PDA

Bekijk Volledige Versie : Majesteitsschennis is wel het lichtste vergrijp dat je Al-Jaberi kunt aanrekenen



super ick
21-05-15, 15:23
Column

Majesteitsschennis is wel het lichtste vergrijp dat je Al-Jaberi kunt aanrekenen

Door Stephan Sanders
13 mei 2015 Leestijd: 4 minuten
Al-Jaberi is een klassieke relschopper: waar hij ook komt, schopt hij net zo lang tot er een rel komt.

Aanvankelijk had het Openbaar Ministerie dus besloten om de politieke activist Abulkasim Al-Jaberi te vervolgen wegens majesteitsschennis, want op 16 november, op een anti-Zwarte Piet demonstratie riep Al-Jaberi: ‘Fuck de koning, fuck de koningin, fuck het koningshuis.’ Volgens de letter van de wet is dat strafbaar, maar om de man juist hiervoor te vervolgen, heeft iets uitermate komisch: het is alsof een automobilist eerst met 200 kilometer per uur over de snelweg scheurt, later in de bebouwde kom nog wat auto’s ramt en voetgangers belaagt, ondertussen lijntjes coke snuift om vervolgens gearresteerd te worden omdat hij niet tijdig richting aangaf. Majesteitsschennis is wel het lichtste vergrijp dat je deze Al-Jaberi kan aanrekenen.

De man is een klassieke relschopper: waar hij ook komt, schopt hij net zo lang tot er een rel ontstaat. Ik heb het afgelopen jaar de opkomst van deze beroepsactivist enigszins gevolgd, al was het maar omdat hij mede uit mijn naam spreekt: hij wil namelijk dat alle ‘Arabieren, moslims en mensen van kleur’ zich verenigen zodat er zoiets als ‘Brown Power, Black Power’ ontstaat in Nederland, die het ‘racistische establishment’ moet wegvagen. Onder dat racistische gebroed moet zeker ook burgemeester Aboutaleb van Rotterdam geschaard worden, want dat is een ‘huismoslim’ en een ‘huisallochtoon’. Laat even tot u doordringen wat hier staat: de in Irak geboren Al-Jaberi heeft voor het gemak even het slavernijverleden gestolen van mensen met een Afrikaanse achtergrond, om Aboutaleb zo te kunnen plaatsen op een zuidelijke Amerikaanse plantage, midden achttiende eeuw, alwaar de burgemeester ‘onvoorwaardelijk loyaal is’ aan zijn slavenmeester en hem kopjes thee brengt, terwijl Al-Jaberi kennelijk op het open veld suikerriet staat te kappen, in de brandende zon, neem ik aan. Het is net zo krankzinnig als wanneer ik dit stukje was begonnen met de zin: ‘Ik neem aan dat ik namens alle vrouwen spreek als ik… et cetera.’

Het imperialisme heeft woon- noch verblijfplaats, maar beschikt kennelijk wel over een onzichtbare hand die trekkers overhaalt

Al-Jaberi is tegen Zwarte Piet, voor Hamas, tegen de ‘zionistische entiteit’ en ja, dus ook tegen de koning. Het is ingewikkeld hier een lijn in te ontdekken, maar deze waaier aan standpunten wordt bijeengehouden door het ‘racistische imperialisme’, dat allerwegen regeert (maar grappig genoeg niet in modelstaten als Irak, Koeweit of Saoedi-Arabië). Gerard Reve, die een communistische jeugd genoten heeft, vroeg zich al wanhopig af: ‘Imperialisme? Ken U mij daar het adres en telefoonnummer van opgeven,’ en sindsdien wacht de mensheid op antwoord. Warhoofdigheid is geen strafbaar feit, maar het is verontrustend te zien dat deze querulant werkelijk overal wordt uitgenodigd: tijdens de Maagdenhuisbezetting door de actiegroep ‘De Nieuwe Universiteit’, al waar hij de moord op de journalisten van Charlie Hebdo ‘in perspectief zette’ door de doden te omschrijven als ‘slachtoffers van het Franse imperialisme’. Het imperialisme heeft woon- noch verblijfplaats, maar beschikt kennelijk wel over een onzichtbare hand die trekkers overhaalt. Merk ook dat de werkelijk daders, de IS-sympathisanten, volkomen uit beeld verdwenen zijn. Dan zijn er nog de vele antiracistische manifestaties waarop Al-Jaberi het woord voert: hij mag daar graag zijn ‘bruine en zwarte broeders en zusters’ oproepen tot de strijd, er is ook een klein plekje gereserveerd voor ‘de witte bondgenoten’, maar helaas, voor Joden die tegen racisme zijn is geen plaats, want die maken per definitie deel uit van de ‘witte suprematie’. Toch jammer dat de nazi’s dat niet wisten.

