wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina_(staat))

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/08/Palestine_recognition_only.svg/640px-Palestine_recognition_only.svg.png

mark61
14-03-15, 12:27
Zo het is toch wat ! dit gebeurd dagelijks bij IS en BOKO HARAM
waarbij dan ook nog gedood ,verkracht en geplunderd wordt.

Maar ja dit is heel wat erger ,want het zijn de immers de Joodse agressors die het doen!
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/gechoqueerd.gif

Dit is een staat die dat doet; een staat die pretendeert deel uit te maken van de westerse beschaving en westerse morele maatstaven aan te leggen.

En dat is een leugen. En ik denk dat jij dat donders goed begrijpt.

Ibrah1234
14-03-15, 14:35
Kolonistentuig

Die joodse kolonisten die andermans huizen platwalsen zijn tuig van de richel. Afschieten als verdediging is nog het beste. Ik zou als Palestijn ook dit soort joden haten.

Haten de indianen in Chili jou ook en mogen die jou en je gezin ook afschieten?

De Mapuche, een oud indianenvolk uit Chili en Argentinië, zijn al decennialang het slachtoffer van schendingen van mensenrechten. (http://www.mo.be/artikel/mapuche-indianen-zwaar-onderdrukt-chili-en-argentinie)De staat behandelt hen als misdadigers terwijl grote energiebedrijven zich steeds meer baas maken over hun leefgebied. Via internationale weg proberen ze tevergeefs hun stem te laten horen.

pfff.. stom... er zijn geen Joden bij betrokken dus niet interessant zoals Knotskarel stelt :blij:

knots71karel
14-03-15, 15:26
Dit is een staat die dat doet; een staat die pretendeert deel uit te maken van de westerse beschaving en westerse morele maatstaven aan te leggen.

En dat is een leugen. En ik denk dat jij dat donders goed begrijpt.

Een staat ... die niet erkend wordt door de meeste omringende landen?
Ik ben niet pro Israel of Joden ,maar ook niet tegen
Wel voor eerlijkheid en niet zoals hier VAN ELKE SCHEET een DONDERSLAG maken als het de Joden bereft !
Ik haal nogmaals de OEIGOEREN aan , deze stumpers ,krijgen hier nog een seconde aandacht
en worden syteemmatisch uitgemoord, weggepest ,onteerd enz enz ja ja je leest het goed het zijn MOSLIMS !!!!
En vergeleken met deze stakkers leven de Palestijnen in een PARADIJS !!
Maar daar hoor je het hypocriete zootje NOOIT over!
Logisch want de onderdrukkers zijn Chinezen ...en die moet je te vriend zien te houden toch ??
Niet leuk he ? de WAARHEID te horen
Niet dat ik zo vreselijk pro OEIGOEREN ben ..maar wel voor de waarheid!
Want zo is het toevallig ook nog eens en keer !

Eric de Blois
14-03-15, 22:01
Haten de indianen in Chili jou ook en mogen die jou en je gezin ook afschieten?

De Mapuche, een oud indianenvolk uit Chili en Argentinië, zijn al decennialang het slachtoffer van schendingen van mensenrechten. (http://www.mo.be/artikel/mapuche-indianen-zwaar-onderdrukt-chili-en-argentinie)De staat behandelt hen als misdadigers terwijl grote energiebedrijven zich steeds meer baas maken over hun leefgebied. Via internationale weg proberen ze tevergeefs hun stem te laten horen.

pfff.. stom... er zijn geen Joden bij betrokken dus niet interessant zoals Knotskarel stelt :blij:

Nou daar zeg je zoiets. De Mapuche richten enorme schade aan in Araucania. Huizen van Chilenen gaan in de fik, mensen worden vermoord etc. Nee, geen prettig volk. Maar ik woon niet in dat deel van Chili wat historisch zou toebehoren aan de Mapuche. Ik heb netjes betaald voor mijn grond. Geen Mapuche te bekennen hier. Die zitten rond de stad Temuco en de Bio Bio rivier. Ga ik niet wonen nee. Geen fijn volk. Ik woon buiten Coyhaique gewoon tussen de Chilenen. Wel in een buitengebied. Dus geen directe buren.

Maar als jouw huis wordt platgewalst ga jij dus de dialoog aan? Ik zou ze neerschieten!

super ick
15-03-15, 10:51
Nou daar zeg je zoiets. De Mapuche richten enorme schade aan in Araucania. Huizen van Chilenen gaan in de fik, mensen worden vermoord etc. Nee, geen prettig volk. Maar ik woon niet in dat deel van Chili wat historisch zou toebehoren aan de Mapuche. Ik heb netjes betaald voor mijn grond. Geen Mapuche te bekennen hier. Die zitten rond de stad Temuco en de Bio Bio rivier. Ga ik niet wonen nee. Geen fijn volk. Ik woon buiten Coyhaique gewoon tussen de Chilenen. Wel in een buitengebied. Dus geen directe buren.

Maar als jouw huis wordt platgewalst ga jij dus de dialoog aan? Ik zou ze neerschieten!

Dat laatste zinnetje zegt eigenlijk alles. Voor degene die het vuur aan de schenen wordt gelegd maakt wie gelijk heeft niets uit. Die reageert. het maakt niet uit of degene die jouw huis plat wil walsen 'gelijk' heeft of niet. Dat is aan de politici er omheen. De praters. Die proberen een moreel gelijk te halen en zetten hun burgers tegenover elkaar.

Juffrouw_Saartje
15-03-15, 12:51
Zo het is toch wat ! dit gebeurd dagelijks bij IS en BOKO HARAM
waarbij dan ook nog gedood ,verkracht en geplunderd wordt.

Maar ja dit is heel wat erger ,want het zijn de immers de Joodse agressors die het doen!
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/gechoqueerd.gif

S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Hou eens op met dat gehop, moet toch niet zo moeilijk zijn om je eens één keertje aan het onderwerp te houden of niet soms?

Juffrouw_Saartje
15-03-15, 12:52
Haten de indianen in Chili jou ook en mogen die jou en je gezin ook afschieten?

De Mapuche, een oud indianenvolk uit Chili en Argentinië, zijn al decennialang het slachtoffer van schendingen van mensenrechten. (http://www.mo.be/artikel/mapuche-indianen-zwaar-onderdrukt-chili-en-argentinie)De staat behandelt hen als misdadigers terwijl grote energiebedrijven zich steeds meer baas maken over hun leefgebied. Via internationale weg proberen ze tevergeefs hun stem te laten horen.

pfff.. stom... er zijn geen Joden bij betrokken dus niet interessant zoals Knotskarel stelt :blij:

S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Hou eens op met dat gehop, moet toch niet zo moeilijk zijn om je eens één keertje aan het onderwerp te houden of niet soms?

knots71karel
15-03-15, 13:05
S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Hou eens op met dat gehop, moet toch niet zo moeilijk zijn om je eens één keertje aan het onderwerp te houden of niet soms?

Spoor je wel ? negen van tien topic,s eindigen anders dan dat ze begonnen zijn ,of ze eindigen wel op Israel of d kanker Joden.
As je niet tegen de WAARHEID KUNT ,blijf dan opW.S.D.B
Of geef een antwoord wat dit is wel degelijk ON TOPIC die gaat over onderdrukking van MENSEN !!!!
maar omdat het geenPALESTIJNTJE,S zijn doet het met jou totaal verziekte en geindoctrineerde denkwijze NIKS !

http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/znaika.gif

knots71karel
15-03-15, 13:14
Spoor je wel ? negen van tien topic,s eindigen anders dan dat ze begonnen zijn ,of ze eindigen wel op Israel of d kanker Joden.
As je niet tegen de WAARHEID KUNT ,blijf dan opW.S.D.B
Of geef een antwoord wat dit is wel degelijk ON TOPIC die gaat over onderdrukking van MENSEN !!!!
maar omdat het geenPALESTIJNTJE,S zijn doet het met jou totaal verziekte en geindoctrineerde denkwijze NIKS !

http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/znaika.gif

DIT is waar het over ging of gaat :
Een staat ... die niet erkend wordt door de meeste omringende landen?
Ik ben niet pro Israel of Joden ,maar ook niet tegen
Wel voor eerlijkheid en niet zoals hier VAN ELKE SCHEET een DONDERSLAG maken als het de Joden bereft !
Ik haal nogmaals de OEIGOEREN aan , deze stumpers ,krijgen hier nog een seconde aandacht
en worden syteemmatisch uitgemoord, weggepest ,onteerd enz enz ja ja je leest het goed het zijn MOSLIMS !!!!

knots71karel
15-03-15, 13:24
S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Hou eens op met dat gehop, moet toch niet zo moeilijk zijn om je eens één keertje aan het onderwerp te houden of niet soms?

Zit je iets dwars ? of knel???
Open dan ff en topic over Israel ,ga maar lekker verder met je dromen...

Deze gaat zelfs over JODEN en .. KERSTBOMEN !!

http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif
Zie het door MARSI zo net geopende TOPIC als zijnde het NIEUWS van de DAG !

knots71karel
15-03-15, 13:30
Nou daar zeg je zoiets. De Mapuche richten enorme schade aan in Araucania. Huizen van Chilenen gaan in de fik, mensen worden vermoord etc. Nee, geen prettig volk. Maar ik woon niet in dat deel van Chili wat historisch zou toebehoren aan de Mapuche. Ik heb netjes betaald voor mijn grond. Geen Mapuche te bekennen hier. Die zitten rond de stad Temuco en de Bio Bio rivier. Ga ik niet wonen nee. Geen fijn volk. Ik woon buiten Coyhaique gewoon tussen de Chilenen. Wel in een buitengebied. Dus geen directe buren.

Maar als jouw huis wordt platgewalst ga jij dus de dialoog aan? Ik zou ze neerschieten!

Maar met welk recht?
Kijk als het dieven zijn die jou huis willen plunderen , dan snap ik het .
Maar hier zijn zoveel andere gegevens die een rol spelen .

knots71karel
15-03-15, 13:31
Israel schrapt verbod op kerstbomen in hotels (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/380519-israel-schrapt-verbod-op-kerstbomen-hotels.html) Gestart door Marsipulami (http://www.maroc.nl/forums/members/marsipulami-2294.html), Vandaag 13:06

Juffrouw_Saartje
15-03-15, 13:49
Spoor je wel ?

Ja hoor, ik spoor wel, het gaat hier over Palestina, niet over Nigeria of Irak. Bevalt het onderwerp je niet, dan hoepel je maar op naar andere een topic, maar ga hier niet zitten spammen, anders rapporteer ik naar het beheer. Ik heb er schoon genoeg van dat bij ieder onderwerp de halve wereld erbij wordt gesleept in de trant van:

Mijn zoon in Nederland is ziek.
Niet zeuren, want in Amerika woedt een orkaan.

Ik bepaal zelf wel of ik op Mars zijn onderwerpen wil reageren. Voor hier hou je aan het onderwerp: Palestina. Niemand dwingt jou om hier te blijven hangen.

S.t.o.p. m.e.t. d.a.t. g.e.h.o.p!!!!!

Ibrah1234
15-03-15, 14:43
Nou daar zeg je zoiets. De Mapuche richten enorme schade aan in Araucania. Huizen van Chilenen gaan in de fik, mensen worden vermoord etc. Nee, geen prettig volk. Maar ik woon niet in dat deel van Chili wat historisch zou toebehoren aan de Mapuche. Ik heb netjes betaald voor mijn grond. Geen Mapuche te bekennen hier. Die zitten rond de stad Temuco en de Bio Bio rivier. Ga ik niet wonen nee. Geen fijn volk. Ik woon buiten Coyhaique gewoon tussen de Chilenen. Wel in een buitengebied. Dus geen directe buren.

Maar als jouw huis wordt platgewalst ga jij dus de dialoog aan? Ik zou ze neerschieten!

Nou daar zeg je zoiets. De Palestijnen richten enorme schade aan in Israël. Huizen van Israeliers gaan in de fik door raketaanvallen, mensen worden vermoord etc. Nee, geen prettig volk. Maar ik woon niet in dat deel van Gaza wat historisch zou toebehoren aan de Palestijnen. Ik heb netjes betaald voor mijn grond. Geen Paelstijn te bekennen hier. Die zitten rond de stad Gaza. Ga ik niet wonen nee. Geen fijn volk. Ik woon buiten Gaza gewoon tussen de Joden. Wel in een buitengebied. Dus geen directe buren.

Maar als jouw huis wordt beschoten ga jij dus de dialoog aan? Ik zou ze neerschieten!

"hetzelfde verhaal met andere parameters"

knots71karel
15-03-15, 21:06
Ja hoor, ik spoor wel, het gaat hier over Palestina, niet over Nigeria of Irak. Bevalt het onderwerp je niet, dan hoepel je maar op naar andere een topic, maar ga hier niet zitten spammen, anders rapporteer ik naar het beheer. Ik heb er schoon genoeg van dat bij ieder onderwerp de halve wereld erbij wordt gesleept in de trant van:

Mijn zoon in Nederland is ziek.
Niet zeuren, want in Amerika woedt een orkaan.*)

Ik bepaal zelf wel of ik op Mars zijn onderwerpen wil reageren. Voor hier hou je aan het onderwerp: Palestina. Niemand dwingt jou om hier te blijven hangen.

S.t.o.p. m.e.t. d.a.t. g.e.h.o.p!!!!!
Wat versta je onder(HOPPEN???? het enige wat je doet is provoceren ,
als je jouw ziekelijke gedachten gang kwijt wil gee dan fatsoendelijk kommentaar , maar dat kun je niet!
Je wijkt op de bekende manier af ! door landen er bij te halen niets met dit onderewerp te maken hebben
En je ziekelijke voorbeeld* slaat nergens op!(zie eind antoord)
Behalve op de zere plek bij jou want je weet donders goed waar het om gaat !
De OIGOEREN bevinden zich in een 5x ergere situatie als De PALESTIJNEN ,maar dat mag niet ter sprake komen UITERAARD want het zijn in jou verziekte brein ......TWEEDERANGS MOSLIMS en dat onderwerp
lees SCHANDE moet vooral niet besproken worden ! want die waarheid schaad de Palestijnen ze zijn dan niet de enige meer , nee erger nog ze leven in een PARADIJS vergeleken met die andere geloofsgenoten

En wat jij kan ,KAN ik ook kijk maar intens zielig mens:

Mijn zoon in Nederland is ziek.
Niet zeuren, want in Amerika woedt een orkaan.*)
En een jjsbeer eet geen banaan
en wie de schoen past die trekke hem aan
met je zielige gekijf
ga terug naar W.S.D.B lijf
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/xyxwave.gif

Juffrouw_Saartje
15-03-15, 21:16
De OIGOEREN bevinden zich in een 5x ergere situatie als De PALESTIJNEN ,maar dat mag niet ter sprake komen UITERAARD want het zijn in jou verziekte brein ......TWEEDERANGS MOSLIMS en dat onderwerp

Oeigoeren komen hier niet ter sprake omdat dit onderwerp niet over China gaat maar over Palestina. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen of wel soms? Op je beschuldigingen ga ik verder niet in.

Stop gewoon met dat gehop naar andere landen, heb je niets te melden over Palestina, prima, verkas dan naar een andere topic, maar voor de laatste keer, ga hier niet zitten spammen.

knots71karel
15-03-15, 21:32
Oeigoeren komen hier niet ter sprake omdat dit onderwerp niet over China gaat maar over Palestina. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen of wel soms? Op je beschuldigingen ga ik verder niet in.

Stop gewoon met dat gehop naar andere landen, heb je niets te melden over Palestina, prima, verkas dan naar een andere topic, maar voor de laatste keer, ga hier niet zitten spammen.

Ach mens laat je nakijken tientallen topic over het zelfde onderwerp
Ga je woordkeuze bijstellen zoals ''hoppen en nu weer spammen '' als je alle topic.s bekijkt
eindigen er minstens 20 % op het onderwerp Israel contra Palestina

knots71karel
15-03-15, 21:59
QUOTE=Juffrouw_Saartje;5423485]Ja hoor, ik spoor wel, het gaat hier over Palestina, niet over Nigeria of Irak. Bevalt het onderwerp je niet, dan hoepel je maar op naar andere een topic, maar ga hier niet zitten spammen, anders rapporteer ik naar het beheer. Ik heb er schoon genoeg van dat bij ieder onderwerp de halve wereld erbij wordt gesleept in de trant van:

Mijn zoon in Nederland is ziek.
Niet zeuren, want in Amerika woedt een orkaan.*)

Ik bepaal zelf wel of ik op Mars zijn onderwerpen wil reageren. Voor hier hou je aan het onderwerp: Palestina. Niemand dwingt jou om hier te blijven hangen.

S.t.o.p. m.e.t. d.a.t. g.e.h.o.p!!!!![/QUOTE]

Wat versta je onder(HOPPEN???? het enige wat jij doet is provoceren ,
als je jouw ziekelijke gedachten gang kwijt wil geef dan fatsoendelijk kommentaar , maar dat kun je niet!
Je wijkt op de bekende manier af ! door landen er bij te halen die niets met dit onderwerp te maken hebben !!

En je ziekelijke voorbeeld*) slaat nergens op!(zie eind antwoord)

Behalve op de zere plek bij jou want je weet donders goed waar het om gaat !
De OEIGOEREN bevinden zich in een 5x ergere situatie als De PALESTIJNEN ,maar dat mag niet ter sprake komen UITERAARD want het zijn in jou verziekte brein ......TWEEDERANGS MOSLIMS en dat onderwerp ..............
lees SCHANDE moet vooral niet besproken worden ! want die waarheid schaadt mogelijk de Palestijnen ze zijn dan niet de enige meer , nee erger nog ze leven in een PARADIJS vergeleken met die andere geloofsgenoten MOSLIMS dus ,die onder ERBARMELIJKE omstandigheden leven
en als ik dit aanhaal dan is het opens (niet terzake doende) OFF TOPIC volgens jou kankzinnige visie , dit flikte je al eerder toen heb ik een apart topic geopend**) over de Oeigoerse Moslims ( geen reactie,s uiteraard om de bekende redenen!
**)en meteen een BAN om je monddood te maken !

En wat jij kan ,KAN ik ook kijk maar intens zielig mens:

Mijn zoon in Nederland is ziek.
Niet zeuren, want in Amerika woedt een orkaan.*)
En een jjsbeer eet geen banaan
en wie de schoen past die trekke hem aan
met je zielige gekijf
ga terug naar W.S.D.B lijf

knots71karel
15-03-15, 22:10
QUOTE=Juffrouw_Saartje;5423485]Ja hoor, ik spoor wel, het gaat hier over Palestina, niet over Nigeria of Irak. Bevalt het onderwerp je niet, dan hoepel je maar op naar andere een topic, maar ga hier niet zitten spammen, anders rapporteer ik naar het beheer. Ik heb er schoon genoeg van dat bij ieder onderwerp de halve wereld erbij wordt gesleept in de trant van:

Mijn zoon in Nederland is ziek.
Niet zeuren, want in Amerika woedt een orkaan.*)

Ik bepaal zelf wel of ik op Mars zijn onderwerpen wil reageren. Voor hier hou je aan het onderwerp: Palestina. Niemand dwingt jou om hier te blijven hangen.

S.t.o.p. m.e.t. d.a.t. g.e.h.o.p!!!!!

