PDA

Bekijk Volledige Versie : Moordenaar van die 2 Marokkanen is dood ..die Lau G of zo



SportFreak
24-04-15, 11:44
Hij heeft levenslang gekregen maar hij is nu dood

Eric de Blois
24-04-15, 20:39
Hij heeft levenslang gekregen maar hij is nu dood

Als je levenslang hebt gekregen ben je eigenlijk al dood.

dymo
24-04-15, 21:04
Als je levenslang hebt gekregen ben je eigenlijk al dood.
Natuurlijk niet debiel je hebt kans op Koninklijke Gratie van Zijne Majesteit, en goed dat die blanke nazi dood is. Twee jonge Marokkanen de dood in gejaagd

Eric de Blois
24-04-15, 21:25
Natuurlijk niet debiel je hebt kans op Koninklijke Gratie van Zijne Majesteit, en goed dat die blanke nazi dood is. Twee jonge Marokkanen de dood in gejaagd

Ik begrijp dat jij als racist volkomen loyaal aan eigen volk hebt, ook als het criminelen betreft. Toevallig waren die dode marokkanen wel inbrekers die werden betrapt met diefstal van goederen. Wat zou jij als racistische marokkaan doen als bij jouw bedrijf twee blanken kwamen inbreken en stelen, en jij toevallig een vuurwapen in je vingers zou hebben... Zou jij die blanke dieven dan hun gang laten gaan of zou je ze neerschieten?

Mij maakt het niet uit of een dief blank, bruin of zwart is. Ik begrijp heel goed dat iemand een dief wil neerschieten.

_Desiderium_
24-04-15, 21:35
. Wat zou jij als racistische marokkaan doen als bij jouw bedrijf twee blanken kwamen inbreken en stelen, en jij toevallig een vuurwapen in je vingers zou hebben... Zou jij die blanke dieven dan hun gang laten gaan of zou je ze neerschieten?



Ik zou ze niet hebben afgeschoten maar wel zwaar hebben mishandeld.
Die kneusjes hebben geen invloed en macht.
Gewoon knieschijven en sleutelbenen kapoet maken!!!!

Kunnen ze de rest van hun leven in n rolstoel doorbrengen met als rietje die ze als mes en vork moeten gebruiken.

Ongeacht waar ze vandaan komen en wat hun afkomst is.

dymo
24-04-15, 21:48
Ik begrijp dat jij als racist volkomen loyaal aan eigen volk hebt, ook als het criminelen betreft. Toevallig waren die dode marokkanen wel inbrekers die werden betrapt met diefstal van goederen. Wat zou jij als racistische marokkaan doen als bij jouw bedrijf twee blanken kwamen inbreken en stelen, en jij toevallig een vuurwapen in je vingers zou hebben... Zou jij die blanke dieven dan hun gang laten gaan of zou je ze neerschieten?

Mij maakt het niet uit of een dief blank, bruin of zwart is. Ik begrijp heel goed dat iemand een dief wil neerschieten.
Ik zou mezelf hebben verdedigd en de politie hebben gebeld. Deze blanke nazi's hebben deze jonge Marokkanen door gehaktmolen gemalen en daarna aan de varkens gevoerd. Zie hier het gezicht van de blanke nazi!

Eric de Blois
24-04-15, 22:32
Ik zou ze niet hebben afgeschoten maar wel zwaar hebben mishandeld. (...) Ongeacht waar ze vandaan komen en wat hun afkomst is.

Goede aktie.


Ik zou mezelf hebben verdedigd en de politie hebben gebeld.

Dat is heel netjes van jou.

_Desiderium_
24-04-15, 22:48
[QUOTE=dymo;5436228. Deze blanke nazi's hebben deze jonge Marokkanen door gehaktmolen gemalen en daarna aan de varkens gevoerd. ![/QUOTE]

NFI had toch die varkens onderzocht?
Kwam niet uit dat onderzoek een rapport dat aangaf dat er geen menselijk weefsel was gevonden in de maag noch uit de ontlasting van de varkens?

Eric de Blois
24-04-15, 23:03
NFI had toch die varkens onderzocht?
Kwam niet uit dat onderzoek een rapport dat aangaf dat er geen menselijk weefsel was gevonden in de maag noch uit de ontlasting van de varkens?

Stelt het NFI hier dat marokkanen geen mensen zijn?

super ick
26-04-15, 10:55
Illegale hennepteelt.

In dat milieu ligt levensbedreigend geweld op de loer. Inbreken in zo'n kwekerij is niet zo'n bijster goed plan.

Twee hele jonge jongens die zichzelf enorm overschat hebben, iets waar de meeste jongens last van hebben, afgeschoten als honden. Daar is maar 1 straf voor. Mensen die anderen willens en wetens vermoorden verdienen in mijn ogen de doodstraf. Van de wereldbol af met dat soort monsters.

Al Sawt
28-04-15, 12:27
Natuurlijk niet debiel je hebt kans op Koninklijke Gratie van Zijne Majesteit, en goed dat die blanke nazi dood is. Twee jonge Marokkanen de dood in gejaagd

Afgrijselijk dat die jongens dood zijn. Maar risico van het vak!

super ick
28-04-15, 15:59
Grote hennepkwekerijen worden altijd bewaakt. Dom er 1 voet binnen te zetten.

Aan de andere kant, jonge jongens hebben er nu eenmaal last van de ze lijden aan zelfoverschatting. Oorzaak en gevolg slecht in kunnen schatten. Die Lau had ze ook een pak slaag kunnen geven. In plaats daarvan heeft hij ze gefusilleerd. Mooi dat hij nu zelf dood is.