Verder stelt deze profeet dat ‘Nederland een ruïne wordt, als we geen gerechtigheid krijgen’, waarbij die ‘wij’ zo ruim begrepen moet worden dat daar ook Hamas en IS-strijders onder vallen.

Dat de antiracistische beweging dit soort antisemitische, racistische, haatzaaiende figuren uitnodigt om uit haar naam te spreken, brengt het antiracisme een dreun toe waarbij Wilders verkleutert tot een dreumes met een waterpistool.

‘Majesteitsschennis’? Ja, Hitler was vast ook een seksist.

Column uit Vrij Nederland.

CONTRA
21-05-15, 17:44
Majesteitsschennis is wel het lichtste vergrijp dat je Al-Jaberi kunt aanrekenen



waarna sanders er 0 weet op te sommen.

super ick
22-05-15, 07:57
waarna sanders er 0 weet op te sommen.

Dan moet je het wellicht nog eens nalezen.

Past overigens wel goed in jouw straatje. Zo'n beetje anti alles. Gewoon omdat het kan.
Een ieders 'probleem' of zere plek wordt zo'n beetje door Jaberi gekaapt en iedereen slikt het kennelijk. Alles wat niet blank is gooit hij op 1 hoop. Dat zegt m.i. veel over hem.

Een aandachtsgeile beroepsanti met een grote onderbuik.

Iedere vorm van gezag of norm die hier geldt probeert hij onderuit te trappen. Nee, met een wereld vol Jaberi's gaan we het vast redden. :maf:

Eric de Blois
22-05-15, 21:12
Dan moet je het wellicht nog eens nalezen.

Past overigens wel goed in jouw straatje. Zo'n beetje anti alles. Gewoon omdat het kan.
Een ieders 'probleem' of zere plek wordt zo'n beetje door Jaberi gekaapt en iedereen slikt het kennelijk. Alles wat niet blank is gooit hij op 1 hoop. Dat zegt m.i. veel over hem.

Een aandachtsgeile beroepsanti met een grote onderbuik.

Iedere vorm van gezag of norm die hier geldt probeert hij onderuit te trappen. Nee, met een wereld vol Jaberi's gaan we het vast redden. :maf:

Heel goed superick.

super ick
23-05-15, 12:32
Heel goed superick.

Dankuuuuu.

CONTRA
24-05-15, 14:20
Dan moet je het wellicht nog eens nalezen.

sanders noemt er nul. niks. nada. zero.


Past overigens wel goed in jouw straatje. Zo'n beetje anti alles. Gewoon omdat het kan.
Een ieders 'probleem' of zere plek wordt zo'n beetje door Jaberi gekaapt en iedereen slikt het kennelijk. Alles wat niet blank is gooit hij op 1 hoop. Dat zegt m.i. veel over hem.

Een aandachtsgeile beroepsanti met een grote onderbuik.

Iedere vorm van gezag of norm die hier geldt probeert hij onderuit te trappen. Nee, met een wereld vol Jaberi's gaan we het vast redden. :maf:

wat is er mis mee dat jaberi zich via het gesproken woord kritisch uitlaat over verschillende onderwerpen?

super ick
24-05-15, 15:04
sanders noemt er nul. niks. nada. zero.



wat is er mis mee dat jaberi zich via het gesproken woord kritisch uitlaat over verschillende onderwerpen?

Kritisch?