Wat versta je onder(HOPPEN???? het enige wat jij doet is provoceren ,
als je jouw ziekelijke gedachten gang kwijt wil geef dan fatsoendelijk kommentaar , maar dat kun je niet!
Je wijkt op de bekende manier af ! door landen er bij te halen die niets met dit onderwerp te maken hebben !!

En je ziekelijke voorbeeld*) slaat nergens op!(zie eind antwoord)

Behalve op de zere plek bij jou want je weet donders goed waar het om gaat !
De OEIGOEREN bevinden zich in een 5x ergere situatie als De PALESTIJNEN ,maar dat mag niet ter sprake komen UITERAARD want het zijn in jou verziekte brein ......TWEEDERANGS MOSLIMS en dat onderwerp ..............
lees SCHANDE moet vooral niet besproken worden ! want die waarheid schaadt mogelijk de Palestijnen ze zijn dan niet de enige meer , nee erger nog ze leven in een PARADIJS vergeleken met die andere geloofsgenoten MOSLIMS dus ,die onder ERBARMELIJKE omstandigheden leven
en als ik dit aanhaal dan is het opens (niet terzake doende) OFF TOPIC volgens jou kankzinnige visie , dit flikte je al eerder toen heb ik een apart topic geopend**) over de Oeigoerse Moslims ( geen reactie,s uiteraard om de bekende redenen!
**)en meteen een BAN om je monddood te maken !

En wat jij kan ,KAN ik ook kijk maar intens zielig mens:

Mijn zoon in Nederland is ziek.
Niet zeuren, want in Amerika woedt een orkaan.*)
En een jjsbeer eet geen banaan
en wie de schoen past die trekke hem aan
met je zielige gekijf
ga terug naar W.S.D.B lijf[/QUOTE]

Heb geprobeerd bovenstaand bericht te wijzigen , maar dat ging niet ! vandaar dat ik het helaas zo moest doen !
net zoals typen hapert ?

Juffrouw_Saartje
15-03-15, 22:20
Wellicht is het één en ander aan je voorbij gegaan, maar het onderwerp gaat hier over Palestina en niet over China. Gelieve niet te hoppen naar andere landen. Alvast bedankt voor je medewerking.

knots71karel
16-03-15, 00:26
Wellicht is het één en ander aan je voorbij gegaan, maar het onderwerp gaat hier over Palestina en niet over China. Gelieve niet te hoppen naar andere landen. Alvast bedankt voor je medewerking.

neeKLOPT dat maak jij er van, het onderwerp gaat niet over CHINA maar over de PALESTIJNEN en hun onderdrukkers
het enige wat ik doe is een VERGELIJKBARE situatie aanhalen van MENSEN ook MOSLIMS die al jaren geen aandacht krijgen ,en zeker niet van een eenzijdig gefocusde REGELTEEF die het worst zal wezen ,want die OEIGOEREN zijn geen MOSLIMS maar tweede rangs ISLAMIETEN uiteraard in jouw door haat verziekte ogen !

trusten http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/xyxwave.gif
zie je absurte antwoord met genoegen tegemoed ,want verbaal zet ik je moeiteloos voor schut!

Bouyizen
16-03-15, 00:34
neeKLOPT dat maak jij er van, het onderwerp gaat niet over CHINA maar over de PALESTIJNEN en hun onderdrukkers
het enige wat ik doe is een VERGELIJKBARE situatie aanhalen van MENSEN ook MOSLIMS die al jaren geen aandacht krijgen ,en zeker niet van een eenzijdig gefocusde REGELTEEF die het worst zal wezen ,want die OEIGOEREN zijn geen MOSLIMS maar tweede rangs ISLAMIETEN uiteraard in jouw door haat verziekte ogen !

trusten http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/xyxwave.gif
zie je absurte antwoord met genoegen tegemoed ,want verbaal zet ik je moeiteloos voor schut!Je moet je bek houden tuig! als iemand je voor schut zet kan je niets anders dan schelden.

Ibrah1234
16-03-15, 00:37
Je moet je bek houden tuig!

Heb een beetje eerbied en respekt zeg. Je spreekt op die manier geen ouder iemand van 70+ aan.

Bouyizen
16-03-15, 01:02
Heb een beetje eerbied en respekt zeg. Je spreekt op die manier geen ouder iemand van 70+ aan.
Ik heb respect voor oudere mensen maar deze gast maakt maar al te graag gebruik van zn vrijheid van beledigen.

Juffrouw_Saartje
16-03-15, 07:46
het enige wat ik doe is een VERGELIJKBARE situatie aanhalen van MENSEN ook MOSLIMS die al jaren geen aandacht krijgen

Nou nee dat deed je niet, je begon in post 2 helemaal niet off-topic over de Oeigoeren maar off-topic over Boko Haram en je cynisme dat omdat het 'Joodse agressors' zouden betreffen het heel wat erger zou zijn. Ik reageerde dan ook, dat je bij het onderwerp moest blijven door post 2 van jou te quoten. Dat jij van Palestina via Irak/Syrië via Nigeria naar China hopt is al verwarrend genoeg, maar ga niet draaien want ik hou je navigatie perikelen precies bij.

Dat anderen in vergelijkbare of ergere situatie verkeren is in deze niet relevant. Als jouw zoon in Nederland ziek is, zeg ik ook niet dat je niet moet zeuren omdat er een orkaan woedt in Amerika. Je kunt dan gewoon één topic houden waarin er gepraat wordt over het wel en wee van je zoon, en één topic over de orkaan in Amerika. Je zoon wordt er niet minder ziek van, omdat er in Amerika mensen dakloos zijn geworden.

Verder is er geen causaal verband tussen Nigeria en het platwalsen van stukken in Oost Jeruzalem middels bulldozers. Graag on topic blijven. Wil je niet over Palestina praten, prima, niemand dwingt je, maar ga dan naar een andere topic i.p.v. te spammen hier. Zo moeilijk is mijn punt niet te begrijpen:

S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Indien je geen Engels begrijpt laat het me dan weten. Alvast bedankt voor je medewerking.

super ick
16-03-15, 08:32
Nou nee dat deed je niet, je begon in post 2 helemaal niet off-topic over de Oeigoeren maar off-topic over Boko Haram en je cynisme dat omdat het 'Joodse agressors' zouden betreffen het heel wat erger zou zijn. Ik reageerde dan ook, dat je bij het onderwerp moest blijven door post 2 van jou te quoten. Dat jij van Palestina via Irak/Syrië via Nigeria naar China hopt is al verwarrend genoeg, maar ga niet draaien want ik hou je navigatie perikelen precies bij.

Dat anderen in vergelijkbare of ergere situatie verkeren is in deze niet relevant. Als jouw zoon in Nederland ziek is, zeg ik ook niet dat je niet moet zeuren omdat er een orkaan woedt in Amerika. Je kunt dan gewoon één topic houden waarin er gepraat wordt over het wel en wee van je zoon, en één topic over de orkaan in Amerika. Je zoon wordt er niet minder ziek van, omdat er in Amerika mensen dakloos zijn geworden.

Verder is er geen causaal verband tussen Nigeria en het platwalsen van stukken in Oost Jeruzalem middels bulldozers. Graag on topic blijven. Wil je niet over Palestina praten, prima, niemand dwingt je, maar ga dan naar een andere topic i.p.v. te spammen hier. Zo moeilijk is mijn punt niet te begrijpen:

S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Indien je geen Engels begrijpt laat het me dan weten. Alvast bedankt voor je medewerking.

Ik begrijp werkelijk niet waar jij je druk over maakt. Als je vind dat het er niets mee te heeft dan reageer je toch niet? Scroll je lekker door.
Iedereen heeft de vrijheid vergelijkingen te maken. Als er iemand is die het relevant vind kan er nog een aardige discussie ontstaan ook. Bovendien ben jij niet degene die de regels maakt.

Weet je waar ik pas ergerlijk vind? De juffrouw erbij halen. Als je het nog een keer doet roep ik de juf. In dit geval beheer. Dat heeft geen nut. Karel is niet onbeschoft, bovendien overtreedt hij geen enkele regel.

super ick
16-03-15, 08:33
Je moet je bek houden tuig! als iemand je voor schut zet kan je niets anders dan schelden.

Even voor mijn nieuwsgierigheid. Wat moet die gasfles daar?

Juffrouw_Saartje
16-03-15, 09:36
Ik begrijp werkelijk niet waar jij je druk over maakt. Als je vind dat het er niets mee te heeft dan reageer je toch niet? Scroll je lekker door.

NVDD heeft te maken met een leegloop van Marokkanen. Dat komt o.a. door het gejij-bak en de non-argumenten van jou en Knots.


Iedereen heeft de vrijheid vergelijkingen te maken. Als er iemand is die het relevant vind kan er nog een aardige discussie ontstaan ook. Bovendien ben jij niet degene die de regels maakt.

Het is niet relevant t.a.v. deze topic. Net zoals van der Blom niets te maken heeft met vermeende intolerantie t.a.v. vermeende kerken in vermeende Arabische slash moslimlanden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen of wel soms? Er worden hier niet voor niets topics geopend. Vindt hij Palestina niet interessant dan staat hij vrij om te verkassen naar een andere topic, maar blijf dan hier niet spammen met kul argumenten. Als je een orkaan in Amerika erbij gaat slepen kun je niet meer normaal de ziekte van een zoon in Nederland bespreken. Er is immers altijd wel ergens op de wereld iets wat nog een graadje erger is. Bovendien wordt de zoon niet minder ziek, vanwege dakloze Amerikanen. Het ene heeft geen moer met het andere van doen. Het is net zoiets als over breien beginnen terwijl er een vraag over computers gesteld wordt.

Het is allemaal vrij simpel hoor. Geen hogere wiskunde en niet te veel gevraagd om je aan het onderwerp te houden. Het beheer had allang moeten ingrijpen hier.


Weet je waar ik pas ergerlijk vind? De juffrouw erbij halen. Als je het nog een keer doet roep ik de juf. In dit geval beheer. Dat heeft geen nut. Karel is niet onbeschoft, bovendien overtreedt hij geen enkele regel.

Karel en jij zijn wel degelijk onbeschoft. Jij insinueert dat ik toch wel elders over Israël/Palestina zou beginnen. Waar heb ik dat gedaan? Kun jij mij dat aantonen met een citaat? Dat kun je niet, want zo'n citaat bestaat niet. Dat is niet alleen smaad maar ook laster.

Idem met Karel's insinuaties dat de Oeigoeren tweederangs burgers zouden zijn in mijn door haat verziekte ogen. Ik had dit allang kunnen en mogen rapporteren.

Samenvattend:

S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Ibrah1234
16-03-15, 11:53
Idem met Karel's insinuaties dat de Oeigoeren tweederangs burgers zouden zijn in mijn door haat verziekte ogen. Ik had dit allang kunnen en mogen rapporteren.

Je bent geen gesprekspartner in dit topic. Waar maak je jezelf druk om. Solliciteer als moderator. Vooralsnog gaan we over onze eigen woorden.

Je rapporteert maar een eind raak met je kinderachtig gedrag.

knots71karel
16-03-15, 13:01
NVDD heeft te maken met een leegloop van Marokkanen. Dat komt o.a. door het gejij-bak en de non-argumenten van jou en Knots.



Het is niet relevant t.a.v. deze topic. Net zoals van der Blom niets te maken heeft met vermeende intolerantie t.a.v. vermeende kerken in vermeende Arabische slash moslimlanden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen of wel soms? Er worden hier niet voor niets topics geopend. Vindt hij Palestina niet interessant dan staat hij vrij om te verkassen naar een andere topic, maar blijf dan hier niet spammen met kul argumenten. Als je een orkaan in Amerika erbij gaat slepen kun je niet meer normaal de ziekte van een zoon in Nederland bespreken. Er is immers altijd wel ergens op de wereld iets wat nog een graadje erger is. Bovendien wordt de zoon niet minder ziek, vanwege dakloze Amerikanen. Het ene heeft geen moer met het andere van doen. Het is net zoiets als over breien beginnen terwijl er een vraag over computers gesteld wordt.

Het is allemaal vrij simpel hoor. Geen hogere wiskunde en niet te veel gevraagd om je aan het onderwerp te houden. Het beheer had allang moeten ingrijpen hier.



Karel en jij zijn wel degelijk onbeschoft. Jij insinueert dat ik toch wel elders over Israël/Palestina zou beginnen. Waar heb ik dat gedaan? Kun jij mij dat aantonen met een citaat? Dat kun je niet, want zo'n citaat bestaat niet. Dat is niet alleen smaad maar ook laster.

Idem met Karel's insinuaties dat de Oeigoeren tweederangs burgers zouden zijn in mijn door haat verziekte ogen. Ik had dit allang kunnen en mogen rapporteren.

Samenvattend:

S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Geenzins van PLAN OM OP JOU PROVOCATIE,S IN TE GAAN
VERWIJS IK JE NAAR DE ANTWOORDEN VAN ANDERE POSTERS HIER.
En je zit hier het forum N.V.D.D voor roddel praatjes en andere onzin moet je naar WSDB gaan !
grtjs K71K

knots71karel
16-03-15, 13:54
Heb een beetje eerbied en respekt zeg. Je spreekt op die manier geen ouder iemand van 70+ aan.

Bedankt voor je oprechte reactie.
Maar leeftijd mag geen rol spelen , zijn antwoord was ongegrond er was geen reden om zo te reageren.

super ick
16-03-15, 17:20
NVDD heeft te maken met een leegloop van Marokkanen. Dat komt o.a. door het gejij-bak en de non-argumenten van jou en Knots.



Het is niet relevant t.a.v. deze topic. Net zoals van der Blom niets te maken heeft met vermeende intolerantie t.a.v. vermeende kerken in vermeende Arabische slash moslimlanden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen of wel soms? Er worden hier niet voor niets topics geopend. Vindt hij Palestina niet interessant dan staat hij vrij om te verkassen naar een andere topic, maar blijf dan hier niet spammen met kul argumenten. Als je een orkaan in Amerika erbij gaat slepen kun je niet meer normaal de ziekte van een zoon in Nederland bespreken. Er is immers altijd wel ergens op de wereld iets wat nog een graadje erger is. Bovendien wordt de zoon niet minder ziek, vanwege dakloze Amerikanen. Het ene heeft geen moer met het andere van doen. Het is net zoiets als over breien beginnen terwijl er een vraag over computers gesteld wordt.

Het is allemaal vrij simpel hoor. Geen hogere wiskunde en niet te veel gevraagd om je aan het onderwerp te houden. Het beheer had allang moeten ingrijpen hier.



Karel en jij zijn wel degelijk onbeschoft. Jij insinueert dat ik toch wel elders over Israël/Palestina zou beginnen. Waar heb ik dat gedaan? Kun jij mij dat aantonen met een citaat? Dat kun je niet, want zo'n citaat bestaat niet. Dat is niet alleen smaad maar ook laster.

Idem met Karel's insinuaties dat de Oeigoeren tweederangs burgers zouden zijn in mijn door haat verziekte ogen. Ik had dit allang kunnen en mogen rapporteren.

Samenvattend:

S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Och, de Marokkanen moeten geholpen worden. En jij voelt je de aangewezen persoon.

Jij hebt het heel hoog in je bol.

Ps.
Heb je intussen je onbeschofte pubermaatje ingefluisterd dat hij het plaatje met de gasfles weg moet halen tav Karel? Dat zou pas echt een reden zijn om aan te kloppen bij beheer. Daar hoor ik je dan weer niet over maar ik wist al dat je hypocriet bent.

Eric de Blois
16-03-15, 19:58
Maar met welk recht?
Kijk als het dieven zijn die jou huis willen plunderen , dan snap ik het .
Maar hier zijn zoveel andere gegevens die een rol spelen .

Dit is erger dan diefstal. Bij diefstal staat je huis in elk geval nog overeind. Dit is een ruzie tussen 'regeringen'. De staat Israël walst letterlijk over burgers heen, de Palestijnen. Steeds worden meer Palestijnse gebieden ingenomen door joodse kolonisten. Palestijnse huizen die 'in de weg staan' worden daarbij platgewalst. Dat is toch een grove schending van de mensenrechten? Ik laat mij niet aanmeten dat het 'maar' joden zijn. Dat zijn namelijk niet mijn woorden. Ik heb begrip voor de woede. Er is daar sprake van oorlog. Nou, dan mag je in mijn ogen de vijand die jouw huis met een bulldozer plastwalst gewoon neerschieten. Ik vind dat moreel verantwoord. Iedereen die meedoet aan het vernielen van die huizen is schuldig en mag gezien worden als vijand. Dus niet 'de' joden, maar het tuig in kwestie.

Ik sluit mij helemaal aan bij het commentaar van super ick (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/380460-dag-palestina-gewonden-beschietingen-bulldozeren-onderdak-bedoe%EFenen-vernield-chantage.html#post5423456):

"Dat laatste zinnetje zegt eigenlijk alles. Voor degene die het vuur aan de schenen wordt gelegd maakt wie gelijk heeft niets uit. Die reageert. het maakt niet uit of degene die jouw huis plat wil walsen 'gelijk' heeft of niet. Dat is aan de politici er omheen. De praters. Die proberen een moreel gelijk te halen en zetten hun burgers tegenover elkaar."

Gisteren hier (Chili) nog een goede documentaire gezien uit Palestina: '5 broken cameras'.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/05/5_Broken_Cameras.jpg/220px-5_Broken_Cameras.jpg

Eric de Blois
16-03-15, 20:08
S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Hou eens op met dat gehop, moet toch niet zo moeilijk zijn om je eens één keertje aan het onderwerp te houden of niet soms?

Ok. Maar als je dat zo begaan bent met 'aan het onderwerp houden', waarom haak jij dan niet in op het onderwerp? Nergens reageer je tot hier toe in deze topic op het onderwerp, maar val je iemand aan die dat - net als jij - ook niet doet. Je geeft geen enkel commentaar op wat anderen wél over dit onderwerp hebben geschreven. Er zijn zoveel topics in wsdb/nvdd waar van het onderwerp wordt afgeweken. Daar kun je wat van zeggen, maar is het nodig daar zo lang op door te gaan dan? Tot slot ben ik het helemaal eens met super ick over die gasfles (inmiddels verwijderd). Daar zeg jij dan weer niets van. De reden waaom moeten we naar gissen.

Doe je vanaf nu mee het onderwerp, of ging het je daar niet om?

Als je hier als kuffaar iets zegt ten gunste van Palestijnen krijg je meestal geen bijval uit het kamp van de palestina-lovers. Zeg je iets ten gunste van joden krijg je vrijwel meteen antwoord. Ik heb dat al eerder meegemaakt en het lijkt dus een trend.

knots71karel
16-03-15, 21:38
Och, de Marokkanen moeten geholpen worden. En jij voelt je de aangewezen persoon.

Jij hebt het heel hoog in je bol.

Ps.
Heb je intussen je onbeschofte pubermaatje ingefluisterd dat hij het plaatje met de gasfles weg moet halen tav Karel? Dat zou pas echt een reden zijn om aan te kloppen bij beheer. Daar hoor ik je dan weer niet over maar ik wist al dat je hypocriet bent.