Ongenuanceerd over alles bedoel je? Dat heeft niets meer met een mening te maken. Hij kaapt als het ware de ontevredenheid van zo'n beetje iedereen. Slavernij, zwarte piet, etc. Als het maar anti is.

Ik vind, zomaar mijn mening dus, hem een aandachtsgeile nietsnut. Gelukkig hebben we er daar maar een paar van.

CONTRA
24-05-15, 18:12
Kritisch?

Ongenuanceerd over alles bedoel je? Dat heeft niets meer met een mening te maken. Hij kaapt als het ware de ontevredenheid van zo'n beetje iedereen. Slavernij, zwarte piet, etc. Als het maar anti is.

Ik vind, zomaar mijn mening dus, hem een aandachtsgeile nietsnut. Gelukkig hebben we er daar maar een paar van.

wellicht is jaberi ongenuanceerd maar dat is geen verwyt wat je hem kan aanrekenen gezien de karikatuur die je van hem maakt zelf zo ongenuanceerd is als de pest.

hoezo kaapt jaberi andermans ontevredenheid? hy spreekt uitsluitend op uitnodiging van anderen. hy wordt gevraagd om te komen spreken.

hy heeft een aantal keer gesproken by demonstraties die stuk voor stuk marginaal en laag in opkomst waren. om dan te beweren dat jaberi aandachtsgeil is lykt me onterecht. dan had hy beter andere podia kunnen zoeken om zich in de kyker te werpen.

waarom noem je hem een nietsnut?

super ick
24-05-15, 19:58
wellicht is jaberi ongenuanceerd maar dat is geen verwyt wat je hem kan aanrekenen gezien de karikatuur die je van hem maakt zelf zo ongenuanceerd is als de pest.

hoezo kaapt jaberi andermans ontevredenheid? hy spreekt uitsluitend op uitnodiging van anderen. hy wordt gevraagd om te komen spreken.

hy heeft een aantal keer gesproken by demonstraties die stuk voor stuk marginaal en laag in opkomst waren. om dan te beweren dat jaberi aandachtsgeil is lykt me onterecht. dan had hy beter andere podia kunnen zoeken om zich in de kyker te werpen.

waarom noem je hem een nietsnut?

Uitgenodigd............door wie? De organisatie? Waar bestaat die uit?

Je zou bijvoorbeeld ook niet kunnen gaan. Hij gaat om de aandacht. Anti-alles is geen mening. Kennelijk heeft hij niets beters te doen. Vandaar dat ik hem een nietsnut vind.

Bofko
25-05-15, 03:18
Beste Israel-haters,
Als Palestijnen in meerderheid christen waren geweest en geen moslims..... had je Israel ( en joden) dan ook zo gehaat ?

Wat is onrechtvaardigheid? Onrechtvaardigheid tegen moslims of onrechtvaardigheid tegen mensen ?
En waarom dienen westerlingen daar universeel mee om te gaan en moslims niet ?

Bofko
25-05-15, 04:02
Moslims in het westen zullen een stap moeten maken........

Onrechtvaardigheid is een universel begrip

super ick
25-05-15, 10:06
Moslims in het westen zullen een stap moeten maken........

Onrechtvaardigheid is een universel begrip

Niet voor diverse religies. Kijk maar naar de verschillende behandeling tussen mannen en vrouwen.

CONTRA
25-05-15, 14:28
Uitgenodigd............door wie? De organisatie? Waar bestaat die uit?

Je zou bijvoorbeeld ook niet kunnen gaan. Hij gaat om de aandacht. Anti-alles is geen mening. Kennelijk heeft hij niets beters te doen. Vandaar dat ik hem een nietsnut vind.

elke protestactie bestaat uit een organisatie van minstens enkele personen. die vragen mensen te komen spreken. jaberi komt niet uit zn eigen. hy wordt gevraagd te spreken.

wie weet heeft jaberi al meerdere keren uitnodigingen afgeslagen. het is echter nogal een vreemd argument hem aandachtsgeil te noemen als hy ingaat op de uitnodiging te komen spreken. wat is er trouwens mis met aandacht willen? jy en ik willen ook aandacht. ieder gezond mens heeft aandacht nodig. als jaberi die aandacht weet te krygen middels het houden van toespraken waar hy voor uitgenodigd wordt dan is het een win-winsituatie waar organisatie; publiek en spreker baat by hebben. ik zie niet in wat daar verkeerd aan is en waarom je dit in diskrediet probeert te brengen.

jaberi is afgestudeerd en werkzaam als journalist. dat noem ik geen nietsnut.
jaberi is tegen een aantal zaken als imperialisme; oorlog; zionisme; racisme; slaverny en zwarte piet. daar spreekt hy zich expliciet over uit maar dat maakt hem niet anti-alles of anti-autoriteit. daarby is hy niet anti om anti te zyn. hy richt zich op een aantal punten en die overlappen elkaar zoals racisme; slaverny en zwarte piet. wat is daar verkeerd aan?

super ick
25-05-15, 17:02
elke protestactie bestaat uit een organisatie van minstens enkele personen. die vragen mensen te komen spreken. jaberi komt niet uit zn eigen. hy wordt gevraagd te spreken.

wie weet heeft jaberi al meerdere keren uitnodigingen afgeslagen. het is echter nogal een vreemd argument hem aandachtsgeil te noemen als hy ingaat op de uitnodiging te komen spreken. wat is er trouwens mis met aandacht willen? jy en ik willen ook aandacht. ieder gezond mens heeft aandacht nodig. als jaberi die aandacht weet te krygen middels het houden van toespraken waar hy voor uitgenodigd wordt dan is het een win-winsituatie waar organisatie; publiek en spreker baat by hebben. ik zie niet in wat daar verkeerd aan is en waarom je dit in diskrediet probeert te brengen.

jaberi is afgestudeerd en werkzaam als journalist. dat noem ik geen nietsnut.
jaberi is tegen een aantal zaken als imperialisme; oorlog; zionisme; racisme; slaverny en zwarte piet. daar spreekt hy zich expliciet over uit maar dat maakt hem niet anti-alles of anti-autoriteit. daarby is hy niet anti om anti te zyn. hy richt zich op een aantal punten en die overlappen elkaar zoals racisme; slaverny en zwarte piet. wat is daar verkeerd aan?

geen nieuwe aanknopingspunten. Lees mijn vorige reactie. Daar leg ik het uit.

CONTRA
25-05-15, 18:22
geen nieuwe aanknopingspunten. Lees mijn vorige reactie. Daar leg ik het uit.

ik ging uitgebreid in op je vorige post en stelde vragen op de argumenten die je aanhaalde. daar kryg ik geen enkel antwoord op en nu duik je weg.

dan nog maar een poging:

je vindt jaberi aandachtsgeil omdat hy toespraken houdt by demonstraties. weliswaar komt hy alleen op uitnodiging maar je vindt dat jaberi die uitnodigingen kan afslaan anders is het hem toch echt om de aandacht te doen
stel je hebt gelyk en het is jaberi inderdaad om de aandacht te doen. wat is daar dan verkeerd aan? vind je de behoefte aan aandacht krygen iets verkeerd? zo ja wat is er dan fout aan om te verlangen naar aandacht via het houden van toespraken?

je andere argument was dat anti-alles geen mening is. afgezien dat dit een nogal abstrakte opmerking is, is het tevens niet van toepassing op jaberi. hy richt zich immers op slechts een handjevol onderwerpen. over tal van andere onderwerpen hoor ik jaberi niet. ik heb hem byvoorbeeld nog nooit zien spreken by een antibont demo om maar wat te noemen. jaberi focust zich op onderwerpen als: racisme; zwarte piet; slaverny; zionisme; imperialisme. sommige van deze onderwerpen hebben raakvlakken met elkaar. het is begrypelyk dat als hy over zwarte piet iets te zeggen heeft dan ook over racisme of slaverny een standpunt uitdraagt.
dat hy zich richt op een aantal verschillende onderwerpen impliceert niet dat jaberi anti-alles is. desondanks licht je niet toe waarom je vindt dat jaberi anti-alles is.