Je hebt verschillende Marokkanen , maar ik vergelijk het met voetbal supporters , daar heb je ook een bepaalde groep (hoolygans) die hooguit 5 % zijn ,en het verzieken voor de goede echte supporters.
Ik heb fijne lieve Moslim vrienden en buurtgenoten zowel van Marokkaanse als Turkse komaf
Gek genoeg zijn deze mensen allemaal anti IS ,Boko Haram enz
Het zijn vaak de later tot de ISLAM toegetreden mensen die hun blijkbaar zelf willen bewijzen ,
door fanatiek te reageren op alles en nog wat ze niet zindt !

knots71karel
16-03-15, 21:55
Dit is erger dan diefstal. Bij diefstal staat je huis in elk geval nog overeind. Dit is een ruzie tussen 'regeringen'. De staat Israël walst letterlijk over burgers heen, de Palestijnen. Steeds worden meer Palestijnse gebieden ingenomen door joodse kolonisten. Palestijnse huizen die 'in de weg staan' worden daarbij platgewalst. Dat is toch een grove schending van de mensenrechten? Ik laat mij niet aanmeten dat het 'maar' joden zijn. Dat zijn namelijk niet mijn woorden. Ik heb begrip voor de woede. Er is daar sprake van oorlog. Nou, dan mag je in mijn ogen de vijand die jouw huis met een bulldozer plastwalst gewoon neerschieten. Ik vind dat moreel verantwoord. Iedereen die meedoet aan het vernielen van die huizen is schuldig en mag gezien worden als vijand. Dus niet 'de' joden, maar het tuig in kwestie.

Ik sluit mij helemaal aan bij het commentaar van super ick (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/380460-dag-palestina-gewonden-beschietingen-bulldozeren-onderdak-bedoe%EFenen-vernield-chantage.html#post5423456):

"Dat laatste zinnetje zegt eigenlijk alles. Voor degene die het vuur aan de schenen wordt gelegd maakt wie gelijk heeft niets uit. Die reageert. het maakt niet uit of degene die jouw huis plat wil walsen 'gelijk' heeft of niet. Dat is aan de politici er omheen. De praters. Die proberen een moreel gelijk te halen en zetten hun burgers tegenover elkaar."

Gisteren hier (Chili) nog een goede documentaire gezien uit Palestina: '5 broken cameras'.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/05/5_Broken_Cameras.jpg/220px-5_Broken_Cameras.jpg



Dat ben ik met je eens ,ik ben niet pro Israel en ook niet pro Palestijnen , beide zijn schuldig aan de situatie!

Het is wel absurt dat hier mensen zij die uitsluitend de Joden de schuld geven
Ik heb al zo vaak hier gezegd : Israel de grootste vergissing na WO2
Maar zelfs zoals nu het M.OOSTEN een puinhoop is !!!
gaat het gezeik en gezeur over een LAPJE zandgrond gewoon
door, en alles is ALTIJD de schuld van ............ ja precies .

Uiteindelijk het zgn ''WESTEN ''

knots71karel
16-03-15, 23:42
Kolonistentuig

Die joodse kolonisten die andermans huizen platwalsen zijn tuig van de richel. Afschieten als verdediging is nog het beste. Ik zou als Palestijn ook dit soort joden haten. Israël moet nu serieus werk maken van vrede door zich terug te trekken uit de bezette gebieden en alle schade te vergoeden van in Palestina gesloopte huizen. Een groot schandaal dat de EU en haar lidstaten, behalve dan Zweden, de Palestijnse staat niet willen erkennen. Israël heeft totaal schijt aan de VN, laten wij ook schijt aan Israël hebben. Gewoon omdat het kan en zij arrogant genoeg zijn om zich toch niets van anderen aan te trekken. Israël moet niet langer onze grote vriend zijn. Natuurlijk ook niet onze vijand. De joden zoeken het gewoon maar uit daar zonder onze steun. Sinds de laatste geweldadige inval in de Palestijnse gebieden heeft Israël al haar krediet verspeeld wat mij betreft. Ik ben geen jodenhater, maar dit soort handelingen van Israël zijn gewoon heel erg fout.

Nederland heeft in 2011 middels Minister Rosenthal EU-lidstaten erop aangedrongen de Palestijnse Staat niet te erkennen. Dit past perfect in de schijtcultuur en handelsgeest van Nederland. Rosenthal heeft Joods-Nederlandse ouders, dat verklaart natuurlijk ook zijn keus om tegen een Palestijnse Staat te zijn. Zo zie je maar dat 'allochtonen' af en toe nog loyaal zijn aan foute regimes.

Landen die Palestina erkend hebben. Bijna heel Z-Amerika, behalve Colombia en Frans Guyana.

Bron (en afbeelding) : wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina_(staat))

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/08/Palestine_recognition_only.svg/640px-Palestine_recognition_only.svg.png

BEN het grotendeels met je eens .

Juffrouw_Saartje
17-03-15, 07:50
Och, de Marokkanen moeten geholpen worden. En jij voelt je de aangewezen persoon.

Wie moeten geholpen worden? Het onderwerp gaat hier niet over Marokko.


Jij hebt het heel hoog in je bol.

Nou nee integendeel, eerder dat jij het niet zo helder hebt in je bovenkamer, met je Marokkanen verdedigen. Ik doe niet aan kampen, zoals jij. Lijkt me duidelijk met mijn polisariovlag. Maar fijn dat het nu zwart op wit staat: je zit hier dus om Marokkanen te bashen.


Ps.
Heb je intussen je onbeschofte pubermaatje ingefluisterd dat hij het plaatje met de gasfles weg moet halen tav Karel? Dat zou pas echt een reden zijn om aan te kloppen bij beheer. Daar hoor ik je dan weer niet over maar ik wist al dat je hypocriet bent.

Ik zie dat dit verhaaltje nu zijn eigen leven heeft staan leiden zie reactie Eric. Heel spijtig. Ik reageerde namelijk op jouw stelling dat Karel niet onbeschoft was, dat is hij wel. Ik heb daarvoor steeds gezegd dat ik daar even niet op ga reageren omdat ik wil dat mijn punt van het hoppen naar andere landen duidelijk is, terwijl ik daarmee wel allerlei bagger over mij heen heb moeten laten komen. Als jij hier echter doodleuk gaat staan beweren dat hij niets verkeerds doet, dan wil ik je graag van je oogkleppen afhelpen. Ik reageerde hier dus op jouw opmerking.

Wat betreft de gasfles van Bouyizen, die heeft hij als onderschrift ook op WSBD, dat heeft niets met Karel te maken. Vele prikkers hebben hem daar al over aangesproken. Het is mij niet duidelijk waarom hij dat plaatje heeft, dus nee ik ben niet hypocriet, zijn gasfles slaat niet op Karel, Karel's opmerkingen slaan wel op mij en is een onrechtmatige aanval op mijn persoon met onwaarheden.

Juffrouw_Saartje
17-03-15, 08:18
Ok. Maar als je dat zo begaan bent met 'aan het onderwerp houden', waarom haak jij dan niet in op het onderwerp? Nergens reageer je tot hier toe in deze topic op het onderwerp, maar val je iemand aan die dat - net als jij - ook niet doet. Je geeft geen enkel commentaar op wat anderen wél over dit onderwerp hebben geschreven. Er zijn zoveel topics in wsdb/nvdd waar van het onderwerp wordt afgeweken. Daar kun je wat van zeggen, maar is het nodig daar zo lang op door te gaan dan?

Het klopt dat er wel eens wordt afgeweken van een onderwerp, zie alleen al onze topic die eigenlijk over iets heel anders ging, iets met EO en Danny Goossen! Maar dan wordt het niet als argument gebruikt of opzettelijk als afleidingsmanoeuvre wat hier steeds het geval is met met name Karel en Super. Nu kom ik hier over als Saartje Moderaartje, prima, maar dat is omdat er hier niet normaal te discussiëren valt, voordat deze twee de basis regels van het debatteren in de smiezen krijgen. Gezien zij dominant aanwezig zijn en er sprake is van een wegloop van andere prikkers is dit van belang. Post 2 van Karel is geen reactie op het onderwerp. Als Karel direct had gezegd, ja inderdaad daar gaat het onderwerp niet over, dan hoef je daar natuurlijk niet op door te gaan.


Tot slot ben ik het helemaal eens met super ick over die gasfles (inmiddels verwijderd). Daar zeg jij dan weer niets van. De reden waaom moeten we naar gissen.

Zie mijn reactie naar Super.


Doe je vanaf nu mee het onderwerp, of ging het je daar niet om?

Grapjas, ik ben niet degene die Syrië, Irak en Nigeria erbij sleepte in de allereerste reactie of wel soms?


Als je hier als kuffaar iets zegt ten gunste van Palestijnen krijg je meestal geen bijval uit het kamp van de palestina-lovers. Zeg je iets ten gunste van joden krijg je vrijwel meteen antwoord. Ik heb dat al eerder meegemaakt en het lijkt dus een trend.

Ik weet niet waar je het over hebt Eric. Ik lees vaak aandachtig de stukken van Karin.N en M61 en geef hun dan duimpjes, ik zou het niet beter kunnen schrijven dan zij het doen. Bovendien is Karin daar ook wel eens ter plekke. In tegenstelling tot wat Super Ick valselijk beweerd, reageer ik bijna nooit op de Palestijnse kwestie en al helemaal niet in een andere topic (leugenaar!) omdat anderen het al goed verwoorden. Lijkt me wel interessant die docu die je in Chili hebt gekeken.

super ick
17-03-15, 08:20
Wie moeten geholpen worden? Het onderwerp gaat hier niet over Marokko.



Nou nee integendeel, eerder dat jij het niet zo helder hebt in je bovenkamer, met je Marokkanen verdedigen. Ik doe niet aan kampen, zoals jij. Lijkt me duidelijk met mijn polisariovlag. Maar fijn dat het nu zwart op wit staat: je zit hier dus om Marokkanen te bashen.



Ik zie dat dit verhaaltje nu zijn eigen leven heeft staan leiden zie reactie Eric. Heel spijtig. Ik reageerde namelijk op jouw stelling dat Karel niet onbeschoft was, dat is hij wel. Ik heb daarvoor steeds gezegd dat ik daar even niet op ga reageren omdat ik wil dat mijn punt van het hoppen naar andere landen duidelijk is, terwijl ik daarmee wel allerlei bagger over mij heen heb moeten laten komen. Als jij hier echter doodleuk gaat staan beweren dat hij niets verkeerds doet, dan wil je ik je graag van je oogkleppen afhelpen. Ik reageerde hier dus op jouw opmerking.

Wat betreft de gasfles van Bouyizen, die heeft hij als onderschrift ook op WSBD, dat heeft niets met Karel te maken. Vele prikkers hebben hem daar al over aangesproken. Het is mij niet duidelijk waarom hij dat plaatje heeft, dus nee ik ben niet hypocriet, zijn gasfles slaat niet op Karel, Karel's opmerkingen slaan wel op mij en is een onrechtmatige aanval op mijn persoon met onwaarheden.

Vrijwel alle onderwerpen hier gaan van hot naar her en eindigen vaker op een ander vlak. Ik heb het nooit anders meegemaakt hier. Als je er niet tegen kunt blijft je lekker weg ipv een beetje kinderachtig te gaan drammen en volwassen mensen proberen de wet voor te schrijven.

Ik lees ook weer allerlei conclusies in je bericht. Die negeer ik.

zoek eens een goede psychiater om je probleem voor te leggen.

Juffrouw_Saartje
17-03-15, 08:32
Vrijwel alle onderwerpen hier gaan van hot naar her en eindigen vaker op een ander vlak.

Daar is op zich ook niet zo heel veel mis mee, wel als het als ARGUMENT wordt gebruikt. Bijvoorbeeld een jij-bak argument: jij als Marokkaan moet je mond houden want jullie bezetten de Westelijke Sahara. Of als stemmingmakerij: in andere Arabische landen zijn ze anders niet zo tolerant, terwijl dit geen relevantie heeft met het onderwerp.

In dit geval, is reactie 2 een non-argument. Er is geen causaal verband tussen de bulldozers in Oost Jeruzalem en Nigeria.

super ick
17-03-15, 08:48
Daar is op zich ook niet zo heel veel mis mee, wel als het als ARGUMENT wordt gebruikt. Bijvoorbeeld een jij-bak argument: jij als Marokkaan moet je mond houden want jullie bezetten de Westelijke Sahara. Of als stemmingmakerij: in andere Arabische landen zijn ze anders niet zo tolerant, terwijl dit geen relevantie heeft met het onderwerp.

In dit geval, is reactie 2 een non-argument. Er is geen causaal verband tussen de bulldozers in Oost Jeruzalem en Nigeria.

Nou en?

Als ik een opmerking lees die kant nog wal raakt dan reageer ik er niet op. Kan jij ook doen.

Waar maak je je druk over? Het lijkt wel of jij je een beetje wilt profileren door anderen de les proberen te lezen, lees drammen, drammen, drammen, met een kulreden. Alsof er op WSDB niet oeverloos geluld wordt over niet ter zake doende dingen. Nou en?

Juffrouw_Saartje
17-03-15, 21:22
Nou en?

Als ik een opmerking lees die kant nog wal raakt dan reageer ik er niet op. Kan jij ook doen.

Waar maak je je druk over? Het lijkt wel of jij je een beetje wilt profileren door anderen de les proberen te lezen, lees drammen, drammen, drammen, met een kulreden. Alsof er op WSDB niet oeverloos geluld wordt over niet ter zake doende dingen. Nou en?

Keuvelen over ditjes en datjes op WSBD is iets totaal anders dan insinuaties, leugens, speculaties, jij-bakken, afleidingsmanoeuvres, persoonlijk uitschelden en stellingen poneren zonder ze te kunnen onderbouwen. Dat is hier in tegenstelling tot WSBD dagelijkse kost. Als je aan zwartgallige stemmingmakerij en bashen wilt doen, dan moet je ook niet klagen dat er een juffrouw langs komt fietsen.

Eric de Blois
18-03-15, 02:48
Keuvelen over ditjes en datjes op WSBD is iets totaal anders dan insinuaties, leugens, speculaties, jij-bakken, afleidingsmanoeuvres, persoonlijk uitschelden en stellingen poneren zonder ze te kunnen onderbouwen. Dat is hier in tegenstelling tot WSBD dagelijkse kost. Als je aan zwartgallige stemmingmakerij en bashen wilt doen, dan moet je ook niet klagen dat er een juffrouw langs komt fietsen.

Juffrouw Saartje je maakt zo'n punt van 'van het onderwerp afwijken' geef dan nu eens je mening over het platwalsen van Palestijnse huizen, het geweld in die regio, etc. en breng in praktijk waar je anderen op aanvalt. Inmiddels heb jij je punt wel gemaakt over dingen die niets met het onderwerp te maken hebben. Het zou jammer zijn dat de discussie rond dit onderwerp verzandt in moddergooien naar anderen. Het is wel paradoxaal dat uitgerekend degene die zich hier stoort aan 'afwijken van het onderwerp' zich in deze topic middels tien commentaren met geen woord heeft gerept over het onderwerp zélf.

Ik vraag mij overigens af, terugkomende op het onderwerp, of Joden, zo deze al wonen in de Palestijnse gebieden, daar een prettig leven hebben. Ik bedoel hoe worden Joden behandeld in de Palestijnse gebieden? Hebben zij dezelfde rechten als Palestijnen etc. Zo maar een vraag die in mij opkwam. Er valt veel te zeggen over de (kwalijke) rol van Israël in het conflict, maar we kunnen ook niet om het onderwerp mensenrechten heen in de Palestijnse gebieden. De zaak moet van twee kanten bekeken worden. Is er een plaats voor Joden in de Gazastrook? Daar hoor je nooit iemand over. Je leest veel over de slachtofferrol van Palestijnen, maar je hoort tamelijk weinig over de situatie van de mensenrechten in Gaza. Het gaat vaak over de (verondersteld) slechte behandeling van Palestijnen in Israël, maar over het leven van Joden in Gaza hoor je niets. Bestaan die niet? De wreedheden over en weer van Joden en Palestijnen domineren het nieuws. En natuurlijk het eeuwige geklaag over de - in mijn ogen noodzakelijke - muur lang de grens van Israël. Je zou deze met recht de 'klaagmuur' mogen noemen. Hoe worden vrouwen en niet-Palestijnen behandeld aan de niet-Israëlische kant van de muur? Net zo prettig als dat Palestijnen verwachten behandeld te worden in Israël? Wellicht kunnen de Palestina-specialisten of Palestina-lovers hier het nodige over zeggen.

Karin.N
18-03-15, 11:20
Beste Eric,

Ik ken een tweetal joodse gezinnen die op de westelijke jordaanoever wonen tussen de Palestijnen. Deze joodse families schamen zich voor het gedrag van hun landgenoten. Zij zijn niet islamitisch en leven vreedzaam met en tussen de Palestijnen. Dat kan dus gewoon hoor,maar niet veel joden zullen de behoefte hebben om tussen de Palesijnen te gaan wonen. Zij kiezen liever voor de joodse nederzettingen waar in tegenstelling tot de palestijnse gebieden gewoon water en elektriciteit beschikbaar is. De Palestijnen worden vaak van waer en elektriciteit afgesneden en da;s lastig daar me je koelkastje en internet etc. Dus joden zullen er echt niet gauw voor kiezen om tussen de Plaestijnen te gaan wonen.

In Gaza wil niemand wonen Eric, tis een ghetto met geen toekomstperspectief.

Zelfde geldt eigenlijk voor de westelijke jordaanoever. Door de israelischse checkpoints op palestijns grondgebied (en niet op de grens met Israel, maar gewoon te midden van de Palestijnen)plus regelmatige afsluiting van water en elektriciteit is het leven daar vriendelijk gezegd geen pretje.

super ick
18-03-15, 17:17
Keuvelen over ditjes en datjes op WSBD is iets totaal anders dan insinuaties, leugens, speculaties, jij-bakken, afleidingsmanoeuvres, persoonlijk uitschelden en stellingen poneren zonder ze te kunnen onderbouwen. Dat is hier in tegenstelling tot WSBD dagelijkse kost. Als je aan zwartgallige stemmingmakerij en bashen wilt doen, dan moet je ook niet klagen dat er een juffrouw langs komt fietsen.

Sorry maar als juffrouw kan ik je echt niet serieus nemen.

BoerHarms
18-03-15, 18:09
wie wijkt er nu eigenlijk van de topic af ??
Kan ook een topic openen met de topic " stay at the topic " .

knots71karel
18-03-15, 18:37
wie wijkt er nu eigenlijk van de topic af ??
Kan ook een topic openen met de topic " stay at the topic " .

Wat ik ook niet begrijp zijn de aan idiote grenzende ENGELSE uitdrukkingen !
Wij HOLLANDERS hebben een uitstekend spreekwoord voor :

Schoenmaker blijf bij je leest!
En anders gewoon.............................. Blijf bij het onderwerp !!

knots71karel
18-03-15, 19:02
Nou nee dat deed je niet, je begon in post 2 helemaal niet off-topic over de Oeigoeren maar off-topic over Boko Haram en je cynisme dat omdat het 'Joodse agressors' zouden betreffen het heel wat erger zou zijn. Ik reageerde dan ook, dat je bij het onderwerp moest blijven door post 2 van jou te quoten. Dat jij van Palestina via Irak/Syrië via Nigeria naar China hopt is al verwarrend genoeg, maar ga niet draaien want ik hou je navigatie perikelen precies bij.