in je vorige post schreef je dat hy kennelyk niks beters te doen heeft. jaberi werkt echter als journalist dus ik denk dat hy wel andere dingen te doen heeft maar ik snap niet hoe je aan die konklusie komt. een handvol toespraken in een periode van een paar jaar is niet veel. er blyft voor hem tyd genoeg over voor andere zaken.

dat hy in jouw ogen een nietsnut is omdat hy volgens jou kennelyk niks beters te doen heeft dan toespraken houden by demonstraties snap ik niet. een nietsnut is iemand die nergens voor deugt. iemand die toespraken houdt deugt op minstens een paar punten: in staat zyn te spreken voor een publiek en toespraken schryven. daarnaast werkt hy als journalist en heeft een opleiding afgerond. dat klinkt niet als iemand die een nietsnut is maar wellicht heb je er een inhoudelyke reaktie op?

de vraag die je gedrag in deze topic oproept is waarom je zo agressief en minachtend reageert op iemand als jaberi die je overduidelyk helemaal niet kent. mischien komt het omdat hy een allochtoon en moslim is die mondig van zn burgerrechten gebruikmaakt wat by jou wellicht kwaad bloed zet.

super ick
25-05-15, 21:38
ik ging uitgebreid in op je vorige post en stelde vragen op de argumenten die je aanhaalde. daar kryg ik geen enkel antwoord op en nu duik je weg.

dan nog maar een poging:

je vindt jaberi aandachtsgeil omdat hy toespraken houdt by demonstraties. weliswaar komt hy alleen op uitnodiging maar je vindt dat jaberi die uitnodigingen kan afslaan anders is het hem toch echt om de aandacht te doen
stel je hebt gelyk en het is jaberi inderdaad om de aandacht te doen. wat is daar dan verkeerd aan? vind je de behoefte aan aandacht krygen iets verkeerd? zo ja wat is er dan fout aan om te verlangen naar aandacht via het houden van toespraken?

je andere argument was dat anti-alles geen mening is. afgezien dat dit een nogal abstrakte opmerking is, is het tevens niet van toepassing op jaberi. hy richt zich immers op slechts een handjevol onderwerpen. over tal van andere onderwerpen hoor ik jaberi niet. ik heb hem byvoorbeeld nog nooit zien spreken by een antibont demo om maar wat te noemen. jaberi focust zich op onderwerpen als: racisme; zwarte piet; slaverny; zionisme; imperialisme. sommige van deze onderwerpen hebben raakvlakken met elkaar. het is begrypelyk dat als hy over zwarte piet iets te zeggen heeft dan ook over racisme of slaverny een standpunt uitdraagt.
dat hy zich richt op een aantal verschillende onderwerpen impliceert niet dat jaberi anti-alles is. desondanks licht je niet toe waarom je vindt dat jaberi anti-alles is.

in je vorige post schreef je dat hy kennelyk niks beters te doen heeft. jaberi werkt echter als journalist dus ik denk dat hy wel andere dingen te doen heeft maar ik snap niet hoe je aan die konklusie komt. een handvol toespraken in een periode van een paar jaar is niet veel. er blyft voor hem tyd genoeg over voor andere zaken.

dat hy in jouw ogen een nietsnut is omdat hy volgens jou kennelyk niks beters te doen heeft dan toespraken houden by demonstraties snap ik niet. een nietsnut is iemand die nergens voor deugt. iemand die toespraken houdt deugt op minstens een paar punten: in staat zyn te spreken voor een publiek en toespraken schryven. daarnaast werkt hy als journalist en heeft een opleiding afgerond. dat klinkt niet als iemand die een nietsnut is maar wellicht heb je er een inhoudelyke reaktie op?

de vraag die je gedrag in deze topic oproept is waarom je zo agressief en minachtend reageert op iemand als jaberi die je overduidelyk helemaal niet kent. mischien komt het omdat hy een allochtoon en moslim is die mondig van zn burgerrechten gebruikmaakt wat by jou wellicht kwaad bloed zet.