Dat anderen in vergelijkbare of ergere situatie verkeren is in deze niet relevant. Als jouw zoon in Nederland ziek is, zeg ik ook niet dat je niet moet zeuren omdat er een orkaan woedt in Amerika. Je kunt dan gewoon één topic houden waarin er gepraat wordt over het wel en wee van je zoon, en één topic over de orkaan in Amerika. Je zoon wordt er niet minder ziek van, omdat er in Amerika mensen dakloos zijn geworden.

Verder is er geen causaal verband tussen Nigeria en het platwalsen van stukken in Oost Jeruzalem middels bulldozers. Graag on topic blijven. Wil je niet over Palestina praten, prima, niemand dwingt je, maar ga dan naar een andere topic i.p.v. te spammen hier. Zo moeilijk is mijn punt niet te begrijpen:

S.t.i.c.k. t.o. t.h.e. s.u.b.j.e.c.t.

Indien je geen Engels begrijpt laat het me dan weten. Alvast bedankt voor je medewerking.

Bij deze dan (altijd berijd om een ''vriendelijk verzoek '' in te willegen
Uiteraard als ex Koopvaardij officier spreek ik de WERELD TAAL van het WESTEN maar om indruk te maken heb ik dat niet nodig http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/lekpuh.gif

Dat laat ik liever over aan mensen zoals jjj en kleine kinderen
Trouwens we hebben ook in het Nederlands uitstekende (spreekwoorden) of woorden voor :

Schoenmaker blijf bij je leest!
En anders gewoon.............................. Blijf bij het onderwerp !!

http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/xyxwave.gif

Eric de Blois
19-03-15, 03:37
Beste Eric,

Ik ken een tweetal joodse gezinnen die op de westelijke jordaanoever wonen tussen de Palestijnen. Deze joodse families schamen zich voor het gedrag van hun landgenoten. Zij zijn niet islamitisch en leven vreedzaam met en tussen de Palestijnen. Dat kan dus gewoon hoor,maar niet veel joden zullen de behoefte hebben om tussen de Palesijnen te gaan wonen. Zij kiezen liever voor de joodse nederzettingen waar in tegenstelling tot de palestijnse gebieden gewoon water en elektriciteit beschikbaar is. De Palestijnen worden vaak van waer en elektriciteit afgesneden en da;s lastig daar me je koelkastje en internet etc. Dus joden zullen er echt niet gauw voor kiezen om tussen de Plaestijnen te gaan wonen.

In Gaza wil niemand wonen Eric, tis een ghetto met geen toekomstperspectief.

Zelfde geldt eigenlijk voor de westelijke jordaanoever. Door de israelischse checkpoints op palestijns grondgebied (en niet op de grens met Israel, maar gewoon te midden van de Palestijnen)plus regelmatige afsluiting van water en elektriciteit is het leven daar vriendelijk gezegd geen pretje.

Dankjewel voor je bijdrage! Is heel verhelderend. Valt mij allezins mee ook. Maar je kunt natuurlijk niet een oordeel vormen louter op grond van slechts enkele gevallen. Maar het is zeker waardevol als informatie.

Eric de Blois
19-03-15, 03:47
Keuvelen over ditjes en datjes op WSBD is iets totaal anders dan insinuaties, leugens, speculaties, jij-bakken, afleidingsmanoeuvres, persoonlijk uitschelden en stellingen poneren zonder ze te kunnen onderbouwen. Dat is hier in tegenstelling tot WSBD dagelijkse kost. Als je aan zwartgallige stemmingmakerij en bashen wilt doen, dan moet je ook niet klagen dat er een juffrouw langs komt fietsen.

In tegenstelling tot wsdb? Oh, nou het is echt niet moeilijk zoeken hoor om het tegendeel te bewijzen, maar dat is mij nu even teveel moeite, een andere keer misschien. Jij doet hier overigens flink aan jullie-bakken. Da's nog erger. Van wsdb kan ik je zo een aantal topics tonen waar stellingen worden geponeerd zonder enige onderbouwing. Dat is op wsdb eerder regel dan uitzondering. Te denken valt aan de zogenaamde inside-job-theorie van 9/11, een theorie die op wsdb veel aanhangers heeft. Op wsbd is het niet nodig om iets aan te tonen, je hoeft een stelling alleen maar te geloven en krijgt applaus als het iets negatiefs betreft over Joden en niet-moslims.

Stemmingmakerij (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380606-daar-gaan-weer-nos-de-kippen-erbij-zijn-kom-kijken-waarom-kom.html#post5424274)

"ik denk dat" (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380568-vieze-vuile-geheime-diensten-sturen-meisjes-de-jihad-om-voor-werken-spion.html#post5424013)

zij-bakken: de westerse wereld (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/375190-moslima-ambtenaar-aangepakt-om-uitspraak-isis-zionistisch-complot-moslims-worden-geprovoceerd.html#post5359985)

blanke VVD flikkertjes (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380036-ebru-deradicaliseren-geslagen.html#post5418911)

Jodenstreek (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/379985-jodenstreek-overstroming-gaza-doordat-israel-dammen-open-zet.html#post5418378)


Er is in de buurt van de Gazastrook geen enkele Israelische dam die open gezet kan worden. (http://www.israel-palestina.info/actueel/2015/02/26/gaza-overstromingen-en-de-floodlibel/) De dichtstbijzijnde ‘dam’ is een waterreservoir bij Nahal Oz (http://elderofziyon.blogspot.com/2010/01/i-found-dam.html#.VOm4jvnF_h4). Op deze satellietfoto (http://1.bp.blogspot.com/-j3U12vsZUnU/VOm7UrY_3QI/AAAAAAAAnyE/lBU4WbzVVnU/s1600/dam.png) kun je zien hoe waarschijnlijk het is dat die delen van Gaza onder water kan doen lopen. Toch berichtten verschillende gerenommeerde media, waaronder AFP, Al Jazeera, The Daily Mail en Russia Today dat Israel overstromingen in Gaza veroorzaakte door dammen open te zetten.

super ick
19-03-15, 08:33
In tegenstelling tot wsdb? Oh, nou het is echt niet moeilijk zoeken hoor om het tegendeel te bewijzen, maar dat is mij nu even teveel moeite, een andere keer misschien. Jij doet hier overigens flink aan jullie-bakken. Da's nog erger. Van wsdb kan ik je zo een aantal topics tonen waar stellingen worden geponeerd zonder enige onderbouwing. Dat is op wsdb eerder regel dan uitzondering. Te denken valt aan de zogenaamde inside-job-theorie van 9/11, een theorie die op wsdb veel aanhangers heeft. Op wsbd is het niet nodig om iets aan te tonen, je hoeft een stelling alleen maar te geloven en krijgt applaus als het iets negatiefs betreft over Joden en niet-moslims.

Stemmingmakerij (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380606-daar-gaan-weer-nos-de-kippen-erbij-zijn-kom-kijken-waarom-kom.html#post5424274)

"ik denk dat" (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380568-vieze-vuile-geheime-diensten-sturen-meisjes-de-jihad-om-voor-werken-spion.html#post5424013)

zij-bakken: de westerse wereld (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/375190-moslima-ambtenaar-aangepakt-om-uitspraak-isis-zionistisch-complot-moslims-worden-geprovoceerd.html#post5359985)

blanke VVD flikkertjes (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380036-ebru-deradicaliseren-geslagen.html#post5418911)

Jodenstreek (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/379985-jodenstreek-overstroming-gaza-doordat-israel-dammen-open-zet.html#post5418378)

Het is een hypocriete trol. Komt speciaal hier naartoe om ons zgn te corrigeren terwijl ze helemaal geen deel neemt aan de discussies.

Jouw bewering over WSDB en haar hypocrisie door daar geen enkele opmerking over te maken kan ik volledig onderschrijven. Dat is precies de reden waarom ik haar absoluut niet serieus kan nemen.

Ze heeft daar overigens ook ronduit beweert een hekel te hebben aan westerse mannen. Nu ineens heeft ze weer een avatar van de Westerse Sahara. Voorheen postte ze hier onder andere namen.

Kortom: rijp voor de psychiater.

knots71karel
19-03-15, 13:41
In tegenstelling tot wsdb? Oh, nou het is echt niet moeilijk zoeken hoor om het tegendeel te bewijzen, maar dat is mij nu even teveel moeite, een andere keer misschien. Jij doet hier overigens flink aan jullie-bakken. Da's nog erger. Van wsdb kan ik je zo een aantal topics tonen waar stellingen worden geponeerd zonder enige onderbouwing. Dat is op wsdb eerder regel dan uitzondering. Te denken valt aan de zogenaamde inside-job-theorie van 9/11, een theorie die op wsdb veel aanhangers heeft. Op wsbd is het niet nodig om iets aan te tonen, je hoeft een stelling alleen maar te geloven en krijgt applaus als het iets negatiefs betreft over Joden en niet-moslims.

Stemmingmakerij (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380606-daar-gaan-weer-nos-de-kippen-erbij-zijn-kom-kijken-waarom-kom.html#post5424274)

"ik denk dat" (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380568-vieze-vuile-geheime-diensten-sturen-meisjes-de-jihad-om-voor-werken-spion.html#post5424013)

zij-bakken: de westerse wereld (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/375190-moslima-ambtenaar-aangepakt-om-uitspraak-isis-zionistisch-complot-moslims-worden-geprovoceerd.html#post5359985)

blanke VVD flikkertjes (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/380036-ebru-deradicaliseren-geslagen.html#post5418911)

Jodenstreek (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/379985-jodenstreek-overstroming-gaza-doordat-israel-dammen-open-zet.html#post5418378)

Ik kom zelden op W.S.D.B mede door de bovenstaande geopende haat zaaiende topic,s die grotendeels op grove leugens en insinuatie,s zijn gebaseerd.
Afgezien daarvan zijn de op ziekte,s gebaseerde uitdrukkingen (scheldpartijen)van het niveau ASO en dan zeg ik het nog netjes !

Eric de Blois
21-03-15, 05:46
Nu het dankzij Juffrouw Saartje niet langer meer gaat over Gaza, neem ik de vrijheid ook van het onderwerp te mogen afwijken. Zo maar omdat het kan en omdat het mag.


Keuvelen over ditjes en datjes op WSBD is iets totaal anders dan insinuaties, leugens, speculaties, jij-bakken, afleidingsmanoeuvres, persoonlijk uitschelden en stellingen poneren zonder ze te kunnen onderbouwen. Dat is hier in tegenstelling tot WSBD dagelijkse kost. Als je aan zwartgallige stemmingmakerij en bashen wilt doen, dan moet je ook niet klagen dat er een juffrouw langs komt fietsen.

In 'tegenstelling' tot wsdb hier dagelijkse kost. Haha, da's waar. Schelden en grof taalgebruik zie je nooit op wsdb! Persoonlijk uitschelden en stellingen doen zonder enige onderbouwing zie je daar nooit, dit in tegenstelling tot nvdd. Geloof het nu echt zélf?

Pauper van de week, gevonden op wsdb:

Een kleine greep uit het kleurrijke en veelzijdige oeuvre van nicknaam: Patekphillipe (http://www.maroc.nl/forums/members/patekphillipe-89015.html)


zoek een vrouwelijk maatje,

laat me weten als er interesse is. dan gaan we over op stap 2.

door omstandigheden zit ik thuis gekluisterd zoek gewoon een gezellig lief contact persoontje.
door mijn leeftijd 25+ zijn veel vrienden etc. uit zicht verdwenen.

-bezit over humor
-ben gezellig
-bezit over een goed hart
-help behoevend
-tikkeltje prettig gestoord
-ruimdenkend

Met "help behoevend", wordt natuurlijk bedoeld: 'hulpbehoevend', de sukkel. Wie zet er nu in een contact-advertentie dat hij niet meer voor zichzelf kan zorgen? Ben je dan niet een enorme stumper!

'Ruimdenkend': niet dus! Seksistisch dat wel, ruimdenkend totaal niet.

Kletspraatjes van een jongen die via een contactadvertentie aan een vrouw hoopt te komen, zichzelf daarbij heel mooi voordoet en even verderop uit zijn rol valt en laat zien wie hij ech is. Een notoire leugenaar dus, volkomen onbetrouwbaar.


want je hebt reuma of de finke tering dat je geen xhamster kan in typen ?

Iemand die van zichzelf zegt 'te bezitten over een goed hart', heeft respect en voelt mee met de ellende en ziektes van anderen. Psychopaten doen dat, net als jij, niet. Je bent een praatjesmaker die geen gevoel heeft voor de ellende van anderen in combinatie met een overdreven gevoel voor eigenwaarde.


kom jij maar pijpen kleine internet pooier.


kleine slet je reageer overal. zijn je schaamlippen aan het warmlopen.


kleine internet hoertjes.

Jij komt duidelijk uit een patriarchaal nest. Deel de schuld van je dna en verder natuurlijk van je gebrekkig opvoeding. Niets meer aan te doen.


typ je dit bericht terwijl je in je anus word genomen door een van je cybermaatjes.
die je hier hebt ontmoet. je bericht is scheef en onduidelijk. kleine bacardi slut

Duidelijk een sneer naar homoseksuelen. Een homofobe jongen dus. Niet moeilijk raden wat zijn culturele achtergrond en religie moet zijn.


alpacino van marok.nl hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhah

heb je zon bericht gestuurd stuur me liever nummer van je geile zusje nora
want jou kutje is misbruikt door shab marok.nl


ikzegwatikwil ik heb trio gehad met je dikke 50jarige moeder en je zusje van 17
wil je het terug zien xvideos.com mother and daugter fucken wild riffie haaaaaaaaahahah

Juffrouw Saartje het volgende is zo maar een vooroordeel van mij, een aanname: Patekphillipe woont in een Nederlandsche Prachtwijk, heeft een Strafblad, is Homofoob, Geweldadig, heeft geen diploma en heeft een Getinte huidskleur. Kortom een tokkie.

Binnenkort nog meer proza van grote schrijvers uit dit gezellige deel van maroc.nl

BoerHarms
21-03-15, 06:40
Er is nog genoeg werk voor Juffrouw Saar

Eric de Blois
21-03-15, 07:02
Er is nog genoeg werk voor Juffrouw Saar

Ja, absoluut. Knap brutaal om zo tekeer te gaan tegen Karel over iets wat ze notabene hier zélf doet! En die idioot Patekphilippe van wsdb mag ook nog even reageren... Over de Palestijnen en het Gazaconflict gaat het toch niet meer hier.

Juffrouw_Saartje
21-03-15, 10:10
Goedemorgen Eric,

Ik wil even kort reageren op het laatste stuk. Ik hoop morgen meer tijd te hebben en dan zal ik op de rest reageren. Ik zie het causale verband niet tussen Desi en Karel. Karel zit hier niet te hoppen naar andere landen omdat Desi Jekyll and Hyde speelt. Er zijn vele prikkers op WSBD die zich tegen Desi hebben uitgesproken, eigenlijk bijna iedereen. Oiseau en ik waren nog de enige die in gesprek met hem gingen, en ook ik heb hem op mijn negeerlijst gezet. Ik zag net dat Karin.N er ook klaar mee is. Karel daarentegen staat (nog) niet op mijn negeerlijst.

Desi is op geen enkele manier representatief voor de WSBD prikkers. Sterker nog heel veel dames schijnen een tijdje het prikbord te hebben geboycot vanwege zijn aanwezigheid.

Ik zie Karel ook niet als representatief voor 'de Nederlander', maar afleidingsmanoeuvres, jij-bakken en hoppen naar andere landen is hier wel gemeengoed. Het wordt onder andere gepraktiseerd door Boer Harms (het verbaast me dan ook niets dat hij het adhominem gescheld van Super Ick liked), Super Ick, Ibrah en Karel. Het is erg storend, niet zo storend als Desi uiteraard, maar die wordt dan ook steeds geband door het beheer.

Zonder dat er basis regels van discussiëren in acht worden genomen is het erg moeilijk om een normale discussie te voeren. Plaatst SF een kaartje van Palestina, dan komt Ibrah met de Westelijke Sahara aan, wat is het verband? Beats me. Super Ick opent zelfs een nieuwe topic over de WS op het moment dat Gaza onder vuur ligt waarbij hij zelf schrijft: Ik wil er wel een bepaalde hypocrisie mee aangeven. M.a.w. afleidingsmanoeuvre. Contra schreef hierover:

wanneer dan? ik zie de westelyke sahara alleen voorby komen wanneer moordende joden dood en verderf zaaien. de westelyke sahara interesseert superick geen ene moer. idem dito voor vitalis of knots. byna niemand is geinteresseerd in de westelyke sahara.

Super Ick gaf zelfs toe dat hem de Sahrawi's geen moer interesseert:

Niemand maar dan ook niemand heeft vanacht wakker gelegen over de Palestijnen. Zo lig ik ook niet wakker over de Westelijke Sahara.

Net zoals het hem kerken in het buitenland geen moer interesseert. Dit gehop moet stoppen.

Eric de Blois
21-03-15, 17:31
Goedemorgen Eric,

Ik wil even kort reageren op het laatste stuk. Ik hoop morgen meer tijd te hebben en dan zal ik op de rest reageren. Ik zie het causale verband niet tussen Desi en Karel. Karel zit hier niet te hoppen naar andere landen omdat Desi Jekyll and Hyde speelt. Er zijn vele prikkers op WSBD die zich tegen Desi hebben uitgesproken, eigenlijk bijna iedereen. Oiseau en ik waren nog de enige die in gesprek met hem gingen, en ook ik heb hem op mijn negeerlijst gezet. Ik zag net dat Karin.N er ook klaar mee is. Karel daarentegen staat (nog) niet op mijn negeerlijst.

Desi is op geen enkele manier representatief voor de WSBD prikkers. Sterker nog heel veel dames schijnen een tijdje het prikbord te hebben geboycot vanwege zijn aanwezigheid.

Ik zie Karel ook niet als representatief voor 'de Nederlander', maar afleidingsmanoeuvres, jij-bakken en hoppen naar andere landen is hier wel gemeengoed. Het wordt onder andere gepraktiseerd door Boer Harms (het verbaast me dan ook niets dat hij het adhominem gescheld van Super Ick liked), Super Ick, Ibrah en Karel. Het is erg storend, niet zo storend als Desi uiteraard, maar die wordt dan ook steeds geband door het beheer.

Zonder dat er basis regels van discussiëren in acht worden genomen is het erg moeilijk om een normale discussie te voeren. Plaatst SF een kaartje van Palestina, dan komt Ibrah met de Westelijke Sahara aan, wat is het verband? Beats me. Super Ick opent zelfs een nieuwe topic over de WS op het moment dat Gaza onder vuur ligt waarbij hij zelf schrijft: Ik wil er wel een bepaalde hypocrisie mee aangeven. M.a.w. afleidingsmanoeuvre. Contra schreef hierover:

wanneer dan? ik zie de westelyke sahara alleen voorby komen wanneer moordende joden dood en verderf zaaien. de westelyke sahara interesseert superick geen ene moer. idem dito voor vitalis of knots. byna niemand is geinteresseerd in de westelyke sahara.

Super Ick gaf zelfs toe dat hem de Sahrawi's geen moer interesseert:

Niemand maar dan ook niemand heeft vanacht wakker gelegen over de Palestijnen. Zo lig ik ook niet wakker over de Westelijke Sahara.

Net zoals het hem kerken in het buitenland geen moer interesseert. Dit gehop moet stoppen.

Bedankt voor je reactie en goede avond.

Ik vind Desi nog best wel meevallen. Sterker nog, hij is in de loop van de tijd beter gaan schrijven en forumuleren. Zijn bijdragen zijn grappig en sarcastisch. Ik moet er vaak om lachen en hou van zijn stijl. Hij loopt velen maar een beetje op te naaien en dat hebben mensen niet altijd door. Iedere keer als hij een ban krijgt komt ie binnen no time weer terug onder een andere nick. Nu dus ikzegwatikdenk, een leuk gevonden nickname. Nee, eigenlijk niet echt iets tegen Desi. Hij meent het niet echt. Hij zegt soms ook kale homo tegen mij, nou ik moet daar wel om lachen en kan dat van hem wel hebben hoor. Desi doet zich veel slechter voor dan hij is en schept er genoegen in anderen op de kast te jagen, ik vind dat heel amusant. Hij doet soms net of hij begrip heeft voor moslimbashers, en jaagt daarmee marokkanen op de kast, haha, dat vind ik geniaal. Heeft het over bezems en neemt het op voor de joden, haha, en iedereen boos. Dan zegt ie weer dat hij dat niet meende omdat hij dronken was. Echt geweldig! Ik vind zij bijdragen steeds grappiger. Ook telkens weer onder een andere nickname maar met zijn onmiskenbare humoristische stijl. Hij heeft vaak eerlijke momenten en dan biedt hij weer zijn excuses aan. Nee, die jongen deugd wel. Laat hem maar gaan, dat is leuk voor de forum. Patekphillepe is overigens duidelijk geen nieuwe nick van Desi, mocht je dat denken...



Zonder dat er basis regels van discussiëren in acht worden genomen is het erg moeilijk om een normale discussie te voeren. Plaatst SF een kaartje van Palestina, dan komt Ibrah met de Westelijke Sahara aan, wat is het verband? Beats me. Super Ick opent zelfs een nieuwe topic over de WS op het moment dat Gaza onder vuur ligt waarbij hij zelf schrijft: Ik wil er wel een bepaalde hypocrisie mee aangeven. M.a.w. afleidingsmanoeuvre. Contra schreef hierover:

wanneer dan? ik zie de westelyke sahara alleen voorby komen wanneer moordende joden dood en verderf zaaien. de westelyke sahara interesseert superick geen ene moer. idem dito voor vitalis of knots. byna niemand is geinteresseerd in de westelyke sahara.

Super Ick gaf zelfs toe dat hem de Sahrawi's geen moer interesseert:

Niemand maar dan ook niemand heeft vanacht wakker gelegen over de Palestijnen. Zo lig ik ook niet wakker over de Westelijke Sahara.

Net zoals het hem kerken in het buitenland geen moer interesseert. Dit gehop moet stoppen.

Westelijke Sahara zou Marokkanen moeten bezighouden, want het raakt letterlijk Marokko en zegt veel over de mensenrechten in Marokko. Ik vind het zeer terecht dat Westelijk Sahara genoemd wordt hier, want met het vingertje wijzen naar een land dat een muur heeft geplaatst, terwijl Marokko een wal vol met mijnen heeft liggen om de Sahrawi's tegen te houden. De oorverdovende stilte rond Westelijk Sahara vind ik uitermate verdacht. Waarom hebben Marokkanen méér met Palestijnen dan met de Sahrawi's. Is West Sahara niet dichterbij huis dan Palestina? Schaamt men zich voor de houding van Marokko? Het gebied wordt 'bezet' door Marokko, dus is er een parallel met dat andere conflict... Ik vind het daarom heel goed dat Ibrah met een kaartje van Westelijke Sahara komt als antwoord op het kaartje van Palestina door SF. Begrijp je dat niet?

Jij moet daar begrip voor hebben. Want toen jij vlaggen ging voeren als Avater was niet toevallig jouw eerste vlag de polisario vlag, en die kreeg heeeeeeel veel kritiek uit het marokkaanse kamp hier. Nee, dan mocht niet. Toen heb jij je laten intimideren en snel andere vlaggen als avater genomen, telkens een andere vlag. Maar je eerste vlag was een polisario vlag en die werd slecht ontvangen, weet je nog?

Er werd zelfs een topic aan besteedt die kennelijk weg is gehaald: (10 commentaren)



Juffrouw_Saartje haal die Polisario vlag van je avatar weg aub ... (https://www.google.com/url?q=http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/377619-juffrouw_saartje-haal-polisario-vlag-avatar-weg-aub-4.html&sa=U&ei=JrUNVZ-zOoqjNsyHgIAG&ved=0CAYQFjAA&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNHehMPcop8OWwinzZmkCdPJrjRvmw)

super ick
21-03-15, 18:59
Goedemorgen Eric,

Ik wil even kort reageren op het laatste stuk. Ik hoop morgen meer tijd te hebben en dan zal ik op de rest reageren. Ik zie het causale verband niet tussen Desi en Karel. Karel zit hier niet te hoppen naar andere landen omdat Desi Jekyll and Hyde speelt. Er zijn vele prikkers op WSBD die zich tegen Desi hebben uitgesproken, eigenlijk bijna iedereen. Oiseau en ik waren nog de enige die in gesprek met hem gingen, en ook ik heb hem op mijn negeerlijst gezet. Ik zag net dat Karin.N er ook klaar mee is. Karel daarentegen staat (nog) niet op mijn negeerlijst.

Desi is op geen enkele manier representatief voor de WSBD prikkers. Sterker nog heel veel dames schijnen een tijdje het prikbord te hebben geboycot vanwege zijn aanwezigheid.

Ik zie Karel ook niet als representatief voor 'de Nederlander', maar afleidingsmanoeuvres, jij-bakken en hoppen naar andere landen is hier wel gemeengoed. Het wordt onder andere gepraktiseerd door Boer Harms (het verbaast me dan ook niets dat hij het adhominem gescheld van Super Ick liked), Super Ick, Ibrah en Karel. Het is erg storend, niet zo storend als Desi uiteraard, maar die wordt dan ook steeds geband door het beheer.

Zonder dat er basis regels van discussiëren in acht worden genomen is het erg moeilijk om een normale discussie te voeren. Plaatst SF een kaartje van Palestina, dan komt Ibrah met de Westelijke Sahara aan, wat is het verband? Beats me. Super Ick opent zelfs een nieuwe topic over de WS op het moment dat Gaza onder vuur ligt waarbij hij zelf schrijft: Ik wil er wel een bepaalde hypocrisie mee aangeven. M.a.w. afleidingsmanoeuvre. Contra schreef hierover:

wanneer dan? ik zie de westelyke sahara alleen voorby komen wanneer moordende joden dood en verderf zaaien. de westelyke sahara interesseert superick geen ene moer. idem dito voor vitalis of knots. byna niemand is geinteresseerd in de westelyke sahara.

Super Ick gaf zelfs toe dat hem de Sahrawi's geen moer interesseert:

Niemand maar dan ook niemand heeft vanacht wakker gelegen over de Palestijnen. Zo lig ik ook niet wakker over de Westelijke Sahara.

Net zoals het hem kerken in het buitenland geen moer interesseert. Dit gehop moet stoppen.

Met mijn opmerking over 'ergens over wakker liggen' geef ik juist aan dat mensen die hier met schuim op hun bek menen bepaalde standpunten scherp neer te zetten 10 minuutjes later hun bedje ingaan en lekker gaan slapen. Zij doen alsof het hun zo aan het hart gaat maar tussen uiten en gedrag zit een wereld van verschil. Zo hebben de meesten ongetwijfeld nog nooit een eurocent overgemaakt.

Ibrah1234
21-03-15, 19:19
Ach, alles is betrekkelijk. Als ze protestants was geworden i.p.v. moslima dan was ze naar de huishoudbeurs geweest en had ze waarschijnlijk nu een taart staan bakken :p

knots71karel
21-03-15, 19:54
Ach, alles is betrekkelijk. Als ze protestants was geworden i.p.v. moslima dan was ze naar de huishoudbeurs geweest en had ze waarschijnlijk nu een taart staan bakken :p

Dat zou zomaar kunnen,met haar ziekelijke hatelijke opmerkingen het enige kommentaar geeft ze op topics over Palestijnen , die het zo slecht hebben ,over de honderden!!!onschuldigen doden in een MOSKEE hoor je deze vrouw niet dat zijn dan toevallig door IS vermoorden MOSLIMS die niet in haar straatje passen!
Ook hoor je haar niet als BokoHarm weer eens bezig is geweest zoals gisteren een massa graf met honderen doden die hun strot was doorgezaagd .
Oeigoeren ???? heeft ze blijkaar nog nooit van gehoord, hun aantal is groter dan alle Joden en Palestijnen zamen! maar ja ik heb al eens een topic geopend met geen reactie!
Voor mij is de hele kwestie ISRAEL en Palestina een onderwerp waar je iedere dag wel een topic over openen kan, met als doelstelling de aandacht van het ECHTE N.V.D.D zoveel mogelijk af te lijden!!
Zie topic ,s over IS en hun slactoffers ,...reacties ???? kijk zelf maar http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/zegniets.gif

Ibrah1234
22-03-15, 09:22
Dat zou zomaar kunnen,met haar ziekelijke hatelijke opmerkingen het enige kommentaar geeft ze op topics over Palestijnen , die het zo slecht hebben ,op de honderden!!!onschuldigen doden in een MOSKEE oor je deze vrouw niet dat zijn dan toevallig door IS vermoorden MOSLIMS die niet in haar straatje passen!
Ook hoor je haar niet als BokoHarm weer eens bezig is geweest zoals gisteren een massa graf met honderen doden die hun strot was doorgezaagd .
OeigoereN ???? heeft ze blijkaar nog nooit van gehoord, hun aantal is groter dan alle Joden en Palestijnen zamen! maar ja ik heb al een een topic geopend met geen reactive!
Voor mij is de hele kwestie ISRAEL en Palestina een onderwerp waar je iedere dag wel een topic over openen kan, met als doelstelling de aandacht van het ECHTE N.V.D.D zoveel mogelijk te lijden!!
Zie topic ,s over IS en hun slactoffers ,...reacties ???? kijk zelf maar http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/zegniets.gif

Moslims hebben geen patent op onderlinge twisten. Wij kennen daarin ook een rijk verleden (beeldenstorm , Alva et cetera). Katholieken werden vervolgd en hadden geen kerken en moesten thuis de mis opdragen.

Pas rond 1800 kregen katholieken in Nederland gelijke rechten.

BoerHarms
22-03-15, 09:36
Met mijn opmerking over 'ergens over wakker liggen' geef ik juist aan dat mensen die hier met schuim op hun bek menen bepaalde standpunten scherp neer te zetten 10 minuutjes later hun bedje ingaan en lekker gaan slapen. Zij doen alsof het hun zo aan het hart gaat maar tussen uiten en gedrag zit een wereld van verschil. Zo hebben de meesten ongetwijfeld nog nooit een eurocent overgemaakt.

Mee eens

Als ik al mijn donaties terug vraag, kan ik een leuke vakantie voor hebben, meeste hebben commentaar en 3/4 van hun leven achter de computer volbracht met het lezen van eenzijdige berichten.

In mijn bereisde leven heb ik al veel gezien in het leven, mijn vakantie die mij nog bijblijft is een week verblijven op het eiland Mindenao / Phillepines . Geen stromend water, een uur per dag geen electriciteit, GEEN INTERNET .
Maar heel vriendelijke mensen, ik werd voorgesteld aan het dorpshoofd. Kinderen hadden een soort 6-kamp, met de primitive middelen werden de leukste spelen georganiseerd. Mijn donatie was hier een flinke bijdrage voor een maaltijd voor alle kids . Buiten de donatie was ik weer een levenservaring rijker.

Wilde nog zuidelijker het eiland ontdekken, maar dat werd me Pinnoys afgeraden omdat ik daar gezien werd als een "kuffar" die geld heeft en een goede kanidaat was voor een ontvoering.

In het dorp waar is was heb ik ook 3 kids "geadopteerd" en een studie aangeboden.Appartement gehuurd in Davao en ze konden daar naar school. Momenteel is er eentje al afgestudeerd als HRM- Hotel Restaurant Bussiness Manager , zijn zusje afgestudeerd in Human Resource , zijn jongere broertje studeert momenteel ook HRM. De oudste werkt momenteel op de cruiseschepen in Europa. ( arbeids condities zijn hetzelfde als de europeaan)




De aardbeving in Christchurch-NZ een aantal jaren geleden, ja ik was daar ook, heb de ravage gezien, ja met tranen in de ogen het leed gezien, heb mijn vakantie toen omgezet in een "help" vakantie. weer een levenservaring rijker.


Onze Knots, een ouwe scheeps rot, de wereld ook al gezien, weet drommels goed wat er afspeeld. Maar directe taal van Knots word dan ook vaak als dreigend ervaren.


Kritiek, tja dat is zo makkelijk, maar helpen tot het vinden van oplossingen, neen hoor.
Helpen met woorden , maar niet iets van jezelf geven.

Juffrouw_Saartje
22-03-15, 10:21
Prachtige bijdrage Boer Harms, dit is in tegenstelling tot Karel's schrijven GEEN jij-bak (ik kom hier later op terug). Ondanks off-topic en laatste zin waar ik het niet mee eens ben, duimpje + like waard.

T.a.v je laatste zin, jij weet niet wat andere mensen allemaal doen voor andere arme mensen. Goede daden zijn tussen jou en God, en de meeste zegeningen behoudt je als je het daarbij laat. Zoals in de bijbel staat:

Maar als jij barmhartig bent, laat dan je linkerhand niet weten wat je rechter doet, opdat je barmhartigheid in het verborgene gebeurt; en je Vader, die in het verborgene ziet, zal het je lonen.

Er zijn nog meer factoren die kunnen meespelen, zoals geen toegang krijgen tot een rampgebied, of donaties die aan een strijkstok blijven hangen. Hoe dan ook niets mis mee om een dag uit Palestina te beschrijven, zodat mensen de realiteit onder ogen kunnen komen, alternatieve media kan een belangrijke rol spelen. Geen reden voor Karel om dan de hele wereld over te hoppen.

Respect voor wat jij doet Boer Harms, mooie bijdrage.

knots71karel
22-03-15, 13:32
Moslims hebben geen patent op onderlinge twisten. Wij kennen daarin ook een rijk verleden (beeldenstorm , Alva et cetera). Katholieken werden vervolgd en hadden geen kerken en moesten thuis de mis opdragen.

Pas rond 1800 kregen katholieken in Nederland gelijke rechten.

Ben het met je eens zie maar het antwoord dat ik Eric gaf elders:
http://img.maroc.nl/forums/images/icons/icon1.png Re: AANSLAG door IS op MOSKEE !!

http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Blois http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/380686-aanslag-door-op-moskee.html#post5425173)
De jihadisten rukken steeds verder op. Toch raar dat IS ook een jihad voerd tegen moslims. Inmiddels neemt de oorlog grote vormen aan en worden permanent grenzen geschonden door IS. Wat is de oplossing van CONTRA? Toekijken hoe mensen vermoord worden en de partijen die tegen het kwaad strijden als even 'slecht' bestempelen? Misschien moet het westen toch eens met zware middelen gaan werken. Die jihadisten moeten tot de laatste strijder worden opgeruimd, anders komt er zeker geen vrede. Het is net als bosbrand, die is pas bestreden als het vuur helemaal uit is. Pas wanneer alle jihadisten dood zijn is er rust. De strijd moet dus hard en gemeen worden gestreden. Wie wil winnen moet gemeen spelen en overmacht hebben en niet bereid zijn tot eigen offers. Die jihadisten moeten dus met zware bombardementen en raketaanvallen worden uitgeroeid. Nevenschade is daarbij onvermijdelijk, een onbedoeld gevolg van de strijd tegen het kwaad. Eigenlijk moeten we er robots en raketten op af sturen. Dat is veiliger en effectiever. Ruim die mensen op met een druk op de knop.


antwoord van K71K




Hier is maar een antwoord op de MOSLIMS moeten de handen in een slaan en stoppen met die idiote
GELOOFS OORLOG (tussen Sjieten en Soenieten) net zoals de Christenen het 400 Jaar geleden al deden!

knots71karel
22-03-15, 13:46
Mee eens

Als ik al mijn donaties terug vraag, kan ik een leuke vakantie voor hebben, meeste hebben commentaar en 3/4 van hun leven achter de computer volbracht met het lezen van eenzijdige berichten.

In mijn bereisde leven heb ik al veel gezien in het leven, mijn vakantie die mij nog bijblijft is een week verblijven op het eiland Mindenao / Phillepines . Geen stromend water, een uur per dag geen electriciteit, GEEN INTERNET .
Maar heel vriendelijke mensen, ik werd voorgesteld aan het dorpshoofd. Kinderen hadden een soort 6-kamp, met de primitive middelen werden de leukste spelen georganiseerd. Mijn donatie was hier een flinke bijdrage voor een maaltijd voor alle kids . Buiten de donatie was ik weer een levenservaring rijker.

Wilde nog zuidelijker het eiland ontdekken, maar dat werd me Pinnoys afgeraden omdat ik daar gezien werd als een "kuffar" die geld heeft en een goede kanidaat was voor een ontvoering.

In het dorp waar is was heb ik ook 3 kids "geadopteerd" en een studie aangeboden.Appartement gehuurd in Davao en ze konden daar naar school. Momenteel is er eentje al afgestudeerd als HRM- Hotel Restaurant Bussiness Manager , zijn zusje afgestudeerd in Human Resource , zijn jongere broertje studeert momenteel ook HRM. De oudste werkt momenteel op de cruiseschepen in Europa. ( arbeids condities zijn hetzelfde als de europeaan)




De aardbeving in Christchurch-NZ een aantal jaren geleden, ja ik was daar ook, heb de ravage gezien, ja met tranen in de ogen het leed gezien, heb mijn vakantie toen omgezet in een "help" vakantie. weer een levenservaring rijker.


Onze Knots, een ouwe scheeps rot, de wereld ook al gezien, weet drommels goed wat er afspeeld. Maar directe taal van Knots word dan ook vaak als dreigend ervaren.


Kritiek, tja dat is zo makkelijk, maar helpen tot het vinden van oplossingen, neen hoor.
Helpen met woorden , maar niet iets van jezelf geven.

Tijdens mijn reizen,hebben wij ook vaak mensen geholpen ( o.a met voedsel in blik , kleding) en op Marquessas eiland zelfs een oude dekwinch omgebouwd als agreaat voor stroom daar door de B.W.T.K geinstalleerd
Ook ging op aandringen van mij ,de barkas (reddingssloep) helpen door de vissers op sleep touw te nemen
en naar de beste "Stek" te brengen en terug , de vangst was zo goed dat deze mensen voor maanden genoeg gedroogde vis hadden , leuke herinneringen http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/blij.gif

Juffrouw_Saartje
25-03-15, 08:10
Goedemorgen Eric,

Wat betreft jouw verwijt dat ik hier degene ben die niet on-topic is, verwijs ik je nogmaals naar post 2. Zolang hier niet de basisregels van discussiëren in acht worden genomen is het niet meer dan normaal dat iemand daar wat van zegt. Hop je eens een keertje, prima, maar bij een aantal personen is het schering en inslag en niet bedoelt als leuke interessante zijsprong van een discussie, maar als afleidingsmanoeuvre.