Die 'organisaties' zijn het woord organisatie niet waard. Die sprekers vind ik zo ontstellend zwak. Beetje ingestudeerde onvrede uitbraken. Als ze worden uitgenodigd in een beetje praatprogramma komt er geen verstandig woord uit. Het zijn kleine groepjes boeroepers die overal opduiken waar iets te demonstreren valt. Onderwerp maakt niet uit.
Ik kan het begrijpen dat een item je aan het hart gaat maar, nogmaals zo'n beetje alle items kapen heeft niets met het hebben van een mening te maken.

Gohgoh, hij is tegen racisme en discriminatie. Wie niet? Wereldschokkend. Zo kan ik dus ook op het podium. Ik ben ook tegen racisme en discriminatie.

Journalist. Nieuws brengt hij in ieder geval niet. journalist is overigens geen beschermde titel. Ik heb nergens een goed artikel van zijn hand gelezen.

Ogossie, nu probeer je me verdacht te maken door te impliceren dat ik 'agressief' zou reageren omdat hij allochtoon en moslim is terwijl jij weet dat ik heel veel allochtone jongens les heb gegeven. Jammer hoor.

CONTRA
26-05-15, 00:29
Die 'organisaties' zijn het woord organisatie niet waard. Die sprekers vind ik zo ontstellend zwak. Beetje ingestudeerde onvrede uitbraken. Als ze worden uitgenodigd in een beetje praatprogramma komt er geen verstandig woord uit. Het zijn kleine groepjes boeroepers die overal opduiken waar iets te demonstreren valt. Onderwerp maakt niet uit.

die sprekers? kleine groepjes boeroepers? over wie heb je het? we hadden het zonet over jaberi en ineens betrek je allerlei andere mensen erby.



Ik kan het begrijpen dat een item je aan het hart gaat maar, nogmaals zo'n beetje alle items kapen heeft niets met het hebben van een mening te maken.

je valt in herhaling zonder in te gaan op wat ik schreef. volgens my doe je dit niet eens opzettelyk maar zit er een rode waas voor je ogen waardoor je niet goed ziet wat ik post.


Gohgoh, hij is tegen racisme en discriminatie. Wie niet? Wereldschokkend. Zo kan ik dus ook op het podium. Ik ben ook tegen racisme en discriminatie.

je staat 7 dagen per week al op een podium. je gebruikt dit forum als podium om je mening te geven over 1001 onderwerpen. het verschil met jaberi is dat hy het politiek gemotiveerd doet en uitsluitend op uitnodiging zyn mening geeft terwyl jy ongevraagd en onuitgenodigd zonder enige politieke visie kritiek geeft op tal van onderwerpen.


Ogossie, nu probeer je me verdacht te maken door te impliceren dat ik 'agressief' zou reageren omdat hij allochtoon en moslim is terwijl jij weet dat ik heel veel allochtone jongens les heb gegeven. Jammer hoor.

in de eerste plaats weet ik niet dat jy veel allochtone jongens les hebt gegeven. ik ken jou alleen van dit forum en hier heb ik jou nergens iets positiefs zien posten over marokkanen of over moslims of over allochtonen in het algemeen. in de tweede plaats probeer ik te achterhalen waar jouw agressie en minachting op gebaseerd is. je maakt jaberi voor rotte vis uit en brengt zn motivatie in diskrediet zonder dat je hem kent. op vragen die ik je hierover stel geef je amper antwoord dus rest me weinig anders dan gissen naar je beweegredenen.

Juffrouw_Saartje
26-05-15, 06:03
waarna sanders er 0 weet op te sommen.


Dan moet je het wellicht nog eens nalezen.

Welk vergrijp Super?

Juffrouw_Saartje
26-05-15, 06:18
Beste Israel-haters,
Als Palestijnen in meerderheid christen waren geweest en geen moslims..... had je Israel ( en joden) dan ook zo gehaat ?

Wat is onrechtvaardigheid? Onrechtvaardigheid tegen moslims of onrechtvaardigheid tegen mensen ?
En waarom dienen westerlingen daar universeel mee om te gaan en moslims niet ?


Moslims in het westen zullen een stap moeten maken........