Wat betreft je vraag aan Palestina lovers, die zou je beter aan M61, Contra of Karin kunnen stellen, zij plaatsten immers de meeste bijdragen. Wat nou precies hun religieuze inspiratie is, gezien Ibrah meent dat Palestina lovers dat zijn, is mij tot heden onduidelijk. Ibrah poneert een stelling (in een andere topic) en loopt vervolgens hard weg. Hit and run praktijken.

In Gaza wonen geen joden. Het is een openluchtgevangenis en eens in de zoveel jaar wordt het plat gebombardeerd. Mijn bijdragen en die van o.a. M61 kun je lezen in de topic Nu ook scholen getroffen door ISRAELISCH VUUR. Ook in dat topic kwamen zo'n beetje alle landen van de wereld voorbij als jij-bak en afleidingsmanoeuvre: Super Ick vloog van de Westelijke Sahara, via Rwanda en Congo naar Irak en Ibrah zat op de Molukken. Ongehoord. Wij mochten het gewoon NIET over de Gaza oorlog hebben. Nu weer. Er wordt een artikel geplaatst en hup er wordt Irak, Nigeria en China erbij gesleept. Na een grondig antecedenten onderzoek, bleek dat Super Ick het uitsluitend over Congo heeft gehad als JIJ-bak t.a.v. een onderwerp over Palestina.

Na het geraas van Haas, rectificeer ik bij deze dat het persoonlijke uitschelden op WSBD niet zou voorkomen. Je hebt natuurlijk wel gelijk dat daar ook wel eens wordt gehopt, maar niet in de mate zoals het hier gebeurd: standaard.

Dan de polisario vlag. Die was niet gehesen vanwege SF maar vanwege Pizatie die de Sahrawi's zandnegers noemde. SF ging toen schreeuwen om een ban. Nadien heb ik een dag niet ingelogd om niet te ontploffen van woede, gelukkig heb ik niets meer gelezen en ik wil ook niet dat jij hier copiën van plaatst. Later zag ik dat het beheer deze topic in zijn geheel had verwijderd. Als ik een ban had gehad, dan was ik hier nooit meer terug gekomen. Ik heb mijn trots, ik ben niet zoals Knots. Het beheer heeft het dilemma in mijn ogen charmant opgelost, en alleen uit geste, er was immers een avatar oorlog aan de gang, heb ik de Polisario vlag weer naar beneden gehaald. Als ik nu iedere dag zo'n actie zou doen, zou ik een ban overigens wel begrijpen, want dit forum is er voor Marokkanen en niet voor ons. Punt. Daarom pleit ik ook voor een ban voor die Super Provocateur. Ik vind dat als de sfeer hier zo verpest is, dat alle Marokkanen bijna vertrokken zijn van het nieuwsforum, er een ander beleid moet komen. Dat heeft niets te maken met Marokkanen verdedigen zie verwarde opmerking van Super Ick, maar met de identiteit van dit forum.

PS ik sluit niet uit dat PhatekP een alterego van Desi is.

super ick
25-03-15, 08:57
Prachtige bijdrage Boer Harms, dit is in tegenstelling tot Karel's schrijven GEEN jij-bak (ik kom hier later op terug). Ondanks off-topic en laatste zin waar ik het niet mee eens ben, duimpje + like waard.

T.a.v je laatste zin, jij weet niet wat andere mensen allemaal doen voor andere arme mensen. Goede daden zijn tussen jou en God, en de meeste zegeningen behoudt je als je het daarbij laat. Zoals in de bijbel staat:

Respect voor wat jij doet Boer Harms, mooie bijdrage.

Wel consekwent blijven slijmjurk. Hij hopt ordinair van Gaza naar de Filipijnen. De Filipijnen hebben helemaal niets met dit onderwerp te maken.
Het verschil is dat de inhoud nu wel in jouw straatje past en dan heb je er ineens geen enkel probleem mee.

De reactie van Harms was n.a.v. een opmerking die ik poste over het verschil tussen praatjes en daden mbt de mensen die zich hier zgn zo druk maken over Palestina. Met schuim op hun mond anderen de les lezen maar er nog nooit 1 vinger naar hebben uitgestoken. Die moeten hun muil houden en niet hypocriet doen.

Barmhartigheid heeft niets met iemand en zijn God te maken. Ik heb geen God, Mark61 heeft geen God en wellicht zijn wij wel de meest barmhartigen hier.

Doe anders je oogkleppen eens af.

knots71karel
25-03-15, 14:32
Wel consekwent blijven slijmjurk. Hij hopt ordinair van Gaza naar de Filipijnen. De Filipijnen hebben helemaal niets met dit onderwerp te maken.
Het verschil is dat de inhoud nu wel in jouw straatje past en dan heb je er ineens geen enkel probleem mee.

De reactie van Harms was n.a.v. een opmerking die ik poste over het verschil tussen praatjes en daden mbt de mensen die zich hier zgn zo druk maken over Palestina. Met schuim op hun mond anderen de les lezen maar er nog nooit 1 vinger naar hebben uitgestoken. Die moeten hun muil houden en niet hypocriet doen.

Barmhartigheid heeft niets met iemand en zijn God te maken. Ik heb geen God, Mark61 heeft geen God en wellicht zijn wij wel de meest barmhartigen hier.

Doe anders je oogkleppen eens af.

Ik heb ook geen Geloof ,maar denk wel dat er ''IETS'' is , wel weet ik uit jarenlange ervaring dat Geloof tot nu toe de grootste oorzaak is van ALLE ELLENDE op deze AARDE.
De bron van al deze ellende is Tribalisme en cultureel religieuze achtergronden !
Dat zagen we al 400 jaar geleden bij de beeldenstorm ook .
Helaas leerde de mensheid blijkbaar niet uit het verleden , kijk maar naar de recente vernielingen door idioten van duizenden jaren cultureel erfgoed ,
ook de TALIBAN ,BOKO HARAM enz maakte zich al schuldig aan deze
ziekelijke vorm van Vandalisme !
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/znaika.gif

super ick
25-03-15, 21:24
Ik heb ook geen Geloof ,maar denk wel dat er ''IETS'' is , wel weet ik uit jarenlange ervaring dat Geloof tot nu toe de grootste oorzaak is van ALLE ELLENDE op deze AARDE.
De bron van al deze ellende is Tribalisme en cultureel religieuze achtergronden !
Dat zagen we al 400 jaar geleden bij de beeldenstorm ook .
Helaas leerde de mensheid blijkbaar niet uit het verleden , kijk maar naar de recente vernielingen door idioten van duizenden jaren cultureel erfgoed ,
ook de TALIBAN ,BOKO HARAM enz maakte zich al schuldig aan deze
ziekelijke vorm van Vandalisme !
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/znaika.gif

Inderdaad Karel, heden en verleden bewijzen dat het hebben van geloof geen enkele garantie biedt op een betere moraal of barmhartigheid. Als we kijken naar de daden van lieden die dwepen met God en Allah dan zou je bijna het omgekeerde denken. Het bevordert groepsvorming en uitsluiting cq achterstelling van andersdenkenden.

knots71karel
25-03-15, 22:58
Inderdaad Karel, heden en verleden bewijzen dat het hebben van geloof geen enkele garantie biedt op een betere moraal of barmhartigheid. Als we kijken naar de daden van lieden die dwepen met God en Allah dan zou je bijna het omgekeerde denken. Het bevordert groepsvorming en uitsluiting cq achterstelling van andersdenkenden.

Bijna alle geloven zijn agressief naar de mens toe , behalve dan het Boeddhisme en nog een aantal van geloven uit die richting.Knechten, bedreigen onder valse voorwendsels, beknotten van persoonlijke vrijheid en dat alles onder leiding van veelal gevaarlijke dwazen, die de naïeve en vaak laag opgeleide mens stevig in hun greep houden.
In naam van een of andere God( die nooit heeft bestaan) zijn er hele volkeren uitgemoord.
In de wereld vallen veel mensen als vliegen of leven een slaven bestaan,
maar de kerk en zijn (slimme)idioten vullen hun zakken.
Dat laatste is de verklaring van de leegloop van m.n de R.K , de mensen worden steeds wijzer en geloven niet meer zoals vroeger, de Islam is nog lang niet zo ver , en ze hebben het te druk met elkaar te bestrijden onderling! zoals de Christenen 400 jaar geleden deden !!!

Juffrouw_Saartje
26-03-15, 07:35
Wel consekwent blijven slijmjurk. Hij hopt ordinair van Gaza naar de Filipijnen. De Filipijnen hebben helemaal niets met dit onderwerp te maken.
Het verschil is dat de inhoud nu wel in jouw straatje past en dan heb je er ineens geen enkel probleem mee.

Nope, het ene is een jij-bak en het andere is off-topic.


De reactie van Harms was n.a.v. een opmerking die ik poste over het verschil tussen praatjes en daden mbt de mensen die zich hier zgn zo druk maken over Palestina. Met schuim op hun mond anderen de les lezen maar er nog nooit 1 vinger naar hebben uitgestoken. Die moeten hun muil houden en niet hypocriet doen.

Degene die zich het meest hebben druk gemaakt (lees: bijdragen hadden geschreven) bij de laatste Gaza oorlog waren Contra, M61 en Karin. Zij steken nooit een vinger uit en moeten hun muil houden? Wartaal.


Barmhartigheid heeft niets met iemand en zijn God te maken. Ik heb geen God, Mark61 heeft geen God en wellicht zijn wij wel de meest barmhartigen hier.

Doe anders je oogkleppen eens af.

Waar de bijbel passage over gaat is dat je je linkerhand niet laat weten wat je rechterhand doet. Jij lanceert hier losse flodders over fictieve mensen die hypocriet zouden zijn en hun muil moeten houden, terwijl jij niet weet wat een ander allemaal aan liefdadigheid doet. Niet iedereen loopt hiermee te koop, zo van kijk eens hoe goed ik ben.

super ick
26-03-15, 08:27
Nope, het ene is een jij-bak en het andere is off-topic.



Degene die zich het meest hebben druk gemaakt (lees: bijdragen hadden geschreven) bij de laatste Gaza oorlog waren Contra, M61 en Karin. Zij steken nooit een vinger uit en moeten hun muil houden? Wartaal.



Waar de bijbel passage over gaat is dat je je linkerhand niet laat weten wat je rechterhand doet. Jij lanceert hier losse flodders over fictieve mensen die hypocriet zouden zijn en hun muil moeten houden, terwijl jij niet weet wat een ander allemaal aan liefdadigheid doet. Niet iedereen loopt hiermee te koop, zo van kijk eens hoe goed ik ben.

Je draaid weer eens weg. Hoe vaak heb je S.t.i.c.k.t.o.t.h.e.s.u.b.j.e.c.t. Staan drammen? Wat een enorme hypocriet ben je toch. De onderwerpen die in andere discussies aangehaald worden bevallen jou niet en daarom ga je lopen zieken en drammen. Nu het onderwerp je wel bevalt begin je ineens te slijmen. Gadver wat walg ik van jou.

Ik heb het niet alleen over dit benepen forum. Met degene die jij aanhaalt kan je bovendien over het onderwerp discussiëren. Voor Karin gaat het al helemaal niet op. Die is diverse malen ter plaatse geweest. Buiten mij, volgens mij als enige.

Wat ik stel is waar. Natuurlijk zijn er mensen die geven en helpen en dat niet aan de grote klok hangen. Als ik kijk hoe vaak ik KK-Joden e.d. hoor; als al die mensen zouden geven was Gaza het rijkste plekje op aarde. Die hebben alleen een grote bek. Weten inhoudelijk nog geen 25% van het conflict af maar brullen wel moord en brand.

Juffrouw_Saartje
26-03-15, 20:09
Je draaid weer eens weg. Hoe vaak heb je S.t.i.c.k.t.o.t.h.e.s.u.b.j.e.c.t. Staan drammen? Wat een enorme hypocriet ben je toch. De onderwerpen die in andere discussies aangehaald worden bevallen jou niet en daarom ga je lopen zieken en drammen. Nu het onderwerp je wel bevalt begin je ineens te slijmen. Gadver wat walg ik van jou.

Ik herhaal nog maar eens, de post van Boer Harms was off-topic, de post van Karel was een jij-bak.


Ik heb het niet alleen over dit benepen forum. Met degene die jij aanhaalt kan je bovendien over het onderwerp discussiëren. Voor Karin gaat het al helemaal niet op. Die is diverse malen ter plaatse geweest. Buiten mij, volgens mij als enige.

Je schiet dus gewoon een losse flodder in de lucht, wat niets met dit forum te maken heeft. Of nee dat is niet zo, want je gebruikt het woordje hier: De reactie van Harms was n.a.v. een opmerking die ik poste over het verschil tussen praatjes en daden mbt de mensen die zich hier zgn zo druk maken over Palestina.

Wie precies moet hier nu zijn muil houden, en kun je aantonen dat diegene geen vinger uitsteekt?

Dus niemand mag het over een ander land hebben tenzij daar een vinger naar is uitgestoken? Heb jij een vinger uitgestoken naar Congo? Of Rwanda? Of de Westelijke Sahara? Of Irak? Ik noem maar even de favoriete hop gebieden van je?

Eric de Blois
26-03-15, 20:58
Goedemorgen Eric,

Wat betreft jouw verwijt dat ik hier degene ben die niet on-topic is, verwijs ik je nogmaals naar post 2. Zolang hier niet de basisregels van discussiëren in acht worden genomen is het niet meer dan normaal dat iemand daar wat van zegt. Hop je eens een keertje, prima, maar bij een aantal personen is het schering en inslag en niet bedoelt als leuke interessante zijsprong van een discussie, maar als afleidingsmanoeuvre.

Wat betreft je vraag aan Palestina lovers, die zou je beter aan M61, Contra of Karin kunnen stellen, zij plaatsten immers de meeste bijdragen. Wat nou precies hun religieuze inspiratie is, gezien Ibrah meent dat Palestina lovers dat zijn, is mij tot heden onduidelijk. Ibrah poneert een stelling (in een andere topic) en loopt vervolgens hard weg. Hit and run praktijken.

Post 2, dat was het begin ja, en voor jou de reden om hierop te reageren. Maar toen heb jij je punt gemaakt. Dan kun je toch gewoon stoppen na een aantal herhalingen van zetten? Inmiddels gaat het alleen nog over 'afwijken van het onderwerp'. Duidelijk is dat jij en de anderen in dit opzicht niet op één lijn zitten. Als iedereen bij zijn eigen visie blijft moet je gewoon concluderen dat verder praten niets nieuws toevoegt. Ik heb ook mijn visie gegeven en jij geeft thans blijk dat anders te zien. Waarom dan nog verder discussiëren? Levert dat nieuwe gezichtspunten op? Nee, want nu kom je ook weer terug op post 2, wat al bij herhaling aan bod is gekomen. De discussie tot heden lijkt alleen een herhaling van zetten en dat is tamelijk nutteloos. Ik begrijp zeker dat mensen een stelling poneren en dat weglopen, zoals jij over Ibrah constateert. Wat heeft het ook voor nut om dingen te moeten herhalen als mensen het niet eens zijn? Ik doe dat ook wel eens, dan heb ik gewoon geen fut meer om terug te komen op uitgekauwde onderwerpen. Alles is al gezegd, en ieder blijft desondanks bij zijn oorspronkelijke visie. Waarom praten we dan nog? Ik begrijp Ibrah en al die mensen die aan 'hit en run' doen heel goed. Een heldere stelling moet bij de eerste of tweede keer overtuigen, in elk geval deels. Gebeurd dat niet (deels of geheel), stop er dan maar mee.


In Gaza wonen geen joden. Het is een openluchtgevangenis en eens in de zoveel jaar wordt het plat gebombardeerd. Mijn bijdragen en die van o.a. M61 kun je lezen in de topic Nu ook scholen getroffen door ISRAELISCH VUUR. Ook in dat topic kwamen zo'n beetje alle landen van de wereld voorbij als jij-bak en afleidingsmanoeuvre: Super Ick vloog van de Westelijke Sahara, via Rwanda en Congo naar Irak en Ibrah zat op de Molukken. Ongehoord. Wij mochten het gewoon NIET over de Gaza oorlog hebben. Nu weer. Er wordt een artikel geplaatst en hup er wordt Irak, Nigeria en China erbij gesleept. Na een grondig antecedenten onderzoek, bleek dat Super Ick het uitsluitend over Congo heeft gehad als JIJ-bak t.a.v. een onderwerp over Palestina.

Kom je weer terug op hetzelfde. Mensen die afleiden van het onderwerp doen dat ook als reactie op iets anders. Begrijp je dat? Ik zou ook niet zo gereageerd hebben als Karel, en dat nog wel in post 2, maar ik kan het wel begrijpen. Het is een soort reactie op de hoorbare stilte rond andere onderwerpen die ook schrijnend zijn. Je ziet maar weer dat Gaza en Israël een splijtzwam is. Je spreekt hier trouwens als 'wij'. Wie zijn die 'wij'?

Ik heb trouwens, en met mij ook andere kuffaar een heel negatief oordeel uitgesproken over de rol van Israël, zonder daarbij de rol van de Palestijnen uit het oog te verliezen. Daar wordt ook niet op gereageerd uit het kamp van de mensen die de polisario vlag in de ban hebben gedaan. Hoe opmerkelijk!


Na het geraas van Haas, rectificeer ik bij deze dat het persoonlijke uitschelden op WSBD niet zou voorkomen. Je hebt natuurlijk wel gelijk dat daar ook wel eens wordt gehopt, maar niet in de mate zoals het hier gebeurd: standaard.

Je doet nu net alsof je een ontdekking hebt gedaan. Probeer je te suggereren dat Haas een uitzondering is? Er zijn zoveel nicks die daar gescholden hebben. Schelden is op wsdb schering en inslag...


Dan de polisario vlag. Die was niet gehesen vanwege SF maar vanwege Pizatie die de Sahrawi's zandnegers noemde. SF ging toen schreeuwen om een ban. Nadien heb ik een dag niet ingelogd om niet te ontploffen van woede, gelukkig heb ik niets meer gelezen en ik wil ook niet dat jij hier copiën van plaatst. Later zag ik dat het beheer deze topic in zijn geheel had verwijderd. Als ik een ban had gehad, dan was ik hier nooit meer terug gekomen. Ik heb mijn trots, ik ben niet zoals Knots. Het beheer heeft het dilemma in mijn ogen charmant opgelost, en alleen uit geste, er was immers een avatar oorlog aan de gang, heb ik de Polisario vlag weer naar beneden gehaald. Als ik nu iedere dag zo'n actie zou doen, zou ik een ban overigens wel begrijpen, want dit forum is er voor Marokkanen en niet voor ons. Punt. Daarom pleit ik ook voor een ban voor die Super Provocateur. Ik vind dat als de sfeer hier zo verpest is, dat alle Marokkanen bijna vertrokken zijn van het nieuwsforum, er een ander beleid moet komen. Dat heeft niets te maken met Marokkanen verdedigen zie verwarde opmerking van Super Ick, maar met de identiteit van dit forum.

PS ik sluit niet uit dat PhatekP een alterego van Desi is.