Onrechtvaardigheid is een universel begrip

Begin jij ook al? Degene die hier over de Palestijnse kwestie schrijven zijn allemaal niet-moslims. Gretta Duisenberg is ook geen moslima, mijn christelijke tak van mijn familie zijn meer pro Palestijns dan M61, Contra, Karin.N en de rest van de prikkers bij elkaar. Waar heb jij het over?

Waarom moet mijn christelijke familie geen stap maken in het westen? Wat voor een stap eigenlijk?

In feite is het weer hetzelfde liedje als bij Hans Jansen, waarbij ik als moslima niet mocht zeggen dat hij een vijand van de islam was, anders kreeg ik het F woord van je.

Same same hier. Jaberi moet eerst allerlei stappen maken, maar M61 niet? Hou eens op met die kromme onderbuik reacties. Ik zie niet in waarom moslims geen mening mogen hebben.

Juffrouw_Saartje
26-05-15, 06:32
je staat 7 dagen per week al op een podium. je gebruikt dit forum als podium om je mening te geven over 1001 onderwerpen. het verschil met jaberi is dat hy het politiek gemotiveerd doet en uitsluitend op uitnodiging zyn mening geeft terwyl jy ongevraagd en onuitgenodigd zonder enige politieke visie kritiek geeft op tal van onderwerpen.

Met nadruk op ongevraagd en daar wil ik nog aan toevoegen ongewenst. Ongewenst omdat jij Super Ick alleen maar mensen persoonlijk loopt af te kraken, zonder enige argumenten.
Qua onderwerpen heb je niets te melden behalve dat wat al in de pulp media stond, je knalt er wat basisloze losse flodders uit en je doet aan stemmingsmakerij.
Je plaatst onderwerpen om hier de zogenaamde 'balans' erin te houden, uitgekauwde meuk uit de mainstream media waar niemand om gevraagd heeft en geïnteresseerd in is.
Je poneert stellingen en rent dan snel weg als iemand je om uitleg vraagt (zie Hamas strijders die zich in ambulances zouden bevinden).
Je hanteert nota bene op MAROC.nl als Nederlander een ballotage, waarbij ze eerst moeten aantonen dat ze een poot ergens naar hebben uitgestoken liefst naar Congo, anders moeten ze hun muil houden (jouw woorden), dat terwijl je zelf nooit iets over dit Afrikaanse land hebt geschreven.
Last but not least: je bent de allergrootste SUPER JIJ-bakker van het forum. Kortom: waste of time, waste of space. Trek je conclusies en hou de eer aan jezelf. Dag Super Nietsnut.

super ick
26-05-15, 07:29
Met nadruk op ongevraagd en daar wil ik nog aan toevoegen ongewenst. Ongewenst omdat jij Super Ick alleen maar mensen persoonlijk loopt af te kraken, zonder enige argumenten.
Qua onderwerpen heb je niets te melden behalve dat wat al in de pulp media stond, je knalt er wat basisloze losse flodders uit en je doet aan stemmingsmakerij.
Je plaatst onderwerpen om hier de zogenaamde 'balans' erin te houden, uitgekauwde meuk uit de mainstream media waar niemand om gevraagd heeft en geïnteresseerd in is.
Je poneert stellingen en rent dan snel weg als iemand je om uitleg vraagt (zie Hamas strijders die zich in ambulances zouden bevinden).
Je hanteert nota bene op MAROC.nl als Nederlander een ballotage, waarbij ze eerst moeten aantonen dat ze een poot ergens naar hebben uitgestoken liefst naar Congo, anders moeten ze hun muil houden (jouw woorden), dat terwijl je zelf nooit iets over dit Afrikaanse land hebt geschreven.
Last but not least: je bent de allergrootste SUPER JIJ-bakker van het forum. Kortom: waste of time, waste of space. Trek je conclusies en hou de eer aan jezelf. Dag Super Nietsnut.

Ga toch koken.

CONTRA
26-05-15, 16:58
Ga toch koken.

ga toch werk zoeken.

super ick
27-05-15, 06:21
ga toch werk zoeken.

Ik zoek al een jaren niet meer.