Erg kleinzielig vindt je niet? Een bepaalde vlag is taboe. Als je dat dus hebt meegemaakt, zou je de reactie van mensen moeten begrijpen die van het onderwerp Gaza afwijken. Immers over West-Sahara mag hier niet worden gesproken ten nadele van Marokko. Hoe kleinzielig is dat niet! West-Sahara staat veel dichterbij Marokko dan Gaza. Maar de Marokkanen lijken zich uitsluitend verwant te voelen met de noden van de Palestijnenen en niet met die van de Sahrawi. Komt die wonderelijke loyaliteit met de Palestijen voort uit 'naastenliefde' of dit om de Joden aan te vallen? Immers in West-Sahara wonen ook mensen die verdrukt worden door een buurland. Ook in West Sahara is sprake van een muur. Maar probeer jij daar maar eens iets daarover te zeggen op wsdb. En dan dit: "Het beheer heeft het dilemma in mijn ogen charmant opgelost, en alleen uit geste, er was immers een avatar oorlog aan de gang, heb ik de Polisario vlag weer naar beneden gehaald." Charmant, geste? Ik vind het verbieden van een polisario vlag niet erg charmant, jij wel? En dan als geste die vlag weghalen. Is die 'geste' niet ingegeven door de enige keus die je nog had? Dan is het toch geen geste meer, of zie ik dat verkeerd?

Tja, "dit forum is er voor Marokkanen en niet voor ons". Vreemd, eerst sprak jij over 'wij' (in verband met kritiek op de situtie in Gaza), en dan weer over een andere 'wij' (ons). Bij welke van de twee besproken 'wij' groepen hoor jij dan? Wat ik niet begrijp is dat Marokkaanse Nederlanders zo'n punt maken van discriminatie zodra dit voor hen negatief uitpakt, maar zichzelf graag manifesteren als Marokkaan wanneer het gaat over identiteit. Is dat niet dubbel? Vertaald naar de situatie in Marokko zegt dat gezeur over die avater wel weer iets over de Marokkaanse cultuur. Het bewijst ook maar weer dat mensen niet zomaar veranderen als ze zich geografisch verplaatsen en zich daarbij niet zo maar aanpassen aan de nieuwe omgeving. Hier op dit forum zie je dat er twee groepen zijn die zich ieder in een eigen hoekje ophouden. Zo nu en dan wat moddergooien over en weer. De manier waarop mensen hier met elkaar praten en zich nadrukkelijk vasthouden aan de eigen groep is een metafoor voor wat we zien in de maatschappij...

super ick
26-03-15, 21:25
Ik herhaal nog maar eens, de post van Boer Harms was off-topic, de post van Karel was een jij-bak.



Je schiet dus gewoon een losse flodder in de lucht, wat niets met dit forum te maken heeft. Of nee dat is niet zo, want je gebruikt het woordje hier: De reactie van Harms was n.a.v. een opmerking die ik poste over het verschil tussen praatjes en daden mbt de mensen die zich hier zgn zo druk maken over Palestina.

Wie precies moet hier nu zijn muil houden, en kun je aantonen dat diegene geen vinger uitsteekt?

Dus niemand mag het over een ander land hebben tenzij daar een vinger naar is uitgestoken? Heb jij een vinger uitgestoken naar Congo? Of Rwanda? Of de Westelijke Sahara? Of Irak? Ik noem maar even de favoriete hop gebieden van je?

Ik hoef helemaal niets aan te tonen. Het is genoegzaam bekend dat de meeste mensen het alleen bij woorden houden. Op zich niet zo erg als ze dan maar niet net doen alsof ze zo superbetrokken zijn en bij het minste geringste gaan schuimbekken.

Voor mij gaat dat niet op. Ik schuimbek niet over de door hou aangehaalde conflicten. Die heb ik enkel gebruikt ter vergelijking maar dat heb ik al uitentreure uitgelegd.

Vergelijkingen worden altijd gebruikt om bepaalde zaken in een normaal perspectief te kunnen plaatsen. In dit geval door te kijken of het er boven uitsteekt qua duur, qua aantal doden, etc. Dan ontkom je niet aan vergelijkingen. Dat heeft niets te maken met jij-bakken.

Maak je over mijn bijdragen aan hulpbehoevenden maar niet druk en ga vooral door mij zo zwart mogelijk proberen af te schilderen hier. Of vraag anders nogmaals of beheer mij een ban wil geven. Misschien willigen ze je verzoek nu wel in.

knots71karel
26-03-15, 22:08
Post 2, dat was het begin ja, en voor jou de reden om hierop te reageren. Maar toen heb jij je punt gemaakt. Dan kun je toch gewoon stoppen na een aantal herhalingen van zetten? Inmiddels gaat het alleen nog over 'afwijken van het onderwerp'. Duidelijk is dat jij en de anderen in dit opzicht niet op één lijn zitten. Als iedereen bij zijn eigen visie blijft moet je gewoon concluderen dat verder praten niets nieuws toevoegt. Ik heb ook mijn visie gegeven en jij geeft thans blijk dat anders te zien. Waarom dan nog verder discussiëren? Levert dat nieuwe gezichtspunten op? Nee, want nu kom je ook weer terug op post 2, wat al bij herhaling aan bod is gekomen. De discussie tot heden lijkt alleen een herhaling van zetten en dat is tamelijk nutteloos. Ik begrijp zeker dat mensen een stelling poneren en dat weglopen, zoals jij over Ibrah constateert. Wat heeft het ook voor nut om dingen te moeten herhalen als mensen het niet eens zijn? Ik doe dat ook wel eens, dan heb ik gewoon geen fut meer om terug te komen op uitgekauwde onderwerpen. Alles is al gezegd, en ieder blijft desondanks bij zijn oorspronkelijke visie. Waarom praten we dan nog? Ik begrijp Ibrah en al die mensen die aan 'hit en run' doen heel goed. Een heldere stelling moet bij de eerste of tweede keer overtuigen, in elk geval deels. Gebeurd dat niet (deels of geheel), stop er dan maar mee.



Kom je weer terug op hetzelfde. Mensen die afleiden van het onderwerp doen dat ook als reactie op iets anders. Begrijp je dat? Ik zou ook niet zo gereageerd hebben als Karel, en dat nog wel in post 2, maar ik kan het wel begrijpen. Het is een soort reactie op de hoorbare stilte rond andere onderwerpen die ook schrijnend zijn. Je ziet maar weer dat Gaza en Israël een splijtzwam is. Je spreekt hier trouwens als 'wij'. Wie zijn die 'wij'?

Ik heb trouwens, en met mij ook andere kuffaar een heel negatief oordeel uitgesproken over de rol van Israël, zonder rol van de Palestijnen uit het oog te verliezen. Daar wordt ook niet op gereageerd uit het kamp van de mensen die de polisario vlag in de ban hebben gedaan. Hoe opmerkelijk!



Je doet nu net alsof je een ontdekking hebt gedaan. Probeer je te suggereren dat Haas een uitzondering is? Er zijn zoveel nicks die daar gescholden hebben. Schelden is op wsdb schering en inslag...



Erg kleinzielig vindt je niet? Een bepaalde vlag is taboe. Als je dat dus hebt meegemaakt, zou je de reactie van mensen moeten begrijpen die van het onderwerp Gaza afwijken. Immers over West-Sahara mag hier niet worden gesproken ten nadele van Marokko. Hoe kleinzielig is dat niet! West-Sahara staat veel dichterbij Marokko dan Gaza. Maar de Marokkanen lijken zich uitsluitend verwant te voelen met de noden van de Palestijnenen en niet die van de Sahrawi. Komt die wonderelijke loyaliteit met de Palestijen voort uit 'naastenliefde' of dit om de Joden aan te vallen? Immers in West-Sahara woen ook mensen die verdrukt worden door een buurland. Ook in West Sahara is sprake van een muur. Maar probeer jij daar maar eens iets daarover te zeggen op wsdb. En dan dit: "Het beheer heeft het dilemma in mijn ogen charmant opgelost, en alleen uit geste, er was immers een avatar oorlog aan de gang, heb ik de Polisario vlag weer naar beneden gehaald." Charmant, geste? Ik vind het verbieden van een polisario vlag niet erg charmant, jij wel? En dan als geste die vlag weghalen. Is die 'geste' niet ingegeven door de enige keus die je nog had? Dan is het toch geen geste meer, of zie ik dat verkeerd?

Tja, "dit forum is er voor Marokkanen en niet voor ons". Vreemd, eerst sprak jij over 'wij' (in verband met kritiek op de situtie in Gaza), en dan weer over een andere 'wij' (ons). Bij welke van de twee besproken 'wij' groepen hoor jij dan? Wat ik niet begrijp dat Marokkaanse Nederlanders zo'n punt maken van discriminatie zodra dit voor hen negatief uitpakt, maar zichzelf graag manifesteren als Marokkaan wanneer het gaat over identiteit. Is dat niet dubbel? Vertaald naar de situatie in Marokko zegt dat gezeur over die avater wel weer iets over de Marokkaanse cultuur. Het bewijst ook maar weer dat mensen niet zomaar veranderen als ze zich geografisch verplaatsen en zich daarbij niet zo maar aanpassen aan de nieuwe omgeving. Hier op dit forum zie je dat er twee groepen zijn die zich ieder in een eigen hoekje ophouden. Zo nu en dan wat moddergooien over en weer. De manier waarop mensen hier met elkaar praten en zich nadrukkelijk vasthouden aan de eigen groep is een metafoor voor wat we zien in de maatschappij...

Precies de bijna zieklijke haat wodt er met de papepel in gegoten , dat geld ook bij de Joden !
Als je van jongs aan geleerd wordt mensen te haten , dan is het vaak voor het hele leven
Ik ken nu nog leeftijd genoten die het nog steeds over die ''Rot Moffen '' hebben i.p.v Duitsers !

Juffrouw_Saartje
26-03-15, 22:46
'Navond' Eric,


Post 2, dat was het begin ja, en voor jou de reden om hierop te reageren. Maar toen heb jij je punt gemaakt. Dan kun je toch gewoon stoppen na een aantal herhalingen van zetten? Inmiddels gaat het alleen nog over 'afwijken van het onderwerp'. Duidelijk is dat jij en de anderen in dit opzicht niet op één lijn zitten. Als iedereen bij zijn eigen visie blijft moet je gewoon concluderen dat verder praten niets nieuws toevoegt. Ik heb ook mijn visie gegeven en jij geeft thans blijk dat anders te zien. Waarom dan nog verder discussiëren? Levert dat nieuwe gezichtspunten op? Nee, want nu kom je ook weer terug op post 2, wat al bij herhaling aan bod is gekomen. De discussie tot heden lijkt alleen een herhaling van zetten en dat is tamelijk nutteloos.

Ik begrijp gewoon niet dat jij het niet begrijpt. Het zijn de basisregels van het discussiëren en het heeft niets met verschillende visies hebben te maken. Een jij-bak is geen argument. Bovendien is er in de meeste gevallen ook geen causaal verband.

Neem nou dat kaartje wat SF had geplaatst van Palestina, waarbij Ibrah antwoordt met een jij-bak kaartje van de WS. Stel nu dat niet SF maar Contra het kaartje had geplaatst. Dan verandert wie dat kaartje plaatst toch helemaal NIETS aan de realiteit van de steeds verdere bezetting van Palestina? Daarnaast is het ook niet zo dat de zionisten steeds meer territorium veroveren OMDAT de Westelijke Sahara bezet is. Er is geen causaal verband. Hieruit volgt dat het kaartje wat Ibrah heeft geplaatst een jij-bak en een afleidingsmanoeuvre is. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

Iedere keer als het over Palestina gaat wordt er gehopt. Ik heb zelfs een antecedenten onderzoek naar de zogenaamde interesse van Super Ick t.a.v. Congo gedaan en het blijkt dat hij uitsluitend Congo heeft vermeld als het over Palestina gaat, dus als jij-bak en afleidingsmanoeuvre. Het gaat hier dus niet over verschillende visies, want ik heb me nog niet uitgelaten over Congo, Irak, de Westelijke Sahara en andere landen. Je weet helemaal niet of ik een andere visie heb. Het gaat hier om non-argumenten.


Ik begrijp zeker dat mensen een stelling poneren en dat weglopen, zoals jij over Ibrah constateert. Wat heeft het ook voor nut om dingen te moeten herhalen als mensen het niet eens zijn? Ik doe dat ook wel eens, dan heb ik gewoon geen fut meer om terug te komen op uitgekauwde onderwerpen. Alles is al gezegd, en ieder blijft desondanks bij zijn oorspronkelijke visie. Waarom praten we dan nog? Ik begrijp Ibrah en al die mensen die aan 'hit en run' doen heel goed. Een heldere stelling moet bij de eerste of tweede keer overtuigen, in elk geval deels. Gebeurd dat niet (deels of geheel), stop er dan maar mee.

Een stelling poneren die niet waar is, of nergens op gebaseerd is behalve op ik denk en ik vermoed, is geen heldere stelling.

Ibrah beweert dat het pro Palestijns zijn, allemaal religieus geïnspireerd is, in een topic waar voornamelijk M61, Contra en Karin hebben gereageerd. Ik vraag hem dat uit te leggen. Mijn hele christelijke familie zijn stuk voor stuk meer pro Palestijns dan ik. Tot vandaag de dag begrijp ik niet wat de religieuze inspiratie van bijvoorbeeld M61 is. Ik krijg geen antwoord.

Super Ick beweert dat ik in een andere topic wel weer zal gaan janken over Israël/Palestina, dat terwijl ik het echt nooit over dit conflict heb. Verder beweerde hij dat Hamasstrijders zich verscholen in ambulances. Ik vraag hem dat aan te tonen. Ik krijg geen antwoord.

Eric, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het niet normaal dat mensen hier gewoon maar wat uitspraken dumpen hier, en dat als je om bewijs vraagt ze gewoon weglopen. Dat wilde visioenen heldere stellingen zouden zijn, bestrijd ik. Het kan best wel eens voorkomen dat je een keertje iets stelt wat je niet kan aantonen, maar geef dat dan gewoon toe.


Kom je weer terug op hetzelfde. Mensen die afleiden van het onderwerp doen dat ook als reactie op iets anders. Begrijp je dat? Ik zou ook niet zo gereageerd hebben als Karel, en dat nog wel in post 2, maar ik kan het wel begrijpen. Het is een soort reactie op de hoorbare stilte rond andere onderwerpen die ook schrijnend zijn. Je ziet maar weer dat Gaza en Israël een splijtzwam is.

Ik kan het niet begrijpen. Als je geen zin hebt om over Israël te praten dan ga je naar een andere topic en blijf je niet hier zitten spammen.


Je spreekt hier trouwens als 'wij'. Wie zijn die 'wij'?

Degene die in die topic over Palestina schreven, voornamelijk M61 en Karin.


Ik heb trouwens, en met mij ook andere kuffaar een heel negatief oordeel uitgesproken over de rol van Israël, zonder rol van de Palestijnen uit het oog te verliezen. Daar wordt ook niet op gereageerd uit het kamp van de mensen die de polisario vlag in de ban hebben gedaan. Hoe opmerkelijk!

Het gaat hier niet over Marokkanen, het gaat hier over Palestina. De realiteit verandert niet of jij, ik, Contra of een Marokkaan eenzelfde reactie schrijft. Dat is mijn hele punt. Er wordt hier van alles gesuggereerd en geïnsinueerd over Marokkanen en hun relatie tot joden. Dan krijg je te horen van Super Ick dat M61 en Karin geen 'dubbele agenda' hebben, ook weer zo'n sneer. M.a.w. het gaat hier alleen om Marokkanen de mond te snoeren, zie ook zijn verwarde opmerking dat ik Marokkanen kom verdedigen.

Het gaat hier niet om WIE iets plaatst, moslim, christelijk, atheïst, agnost, Marokkaans of niet Marokkaans. Het gaat erom WAT er wordt geplaatst.


Je doet nu net alsof je een ontdekking hebt gedaan. Probeer je te suggereren dat Haas een uitzondering is? Er zijn zoveel nicks die daar gescholden hebben. Schelden is op wsdb schering en inslag...

Er zijn nicks inderdaad die daar gescholden hebben. Toch gaat het er daar over het algemeen gemoedelijker aan toe dan hier, met die mondsnoerderij hier. De hele opzet is ook anders daar. Het gaat daar juist om het keuvelen over de alledaagse dingen, zoals mode, meubels, gerechten, kippetjes. De kracht van WSBD zit hem daarin, dat door een lange reeks van schijnbare futiliteiten, je toch de sfeer kunt proeven van het gewone leven des Marokkaans. Nieuws hoort daar eigenlijk niet thuis, ook ik ga af en toe te diep op een onderwerp in. Het hoort daar luchtig te zijn. Door omstandigheden echter is ook daar het één en ander verandert. Daarom is het belangrijk dat hier het beheer gaat ingrijpen bij bashen en dat eeuwige gejij-bak hier, en er weer meer vanuit een Marokkaanse visie geschreven wordt op NVDD, die ook niet eenduidig is uiteraard.


Erg kleinzielig vindt je niet? Een bepaalde vlag is taboe.

Ik ben de eerste die in de clinch ligt met het nationalisme van SF. Ik probeer hem meestal te vermijden. Er zijn genoeg Marokkanen die van mening verschillen maar wel vonden dat mijn vlag mocht. Jij scheert nu alles over één kam. SF is niet het forum, ook al denkt hij van wel. Als dat zo was geweest dan was ik nu geband.


Als je dat dus hebt meegemaakt, zou je de reactie van mensen moeten begrijpen die van het onderwerp Gaza afwijken.

Nee, dat begrijp ik niet. Ook Contra zei dat Super Ick het alleen over de WS heeft als we het over Palestina hebben. Het is en blijft een jij-bak. Als je het niet over Palestina wilt hebben prima, dan hoepel je op, maar ga niet staan hoppen naar alle landen van de wereld om anderen de mond te snoeren.


Immers over West-Sahara mag hier niet worden gesproken ten nadele van Marokko. Hoe kleinzielig is dat niet! West-Sahara staat veel dichterbij Marokko dan Gaza. Maar de Marokkanen lijken zich uitsluitend verwant te voelen met de noden van de Palestijnenen en niet die van de Sahrawi. Komt die wonderelijke loyaliteit met de Palestijen voort uit 'naastenliefde' of dit om de Joden aan te vallen? Immers in West-Sahara woen ook mensen die verdrukt worden door een buurland. Ook in West Sahara is sprake van een muur. Maar probeer jij daar maar eens iets daarover te zeggen op wsdb.

Gaan we weer. Ten tijden van de Gaza oorlog werd er hevig gebombardeerd. Scholen, moskeeën, ambulances, huizen, met 2000 burgerdoden tot gevolg. Het maakt in deze geen moer uit wie hier over plaatst: Marokkaan, niet Marokkaan, moslim, christen. In die topic waren het voornamelijk niet-moslims die hierover plaatsten. Wat komt hier dan de Marokkanen en de WS doen? Wat heeft dat te maken met joden aanvallen? Hiermee suggereer je dus dat Marokkanen anti-semitisch zijn, dat terwijl het voornamelijk niet-Marokkanen waren die over dit onderwerp spraken. Vallen M61, Karin, Contra, of ik joden aan? Nee. We vallen het zionisme aan that's all. Iedere keer maar die obsessie met Marokkanen dit Marokkanen dat.

De reden waarom ik toen niet op de WS gereageerd heb, is omdat de hele topic van Super Ick bedoelt was als een JIJ-bak topic, wat hij ook toe heeft gegeven. Je kunt best wel een discussie hebben over de WS op WSBD. Mijn avatar was gewoon een onderdeel van mijn oorlog met Pizatie en derhalve bedoelt als provocatie dat is wat anders dan een discussie voeren.

Juffrouw_Saartje
26-03-15, 22:57
Ik hoef helemaal niets aan te tonen. Het is genoegzaam bekend dat de meeste mensen jet bij woorden houden. Op zich niet zo erg als ze dan maar niet net doen alsof ze zo superbetrokken zijn en bij het minste geringste gaan schuimbekken.

Je hoeft niets aan te tonen? Je stelt dat hier mensen hun muil moeten houden, welke mensen precies?


Voor mij gaat dat niet op. Ik schuimbek niet over de door hou aangehaalde conflicten. Die heb ik enkel gebruikt ter vergelijking maar dat heb ik al uitentreure uitgelegd.

Je hebt een hele topic over de WS geopend: The Sahara's forgotten war. Dus graag aangeven welke vinger jij hebt uitgestoken naar de Sahrawi's.


Vergelijkingen worden altijd gebruikt om bepaalde zaken in een normaal perspectief te kunnen plaatsen. In dit geval door te kijken of het er boven uitsteekt qua duur, qua aantal doden, etc. Dan ontkom je niet aan vergelijkingen. Dat heeft niets te maken met jij-bakken.

Maak je over mijn bijdragen aan hulpbehoevenden maar niet druk en ga vooral door mij zo zwart mogelijk proberen af te schilderen hier. Oppervlakte anders nogmaals of beheer mij een ban wil geven. Misschien willigen ze je verzoek wel in.

Ik hoop het.

super ick
27-03-15, 08:11
Je hoeft niets aan te tonen? Je stelt dat hier mensen hun muil moeten houden, welke mensen precies?



Je hebt een hele topic over de WS geopend: The Sahara's forgotten war. Dus graag aangeven welke vinger jij hebt uitgestoken naar de Sahrawi's.



Ik hoop het.

Dat ga ik niet nogmaals uitleggen. Leer eens begrijpend lezen. Het staat er namelijk!

Nogmaals, leer begrijpend lezen. Ergens een topic over openen is geen schuimbekken.

Ik vind het prima hoor dat je een hekel aan mij hebt. Zoals je een hekel hebt aan westerse mannen (letterlijk jouw woorden) maar ga mijn woorden niet verdraaien. Dat is zo flauw.

Juffrouw_Saartje
28-03-15, 20:25
Dat ga ik niet nogmaals uitleggen. Leer eens begrijpend lezen. Het staat er namelijk!

Nogmaals, leer begrijpend lezen. Ergens een topic over openen is geen schuimbekken.

Hmm je wil nu de scheidslijn bij jouw interpretatie van schuimbekken trekken....

Credits to Eric:

Wie iemand beschuldigd van iets, moet dat kunnen aantonen, anders is het niets meer dan kwaadsprekerij (uit: Arbeidskansen voor Allochtonen WSBD).

Jij schreef: De reactie van Harms was n.a.v. een opmerking die ik poste over het verschil tussen praatjes en daden mbt de mensen die zich hier zgn zo druk maken over Palestina. Met schuim op hun mond anderen de les lezen maar er nog nooit 1 vinger naar hebben uitgestoken. Die moeten hun muil houden en niet hypocriet doen.

Welke mensen hier lezen anderen met schuim op hun mond de les over Palestina en moeten hun muil houden? En kun je aantonen dat ze er nooit 1 vinger naar hebben uitgestoken?


Ik vind het prima hoor dat je een hekel aan mij hebt. Zoals je een hekel hebt aan westerse mannen (letterlijk jouw woorden) maar ga mijn woorden niet verdraaien. Dat is zo flauw.

Dat is de halve waarheid, en dan nu de hele quote:


Ha ha ik ben stiekem wel een beetje westerse mannen haatstertje en een oosterse dubbele moraal mannen haatstertje vooral die met foute avatars….

knots71karel
29-03-15, 15:06
Het gaat hier niet om WIE iets plaatst, moslim, christelijk, atheïst, agnost, Marokkaans of niet Marokkaans. Het gaat erom WAT er wordt geplaatst.

Het bovenstaande is geplaatst door Juff Saartje en dat WAT zijn de uit den treure Topic,s over Israel en de boze Joden en de zielige Palestijnen, NIKS mis mee hoor want het is een MENSONWAARIGE situatie wat ISRAEL flikt!!, maar elke week is er wel weer een nieuw Topic over dat onderwerp !
Maar het halve MO staat in de brand! *)in een maand vallen er onderhand meer doden dan in al die jaren OORLOG tussen de Palestijen en Irael .
Om over andere mensen maar niet te spreken , die er nog veel erger aan toe zijn dan het relatief veilige Palestina ! Haal nog een keer de OEIGOEREN aan als voorbeeld om maar niet te spreken van de mensen die omkomen tijdens hun gebed in de MOSKEE en niet door JODEN maar door mede gelovigen!

*) Dagelijks worden steeds meer mensen de dupe van deze GODSDIENST waanzin OORLOG.
maar dat kattepis vergeleken bij het meest geplaatse onderwerp met stip... je mag 3 x raden welke dat is.
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/biggrin.png

Ibrah1234
29-03-15, 15:43
Je kunt wel goed stappen in Gaza (http://www.worldtravelguide.net/palestinian-national-authority/shopping-nightlife) en na afloop ff pizzaatje (https://foursquare.com/v/taboon-pizza/4f1b1c42e4b0889e04f58fdd) eten :D

Een bruisend nachtleven zo te lezen met top DJ's uit Europa.

Juffrouw_Saartje
29-03-15, 15:45
Knots Karel, dat klopt voor geen kant, want op het moment van de Gaza oorlog werden in de Westelijke Sahara geen 2000 burgers, moskeeën, ambulances en scholen platgebombardeerd, terwijl Super Ick en Ibrah op dat moment naarstig en in paniek liepen te jij-bakken over de Westelijke Sahara, om het maar niet over Palestina te hebben.

Het doet er niet toe of er elders wel of geen grotere brandhaard is. Ik ga het je nogmaals voor de zoveelste keer uitleggen, wie weet valt het kwartje.

Stel jij hebt een zoon die ziek is. Je opent er een topic over en iedereen leeft met je mee. Dan ga ik toch ook niet zeggen dat jij niet zo moet zeiken en zeuren, omdat er op dat moment een orkaan woedt in Amerika met tientallen doden tot gevolg? Het ene heeft niets met het andere van doen. Zo kun je bij ieder conflict wel een ander land erbij halen waar het veel erger is. Je dochter is aangerand, ach je moet je mond houden, het kan veel erger, dus reageer liever op de topic uit India waar een vrouw door een groep verkracht is en overleden in het ziekenhuis.

Niemand heeft jou gedwongen om in een topic over Palestina te reageren. Bevalt het je niet, dan verkas je naar een andere topic, maar ga hier niet zitten spammen. Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Hou op met dat gehop naar andere landen en die afleidingsmanoeuvres. That's all.

Juffrouw_Saartje
29-03-15, 15:55
Je kunt wel goed stappen in Gaza (http://www.worldtravelguide.net/palestinian-national-authority/shopping-nightlife) en na afloop ff pizzaatje (https://foursquare.com/v/taboon-pizza/4f1b1c42e4b0889e04f58fdd) eten :D

Een bruisend nachtleven zo te lezen met top DJ's uit Europa.

Nightlife in Palestinian National Authority

Despite the troubles, the club scene in both Ramallah and Jerusalem (http://www.worldtravelguide.net/i/jerusalem) is thriving. The nightclubs, with internationally renowned DJs and a global clientele, rival those of Europe. Ramallah is full of lively restaurants serving up international and traditional Palestinian cuisine. Unfortunately, due to the prevailing political climate, curfews are sporadically imposed which inevitably affect nightlife.

Ibrah, Ramallah ligt in de Westelijke Jordaanoever niet in Gaza.

Ibrah1234
29-03-15, 16:29
Nightlife in Palestinian National Authority

Despite the troubles, the club scene in both Ramallah and Jerusalem (http://www.worldtravelguide.net/i/jerusalem) is thriving. The nightclubs, with internationally renowned DJs and a global clientele, rival those of Europe. Ramallah is full of lively restaurants serving up international and traditional Palestinian cuisine. Unfortunately, due to the prevailing political climate, curfews are sporadically imposed which inevitably affect nightlife.

Ibrah, Ramallah ligt in de Westelijke Jordaanoever niet in Gaza.

Nou, als er zelfs een gay parade (http://allevents.in/gaza%20city/gaza-gay-pride-parade-2015/205901729454539) bestaat dan kan er werkelijk alles :D

De 1700 miljonairs die Gaza rijk is kopen voor de kids natuurlijk een Arabisch volbloed (http://www.theguardian.com/world/2010/sep/06/gaza-riding-club-faisal).

Las dat die paarden zelfs door de tunnels naar binnen worden gesmokkeld.

Tomas
29-03-15, 17:13
Je kunt wel goed stappen in Gaza (http://www.worldtravelguide.net/palestinian-national-authority/shopping-nightlife) en na afloop ff pizzaatje (https://foursquare.com/v/taboon-pizza/4f1b1c42e4b0889e04f58fdd) eten :D

Een bruisend nachtleven zo te lezen met top DJ's uit Europa.

Gaza heb je zelf verzonnen in de titel, sukkel. Wat is je probleem met het feit dat het geen pretje is in Gaza? En dat er om de paar jaar een paar duizend van je buren worden afgeknald door de israeli? Kan je dat feit niet aan, dat je moet gaan fantaseren?

mark61
29-03-15, 18:43
Je kunt wel goed stappen in Gaza (http://www.worldtravelguide.net/palestinian-national-authority/shopping-nightlife) en na afloop ff pizzaatje (https://foursquare.com/v/taboon-pizza/4f1b1c42e4b0889e04f58fdd) eten :D

Een bruisend nachtleven zo te lezen met top DJ's uit Europa.

Waarom doe je dit eigenlijk? De realiteit is te pijnlijk voor je? Dan maar hysterisch lacherig overschreeuwen?

Waarom moet jij uit alle macht Israël verdedigen? Ik begrijp dat nooit. Ben je joods, gereformeerd, heb je familie daar, krijg je ervoor betaald, wat is dat? Die wezenloze, volstrekt achterlijke, en ook nog immorele blinde partijkiezerij?

Ibrah1234
29-03-15, 20:00
Waarom doe je dit eigenlijk? De realiteit is te pijnlijk voor je? Dan maar hysterisch lacherig overschreeuwen?

Waarom moet jij uit alle macht Israël verdedigen? Ik begrijp dat nooit. Ben je joods, gereformeerd, heb je familie daar, krijg je ervoor betaald, wat is dat? Die wezenloze, volstrekt achterlijke, en ook nog immorele blinde partijkiezerij?

Het schuim komt je weer op de lippen als het over Gaza gaat :D

Je draait continu hetzelfde riedeltje af. De Palestijnse identiteit is verzonnen slechts met het doel de Arabische eenheid te verstevigen in haar strijd tegen Israël. Hamas, de koning van Jordanië en vele anderen hebben dat reeds geproclameerd.

De PLO kwam van de tekentafels uit Moskou. Arafat en zijn handlangers zijn hand picked door de KGB. De PLO en tientallen andere terroristische groeperingen wereldwijd zijn opgericht door Moskou. Dat hele geouwehoer met die Palestijnen is een overblijfsel van de koude oorlog. Zal ooit wel weer overwaaien.

De "Palestijnen" worden daar als het ware gevangen gehouden door hun eigen Arabische broeders. Dat de waarheid niet door die betonnen plaat voor je kop wil kan ik niets aan doen.

Te veronderstellen dat ik Joods of Protestants ben slaat kant noch wal. Ik zeg toch ook niet dat jij een kaalgeschoren neonazi bent? Je accepteert simpelweg geen andersluidende mening.

Een dergelijke houding is dan weer een problematiek van geheel andere orde.

mark61
29-03-15, 20:01
Het

Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? Wat heb je te verbergen?

Waarom begin je een lulverhaal in de ruimte? Moskou??

Geschuffeld.

Ibrah1234
29-03-15, 20:34
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? Wat heb je te verbergen?

Waarom begin je een lulverhaal in de ruimte? Moskou??

Geschuffeld.

Ik ben een zionist en zit achter mijn pc in Jeruzalem en heb net mijn haren gewassen met een goede versteviger zodat de pijpenkrullen beter blijven zitten.

Dat wil je toch horen? :p

knots71karel
30-03-15, 00:42
Knots Karel, dat klopt voor geen kant, want op het moment van de Gaza oorlog werden in de Westelijke Sahara geen 2000 burgers, moskeeën, ambulances en scholen platgebombardeerd, terwijl Super Ick en Ibrah op dat moment naarstig en in paniek liepen te jij-bakken over de Westelijke Sahara, om het maar niet over Palestina te hebben.

Het doet er niet toe of er elders wel of geen grotere brandhaard is. Ik ga het je nogmaals voor de zoveelste keer uitleggen, wie weet valt het kwartje.

Stel jij hebt een zoon die ziek is. Je opent er een topic over en iedereen leeft met je mee. Dan ga ik toch ook niet zeggen dat jij niet zo moet zeiken en zeuren, omdat er op dat moment een orkaan woedt in Amerika met tientallen doden tot gevolg? Het ene heeft niets met het andere van doen. Zo kun je bij ieder conflict wel een ander land erbij halen waar het veel erger is. Je dochter is aangerand, ach je moet je mond houden, het kan veel erger, dus reageer liever op de topic uit India waar een vrouw door een groep verkracht is en overleden in het ziekenhuis.

Niemand heeft jou gedwongen om in een topic over Palestina te reageren. Bevalt het je niet, dan verkas je naar een andere topic, maar ga hier niet zitten spammen. Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Hou op met dat gehop naar andere landen en die afleidingsmanoeuvres. That's all.

Het heeft totaal geen zin meer om jou aan het verstand te brengen dat het bijna ziekeljk is zoveel topic ,s er over het zefde oderwerp geopend zijn !
Dat bedoel ik ,en jou gezeur met je kinderljke voorbeelden slaat :"als een tang op een varken"
Waar het mij om gaat is dat onderhand elk topic onblangrijkis zolang ISRAEL er niet bij betrokken is !
Al staat het hele MIDDEN-OOSTEN in de brand , het haalt het niet bij het minste of geringste voorval zolang het maar over ISRAEL of Palestina gaat!
Of andere topic,s eindigen wel op.....Israel .
Het praatje gaat zo gek niet rond .... het eindigd wel op K*T (ISRAEL) of stront (PALESTIJNEN).
Dat bedoel ik en dit forum is N.V.D.D en dat NIEUWS is uiteraard onbelangrijk!
logisch als je bedenk dat de oorsprong van alle ellende in het MIDDEN OOSTEN blijkbaar zo oud is als de ISLAM !
Ook het pietlutige probleempje (Israel contra Paletijnen )is daarvan een indirect gevolg !!!
Stof genoeg om ff door te denken ,zonder je ziekelijk haat de boventoon te laten voeren.

Ik herhaal nogmaals ik ben niet pro Israel en zeker niet eens met hun muur ,watervoorziening enz enz t.ov de Palestijnen.
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/wink.png

Juffrouw_Saartje
30-03-15, 08:01
De Palestijnse identiteit is verzonnen slechts met het doel de Arabische eenheid te verstevigen in haar strijd tegen Israël. Hamas, de koning van Jordanië en vele anderen hebben dat reeds geproclameerd.

Wat is nu precies de religieuze inspiratie van M61, Contra, en Karin?

super ick
30-03-15, 08:40
Wat is nu precies de religieuze inspiratie van M61, Contra, en Karin?

Weet je dat niet?

Die doen zich voor als atheïsten maar iedereen hier weet wel beter.

H.P.Pas
30-03-15, 16:38
Ik ben een zionist en zit achter mijn pc in Jeruzalem en heb net mijn haren gewassen met een goede versteviger zodat de pijpenkrullen beter blijven zitten.



Denk van niet. Joodse humor is in de regel eindeloos veel subtieler.

mark61
30-03-15, 20:00
Ik ben een zionist en zit achter mijn pc in Jeruzalem en heb net mijn haren gewassen met een goede versteviger zodat de pijpenkrullen beter blijven zitten.

Dat wil je toch horen? :p

Waarom geef je niet gewoon antwoord? Wat is er?

knots71karel
30-03-15, 22:34
Knots Karel, dat klopt voor geen kant, want op het moment van de Gaza oorlog werden in de Westelijke Sahara geen 2000 burgers, moskeeën, ambulances en scholen platgebombardeerd, terwijl Super Ick en Ibrah op dat moment naarstig en in paniek liepen te jij-bakken over de Westelijke Sahara, om het maar niet over Palestina te hebben.

Het doet er niet toe of er elders wel of geen grotere brandhaard is. Ik ga het je nogmaals voor de zoveelste keer uitleggen, wie weet valt het kwartje.

Stel jij hebt een zoon die ziek is. Je opent er een topic over en iedereen leeft met je mee. Dan ga ik toch ook niet zeggen dat jij niet zo moet zeiken en zeuren, omdat er op dat moment een orkaan woedt in Amerika met tientallen doden tot gevolg? Het ene heeft niets met het andere van doen. Zo kun je bij ieder conflict wel een ander land erbij halen waar het veel erger is. Je dochter is aangerand, ach je moet je mond houden, het kan veel erger, dus reageer liever op de topic uit India waar een vrouw door een groep verkracht is en overleden in het ziekenhuis.

Niemand heeft jou gedwongen om in een topic over Palestina te reageren. Bevalt het je niet, dan verkas je naar een andere topic, maar ga hier niet zitten spammen. Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Hou op met dat gehop naar andere landen en die afleidingsmanoeuvres. That's all.

Ik geloof het wel , met je schijnheilig gedoe dat je alleen tegen de Zionisten bent ,
Israel was en blijft EEN ENORME VERGISSING, en je kunt de tijd niet terug draaien!
Maar het eeuwige gezeik en gezeur ,over het zelfde onderwerp ,waar elke WEEK wel weer een TOPIC over word geopend of een Topic weer zo verdraaid wordt zodat het uiteidelijk weer op Israel uit komt heeft voor mij niks met N.V.D.D te maken ,maar met ingekankerde HAAT !die van vader op zoon over gaat !

en dat is bij veel bewoners van Israel (Joden) dus ook zo (ga maar ff kijken op een Joode site)!
En nu erg bruikbaar om de VEEL BELANGRIJKERE MOORD EN BRAND IN HET MIDDEN OOSTEN te verduisteren
door telkens weer op dit meest geliefde onderwerp terug te komen met een NIEUWE TOPIC !

In de ruim 10 jaar dat ik hier post zijn er honderden topic,s geopend, over dit onderwerp
Hoe gek het ook klinkt momenteel zijn ISRAEL en PALESTINA nog reatief veilig
vergeleken met DE HEL van het M.O
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/tik.gif